הצימר הישן מאחורי הבית – חלק 2

**כל קשר בין הסיפור למציאות מקרי בהחלט**
לחלק הראשון, לחלק השלישי

הימים האחרונים בבית עם שני אחרי "התקרית" בצימר הישן היו מוזרים. פתאום התחלתי לראות אותה באור אחר לגמרי. שני תמיד היתה מסתובבת בבית בקיץ בצורה מאוד חופשית. בדרך כלל בערב אחרי המקלחת היתה מסתובבת לפעמים רק עם מגבת או עם תחתונים וגופיה או חולצה גזורה רחבה או אפילו חולצת בטן, בלי חזיה. וזהו. אף פעם לא התייחסתי לזה יותר מידי. זה היה רגיל בשבילי, וזה לא ריגש אותי. זאת בכל זאת היתה בסך הכל אחותי. אבל מאז אותו היום, הכל השתנה.

פתאום שמתי לב אליה. פתאום ראיתי שאחותי ממש כוסית. לא מהכוסיות השחיפיות שרואים להן בעיקר עצמות. שני היתה דיי רזה, אבל היה איפה לתפוס. גם בתחת, גם בירכיים, ובעיקר בציצים. הם לא היו גדולים מידי, אבל כן גדולים מהממוצע. בואו נגיד שלא יכלתי לתפוס ציץ שלם עם כף היד שלי. פתאום התחלתי לחכות שהיא תצא מהמקלחת לחדר שלה עם המגבת, ואז תצא מהחדר שלה עם גופיה ותחתונים. והתחלתי להסתובב יותר איפה שהיא היתה בבית, רק כדי להגניב מבט לטוסיק שלה, או לשדיים האלה, שהתגעגעתי כל כך להחזיק. אוננתי המון באותם ימים. כל פעם חושב רק על מה שעשינו, על איך שהיא הביאה לי ביד, ועל הפנים שלה מלאות בשפיך שלי, ואיך היא התייחסה לזה כאילו זה דבר רגיל. נזכרתי בחזה המושלם שלה, ובמגע של הידיים שלי בעור הרך של השדיים שלה, בהרגשה של הפטמות שלה בין האצבעות שלי.

אבל המצב בינינו גם היה מוזר. לא דיברנו הרבה, ואמא שמה לב לזה, ושאלה אם רבנו או משהו כזה. תהיתי אם שני מתחרטת על מה שקרה, או מנסה לשכוח מזה. אני בעצמי הייתי מבולבל. מצד אחד זו היתה חוויה אירוטית לא צפויה שהוסיפה לחרמנות שלי ונתנה לי חומר לפנטזיות אוננות למשך ימים, אבל מצד שני, זאת היתה אחותי הקטנה, שני, ואסור היה לנו להגיע כל כך רחוק, ולא רציתי שזה יהרוס את החברות והיחסים בינינו.

אחרי שהיא חזרה ביום חמישי מהבסיס אחר הצהריים, הצלחתי לתפוס אותה לבד במטבח, מכינה סלט לארוחת ערב. אמא ביקשה ממנה לחתוך סלט כי היא עמדה לחזור מאוחר מהעבודה, ושמעתי שאבא למעלה במקלחת. היא לבשה שמלה שחורה שהגיעה לה עד קצת מעל הברכיים. נעמדתי לידה ושאלתי, "אמממ… הכל בסדר, נינה?".

היא לא הסתכלה עליי והמשיכה לחתוך את הסלט, "כן, נראה לי".

"נראה לך? מה הכוונה נראה לך?", שאלתי.

"חיכיתי שתגיד משהו על… אתה יודע… על מה שקרה בינינו בצימר, אני חושבת על זה לא מעט, אבל לא אמרת כלום", היא אמרה.

"טוב, כי… חשבתי כאילו ש… אולי את רוצה לשכוח מזה"

"אתה רוצה לשכוח מזה, איתמר?"

"אני לא חושב שאני יכול לשכוח.. בקלות… זה היה.. אמממ… לא יודע… כיף ממש האמת", אמרתי בקול שקט, "ואת?"

"גם לי היה כיף, ואני עדיין חושבת על זה אבל…"

"אני יודע מה את הולכת להגיד, שאסור לנו להמשיך עם זה, נכון?", קטעתי אותה.

עכשיו היא הסתכלה עליי בעיניים החומות הגדולות והיפות שלה, "אבל… לא ידעתי אם אולי אתה רוצה… לעשות משהו עוד פעם… או שלא", היא נראתה מובכת, והזין שלי התחיל לעמוד רק מהמחשבה לעשות איתה עוד דברים.

"זה מחרמן אותך רק לדבר על זה, שני?"

"כן, קצת", היא לחשה וחייכה חיוך מובך, ושוב הסיטה את מבטה לכיוון הירקות.

היא המשיכה לחתוך את הסלט גם כשהנחתי יד על גבה, והתחלתי ללטף אותה. הרגשתי את רצועת החזיה מתחת לשמלה שלה. היא עצרה לרגע והניחה את הידיים על השיש.

"המממ… זה נעים", היא אמרה.

הבנתי שאני יכול להמשיך. נעמדתי מאחורה, המשכתי ללטף אותה בגב, והתחלתי גם לעשות לה עיסוי בכתפיים. הזין שלי היה בזקפה כמעט מלאה רק מלגעת בה ככה. אחרי 2 דקות של ליטופים בגב ובכתפיים, העזתי קצת יותר והיד שלי נעה לכיוון דרום. היא נתנה לי ללטף אותה לרגע אחד בטוסיק מעל השמלה, ואז אמרה "דיי איתמר, אי אפשר כאן, אבא בטח יירד עוד דקה ואמא בדרך", ואז היא זזה ממני.

"מצטער, נסחפתי קצת באמת, זה פשוט כל כך נחמד, רק לגעת בך"

"כן, גם לי זה נחמד, אבל אנחנו לא יכולים", היא הסתכלה למטה על הבליטה במכנסיים שלי, "ואני חושבת שאתה צריך ללכת לעשות משהו עם זה לפני שההורים יגיעו", היא אמרה בחיוך.

בדיוק אז שמענו את דלת חדר האמבטיה נפתחת בקומה למעלה. לא רציתי להתקל באבא עם זקפה במכנסיים במדרגות, אז הלכתי לכיוון הגינה כדי שהזין שלי יתרכך קצת בחוץ. בדיוק כשפתחתי את הדלת לצאת, שני לחשה לי מספיק חזק כדי שאני אשמע "איתמר, יכול להיות שביום שבת אני אבוא לבדוק אם אתה באמת לומד, בזמן שההורים יסעו לסבתא".

ידעתי שעכשיו ייקח קצת יותר זמן לזקפה שלי לרדת, אבל הבנתי גם שהכל בסדר בינינו.

**************

אבא ביקש שאעזור לו בגינה ביום שישי, לכסח את הדשא, להוציא עשבים. זה היה טוב כי זה עזר להסיח את דעתי מהמחשבות על מה שצפוי לקרות בשבת. לא ראיתי את שני הרבה בשישי, היא הסתגרה בחדר, ובערב יצאה עם חברות למועדון, ואני יצאתי עם חברים לסרט.

ביום שבת, אחרי ארוחת צהריים, ההורים נסעו לבקר את סבתא שגרה בהרצליה. כל הארוחה אני ושני החלפנו מבטים.

"אני לא יודעת מה קורה לכם," אמא ​​אמרה והביטה בכל אחד מאיתנו בתורו, "אבל מה שזה לא יהיה, אתם צריכים לסדר את זה. לא נחזור לפני שעות הערב, אז תנצלו את הזמן כדי לדבר ולסדר ביניכם את העניינים. אתם יודעים כמה חשוב לנו שיהיה ביניכם קשר קרוב וחברי, ובבקשה, אל תעצבנו את השכנים במוזיקה רועשת או משהו. זה ברור?"

"כן, אמא," אמרנו כמעט באחדות.

"בסדר," היא אמרה וקמה מהשולחן, "אל תשכחו לשטוף את הכלים ונראה אתכם בערב"

הורדנו מהשולחן, ואני שטפתי כלים בזמן ששני ייבשה אותם ושמה במקום.

שמענו את המכונית נוסעת משם כשסיימנו.

זה היה עוד יום חם ולבשתי רק טי שירט ומכנסיים קצרים רופפים. שמתי לב ששני לובשת חולצה ירוקה קיצית קלילה ומעין חצאית פרחונית מתרחבת שהגיעה ממש מעל הברכיים. גם החצאית היתה משוחררת והתנפנפה בזמן שהלכה.

שנינו היינו קצת מובכים כשהיינו ביחד עכשיו, אפילו שהיינו לבד, ושנינו התאמצנו לא להעלות את הנושא שהיה בראש של שנינו.

אחרי שהכל היה מסודר, שני אמרה בסופו של דבר, "אני הולכת לחדר שלי לפזר קצת כביסות… אתה הולך לצימר שלך כרגיל?"

"אממ כן, אני מניח שכן, אני אלך ללמוד קצת למבחן" אמרתי ושיחקתי את המשחק.

הלכתי לצימר הישן, השארתי את שני לעשות כל מה שהיא צריכה לעשות ותהיתי אם יקרה בינינו משהו, או שמא היו לה מחשבות לוותר על הכל.

במשך כחצי שעה הייתי בצימר, ניסיתי להתרכז ללא הצלחה באיזה תרגיל משעמם. כבר הייתי בטוח ששני התחרטה ומצאה עיסוק אחר.

נבהלתי קצת כששמעתי מישהו מנסה לפתוח את הדלת. ניגשתי לדלת ושחררתי את הבריח שבו אני משתמש כדי לנעול אותה, ופתחתי את הדלת.

"היי," אמרה שני, "אני יכולה להיכנס או שאני מפריעה?"

" לא, כן, כמובן, תכנסי" גמגמתי והופתעתי לראות אותה. הציצי שלה בלט בחולצה הזו, אבל האמת שהוא בולט לא משנה מה היא לובשת.

היא נכנסה ונעמדה והביטה בתרגיל שהיה פתוח על המחשב.

"אני רואה שאתה עושה משהו מועיל," אמרה.

"כן, מנסה ללמוד למבחן. קצת קשה לי להתרכז"

"בפעם הקודמת שהייתי כאן דווקא היית מאוד מרוכז במחשב" היא חייכה.

"כן, אני מניח," אמרתי ופניי שוב האדימו.

"חשבתי שתראה לי עוד קצת אתרים כמו שראינו פעם שעברה", היא אמרה.

"אני יכול, בואי שבי", היא ישבה ושמתי לה את האתר Xhamster שאהבתי במיוחד.

היא התחילה לפתוח סרטונים, בהתחלה היא פתחה סרטון של מישהי שמגיעה לאודישן. ברגע שהיה התחילה להתפשט, שני אמרה "וואי, יש לה ציצי ענק. זה מה שעושה לך את זה?"

"אמממ… האמת שאני אוהב ציצים גדולים, אבל לא כזה כמו שלה עם סיליקון"

"אז מה אתה אוהב?", היא שאלה.

"אמיתיים, כמו שלך"

"וזהו? רק ציצים אתה אוהב?", היא אמרה בזמן שהבחורה ברקע התחילה להביא ביד מול הבחור שעשה לה את האודישן.

"לא, מה פתאום", אמרתי, "אני אוהב את כל הגוף, את הרגליים, את הכוס, את ה.."

"איך אתה אוהב את הכוס?", היא קטעה אותי.

"אני לא אוהב שהוא חלק לגמרי, אני אוהב שהן משאירות קצת שיער אבל מסודר"

"המממ..", היא חייכה, "ומה אתה אוהב שהן עושות?"

"הכל.. שהן פותחות את הרגליים… כשהן מביאות ביד כמו זאתי… כשהן מתפשטות… קשה להסביר", לא רציתי להגזים בתיאורים של מה שאני אוהב.

"אז זה מה שמעמיד לך אותו?", היא שאלה.

"כן, ומה איתך?" החזרתי את השאלה אליה. בינתיים היא פתחה עוד סרטון של מישהו שדופק מישהי מאחורה במקלחת.

"איתי?"

"כן, איתך, זה מחרמן אותך להסתכל על הזין הזה? ואיך הוא מזיין אותה מאחורה?"

"כן, זה… נחמד…", היא חייכה.

"את נעשית רטובה שם למטה?", שאלתי.

"איתמר! אל תגזים.. אבל אני רואה שאתה בהחלט מחורמן עכשיו", היא הסתכלה עכשיו על הבליטה במכנסיים שלי.

"כן, זה פשוט קורה… לא ממש שולט בזה", אמרתי ונתתי וליטפתי אותו מעל המכנס.

"ויש גם סרטים עם עלילה?", היא שאלה.

"כן, ברור, אני מעדיף עם עלילה, רוצה לראות?", שאלתי.

"כן, למה לא, בוא נראה סרט ביחד, כמו אחים טובים"

"שניה, אני אחפש משהו", התחלתי לפתוח כמה סרטונים, עד שנפלתי על משהו שנראה טוב, "הנה, בואי נבדוק את זה, אבל תחלישי קצת, שלא ישמעו אותנו"

היא החלישה קצת ואמרה, "אבל רגע, בוא תשב על הכיסא ואני אשב עלייך"

המוח שלי נכנס לסחרור. היא תשב על הרגליים שלי, בזמן שהזין שלי עומד, והיא לובשת רק חצאית דקה. פאק.

"כן, יאללה, למה לא", היא קמה ונתנה לי לשבת בכיסא, ואז התיישבה עליי. הרגליים שלה פנו לצד ימין והיו סגורות, הרגשתי את הרגליים החשופות שלה על הרגליים החשופות שלי. הזין הזקוף שלי התחכך בטוסיק שלה מבעד לחצאית, והיא חיבקה אותי בצוואר ביד אחת, ולחצה על פליי ביד השניה. אני הנחתי יד אחת על החצאית שלה, וביד השניה חיבקתי לה את המותן. היא זזה קצת כדי שיהיה לה יותר נוח, ועכשיו הרגשתי את הזין שלי ממש בין הרגליים שלה, דמיינתי שזה בערך איפה שהכוס שלה נמצא, והזין שלי התמתח עוד יותר מהמחשבה.

הסרטון התחיל. הסיפור היה על בחור שעוזר להורים של חברה שלו להעביר רהיטים לדירה החדשה שלהם. בגלל שלא היה הרבה מקום ברכב, הבחורה ישבה במושב האחורי על חבר שלה, בערך כמו שאנחנו ישבנו, במושב האמצעי היה איזה כיסא גדול, והאמא ישבה ליד הכיסא איתם במושב האחורי, והאבא במושב של הנהג.

בתחילת הסרט נראה שהזוג בודק כמה ההורים יכולים לראות אותם, והם התחילו להתנשק. זה התחיל להיות יותר מעניין כשהגבר הכניס את היד שלו מתחת לחולצה של חברה שלו ונראה שהוא ממשש לה את הציצי.

"וואי, קצת ריסקי", היא אמרה, "נראה לי שאם היד שלך היתה שם במצב כזה, בטוח אמא ואבא היו שמים לב".

"טוב, הם מאחורי האבא, והיא עם הגב לאמא, ויש את הכיסא ביניהם, אז נראה לי אפשרי שההורים לא ישימו לב", היה לי מוזר לדבר על עלילה של סרט פורנו עם מישהו, ועוד עם אחותי.

"וואי, זה מחרמן שהם עושים את זה ככה ליד ההורים כאילו", היא אמרה.

"כן, הא?"

"אולי תנסה גם לעשות כמוהו, נראה כמה אפשר לעשות את זה בלי שישימו לב?", היא שאלה.

"מה? כמו שהוא עושה לה?", הופתעתי מההצעה שלה.

"כן, רק תנסה"

היא לא היתה צריכה לבקש פעמיים. עצרתי לרגע את הסרט, לקחתי את היד שהיתה סביב המותניים שלה והכנסתי אותה מתחת לחולצה, עולה במעלה הבטן. החולצה לא היתה ממש צמודה, כי החזה הגדול שלה גרם לתחתית החולצה להתרחק מהבטן. פתאום הרגשתי את התחתית של הציצי השמאלי שלה. היא לא לבשה חזיה! פאק. המגע על העור שלה היה כל כך עדין ורך, העלתי עוד את היד ותפסתי לה את השד, ואז הזזתי את היד לחריץ בין השדיים שלה ומשם לציצי הימני, מנסה לתפוס כמה שאני יכול ממנו ביד.

היא גנחה קצת.

פתחתי את האצבעות שלי והכנסתי את הפטמה הימנית שלה בין שתי אצבעות, ואז הזזתי את האצבעות מצד לצד, מותח קצת את הפטמה, משחק איתה, כששאר האצבעות שלי מונחות לה על הציצי. היא נתנה לי לעשות את כל זה במשך איזה שתי דקות, והרגשתי איך הנשימה שלה נעשית כבדה יותר והדופק שלה עולה, והיא עם עיניים עצומות.

פאק, חשבתי לעצמי, אני שוב ממשש את הציצי של אחותי, ועוד בזמן שהיא יושבת לי על הזין, בלי חזייה.

"טוב", היא אמרה, "נראה שבאמת אפשר לעשות את זה בדיסקרטיות, בוא נמשיך את הסרט"

הוצאתי את היד מהחולצה שלה, ולחצתי על פליי, ואז היא אמרה "אתה יכול להחזיר את היד, זה היה נעים".

החזרתי את היד מתחת לחולצה ופשוט ליטפתי לה את השדיים, מעסה לה אותם בזמן שאנחנו צופים. כל כך נהנתי מההרגשה. כל כך יציבים אבל העור כזה רך. הדבר הבא שקרה בסרט זה שהאמא נרדמה, האבא הגביר את הרדיו, ואז הבחור הרים את החולצה של הבחורה מעל החזה, וחשף אותו לגמרי. ברור שזה מה שעשיתי במיידי. הרמתי את החולצה שלה מעל הציצי, והשארתי אותה שם. היא זרמה. עכשיו המשכנו לראות בזמן שהציצי שלה בחוץ, ואני משחק איתו.

הבחורה בסרט נראתה לחוצה, אבל אז הבחור הכניס יד מתחת לחצאית שלה. ראיתי ששני ממש מרוכזת בסרט, והזזתי את היד שהיתה מונחת על החצאית שלה, ונכנסתי מתחת במעלה הרגל, בירך הפנימית.

"איתמר, מה קורה?"

"מה קורה?", שאלתי.

"היד שלך מתחת לחצאית שלי, עוד רגע ב… אתה יודע…"

"כן, חשבתי כאילו… לעשות מה שהוא עושה", אמרתי.

"מה? כאילו לדמיין שאנחנו הזוג הזה בסרט?", היא שאלה.

"כן.. לפנטז קצת.. את יודעת"

"טוב", היא אמרה, "אבל רק בוא נשים לב שאנחנו לא הולכים רחוק מידי"

"כן, ברור", אמרתי. הייתי אומר כל דבר כדי שהיא תתן לי להמשיך. לא יכלתי שלא להסתכל על הציצים המדהימים שלה תוך כדי השיחה.

"אבל כמה רחוק נלך?", היא לא הרפתה.

"לא יודע, שני, עד ש… כמה שנרגיש שאפשר. אל תדאגי", אמרתי.

"זה מחרמן אותך לראות את זה ביחד איתי?" היא שאלה.

"אין לך מושג כמה, שני", אמרתי.

"גם אותי, האמת".

"אז את רוצה להמשיך? או שנפסיק?", שאלתי.

"לא, בוא נמשיך עוד קצת. זה סרט ממש מחרמן.. לדמיין ככה מה היה יכול לקרות בסיטואציה כזו", היא אמרה.

"כן, לגמרי", הפעם היא לחצה על פליי.

היד שלי לא הפסיקה למשש לה את הציצים, ועם היד השניה עליתי עוד עד שהרגשתי את התחתונים שלה בקצה האצבעות. הצלחתי להרגיש שיש שם קצת שיערות, זה היה מגע רך ונעים, כמו על כרית קטנה. בסרט הבחורה פתחה קצת את הרגליים כדי לתת לו גישה יותר נוחה, והאבא שאל אותם "הכל בסדר שם מאחורה?" והם אמרו שכן, שהם רק מנסים להסתדר שיהיו יותר נוח.

"שני, אולי תשבי עם הגב אליי ותפתחי קצת את הרגליים, אם זה בסדר מבחינתך", אמרתי.

"כן, אוקיי" היא אמרה, והעבירה את רגל ימין שלה מעבר רגל ימין שלי, והיתה עם רגליים מפוסקות. עכשיו ביד שמאל חפנתי את השד השמאלי שלי ואת ימין הנחתי על התחתונים שלה, באמצע. הרגשתי שהיא באינסטינקט מנסה לסגור את הרגליים אבל כף היד שלי לא נתנה להן להסגר.

"אהה, איתמר, אתה ממש נוגע לי במקום עכשיו.."

"באיזה מקום?", שאלתי.

"אתה יודע", היא אמרה.

"תגידי", התעקשתי.

"בכוס שלי", היא אמרה וגנחה.

"כן, בואי נראה מה קורה הלאה", אמרתי והעברתי ליטוף על התחתונים שלה שכבר היו קצת רטובים. פעם ראשונה שהיד שלי היתה מונחת על כוס של בחורה, וסמכתי על הסרט שיכוון אותי מה לעשות הלאה. בסרט הוא הזיז את האצבעות שלה והתחיל לאונן לה מעל התחתונים, אז זה גם מה שאני עשיתי. שני התחילה לזוז ולגנוח, אבל לא עצרה אותי אז המשכתי.

לא האמנתי שאני מלטף את הכוס של אחותי, והיא נותנת לי. הזין שלי עמד להתפוצץ בתוך התחתונים, זקוף, וצמוד לבטן שלי מצד אחד, ולחלק העליון של הטוסיק שלה מצד שני. היא בטח מרגישה אותו, חשבתי לעצמי.

בסרט עכשיו הבחור הזיז את התחתונים של הבחורה הצידה ונגע לה ישירות בכוס.

"שני?", שאלתי, כשהיא ברור למה הכוונה.

"כן, תמשיך", היא אמרה, מתנשמת.

לא האמנתי שאני הולך לגעת בכוס של אחותי הקטנה. רק לפני כמה ימים היא היתה פשוט אחותי, ובחיים לא הייתי חושב על דבר כזה. איך הגענו למצב הזה? בכל אופן, לא בזבזתי זמן, והכנסתי את האצבעות שלי מתחת לתחתונים שלה מלמעלה.

"אההה", היא גנחה בזמן שהיא הרגישה את היד שלי נוגעת לה בשיער ערווה ואז ממשיכה לחריץ בין שפתי הכוס שלה. וואו, זו היתה ההרגשה הכי נעימה בעולם והיא היתה כל כך רטובה.

"תוריד לי", היא אמרה.

"מה להוריד לך?" לא הבנתי.

"את התחתונים"

"אבל זה לא קרה בסרט", אמרתי ברוב טמטומי

"לא איכפת לי", היא אמרה והתרוממה קצת כדי לאפשר שלי. שלחתי ידיים לצידי התחתונים שלה והורדתי לה אותם במורד הרגליים. כשהגיעו לקרסוליים שלה, היא כבר שחררה אותם וזרקה אותם הצידה עם הרגל.

הפעם אנחנו הקדמנו את הסרט, כי זה בדיוק מה שקרה אחר כך. הבחורה הורידה לעצמה את התחתונים, והאבא שוב שאל אם נוח להם שם מאחורה, והבחורה אמרה שהיא רק מתמתחת קצת כי צפוף.

ברגע ששני היתה בלי תחתונים, חזרתי לשחק לה בכוס הרטוב והחם שלה, ואז היא אמרה "רגע איתמר, תעצור, אני לא יודעת, בסרט הם בני זוג, אנחנו אחים, אולי אנחנו נסחפים יותר מידי"

המשכתי לענג אותה ולמשש לה את החזה ושאלתי, "את רוצה שנפסיק?"

"לא יודעת, אולי… אנחנו נעצור לפני שזה יהיה יותר מידי?", היא שאלה כאילו הייתי אומר לה שלא.

"ברור, אנחנו לא חייבים לעשות כל מה שהם עושים, ובכל מקרה לא נעשה משהו שאת לא רוצה"

"אתה בטוח?"

"כן, שני, ברור שאני בטוח", אמרתי והזזתי לה את החצאית ככה שהתחת שלה היה במגע ישיר במכנסיים שלי עכשיו, ורק הבד הדק של המכנס והתחתונים שלי הפרידו בין הזין שלי לתחת שלה.

"אני מרגישה שהזין שלך עומד, איתמר"

"אני יודע, זה מחרמן, הא?"

"כן, וואו, אבל אנחנו כל כך נסתבך אם מישהו יגלה", היא לחשה.

"אף אחד לא יגלה, שני, זה רק אנחנו פה", עודדתי אותה.

"טוב, תעשה מה שהוא עושה, איתמר"

כבר בכלל לא התייחסתי לסרט אבל כשהסתכלתי עכשיו, ראיתי שהאצבעות שלו בכוס שלה.

"את בטוחה?", אמרתי וירדתי עם האצבעות שהיו כבר בפתח בכוס שלה.

"לא, האמת שלא. נראה לי זה כבר יותר מידי", היא הניחה את היד שלה על היד שלי, בין הרגליים שלה.

"אני מכאיב לך?", שאלתי.

"לא, ממש לא, אבל אם אני אתן לך להכניס לי אצבעות, זה כבר באמת יהיה טו מאץ', אתה לא חושב?", היא שאלה.

"לא יודע… זה מרגיש פשוט כל כך… טוב… ונכון… שהאצבע שלי שם… אף פעם לא הכנסתי לבחורה אצבעות… זה מה שאת עושה כשאת… את יודעת… עושה לעצמך?"

"עושה לעצמי?", היא שאלה אבל היה לי ברור שהיא יודעת למה אני מתכוון.

"כן, כשאת מביאה ביד"

היא נשכה שפתיים ואמרה, "ל…לפעמים, לא תמיד"

"וזה מרגיש טוב יותר כשיד שלי נוגעת בך, במקום היד שלך?", שאלתי.

"כן, נראה לי… אבל לא נראה לי שאתה אמור לעשות את זה בתור אח שלי", היא אמרה.

"תגידי לי את מה לעשות, ונראה איך זה מרגיש", ניסיתי לגרום לה להתקדם עוד קצת.

"לא יודעת, אני קצת בלחץ איתמר, להביא לי ביד מבחוץ זה משהו אחד, אבל להכניס לי אצבעות, זה כאילו אנחנו עושים סקס ואסור לנו"

"לא ממש, שני, אני בסך הכל אביא לך ביד כמו שאת עושה לעצמך, כמו שאת הבאת לי ביד, כמו שאני עושה לעצמי.. מה ההבדל?"

"כן, אני מניחה שאתה צודק", היא התחילה להתרכך, והזיזה את היד שלה מהיד שלי.

"אוקיי, איתמר, רק בעדינות, תמשיך בינתיים רק לשחק לי בחריץ, ותלך עם האצבע למטה ולמעלה, אל תכניס לי עדיין"

עשיתי מה שהיא אמרה, "ככה זה טוב?"

"וואו, כן, זה טוב", היא גנחה.

משכתי לה את הפטמה באותו זמן, וכבר שכחנו מהסרט. היא עצמה עיניים והתמסרה לתחושות שגרמתי לה. אני נהנתי מכל רגע. כוס אמיתי, רטוב וחם, והגוף שלה שזז בהנאה צמוד אליי, ההרגשה של החזה שלה ביד השניה, והזין שלי שמתחכך לו בטוסיק שלה. אבל העובדה שזו היתה אחותי הקטנה, שגדלתי איתה, ששיחקתי איתה, שהרבצתי לה, שצחקתי איתה, ועליה… העובדה שזו היתה אחותי העצימה את ההנאה שלי פי מיליון. הרגשתי שאם היא תתחיל להזיז את התחת שלה, אני עלול לגמור תוך שניה.

באיזשהו שלב הגעתי עם האצבע לחלק העליון של הכוס שלה והרגשתי בליטה קטנה.

"הו, פאק, איתמר, פאק…", היא צעקה.

"מה? שששש.. מה קרה?", הפסקתי למקרה שהכאבתי לה בטעות.

"אלוהים, איתמר, תמשיך, אל תעצור, זה החלק הכי רגיש שלי, זה הדגדגן"

"מה? זה?" המשכתי לשחק לה במה שעכשיו הבנתי שהוא הדגדגן שלה, הלוך חזור עם שתי אצבעות, בעדינות.

"כן, כן, בדיוק שם", היא התחילה להניע את האגן שלה

"את בטוחה שזה בסדר?", שאלתי

"כן, כן, רק בעדינות, תעשה לי עוד", היא התנשמה ממש בכבדות, הרגליים שלה זזות.

"איתמר", היא אמרה.

"מה?"

"אתה יכול עכשיו"

"מה אני יכול?", לא הבנתי.

"להכניס לי"

"את בטוחה?"

"כן, רק לאט, בעדינות"

נתתי לאצבעות שלי להחליק חזרה במורד הכוס שלה, אל נקודת הכניסה שהרגשתי קודם. כל האיזור היה עכשיו הרבה יותר רטוב, אז האצבע האמצעית שלי החליקה בקלות פנימה.

"הו, פאק, איתמר!", היא אמרה בנשימה עצורה.

רק סובבתי טיפה את האצבע בפנים, לא ממש ידעתי מה לעשות עוד.

"עוד, תמשיך", היא אמרה.

"מה עוד?"

"תכניס אותה יותר עמוק"

דחפתי עוד מהאצבע והגעתי לחלק נוסף לא מוכר של הכוס של אחותי.

"אלוהים ישמור, זה כל כך נעים, איתמר, אל תעצור, תכניס את כולה"

"הכל, נינה?"

"כן, נו, תכניס כבר, טומטום"

כשחצי אצבע כבר היתה בפנים, לא היה קשה להחליק פנימה את החצי השני, וכל האצבע כבר היתה ספוגה במיצי כוס שלה, כשכף היד היתה מונחת על שיער הערווה שלה. פאק! אני פאקינג מפנגר את אחותי הקטנה, שכל האצבע שלי קבורה בכוס שלי, והיד השניה עדיין עושה לה מסאז' בציצי. יכלתי להרגיש את כל הרקמות, את השרירים שיש לה שם בפנים, חקרתי יותר ויותר עם האצבע שלי את התעלה החמה והרטובה שלה, והרגשתי כל מיני אזורים שונים בתוך הכוס. ממש לא חשבתי שנגיע למצב הזה כשקמתי היום בבוקר.

"איתמר"

"כה?"

"אין לך מושג כמה טוב זה מרגיש. הרבה יותר טוב מאשר שאני מפנגרת את עצמי"

"פאק, שני, לא היה לי מושג שאת יודעת מה לפנגר בכלל"

"אני לא תמימה כמו שאני נראית. אומנם אין לי הרבה נסיון עם בנים, אבל אני וחברות שלי מדברות לא מעט.."

"אז טוב לך שאחיך הגדול מפנגר אותך?"

"כן, טומטום, תכניס עוד אצבע, ותשחק לי שם"

"פאק, נינה, העונג כולו שלי"

הכנסתי עוד אצבע, עכשיו הרגשתי קצת יותר צפוף שם, כאילו אני קצת לוחץ לה על דפנות הכוס הפנימיות. נכנסתי לקצב איטי ואחיד, כאילו אני קורא למישהו עם האצבעות. שני נכנסה לאותו קצב והניעה את כל האגן שלה יחד איתי. ככה איזה 2 או 3 דקות, לא ממש ספרתי. הנשימה שלה נעשה מהירה וכבדה יותר, היא ליקקה את השפתיים שלה, ואחזה בציצי השני שלה, זה שלא היה כבר תפוס על ידי, מועכת אותו.

"יותר מהר עכשיו", היא אמרה בין נשימה לנשימה.

הגברתי קצב והיא הגבירה את קצב תנועת האגן שלה יחד איתי. התחלתי להוציא ולהכניס את 2 האצבעות בקצב.

"וואו. וואו", היא אמרה עם כל כניסה של האצבעות שלי עד הסוף, "אני קרובה, אני ממש קרובה".

היא נעשה קולנית יותר, ופחדתי שמישהו ישמע אותנו, אבל ידעתי שהיא הולכת לגמור, וכל כך רציתי להגמיר אותה, אז המשכתי. היא התחילה עכשיו ממש לגנוח בקול גבוה ואחיד. היא היתה כל כך רטובה ככה שהאצבעות שלי החליקו פנימה והחוצה ממש בקלות, ועשו רעש של יניקה. התחלתי גם להריח ריח מוזר ונעים, והנחתי שזה הריח של הכוס שלה וכל המיצים שבפנים.

הגניחות שלה התגברו, והיא צבטה לעצמה את הפטמה. בשלב הזה עזבתי את הציצי שלה, שמתי לה יד על הלחי והפנתי אותה לעברי, ואז הנחתי את הפה שלי על הפה שלה. יצא לי להתנשק עם בחורות, אבל מעולם לא נישקתי ככה את אחותי. היא פתחה את הפה והלשונות שלנו נפגשו. זה קצת השקיט אותה, אבל מהר מאוד היא ניתקה את הפה שלה ממני, והוציאה גניחה על סף הצעקה, כשכל הגוף שלה התחיל לרעוד, הרגליים שלה רטטו, והיא הניחה את היד שלה חזק על היד שלי, בין הרגליים שלה, מוודאת שלא אוציא אותה בדיוק באותו רגע. הבנתי את הרמז את השארתי את האצבעות בפנים הכי עמוק שאפשר ושיחקתי שם בזמן שאני מרגיש את ההתכווצויות עמוק בתוך הכוס שלה. הגוף שלה רעד עוד כמה רעידות, עד שהיא התחילה להרגע. התחלתי שוב לנשק אותה כדי שלא תהיה קולנית מידי, וזה קצת הצליח.

כשהיא נרגעה, היא קטעה את הנשיקה, ואני הוצאתי לאט את האצבעות ממנה. ראיתי שהן ספוגות בנוזל שקוף וקצת לבן. קירבתי את האצבעות לאף שלי והרחתי שוב את הריח המשכר שהרחתי קודם. הנחתי את שתי הידיים שלי על המותניים שלה. הציצים שלה עדיין היו בחוץ ומעליהם החולצה מכווצ'צ'ת.

"אלוהים, איתמר. זה היה כל כך מושלם, וכל כך היה אסור שזה יקרה"

"איזה חלק היה אסור שיקרה?", שאלתי בתמימות.

"הכל בערך?", היא ענתה, "לא היינו צריכים לתת לזה להגיע כל כך רחוק. הרגע.. פאק… הרגע גמרתי מעבודת האצבעות של אחי הגדול בתוכי, זה כמעט כמו לעשות סקס, עם פאקינג אח שלי! זה נראה לך נורמלי?"

"שני, אני לא יודע מה נורמלי. אני יודע מה הרגיש נכון וטוב, ורק עזרתי לך עם מה שאת גם ככה עושה עם עצמך לפעמים, לא? זה לא יכול להיות כזה גרוע"

"לא יודעת, זאת הפעם הראשונה שמישהו הביא לי ביד. עד עכשיו רק נתתי לבנים לראות ולשחק לי עם הציצים"

"אבל זה היה מחרמן בטירוף, לא?", שאלתי.

"כן, נראה לי. טוב, על מי אני עובדת? זאת היתה האורגזמה הכי חזקה שלי אוור. אני מותשת. בחיים לא הרגשתי משהו כל כך אינטנסיבי"

"עכשיו את יודעת איך הרגשתי לפני כמה ימים"

"וואו, איתמר, שכחתי ממך לגמרי. אני מרגישה כמה עומד לך מתחתיי, אתה בטח מתפוצץ עוד רגע, ובכלל לא חשבתי עלייך. אני מה זה מצטערת"

"זה בסדר, נינה, אני יכול לטפל בעצמי עוד מעט"

היא שוב נשכה שפתיים ושאלה, "אממממ… אתה רוצה ש… אתה יודע… אני אטפל בך?"

"את מוכנה?", הופתעתי קצת. הייתי בטוח שהיא תרצה לסיים ולעוף מכאן אחרי מה שעשינו.

"אם אתה רוצה"

"ברור שאני רוצה, אבל תצטרכי לרדת ממני".

היא נעמדה והציצה מהחלון לוודא שאין אף אחד בחוץ, ואמרה "יכול להיות שהם יחזרו עוד מעט".

"לא נראה לי, ובכל מקרה, לא נראה לי שזה ייקח הרבה זמן, אם את מבינה למה אני מתכוון".

"אני מבינה, אז תוציא אותו", היא אמרה והורידה את החולצה שלה לגמרי עכשיו, והניחה על השולחן, "ככה יותר נוח". היא נראתה מהממת ככה, עומדת מולי, יחפה, חשופת חזה, רק חצאית לגופה.

הרמתי את הטוסיק, והפשלתי את המכנסיים והתחתונים עד כפות הרגליים, והרמתי קצת את החולצה למעלה.

"אוקיי, הוא נראה מוכן החמודיק הזה", היא התיישבה על הברכיים מולי, בעוד אני מתרווח על הכיסא, "אבל איתמר, אני לא רוצה שתגמור עליי הפעם", היא לקחה את התחתונים שלה מהרצפה ונתנה לי, "אני רוצה שתגמור על התחתונים שלי"

"אוקיי, מה שתגידי", דווקא רציתי לגמור עליה שוב, אבל גם הרעיון של לגמור על התחתונים שלה נשמע לי סופר מחרמן, לקחתי אותם והנחתי לי על הבטן, כדי לשים אותם על הזין שלי ברגע שאגמור.

היא לקחה קרם לחות מהשולחן, שמה על היד, והתחילה לאונן לי, משפשפת אותו למעלה ולמטה. השילוב של התחושה בזין שלי עם המראה של אחותי הכמעט ערומה מתחתיי עם המבט שלה ממוקד בזין שלי הטריף אותי. ידעתי שלא אחזיק הרבה זמן. הוא כבר עמד זקוף והתחכך בתחת שלה יותר מידי זמן. יחד עם עם הזכרונות של היד שלי בכוס שלה זה כבר היה יותר מידי. תוך 2 דקות כבר הרגשתי את זה מגיע. היא הגבירה קצב, וראיתי את הציצים שלה זזים קצת יחד עם התנועות של היד שלה, הלב שלי דפק בטירוף.

"שני, אני עוד שניה גומר", היא לקחה את התחתונים שלה מהבטן שלי, והמשיכה לאונן לי ואז "אני גומר!", היא שמה מייד את התחתונים על הכיפה של הזין והרגשתי את התכווציות המענגות ואת השפיך שלי יוצא אל התחתונים שלה וסופג אותם עם בערך 5 או 6 שפריצים של זרע. שני המשיכה להזיז את היד שלה על הזין שלי, וראיתי שהשפיך נוזל לה על היד כי התחתונים לא הצליחו לספוג הכל.

"זהו, שני, תאטי קצב, זה רגיש מידי עכשיו", הסברתי לה.

היא תפסה את התחתונים שלה והרימה אותם, וליקקה את שאריות השפיך מהיד שלה.

"וואו, איתמר, זה היה הרבה שפיך"

"כן, התחתונים שלך יצטרכו כביסה כשאף אחד לא ישים לב"

"נראה לך? אני הולכת לשמור עליהם ככה ולהחביא אותם. אני מתה על הריח של זה".

"רצינית? וואו, נינה. את מדהימה. זה היה מדהים. תודה", אמרתי.

"מה תודה? עשיתי את זה גם בשביל עצמי, אבל אני עדיין לא בטוחה שלא הלכנו רחוק מידי", היא התיישבה על הספה המכוערת בישיבה מזרחית, והחצאית שלה היתה מונחת בצורה כזו שהכוס שלה היה גלוי לעיני לגמרי. לא בטוח אם היא עשתה את זה בכוונה אבל ממש נהנתי מהנוף.

"נינה, אנחנו לא גורמים נזק לאף אחד, נכון? ואנחנו לא הולכים לספר לאף אחד, אז… מה הבעיה?"

"בסדר, איתמר, אבל אנחנו בכל זאת אחים, ואם מישהו יגלה…"

"היי, חזרנו!", שמענו צעקה מכיוון הבית.

"פאק! פאק!!", שני לחשה ואני אמרתי יחד איתה בקול, "הם בבית! מהר! תתלבש! ותסגור את הדפדפן", הסרט עדיין רץ ברגע, וקלטתי שהבחורה שם עכשיו יושבת על הבחור, הם עדיין בנסיעה, אבל עכשיו הוא זיין אותה כשהיא עם הגב אליו, והאבא עדיין לא שם לב. כן, בטח. מאוד מציאותי.

הרמתי מהר את המכנסיים והתחתונים. שני קפצה מספה, תפסה את החולצה שלה, לבשה אותה בטיל, וסידרה את החצאית.

"תעשה כאילו אתה לומד למבחן!", היא אמרה בלחש.

"מה עם אלה?", הרמתי את התחתונים ספוגי השפיך שלה מהרצפה.

"דחוף אותם למגירה, מהר, אף אחד לא ישים לב שאני בלי"

התחלנו לשמוע צעדים שמתקרבים לדלת הצימר, אני פתחתי את התרגיל על המחשב, ושני נשארה לשבת על הספה. הם ניסו לפתוח את הדלת. קמתי לפתוח אבל פתאום הדלת נפתחה. שכחתי לנעול!

"היי!", אמא שאלה, "מה אתם שניכם עושים פה?"

"מה? כלום. סתם. שני בוחנת אותי לקראת המבחן", שיקרתי והקול שלי קצת רעד, הלב דפק בקצב מזה שהיינו כל כך קרובים להתפס.

"הו, נחמד. שמחה לראות שהסתדרתם והתגברתם על מה שזה לא היה", היא אמרה, "אבל מה זה הריח המוזר הזה?" היא רחרחה ושאלה.

"מה? אני לא מריח כלום", שוב שיקרתי.

"מוזר.. אולי כדאי שתנקה פה קצת"

"כן, אני אנקה, אמא. צודקת", הסתובבתי שוב למחשב כדי שלא תראה כמה הפנים שלי מאדימות.

"אתה צריך לשים יותר לב. אולי כדאי שתפתח קצת חלון", היא הסתכלה עוד קצת מסביב במבט קצת חשדני, "אני הולכת להכין לי כוס קפה. הקפה שסבתא מכינה נוראי. אם אתם גם רוצים, אז תבואו לבית".

היא הסתובבה, ויצאה, משאירה את הדלת פתוחה.

הסתכלנו אחד על השניה, ונשמנו לרווחה.

"שמעת מה היא אמרה, אתה צריך לשים יותר לב", שני אמרה, ואז קמה ויצאה מהצימר. צפיתי בחצאית המתנופפת שלה ודמיינתי את התחת החשוף שלה שנמצא שמה מתחת. אחרי שהיא הלכה הצלחתי סופסוף להתרכז בלימודים, ואחרי 3 שעות של חרישה למבחן, נכנסתי לבית והלכתי לישון בחדר שלי.

————–

המשך יבוא….

כל פידבק יתקבל ממש בברכה…

Loading

19 מחשבות על “הצימר הישן מאחורי הבית – חלק 2”

  1. סיפור משובח.
    כתוב בצורה מיתממת ששופכת לזה מיוחדות אמיתית עם הרבה מתח מיני עד רמת הפרטים הקטנים. תודה

    הגב
  2. אתה מטורף לגמרי אשמח שתשלח לי מייל סופר הזיה של סיפור מה המייל שלך

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן