סיסי ועוד סיסי – חלק שלישי

כל חלקי הסיפור : חלק ראשון, שני, שלישי, רביעי

חזרנו לסלון בלבוש דומה שנינו עם טי שירט וחוטיני סקסי.

זה דיי היה גילוי לעתיד לבוא, מאותו יום אלה היו המדים שלנו במפגשים, למדתי לבחור טי שירטים ארוכים שיעזרו לי להסתתר, מעולם לא הרגשתי חשוף כל כך חשוף יותר מעירום מלא. הבנתי את כל הבנות בסדרות שמסתובבות בבית עם טי שירט ותחתונים, משהו מאד חופשי ומשחרר יש בלבוש הזה, אך עבורי זה היה קשה מאד לשבת מול קרן לבוש ככה.

לא היתה שום אפשרות להסתיר את ההנאה שלי מהמפגשים איתה, שתמיד הסתיימו עם חוטיני ספוג במיצי הפורקן שלי.

כל לילה אחרי המפגשים הללו כיבסתי ביד את התחתון של אותו ערב, בשקט, בתקווה שאף אחד ממשפחתי לא יידע מה אני עושה ולמה.

המפגשים הפכו לתכופים יותר וכעת נפגשנו בכל ערב לפעמים אם התאפשר נפגשנו כבר בצהריים לפני שיצאתי לעבודה, ושוב כאשר חזרתי מהעבודה.

הימים היו קשים במיוחד, היה לי קשה להתרכז בעבודה עם המחשבות שהתרוצצו בראשי.

תקופת ה"לימודים" שלי החלה אך זה לא בדיוק היה מה שקיוויתי לו.  נכון שלמדתי על גוף האישה וכיצד לענג אישה, אך בעיני קרן זה לא היה מספיק, היה חשוב שאלמד גם על הגוף הגברי וכיצד מענגים גבר.

היא הסבירה את זה בכך שרק כך אדע מה הדברים שעושים לי טוב, ומי אני שאתלונן כשזכיתי להדגמות לאורך הדרך.

אבל אני מקדים את המאוחר כרגע, אז בוא נחזור לנקודת הזמן הרלוונטית.

תחילה למדתי על החזה הנשי, כיצד לגעת, כיצד לעסות את החזה איך להפעיל לחץ עדין על הפיטמות הרגישות, מספיק חזק על מנת שיהיה כאב קל ומרגש אך לא חזק מידי שיגרום לבחורה שאיתי לברוח באימה.

למדתי איך להצמיד שפתיי לפיטמה זקורה, איך להרקיד את לשוני בצורה שתגרום לאנחות הנאה מפי בת זוגי.

קרן בדרך כלל נהנתה מהטיפול המסור שלי בשדיה אך היו מקרים בהם תפסה בשערי בחזקה וניתקה אותי מפיטמתה מחנכת אותי בנוגע למה שעשיתי לא נכון. הכוח הזה שהיה לה רק גרם לי להרגיש עוד יותר קטן וחלש בפניה.

והתחלתי להבין שאני נהנה מהחולשה הזאת. את הנושא הזה סיימנו בכך שהדגימה לי על ההשפעה של משחקי פיטמה על הגבר, הפעם היה פחות צורך בעדינות. היא צבטה ונשכה וגרמה לי להיאנק מכאב אך בד בבד דאגה להציג בפניי את כתם הנוזלים שנוצר בקדמת החוטיני שלי, מסבירה לי שיש גברים שהכאב הזה גורם להם להיות מגורים ולבקש עוד.

במפגשנו הבא למדתי על הצוואר, איך לנשק בעדינות, לגרור את שיני על הבשר העדין בצורה שגורמת כאב עדין וצמרמורות עונג, איך לאחוז בצוואר ולהפגין את שליטה בצורה אסרטיבית לגבי האחרון גרמתי לה לצחוק באמת , היא כשאחזה בצווארי הקטינה אותי בשנייה אך אני לא הצלחתי להוכיח את כוחי ובדרך כלל גרמתי לה לצחוק על זה שלא כולם יכולים להיות השולטים ואולי זה פשוט לא מתאים עבורי, למדתי על האוזן ומהן ההשפעות של אויר קר וחם ומתי זה מתאים

שמחתי כ"כ כשדיברנו על הישבן כי זה נתן לי הזדמנות לגעת בישבנה המושלם.

היא הבטיחה שזה רק חלק קטן מלימודי הישבן ושעוד נחזור אליו בשלב מאוחר יותר ובאמת שלא יכולתי לחכות להמשך הלימודים בנושא.

באותו מפגש למדתי איך לאחוז בישבן ולעסות אותו בין ידיי.

כשהדגימה עליי תחילה היא גרמה לי להגיע לשיא עוד לפני שהתחלנו אבל היא החליטה שזאת בעיה שלי ושאיאלץ להמשיך את השיעור בתוך תחתון רטוב ודביק. התקשיתי להאמין איך איברי הזדקר שוב כאילו לא לפני שנייה התפרץ לו ברגע שזכיתי לגעת בישבנה.

היא אחזה בישבני בחוזקה מכוונת אותי כיצד לנהוג בישבן נשי. הרגשתי איך התחרה המפרידה בין לחיי ישבני מתחכחת בישבני שהתגלה כרגיש ומעורר במיוחד.

ניסיתי בכל כוחי לגרום לה לחוש דומה אך ברכיי נחלשו בכל תנועה שעשתה ומצאתי את עצמי שוב קטן וחלש מולה לא מסוגל להסתיר את ההנאה הרבה שגרמה לי כשהחוטיני התחכך באיזורים שעד לאותו רגע לא ידעתי כמה הם רגישים.

דווקא באותו מפגש שגרם לראשי להסתחרר מרוב עונג יואב החליט להפתיע ולחזור מוקדם, הייתי בטוח שיעיף אותי מביתו אחרי שיפעיל עלי אלימות לאוו דווקא מתונה אך הוא הפתיע אותי כשאמר שהולם אותי ושהוא יילך לחדר השינה כדי לא להפריע.

באותו רגע הבנתי שגם הוא כושף ע"י קרן ושגם הוא אינו יכול להעיז להתנגד לרצונה.

בסוף אותו סשן קרן שאלה אם אני רוצה להודות ליואב שנתן לנו להמשיך במפגש?

רציתי להגיד לו תודה אבל מה בדיוק אגיד לו? הייתי מבולבל והיא זיהתה סאת ואמרה

"צודק זה באמת עדיין מוקדם, עוד נגיע לזה בעתיד"

היא הבטיחה שבמפגש הבא אלמד על מין אוראלי ושלחה אותי לדרכי מופתע שאיברי שוב הצליח להזדקר אחרי כל הפעילות שזכיתי לה באותו ערב.

Loading

4 מחשבות על “סיסי ועוד סיסי – חלק שלישי”

  1. אני מאונן על הסיפור שלך שלוש שבועות רצוף פליזזזזז תכתוב המשך

    הגב
  2. מתי החלק הבא?
    נצח חיכיתי לחלק 3, חבל לדחות יותר מדי..

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן