פעם ראשונה אצל מלכה בתשלום

שוב ושוב הוא הביט בתמונות שלה. היא פשוט מדהימה. רק שבמקרה הזה היופי שלה מגיעה עם עלות לא קטנה. אם לא היה מכיר את האתר המיוחד היה יכול בקלות לטעות שמדובר על תמונה של בר רפאלי אך זו איננה היא וזה לא סתם עוד אתר. ליפיפייה שבתמונה יש מרתף עינויים משלה ולמרות שיכלה להיות דוגמנית היא בחרה להיות מלכה בתשלום.

הוא מרותק. מרגיש את הזרמים הקטנים בגופו.

כבר שלושה ימים שהוא חוזר לבקר באתר. קורא את כל הפרטים שוב ושוב ובוהה בתמונות של השולטות השונות. בעיקר בתמונות שלה.

הוא לחלוטין מוקסם ממנה.

האם יש לו את האומץ להרים את הנייד ולהתקשר? האם זה באמת מה שהוא רוצה? אחרי הכל הוא בחור פשוט, סקס רגיל בהחלט מספק אותו. גם כשהרהר ברעיון של לשלם על סקס שום דבר מעבר ללמצוא מישהי שתפתח את הרגליים או תרד לו עבור תשלום לא עבר במוחו. לפחות לא לאחרונה, בעבר ברחוק כבר ניסה כל מיני דברים עם נערות ליווי מסוגים שונים אך מעולם לא משהו כזה. פעם אחת ניסה להיות הרפתקן אך גם שם הוא זה שלקח את השליטה. עם המלכה רז זה יהיה שונה לגמרי, פה הוא יצטרך לוותר לחלוטין על השליטה ולהעניק את עצמו.

 

הרעיון קצת גרם לו להתגרד.

ולחשוב

ולחשוש

 

אבל בשורה התחתונה הוא היה משועמם ועם השעמום באה גם הסקרנות. המלכה רז הציעה שירות מיוחד למתחילים. מפגש עם פחות כאב ויותר שליטה ארוטית. לא נשמע בעייתי עבורו. האם לא הגיע הזמן לנסות משהו חדש?

ההחלטה נפלה. הוא נשם עמוק וחייג את המספר שהופיע על המסך.

אין תשובה, רק ביפ ביפ של תא קולי שלבסוף התייאש וניתן את השיחה. הרגשת הקלה שטפה אותו, הגורל ואלוהי הטלפון החליטו עבורו. הוא היסס עוד רגע ולחץ על החיוג החוזר לפני שיתחרט. הפעם הוא משאיר הודעה ואת מספר הטלפון שלו.

זהו. נותר לו רק להמתין.

עברה כבר שעה, והוא לא מצליח להתרכז בכלום, צועד במעגלים סביב הבלוק. כבר מאוחר והוא חוזר לצפון הרחוק הערב. עוזב את תל אביב הסוערת וחוזר לצפון הרגוע. יודע שיהיה לו כמעט בלתי אפשרי למצוא שוב את האומץ. אולי היא לא מתקשרת בגלל השעה המאוחרת? הוא מרים שוב את הטלפון כדי להשאיר עוד הודעה, להסביר לה שזה בסדר להתקשר בכל שעה. רק שתתקשר הלילה.

הוא לחלוטין לא היה מוכן כשענתה לטלפון.

השעה כבר אחרי חצות כשאמר לה שהוא נמצא בחוץ. הוא זיהה מבטא זר קל כשאמרה לו שהיא פותחת את הדלת. היא הביט במהירות מסביב, האזור היה חשוך והדלת עליה הביט הייתה חלק משורה של דלתות באזור מסחרי. האם כך נראית הכניסה למרתף עינויים מפחיד? בדמיון שלו זה נראה אחרת לגמר אך ברור לו שעכשיו זה הדבר האמתי. הוא הגיע עד לכאן והוא לא ייתן לחששות שלו לשלוט בו.

האלילה שפתחה את הדלת היא ללא ספק הבחורה מהתמונות אך כעת היא נראית שונה. לובשת שמלה שחורה וארוכה עם מחשוף נמוך מספיק כדי להציג את השדיים הגדולים של בגאווה. אילו נדחפים החוצה ולמעלה על ידי חזיה אדומה שמציצה גם היא. איפור פחות מוקפד, שיער פחות מטופח אך מראה דרמתי וחושני ללא ספק. ככל הנראה אחרי כמה שעות עבודה העייפות ניכרה על פניה ועל המראה כולו. כשירד לכיוון רגליה גילה שהשמלה איננה ממש שמלה אלא בעצם רצועות שחורות עבות שמאפשרות לרגליה הבהירות להציץ החוצה. בתור איש של רגליים וקצת פוט פטיש הזין שלו מיד התחיל להימתח. אין ספק שהמראה שלה אמר סקס.

אם היה צריך לתאר אותה כעת היה אומר הגרסה הגוטית והמבוגרת של בר רפאלי. אולי הגרסה הוולגרית והבוטה או משהו כזה.

לאחר החלפת ברכות מנומסות היא כיוונה אותו במורד המסדרון. מרתף עינויים? יותר כמו משרד לא מטופח עם שטיח מקיר לקיר וקירות צבועים בצבעים בהירים. רק כשפתחה דלת בסוף המסדרון הבין שהגיע למקום הנכון. מבפנים הציץ מראה אפל וכל מה שהצליח לראות היה עיצוב של לבנים שחורות. הלב שלו קפץ מאפס למאה בשנייה והחששות חזרו.

 

כשעבר את מפתן הדלת קיבל את ההפתעה האמתי. חדר העינויים של היה ענק, מספיק גדול כדי להכיל מגרש כדורסל שלם או משהו כזה. רצפה במראה עץ, הקירות שחורים ואפלים ועל החלונות מאפילים וילונות כבדים בשחור גם כן. המון רהיטים מוזרים וגומחה גדולה במרכז הקיר הרחוק הכילה במת עץ גדולה עליה הוצב אחר כבוד X גדול שממנו השתלשלו שרשראות ואזיקים גדולים, בעוד התאורה בחדר היתה עמומה על ה X האירו נורות לד רבות עוצמה. מאוחר יותר היא תספר לו איך בדיוק כרגע עזבו זוג אמריקאים שבאו לחגוג בישראל את ירח הדבש שלהם וביקשו להישלט יחדיו, היא האירה את הבחורה הקשורה כדי שבעלה הטרי יוכל לראות את הסימנים הטריים שהשאירה המלכה רז על גופה.

כשצעדו לכיוון הבמה בין המכשירים ראה שולחן מנתחים מפלדת על חלד עליו הונחו שוטים רבים מכל מיני גדלים בתוספת מכשירים נוספים אותם אפילו לא זיהה. על שולחן זהה בצד השני ראה אזיקי עור, שורה מסודרת של קונדומים, נוזלי סיכוך שונים והבולטים ביותר היו שורה של דילדואים ושאר פריטים שכפי הנראה נועדו לחדירה.

כשהגיעו מספיק קרוב עצרה אותו וסובבה אותו אליה חזרה. היא דחפה אותו בקלילות לכסא, הרימה רגל מתוך רצועות השמלה והניחה אותה על הכיסא בין רגליו. הוא לא יכל להסיר את מבטו מהנעל המבריקה ועקב הסטילטו שנות מתנדנד באוויר. אצבעה הרימה את ראשו והוציאה אותו ממצב הבהייה והיישר לתוך עיניה של המלכה. עכשיו עברה לשאול אותו שאלות על ההעדפות שלו, הגבולות שלו. הוא ניסה לענות תשובות מתאימות ונכונות אך כל מה שיכל לחשוב היה על עקב הסטילטו הכל כך קרוב לזין שלו ועד כמה היה רוצה להתחכך בו. המלכה רז הבינה והתרחקה.

עשית זאת בעבר ? לא

מה אתה רוצה לחוות ? לא בטוח

חדרו אליך בעבר ? כן

עומד לך מכאב? לא

אני לא אשאל אותך על פטישים כי אני כבר רואה בעצמי

ביקש פחות כאב ויותר שליטה, היא אמרה שתשים לב אלין ותפסיק אם תראה שזה יותר מידי עבורו.

הוא התנצל ואמר שלעיתים הוא לא מצליח להעמיד את הזין. היא חייכה והחזירה את רגלה על הכסא, הפעם נוגעת בזין.

בינתיים אתה בסדר, אמרה, לא נראה שיש לנו בעיה פה

היא צדקה כמובן. הזין שלו נותר קשיח מהשנייה שפתחה לו את הדלת. הוא העביר לה את התשלום והביט בה בציפייה.

שולטת בשמלה שקופה

היא הודיעה לו ששלב הדיבורים הסתיים והבילה אותו דרך אחד הווילונות האחוריים לחדר אמבטיה גדול. ההוראות בשבילו היו להתקלח ולצאת עם מגבת בלבד. הוא התפשט במהירות ורחץ את עצמו ביסודיות. השפעתה עליו הייתה ניכרת והוא לא רצה לאכזב אותה בשום צורה.

כשסיים היסס לשנייה האם לעטוף את עצמו במגבת או פשוט לשאת אותה ביד. הוא לא סבל מבעיות דימוי עצמי והחליט שאין לו מה להסתיר.

הוא מצא אותה יושבת על ספסל במרכז החלל ומעשנת. היא עשתה זאת באלגנטיות סקסית שגרמה לו ללכת לאט כדי שיוכל להביט בה עוד קצת. היא הביטה על הזין החצי עומד וחייכה.

ללא מילים היא הצביע על הרצפה שלפניה והוא נעמד מולה. קרוב יותר אמרה לו ואז שוב. שלבסוף הייתה מרוצה הזין שלו כמעט ונגע בברכה. היא התכופפה טיפה כדי לקחת ממנו את המגבת והוא הרגיש את הזרמים נשלחים לגופו כשהזין שלו התחכך בה.

היא נעמדה וכסתה את עיניו בצעיף משי שחור וגדול. חושיו האחרים התחדדו לפתע שמע מוזיקה חרישית ברקע, לפתע שם לב לריח הבושם העדין שלה. היא הותירה עומד שם בעוד הוא שומע את עקביה מתרחקים מעט. הוא הרגיש שהיא בוחנת את גופו וקיווה שהיא אוהבת את המראה. אין ספק שהוא לא הכי חטוב והכי כוסון בימים אילו אבל המשקל כבר לא יורד לאחרונה, אולי היא יכולה לעזור?

 

שקוע במחשבות עם דופק בשמים הוא פתאום מרגיש נוזל קריר מוזלף על הזין העומד שלו, המלכה רז שוב קרובה ומצווה עליו להתחיל ולשחק עם עצמו. כמה שניות והזין כבר עומד לגמרי. מעניין מה דעתה עליו? הוא יודע שאין לו מה להתבייש אך כשהיא אומרת שיש לו זין מהמם הוא מרגיש כמו גור כלבלבים שקיבל ליטוף. הוא כל כך רוצה לרצות אותה.

 

עכשיו היא ממש קרובה. ידה אוחזת באוזנו והוא שומע אותה לוחשת

"ספר לי על הדבר הכי פרוע שעשית. גלה לי את מה שאתה מסתיר מכולן"

הלחישות שלה חודרות אליו כמו חץ. הוא מהסס לכמה שניות אך יודע שאין לו סיכוי. הוא מספר לה ששילם לנערת ליווי קוקסינלית ויחד הם בחנו אחד את השני מכל הכיוונים, מכל החורים ובכל התפקידים. אך היא לא מקבלת תיאורים כלליים, היא רוצה פרטים. מה עשיתם? איך הרגשת? גמרת בתוכה? היא גמרה אצלך בתחת? תנוחות?

 

הוא הרגיש סמוק ונבוך. לפתע שמח על כיסוי העיניים ועל כך שהוא לא צריך להביט בעיניה כשהוא עונה. ענה שהיא זיינה אותו, ענה שכאב מאוד כשחדרה אליו, ענה שלא סיפר על כך לאיש אך הצליח לגמור מהחדירה בלבד, ללא שום מגע בזין. היא חזרה ללחוש מקרוב והוא הצליח להבחין שנשימותיה הפכו כבדות יותר. גור הכלבלבים שבו חזר לשמוח. לשמוח על כך שהצליח לרגש אותה.

 

בעוד היא ממשכיה לחדור לו לנשמה הרגיש איך היא אוחזת בידיו ונועלת עליהם אזיקי עור מהם השתלשלה שרשרת דקה. למרות שהשרשרת רק התנדנדה על הרצפה הרגיש לחלוטין קשור ומרותק. רשרוש לא מזוהה לפניו ולפתע היא מרימה את ידיו ומניחה אותן על שדיה החשופות . שדיים גדולים ומוצקים והוא מעך אותן בעדינות.

"חזק יותר" אמרה "או שזה מאכזב אותך שזה לא חזה שרירי ושעיר"

הוא מעך אותן בכוח, כועס על השימוש בסוד הגדול שלו. גניחה נשמעה ממנה

"עכשיו שחק לי בפטמות"

לקח לו שניה או שתיים למצוא את הפטמות הקטנות והוא המשיך עם הקו האגרסיבי וצבט אותן בחוזקה. יחד עם גניחה נוספת גם הפטמות הגיבו והתקשחו לו תחת האצבעות. הוא כבר שכח מהגילויים והווידויים ועכשיו תהה באם יזכה גם למצוץ את הפטמות. אמנם היא פה השולטת והוא רק העבד אך הכלבלב שבו חשב שיוכל לענג אותה מאוד בצורה זו.

היא משחררת את ידיו.

"תשאיר יד אחת איתי ובשנייה תחזור לשחק עם עצמך. שפשופים ארוכים ועמוקים. מהבסיס ועד הקצה. לאט לאט. יותר לאט!"

הוא היה בשמיים, מענג את עצמו, נוגע בה ובעיקר מתמכר לקול האלוהי שלה.

"הזין שלך עבה מאוד. החברה הקוקסינלית שלך הייתה יכולה ליהנות מאוד. יש לי נשלטת קטנה ובלונדינית שהייתי אוהבת מאוד לענות אותה עם האיבר שלה. הכוס שלה צר מאוד והיא גם קולנית מאוד. עם הזין שלך אני אוכל לקבל ממנה קונצרט שלם"

 

 

ושוב קולות לא מזוהים והפעם היא מובילה את ידו אל בין רגליה

"תמצא את הדגדגן" אומרת בחצי גניחה.

הוא מתחיל להעביר אצבע בסיבובים קטנים על הדגדגן שלה. מרגיש את גופה כאילו רץ יחד איתו. ידו השנייה ממשיכה לאונן לו. היא דורשת עוד סיפור, עוד חוויה מעניינת מהעבר שלו. הפעם הוא שולף סיפור מנסיעת עסקים לטאיוואן, איך בחר לעצמו את הבחורה הכי קטנה בבית בושת מקומי. כזו שכמעט יכל להקיף את מותניה עם כפות ידיו בלבד. סיפר שזיין אותה באגרסיביות, סיפר אך ממש העיף אותה באוויר כשהושיב אותה על הזין שלו. שלוש פעמים הוא גמר באותו ערב עם הקטנטונת כשבעם האחרונה הוא כמעט וגורם לה להקיא כשדחף את הזין עמוק לתוך גרונה ולא אפשר לה לברוח.

 

כשסיים הורתה לו הגבירה רז לעצור, אמרה שהוא עושה עבודה מעולה אך מוקדם לה עדיין לגמור. הוא כמובן עצר, מבין עם עצמו שאין לו מושג כמה זמן עבר. חוסר האפשרות לראות מרגיש לו עירום יותר מאשר שהוא ללא בגדים. עכשיו הרגישה אותה 'קושרת משהו על בסיס הזין שלו. אולי צעיף משי או בד נעים אחר. היא לא אמרה דבר והוא לא שאל.

 

שוב קולות, ועכשיו היא מכופפת אותו ומובילה את ידיו אל בסיס עץ שעליו הוא נשען.

"יש מצב שאתה מזיין את עצמך עם דילדו? בא לי לצפות בך קצת לפני שאני מזיינת אותך"

הוא לא באמת המתינה לתשובה והניחה בידו דילדו. כמה שניות אחר כך הרגיש יד חמימה מורחת כמות נדיבה של ג'ל סיכוך בחריץ ישבנו. חששות קלים עברו במחשבתו, חודשים ארוכים עברו מאז שמשהו חדר אליו.

הוא שיחק עם שדיה ומעולם לא ראה אותם, הוא עינג לה את הדגדגן ומעולם לא ראה אותו, ועכשיו הוא עומד להחדיר לעצמו עצם זר שמעולם לא ראה או ניסה. אין ספק שהוא מקבל פה חוויה מטורפת, בדיוק כמו שקיווה לקבל.

 

 

ידו מושטת אחורה אוחזת בדילדו והוא ממשש לחפש את החור האנאלי שלו. הסיליקון הקשיח מחליק ומחמיץ את החור אך ידה עוזרת לו לכוון. הוא משתופף מעט כדי לפתוח את התחת רחב יותר לקראת החדירה והוא מתחיל ללחוץ. כמעט מייד הוא מבין שהדילדו גדול מידי עבורו אך הוא לא רוצה לאכזב. הוא גונח מכאב כאשר הוא מתאמץ להחדיר, הדבר האחרון שהוא רוצה זה לאכזב אותה עכשיו. הכאב גדול מנשוא אך הוא מנסה שוב, מנסה ליישר את הדילדו, מנסה לכרוע עוד יותר אך ללא הצלחה. לפתע הוא מרגיש אותה קרוב בתוך אוזנו

"הקולות שלך מחרמנים לי את הצורה" לחשה "אכפת לך אם אני אנסה?"

הפחד מציף אותו אך הוא מנסה להישמע רגוע "בבקשה גברתי, בבקשה"

הדילדו נלקח ממנו והיא דוחפת את גבו מטה עד שחזהו נשען על במת העץ לגמרי.

"תגיד אדום ואני מפסיקה מיד, ברור?"

הוא הכין את עצמו להכל והחל בנשימות עמוקות כדי להירגע. לכאב הנוראי בביצים הוא לא היה מוכן.

"שאלתי עם ברור?!"

"כן גבירתי. ברור. אדום ואת עוצרת. מצטער גבירתי" שאג עד ששחררה את אשכיו שוב

שניה אחרי כבר הרגיש את קצה הדילדו מונח אל פי ישבנו. מנה מכובדת נוספת של ג'ל הסיכוך הוזלפה והיא החלה ללחוץ. לחץ קבוע. מילימטר אחר מילימטר. עכשיו כשהבין שהיא רוצה קולות הפסיק לנסות ולהיראות גיבור. הוא צעק ונאנק והתחנן שתפסיק. אמר לה שכואב לו, אמר לה שהוא נקרע מבפנים, אמר לא שהוא לא מסוגל.

 

רק לא אמר "אדום"

 

היא המשיכה ללחוץ וללחוץ עד שהדילדו ביקע אותו וחדר פנימה בצעקה משותפת של שניהם. היא השאירה אותו במצב זה ועצרה. נתנה לו להתרגל. הדמעות זלגו מעיניו כשהודה לה שפתחה אותו. אחר כך הרגיש אותו משתרעת עליו, בתחילה חשב שהיא עושה זאת כדי להחזיק את הדילדו שלא יברח אך ידיה נשלחו אל בין רגליה והיא החלה לאונן לעצמה. כשהחלה לנענע את עצמה עליו הבין שהיא מתקרבת לגמירה ושלח את ידיו אל הזין שלו גם כן. פיה שהיה קרוב אל ראשו החל למלמל

"הכאב שלך מדהים…. הייתי פותחת אותך כך כל יום…. כל יום עם יותר גדול… כל יום יותר כאב…. אוהה הגניחות שלך….. איזה קולות שאתה עושה…. הממממ…."

נשימותיה הפכו למהירות יותר וחותר על שנאנחה ברעידה על גבו וגמרה.

 

 

"אתה יכול להפסיק לאונן" אמרה לו עדיין בלחישה "אני כבר גמרתי"

הוא היה כל כך קרוב ואמר "רק עוד רגע ואני גומר, רק עוד רגע אחד"

"לא כאב לא מספיק בביצים קודם?!" עכשיו קולה היה כבר קודר וכועס. הוא הבין שהיא לא באמת שאלה ואסף את ידיו מיד. היא נותרה על גבו להירגע עוד מספר דקות. הדילדו בישבנו הפך לכואב ומציק שוב אך הוא לא העז להוציא מילה.

 

 

לבסוף התרוממה לאיטה ונעמדה מאחוריו, ידה נשלחה אל ביציו המלאות והיא החלה לעסות אותם בעדינות. הוא גנח בהפתעה ומיד פיסק את רגליו ככל שיכל.

"אל תתלהב יותר מידי, אני רק עוזרת לך להוציא את הדילדו שיכאב בדרך החוצה כמעט כמו שהכאיב בדרך פנימה"

היא החלה לתת לדילדו להיפלט החוצה בעוד היא ממשיכה לשחק בביצים ובזיין שלו. היה לה מגע אלוהי והוא כמעט ולא הרגיש כאב מהדילדו היוצא.

"סיפרת לי סיפורים לא רעים בכלל וכאבת בשבילי. לרגעים ספורים אפילו חשבתי אולי להתיישב על הזין המהמם שלך" אמרה ומשיכה לשחק בו בכישרון מדהים "בוא אני אספר לך מה יקרה בפעם הבאה שתבוא אלי" היא נגעה בו בצורה מושלמת. העונג היה מטורף אך לא היה לו שום סיכוי לגמור. "בפעם הבאה תחכה לך כאן בדיוק בלונדינית קטנה וקשורה. כמוך בדיוק היא תהיה עם עיניים מכוסות והדבר היחיד שהיא תדע הוא שמישהו עם זין רחב מידי עבורה עומד לבוא ולזיין אותה. הידיעה הזו תספיק בכדי להרטיב אותה ולשמור אותה מוכנה בשבילך. אתה תבוא ותחדור אליה לפי הוראותיי." עכשיו הרגיש את ציפורניה ננעצות באשכיו "היא תצרח כאשר תחדור אליה באגרסיביות ואני אאונן לי פה בצד למראה הנפלא של שניכם ולקול הפעמונים של זעקותיה. תוך דקה בערך היא תגמור פעם ראשונה אך אתה תמשיך עד שאני אומר לך להפסיק. בשביל להביא אותה לאורגזמה מהירה נוספת תצטרך לסטור לה תוך כדי הזיון. לסטור בפניה ולסטור בחוזקה בשדיה. אתה חושב שתסתדר עם זה"

 

רגליו החלו לרעוד כשהרגיש את האורגזמה מתקרבת. בפעם הראשונה הערב היא החלה לשפשף לו את הזין בצורה ישירה. עכשיו כבר כל גופו רעד, הוא מעולם לא הרגיש כזו עוצמה לפני אורגזמה.

ברגע אחד היא עזבה אותו והתרחקה "סיימתי אתך להיום. קח לך את הזמן ואחר כך תמצא את הדרך החוצה"

Loading

4 מחשבות על “פעם ראשונה אצל מלכה בתשלום”

  1. זה אמיתי??????
    אני רוצה בדיוק ככה
    איך איך ??מי זאת המלכה רז??
    אשמח לפניה אם ישמצב להיות הסיפור הבא

    תודה

    הגב
  2. וואוו, עומד לי כל כך חזק מהסיפור הזה.
    מת לשמוע עוד …
    אני נהנה מאוד מכאלו משחקים אנאליים

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן