סקס אנאלי למה כדאי ולך ואיך להנות

נכתב על ידי Jo Pamper – פייסבוק

 

כידוע לכולם סקס אנאלי נחשב כדבר שהוא לא מקובל אצל כולן היות וחור זה נועד להוציא ולא להכניס אליו דברים .האומנם ?

אני טוען שסקס אנאלי שנעשה נכון ובצורה בטוחה יגרום לך להגיע לעננים היות ובסקס אנאלי הנקודה הסודית שלך הרבה יותר זמינה כאשר חודרים מהצד של פי הטבעת מאשר בצד של הנרתיק

כזכור במאמר הקודם דיברנו על נקודת הארמיטה כנקודה שתגרום לך למולטי ולהשפרצה אז אזכיר לכן שהנקודה נמצאת בנרתיק לכיוון פי הטבעת וגבר שידע לחדור לכן לפי הטבעת נכון יידע להפעיל את הנקודה הזאת בדומה לנקודת הערמונית אצל הגבר שנמצאת .

אז בואו נראה איך את יכולה להנות מהאקט הזה בשביל זה אתן לך את הכללים שאם תלכי על פיהם את תהני מהחדירה ומהעוצמה . שנתחיל ?

הכירי את עצמך – את יודעת שחדירה לישבן מעולם לא עשית אז לפני שאת מתחילה עם העניין כדאי שתתאמני קצת עם עצמך כמו החדרת אצבע או החדרת פלאג דק . ככה תדעי מה עושה לך טוב או לא . ותלמדי לחוש את התחושה של משהו זר בפי הטבעת .
ניקיון של פי הטבעת – לא לוותר על חוקן לפני האקט החוקן ישחרר לך את כל הרעלים ואת כל ההתכווציות של השריר היות וחוקן עושים עם מים פושרים , חשוב מאד לבצע לפני ההליך האנאלי גם מבחינת הגיינה וגם מבחינת שחרור שרירי פי הטבעת .
לשמור על המרווח שלך – לא לפחד אם אחרי החוקן עדין יוצא מים ולא מפסיק תשתמשי במגבת מתחתך ותתני לכל המים לרדת לפעמים המים האחרונים שיצאו יצאו עם קצת שוקלד ציפס . לא להיבהל זה טיבעי.
שימון פי הטבעת – חשוב לדעת שבניגוד לנרתיק פי הטבעת לא מסכך את עצמו ואז חדירה ללא סיכוך יכולה לגרום לנזק עיצבי של פי הטבעת , למזלנו המציאו את שמן הסיכה או ג'ל חדירה בניגוד לג'ל חדירה לנרתיק יש ג'ל מיוחד לפי הטבעת אל תוותרי על זה תשמני עוד ועוד עד שתרגישי שהכל משוחרר ומסוכך . עדיף להשתמש עם ג'ל על בסיס מים או סליקון .
מה השלבים אחרי שראינו את הכללים מה עושים ?

תכנסי למצב רוח של שחרור -הדבר החשוב ביותר הוא להגיע לאקט שתרגישי רגועה היות פי הטבעת שלך מוקף בטבעת שריר הנקראת spolincter אשר נועד לשמור על הצואה. את חייבת לשחרר את sphincter ובכדי לשחרר אותו את צריכה להיות רגועה בכדי לאפשר לגבר לחדור בצורה קלה ולא לוחצת .
תתחילי בקטן – ברגע שנכנסת למוד של שחרור הגיע הזמן לבדוק אם השריר רפוי תתחילי בהחדרת אצבע תגרמי לו לרדת לך לרימינג שישחרר אותך אם את רואה שאצבע נכנסת בקלות תכניסי עוד אצבע תרחיבי לאט לאט עברי לפלאג ומשם להתקדם .
לאט לאט – אחרי שראית שאת מוכנה לחדירה תבקשי מהבן זוג לחדור לאט לאט תמיד לדאוג שתהיי משוחררת אל תכווצי את שרירי פי הטבעת , תבקשי שיכנס לפי הקצב שלך ואם צריך לעצור בזמן החדירה אז עוצרים לא רוצים לגרום נזק הוא יכול להכניס קצת ולעצור ואז עוד קצת ולעצור לתת לך את ההרגשה של הזין בתוכך בלי לחץ ובלי כאבים .
התנוחה הנוחה עליך – בדרך כלל השליטה בחדירה בסקס אנאלי חייב להיות בשליטתך למה אני מתכוון . תמצאי עמדה שנותנת לך שליטה רבה ככל האפשר – כגון ישיבה על הברכיים של השותף שלך. אני ממליץ בכדי להתחיל בסקס אנאלי עליך לשכב על הצד שלך תנוחת כפית . או בדוגי סטייל יכול להיות הקלה ביותר עבור ההכנסה, אבל אם השותף שלך לא יכול לראות את הפנים שלך,הוא לא יהיה מודע לתגובות שלך בנוסף בדוגי סטייל אין לך שליטה על מהירות החדירה והעומק.
אל תשכחי להיות תמיד רטובה שם אם את מרגישה שאת מתחילה להתייבש פשוט להוסיף עוד חומר סיכה , אנחנו לא רוצים לקרוע את הרקמות של פי הטבעת . אני ממליץ לעשות הפסקות לסיכוך ככה תרגישי יותר טוב וגם הבן זוג .
הבריאות לפני הכל , סקס אנאלי הוא סקס בטוח שעושים אותו נכון אני ממליץ סקס אנאלי חייב לבצע עם קונדום , ואסור לערבב בין סקס אנאלי לסקס וגינאלי אם ביצעת סקס אנאלי תבקשי מהגבר לפני שהוא נכנס בסקס ווגינלי לשטוף את איבר המין שלו לפני החדירה לנרתיק .
לסיכום :

הדבר החשוב ביותר במין אנאלי – ולמעשה הדבר החשוב ביותר בכל המעשים המיניים – הוא לוודא שאת באמת מתרגשת לחוות את ההנאה מהסקס . אל תעשי את זה רק כי הבן זוג שלך רוצה, או כי את חושבת צריך. הדבר הכי סקסי שאתה יכול לתת לשותף שלך הוא הסכמה מוחלטת לעולם אל תתני לאף אחד לכפות עליך משהו שאת לא מעוניינת בו – כמו שהזכרנו בהתחלה ,סקס אנאלי זה לא סקס קונסנוואלי.

ואם אתן בעניין אז לכו לפי הכללים שכתבתי לכן . ותהינו בטוח .

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן