???? הסיגריה שלפני הסקס – חלק שלישי

סיפור מאת אבי, נערך בכשרון רב על ידי אלפרדו (תודה!)

לתחילת הסיפור, לחלק השני

נפרדנו בחיבוק ממושך, הגעתי הביתה נרגש, אשתי לא הבינה את פרץ האנרגיה שלי, "קרה משהו היום? אתה נראה עולז ושמח", אמרה.

"לא קרה כלום", השבתי, "אני רק חושב עלייך מהבוקר, מרגיש שאם לא אשכב איתך ע כ ש י ו, יקרה לי משהו". אשתי חייכה, "אתה מחמיא לי", אמרה, "אבל השתגעת?, הילדים בבית, בערב, אחרי שיירדמו, נעשה מה שתרצה". חיבקתי אותה מאחור, ולחשתי באוזנה, "ע כ ש י ו !, ילדים מי רוצה ארטיק?", שאלתי בקול.

שני ילדי רצו מהחדר "אני", נתתי לכל אחד ארטיק וחילצתי מהם הבטחה, שבשעה הקרובה לא יפריעו לנו, כי אבא ואימא צריכים לדבר על משהו חשוב, הם הבטיחו והמשיכו לשמוע את התרי"ג החדש.

נכנסנו לחדר, תוך שאני חופן את ישבנה של אשתי, סגרתי אחרינו את הדלת, נועל אותה, היא הסתובבה לעברי, תלשתי את מטפחתה ופרעתי את שיערה, קרבתי את ראשה לעברי ונשקתי אותה, "אני חייב לגמור", ביקשתי. היא חייכה, "תירגע, צריך להוריד את המכנסיים קודם". פשטתי את בגדי במהירות שיא, נשארתי עם תחתונים בלבד, כשבמרכזם אוהל גבוה, "תורידי לי", בקשתי בקול.

היא משכה את תחתוני למטה, תפסה את איברי הזקוף בכף ידה, "מגורה אתה הא?!", חייכה אלי.

"תפנקי אותי", בקשתי.

"מה אתה רוצה שאעשה?".

השפלתי את עיני, "אני רוצה שתמצצי לי".

"לא עכשיו", היא השיבה, "אולי בערב", פשטה את גרביה בזריזות, נשכבה על המיטה, הרימה את החצאית מעלה, "בוא אלי גבר אהוב שלי, בא מתוק " לחשה.

השתוקקתי אליה, תלשתי את תחתוניה מעליה, לא הייתי צריך יותר מזה, כרעתי על ברכי בין רגליה, הרמתי את רגליה הנחתי אותם על כתפי, גיששתי אחר מקור תענוגיה, "אל תתעכב עלי", היא לחשה, "בוא כבר, תשתחרר מתוק שלי".

העברתי את אצבעי על ערוותה, עד שהרגשתי שהיא מוכנה לקראתי, כיוונתי את איברי וחדרתי לאט עד שהרגשתי שהיא מסוככת היטב והגברתי את הקצב, נכנסתי ויצאתי בשתיקה תוך שאני חובק את רגליה ומעמיק את החדירה ככל יכולתי, המגע הזה של כיפת האיבר שמתחככת בכל כניסה ויציאה גירה אותי מאוד והרגשתי שאני עומד לגמור. "תגמור בחוץ ", אשתי ביקשה.

לא השבתי והמשכתי לחדור אליה במרץ, גנחתי מתשוקה ורגע לפני שגמרתי יצאתי ומילאתי את בטנה בזרעי, מטח אחרי מטח, נשכבתי עליה בעייפות, ראשי בין שדיה עוצם את עיני, "וואו, איך הייתי חרמן", אמרתי.

היא חייכה, שיחקה בשערי, "אני אוהבת אותך," לחשה.

הפשטות שלה והאהבה שלה אלי, שובה את ליבי כל פעם מחדש.,

באותו ערב אחרי שנת צהריים טובה הרגשתי רענן, הרדמנו את הילדים וביקשתי מאשתי לצאת לסיבוב.

היא הסכימה, התארגנו ויצאנו, קפצנו לגבעת שאול, ישבנו על גלידה, "מה קורה, אתה נראה לי מהורהר מידי", אמרה.

בקשתי ממנה לצאת להליכה, טיילנו, מקיפים את הר נוף ברגל, צועדים לאט ובשתיקה, אשתי שלא הבינה את שתיקתי הלכה אחרי ובקטע מסוים בדרך, תפסה את ידי, "בוא נשב בספסל צדדי, ספר לי מה עובר עליך".

"אני אגיד לך, אבל, אני מבקש שתקשיבי לי ללא הפרעות". היא הסכימה, כשמפניה נשקפת דאגה.

הוצאתי את הטלפון והראיתי לה את הסרטון, שבו ראיתי לראשונה את חווי על הגג, מעשנת לאיטה, המראה שגירה אותי כל כך, היא הסתכלה המומה, "לא ידעתי שחווי מודרנית כל כך, היא נראתה לי חנייבצית לגמרי, היא יודעת שראית אותה?", שאלה.

השבתי בהנהון.

"ספר", היא הפצירה בי.

גוללתי בפניה את הסיפור כולו, בלא שהחמצתי שום פרט, על השיחות שלנו על ההדרכה המינית שלי, ועל המפגשים הלוהטים שלנו.

אשתי הביטה בי המומה, "בוא נחזור הביתה, זה הרבה לעכל".

חזרנו בשתיקה ובבית לא דיברנו, הרגשתי צורך עז שתדבר שתכעס שתצעק, השתיקה שלה גמרה אותי, היא נכנסה להתקלח, יצאה אחרי כמה דקות, לבשה כותנת לילה ועלתה למיטה.

נשכבתי אחריה במיטה, הנחתי עליה יד, היא זעה בחוסר נוחות, הסר את ידך, זה לא הזמן", אמרה בתקיפות.

"את יודעת שאני אוהב אותך, את כל עולמי, לא התכוונתי להסתיר ממך דבר, אנא דברי איתי".

אשתי התחילה לבכות חרישית, ליטפתי את פניה, מנגב את דמעותיה.

"אני לא מספיקה לך?", שאלה.

"את בוודאי מספיקה לי, לעולם לא הייתי חושב לבגוד בך, זו רק הסיטואציה שנקלעתי אליה, אני אוהב אותך הכי בעולם, גם חווי יודעת זאת, היא לא שימשה לי כתחליף אלייך חלילה, את אהבת חיי, ואין לי כלום בעולם בלעדייך", המשכתי ללטף אותה באיטיות ולהחמיא לה ולדבר על אהבתנו, היא נרגעה אט אט.

"תגיד", שאלה אותי, "שכבת איתה ממש?, החדרת את הכלי שלך לתוכה?".

"לא", עניתי לה.

"ספר לי עליה, אבל הכול" דרשה.

"סיפרתי לך את כל מה שעשינו", עניתי, מנסה להרגיעה. "אני רוצה לדעת מי היא, מה האופי שלה, איך היא קיבלה אותך, לא את הדברים הטכניים".

"לדעתי, היא חמודה ותמימה קצת, בעלה כנראה יותר מודרני והם לא מצליחים לגשר על הפערים".

"איך היא במיטה?".

ידעתי שהשאלה תגיע, "היא די יבשה, פסיבית לגמרי".

"מגיע לך", סיננה אשתי, "לפחות היית צריך להתאמץ, כשבגדת בי, עם הזונה הזו,.

חשתי רצון לפצות אותה, "איך אני יכול לפצות אותך, להוכיח לך שאני מצטער", שאלתי, המשכתי ללטף אותה.

היא הזדקפה, "קודם כל שתדע, אני לא יודעת אם תוכל לפצות אותי אי פעם, אני מרגישה שנכנסה לקשר האינטימי שלנו ,צלע שלישית, שאני לא מכירה ולא רוצה להכיר, אני צריכה לחשוב מה יהיה הלאה, עכשיו תפרט לי, את כל מה שעשית לה, איפה נגעת ומה עשית".

התחלתי לספר לה והרגשתי איך הזעם שלה מתחלף במין תחושה שלא ידעתי להגדיר.

"מה היא עשתה הזונה שלך?, איך היא גמרה?".

תוך כדי שאני נבוך ומפרט מה בדיוק עשיתי, אני קולט את אשתי, משתפשפת קלות בשמיכה, קלטתי שיש סיכוי שהתיאור מדליק אותה, הושטתי יד, חיבקתי אותה אלי, "אני מצטער ", אמרתי שוב, הנחתי יד על שדה, "את שלי לעולמים, אף אחת לא תהיה לך תחליף", הרגשתי אותה מתרצה אלי.

"תעשה לי מה שעשית לה".

הסרתי ממנה את הכותונת והתחלתי ללטף אותה בעדינות על שדיה, על גופה נשארו רק תחתוניה, קרבתי את פי אליה ונשקתי אותה קלות על שפתיה, היא פקחה את עיניה, "אני לא רוצה לשכב איתך כמו תמיד, אני לא מרגישה קרובה אליך כעת, תענג אותי, תביא אותי לפורקן, כמו שעשית לזונה שלך וזהו".

החלטתי להשקיע, נגשתי לארון והוצאתי שמן עיסוי, חממתי אותו במיקרו דקה וחצי, חזרתי לחדר, פרשתי מגבת גדולה, הזזתי את הכריות, היא שכבה על הבטן, גבה אלי, התחלתי את העיסוי בשתיקה, מתמקד באזור הצוואר והשכמות, מעסה בעדינות, עם האצבעות ועם כף היד, בתנועות מעגליות, שוב ושוב, הרגשתי שהיא מתוחה, לא הרפיתי עד שהרגשתי, שגופה נרגע אט אט מהסערה, ,מתרפה ומשתחרר תחת ידי, ירדתי ועיסתי את הגב, לוחץ מעט על אזור הגב התחתון, אשתי שכבה כשעיניה עצומות, טפטפתי שמן על עכוזה היפה, ליטפתי אותו בעדינות, יודע כמה היא רגישה באזור זה, עדיין לא הייתה תגובה מכיוונה, עברתי לירכיה ועיסתי אותה לאורך כל הרגל, כשהגעתי לכפות רגליה, התמקדתי באזור, בלחיצות קטנטנות על כף רגלה ובין אצבעותיה, היא כבר הייתה רפויה לגמרי ומשוחררת, הפכתי אותה על גבה, הסרתי את תחתוניה והתחלתי לעסות את רקותיה, מלטף את פניה, היא שכבה בעיניים עצומות, נשימתה הייתה מהירה, ידעתי שהיא בריגוש, נשמעה אנחה קלה, ידעתי שאני בדרך הנכונה, לשתי את שדיה, סחטתי אותם, דגדגתי את פטמותיה שהזדקרו כבר, וירדתי אט אט אל מקור תענוגיה, היא כאילו נאבקה בתחושות שהציפו אותה, נשימותיה היו מהירות והיא סיננה משהו שלא שמעתי, המשכתי, מנסה לפצות על ידי השקעה, יודע שכל מה שאעשה לא יכפר, תפסתי בשתי אצבעותיי את העור העדין של איבר מינה ובאיטיות העברתי את גב האצבע על אזור הדגדגן שלה, שוב שמעתי אנחה, חזקה יותר מקודמתה, החדרתי בעדינות שתי אצבעות לאיבר מינה והיא התכווצה, התחלתי להכניס ולהוציא עד שהרגשתי שהיא נכנסת לקצב שלי ובלי משים היא מזיזה את גופה לפי הקצב, הגברתי את מהירות התנועה וכופפתי מעט את ראשי האצבעות שלי, על מנת לנגוע במקום שמגרה אותה כל כך, היא הקשיתה את גופה ואני הנחתי יד על חזה והגברתי מהירות, נשימותיה נעשו מהירות יותר כשהיא התכווצה על אצבעותיי וזרם יצא מערוותה שוטף את כף ידי, היא גנחה בקול ואני הגברתי את הקצב, מעודד מהגמירה הראשונה שלה, "תוציא את היד זה משגע אותי", היא ציוותה, לא הקשבתי והמשכתי באותו קצב, מביא אותה לגמירה השנייה שלה , הרגשתי שהיא נכנסת אליה, היא התחילה לגנוח בקול, הרגשתי שאני כבר מתעייף, ולא הייתי מוכן לוותר לעצמי, ידעתי שאני חייב לה, המשכתי ללטף בסיבוב את הדגדגן שלה, גניחותיה גברו, היא התמתחה לרגע על המיטה, נשמה בקול ולפתע פרצה בבכי, ידעתי שקשה לה, רק חיבקתי אותה עד שנרגעה אט אט.

כשהתעוררנו בבוקר, הרגשתי צורך להיות עם אשתי , בקשתי ממנה שתעדר מהעבודה היום, כדי שנעביר את הבוקר יחד, רק שנינו, היא התרצתה.

יצאתי להתפלל ולקחתי את הילדים ללימודים, כשחזרתי היא הכינה ארוחת בוקר וישבנו לאכול ברוגע, אחרי שסיימנו, בקשתי ממנה שתעלה איתי לגג, למקום בו הכול התחיל, עלינו יחד הבאתי איתי כוסות קפה, התיישבנו על אדן הגג וביקשתי ממנה שתשתף אותי בתחושותיה, היא התבוננה בי מעשן סיגריה באיטיות, "אני לא מעכלת את מה שסיפרת לי", אמרה, "זו התנהגות רחוקה מאתנו כל כך, בהתחלה כעסתי נורא, עכשיו אני מנסה להבין מה גרם לך לעשות את שעשית, אני מבינה שהחשק והתאווה התעוררו, כשראית אותה, אבל האם זה מספק לך איזה צורך כמוס מעבר לרצון לשכב עם אישה?". שאלה.

אני הרהרתי בזה לראשונה, מופתע, "לא חשבתי על זה", הודיתי, "אולי הצורך שלי להרגיש רצוי, אהוב ומוערך, אולי אפילו מוערץ, הוא שקירב אותי לחווי מלכתחילה".

"אמנם יש בה משהו תמים ובתולי", הסכימה אשתי, "לא הייתי מאמינה בחיים עליה אם לא היית מספר לי", היא הרהרה במשך כמה רגעים ושתיקתה הראתה שהיא מתלבטת.

"מה?", שאלתי, "על מה את חושבת?, אמרי לי", ביקשתי.

אשתי הדהימה אותי, "יש מצב שאראה אתכם, עושים זאת יחד? בלי שהיא תדע כמובן", סייגה אשתי.

הייתי המום, "בעצם, את רוצה לראות אותנו ברגעים אינטימיים", אמרתי, "אבל למה?",.

"למעשה, מששתי סיבות, הראשונה, להבין מה בעצם מהות היחסים ביניכם, מה יש בה שכל כך מגרה אותך, השנייה, לראות זוג מקיים יחסים, נראה לי מעניין פתאום, כיון שאותך אני מכירה ואין מישהו אחר בעולם שאוכל לבקש ממנו דבר כזה, ביקשתי ממך".

"אני אחשוב על זה", השבתי, שמח בתוכי, שהקשר לפחות לעת עתה ממשיך.

"אני אצטרך למצוא דרך, לעשות את זה ללא ידיעתה, אני אחשוב על משהו, כשיתאפשר, אני מבטיח להגשים לך את החלום הזה".

אשתי חייכה וכמו שותפים לסוד, הרגשנו שהתוכנית מחברת ביננו שוב.

ירדנו לביתנו, ברגע שסגרנו את הדלת מאחורינו, חבקתי אותה, "יפה שלי, את חייבת להיות בטוחה, שאת האישה של חיי, אני מודה לה' כל יום שיש לי אותך".

הרגשתי אותה נמסה בזרועותיי, היא השיבה חיבוק חזק, "אתה החיים שלי", השיבה, "גם אני לא יכולה בלעדיך". חייכתי וליטפתי את פניה, הבטנו זה בזו ובלי מילים התפשטנו בסלון.

בוקר יום חמישי, אני מתעורר נרגש מעט, היום אשתי תהיה איתי ללא ידיעתה של חווי, האמת חששתי קצת מתגובתה אם תגלה, אבל החלטתי לזרום, חזרתי מהכולל בערב, מקלחות פיג'מות והילדים ישנים.

ישבתי עם אשתי כמה רגעים במטבח, אמרתי לה שבדרך כלל, חווי עולה בשעות הערב המאוחרות, שתתכונן לעוד שעתיים בערך, חשתי בהתלהבות שלה, התחושה להיות שותף לדבר אסור, ששנינו עושים דבר ללא ידיעתה של חווי, גרמה לה איזו שהיא התרגשות.

אחרי שעתיים בערך, אמרתי לאשתי ללבוש חלוק שחור ומטפחת שחורה, כדי שלא תבלוט.

עלינו לגג, מדלגים יחד במדרגות, השתופפנו כשעברנו ליד דלת ביתה של חווי, קרצתי לה, היא הושיטה לי יד והזדרזנו לגג.

היא עלתה בסולם לפני, אני הרשתי לעצמי לחפון את עכוזה ולנשק אותו כשנמצא מולי, "תפסיק עם השטויות", היא לחשה לי, "זה לא הזמן עכשיו", חייכתי אליה ורגע אחרי היינו בגג.

נשמתי אויר מלוא חופנים, הרגשתי את האוויר הקר חודר לגופי, מרגיע מעט את עצבי המתוחים, הראיתי לאשתי היכן להיות, היא עלתה לגג העליון, אני התיישבתי במקומי הרגיל למול הכניס, ממתין, הדלקתי סיגריה, שואף לראותי בנשימה ארוכה, שחררתי את העשן לאט והרגשתי את הלחץ מתפוגג לאיטו, פחדתי להפסיד את חווי, ושכנעתי את עצמי שהכול יהיה בסדר, רבע שעה אחר כך שמעתי מישהו אוחז בסולם, הנפתי את היד לכיוון אשתי, היא השתופפה בגג העליון ולא נראתה כלל, החזרתי את מבטי, וראיתי את המטפחת של חווי ורגע אחרי את פניה, חייכתי לעצמי והיא הייתה על הגג, התבוננתי בה בשתיקה היא התמקדה בי לרגע אחד ולא אמרה דבר, ידה חיטטה בכיס החלוק שלה ואני הרגשתי שליבי מחסיר פעימה, היא הייתה מאוד יפה, גופה היה זקוף והחלוק היה צמוד יחסית כך שגזרתה כולה הייתה בולטת, שני שדיה היו עגולים ומתוחים כלפי מעלה הרוכסן הגיע עד קו המותניים והראה בטן שטוחה למדי, הישבן שלה בהחלט ניכר, בגזרת הבגד והבד של החלוק היה מתוח עליו, היא הייתה בנעלי בית וקלטתי פתאום שהיא ללא גרביים, הרמתי את ראשי, וראיתי את החיוך העדין שלה מתעקל בזוויות הפה שלה, ועיניה הביטו בי בשתיקה.

כשסיימתי לסקור את כל גופה, היא פתחה את פיה לומר משהו, ואז התחרטה, ניגשה לקצה הגג הוציאה סיגריה מכיס החלוק שלה ואחרי רגע הבינה שאין לה אש, היא התבוננה בי, נגשתי לעברה אוחז את המצית בשתי ידי והדלקתי לה את הסיגריה, היא מלמלה תודה ועישנה בשתיקה פניה לנוף וגבה אלי, הושטתי יד לכתפה וצמרמורת עברה בגבה, נצמדתי אליה מאחור, אברי בין פלחי עכוזה, נתתי לה להרגיש את זקפתי שגדלה אט אט, הנחתי את שתי ידי תחת שדיה וחיבקתי אותה לגופי, היא המשיכה לעשן וכאילו לא הרגישה מה קורה מאחוריה, קרבתי את ראשי אליה ונשקתי לה קלות על עורפה, היא סיימה את הסיגריה וסובבה את ראשה, שפתינו נפגשו לנשיקה לוהטת, בערתי מתשוקה, ידי אחזו בצידי ראשה ולשונותינו התערבו זו בזו במחול, פקחתי את עיני והמראה שנגלה לעיני היה מהמם, חווי היפיפייה עוצמת את עיניה, לשונה מחפשת את פי, ראשה זרוק לאחור ונשימותיה מעידות על ההתרגשות שחשה, רציתי לפשוט את בגדיה באותו רגע ולעשות איתה אהבה על הגג, כשנזכרתי באשתי שמביטה בנו.

התנתקתי מפיה באיטיות וחבקתי אותה אל גופי, "את יקרה לי כל כך", לחשתי.

"חיכיתי לרגע הזה כל השבוע", היא ענתה, "אין לך מושג כמה חשבתי עליך, אני עושה את מטלות היומיום, אבל לא נמצאת עם עצמי, אני מדמיינת אותך איתי בכל רגע, בבית, בגן, באמבטיה, אפילו, במיטה עם בעלי, אני עוצמת עיניים וחשה את גופך החם עוטף אותי", שלחה את ידה אל חלצי וחשה את איברי הקשה דרך המכנס, "אני מתגעגעת אליך, מאז המפגש האחרון שלנו, הרגשתי פורקן ושחרור שמעולם לא חשתי", אמרה.

התיישבנו על רצפת הגג, כשאני מלטף את גופה, רגליה מונחות על רגלי וראשה שעון על חזי, הכנסתי את ידי מתחת למטפחת שלה ופרעתי את שיער ראשה בעדינות, "אפשר לארגן גם השבוע, יום כזה", אמרתי בקול צרוד מהתרגשות. היא חייכה לעומתי, "אני מחכה לזה בקוצר רוח".

נשקתי לה שוב, "אני אוהב אותך חווי", לחשתי.

"גם אני", היא השיבה, התרוממנו לאיטנו וירדנו מהגג.

כמה דקות לאחר מכן, עליתי שוב וסימנתי לאשתי שהשטח נקי, ירדנו יחד בשתיקה ונכנסנו לבית.

"זונה של ממש מצאת לך", היא אמרה לי, הביטה בי בעיניים רושפות.

חבקתי אותה בשתיקה ולא אמרתי דבר.

"היא יפה מאוד", אמרה פתאום, "היא מתמסרת אליך כל כולה, מה עשית לה?", שאלה .

"האמת, לא משהו שאת לא חווית איתי", עניתי בחיוך אירוני.

היא קלטה את האירוניה בקולי, "אני אוהבת אותך ואתה יודע את זה, אולי היא צריכה לגור איתך בבית, לדעת שהחיים על הגג, הם רק חלק ממכלול גדול יותר אצלך".

"אני לא רוצה לריב, אני גם אוהב אותך", עניתי, נשקתי על שפתיה קלות והיא התרצתה לעומתי, "לא שכבתם על הגג ולא עשיתם משהו מיני, אתה לא מתגרה ממנה?", שאלה. "את יודעת שאני אנושי", עניתי, "אבל לא הכול מסתכם במין, מה גם שעינייך רשפו על עורפי", השבתי לה.

"האמת, יש משהו חדש, בלראות אנשים מתמסרים אחד לשני, כמוכם", היא אמרה, "לא רציתי שתמנע ממשהו, גם אם אני כועסת לרגע, זה כי אני אוהבת אותך ורוצה אותך רק לעצמי, ללא מתחרות, אבל היית צריך להשתחרר יותר". "יהיו עוד הזדמנויות", השבתי לה במשובה.

היא בתגובה חייכה לעומתי, "תעשה לי עכשיו, מה שרצית לעשות לה על הגג", היא לחשה.

ללא מילים עטפתי את ראשה בזרועותיי, פה נצמד לפה, המשכנו לחדר השינה, כשפריטי הלבוש נערמים על הרצפה בדרך, כשהדלת נסגרה מאחורינו, היינו עירומים לחלוטין, איברי הזדקר לעומתה בגאון, אשתי דחפה אותי אל המיטה, עטפה את איברי בכף ידה, "אני מגורה מאוד", לחשתי, "אני רואה", היא השיבה בחיוך, קרבה את פיה לאיברי ולפני שהספקתי להגיב, היא נישקה אותו ולשונה עברה עליו. הייתי בהלם, אשתי לא הסכימה קודם לרדת לי ללא קונדום, פרץ התרגשות אחז בי, נשכבתי על גבי כשהמחזה של אשתי פוערת את פיה ומכניסה את איברי לתוכה, עורר בי גל התרגשות, היא הרימה את עיניה והתבוננה בי, הרגשתי שאני לא יכול יותר אחזתי בראשה והגברתי את הקצב, פיה החם והרטוב מגרה אותי כל כך, עצמתי את עיני וזרעי פרץ אל פיה זרם אחרי זרם, היא סגרה את פיה כשהבינה שגמרתי לה בפה, והשפריץ האחרון ניגר על פניה, היא עצמה את עיניה ואני חיבקתי אותה בכל כוחי, נשקתי לפיה, "תודה יפה שלי", אמרתי.

ליל שבת קודש, השלווה אופפת את הבית אני חוזר אחרי תפילת ערבית, מביט באשתי היפה, לבושה שמלה חגיגית, פאה על ראשה, ענודה בתכשיטיה, איפור עדין , כולה קורנת, הילדים לבושים חגיגי, "גיט שאבעס", אני מפטיר בקול, "גיט שאבעס אבא", עונים הילדים כמו במקהלה, "גיט שאבעס בעלי", אומרת אשתי בחיוך.

הבית כולו מעלה ניחוחות של אוכל מעל הפלטה, שולחן ערוך, ואני והילדים יחד מסביב לשולחן, שלום עליכם, ואשת חיל, שרים יחדיו בהרמוניה, "רבות בנות עשו חיל", אני אומר בקול, וכולנו מסתכלים על אימא, ביחד שרים ו א ת עלית על כולנה, קידוש, אשתי נעמדת, מתבוננת בי בחיוך, סעודת ליל שבת כולנו אוכלים יחד ונהנים מרוגע מיוחד של שבת, הקטנים מספרים פרשת שבוע, מזמרים יחד לאחר מכן , ברכת המזון, ואז שיחת חולין קצרה, "מה דעתך שנצא לסיבוב" הפתיעה אשתי, "האמת אני אשמח" השבתי, חליפה כובע, מיישר את העניבה, ידיים לילדים ויוצאים, אין על האוויר הצח של ליל שבת, רמות יחסית נקיה ממכוניות, ההמולה והתחבורה שממלאים אותה כל השבוע נמוגו להם, השקט והשלווה עוטפים את הרחוב, זוגות פוסעים להם יחד מדברים ומחייכים, חגיגיים כולם, ישבנו בגן השעשועים נותנים לילדים להתגלץ' ולהתנדנד קצת, אני ואשתי משוחחים על השבוע, חוויות מהכולל, וחוויות מהעבודה שלה, עד שהגענו לחוויה המשותפת שלנו השבוע על הגג…

"דיברתם עוד השבוע?", שאלה אשתי.

"לא", השבתי, "הפעם האחרונה שדיברנו הייתה על הגג, מה דעתך על כל העניין?", שאלתי, משלב את אצבעותיי באצבעותיה על הספסל.

"האמת, זה מוזר לי הסיפור, אבל באיזה מקום אני משלימה איתו, סומכת עליך, וקצת מסוקרנת לגבי ההמשך".

אחזתי את ידה של אשתי, "היית רוצה שנהיה שלושתנו יחד?", שאלתי?.

אשתי הרהרה לרגע, "לא יודעת איך אוכל להוסיף לאקט המיני משהו, לא נראה לי שאהיה מסוגלת להתערטל בפני מישהי זרה לי, אבל מסקרן אותי לראות אתכם יחד, לראות את חווי מתמסרת אליך, יותר ממה שהיה בגג", השיבה, "אני מרגישה כמו שותפה לפשע וזה מאתגר אותי", המשיכה אחרי הרהור קל.

חייכתי, "לא יודע אם זה יתאפשר, נראה", התארגנו הילדים היו עייפים כבר והתחלנו לחזור לבית.

הלכנו בשתיקה כשהקטנה שלי צעקה פתאום, "הנה הגננת הנה הגננת", התבוננתי וראיתי את חווי ובעלה, פוסעים לקראתנו, אני חושב שהסמקתי לרגע, הסיטואציה הייתה מביכה מאוד מבחינתי, בעלה, שלא חשד במאומה, חייך והושיט לי יד, "גוט שאבעס".

"גוט שאבעס", השבתי, בטחוני שב אלי, "מה שלומך, איך מתאקלם ברמות?".

הוא חייך ופצח במונולוג על כמה שהשכונה הזו היא כמו פנימייה לנשואים, ישנים בלילה ובבוקר כולם בכולל או בעבודה, וחוזרים לישון בלילה וחוזר חלילה.

חייכתי, "עוד יגיע הזמן ותכיר יותר שכנים ותדע להעריך את הקהילה והסביבה".

תוך כדי שיחתנו, ניגשה אשתי לחווי, "גוט שאבעס", אמרה לה ונגשה אליה לחיבוק קל, נישקה אותה על לחייה שתי נשיקות, כמנהג הדודות כשנפגשים, אחזה בכף ידה כשדיברו, "תודה לך חווי הגננת, הבת שלי מרוצה מאוד ושמחה בגן, את לא יודעת כמה היא מעריצה אותך".

נראה היה שחווי חשה לא בנוח ,מפרץ תשומת הלב והלבביות שהפגינה אשתי, 'לו רק הייתה יודעת את האמת' חשבתי לעצמי.

"יש לך בת מקסימה", שמעתי את חווי אומרת לאשתי, "הילדה הכי מתוקה בגן, נכון?", שאלה את ביתי וצבטה בלחיה.

הקטנה חייכה במבוכה והסתתרה מאחורי אשתי.

"להתראות", אמרתי לבעלה והמשכנו ללכת, נמנענו מלדבר ליד הילדים, אבל כשהגענו הביתה והילדים עלו למיטה, שאלתי את אשתי, "מה פרץ הלבביות והקרבה שהייתה לך עם חווי?.

"אני מרגישה אליה כמו למכרה ותיקה", ענתה לי בחיוך, "חוץ מזה, רציתי לחוש את גופה, לדעת מה אתה מרגיש כשאתה מחבק אותה", גיחכה לעומתי.

"ומה העלית בחכתך?", החזרתי בשאלה.

"אפשר להבין אותך, יש לה באמת גוף, גוף", היא ענתה ושנינו פרצנו בצחוק, חיבקתי את אשתי, פתחתי לה את הרוכסן בגב השמלה, היא הסירה את הפאה והניחה אותה על ראש הקלקר , "התעייפתי", היא אמרה.

"אעזור לך ללבוש פיג'מה", עניתי, עזרתי לה לחלוץ את נעלי השבת שלה וגלגלתי את הגרביים שלה מראש הרגל ועד כף הרגל תוך כדי שאני מדגדג אותה קלות באצבעותיי.

"אני באמת עייפה, תפסיק עם המזמוזים שלך, אני רוצה לישון, אין לי כוח, אני באמת עייפה" והלכה לשירותים. התפשטתי במהירות וחיכיתי לה מתחת לשמיכה, עירום, היא נכנסה למיטה, התקרבה אלי ונשקה על מצחי, "לילה טוב, בעל יפה שלי".

לא עניתי, אחזתי במותניה ונישקתי אותה על פיה, " אמרתי שאני עייפה", אמרה. "אל תעשי כלום, רק תתני לי להיות איתך, אני רוצה אותך עכשיו", עניתי.

היא התרצתה, הרמתי את הכותונת שלה לכיוון הבטן ופשטתי את תחתוניה, הנחתי את ידה על אברי והתחלתי לנשק את פטמותיה, תוך כדי שידי מגששת אחרי ערוותה, היא הניחה את ראשה על הכרית ועצמה את עיניה, הסרתי את כיסוי הראש שלה ופרעתי את שערותיה באצבעותיי, יודע כמה היא אוהבת שאני משחק לה בשיער ועושה מסאז' קל לראשה, חשתי שהיא מתעוררת ומוכנה לקראתי, "תכניסי אותי לתוכך", לחשתי.

היא חייכה, אחזה את איברי בידה, "בוא אלי מתוק שלי", היא אמרה. נשכבתי מעליה , היא פישקה את רגליה וכיוונה את איברי לערוותה, "בא כנס אלי בעלי היקר, אני אוהבת אותך", כיפת איברי פגשה את שפתי ערוותה ואט אט היא דחפה אותי פנימה, הרגשתי את החיכוך בערוותה ואיך איברי נעטף בחום גופה, חדרתי אליה כולי, ולא זזתי במשך כמה רגעים, הרגשתי את הלחות המתפשטת אט אט בערוותה והתחלתי לנוע בתוך גופה בעדינות, "נשק אותי", ביקשה.

קרבתי את ראשי אליה, וכששתי ידי עוטפים את שתי שדיה, נשקתי לה על פיה, התרוממתי באיטיות מכניס ומוציא את איברי מגופה, היא עטפה את גבי ברגליה, ונהמה חרישית, הגברתי אט אט את הקצב, חשתי שהיא נענית אלי ומרימה את אגנה כלפי כמו מנסה להגביר את החדירה, נהניתי מהקצב האיטי, הרגשתי את זקפתי פולחת את ערוותה, נכנסתי ויצאתי, חש את חום גופה העוטף אותי ואת איברי המגורה, שנכנס ומפלס את דרכו למעמקי גופה, אחזתי בכתפיה, העמקתי את החדירה שלי, מרגיש איך זרעי נאסף ועולה לאיברי המגורה, "זה עושה לי טוב", לחשה לי, "תכנס עוד", ביקשה, החדרתי את איברי בכל העומק שאני יכול, מרגיש את הלחות שיוצאת מערוותה מטפטפת לי על הביצים, "אני גומר", לחשתי, ופרקתי את זרעי לתוך גופה החם, נשקתי לפיה והיא עטפה את צווארי בזרועותיה, "תודה מתוק שלי, לילה טוב", היא לחשה, "לילה טוב", עניתי, נרדמנו.

Loading

12 מחשבות על “???? הסיגריה שלפני הסקס – חלק שלישי”

  1. מה שאני אוהב הסיפור שלך זה שלא אוסר את האשה של החבר כול הכבוד

    הגב
  2. סיפור מעולה. התחיל רק עם רעיון מעולה ולאט לאט נהיה גם הסיפור עצמו מעולה.

    הגב
  3. נהדר
    עולה חזק בחרמנות

    מעניין איך יהיה בשלישיה

    האם יצליח להגיע לאורגיה

    ויזיין את שתי הנשים

    ואחר כך ברביעיה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן