פעם שלישית דובדבן

למען  הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, מהקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

פעם ראשונה.

החברה שלי עזבה אותי ולא סתם עזבה, שלוש שנים היינו ביחד, התחילו אפילו דיבורים על יותר, על מיסוד הקשר, אבל ערב אחד היא הודיעה לי שהיא עוזבת, שהיא התאהבה באשה! ואצלי האגו הגברי נפגע אנושות והייתי צריך שקט ולחשוב ואיפה בימינו ניתן למצוא שקט כדי לחשוב אם לא על חוף הים בסיני ו…למרות שהייתה אזהרת מסע ירדתי לתפוס ראש בסיני, באחד החופים הפחות מוכרים, כזה שרק מעטים מכירים, מעשה לא חכם ולא אחראי, אני יודע, אבל ככה זה כשהאגו הגברי נפגע, לא חושבים בהיגיון.

זה היה ביום השישי שהייתי שם, למחרת אני כבר עוזב, לא מצאתי בן-זוג לצלילה אז שְׁנִרְקַלְתִּי לאורך החוף, מהקצה שבו אני שָׁהִיתִי לזה הרחוק, והחלטתי לחזור ברגל, כשיצאתי מהמים היא שכבה על מגבת חוף גדולה, שיער בלונדיני וגוף של דוגמנית על, לבושה בבגד הים הכי קטן שראיתי, חוטיני זעיר, משולש בד לבן שבקושי הסתיר את שפתי הכוס שלה אבל הדגיש עוד יותר את צבע המוקה הכהה של השיזוף שלה, קשור בחוטים דקים, כאלה כמו שקושרים סביב פרק היד למזל רק שלא באדום, גם הם בלבן, וזהו, בלי חלק עליון, מציגה לראווה שדיים שזופים, גדולים וזקופים עם עטרות כהות עוד יותר בראש כל שָׁד ופטמה זקופה ונוקשה במרכז העטרה.

ברגע הראשון חשבתי שהיא שבדית, או אחת מהסקנדינביות האלה, היה לי ברור גם שהיא יותר מבוגרת ממני אבל לא ידעתי בכמה, אבל מייד הבנתי שהיא אחת משלנו, קודם כל הסקנדינביות נשלקות ולא משתזפות בצבע מוקה כמו שלה וחוץ מזה בדיוק היא סיימה לקרוא את הספר החדש של רם אורן, בעברית, והניחה אותו לצידה.

רם אורן הוא הסופר האהוב עלי, ביחוד כשאני רוצה לנקות את הראש, ובמין חוצפה ישראלית טיפוסית ניגשתי אליה ושאלתי אם היא גמרה לקרוא אותו ואם אפשר לִשְׁאוֹל ממנה את הספר.

רגע ארוך היא הביטה בי, בוחנת אותי מלמעלה למטה וחזרה, נעצרת בבגד ים הספידו השחור שלי, או אולי באותה חבילה שבלטה מאד בתוכו, ואני הסמקתי, עמד לי ולא הייתה שום דרך להסתיר את זה, "כן, סיימתי. כן, אפשר," היא ענתה לבסוף תוך שהיא קמה ומנערת את המגבת שלה, "אבל מה שבא לי עכשיו זה שתנענע אותי" היא אחזה בכף ידי והתחילה להוביל אותי אל החושה הקטנה שמאחוריה.

הייתי המום אבל הלכתי אחריה, מי יגיד 'לא' לכזאת הזמנה ועוד ממילפית כמוה? תמיד נשים מבוגרות ובשלות עשו לי את זה וכוסית-על כמוה על אחת כמה וכמה. "תתפשט!" היא אמרה עוד לפני שדלת החושה הספיקה להסגר וכדי להראות רצינות היא שלחה ידים והתחילה לפרום את הקשרים בחוטים האוחזים את בגד הים שלה.

הורדתי את בגד הים, הזין שלי נעמד זקור ומתוח, אומנם אין הנחתום מעיד על עיסתו אבל יש לי זין גדול ומכובד וראיתי את זה במבט הַעֲרָכָה שהיא נעצה בו וב-"כן, כזה בדיוק רציתי" שהיא מלמלה לעצמה כשנשכבה על המזרון, שוכבת על הגב כשכפות רגליה על הסדין, הברכיים מורמות והרגלים מפושקות, מציגה שפתי כוס נפוחות וכהות הבולטות כל כך על רקע משולש העור הלבן, "כן גבר, בוא תכניס לי" היא שלחה ידים לעברי והזמינה אותי ואצלי מה שעמד נמתח עוד יותר אז לא חיכיתי להזמנה נוספת, עליתי עליה, נשכבתי בין רגליה המפושקות, מעכתי את גופה למזרון ומחצתי את שדיה הגדולים עם החזה שלי, הרמתי את האגן והזין שלי מצא את דרכו בעצמו אל הכוס שלה, אפילו לא הייתי צריך לכוון אותו, "כן, תכניס לי" היא לחשה בקול חרמני וצרוד כשראש הזין נלחץ אל בין שפתי הכוס הנפוחות שלה, "כן, תן לי את כל הזין שלך!" היא צרחה במין תאווה ואני נתתי, ועוד איך נתתי, את כל הזין נעצתי בתוכה במכת אגן אחת חזקה, נעצתי ושכבתי עליה, מביט בה ולא זז.

ניסיתי לנשק אותה, השפתיים שלה כאילו הזמינה את זה, אבל היא הזיזה את ראשה וברחה. "בלי נשיקות על השפתיים, זה מחייב" היא לחשה בקול צרוד משהו, "אנחנו עושים סקס, לא אהבה" היא המשיכה, "ועכשיו תזיין אותי, תעשה לי את זה".

הרגשתי את שרירי נרתיקה פועמים סביב הזין שלי, התחלתי מהר והיא עצרה אותי, "לאט, תהנה, אני לא ממהרת" וברגע שהאטתי את הקצב היא חייכה ועצמה עיניים, "כן, ככה, לאט" היא לחשה והרגשתי איך הכיווצים סביב הזין שלי הולכים ומתחזקים ואיך הפטמות שלה דוקרות אותי בחזה, "כן, ככה, תמשיך" היא לחשה באותו קול חרמני וצרוד וחיבקה את ישבני ברגליה, עוטפת אותי ונצמדת, "עכשיו יותר מהר" היא הדריכה אותי, "כן, ככה, תנענע אותי" היא לחשה כשהגברתי את הקצב, יוצא כמעט עד הסוף ונועץ בחוזקה, "כן, הנה, הנה, הנה! גומרתתת!" היא צרחה באקסטזה והרגשתי את הכיווץ החזק בנרתיק ואת הרעד החולף בגופה, "כן, גמרתי, גמרתי" היא התנשפה וחייכה במין הנאה, "לאט, שוב לאט" היא החזירה אותי לאותו קצב איטי וממסטל האהוב עליה.

הייתה גם פעם שניה, שוב היא ביקשה שאגביר את הקצב, שאני אנענע אותה, ואנענע היו המילים שלה. נענעתי, עכשיו בנוסף לחיבוק ברגלים היא גם חיבקה אותי עם הידים ונעצה את ציפורניה בגבי, הגמירה שלה הגיע הפעם עוד יותר מהר, "כן, הנה" היא גנחה בתשוקה, "כן, ככה, חזק" היא המשיכה באותו קול יצרי וצרוד, "כן, הנה, הנה, עכשיו! כן, גומרתתתת!" היא גרגרה ומתחה את הגומרת, כן, גומרתתת!" ושוב היו הכיווצים החזקים האלה בנרתיק שהצטרפו לאותה צעקת גומרת שלה.

הפעם האטתי עוד לפני שהיא ביקשה, יש משהו בקצב האיטי שגם מאפשר לי להנות וגם למשוך זמן לפני שאני גומר ומה יותר טוב לריפוי אגו-גברי-פגוע מזיון ארוך שמְגַמֵּר את הבת זוג שלך פעם אחר פעם ובשביל ריפוי אותו אגו גברי פגוע שלי רציתי שתגמור לפחות פעם נוספת אז פמפמתי אותה לאט, מרגיש איך היא מתחממת, איך הכיווצים בנרתיק מתחילים מחדש, איך ההתנשפות שלה הולכת ונעשית כבדה יותר ואיך הציפורניים שלה ננעצות חזק יותר בגבי, "כן, עכשיו" היא לחשה ואני הגברתי את הקצב, "כן, ככה, חזק" והזין שלי החליק בין שפתי הכוס הרכות ובתוך הנרתיק הכל כך משומן, יוצא וננעץ חזרה באבחת אגן חזקה שמרעידה את גופה, "כן, חזק, זיין אותי חזק" היא התנשפה בכבדות  ואני נתתי לה בדיוק את מה שהיא חיפשה, "פאק! הנה! גומרת" היא התנשפה ומלמלה לעצמה, "כן, תן לי! גומרת!" ואולי היא הרגישה שגם אני מגיע לשיא ואולי גם חשבה שאני מתכוון לברוח כי מיד היא לחצה בחוזקה עם רגליה, נצמדת ומונעת ממני לצאת וְ-"בפנים! תגמור לי בפנים! כן, עכשיו, בפנים, הנה אני גומרתתת!" היא צרחה באקסטזה כשהרגישה איך הר הגעש שלי מתפרץ בתוכה, יורה מטח אחר מטח של זרמה גברית חמימה, "כן, זה מה שרציתי" היא עדיין נצמדה ולא נתנה לי להתגלגל מעליה עד שהזין שלי התדלדל והחליק מתוכה ורק אז היא שחררה ודחפה אותי מעליה, מתנשפת ומחייכת חיוך של מי שקיבלה כרגע את עונתה.

רגע ארוך שכבנו ככה זה לצד זה על הגב, שותקים ובוהים בתקרת ענפי הדקלים של החושה ומנסים לסדר את הנשימה. "נעים מאד, נעמה" היא שברה לבסוף את הדממה.

"ערן" עניתי חזרה.

"בחרתי נכון, אתה זיון טוב" היא זרקה לאוויר בלי להביט לעברי.

"גם את זיון לא רע" עניתי ומייד הבנתי שטעיתי, "לא רע?!" היא תפסה לי חזק בביצים ולחצה, "אני זיון לא רע?!" היא חזרה שוב בקול נעלב וכועס.

"לא! את זיון מעולה!" צרחתי, היא לחצה חזק וכאב לי, "התכוונתי לא רע במובן של משובח" הוספתי עוד.

"רק שתדע, פעם אחת אף פעם לא מספיקה לי" היא עלתה ונשכבה עלי, מוחצת את שדיה הגדולים אל הבטן שלי והתחילה לרדת, "אל תתנגד!" היא זרקה לעברי, לא שהתכוונתי, להפך, פישקתי רגליים שיהיה לה נוח ורגע אחרי הזין שלי היה בפה שלה והיא מצצה לי, מצצה כדי להעמיד לי אותו מחדש.

נעמה ידעה בדיוק מה היא עושה, אותו קוקטייל מיצי תאווה שלנו שציפה את הזין שלי לא הרתיע אותה, בזמן שהיא מצצה היא גם שיחקה לי עם כף היד שלה בביצים, מגלגלת אותם בתנועות עדינות, מחרמנות, ואייל-הברזל שלי הגיב בהתאם, התעורר ונעמד, התעבה ונמתח, הזדקר והתקשה עד שהפך למה שרצתה, הגיע למה שסיפק אותה, ואז, במהירות, היא עלתה והשתפדה עליו, יושבת עלי, על אגני, כל הזין שלי נעוץ עמוק בכוס הרטוב והחם שלה, תקוע עד העצם, לרגע ישבה ככה, מחייכת ולא זזה, ואז התחילה לדהור.

קודם לאט, יושבת זקופה ועולה ויורדת. לאט לאט הגבירה את הקצב, השדיים שלה התחילו לקפוץ, עולים וצונחים בקול מחיאה, חיוך נמתח על פניה, חיוך נהנתני כזה, חיוך של חתולה המלקקת שמנת משובחת, לרגע עוד ישבה ככה זקופה ואז התכופפה מעט לעברי, הניחה את כפות ידיה על כתפיי, נשענת ומצמידה אותי למזרון, ואז התכופפה עוד מעט והגישה לי פטמה לשפתיים, "תמצוץ לי" היא לחשה בקול צרוד וארוטי, "כן, ככה" היא המשיכה באותו קול פתייני כשהתחלתי למצוץ לה את השד, "כן, תמצוץ" היא הגבירה עוד יותר את הקצב, דוהרת במעלה האורגזמה שלה, "כן, הנה, כן! כן! כן!!" היא גמרה בסערה, מתנשפת, מאיטה מעט את הקצב אבל לא מפסיקה רק שולפת את הציצי מהפה שלי ודוחפת במקומו את השד השני.

שכבתי ונתתי לה לחגוג, או אם תרצו לעשות את העבודה, ונעמה חגגה בגדול, עולה ויורדת על הזין הנעוץ בין רגליה כמו אותם סוסי-עץ בקרוסלות שבגני-השעשועים, לאט לאט מגבירה שוב את הקצב וגונחת בקול, "הו" וְ-"אהה", "כן" וְ-"עוד", הברות יצריות חסרות משמעות ומילים מלאות זימה והנאה.

אחרי הגמירה השניה היא הזדקפה, המשיכה לדהור אחזה בכפות ידי והובילה אותם אל שדיה, "שחק לי" היא לחשה בתשוקה ואני התחלתי ללוש לה אותם, בעדינות, לש ומולל את הפטמות הכל כך נוקשות, ואחרי הגמירה השלישית שלה, גמירה חזקה במיוחד, מטלטלת, שהשאירה אותה חסרת נשימה היא נשכבה עלי, שומרת אותי בתוכה, "עכשיו תורךָ" היא לחשה בקול מתנשף וצרוד אז התגלגלנו, בלי לצאת מתוכה, שכבתי עליה, בכפות רגליי פישקתי חזק את רגליה, והתחלתי לזיין אותה, מהר וחזק, לטחון! יודע שלא אחזיק ככה הרבה מעמד, שאני בדרך לגמור, מנסה לעכב, רוצה לתת לה עוד גמירה, רביעית! ו…הצליח לי, הרגשתי את הכיווצים בנרתיק מתחזקים, אותן גניחות תאווה זנותיות התגברו ועם ה-"כן! הנה! עכשיו!" קולני שלה גם אני השפרצתי, גמרתי, מלאתי לה את הכוס הגועש בשפעת זירמתי הרותחת.

אחר כך היא הזמינה אותי לאכול אתה דגים אצל הבדואים, בדרך כלל אני איש של בשר, לא דגים, אבל כאן, אצל הבדויים אני אוכל רק דגים ולא מטעמי כשרות.

אכלנו, ארוחה פשוטה וטעימה, דגים שרק לפני כמה דקות דגו אותם עשויים על האש. קינחנו בקפה שחור, חזק ומר. נעמה נצמדה אלי כל הארוחה, נוגעת, אפילו ממזמזת, ואצלי הגבר-גבר נעמד מחדש, בולט בבגד הים הקטן.

כשהיא הזמינה אותי לישון איתה בלילה היה ברור שהיא לא תסתפק רק בשינה אבל למי אכפת? עמד לי, מציעים לי זיון, אז מה אכפת לי אם היא קוראת לזה לישון?

הפעם עשינו את זה בדוגי, היא על ארבע ואני על הברכים מאחוריה, דופק בהתלהבות ומשתעשע בציצים הגדולים שלה. אחרי הגמירה הראשונה שלה היא בקשה לשכב על הבטן, ירדנו לאט, בלי לפמפם אבל גם בלי לצאת מתוכה. כשהיא נשכבה על הבטן אני שכבתי עליה בכל כובד משקלי, מחצתי אותה למזרון וחזרתי לדפוק, הזין שלי מחליק בין שפתי הכוס שלה, בין קירות נרתיקה הכל כך משומנים, והאגן שלי מכה בישבנה בצליל מהדהד בכל נעיצה חזקה שלי.

אחרי שהיא גמרה בפעם השניה היא שלחה ידים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה, "עכשיו בתחת," היא הפתיעה אותי, "תכניס לי בתחת, אני רוצה להרגיש אותךָ גם שם" היא לחשה בקול צרוד וארוטי.

"זה יכאב לךְ" הזהרתי אותה, אני לא יודע למה, אני מת על זיון בתחת והיא לא הראשונה שביקשה את זה ממני אבל אף פעם לא הזהרתי מישהי, תמיד תקעתי לפני שהיא תתחרט.

"זה בסדר, תתקע!"

תקעתי. הזין שלי היה משומן באותו נוזל סיכה טבעי שלה ועדיין לרגע הפתח הצר התנגד, עמד בפני כחומה בצורה, אבל נעיצה חזקה ואייל הברזל פרץ את החומה, "פאק!" שמעתי אותה ממלמלת וחורקת שיניים, "כן, תכניס לי, בתחת" היא לחשה ושמעתי אותה שוב חורקת שיניים, "כן, תכניס לי אותו, עד הסוף! כן-ן-ן" והכן האחרון היה חזק וארוך, כן של זימה ותאווה בלתי נשלטת, "כן, תזיין לי ת'תחת, חזק!" אז זיינתי, חזק, מושך ותוקע, מרעיד את גופה בכל נעיצה חזקה, מרגיש את החום הנוצר בפי הטבעת שלה, "כן, ככה, תמשיךְ" היא גנחה באותו קול זימתי וצרוד, "כן, אני מתה על הזין שלךָ, כן, תמשיך" היא המשיכה, גונחת הברות הנאה חסרות פשר, "כן, זה מה שרציתי, כן, הנה, זה בא לי, זה בא לי! בוא, בוא! בוא!!" ואני באתי, ועוד איך באתי, מילאתי את התחת שלה בשפעת זירמתי החמימה, עוד תקיעה אחרונה, עוד מטח של שפיךְ טרי והתגלגלתי מעליה, נשכבתי על הגב לצידה, מתנשף.

"רק שתדע, אתה זיון משובח" גם היא הסתובבה על הגב לצידי.

"גם את זיון לא רע" חייכתי.

"לא רע?!?" היא תפסה לי בביצים ולחצה חזק, "אני זיון לא רע?!?".

"לא, לא, את זיון מעולה, התכוונתי לא רע במובן הטוב של המילה" צרחתי וצחקתי, "בצחוק, את זיון מעולה! נשבע לךְ".

"אל תשכח!" היא צחקה, "חבל שרק עכשיו נפגשנו כי מחר אני חוזרת".

"גם אני"

"רוצֶה לחלוק מונית לאילת?"

"אני פה עם האוטו שלי, אם את רוצה אני יכול לקחת אותךְ, אני מגיע לתל-אביב"

"לא, רק עד אילת, מוזמן לי שם חדר במלון ולמחרת טיסה" היא הסבירה, "עכשיו לישון, בבוקר אני עוד רוצה לצלול קצת".

למרות שכוסית כזאת שוכבת לצידי לא לקח לי הרבה להרדם, כנראה שהייתי באמת עייף. בבוקר יצאנו לצלול, מסתבר שהיא בעלת רשיון צולל שני כוכבים מה שאפשר לנו לצלול ולא רק לשְׁנַרְקֵל. רק אחר הצהרים יצאנו חזרה לכיוון אילת ואחרי שעברנו במעבר טאבה הודעתי לה שמה שבא לי עכשיו זה איזה סטייק טוב והצעתי לה, לפני שאני מקפיץ אותה למלון, להצטרף והיא הסכימה.

נסענו ל'מחבוא של אדי', לעיקרית הזמנתי אנטרִיקוט גדול, מידת עשיה מדיום כמובן, נעמה העדיפה פילה המוגש עם כבד אווז, הזמנו גם בקבוק יין אדום שהולך טוב עם הבשר.

כשיצאנו היו כבר דִּימְדּוּמִים, נעמה הודיעה לי שאחרי כל היין ששתיתי זה מסוכן שאסע ככה בכביש הערבה בחושך והזמינה אותי להצטרף אליה לחדר במלון. הסכמתי, מה אכפת לי לזיין עוד קצת?

פעם ראשונה עשינו את זה במקלחת, מתחת למים הזורמים, היא מתכופפת קדימה ונשענת על הקיר ואני מאחוריה, דופק בהתלהבות, נותן לה את עונתה בגדול, פעמיים! לפני שגם אני גמרתי.

אחר כך ירדנו לטיילת לאכול גלידה, זה מה שבא לה. עד שחזרנו כבר הייתה לי זקפה חדשה ועשינו את זה על המיטה, היא על הגב ואני עליה, תנוחה מיסיונרית קלסית, לכאורה בנלית אבל תאמינו לי כשהיא מלאת תאווה ותשוקה אין טוב ממנה וזאת הייתה מלאת הנאה ותשוקה כאילו היא הראשונה שלנו, כאילו לא הזדיינו כבר הערב.

בבוקר היא העירה אותי עם מציצה ורכבה לי, השתפדה ודהרה לעבר האורגזמות שלה שבאו ברצף, האחת נגמרת והשניה מתחילה. אחר כך ירדנו לאכול ארוחת בוקר ומייד אחרי היא הייתה צריכה להתייצב לטיסה שלה אז הקפצתי אותה לשדה התעופה.

רק אחרי שהורדתי אותה והיא נבלעה באולם הכניסה של שדה התעופה (שהיה אז עדיין בתוך העיר, לא זה החדש על שם רמון) קלטתי שמעבר לזה שקוראים לה נעמה ומעבר לזה שיש לה רשיון צלילה 2 כוכבים ושכסף כנראה לא חסר לה אני לא יודע עליה כלום, לא טלפון, לא מייל, לא כתובת, אפילו תמונה שלה לא צילמתי. רציתי לרוץ אחריה אבל שוטר סימן לי לנסוע ועד שמצאתי חניה וחזרתי היא כבר עברה את כל הבדיקות וירדה לאולם ההמתנה לטיסה וכל מה שנשאר לי זה לחזור לאוטו לי, לתדלק, לשים את הדיסק של פוליקר בלוףּ ולנסוע עד הבית בלי אף עצירה, אפילו לא לפיפי.

פעם שניה

עמדתי מול הציור הגדול התלוי על קיר הגלריה עם כוס יין לבן קר ביד ובחנתי אותו. גבר ואשה עושים סקס, החלק המעניין, המגע ביניהם, ברור לפרטי פרטים אבל הפנים וכפות הרגליים מטושטשים, ועדיין היה ברור לי מי מצוייר בציור, אני ורותי, הציירת, ולא! אף פעם לא דיגמנתי לה בעירום כשהיא מציירת אבל לראות אותי עירום היא ראתה, בדיוק בפוזה הזאת, דרך המראה התלויה מעל המיטה שלה.

אני לא מאלה שמבקרים בגלריות, בטח לא בערב פתיחה, אבל הפעם רותי לא השאירה לי הרבה ברירה, "אתה בא!" היא הודיעה לי בקול פסקני, "לא תצטער" הוסיפה פיתוי, ואני באתי.

רותי היא לא אשתי, רותי גם לא החברה שלי, רותי היא ידידה, או אם לדייק יזיזה. רותי היא לסבית שכבר מזמן לא בארון, בעצם 99% לסבית רק שלפעמים היא מתגעגעת לדבר האמיתי, לא לויברטור הכסוף שניצב קבוע על הארונית שלצד המיטה שלה ולא לאותם תותבים שהיא מחברת לסטראפאון שלה, רוצה להרגיש זין גברי גדול וטבעי ואז היא פונה אלי, תמיד היא אלי, אף פעם לא אני אליה, אבל לא אכפת לי, למרות שהיא לסבית היא אחד הזיונים הכי טובים שיש לי ואני, בשביל זיון משובח, מוכן למחול על כבודי.

יש לנו ריטואל קבוע כשהיא מחליטה לפנות אלי, אם תרצו להזמין אותי לזיין אותה, "עומד לי" היא מודיעה לי בלי הרבה הקדמות ונותנת לי לבחור אחת משלוש אופציות, הראשונה: לענות בקיצור "בואי!", אם היא רוצה להזדיין אז שתתאמץ בשביל זה. השניה: להיות מנומס ולשאול "אצלי או אצלך?" שלרוב נענה ב"אצלי" כי לרותי יש עוד פֶטיש, להפוך את הבת זוג התורנית שלה לקוקהולדית, או איך שקוראים לבת-זוג לסבית שיושבת עירומה ורואה איך מזיינים את הבת-זוג שלה, וזה בדיוק מה שקורה ו…תאמינו לי, אין יותר מחרמן מלזיין לסבית כשהבת-זוג שלה יושבת עירומה, רואה, מקנא ולרוב גם מאוננת (אבל אני עושה את עצמי לא רואה), או אופציה שלישית לענות "אני במחזור" וזה כשיש לי כבר מישהי שאני לא רוצה לוותר אליה (לאותו לילה) ואז היא פונה לקובי ההומו, זה שמאוהב בה קשות ורוצה לעשות איתה ילד, ברירת המחדל שלעולם לא יגיד לה "לא" אפילו אם באותו רגע הגיי הכי חתיך ביקום שוכב עליו ופותח לו מטריה בישבן (ו'פותח לי מטריה בישבן' הם המילים שהוא, קובי, משתמש בהם).

מתחת לתמונה היה מסומן שהיא נמכרה כבר, מעניין, ערב הפתיחה והיא כבר נמכרה? גם התמונה אחריה נמכרה, תמונה דומה, שוב סקס רק שהפעם היו שם שתי נשים וגם כאן המרכז בולט והראש והרגליים מטושטשים ושוב, למרות הפרצוף המטושטש, היה לי ברור שאחת מהן היא רותי, ו…גם התמונה הזאת נמכרה, סכום בן ארבע ספרות ובדולרים, כנראה שיש משהו שאני לא מבין והם כן מבינים ואולי כדאי לי לקנות את אחת התמונות בתור השקעה?

מרחוק רותי נופפה לי לשלום, עומדת צמודה לבת-זוג התורנית שלה, מחבקת אותה. חייכתי ונופפתי חזרה וראיתי את הבת-זוג מסמיקה, רק לפני שבועיים היא ישבה עירומה וראתה איך אני רוכב על רותי, ראתה אותי מזיין את הבת-זוג שלה ואוננה כמובן, אוננה כמו קוקהולדית מוּלֶדֶת????.

"שלום ערן" שמעתי קול מאחורי ורעד עבר בגופי, ידעתי בדיוק מי פּוֹנָה אלי.

"שלום נעמה" הסתובבתי ואכן זו היא שעמדה מולי, מחייכת אלי, לבושה בשמלה שחורה וצמודה המַיְטִיבָה עם גזרתה, ואוחזת כוס יין אדום.

"אותךָ לא חשבתי שאני אפגוש פה" היא חייכה לעברי, מה שמהר מאד התברר לי כשקר.

"כן, בדרך כלל אני לא בסצנה הזאת אבל רותי, הציירת, היא ידידה טובה שלי והיא הזמינה אז באתי להפגין נוכחות" והייתה מין נימה מתנצלת בתשובה שלי, "ומה את עושה פה?" לא התאפקתי.

"רותי גם יזיזה שלי," היא חייכה לעברי, "מדי פעם אני עושה אותה" היא אמרה בנונשלנטיות, "אז גם אני מוזמנת".

לרגע הייתי המום, לא מזה שנעמה שוכבת עם נשים, משום מה זה לא הפתיע אותי, גם לא שרותי שוכבת איתה, רותי לא הייתה אף פעם נאמנה רק לבת-הזוג שלה ותמיד חיפשה מהצד, אלא מזה שהיא אמרה שהיא, נעמה, עושה את רותי כי עם נשים רותי היא תמיד הדומיננטית, זאת שעושה אותן, ו…"כן," נעמה כאילו קראה את מחשבותיי, "אתה יודע, גם לסבית דומיננטית כמוה רוצה לפעמים שישלטו בה, שיעשו אותה, בדיוק כמו שמפעם לפעם אותה לסבית רוצה לטעום זרג גברי, ואם יורשה לי להחמיא אז אין ספק שהיא בחרה בַּדֶה-בֵּסְט (The best), גם אני הייתי בוחרת בךָ במקומה".

אני חושב שהסמקתי כי "אני מקווה שלא הֵבַכְתִּי אותךָ" נעמה חייכה במין התנצלות, "אני יכולה לבקש ממךָ משהו?"

"נשמע" כמו תמיד לא התחייבתי.

"עומד לי," החיוך שלה התרחב והפך זימתי, "יש לי חדר במלון פה סמוך, בא לךָ?"

אתם כבר בטח מכירים אותי, אני לזיון משובח לא אומר 'לא' ואין ספק שנעמה היא זיון משובח אז גמרתי את היין מהכוס שבידי ו…"בואי" חייכתי אליה.

"את יודעת," פניתי אליה כשאנחנו פוסעים ברחוב העולה למלון, "רק כשירדת בטרמינל גיליתי שאין לי את הטלפון שלך, או מייל או אפילו תמונה".

"וטוב שכך," היא חייכה לעברי, "אני אשה נשואה!" היא הפתיעה אותי, "אתה יודע, יהיה ביננו אותו סידור שיש לךָ עם רותי, רק אני מתקשרת אליך, אתה לא אלי, אז אין סיבה שיהיה לך את הטלפון שלי".

"רותי יודעת שאני, את יודעת, שאני אהה" היססתי אם להגיד זיינתי אותך אבל היא הבינה היטב, "מה?" היא שוב חייכה, "אם היא יודעת שהזדיינו?"

"כן"

"ברור"

"איך?" לא הבנתי.

"הִרְאֵיתִי לה תמונה שצילמתי אותךָ בלי שתרגיש אז בחוף בסיני והיא ישר זיהתה אותךָ אבל אסרתי עליה לגלות לךָ"

"בגלל זה היא כל כך התעקשה שאני אגיע לפתיחה?"

"כן, בגלל זה" היא צחקה, "אם לא היית בא היא הייתה אוכלת אותה בגדול!"

"אוכלת אותה? איך??"

"עונש, כואב, ככה זה אצלנו, אני הדומיננטית והיא הצייתנית הכנועה".

עד המלון שתקנו. "אפשר לעשות אתךָ דִיל?" היא שאלה כשעמדנו וחיכינו לאחת המעליות שתגיע.

"נשמע" שוב לא התחייבתי.

"קודם נעשה את זה כמו שאני רוצה, אחר כך אני אעמיד לך אותו מחדש ונעשה מה שאתה רוצה"

"כל מה שאני רוצה?" הדגשתי את ה-כל.

"כל" היא חייכה.

"גם, את יודעת, אהה"

"כן, גם בטוכעס" היא חילצה אותי

"איך ידעת?"

"אתם הגברים כולכם אותו הדבר, פסגת חלומותיכם היא לעשות אותנו בטוכעס, וחוץ מזה תתפלא, לפעמים גם אני אוהבת את זה והיום זה דווקא מתאים לי" ואולי היא הייתה ממשיכה אבל בדיוק המעלית הגיעה.

כרטיס הפלסטיק הקטן סרב בניסיון הראשון לפתוח את דלת החדר, "פאק!" נעמה רטנה והעבירה שוב, לאט, והפעם הדלת נפתחה. "תתפשט" היא אמרה ברגע שסגרה את הדלת והתחילה להתפשט בעצמה. הפעם היא לא הציעה שנתרחץ קודם, "תשכב על הגב" היא הצביעה על מרכז המיטה הגדולה כשהיא מורידה את החוטיני שלה ונשארת רק בגרבי רשת שחורים התפוסים בחגורת ביריות תואמת.

עמד לי, בעצם עמד לי כבר ברגע שראיתי אותה בגלריה, נשכבתי על המיטה והזין שלי ניצב זקור ומתוח, טיל בין-יבשתי המוכן לשיגור. נעמה עלתה ועמדה על המיטה בפישוק כשאני בין רגליה, נותנת לי להשקיף על ערוותה החלקה לְמִשְׁעִי, ללא שערה או אפילו זיף, שפתי הכּוּס הכהות והנפוחות מתאווה והפס הוורוד והרטוב הבּוֹהֵק ביניהם, "בואי תזייני אותי" לחשתי וחייכתי לעברה.

"נשים לא מזיינות," היא ירדה על ברכיה מעלי וכיוונה בידה את הזין שלי למקום הנכון בחריץ שבין רגליה, משפשפת את ראש הזין המתוח בין השפתיים הרכות, "אישה מֵנַרְתְּקְת!" והיא התיישבה בכל כובד משקלה והשתפדה על הזין שלי, "כן," היא ישבה זקופה ולא זזה, "אני מנרתקת אותךָ" התחילה להשתפשף בערוותי, מסדרת את הזין בתוכה שיעמוד בזוית המתאימה ויגע לה במקומות הנכונים, "כן, אני מנרתקת אותךָ!" והיא התחילה לדהור, לאט, זקופה, עולה ויורדת כשהזין המתוח משתפשף בין שפתי הכּוּס ומחליק בתוך הנרתיק המשומן.

הציצים הגדולים שלה עלו וירדו יחד איתה, עולים, כאילו קופאים כשהיא מגיעה לשיא ומתחילה לרדת ואז יורדים בקול מחיאה. שלחתי את כפות ידי לשחק בציצים שלה אבל היא תפסה לי בפרקי כף היד והצמידה אותם למיטה ליד ראשי, גוחנת לעברי ומגישה לי פיטמה למציצה, "תמצוץ לי!" היא לחשה בקול צרוד ומפתה ואני מצצתי, בדיוק כמו אז, באותה חוּשָׁה שעל חוף ים סוף, "כן, ככה, אני מנרתקת אותך" היא התנשפה והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק שלה, "כן, הנה, גומרת, הנה, גומרת! ג-ו-מ-ר-ת-ת-ת-!" היא צרחה בקול ולרגע עצרה והזדקפה, יושבת ככה עלי ולא זזה, "כן, אהבתי, עוד" היא חייכה ושוב גחנה, הצמידה את כפות ידי למזרון וחזרה לדהור, "עוד, תמצוץ!" היא הגישה את הפיטמה השניה למציצה ואני מצצתי.

הגמירה השניה שלה הייתה יותר חזקה מהראשונה והשלישית אפילו יותר מהשניה, כשהיא דהרה לעבר הגמירה הרביעית שלה גם אני הגעתי לשיא, "בואי" לחשתי לה כשאני מרים את אגני ואותה, הרוכבת עלי, איתו, "בואי, בואי" הזמנתי אותה והתשובה לא אחרה להגיע, "כן, תן לי, תן לי!" והכיווצים בנרתיק כאילו חלבו את הזין שלי, "כן תן לי!" היא לחשה באותו קול צרוד וחרמני, "תן לי! עכשיו!" היא הזדקפה וקפאה, "כן-ן-ן-ן!!" וזה היה כן ארוך ונהנתני שהצטרף ל-"קחי-י-י!!" שלי כשהר הגעש שלי התפרץ, יורה מטח אחר מטח של אותה לבה גברית חמה וסמיכה שלי עמוק בכּוּס הגועש ורוגש שלה.

נעמה שכבה לצידי על הגב, מתנשפת, "וואו, אהבתי" וראיתי חיוך גדול על פניה, "אם עוד לא אמרתי לךָ אתה זיון משובח".

"אמרת," צחקתי, "וגם את זיון מצויין" הסתובבתי לעברה וחייכתי, "גם כשאת מנרתקת אותי" ציחקקתי.

"תגיד," היא גם הסתובבה לעברי, מביטה בי ישר בעינים, רצינית, "בת כמה אתה חושב שאני?".

הופתעתי. בדרך כלל נשים לא מדברות על הגיל שלהן. "אהה, שמונה עשרה" חייכתי, מנסה לצאת בכבוד מהשאלה המכשילה.

"שקרן וחנפן" היא חייכה, "עכשיו ברצינות, בת כמה?" וכמו אז תפסה לי בביצים ולחצה.

"35, לא שנה יותר" צווחתי, מתפלל שאני לא הגזמתי ואעליב אותה.

"יותר" היא לחצה.

"40!"

"יותר"

"42!"

"מתקרב, שבוע הבא 45" היא שיחררה לי את הביצים, "אני אמא וְמִילְפִית!" היא צחקה.

"לא נראת, נשבע לךְ" נפלט לי אוטומטית ואכן כמו שהיא נראת בחיים לא הייתי מנחש, גם ב-40 הייתי בטוח שאני מגזים.

"תודה," היא קמה והושיטה לי יד, "בוא נתרחץ ואני אעמיד לך אותו מחדש".

התרחצנו ביחד, מסבנים אחד את השני או אולי יותר מדוייק ממזמזים אחד את השני, בעיקר היא אותי אבל גם אני לא טמנתי את ידי בצלחת ובזמן שהיא שפשפה לי אני דחפתי לה אצבע לכוס ופמפמתי. הזין שלי הגיב בהתאם, התעורר והתחיל להזדקף, להמתח ולהתקשות. "למה שאלת אותי בת כמה את?" לא התאפקתי ושאלתי את מה שהציק לי.

"רציתי שתדע את מי אתה מזיין" היא חייכה כשהיא שופכת סבון נוזלי לכף היד שלה, "זה שאתה מזיין אשה נשואה כבר גיליתי לךָ קודם, עכשיו אתה גם יודע שאני גם אמא, אמא מִילְפִית, אמא שאתה רוצה לזיין" היא התחילה לשפשף לי את הזין שהמשיך להמתח ולהתעבות.

לא המשכתי לשאול, עמדתי, נשען על קיר המקלחת, עצמתי עיניים והתמכרתי להנאה. כשאייל-הברזל שלי היה מוכן לניגוח הובלתי אותה למיטה. "רגע" היא עצרה ליד המזוודה הקטנה שלה ושלפה שפופרת ג'ל סיכה KY, "תפרגן לי" היא הגישה לי את השפופרת, עלתה על המיטה, הניחה כרית גדולה ונשכבה עליה, שוכבת על הבטן כשהכרית מתחת לאגנה וישבנה בולט, סידרה עוד כרית מתחת לראשה לפני שפישקה רגלים ואז שלחה את שתי ידיה לאחור ומשכה את פלחי ישבנה המוצקים לצדדים, פותחת בפני את הדרך אל הרקטום שלה. "בוא," היא לחשה בקול צרוד ומגורה, "בוא תעשה את מה שאתה כל כך משתוקק לו, בוא תתקע לאימא'לה בתחת".

עליתי על המיטה ונעמדתי על ברכי בין רגליה המפושקות, הרעפתי כמות נכבדה של ג'ל הסיכה השמנוני בפתח המכווץ ועיסיתי אותו, מורח ומותח, מרחתי עוד מעט על ראש הזין שלי ונשכבתי עליה, מצמיד אותה למזרון, הרמתי את אגני וכיוונתי בידי את אייל-הברזל אל פי-הטבעת המכווץ והמשומן שלה וכשהרגשתי אותו נושק לראש הזין המתוח שלי לחצתי מעט, לא תקעתי עדיין, רק שלא יברח, "מוכנה?" שאלתי.

"כן" והיא קברה את פניה בכרית ולדעתי נשכה אותה.

לחצתי, ברגע הראשון פי הטבעת עמד בלחץ, נעצתי חזק ואייל הברזל פרץ את דרכו, חודר וננעץ בישבנה. "פאק!" שמעתי אותה גונחת.

"לצאת?" שאלתי בבהלה.

"לא!" וזה היה לא נחוש והחלטי, "לא, אבל רגע" ואני עצרתי את עצמי, שוכב עליה, מוחץ אותה למזרון, כל הזין הגדול שלי קבור עמוק בישבנה ולא זזתי, חיכיתי. "עכשיו תמשיךְ" היא לחשה אחרי רגע ששכבנו ככה, "כן, ככה" היא גנחה במין להיטות כשהתחלתי לפמפם לה את התחת, "כן, ככה, לאט, תמשיךְ".

לאט התאים לי, לא רציתי לגמור מהר מדי, רציתי לתת גם לה להנות, רצוי לגמור לפחות פעם אחת לפניי. "כן, חזק" היא עודדה אותי והפמפום שלי הפך חזק ומהיר יותר.

"ככה?" שאלתי.

"כן, ככה," היא ענתה, מתנשפת, "אמרתי לך שאני אוהבת שטוחנים לי ת'תחת?"

"אמרת".

"אז אני אומרת לך שוב, תטחן! חזק!"

טחנתי, חזק ומהר והגמירה שלה לא אחרה להגיע, ההתנשפות התגברה, הרגשתי כיווצים חזקים בפי-הטבעת המתוח סביב הזין שלי ואז הגיע ה"כן-ן-ן!!" החזק והארוך, "כן, גומרת" היא התנשפה בכבדות, "אני גומרת! ג-ו-מ-ר-ת-!!" היא נשכה את הכרית וחנקה צעקה ואני הצטרפתי אליה, גמרתי, מילאתי לה את התחת באותה לבה רותחת שהתפרצה מהר הגעש שלי.

אחר כך היא אמרה שאני צריך ללכת, שלמחרת יש לה פגישה חשובה והיא צריכה להגיע ערה ורעננה. התרחצתי והתלבשתי, נעמה ליוותה אותי לדלת, "אני יודעת שאתה אוהב לזיין מילפיות אבל אל תנסה לקבל מרותי את הטלפון שלי, אסרתי עליה לתתן לךָ אותו" היא הודיעה לי כשעמדנו לפני הדלת.

"את מתכוונת אל תתקשר אליי אני אתקשר אליךָ?" חייכתי אליה.

"בדיוק, אני אשה נשואה, זוכר?" היא ציחקקה, "אבל אני מבטיחה לךָ שעוד תשמע ממני".

פגישה שלישית או לקטוף דובדבן

כמה ימים אחרי רותי התקשרה. "עומד לי" היא הודיעה את מילת הקוד, לא שאלתי אצלי או אצלך ומייד עניתי "אני בא", יצר הרע שבי רצה שבת הזוג שלה תראה איך אני עושה אותה.

התחלנו בדוגי, היא עומדת על ארבע על שפת המיטה ואני עומד, אוחז חזק במותניה ודופק אותה בהנאה, הנאה משותפת, יעידו על כך גניחות ההנאה שלה המלוות בהברות של תאווה ותשוקה.

חיכיתי עד שהרגשתי שהיא מתקרבת לשיא שלה וְ"תגידי לבת זוג שלך שתספר לנו מה היא רואה!" דרשתי מרותי, "בפרוט!".

"ערן" היא מלמלה בקול מתנגד.

"תגידי או" משכתי את עצמי מתוכה ועצרתי, משאיר אותה ותאוותה בידה.

"ערן, תמשיך, בבקשה" היא צרחה בקול חרמני.

"אז תגידי"

"בת-חן, תספרי לנו, בפרוט" רותי צרחה באקסטזה, "הנה, אמרתי, עכשיו תכניס לי!" הוסיפה במהירות בקול שלא השאיר ספק עד כמה היא מיוחמת.

המשכתי, רותי גמרה מייד ובת-חן, הבת זוג התורנית שלה, התחילה לספר, מתארת במילים גסות את מה שהיא רואה ומהר מאד הבנתי שהתאור שלה מחמן עוד יותר את שלושתנו, כן, כולל אותה שאוננה במרץ, מאוננת, גומרת אבל לא מפסיקה לאונן.

רותי גמרה עוד פעמיים לפני שגם אני גמרתי, לצערי לא ביחד, לא תמיד זה מצליח. "ערנצ'וק," היא פנתה אלי בקול מתחנחן כששכבנו זה לצד זה מתנשפים, ערנצ'וק היא קוראת לי כשהיא רוצה ממני משהו, "אני רוצה גם כמו נעמה".

"רוצה גם מה?" לא הבנתי.

"אתה יודע, כמו שעשית עם נעמה, ש… אהה… שאני אעמיד לך אותו מחדש ואז תעשה אותי בטוסיק".

היה לי ברור שאני מתכוון להסכים אבל ניסיתי לנצל את הבקשה שלה, "בתנאי שתתני לי את מספר הפלאפון של נעמה".

"לא, זה לא, היא לא מרשה לי" היא ענתה במהירות והייתה מין יראת כבוד בקולה.

אולי אם הייתי מתעקש היא הייתה נשברת, ואולי לא, אבל כמו שאומרים טוב ציפור אחת ביד ממספר פלאפון על העץ ואין ספק שלזיין אותה בתחת זאת ציפור שכדאי לתפוס אז הסכמתי, "יש לךְ ג'ל סיכה?".

"כן" היא קפצה ושלפה שפופרת KY ממגירת השידה שליד המיטה ומסרה לי אותה.

"אוקיי, אני אעשה לך כמו לרותי, אבל בתנאי, שהיא זאת שתמרח לך את הג'ל או שנעשה את זה על יבש!" זרקתי את השפופרת אל בת-חן, הבת זוג שלה, "יאללה, תעמידי אותו" נשכבתי על הגב בפישוק אברים והצבעתי על הזין ששכב עטוף בקוקטייל תאוותנו.

לא הייתי צריך הרבה כדי שאייל הברזל שלי יעמוד שוב מוכן לניגוח, לראות אותה שוכבת על הבטן ומפשקת את פלחי ישבנה כשבת-חן מורחת לה כמות מכובדת מאד של ג'ל הסיכוך ומעסה את הרקטום המכווץ העמיד לי אותו עוד יותר, "תתכונני" עליתי עליה, מכוון בידי את הזין הנוקשה אל הפתח הקטן והמשומן, "מוכנה?" וברגע שהיא פישקה חזק את פלחי ישבנה בידיה נעצתי בחוזקה את כל הזין עמוק לתחת שלה, דוחף חזק ופורץ את הדרך בפתח הצר שלא מצליח לעצור בעדי, תוקע את כל הזין, עד ששיער ערוותי נמחץ אל ישבנה, ונשכבתי עליה, מוחץ אותה למזרון.

כאב לה, הרגשתי, אבל היא לא השמיע קול. רגע ארוך שכבתי עליה ככה בלי לזוז ואז, כשהרגשתי שהיא נרגעה קצת, התחלתי לפמפם, לאט, קודם בתנועות קצרות ואחר כך ארוכות יותר ויותר, "כן, ככה" היא גנחה לבסוף, גניחת הנאה כזאת, "כן, תמשיך, חזק" וזה היה הסימן בשבילי לפשק חזק את רגליה ברגליי ולהתחיל לטחון אותה, לזיין אותה בתחת בתנועות ארוכות ומהירות, לשפשף את הזיין הגדול והנוקשה בפי הטבעת המתוח סביבו ולהרגיש את החום ההולך וגובר, הצריבה שתלווה אותה גם הרבה אחרי שאני אגמור לזיין אותה.

הזמן רץ ונעמה לא התקשרה, גם לא פגשה אותי "במקרה". ניסיתי עוד כמה פעמים להוציא מרותי את המספר שלה אבל תמיד נתקלתי בסרוב החלטי עד שפעם אחת, אחרי שגמרתי לתת לרותי את עונתה בגדול, קודם כדרך הטבע כמו שהיא קוראת לאותה תנוחה מיסיונרית עם רגליים מורמות ומפושקות חזק לצדדים, כמעט שפגאט, ואחר כך בהיפוך שולחן, בטוסיק כמו שהיא קוראת לזה, משאיר לה את אותה צריבת ברקטום למזכרת, היא הפתיעה אותי כששאלה אם אני מסכים שהיא תתן את מספר הפלאפון שלי לנעמה וכמובן הסכמתי, אם היא מבקשת את מספר הפלאפון כנראה שהיא רוצה שנעשה את זה שוב ואני, לזיון טוב, לא אומר אף פעם לא.

לקח לה כמה ימים עד שהיא התקשרה, התאים לי כי היה לי דו"ח חשוב להכין ולמרות זאת צלצלתי באמצע לשאול את רותי אם היא נתנה לה את המספר ורותי ענתה שכן ושאני לא אדאג, נעמה בקרוב מאד תתקשר.

הקרוב מאד היה שבוע אחרי. אולי בגלל שחיכיתי לשיחה הזאת עניתי, שלא כמנהגי הרגיל, לשיחה ממספר לא מזוהה. "שלום ערן" היא התחילה אחרי ה-"הלו" שלי ומייד זיהיתי אותה, "אתה במחזור?" היא ציחקקה.

לשניה התבלבלתי ואז נזכרתי בדו-שיח הקבוע של רותי ושלי, "לא".

"ומחר בערב?"

"גם לא" והייתה אולי נימת אכזבה בקולי כי חשבתי שהנה אני הולך לזיין ועד מחר מי יודע מה יקרה?

"מחר בשמונה במסעדת 'הדסון', אני מזמינה, מתאים לךָ?"

לרגע שתקתי, ראיתי את הזיון מתרחק עוד קצת, אבל גם ארוחה ב'הדסון' זה משהו שאני אוהב ואם היא משלמת אני יודע בדיוק מה אני הולך להזמין, אם לא זיון אז לפחות ייצא לי סטייק משובח, "מתאים" עניתי ועוד לפני שהספקתי להמשיך ולהגיד משהו היא הודיעה "מצויין, קבענו" וסגרה.

כשהגעתי היא כבר הייתה שם והמארחת בכניסה הובילה אותי אליה. כבר מרחוק זיהיתי אותה אבל כשהתקרבתי ראיתי שעוד מישהי יושבת איתה והנשימה נעתקה לי, היא דמתה לה שתי טיפות מים, כאילו מישהו שיכפל אותן, אפילו הלבוש של שתיהן היה תואם רק שהשניה הייתה צעירה יותר, סוף תיכון או אולי חיילת צעירה.

נעמה קמה לעברי כשהתקרבתי, נישקה אותי על הלחיים, פעם מימין ופעם משמאל, "תכיר, זאת דקלה, או דיקי כמו שאני קוראת לה, הבת שלי". דקלה קמה, בוחנת אותי, והושיטה לי יד. "זה ערן שסיפרתי לך עליו" נעמה הציגה אותי לפני שהספקתי, "נו, צדקתי?" היא חייכה אליה ודקלה הסמיקה, השפילה מבט ולא ענתה.

התחלנו באותן מילות פתיחה של נימוס, מה נשמע? ואיך את/ה מרגיש/ה? דקלה ישבה ושתקה, לא משתתפת. המלצרית שבאה לקחת את ההזמנה שלנו קטעה את השיחה, נעמה הזמינה לנו קוקטייל לפתיחה וכמה מנות ראשונות שנחלוק, לעיקרית הזמנתי סטייק פורטרהאוס, מדיום כמובן, ונעמה הוסיפה גם בקבוק יין קברנה סוביניון.

הקוקטיילים הגיעו מהר והשקנו כוסית, גם המנות ראשונות הצטרפו במהירות והתחלנו לאכול ושוב נעמה ואני מדברים ודקלה שותקת, יושבת עם אותו מבט מושפל אבל זיהיתי שהיא בוחנת אותו פעם אחר פעם.

במנות העיקריות שתקנו, מתרכזים בנתח שלפנינו, אני בפורטרהואס שלי והן בפילה שאטובריאן. "ערן," נעמה פנתה אלי אחרי שסיימנו את הסטייקים שלנו והזמנו קפה וקינוח, "הבת שלי הייתה לפני שבוע בת 18 והיא עדיין בתולה," וראיתי איך דקלה משפילה שוב מבט ומסמיקה, "היה לה נסיון טְרָאוּמַתִי עם איזה טְרוֹנְצ'וֹ מהכתה שלה, מישהו שרק הכאיב לה וגמר עוד לפני שנכנס, והבטחתי לה שאני אסדר לה את הפותחן הכי טוב בעיר, מישהו שיקטוף את הדובדבן שלה וישאיר בה טעם של עוד! והמישהו הזה הוא אתה" היא חייכה לעברי, "אם תסכים כמובן" היא השלימה והיה איזו נימה של עוקצנות במילים האחרונות.

לרגע שתקתי, קצת חששתי, האמת שאף פעם לא פתחתי בתולה אבל אחרי רגע התעשתי, מה כבר שונה? אולי להשקיע קצת יותר במשחק המקדים, לוודא שהיא משומנת טוב טוב שם למטה ומשם כבר הדרך סלולה. "אני מסכים אבל בתנאי שהיא מסכימה".

"אני מסכימה" דקלה ענתה בשקט והסמיקה.

"מה מסכימה? רוצה!" נעמה התערבה, גוערת בה.

"אני רוצה" ודקלה הוכיחה לי שאפשר להסמיק אפילו עוד יותר.

"דיקי, עכשיו זה כבר לא מספיק, עכשיו את צריכה גם להוכיח! זוכרת איך הסברתי לךְ שמוכיחים רצינות לגבר? אז השרותים שם" היא הצביעה על הכיוון שהשלט מורה.

רציתי להגיד שאני מאמין, שלא צריך, אבל המבט שנעמה שלחה לעברי הבהיר לי לשתוק. "לקחתי חדר במלון, מפה ניסע לשם ושם תעשה את מה שאתה צריך ודיר באלק! כדאי מאד שהיא תהנה, שתשאיר לה טעם של עוד!" היא הודיעה לי חגיגית כשדקלה הלכה לשרותים.

"ומה את תעשי בינתיים?".

"מה זאת אומרת? אני אתכם, הבטחתי לה שאני אחזיק לה את היד".

"אהה, את רוצה להציץ," חייכתי אליה, חיוך ציני-זימתי, "גם הבת-זוג של רותי מציצה לנו, היא סיפרה לךְ מה התנאי שלי כדי שהיא תציץ?".

"מניאק! כן, לא חשבתי אחרת, ויותר מזה, אם היא תיהנה ותאהב את מה שתעשה לה יש גם בונוס," והפעם היא זאת שחייכה חיוך זימתי מפתה, "נעמיד לךָ שוב והיא תשב ותצפה איך אתה עושה אותי".

"איך שאני רוצה?" ניסיתי את מזלי.

"איך שאתה רוצה, גם שם מאחורה, במקום שאתם הגברים כל כך אוהבים, למרות שאני מעדיפה הפעם שלא, שנשמור את זה לפעם אחרת".

מרחוק ראיתי את דקלה מתקרבת ולקח לי שניה להבין מה שונה בה, יש לה שדיים גדולים, כמו של אמא שלה, והיא הלכה בלי חזייה! לא שראו לה אבל כמו שהם קפצו בכל צעד שלה זה היה ברור לי. דקלה חזרה והתיישבה מולי, הניחה לפני את החזייה שלה ו"אני רוצה שתקטוף לי ת'דובדבן, הוכחה מספיקה?" היא אמרה בקול סונט, מעבירה את המבט ביני ובין אמא שלה.

"מספיקה" עניתי ובלעתי רוק, פעם קראתי על זה באיזה סיפור כחול, מבחן החזיה קראו לזה שם, אבל אף פעם, עד עכשיו, לא ראיתי כזה במציאות, בטח שלא השתתפתי אבל זכרתי את הסיפור ואספתי את החזייה והכנסתי לכיס שלי, "להיות בטוח" חייכתי לדקלה ששוב הסמיקה.

נסענו למלון, מלון בוטיק קטן ליד נמל תל-אביב עם נוף לים. נעמה חייכה אל עבר פקיד הקבלה וזה עשה לה סימן "כן" עם הראש וחייך אליה חזרה.

עלינו במעלית לקומה האחרונה, הפעם הדלת נפתחה כבר בניסיון הראשון. החדר לא היה גדול במיוחד אבל נקי מאד, כאילו רק עכשיו השלים שיפוץ, דבר ראשון הבטתי על המיטה ונרגעתי, גם מבעד לסדין הלבן הבוהק ראיתי שהמזרון הגדול הוא מזרון זוגי ולא שני בודדים מוצמדים, אני שונא שני מוצמדים, תמיד נופלים ביניהם. על השולחן עמד בקבוק שמפניה בדלי קרח מתאים ו-3 כוסות זכוכית גבוהות. מצידה של המיטה ניצב כסא ולידו שכבה פתוחה אותה מזוודה קטנה שהכרתי מהפגישה הקודמת שלנו ולא יכולתי לפספס את שפופרת ה-KY שהציצה.

רגע ארוך עמדנו ושתקנו, ראיתי את המבט הסקרן והמתחנן שדקלה שלחה באמא שלה. "תרגעי, ערן הסכים שאני אחזיק לך את היד," נעמה חייכה אליה, "אבל בתנאי שעל כל בגד שאת מורידה גם אני אוריד" היא נתנה פרשנות משלה לדרישה שלי אבל לא התווכחתי, "שב!" היא פנתה אלי והצביע על הכורסה שעמדה בצד, "נעשה לךָ הצגה קטנה להעמיד לךָ אותו למרות שממה שאני רואה הוא כבר די מוכן" היא ציחקקה, "דיקי, את רוצה להתחיל או שאני אתחיל?"

"את" דקלה לחשה בקול ביישני משהו ולא התפלאתי, גם אני הייתי בוחר בתשובה הזאת במקומה.

קודם ירד הז'קט ואחריו החולצה, כשנעמה הורידה את החולצה נחשפה חזיית התחרה שלה אבל כשדקלה הורידה נחשפו השדיים שלה ונעמה, בחיוך ממזרי כזה פלטה "אופסי" והורידה גם את שלה, חושפת את זוג שדיה הגדולים ועכשיו יכולתי להשוות, אומנם שדיים יותר גדולים מאלה של הבת שלה אבל של דקלה זקופים יותר ועם עטרות פטמה כהות יותר.

גם החצאיות הוסרו ושתיהן עמדו רק בתחתונים, בדיוק כמו החזיות גם הם תואמים, אמא ובת עומדות זו ליד זו בחוטיני לבן זעיר. לרגע דקלה הסתירה עם כפות ידיה אבל "דיקי!" כועס שאמא שלה סיננה בין שיניה והיא העבירה אותם אל מאחורי ישבנה, כמו אמא שלה, נותנת לי לראות שכמו לאמא שלה גם לה יש פס רטוב על משולש הבד במקום שמסתיר את החריץ וכשגם התחתונים ירדו ושתיהן עמדו לפני עירומות מהרתי והבטתי בערווה של דקלה, ערווה חלקה ללא שֵׂיעָר או אפילו זיף שֵׂיעָר והמשולשים הלבנים על רקע העור השזוף בערווה ובשדיים של שתיהן גילו את גודל בגד הים הזעיר שהם לובשות בדרך כלל.

"בוא" היא פנתה אלי, "עכשיו תפשיטי אותו" היא חייכה אל דקלה כשנעמדתי לצידה ופנתה לשבת בכורסה במקומי.

"אימו'ש" דקלה פנתה אליה בקול מתחנחן.

"מה? צריכה עזרה?" נעמה חייכה אליה וקמה, "בואי, תתחילי מלמעלה" היא משכה לי את החולצה מהמכנסיים והתחילה לפרום את הכפתורים מלמטה. אחרי החולצה דקלה הורידה לי את חולצת הטריקו הלבנה שלבשתי מלמטה, "רגע" אמא שלה עצרה אותה, "המטרה היא לא רק להוריד, המטרה היא גם לגרות, למזמז" והיא הראתה לה איך, מורידה לאט ומלטפת אותי, אפילו משחקת לי בפטמות כשידי מורמות ותפוסות בחולצה.

כשהגיע תור המכנסיים דקלה שלחה את אמא שלה חזרה לכורסה והורידה לי אותם לבדה. עמד לי וראיתי את עיניה נפערות לרווחה כשגילתה את האוהל המתוח בתחתוני הבוקסר הצמודים שלי ואז היא משכה את התחתונים וקריאת "הולי שיט!" נפלטה מפיה כשהזין שלי, גדול, עבה ובעיקר זקור ומתוח נחשף במלוא הדרו, "אימא'לה," היא פנתה לאמא שלה ונימת בהלה בקולה, "איך כל זה, את יודעת, איך כל זה יכנס שם?".

"בקלות" נעמה ציחקקה, "בדיוק כמו שהוא נכנס אצלי" היא הוסיפה וחייכה, "אבל קודם תכיני אותו, למצוץ הרי את יודעת, בפה את כבר מזמן לא בתולה" היא צחקה.

"אימו'ש, בבקשה" היא חייכה אליה בקול מתפנק.

"ביחד" נעמה ירדה על ברכיה לפני ודקלה אחריה ואני נעמדתי בפישוק, עצמתי עיניים והתמכרתי לתענוג, מדי פעם פותח חצי עין ומציץ מי משתיהן מוצצת ומי מלקקת לי את הביצים.

"הגיע הרגע" נעמה הכריזה כשאיל הברזל שלי היה מספיק נוקשה ומתוח לטעמה כדי לעמוד במשימה שלשמה התכנסנו, "רגע!" היא עצרה את דקלה ופָּרְשָׂה מגבת גדולה במרכז המיטה, "ליתר בטחון" היא חייכה לעברי "ועכשיו תשכבי ותפתחי רגליים ושתהיה לך חוויה נעימה" היא התיישבה על הכסא שליד המיטה ואחזה בכף ידה הימנית של דקלה ששכבה וחיכתה לי.

זכרתי את מה שחשבתי במסעדה, שהסוד הוא בלהכין אותה רטובה ומשומנת שם למטה ולמרות כל מה שראיתי החלטתי שקודם אני ארד לה. "אימא'לה!" היא הזדעקה, כיסתה את הכוס ביד הפנויה וניסתה לסגור את הרגליים כשנשכבתי בין רגליה ושפתיי נושקות לשפתי הכוס שלה.

"מה קרה? אף פעם לא ירדו לךְ?" נעמה צחקה, "תגידי תודה, תזיזי ת'יד, תפתחי רגליים ותני לו לעבוד" היא הוסיפה, מחייכת.

ברגע שהדרך נפתחה התחלתי לרדת לה, ללקק ולהחדיר את הלשון. כבר מהטעימה הראשונה היה לי ברור שהיא מגורה, מיוחמת, שהיא משומנת שם היטב ועדיין הוספתי עוד כמה ליקוקים תאוותניים, מגרה אותה עוד יותר לפני שעליתי ונשכבתי עליה, מכוון בידי את אייל-הברזל לפתח הבתולי.

כיוונתי עם היד ובמבט בחנתי את פניה. דקלה שכבה עם עיניים עצומות, נושכת שפתיים כאילו מחכה לכאב גדול שיבוא. "תרגעי" לחשתי לה כשמצאתי את המקום הנכון ולחצתי מעט, שלא יברח, "תנשקי אותי" הצמדתי את שפתיי לשפתיה בנשיקה, מנסה להחדיר את הלשון עד שהיא נענתה לי, מנשקת ורק אז התחלתי לחדור, לאט, בעדינות, קשוב לה.

לרגע היה נדמה לי שאני נעצר, נחסם, אז לחצתי חזק יותר. "אאוץ'" דקלה מילמלה, ונדמה לי שהיא לחצה חזק את ידה של אמה, "כן" היא פתחה עינים וחייכה לעברי והרגשתי איך אני מחליק עמוק לתוכה, איך כל הזין שלי ננעץ עמוק בין רגליה.

שכבתי עליה ולא זזתי, נותן לה להתרגל לפולש שחדר לגופה. הרגשתי את קירות נרתיקה נלחצים סביב הזין שלי, פועמים, גם הזין שלי נמתח ורטט. "אימו'ש," היא חייכה אל נעמה שישבה לידה ואחזה את כף ידה, "אימו'ש, הוא פתח אותי, אני כבר לא בתולה!" החיוך על פניה הלך והתרחב, "ואימו'ש, זה בכלל לא כאב לי" היא הוסיפה עם חיוך על פניה.

זה היה הסימן בשבילי להתחיל לפמפם אותה והתחלתי לאט. למרות הנרתיק הצר יחסית החלקתי בתוכה בקלות, היא הייתה משומנת היטב שם. "נשמה," נעמה לחשה לה, "קודם זה רק לא כאב, עכשיו מתחילה החגיגה, עכשיו גם תתחילי להנות".

מצד אחד הייתי בלחץ, קירות נרתיקה היו הדוקים סביב הזין המחליק ביניהם וחששתי לגמור מהר מדי, לפני שאני נותן לה את עונתה. "אמא, זה טוב" דקלה מילמלה, גונחת בהנאה, "אימא'לה, אני חושבת שזה בא לי" היא התנשפה והרגשתי איך הכיווצים בקירות נרתיקה מתחזקים והפטמות הנלחצות ודוקרות אותי בחזה מתקשות יותר ויותר, "אמא, הנה!" היא חיבקה אותי עם היד הפנויה, מצמידה אותי אליה ונעצה את צפורניה בגבי, "אמא, זה זה, אמא צדקתְ, אמא, הנה! הנה!! זה בא לי!!" היא נמתחה כשחיוך גדול של אושר מרוח על פניה ורגע אחרי נרגעה, "וואו, אהבתי," היא ציחקקה, קצת במבוכה, "רוצה עוד, תעשה לי עוד, בבקשה" היא ביקשה בקול מתחנחן.

המשכתי והגברתי את הקצב, הזין שלי פמפם בתוכה כבוכנה משומנת, "כן, עוד, חזק" היא שוב התנשפה, "אימא'לה, תודה, אימא'לה צדקת, אימא'לה אני בשמים" היא צווחה ואמא שלה ניסתה להחריש אותה, הקירות במלון דקים והיא חששה שיפרשו אותם לא נכון ויזעיקו את הבטחון, "אימא'לה, הנה עוד אחד בא לי" והרגשתי את אותם סימנים מוכרים, ההתנשפות, גניחות ההנאה, הכיווצים החזקים בנרתיק והציפורניים הננעצות בגבי ועכשיו זה היה משתי הידיים, "הנה, עכשיו, עכשיו! אלוהים, אימא'לה, אני בשמיים!" ואני הצטרפתי, "קחי" נעצתי את עצמי בתוכה, "קחי!" נעצתי את עצמי חזק עוד יותר, "קחי!!" יריתי את המטח הראשון בתוכה וה-"קחי!" השני עם מטח שפיךְ נוסף הצטרף ל-"ג-מ-ר-ת-י!" הארוך והמתגלגל של דקלה.

רגע ארוך שכבתי עליה, בלי לצאת מתוכה, מוחץ אותה למזרון ומרוקן את שאריות הלבה הגברית שעדיין נשארה באשכים המלאים שלי ורק כשהכל נגמר התגלגלתי ונשכבתי לצידה. "נו?" אמא שלה חקרה אותה עוד לפני שהיא נרגע, "איך היה?".

"שווה," דקלה התנשפה, "אהבתי, יותר טוב ממה שאמרתְ לי"

"ומגיע לערן הבונוס?"

"כן, בגדול"

"אז בואו קודם נשתה שמפניה".

כשדקלה קמה ראינו כמה טיפות דם על המגבת שפרשו מראש עם הסדין, דם בתוליה, ודקלה, מסמיקה, מהרה להסתיר אותה. אחר כך הרמנו כוסית ושתינו שמפניה לכבוד המאורע. "עכשיו לכי להתרחץ ותחזרי לעזור לי להעמיד לערן מחדש" היא שלחה את דקלה להתרחץ כשסיימנו את השמפניה ועוד לפני שדקלה חזרה נעמה התחילה להעמיד לי, מרחה ג'ל סיכה בין שדיה, נשכבה על הגב במרכז המיטה והזמינה אותי לשבת לה על הבטן ולשפשף את הזין המדולדל בין שדיה הגדולים, תומכת בציצים הגדולים והרכים ועוטפת איתם את הזין המחליק ביניהם.

עד שדקלה חזרה אייל הברזל שלי עמד מחדש, מוכן לניגוח. כשהיא התיישבה בכסא שבצד המיטה העמדתי את אמא שלה על ארבע, בדוגי, מכוון כך שתוכל לראות איך אני חודר לה לכּוס, הכּוס-של-האמא-שלה. דקלה הביטה מהופנטת איך אני מצמיד את ראש הזין המתוח אל שפתי הכוס הנפוחות ושמעתי אותה עוצרת את נשימתה כשהתחלתי לחדור, לאט, רוצה שתראה טוב טוב איך הוא נכנס, איך אני תוקע את אמא שלה.

נעמה הייתה רטובה שם בפנים, משומנת היטב, לדעתי היא גמרה מלראות איך אני פותח את הבת שלה ואולי אפילו יותר מפעם אחת. ה-"כן!" הארוך והתאוותני שנפלט מפיה כשכל הזין היה נעוץ עמוק בתוכה גילה ד כמה היא מיוחמת, "כן! זיין אותי" היא גנחה בתשוקה, "זיין לי ת'צורה" היא המשיכה באותן מילים גסות, מילים שמודיעות 'אני חרמנית בטרוף', "כן, נקנק את המילפית" היא הורידה את הראש עד שהמצח נשק לכרית והבליטה גבוה את הישבן, מזמינה אותי לטחון אותה וזה בדיוק מה שעשיתי, אחזתי חזק במותניה וטחנתי אותה דק דק.

שלוש גמירות עוצמתיות הענקתי לה, גניחות ההנאה שלה והסופרלטיבים שהיא העניקה לי, מספרת בלי בושה לבת שלה שיושבת לידה ומביטה כמה טוב אני עושה לה שם בטוּטָה שלה, מילאו את חלל החדר. בגמירה השלישית הצטרפתי אליה, גמרנו ביחד, מוסיף עוד יותר להנאה של שנינו.

אחרי שנרגענו קצת דקלה מזגה עוד שמפניה והגישה לנו. "ערן," היא פנתה אלי בקול מתחנחן אחרי ששתיתי לגימה ראשונה, "אני רוצָה גם, אתה יודע, כמו שעשיתָ לאמא".

הבטתי באמא שלה, כאילו מבקש לשמוע את דעתה, אבל היא לא ענתה, רק חייכה ומבחינתי זה היה חיוך מאשר. "אם תצליחי להעמיד אותו מחדש" נשכבתי על הגב ורגע אחרי היא כבר הייתה על המיטה ומצצה לי, מזמינה את אמא שלה לעזור לה וביחד הן העמידו לי אותו מחדש, פעם זאת מוצצת והשניה משחקת לי בביצים ורגע אחרי מתחלפות וכשאייל הברזל היה מוכן לניגוח השלישי באותו ערב שלחתי את אמא שלה לשבת על הכסא, העמדתי אותה בדוגי בדיוק במקום שאמא שלה עמדה, אפילו דרשתי שתוריד את הראש עד שהמצח יגע בכרית, וטחנתי אותה הכי דק שאפשר, מדהיר אותה לאורגזמה אחרי אורגזמה עד שגם אני הגעתי לשיא, ביחד!

אפילוג

מאז דקלה התגייסה והיא משרתת בשלישות, כמעט כל יום בבית, בדרך כלל בבית שלי! כן, חרף פער הגילים ביננו, יותר מ-13 שנים, אנחנו ביחד למרות שמראש היא הבהירה לי שזה רק זמני, רק בשביל הסקס הטוב, ושחתונה לא תצא לי מזה, ואני הסכמתי כי אתם יודעים איך זה, דקלה היא זיון טוב ואני לזיון טוב לא אומר לא בטח כשהוא בא עם בונוס "קטן", אמא שלה, כן, מדי פעם אמא שלה הצטרפה ואנחנו עשינו את זה בשלישיה ותאמינו לי, אין יותר מחרמן מלדפוק יחד אמא ובת, לתת לאמא לראות איך אני עושה את הבת שלה ולתת לבת לראות איך אני רוכב על אמא שלה או איך כל אחת בתורה יורדת על הברכים ומוצצת לי.

זה שהייתי עם דקלה לא אומר שלא המשכתי לעשות טובה לרותי כשהיא ביקשה רק שעכשיו, ליד הבת-זוג התורנית של רותי שיושבת עירומה וצופה איך אני מזיין את הבת-זוג שלה יושבת גם דקלה שהתלהבה מאד כשהצעתי לה, גם היא עירומה, גם היא צופה וגם היא מאוננת במרץ, מכינה את עצמה לרגע שנחזור הביתה ואני אעשה גם אותה ו…הקינקיות של רותי רק התגברה כי מאז שעשיתי אותה בישבן היא מבקשת את זה שוב ושוב, קודם זיון קונבנציונלי, גומר לה בכּוּס, ואחר כך סיבוב שני בישבן רק שהיא מצאה דרך יותר יצירתית מסתם למצוץ ולשפשף לי כדי להעמיד לי אותו מחדש, היא מבצעת עם דקלה אקט נשי קלסי, שתיהן שוכבות הפוכות זו בין רגליה של זו, רגל אחת צמודה לבטן של השניה והרגל השניה צמודה לגב, שפתי הכוס של האחת נושקות לאלה של השניה, וכשכל אחת מהן מוצצת את בוהן רגלה של השניה הן משפשפות כּוּס בכּוּס וכך הן ממשיכות, בדרך כלל גם גומרות, עד שאייל-הברזל שלי מוכן לניגוח ואני משכיב את רותי על הבטן, משחיל אותה בישבן ורוקד בה את הטנגו האחרון בפריז.

החגיגה הזאת נמשכה כמעט שנה עד שדקלה הכירה את בועז, יפיוף עם הרבה כסף וכנראה גם זיון משובח ועברה לגור איתו. אחרי שהיא עזבה אותי התאהבתי באפרת, סטרייטית שמרנית שאומנם אוהבת סקס אבל רק ונילה, התנוחה המיסיונרית ודוגי הולך, להתכופף במקלחת גם, אבל לא יותר מזה, אפילו לא בישבן! בטח שלא לתת לי לעשות טובה לרותי, לפחות כל זמן שאני איתה.

Loading

4 מחשבות על “פעם שלישית דובדבן”

  1. תקשיב אריה אתה תענוג כול סיפור אגדה (רק חבל שאין כאלו בנות..)

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן