פר הרבעה לדוסיות – חלק ראשון

סיפור מאת אשמאי זקן – עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

 

אני צנחן. אחרי שלושה חודשים קו בעזה וסוגר 35 יום , אני לא צריך להסביר לכם כמה הייתי חרמן, בייחוד שהפעם לא יצאה לי הרפיה עם איזו תצפיתנית  או פק"צית או מישהי.  אז באוטובוס הביתה לירושלים אני רואה מקדימה דוסית נאה. מתיישב לידה, אולי יש מצב . אל תסתכלו ככה, גם דוסיות יכולות להיות כוסיות חמות, כבר היו לי כאלה! אבל הפעם קצת פישלתי. מסתבר שהיא מילפית עם שלושה ילדים, הקטן בן חצי שנה . אבל באמת מילפית.  איזה פרונט! וגם התחת היה בהתאם-רק שאותו לא ראיתי אז. גם הפנים היו מושכות, עיניים שחורות מטופחות ,עם גבות עשויות ושפתיים עם אודם-רק הכיסוי ראש הראה שהיא דוסית חרד"לית.

ניסיתי בכל זאת-אמרתי כבר שהייתי חרמן אש.  הסתבר שהיא לא כל-כך נרתעה מלדבר וקשקשנו כמה רגעים על כל העולם ועל המצב שלי כחייל עייף –לא, לא הזכרתי חרמן, אבל זה די התבקש מהשיחה. גם זה לא הרתיע אותה, את רות (כך אקרא לה.. לא שזה באמת היה השם שלה). היא לא נרתעה אפילו שהצמדתי את הרגל שלי לשלה , והמשיכה לקשקש ,כאילו כלום-אז הבנתי שיש מצב. ניצלתי את ההזדמנות שהאוטובוס עשה איזו פניה חדה והרגליים שלה קצת התפשקו, ודחפתי את הרגל שלי ביניהם .ראיתי שהלכתי קצת רחוק , אבל כשהיא ראתה שזה המצב ושכדי לשנות אותו חזרה היא תצטרך לעשות מהומה , היא נרתעה והניחה לרגל שלי לחשש לה את שלה. ככה עברו לנו כמה דקות שהזין שלי נמתח ונדרך –כאילו ממש נהיה לו מצב, לא? ואז היא ב "טעות" הפילה את הטלפון שלה! כאילו, יש משהו יותר שקוף מזה? זה היה בערך באזור לטרון, לפני שער הגיא. התכופפתי להרים אותו ,דוחף בהזדמנות את הרגל עמוק יותר, ואיך שהרמתי אותו צלצלתי אליי ,שיהיה לי המספר שלה.  רק אחר כך הבאתי לה אותו, שם אותו על הברכיים שלה , למעשה יותר גבוה , ומחזיק אותו חזק "שלא יפול עוד פעם", היא ממש התפתלה וקשקשה שכאילו לא צריך, היא תיזהר וכאלה ,אבל לא הזיזה ממני את הרגל, ולא לקחה את הטלפון , אפילו שהתקשרתי. ישר שמתי לה אותו על שקט ורטט –כאילו, שלא יפריע לשכנים, ולחצתי אותו לחיקה (כך אומרים ,לא?) .

הרטט עשה את שלו. היא נשנקה והשתתקה, והתחילה לזוז כאלה תזוזות קלות שנהיו יותר ויותר חזקות עם הזמן וגם הרגליים שלה התפשקו יותר , עד שבצלצול החמישי ככה על יד סיבוב מוצא , היא נכנסה לוויברציות,  ממש נשנקת וגונחת בשקט ,בשקט. הזין שלי כמעט התפוצץ , אבל כבר לא היה מצב. היא גמרה, מה-זה גמרה,  ואני נשארתי יבש ועם כאב ביצים! וכשהגענו לירושלים, הבת זונה לא שמה עליי קצוץ והלכה אפילו בלי להגיד שלום! מזל שלשישבת היו החברות  הוותיקות שלי בבית-והיה לי איפה לפרוק את המטענים העודפים, אבל ההזדמנות שהוחמצה לא נתנה לי מנוחה.

אז ביום ראשון התקשרתי אליה מהנייד. הסתבר שהיא גרה ברמות, מה שכבר ידעתי, ושהיא בסופר עכשיו "ושלא תעיז לבוא ! זה מה-זה לא מתאים!". אז באתי לסופר רמות, כמו שהיא אמרה. כן היא היתה שם ,עם הילד בן החצי שנה בעגלה , ועם חצאית ארוכה כזו של דוסיות וחולצה שמה-זה הבליטה לה את הפרונט! איזה מרפסות! משכתי אותה למין מעבר כזה שיש אחרי הסופר , והתחלתי לנשק את הפנים שלה . היא ממש לא התנגדה, אמנם אמרה כל הזמן "לא ,לא!"  כאילו "אני אישה נשואה, מה איתך!?" אבל לא ברחה והשפתיים שלה שיתפו פעולה וגם הלשון. הרמתי אותה , השענתי על הקיר וביד השנייה הפשלתי לה את החצאית למעלה ואת הגרביונים עם התחתונים למטה, ועד שהיא הספיקה לצווח "לא! לא!!"  הזין היה כבר נעוץ בתוכה עד העצם! היא היתה מה-זה רטובה וחמה, אש! ישר הרגליים שלה עלו למותניים שלי , הלשון שקדחה בשקדים שלי החניקה את הצווחות שלה והתחת שלה התחיל להדוף מולי. טחננו כמו מטחנת קמח רק שאחרי שתי דקות כאילו היא גמרה ,בפרץ של צווחות והתכווצויות ואני ישר שפכתי את כל המטען שהצטבר אצלי לתוכה , מה שהביא אותה לעוד גמירה.

"וואו, אתה חזק! וגדול! "  אמרה ,כשחזרה אליה הנשימה . מה שגם נכון-אני מטר שמונים ושבע, שוקל תשעים וחמש קילו ובלי טיפת שומן מיותרת.. החזקתי אותה כל הזמן ,אפילו שגמרנו , כשהיא תלויה עליי ואוטוטו היינו יוצאים לעוד סיבוב, אבל אז הקטנצ'יק שלה צווח, כאילו, אולי הוא צווח גם מקודם ,אבל לא כל-כך שמנו לב… נפרדנו וקבענו למחרת בעשר אצלה בבית. אני צריך להיות בתור "הבן-דוד שלה אביתר מאלקנה ,הבן של מושי"  אם מישהו ישאל.

אף אחד לא שאל. הגעתי בדיוק בזמן, רות פתחה את הדלת, לבושה בחלוק בלבד , ואני מתכוון בלבד. הוא נשר תוך שניות וחשף בפניי סוף-סוף את השדיים הנפלאים שלה, שכל-כך פיתו אותי וכל כך משכו אותי. שני כדורים-בעצם חצאי כדורים- רכים ועם זה גמישים –תענוג למשמש! ולכרסם, עם הפטמות הזקורות האדומות והקשות … אוי איך נשכתי וליקקתי וצבטתי והמשכתי דרומה לבטן בהירה , לא שזופה כלל, עם שקע טבור זועק לקדוח בתוכו..

רות כל הזמן הזה גנחה ונאנקה , חיבקה ושרטה ותלשה מעליי את החולצה ועכשיו התחילה להתפתל וללחוץ את הראש שלי לעבור הכוס שלה. הכוס היה עטוי שער שחור ומסולסל מגולח למשולש ערווה מושך ,שבאמצעו פתח אדום פעור וטוב. שפתי הכוס הנפוחות בלטו מתוכו החוצה וישר התלבשתי עליהן למצוץ ,לינוק את מיצי התאווה המתוקים שלה. רות צווחה , משכה את ראשי בחוזקה לתוכה והתחילה להניע מולי את האגן בפראות ,ולזיין לי את הפרצוף תוך שהגניחות שלה הופכות לצווחות ולצרחות וכעבור פחות מדקה היא צרחה צרחה אדירה והאגן התחיל לקפוץ לה באורגזמה כשהכוס מתכווצת על הפנים שלי וכל הגוף שלה רועד .

מה זה התחרמנתי מזה! כאילו , מהתחלה הייתי מחורמן , אבל כזאת גמירה! הרמתי אותה בידיים והיא כוונה אותי לחדר השינה , למיטה.  השלכתי אותה עליה ובעודה נוחתת נכנסתי לתוכה , במכה , עד לסוף . היא צרחה, יצרה קשת עם הגוף שלה כשהיא נשענת על המיטה והרגליים עפו לאוויר ,גבוה ורחב והידיים ננעצות בתחת שלי בעוצמה וכולה ננעצת יחד איתי , צווחת והודפת ואני טוחן וטוחן , וטוחן ובסוף מתיז לתוכה מטען שמרעיד אותה ומביא לה אורגזמה נוספת, עם כווצי כוס וצרחות והכל.  מה-זה חמה היא היתה-אש! אפילו שרק עכשיו היא גמרה פעם שנייה היא אפילו לא הוציאה את הזין שלי, וישר התחילה לטחון עוד פעם, ואני יחד איתה. התגלגלנו כשאני למטה והיא טוחנת אותי , אני למעלה וטוחן אותה ,מלפנים ומאחו מהצד ומלמעלה ומלמטה-מה אגיד ומה אספר-כזה זיון וכזה להט מזמן לא היה לי.

כך המשכנו כל לפני הצהריים, מזדיינים מכל הכוונים ובכל התנוחות. מה עם הקטנצ'יק שלה, אתם שואלים? הוא כמעט לא הפריע לנו, רק איזה פעמיים הוא צייץ משהו היא הלכה לטפל בו, כשבאחת מהפעמים זיינתי אותה מאחור כשהיא מתכופפת מעל התינוק. אחר-כך התברר לי שהיא הרדימה אותו עם יין באוכל שלו ,לפני הזיון, שלא יפריע. מה אתם מזועזעים כל-כך?! זה היה חד פעמי ולא הפריע לו בכלל! . המשכנו להזדיין עד אחר הצהריים , קצת לפני שהילדים שלה חוזרים מגן. ולמחרת חזרנו וכך כל השבוע של הרגילה –ווי, איזו רגילה לא רגילה! וכל יום היא השביעה אותי שאני הבן דוד שלה –אביתר ,תרי, כפי שהיא קראה לו. הוא שרת באיזו יחידה שו-שו והיא אפילו שאלה אם נפגשתי איתו, ושאמסור לו ד"ש.  בטח, אני אפנה אל איזה לוחם באמצע מבצע ואגיד לו " שמע ,זיינתי את הבת דודה שלך-איזה זיון לא נורמלי !"

Loading

מחשבה 1 על “פר הרבעה לדוסיות – חלק ראשון”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן