שמנת לקפה שלה

"אתה מוכן לצאת לכאן רגע?," קראה לי אשתי אורית.

היא ישבה על החוף מול הכנרת ונהנתה מבוקר יולי יפהפה עם חברתה קארין. אורית מכירה את קארין מילדות, והשתיים היו קרובות לאורך 27 השנים שאורית ואני נשואים. קארין ביקרה אותנו בצימר שלנו בגולן במשך כמה ימים, כפי שהיא ביקרה בקיץ האחרון. לקחתי את כוס הקפה שלי ויצאתי אל החוף.

"מה קורה?" אמרתי.

"קארין בדיוק סיפרה לי על מאמר שהיא קראה במגזין שאמר שגברים מאוננים כמה פעמים בשבוע, בלי קשר אם הם עושים סקס עם בנות הזוג שלהם או לא", אמרה. "אתה עושה את זה?"

איך הייתי אמור לענות על השאלה הזו, במיוחד מול חברתה הטובה של אשתי? שתיהן ישבו שם ולגמו מהקפה שלהם, מביטות בי, מחכות לתשובתי.

"אני לא יודע, כנראה אוננתי פה ושם" אמרתי.

"אז אתה מאונן בלעדי?" אורית אמרה, כאילו אני עושה איזה חטא רציני.

"כולם מאוננים לפעמים," אמרתי והגנתי על עצמי. "אני בטוח ששתיכן גם כן."

הבנות הסתכלו זו על זו וצחקקו. מי יודע מה עובר בראשן של נשים? התמקמתי בכיסא הריק הבודד על החוף והצטרפתי לשיחתן. הם דיברו על אוננות במשך די הרבה זמן לפני שקארין אמרה לבסוף, "אתה יודע, הייתי עם הרבה בחורים לאורך השנים, אבל מעולם לא ראיתי אחד מהם מאונן."

זה נכון לגבי קארין, היא הייתה עם הרבה בחורים לאורך השנים. גם היא וגם אשתי בנות 52, למרות ששתיהן בכושר מצוין, מאוד מושכות ויכולות לעבור בקלות כנשים צעירות בשנים. קארין מעולם לא התחתנה; חלקית כי היא נהנית להיות עם בחורים שונים על בסיס קבוע, וחלקית כי היא מאוד מקפידה על מי היא בכלל תחשיב כבעל. כתוצאה מכך, קארין היא קוגרית לא נשואה ומאוד לוהטת.

"גם אני לא," הוסיפה אורית. "עשיתי לו ביד כמה פעמים," מטה את ראשה לעברי, "אבל אף פעם לא ראיתי אותו מאונן בעצמו."

"טוב אולי הגיע הזמן ששתינו נראה את זה," אמרה קארין. היא הסתכלה עליי ואמרה, "מה אתה אומר בחור גדול, אתה רוצה לתת לנו הבנות הופעה? כלומר, אם זה בסדר עם אשתך היפה."

"אני אשמח לראות את ההופעה הזאת," אמרה אורית, והסתובבה בכסא אלי. "מה אתה אומר? אני מתערבת שבכל מקרה לא תתחרט אחר כך, למה שלא תראה לנו איך אתה עושה את זה?"

לא האמנתי. אשתי בעצם ביקשה ממני לאונן מולה ולפני חברתה. זה לא שלא רציתי, לעזאזל, עצם המחשבה על זה גרמה לזין שלי לרתוח במכנסיים הקצרים שלי. "אני מניח שכן," אמרתי, "אבל את תצטרכי לעשות כמה דברים בשבילי קודם."

"אנחנו לא נסכים לשום דבר," אמרה קארין, "אבל ספר לנו מה יש לך בראש."

"בסדר," אמרתי, "קודם כל, אורית, את צריכה להביא לי את חומר הסיכוך מחדר השינה. אם אני הולך לעשות את זה, אני רוצה להיות משומן היטב."

"מסכימה," ענתה אורית, "מה עוד?"

"אם אני הולך לאונן לפניך, אני צריך משהו שיגרה אותי, כביכול. אז שתיכן צריכות להראות לי את הציצים שלכן."

אורית וקארין הביטו זו בזו. קארין הרימה מעט את גבה ומשכה בכתפה. אני מניח שזה אומר שכן, כי אורית אמרה, "בסדר, זהו זה?"

"כן. תביאי לי את את חומר הסיכוך, תראי לי את הציצים המדהימים שלך ואני אאונן בשבילך," הצעתי.

אורית קמה ונכנסה פנימה. קארין הביטה בי, אבל אף אחד מאיתנו לא אמר מילה. תוך שנייה, אורית חזרה עם בקבוק חצי מלא של נוזל KY. היא הושיטה לי אותו ואז התיישבה בכיסאה. קמתי מהמקום שלי ועמדתי מול שתי החברות הטובות. הגב שלי היה אל הכנרת כאשר נשענתי על מעקה העץ בצימר שלנו. שחררתי את החגורה והכפתור העליון במכנסיים הקצרים ומשכתי את הרוכסן. הורדתי את המכנסיים הקצרים שלי ועמדתי שם בבוקסר שלי. "לפני שאני ממשיך הלאה, שתיכן צריכות להוריד את החולצות," אמרתי.

גם אורית וגם קארין עדיין לבשו את מה שישנו בו בלילה הקודם. אורית לבשה גופיה צמודה מאוד וזוג תחתוני כותנה לבנים בגזרת בנים. קארין לבשה חולצת טריקו גדולה במיוחד שהגיעה עד אמצע ירכיה. שוב הבנות הביטו זו בזו ומשכו בכתפיהן.

אורית משכה את הגופייה מעלה והורידה. אשתי היא אישה יפה עם ציצים נהדרים. היא 167 ס"מ גובה שוקלת 60 ק"ג, ושומרת על גופה בכושר עם לוח זמנים קפדני של אימונים הכולל ריצות יומיות של 10 ק"מ, כמו גם פילאטיס ויוגה. הציצים של אורית, שהם בגודל C טבעי, יציבים ועגולים ובולטים מהחזה שלה גם כשהיא לא לובשת חזייה. הציצים של אורית היו כעת עירומים כשהיא ישבה מולי.

לאחר מכן הורידה קארין את חולצת הטריקו שלה כדי לחשוף את הציצים הענקיים שלה DD. תמיד ידעתי שהציצים של קארין גדולים, אי אפשר היה שלא לשים לב אליהם לא משנה איזה בגדים היא לובשת, אבל לראות אותם עירומים היה גילוי. הם היו בקלות בגודל של מלונים, אולי גדולים יותר. וזה לא היה הכל. 

"זה כל מה שאני לובשת כשאני ישנה," אמרה קארין והפנתה את הערותיה לאורית; מסבירה מדוע היא יושבת כעת עירומה מול בעלה של חברתה.

הכוס של קארין היה מראה משגע. שפתיה היו מלאות וורודות והיא שמרה על עצמה מגולחת נקייה לחלוטין. עכשיו הסתכלתי על הכוס חסר השיער של אשתי כשהתכוננתי לאונן בשבילם בחוץ במרפסת הצימר שלנו, לא יותר מ-50 מ' מהאגם, שם כל כלי שייט יכול לצפות בהופעה לא קטנה.

הורדתי את הבוקסר שלי והזין הקשה שלי קפץ לתשומת לב. "תוריד גם אתה את החולצה שלך," התעקשה אורית. "אם קארין הולכת לשבת שם עירומה אז גם אתה צריך להיות עירום."

נעניתי בכך שפתחתי את כפתורי החולצה שלי והורדתי אותה. עמדתי שם עירום לגמרי מול אשתי חשופת החזה וחברתה העירומה. הושטתי יד ל-KY ומרחתי כמות נדיבה על הראש הזין שלי. לאט לאט התחלתי להחליק את האגרוף שלי למעלה ולמטה לאורך הזין הקשה מאוד שלי.

טיפה של טרום גמירה הופיעה ודלפה החוצה מקצה הזין שלי. היא השתהתה שם לשנייה לפני שנפלה לחוף בהילוך איטי. ראיתי איך עיניה של קארין עקבו אחר הטיפה הזו כשהיא נוחתת בין רגליי. "זה היה רק ​​קצת לפני הגמירה," אמרתי, "את תדעי מתי אני באמת אגמור."

המשכתי ללטף את הזין המגורה שלי. זה הרגיש מדהים להיות בחוץ באוויר הקיץ החם עם שתי נשים מאוד אטרקטיביות שצופות בי מלטף את הגבריות שלי. הייתי כל כך דלוק שידעתי שלא אחזיק מעמד זמן רב. הקצב שלי היה איטי ושיטתי; ראשית כי לא רציתי לגמור מהר מדי, ושנית, על ידי אוננות איטית הלחץ באמת נבנה כך שכאשר אני גומר אני יכול להשפריץ למרחק רב. רציתי לתת לאורית וקארין משהו לזכור, רציתי שהן יראו את הזרע שלי באמת עף.

קארין פיסקה את רגליה לרווחה וביד שמאל היא החלה ללטף את הדגדגן. מהמקום שהיא ישבה אשתי אורית לא הייתה מסוגלת לראות את קורין משחקת עם עצמה, אבל בגלל שעמדתי מולם, היתה לי תמונה ברורה של מה קארין עושה. הצפייה בקארין משפשפת את הכוס החלק חסר השיער שלה דחפה אותי ממש מעבר לקצה. השרירים ברגליים, בחזה ובידיים שלי התהדקו. פלטתי גניחה עמוקה והתפוצצתי.

המטח הראשון של הזרע הלבן והדביק פרץ מהזין שלי בעוצמה כזו שהוא הגיע למקום שבו קארין ישבה ונחת על ירכה, ממש מעל הברך. העוויתות הבאות שלי לא היו באותה עוצמה, אז הזרע שלי נורה לחוף ליד הרגליים. לאחר שסחטתי את טיפת השפיך האחרונה מהזין , נשענתי לאחור על המעקה של הסיפון כדי להסדיר את נשימתי. אורית קמה מהכיסא, משכה את הגופייה ואמרה, "אני אלך להביא לך מגבת."

הסתכלתי על קארין שעכשיו משמשה בטירוף את הכוס שלה. היא התחילה לגמור בעצמה בזמן שהסתכלה ישירות לתוך עיניי. "זה היה כל כך מדליק לעזאזל," היא לחשה, בעודה רועדת באורגזמה עוצמתית.

אורית חזרה וזרקה לי את המגבת. "למה שלא תחזיר את הבגדים של לקארין ונוכל להכין ארוחת בוקר." קארין התלבשה והלכה אחרי אורית למטבח. ישבתי על הכסא על החוף עוד כמה דקות, עירום ומבולבל. זה היה נראה כאילו אורית כועסת עליי שגמרתי מולה ומול קארין, למרות שהן אלה שביקשו ממני לעשות את זה. שוב, מי יודע מה עובר בראשן של נשים.

באותו לילה כשהיינו במיטה, אורית הושיטה יד ותפסה את הזין שלי ולחצה אותו חזק. "באמת התחרמנת מלראות את קארין עירומה, נכון? ראיתי אותך מסתכל ישר על הציצים הגדולים שלה בזמן שהשפרצת את הזרע שלך." היא אמרה. החזרה של האירועים בראשי אכן עוררה בי התרגשות והזין שלי התחיל להתקשות. "תראה," אמרה אורית, "רק להזכיר את זה מחרמן אותך שוב, ממזר."

"מה הבעיה שלך?" אמרתי. "רצית שאני אאונן בשבילך אז עשיתי זאת. חשבתי שגם אתה נהנית."

התהפכתי ונשכבתי על אורית, הרמתי את כותונת הלילה הקטנטנה שלה והנחתי את הזין שלי בפתח הכוס החלק והלוהט שלה. כשהחלקתי לתוכה יכולתי להרגיש שהיא כבר רטובה. "אהה," אמרתי. "כבר נדלקת בעצמך רק מלחשוב על ההופעה הקטנה שלי הבוקר. אהבת אותי מתחרפן מולך ומול קארין. זה ממש הצחיק אותך, לא?" אמרתי, בעודי לאט דוחק את הזין שלי פנימה והחוצה מהכוס הקטן וההדוק של אורית.

"פשוט תהיה בשקט ותזיין אותי," הורתה אורית. הפסקתי לדבר וזיינתי את הכוס שלה בחוזקה. שנינו הגענו לשיא במהירות ואז הלכנו לישון.

 

למחרת בבוקר, אורית ואני קמנו בסביבות 8 בבוקר, אורית הכינה קפה ואז החליטה לצאת לריצת הבוקר שלה. "בדרך זו אני יכולה להספיק את זה לפני שקארין מתעוררת ולפני שיהיה ממש חם", אמרה. הטמפרטורה הייתה נעימה של 24 מעלות, אבל היא הייתה אמורה להתחמם עד קרוב ל-35 היום אחר הצהריים. אורית יצאה לריצה שלה, מילאתי ​​את כוס הקפה שלי והלכתי להתיישב על החוף. זמן קצר לאחר מכן דלת הצימר נפתחה וקארין יצאה לסיפון כשהיא נושאת את כוס הקפה שלה.

"אכפת לך אם אצטרף אליך?" היא שאלה.

"בכלל לא," השבתי, "את מוזמנת לשבת."

ישבנו שם והתפעלנו מהיופי של הכנרת והנוף וניהלנו שיחת חולין כשקארין העלתה סוף סוף את הנושא שהיה תלוי שם בינינו, אך לא נאמר. "זה באמת היה משהו אתמול," היא אמרה. "מעולם לא ראיתי חור מאונן וזה ממש חירמן אותי. האם תשקול לעשות את זה שוב, הפעם רק בשבילי?"

" את מתכוונת עכשיו?"

"כן, אם אתה מתכוון לעשות את זה, כנראה שעדיף שתעשה זאת לפני שאורית תחזור," אמרה קארין.

היה משהו בדבריה, אני לא חושב שאורית אהבה שאני מאונן מול שתיהן אתמול. הייתי בטוח שהמחשבה שאאונן מול קארין פשוט לא תתאים לה. "בסדר," אמרתי, "אבל את חייבת לשמור את זה רק בין שנינו. מסכימה?"

"מסכימה," אמרה קורין. "אתה צריך את ה KY?"

"לא, אני לא רוצה לבזבז זמן," אמרתי. "אני לא רוצה להיות כאן בחוץ באמצע האוננות מול כשאורית תחזור מהריצה שלה."

"רק אל תגמור מהר מדי", ביקשה קארין, "אני רוצה ליהנות המהופעה". היא הורידה את חולצתה ושוב ישבה שם עירומה לגמרי. היא שלחה את ידה אל הכוס חסר השיער שלה והחלה לשפשף את הדגדגן שלה.

קמתי במהירות, התפשטתי והתמקמתי מולה. הזין שלי כבר היה קשה ממראה הציצים הדאבל D הענקיים שלה ומהמראה שלה המחליקה את אצבעותיה פנימה והחוצה מהכוס הרטוב שלה. הליטוף של הזין שלי היה מהיר יותר ממה שהיה ביום הקודם ובתוך דקות ספורות הייתי מוכן לגמור. קארין חשה את הפיצוץ הממשמש ובא שלי, "תגיד לי מתי אתה הולך לגמור."

"אני מתקרב מאוד," אמרתי, ויכולתי להרגיש את הגמירה עולה מהביצים.

"חכה רגע," אמרה קארין, "בא לכאן." היא הושיטה את ידה, הרימה את כוס הקפה שלה מהשולחן הקטן שעמד בין הכיסאות שלנו והרימה אותו אל הזין שלי. "גמור בקפה שלי," התחננה קארין בקול מפתה..

"מה?" אמרתי, ממשיכה לשפשף את האגרוף שלי למעלה ולמטה על הזין שלי.

"גמור בקפה שלי," חזרה קארין. "אני רוצה לטעום אותך."

המחשבה שקארין רוצה שאגמור בכוס הקפה שלה גרמה לי להתרגש עוד יותר ולא יכולתי להחזיק מעמד יותר. זרמים חזקים ועבים נורו מהזין שלי ישירות לתוך כוס הקפה של קארין. ארבע, חמש, שש, שבע עוויתות; הפקדתי את כל מה שאחסנתי בביצים שלי למשקה הבוקר שלה.

כשהאורגזמה שלי סוף סוף שככה, קארין הושיטה את ידה, לחצה את הביצים שלי, כרכה את ידה סביב הזין שלי והעבירה את ידה מבסיס הזין שלי לקצה, ממש חולבת כל טיפת גמר אחרונה מתוכי. טיפה גדולה של זרע טפטפה מקצה הזין החצי קשה שלי לתוך כוס הקפה של קארין. "אני שונא לבזבז משהו," היא אמרה, עם חיוך גדול על פניה.

התלבשתי במהירות וקארין לבשה את הטי-שירט שלה. נכנסנו פנימה, מילאנו מחדש כוסות קפה ויצאנו חזרה אל הסיפון בדיוק כשאורית חזרה מהריצה.

"שלום ישנונית," אמרה אורית לקארין. "זה עוד יום יפה בגן עדן."

"זה בטוח," הגיבה קארין. "ישבתי כאן בחוץ ונהניתי מהנוף המדהים," אמרה קארין בעודה קורצת לי.

"הכנתי את הקפה די חזק היום," אמרה אורית לקארין. "אני מקווה שזה בסדר איתך."

"הייתי צריכה להוסיף לזה תוספת של הרבה חלב," אמרה קארין, כשהיא לוקחת לגימה גדולה מהכוס שלה, "אבל עכשיו זה פשוט פנטסטי ."

Loading

5 מחשבות על “שמנת לקפה שלה”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן