עומד בקצה הלשון – פרק 4

לתחילת הסיפור, חלק 2, חלק 3

איך שסיימתי לראות את ההקלטה של שרון ואור עזבתי את המשרד, הלכתי לחנות אלקטרוניקה, קניתי מצלמות רשת (עם איכות אפילו יותר טובה) נסתרות והתקנתי בכל חדר בבית,
ואני מתכוון בכל חדר אפילו בחדרי השירותים והמקלחת – אם משהו הולך לקרות בבית שלי שאני רוצה לדעת מזה. המצלמות יצלמו רק אם תהיה תנועה ככה שיהיה לי יותר קל לדעת אם קורה, מתי ואיפה.
מכיוון שכל זה לקח לא מעט זמן, הייתי צריך לפצות על השעות האלה בעבודה, הודעתי לשרון שאני אחזור מאוחר יחסית.
המשכתי לעבוד תוך כדי שמידי פעם אני מקבל התראות לטלפון על תנועות בבית – שרון הגיעה והייתה לבד בבית אז לא התרכזתי בזה יותר מידי.
בינתיים היה לי זמן לחשוב מה אני רוצה בהמשך, כמה דברים היו ברורים לי:
– אני מאוד אוהב את שרון
– כאב לי לראות את זה מצד אחד
– מצד שני לראות אותם חירמן אותי בצורה שלא הכרתי (כנראה שגם שרון לא)
– הגמירה שלי הייתה כל כך מספקת כמעט כמו מין עצמו (שלא היה לי הרבה מאוד זמן)
מה המסקנה? לא היה לי מושג – אולי זה היה חד פעמי? האם אני רוצה שזה ימשיך?! האם להעיר להם?! אולי לקוות שמעז יצא מתוק ואני אהנה משרון מינית יותר?! מזה אומר עלי? על שרון? על אור?
כבר התחיל לכאוב לי הראש ולא הייתי מסוגל יותר להתרכז בעבודה, יצאתי מוקדם יותר ממה שציפיתי, במהלך הנסיעה החלטתי לא לחשוב על זה קרה ולא לקבל החלטות, לראות מה קורה בימים הקרובים ואז אנסה לחשוב על זה, אולי זה באמת היה חד פעמי ויעזור לשחרר את שרון מיני?! כמה שטעיתי 🙁
פתחתי את הדלת כניסה וראיתי את אור שרוע על הכיסא מאחורי האי עם צלחת אוכל מולו (נראה שהיה באמצע האוכל), ראש מוטה אחורה, עיניים עצומות ומבט חולמי, סגרתי את הדלת טיפה בחוזקה אור נבהל קצת ונע באי נוחות (כאילו מסדר משהו מתחת לאי) ושלוש שניות אחר כך שרון צצה מתחת לאי עם שיער סתור:
״הינה המזלג, מצאתי אותו״ והניפה מזלג בגאווה ואז כאילו הופתעה לראות אותי ״היי מאמי, מה נשמע? לא אמרת שאתה חוזר מאוחר?״
״כן, פשוט כואב לי הראש ולא הייתי מסוגל להתרכז, מה איתכם? אתם מסתדרים?״ היה לי ברור מה שרון עשתה מתחת לאי. ברור, עצוב ומגרה.
אור ושרון מילמלו משהו לא מובן שהכל בסדר והם אחלה בדיוק יושבים לאוכל.
הצטרפתי אליהם  לאכול, לאורך כל הארוחה שרון ואור התעלמו האחד מהשניה ולא החליפו מילה, שניהם התעניינו התרכזו בי – לא ידעתי איך לאכול את זה.
סיימנו את האוכל ושרון התחילה את רוטינת הערב עם הילד מלקחת, ציצי ולישון. עזרתי לך לקלח אותו כמו בכל ערב שאני בבית אלא שהפעם היא באה להניק אותו איתנו בסלון במקום בחדר שלו.
שאלתי אותה על כך והיא ענתה בתמימות שמשמעם לה בחדר לבד, לגבי ההנקה בלי כיסוי אפילו לא שאלתי, אני מכיר אותה מספיק כדי לדעת מה היא תענה ״הנקנה זה הדבר הכי טבעי בעולם – זה אוכל לילד״ אך המבטים שאור לא הפסיק להגניב לא היו משהו טבעיים (ואולי זה בכלל הייתה המטרה שלה).
כך יצא שישבנו כולנו בסלון, המבט של שרון על הילד, אור מעביר את מבטו בין השדיים של שרון לטלוויזיה ואני מעביר את מבטי בין אור לשרון  וחושב על מה שהלך מתחת לאי רק לפני כמה רגעים (לפי המבטים והבליטה של אור, הוא לא גמר והיה עדיין חרמן), לא יכולתי לשאת זה את יותר, הייתי מותש ולא מסוגל לסדר את המחשבות  עם כל מה שראיתי היום, רציתי לנוח ולהיות לבד:
״טוב, אני אגיד לכם לילה טוב, הראש לי עדיין כואב ואני מותש. אני אתקלח ואכנס כבר לישון״
שניהם לא אמרו מילה, רק הנהנו והמשיכו להתרכז כל אחד בשלו.
שמתי אוזניות (חדשות ועמידות למים :), אם יהיה משהו אני לפחות רוצה לשמוע) ונכנסתי להתקלח, הייתי חרמן התחלתי לאונן, ולא עבר הרבה זמן עד שאור דיבר:
״את מודעת לזה שלא גמרתי קודם,  כן? ועכשיו את יושבת מולי ככה. אני עוד שניה מתפוצץ פה״
״אתה מודע לזה שלא גמרתי מהלילה, כן?״ היא ענתה בשנינות
״את יודעת שאני לא יכול להתחיל ולא לגמור, אני בקושי יכול לשלוט בעצמי אחרי שהתחלתי״
״סורי, אבל זה לא שציפיתי שהוא יכנס באמצע הוא אמר שהוא יגיע מאוחר מזל שהמזלג היה לך ביד״ היא ציחקקה
״ לא ציפיתי שתפתיעי אותי ככה באמצע האוכל, ואם כבר ׳המתחיל במלאכה אומרים לו גמור׳ אז בואי תגמירי אותי במקום לשבת ככה עם הציצי בחוץ!״ הוא לא צחק
״ אני מצטערת אבל הילד פה אוכל וחוצמזה שלא נעים לדבר על זה לידו, אתה תאלץ לחכות או ללכת לטפל בעצמך״ לדבר לא, אבל לעשות כן?! חשבתי לעצמי
אור לא הגיב והם לא המשיכו לדבר עוד, יצאתי המקלחת בדיוק ששרון עלתה לחדר להרדים את הילד, בקושי יכולתי להסתכל עליה, נכנסתי לחדר לישון תוך שהיא מאחלת לי לילה טוב, איזה לילה ואיזה טוב חשבתי לעצמי.
אמנם לא בכיתי אבל ירדו לי דמעות בזמן שאני מנסה לעכל את היום הזה לחשוב מה יהיה ומה לעזאזל יקרה הלילה הזה ונרדמתי.
קמתי בבוקר לאחר שישנתי כמו מת, ככה שלא ידעתי אם ומה קרה במהלך הלילה – חשבתי לעצמי שטוב שהתקנתי מצלמות (אולי ׳טוב׳ זאת מילה לא נכונה אבל הבנתם את הכוונה). קמתי מוקדם מכולם ככה ששרון הייתה עדיין לידי במיטה ישנה, היא הייתה כל כך יפה שהיא ישנה ככה, ערגתי אליה למגע שלה לחום, גוף שלה, לאהבה שלה.
ליטפתי אותה, קודם בגב לאורך עמוד השידרה, משם ירדתי בעדינות לטוסיק העגול והכל כך מוצק שלה, התעכבתי קצת על החלק התחתון של הישבן (האזור שאני הכי אוהב ללטף זה שבין הישבן לרגל) ואז עליתי לירכיים הכל כך חלקות שלה.
הרגליים נפסקו להם כאילו מתוך שינה נותנת לי גישה, הדחקתי בכוח פלאש ללילה הקודם שבו פיסקה את רגלייה לאור, ומשם אל התחתונים שלה – אלוהים כמה שהיא הייתה רטובה התוחתונים שלה היו ספוגות, הדחקתי מחשבות על מה שאולי היה בלילה, ליטפתי בתנועות מעגליות תוך שאני מנשק את הצוואר בעדינות כמו שאני יודע שהיא אוהבת, היא עדיין לא התעוררה אבל התחילה להזיז את האגן ביחד איתי כמו מתוך חלום, אני ממשיך ללטף ולנשק עם טיפה פחות עדינות, מתוך שינה היא נאנחה ומלמלה ״כן…. אור….״ קפאתי באחת – באותו שבריר שניה היו לי כל כך הרבה רגשות בו בזמן: כעס איום, עלבון נוראי, אכזבה מרה, כל הבליל רגשות האלה הסתכם לתסכול ומעל הכל פשוט רציתי אותה, לא רק מינית, רציתי את האהבה שלה, רציתי להיות קרוב אליה, רציתי אינטימיות איתה, התסכול הפך להשפלה שהמשכתי ללטף ולנשק תוך שדמעות יורדות והזין שלי עולה.
עזבתי את התחתונים הספוגות ועליתי בעדינות לכיוון השדיים, השדיים שכל כך הרבה זמן לא נגעתי בהם שכל כך התגעגעתי אליהם, סוף סוף חפנתי את השד הגדוש אך מיד שרון קפצה והתעוררה בחצי בהלה:
״מאמי, אתה יודע שאני לא מסוגלת שאתה נוגע לי בשדיים, זה סופר רגיש לי עכשיו״ משום מה המוח שלי הבליט את המילה ׳אתה׳
לא ידעתי מה לענות, הורדתי את היד והבנתי – מה שחל על אור לא חל עלי, אלו שתי עולמות שונים עם חוקים שונים, אבל מה התפקיד שלי בעולם? לא הייתי צריך לחכות כדי לקבל את התשובה
״מאמי, אם כבר התחלת, בוא תפנק אותי, ׳המתחיל במלאכה אומרים לו גמור׳ ״ היא  חייכה ודחפה בעדינות את הראש שלי למטה
הייתי כל כך המום, היא אשכרה ציטטה את אור עכשיו?!!?!?
היא הורידה את התחתונים הספגות ודחפה את הראש לי לתוך הדגדגן שלה איך שהלשון שלי נגעה בו היא הוציאה אנחה חזקה, אולי אפילו חזקה מדי,
התחלתי לשתות אותה, ואני באמת מתכוון לזה היא פשוט נטפה כמו בלילה ההוא לפני שנים שאור זיין לה את הפה, וכבר לא היה לי ספק שהיה משהו בלילה אין הסבר אחר לזה.
הרגשתי כל כך קטן ומושפל, הינה אני גבר נשוי, מנהל בכיר, שרואה עצמו כחזק, יורד ומענג את אישתי לאחר שהיא (כנראה) עיגנה את החבר הכי טוב שלי, אלא  שהוא זה שהצליח להביא אותה לגירוי חזק כל כך, ולא רק שאני יורד אני עושה את זה בתאווה עצומה רק כדי להרגיש קרוב אליה.
ליקקתי ומצצתי כל אזור בכוס שלה, והוא היה כל כך טעים, דיי מהר הרגשתי ששרון מתקרבת לשיא, היא דחפה לי את הראש חזק לדגדגן והרימה את האגן בהתאם
״כן …. הינה…. עוד שניה״
ואז היא צעקה ״אההההה אני גומרת!!!!!!!! א ל   ת פ ס י ק!!! כןןןןןןןןןןןן אההההה״ לא היה לי ספק שאור שמע את זה, רק תהיתי אם זה היה מכוון ואם השכנים שמעו גם, היא לעולם לא הייתה קולנית סקס – התביישה שישמעו.
שניה לאחר מכן שמענו את הילד בוכה (כנראה נבהל מהצעקה) לא הספקתי להגיד כלום ושרון הרימה את התחתונים תוך ריצה אליו.
כל כך ציפיתי שזה יוביל לסקס,  ירידה או לחדירה המיוחלת כבר כמעט שנה.
התארגנתי במהירות צעקתי ״ביי! יצאתי לעבודה״ וברחתי מהבית, לא רציתי לראות את שרון, פחדתי להיתקל באור אבל מעל הכל- פשוט מיהרתי לראות מה קרה בלילה.
במהלך הנסיעה קיבלתי התראה על תנועה בבית, שמתי אוזניות, הפעלתי את השמע ושמעתי את אור:
״כן, עם חצי סוכר״
כמה רעשי רקע של מטבח והוא שוב דיבר:
״אז מה? הבנתי שהיה לך בוקר טוב״ הוא גיחך
שרון ציחקקה ״כן חחח, מה? שמעת את זה?״ שאלה בתמימות
״היה קשה שלא לשמוע, כנראה שהיה ממש טוב הבוקר״
״אכן היה מענג ביותר״
״טוב מאוד, זה התפקיד שלו, הוא בעלך״ הוא ממש הדגיש את המילה ׳שלו׳ כאילו הבהיר שזה התפקיד של הבעל ולא שלו
״כן, טוב. אחרי היומיים האחרונים הייתי חייבת פורקן״ היא אמרה בהתגרות, הייתי חייב להגיע למשרד לראות מה היה אתמול, הזין שלי כבר כאב מרוב שעמד.
הוא הנהן בהסכמה, הנחתי שזה לא הייתה התגובה שציפתה ממנו
ומאז שתיקה, אם הייתי מנחש כנראה שתיקה מביכה, אור היה קר כלפיה, צד שלא הכרתי בו, מצד שני כנראה שהרבה צדדים לא הכרתי.
אחרי כמה דקות שמעתי את אור קורא ״תודה על הקפה, יצאתי״ ואז את הדלת.
הגעתי למשרד חצי בריצה תוך שאני מנסה לסדר את הזיקפה שלא ישימו לב, רק מהמחשבה של מה שאני הולך לראות הייתי מגורה בטירוף, נכנסתי ונעלתי את הדלת.
פשטתי את המכנסיים, התרווחתי על הכיסא ופתחתי את ההקלטות של אתמול בלילה.
ראיתי אותנו בסלון, הרצתי טיפה קדימה, אני נכנס למקלחת – היה משהו מוזר בלראות את עצמי מתקלח הרצתי עוד טיפה, שרון מרדימה את הילד ואור בסלון- עוד קצת קדימה,
שרון יצאה מהחדר של הילד ונכנסה ישר למקלחת, האמת זה היה סקסי בטירוף לראות אותה מתקלחת, הייתי מרוכז בה ולא שמתי לב מה אור עושה בסלון לא ציפיתי שהוא נכנס למקלחת (ולא למקלחת אורחים שלו).
הוא לא התנגב, הוא פשוט נכנס וישר הלך אליה ראיתי את ההלם שלה בעיניים כשעם יד אחת תפס אותה בצוואר ולחץ:
״שרמוטה קטנה וחצופה, קודם את מתחילה איתי ולא מסיימת, ואז עוד מעיזה להתגרות בי עם השדיים האלה למרות שאני משתדל להיות מאופק ואת עוד מתחצפת?!״ הוא ממש חנק אותה ועם היד השניה הפליק לה בשד, תפס את הפטמה וסובב – הייתי בשוק מוחלט בחיים לא ראיתי אותו ככה באמוק, לא הבנתי איך זה יכול להיות אור החבר הכי טוב שלי – אחד האנשים הכי לבביים שאני מכיר, זה שאני מכיר מעל עשור, אשכרה פחדתי, הייתי בטוח שהוא יפגע הוא ממש חנק אותה הייתי בטוח שהיא תזעק לקרוא לי  (הרי ישנתי בחדר ליד) אבל הייתי עוד יותר בהלם שהיא פשוט חייכה אליו בזדון.
עדיין מחזיק בצוואר הוא דחף אותה מטה, על הברכיים, היא הסתכלה עליו מלמטה במבט שואל כאילו היא לא מבינה מה הוא רוצה.
הוא כעס, לא, הוא רתח ולחץ חזק יותר על הצוואר ״תפתחי ומהר״ הוא פקד.
היא פתחה לו את המכנסיים והפשילה את התחתונים עד לבירכיים, הוא עדיין היה עם הבגדי עבודה שלו, שרון בחיים לא הסכימה לגעת בי לפני מקלחת
הוא משך אותה למפשעה וסוף סוף עזב את הגרון, האף שלה היה צמוד לביצים שלו היא לקחת נשימה עמוקה אז התחילה להתנשם להסדיר נשימה.
אני אף פעם לא אצליח להתרגל לזין שלו, כל פעם שאני רואה אותו אני בהלם ונתקף קנאה, הייתם מצפים שזין חלק ללא שערות ערווה יראה ילדותי או תינוקי אפילו, אבל הזין הזה פשוט הקרין עוצמה וגבריות מטורפת שקשה לי לתאר במילים, עם זוג אשכים חלקים וענקיים תלויים מתחת, זין גדול וחזק שראו עליו כמה הוא קשיח עם וריד בולט שכמעט ראו שפועם, פתאום זה הסתדר לי – הזין העוצמתי הזה פשוט התאים לאגרסיביות הזאת, זה נראה אפילו הגיוני.
שרון מהר התחילה לנשק, ללקק ולמצוץ את האשכים בתאווה, אור תפס את הראש, יד אחת מתחת לסנטר ויד שניה בשיער, הוא עצר אותה.
היא הסתכלה עליו בשאלה (והפעם נראה היה שהיא באמת לא מבינה) הוא נד בראש ״בלי משחקים, תמצצי!״
ואז בלי גינונים מיותרים אפילו בלי להתפשט הוא בבת אחת דחף לה את הזין לתוך הגרון – את כולו עד הסוף. לא ידעתי שזה בכלל אפשרי בבת אחת בלי חימום ועוד כזה גדול (גמרתי על השולחן באותה שניה בלי אפילו לאונן! והזין שלי אפילו לא ירד הייתי מגורה בטירוף והתחלתי לאונן), נראה שגם שרון לא ציפתה לזה, העיניים שלה נפערו, אבל הוא פשוט עצם עיניים והשאיר את הראש שלה צמוד, מוודא שהזין  כולו בפנים – עם איך שהוא החזיק לה את הראש הייתה לו שליטה מלאה.
אחרי שווידא שבאמת הכל בפנים הוא התחיל לדפוק לה את הפה וישר בקצב מהיר מאוד, הוא לא עזב לרגע את הראש, מניע אותו קדימה ואחורה בסנכרון עם האגן שלו. הוא פשוט זיין לה את הגרון אין לי מילים יותר טובות לתאר את זה, זה היה נראה כאילו הוא רצה לאונן והשתמש בראש שלה רק כאביזר, הוא לא ראה שם אישה.
אחרי דקה שהוא אונן בעזרת הפה שלה הוא הרחיק את הראש שלה ואמר:
״את צריכה יותר רוק, הינה״ ואז הוא התכופף אליה וירק לה פעמיים כמות עצומה של רוק לתוך הפה.
ושרון? היא לא נראתה סובלת, היא לא נאבקה להפך היא עצמה עיניים והתמסרה לחלוטין, יותר מזה היא התחילה נוגעת בעצמה משפשפת את היד על הכוס ומהר מאוד הכניסה שתי אצבעות, גמרתי שוב בפחות מחמש דקות מהפעם הקודמת, אך למרות שגמרתי לא הפסקתי לאונן הייתי בטירוף חושים מוחלט כאילו אני חלק ממה שהולך שם.
אור לא האט במשך כמעט שער דקות, הוא זיין לה את הגרון בקצב מהיר וקבוע שלא יבייש שחקן פורנו מנוסה ובכל פעם הכניס את כל הזין האדיר עד הסוף עמוק לגרון, אז הוא הגביר את הקצב אפילו יותר ושרון נאלצה להפסיק לאונן כדי להחזיק במלקחון בשביל לשמור על שיווי משקל, פתאום הוא הצמיד את הראש של שרון אליו וגנח (אני לא מבין איך לא התעוררתי מהצעקה הזאת):
״קחי שרומטה קטנה….. אני גומר!!!!!!!!״  (גמרתי איתו, שוב, בפעם השלישית ברציפות!) הוא התקפל בזמן שגמר תוך שהוא שומר את הזין שלו עמוק עמוק בגרון שלה ממש אפשר היה לראות עליהם כל גל של שפיכה, הוא מתכווץ והיא בולעת, ואני ספרתי חמישה מטחים.
כשהוא עזב לה את הראש, שרון נפלה על ארבע משתעלת ומשתנקת. אור אמר לה בחביבות ״תודה, שרוני.״ כאילו שלא אנס לה את הגרון רק לפני שניה
הוא הרים את המכנסיים, הסתובב ואמר ״עכשיו את מבינה למה אני חייב לגמור אם אני מתחיל? אמרתי לכם עוד אז אם אני מתחיל אני חייב לגמור – אני לא יכול לשלוט בזה״ ויצא מהמלקחת.
שרון הסדירה נשימה ליקקה את השפתיים והמשיכה במקלחת כאילו כלום לא קרה.

Loading

3 מחשבות על “עומד בקצה הלשון – פרק 4”

  1. אחי, יש לך כאן סיפור מעולה!
    הוא מזכיר לי במשהו את הסיפור "סוס טרויאני" שזה סיפור הסקס הטוב ביותר שקראתי בחיי! בבקשה אל תהרוס את זה עם המשך שבו הבעל מוזמן להצטרף לשלישייה, או שהוא מוכן לקבל את הקשר ביניהם, או משהו כזה. ככל שהבעל מושפל יותר וחסר אונים, והבחורה מוכנה להיות מושפלת ע"י המאהב שלה, והכל זה רק בשביל סקס יותר טוב, זה מחרמן יותר!
    הקטע שבו הוא מכה אותה באמבטיה והיא מתחרמנת ממנה ובעלה חסר אונים, מחרמן בטירוף!
    אני מחכה כבר להמשך ומצרף לך כאן קישור לסיפור הנ"ל.
    בהצלחה 🙂

    https://hayadit.com/2008/11/10/96/

    הגב
  2. אןי איזה מחרמן
    משהו מיוחד,
    אולי כדאי שתשאל אותה אחרי העבודה מה היה בלילה, כי שמעת צעקות, ולא היה לך כח לקום אליה לשאול באותי רגע, כי היית רדום

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן