תמר – חלק 2

לתחילת הסיפור

כעבור חצי שנה

תמר תפסה אותו חזק בתחת, היא לא רצתה שיפסיק, והוא כיבד את מחשבתה ולא הפסיק. האישה היפה הזו עשתה אותו מלך, והוא עשה אותה נסיכה צעירה. פער הגילאים בניהם עשה את הזיונים איתו הרבה יותר חזקים ועם הרבה יותר תשוקה.
"התחתונים שלבשת אלו אותם תחתונים סגולות שהיו לך ביום שבת כשהזדיינו לראשונה לפני כחצי שנה?", שאל עידן.
"חחח נראה לי שכן", היא ענתה בשקט וגנחה קלות מהחדירות שקיבלה.
המים החמים של הג'קוזי הוסיפו אש למדורה והפכה את הזיון הזה ללהיט חדש בנוסף לכל הזיונים שכבר בוצעו. תוך כדי חדירה חזקה תמר נזכרה בפעמים הקודמות שקיבלה את הזין שלו חזק במקומות לא הכי שגרתיים כמו בבריכה של מלון מזדמן וקטן שהגיעו אליו באקראי על הדרך, בים, בכינרת, בחורבה ישנה ונטושה ובחניון של הבניין שלה. תמר ניסתה לחשוב איפה נהנתה הכי הרבה והיה נדמה לה שהפעם הזו בג'קוזי היא הולכת לקבל שיא חדש של אורגזמה חזקה ביותר.
עידן היה מרוצה מעצמו ומהאישה שאיתו בג'קוזי.
"זה לכבוד מסיבת החצי שנה שלנו ביחד ..", אמר ושחרר את זרעו על הסקסית שלו.
לאחר שגמרה ונרגעה מההנאה הפרעית שחוותה, היא ביקשה מימנו להגיע אליה הביתה ביום ג' הקרוב, כי כבר חצי שנה שלא היה בביתה מקום המפגש המיני הלוהט הראשון שלהם.

היום הנחשק

תמר התלבשה בשמלת מיני קצרה ואדומה עם כתפיות וצפתה לבואו של אהובה הצעיר. אדוארד בעבודה וגיא, בנה המאומץ, היה בצבא והיא כהרגלה לא יכלה להיות בודדה.
עידן אחר ב-20 דקות והיא פחדה כבר שלא יגיע כלל. כשנכנס היא קפצה עליו בנשיקות וחיבוק חזק מרוב ציפייה לבואו.
"להכין קפה", היא שאלה.
"כן תכיני, אני חייב לדבר איתך", הוא אמר.
"מה עם עבודה, את לא רוצה לעבוד?", שאל עידן.
"מחפשת", היא ענתה ועשתה פרצוף של מה זה החקירות הללו..
"את חייבת למצוא עבודה, זה יעשה לך טוב ויפר לך את הבדידות..", אמר עידו ברוגע והציע לה לעזור לה בעצמו במציאת עבודה.
"טוב אתה רוצה להזדיין או לבלבל במוח", אמרה לו בנחישות ובישירות בוטה במיוחד שלא הייתה אופיינית לה עד שהכירה אותו…

שי הבלש הביט במצלמות, בדיוק שחשב לסגור אותם ולמסור לאדוארד שאשתו ישרה מאוד, עיניו קלטו במצלמות את תמר בשמלה סקסית וגבר צעיר ונאה נכנס לביתה ושותה קפה.
'פששש איזו כוסית התמר הזו, חבל שאין לי גם ווליום שאוכל לשמוע מה הם מדברים שם..', חשב שי לעצמו.
אבל נראה כי תמר והבחורצ'יק הזה סתם מכירים מהעבודה, לדבר תמיד מותר והיום כולם מתלבשות כמו זונות, ושוב אין לו שום חומר טוב למסור לאדוארד.

"תראי תמר, חשבתי שנפסיק את המפגשים המיניים בנינו לחלוטין, זה לא בריא לך כנשואה ולא לי כאחד שהתארס לאחרונה", אמר עידן ונשמע נחוש לחלוטין.
תמר נשארה ללא מילים, היה לה קשה לה לחשוב על חייה ללא עידן בתוכה מידי פעם. במקום להגיב לבקשתו, הלכה תמר למטבח, והחלה להכין קפה. עידן נותר ללא מענה והלך אחריה. תמר הייתה יפה וסקסית, כשהכינה לו קפה הוא הביט על אחוריה ועל רגליה, יהיה לו קשה לעמוד בפיתוי שהציב לעצמו. "התחת שלך זה הישבן הכי פה שראיתי מעולם וכנל לגבי אופייך ושפתייך ורגלייך ושדייך", הוא אמר והחל להצימד אליה מאחור ולמשש את ישבנה רגליה ושדיה עם תנועות של משגל אחורי.
עידן הרים את השמלה, והסיר את תחתוניה. את החלקה העליון של השמלה הוא הוריד למטה ומשך גם את החזייה וחשף גם את שדיה. הדרך אל הכוס הייתה מהירה ואחורית.
"אל תלכלך לי את השמלה", היא אמרה וזה היה מאוחר מידיי …
"בוא לחדר השינה, ננוח קצת, ונדבר עוד על ניתוק הקשר בנינו..", היא אמרה ומשכה את ידו.

שי הביט במצלמות, הכל היה ריק. תמר לא הייתה לא בסלון ולא בחדר השינה וקול לא היה לו לשמוע מה מתרחש במטבח או במרפסת או היכן שהיא נמצאת בבית עם הצעיר שלה.
הוא התעייף וכשבא לסגור את המצלמות ולהפסיק את המעקב. הוא ראה במצלמת חדר השינה את תמר עירומה לחלוטין מחזיקה את ידו של הבחור ונשכבת איתו לנוח במיטה.
לאחר כעשרים דקות החלה גם פעילות מינית חזקה. הגבר עשה אותה בכל התנוחות וסיים במסיונרית, היה נראה שהם פועלים כזוג נשוי של שנים של אהבה.
שי הביט בתמר, הוציא את הזין והחל לאונן, כשהגבר השפריץ על תמר, שי השפריץ על המצלמה.

הבדידות

היה זה יום שישי, כבר שבוע ושלושה ימים שעידן לא עונה לטלפון ואדוארד שוב טס לחו"ל במסגרת העבודה והפעם לסין.
תמר ישבה מול הטלויזיה ונזכרה במסיבה שהייתה לפני כחצי שנה ובעידן ועל עניין הבגידה שלה באדוארד בעלה החמוד.
היא שוב בודדה ואסור לה להיות לבד, השיעמום והבדידות משגעים אותה.
ואז הודעה מוזרה התקבלה אצלה בטלפון:
"היי תמר, זה שי, חבר של עידן אני חייב לדבר איתך בדחיפות …"
תמר חייכה, 'אולי יש מצב שעידן עזב את ארוסתו ורוצה קשר חוזר איתי ומתבייש או מה ….', והיא הזמינה את שי לביתה גם בגלל השיעמום וגם בגלל הסקרנות והציפיות.

שי נכנס לביתה ונראה בחור נאה גבוה ובערך בגיל של בעלה, הוא לא נראה כחבר של עידן.
לאחר ששתה את הקפה ושאל לשלומה בסמאל טוק הוא פתח ודיבר לעניין:
"תקשיבי אני בלש שנשכר ע"י בעלך, ונתפסת על חם, אני מוכן לוותר על ההפללה שלך ולהפסיד כסף בתמורה לכבודך …"
שי שיקר לה, הוא מקבל את אותו הכסף עם הפללה ובלי הפללה.
תמר חשבה מעט, האדימה הרבה ונכנסה למקלחת. כשיצא היא נכנסה בעצמה וביקשה מימנו לחכות בחדר.

בלש בפעולה

שי יצא מהמקלחת וניגש לחדר. תמר הדליקה נר ולבשה חלוק רחצה. הוא לא ידע מה היא חשה מה חושבת האם כועסת והאם סולדת מימנו אבל לא היה אכפת לו. הזין שלו נמתח והוא היה חם על הפצצה שבחלוק הרחצה. שי ניגש אליה, פתח את חלוקה וחשף את גופה. תמר נשכבה על המיטה ונתנה לו יד חופשית מחוסר ברירה וחוסר חשק.
שי החל למשש אותה ולנשק אותה בחלקי גופה המושלמים. הוא ביקש לצלם אבל היא סרבה "זה לא בהסכם", אמרה. שי סובב אותה והחל למסג' את גופה. מאחר ולא יכל יותר להתאפק מול ישבנה העסיסי הוא הכניס לה את הזין. כשעמד לגמור עצר וסובב אותה אליו. שי הכניס לה שוב את הזין ונהנה לראות את שיערות איברו נצמדים לשיערות הפות שלה.
כשגמר הוא הוציא אות והשפיך על ביטנה את מיטב החומר שלו שחלקו גם פגע בשיערות הכוס שלה.

אישה בדיכאון

המפגש עם שי הוריד לה את החשק המיני, אבל ביום ג' הבדידות חזרה והחרמנות עלתה. בערב לאחר הזנה של כמויות גדולות של אלכוהול. היא שמחה לראות את בנה גיא קופץ לביקור. תמר חבקה אותו חזק ולרגע בראשה קפצה המחשבה שהיא מחבקת את עידן. היא לא הפסיקה לחבק את גיא שמשך אותה מימנו, חייך וביקש להוריד לפחות את הנשק.
תמר חבקה אותו וגרדה לו את הגב והוא ביקש להתקלח. תמר נכנסה לו למקלחת וסבנה לו את הגב. גיא הסתיר את איברו והאדים. ריח של אלכוהול חריף נדף מאימו המאמצת. 'האם היא מודעת למעשיה?', תמה גיא לעצמו ואיברו החל להזדקף.
"חברה שלך הייתה עושה לך את זה ?", שאלה תמר, וגיא החזיר שכן אבל כבר לא כי הם נפרדו. "מה קרה לא זיינת אותה כמו שצריך?", שאלה תמר וגיא החל קצת להיבהל מימנה.
תמר הורידה בגדים ונכנסה למקלחת בתחתונים וחזייה סגולים כמו שלבשה לראשונה עם עידן בסקס הראשון שלהם. גיא האדים ונלחץ, הוא הביט בגופה של אימו המאמצת ונהנה לראות את יופיה אבל לא חשב עד כה על מיניות שלה ושלו.
"אנחנו לא אמא ובן, אנחנו היינו זרים עד שאימצתי אותך", אמרה תמר וסיבנה את גיא ושאלה ללא בושה: "רוצה מציצה?".

גיא לא דיבר. מיצד אחד זה לא מוסרי, מיצד שני זה מעניין ותמר הייתה סקסית נורא.
תמר קבלה את שתיקתו כהסכמה וירדה למטה. איברו היה זקוף קשה ומוכן לקלוט את פיה. היה לה נעים למצוץ זין שדמה לזין של עידן, לא רק המבנה גוף והפנים דמו.
גיא הרים את ראשו למעלה ונהנה מקבלת הפנים הביתית החמה. סצינה כמו זו, הוא לא דמיין מעולם ולא יספר על כך לעולם. גיא עמד לגמור וסימן על כך לאימו אבל היא השתיקה עם אצבע על הפה ועשתה לו ששש. הוא קיבל את האורגזמה הכי חזקה ותפס את ראשה של אימו.
"ווי היה לך ממש חזק ..", אמרה לו תמר וירקה הכל לכיור.
גיא נרדם במיטה וכשהתעורר לאחר חצי שעה, נבהל לראות את עצמו מחובק עם אימו היפה והסקסית בתחתונים וחזייה ובמיטתה הזוגית.
תמר התעוררה וחייכה, היא ראתה בגיא את עידן ואח"כ את גיא ונבהלה עם עצמה. היא הביטה בעיניו ובקשה סליחה ושאינה זוכרת מה היה.
"בעצם אני כן זוכרת ..", אמרה תמר וקרבה את שפתיה לנשיקה צרפתית. גיא ליטף אותה ברגליה ובישבנה. תמר הכניסה את ידה לתחתוניו ואחזה לו בזין.
כשתחתוניו הוסרו לחלוטין, הוא הסיר את תחתוניה ועם הפה קילף את חזייתה. גופה היה מושלם ולתפארת ולא היה לו מנוס מלהיכנס אליה פנימה לתוכה ולחשוב שהכל חלום ולא אמיתי.
תמר הביטה בעיניו בעוד הזין שלו חודר אליה באיטיות כמהסס אם להמשיך או להפסיק. ההמשך היה בלתי ניתן לעצירה, היא תפסה לו בתחת ונתנה לו לרוקן את עצמו לתוך הכוס שלה.

Loading

2 מחשבות על “תמר – חלק 2”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן