סגן אלוף שרה

הסיפור הוא המשך ל-"רב סרן שרה" ולהבנת העלילה מומלץ לקרוא אותו תחילה.

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

 

בסוף הסיפור הקודם: 

"שרה יכולה לשאול שאלה?" רס"ן שרה פנתה אלי בדחילו ורחימו, עדיין עירומה.

"רשאית" חייכתי, משתמש באותן מילים שלה מתקופת הצבא.

"שרה אהבה את מה שמאסטר יואב עשה לה, גם את העונשים אבל במיוחד את מה שהמאסטר תקע לה" היא השפילה עיניים, "ו…אם במקרה באחת המסיבות האלה, אתה יודע," והיא הסמיקה, "תראה את שרה עומדת ומחכה באקווריום, אז, אהה, תדוג אותה?".

"את רוצה שאני אדוג אותך?" עניתי בשאלה משלי.

"כן מאסטר יואב" והיא הסמיקה עוד יותר.

"אז אני אדוג," חייכתי אליה, "ורק שתדעי, את זיון טוב, רס"ן שרה, את זיון משובח ובהצלחה בהתמודדות על תפקיד הסא"ל, כל חיי רציתי לספר שדפקתי סא"לית" ציחקקתי ופתחתי את הדלת, "ואם יבוא לך שוב לחטוף" וחפנתי את ה"חבילה" שלי בתנועה גסה שלא השאירה ספק בכוונה שלי, "אל תחכי לגורל או למזל, פשוט תצלצלי, את יודעת את המספר, כי…כיף לשלוט בך רס"ן שרה" השלמתי, קרצתי לה, בתנועה מהירה בדקתי לה שמן והצגתי לה את האצבע המרוחה בשפעת קוקטייל תשוקתנו, חייכתי לעברה, חיוך אחרון, ויצאתי.

 

********

 

כבר בדרך הביתה קיבלתי החלטה עקרונית, אני מאד מעוניין בסֶשֶׁן נוסף עם רס"ן שרה, היא נשלטת טובה וזיון טוב עוד יותר ואין לי ספק שגם עכשיו, כשאת אלמנט הנקמה המתוקה שלי כבר השגתי, עדיין אני אהנה מאד לְהַשְׁפִיט אותה ולזיין אותה בכל חור אבל זה יקרה אם ורק אם היא תתקשר אלי ותבקש לקיים סֶשֶׁן או שאני אדוג אותה באחד מאותם אקווריומים או בארים שמוכרים למי ששותף לסצנת השולטים-נשלטים אבל אני אליה לא אתקשר! אין לי שום כוונה שיחשבו שאני עדיין סוחט אותה כי אומנם מחקתי את מרבית התמונות המפלילות שלה אבל עדיין שמרתי כמה מהם למזכרת, כולל את אותו סרטון מחרמן.

הזמן רץ ורס"ן שרה לא התקשרה. גם באותם מסיבות חשק שהשתתפתי בהם לא מצאתי אותה, אומנם פעם אחת ראיתי אותה חולפת ברחוב ב"מיצובישי אטראז'" הצבאית שלה אבל היא כנראה לא ראתה אותי או אולי כן והיא התעלמה בכוונה.

זה לא שהייתי מובטל מבחינת סאשנים, להפך, הייתי עסוק וחגגתי. הייתי עמוק בסצנה והייתה לי רשימת המתנה של נשים שרק חיכו שאני אזמין אותם ולמרות זאת, בכל מסיבה כזאת שהייתי מגיע אליה, קודם כל הייתי בודק אם היא נמצאת אבל לצערי לא מצאתי אותה, לא מחכה באקווריום וגם לא עם מישהו או מישהי באחד החדרים שהדלת שלהם נשארה פתוחה בתקווה שיציצו להם, פֶטיש מוכר של שולטים ובעיקר של שולטות, וכמו שכבר ידעתי שרה לא בוחלת בשולטת אשה.

בשלב מסויים השלמתי עם העובדה שסֶשֶׁן נוסף עם רס"ן שרה כנראה שלא יתקיים, היא נראתה להוטה כשנפרדנו אבל אם עד עכשיו היא לא התקשרה כנראה שהיא כבר לא תתקשר ונשאר לי אומנם עוד סיכוי למצוא אותה באחת המסיבות אבל כמה שזה נראה עכשיו הגורל, או אלוהים אם אתה אדם מאמין, לא רוצה שנפגש.

בערך חצי שנה אחרי הייתי בדרך הביתה כשפתאום הפלאפון צלצל ועל המסך הופיע "סגן שרה", כן, כשהיא קיבלה סגן היא ווידאה שאני מתקן מסג"ם לסגן אבל אחרי השחרור כבר לא טרחתי לעדכן את הדרגה שלה.

האמת שהתרגשתי, אפילו נעמד לי, כנראה שהתת-מודה הזכיר לגבר-גבר שלי נשכחות. "מה את רוצה?" עניתי, בלי שלום ובלי מה נשמע.

"שנפגש" ושמעתי רעד בקולה.

"למה?"

"אנחנו צריכים לדבר".

"כדאי לי?"

"אהה…כן" היא היססה לשניה והוסיפה גם רמז "מאסטר יואב".

הבטתי בשעון, "אוקיי, 'ארקפה', שמונה בדיוק" וסגרתי.

היא אחרה. האמת שלא היה לה סיכוי להגיע בשמונה, אני בדיוק עברתי סמוך ל'ארקפה' כשהיא צילצלה אז ישר נכנסתי אבל מהבית שלה לא היה לה סיכוי להגיע בזמן אבל יאמר לזכותה שהיא ניסתה, היא הגיע מהר אבל לא מספיק מהר.

הייתה לי הפתעה כשהיא נכנסה, היא הייתה במדים ועל כתפיה התנוססו דרגות סגן-אלוף!

"אִחַרְתְּ" נזפתי בה כשהיא נעמדה ליד השולחן, מתנשפת, כנראה שהיא רצה.

"מצטערת" היא השפילה עיניים והסמיקה מעט, "אני יודעת, קפה ועוגה! רק רציתי לדעת איזה קפה אתה רוצה".

"הפוך, חזק וקרואסון שוקולד ליד" חייכתי אליה.

"בבקשה" היא הניחה את הקפה והקרואסון לפני והתיישבה מולי, מסתכלת לרגע אם מביטים והיא פתחה כפתור נוסף בחולצה, נותנת לי להשקיף על העמק הקסום בין שדיה.

"ברכות לדרגה" חייכתי אליה.

"תודה" ולרגע היא נראתה נבוכה, "מתנצלת שניתקתי מגע, עשו עלי תחקירים לקראת הדרגה ופחדתי, אתה יודע" היא הסבירה, "אבל עכשיו, אהה, אם תסכים כמובן, אהה, אני מבקשת לעשות אתךָ סֶשֶׁן" היא הסמיקה.

"איזה סֶשֶׁן?" חייכתי.

"שאתה השולט ואני הנשלטת" היא ענתה במהירות ולמרות שהשפילה עיניים והסמיקה היה משהו שמח בקולה.

"שאת הנשלטת הכנועה והציתנית שעושה כל מה שאני, המאסטר שלך, מצווה עליך" תיקנתי אותה כמו אז.

"כן מאסטר," היא התכופפה מעט לעברי ולחשה, מביטה סביב שאף אחד לא שומע, "שאתה השולט הקשוח והלא סלחן ואני הנשלטת הכנועה והציתנית שעושה כל מה שהמאסטר שלי מצווה עלי".

"תוכיחי!" דרשתי, כמו אז, כמו לכל נשלטת שמבקשת סֶשֶן, וחייכתי.

"ברור מאסטר, מבקשת רשות לגשת לשרותים"

הרשתי לה והיא הלכה, כשחזרה היא הניחה את התחתונים שלה לפני, מסמיקה כמובן, תחתונים לבנים עם כתם רטוב קטן, "בבקשה מאסטר יואב" היא לחשה והניחה בפני את "דגל" הכניעה שלה.

לרגע ישבתי והבטתי בה, מחייך, "אבל יש לי תנאי!" הפתעתי אותה.

"כל מה שתבקש מאסטר יואב" היא שוב גחנה לעברי ולחשה, נותנת לי להציץ עמוק יותר לחריץ המגרה שבין שדיה הגדולים.

"קודם אני רוצה לדוג אותך!"

לרגע נראה שהיא המומה, אחר כך עלה חיוך קטן על שפתיה, "מאסטר יואב, אתה מכיר את מאסטר לאה?" היא שאלה.

"מכיר".

"אז ביום חמישי היא עושה מסיבה ואני מוזמנת" היא הסמיקה, "אתה חושב שתוכל לקבל גם הזמנה?".

"תראי את זה כסגור" חייכתי, בטוח בעצמי, "עכשיו תקשיבי לי טוב סגן-אלוף שרה!" התכופפתי לעברה ולחשתי בקול תקיף, "ביום שישי את תהיי כנראה תשושה ואחרי כל מה שיעשו בך יכאב לך בכל החורים שלך, ביחוד בזה מאחורה" ציחקקתי, "אז ביום שישי שאחרי, אותו מקום ואותה השעה כמו בסשן הקודם, הלבוש קצת שונה" והסברתי לה מה אני רוצה שהיא תלבש כשאני מגיע, "אותה העמידה ואותם הכנות," המשכתי, "כל הצעצועים שלך, גם אם יש לך חדשים, ערוכים ומוכנים למסדר על השולחן ועוד משהו, חפיסת קונדומים מחוספסים, לא בשבילי, בשביל הויברטור שלך" שוב ציחקקתי, "שחס וחלילה לא תכנסי ממנו להריון" הבטתי לה בעיניים וצחקתי, "ועוד שינוי אחד קטן" ציחקקתי והסברתי לי איך הפעם אני מתכוון להפשיט אותה, לא דומה לפעם הקודמת, ומה עוד היא צריכה להכין בשביל זה.

לשניה ראיתי אותה המומה אבל אז התעשתה, "כל מה שתגיד מאסטר יואב, תודה מאסטר יואב, תודה שאתה מסכים לעשות איתי סֶשֶן".

"לא!" עצרתי אותה כשהיא רצתה לקחת את התחתונים שלה חזרה, לקחתי אותם ממנה והכנסתי לכיס, "אני צריך אותם" חייכתי בלגלוג, "אני הולך לאונן איתם הערב".

לשניה היא קפאה ואז "למה לךָ לאונן? מאסטר יואב," היא הפתיעה אותי, "כשאני מוכנה לפתוח את הרגליים לכבודך"

אותו ערב זיינתי אותה בשרותים של בית הקפה כשהיא עומדת עם הברכיים על מכסה האסלה, נשענת על הניאגרה, החולצה שלה פתוחה, החזיה משוחררת והשדיים הגדולים תלויים תחתיה, חשופים ומתנדנדים, החצאית שלה מורמת ומונחת על גבה, התחתונים שלה מגולגלים ותקועים לה בפה, נושכת אותם שלא תצעק חלילה כשהיא מגיעה לאורגזמה, והבהרתי לה שהיא לא צריכה הערב לבקש רשות כדי לגמור.

עמדתי מאחוריה וזיינתי אותה בלהט, מה זיינתי? טחנתי! מהר וחזק, משתפשף בהנאה בין שפתי הכוס הרכות והמגורות שלה, מרגיש איך היא גומרת פעם ראשונה, איך קירות נרתיקה מתהדקים והכוס שלה נהיה חם ורטוב יותר ומגביר את הקצב, מרגיש את הגמירה השניה מתפוצצת בתוכה ומתחיל לשחק לה בשדיים, לש לה ת'ציצים הרכים וממולל את הפטמות הכל כך נוקשות ורגישות, ואז הגיעה הפיצוץ הגדול, הגמירה המשותפת, הרגשתי אותה גומרת והצטרפתי, רוקנתי בתוכה בהנאה את בקבוקיי המלאים, אומנם באתי על סיפוקי אבל בלי השפלה קטנה הרי אי אפשר אז לקחתי את התחתונים שהיו תקועים עד עכשיו בפה שלה, ניגבתי איתם את הזיין הרטוב במיצינו ונתתי לה אותם חזרה.

"תודה מאסטר יואב" היא הסמיקה ולקחה את התחתונים, קודם הריחה, הסניפה את התחתונים עם טיפות קוקטייל תאוותנו הספוגות בהם, ואז לבשה אותם, "תודה שזיינת אותי" היא חייכה אלי והמשיכה להתלבש, "ומאסטר יואב," היא הביטה בי והסמיקה, "אם בא לך לזיין רק תשרוק ואני באה בריצה ופותחת רגליים, הכוס שלי תמיד לרשותך".

"קודם אני אדוג אותך ורק אחר כך אשרוק" הודעתי לה בקול נחרץ אבל עם חיוך ותהרגו אותי אם אני מבין למה.

אחר כך חזרנו ושתינו עוד קפה. שולט מבוקש הסביר לי פעם את סוד ההצלחה שלו, בשביל סשן מוצלח במיוחד רצוי לעשות לנשלט גם מה שהוא אוהב שיעשו לו, זה לא הופך אותו לפחות נשלט אבל זה משפר את ההנאה אז תיחקרתי את שרה לקראת הסשן שלנו ו…הופתעתי.

********

היה כבר מאוחר מדי להתקשר ללאה כשחזרתי הביתה, גם למחרת הייתי עסוק בעבודה כל היום, פגישות ודיונים, כך שבדרך הביתה צילצלתי ללאה.

צלצלתי וכמו במקרים קודמים השיחה עברה למזכירה שלה ואחרי תחקיר קצר ובדיקה שלה עם לאה שהיא יכולה לקבל את השיחה היא העבירה לי אותה.

"שמעתי שאת מארגנת מסיבה ביום חמישי" הגעתי לתכל'ס אחרי מילות הנימוסים המקובלות.

"כן, למה?".

"אני מבקש הזמנה".

"אתה יודע יואב" וגם בלי לראות שמעתי את החיוך שלה, "אין מתנות חינם" היא ציחקקה, "תגיד, אכלת?"

"לא"

"בדיוק התכוונתי לצאת לדירה, מה דעתך שאני אאסוף איזה טייק-אוויי (take away) בדרך ונפגש אצלי בשמונה?".

"שמונה וחצי, אני רוצה להתרחץ קודם"

"סגור" והיא ניתקה.

כמו שאתם בטח מבינים אני מכיר את לאה והיא אותי. נפגשנו באותן מסיבות שולטים-נשלטים רק ששנינו היינו שולטים. שמעתי עליה טובות וכנראה שגם היא עלי כי פעם, כשהחזרנו נשלטים לאקווריום, היא גבר שלפי ההליכה בפישוק שלו היא קרעה לו ת'תחת, ואני אשה שהלכה בפישוק לא פחות גדול ממנו אחרי שביקרתי לה גם בכניסה הראשית וגם בכניסת המשרתים, היא הציעה שנתאם סֶשֶן משותף באחת המסיבות הקרובות ולקחה את הפלאפון שלי ואכן היא צלצלה ותאמנו.

היה סֶשֶן מוצלח, ביחוד כשהיא גם בחרה באשה לאותו סֶשֶן ולראות איך אשה יורדת לאשה תוך שמוצצים לך זה פשוט מחרמן ברמות. כמה ימים אחר כך היא התקשרה שוב והזמינה אותי לאכול אותה ארוחת ערב ב"תרנגול הכחול" תוך שהיא מדגישה שהיא מזמינה.

להזמנה כזאת לא אומרים לא! לא רק בגלל שלאה היא אשת עסקים ידועה שמגלגלת מאות מיליונים וקשר איתה יכול אולי לעזור מאד לעסק של ההורים שלי, העסק שבקרוב יהיה העסק שלי, ולא רק כי היא משלמת על הארוחה, אלא בעיקר כי רק מטומטם יגיד "לא" לארוחה של שף טוב ואין כל ספק שהשף של ה"תרנגול הכחול" הוא אחד היותר טובים.

לאה הפתיעה אותי כשלבשה חליפת עסקים מְחוּיֶּיטֶת שהדגישה עוד יותר את גזרתה, היא הייתה בת יותר מחמישים עם שני ילדים גדולים אבל נראתה שמורה כמו בת שלושים מטופחת.

לפי החיוך של המלצרית אליה הבנתי שהיא אורחת די קבועה פה, "תתפרע, המחיר לא חשוב" לאה חייכה אלי כשהבחינה שהערתי למלצרית שאצלי לא רשומים מחירים בתפריט אז התפרעתי, פתחנו ב-קוקטייל תות שמפיין, למנה ראשונה הזמנתי מרק קובה והיא סלט עשבים, ולעיקרית הזמנתי טלה צלוי בתנור והיא פילה מוסר ים וכמובן שהיא הזמינה לנו גם בקבוק קברנה סוביניון.

אכלנו ודיברנו, קצת עסקים והרבה רכילות, מתלחששים ומחליפים המלצות על נשלטות שכדאי לדוג, במה הן טובות ומה מומלץ לעשות להם, וכשיש אוכל מושלם ויין משובח הזמן רץ בלי שנרגיש.

לקינוח הזמנתי כנאפה ומקיאטו כפול, היא הזמינה רק ייגרמייסטר וכששאלתי אותו, קצת בהומור, איך היא תנהג אחרי כל האלכוהול שהיא שתתה הסתבר לי שחוץ מהוילה הענקית במושב בצרה, שבה הייתי כבר יותר מפעם ב"מסיבה", יש לה גם דירה קטנה פה, במגדל יו (Yoo).

"יואב," היא הפתיעה אותי כשחיכינו שהקינוח יגיע, "אם אני אספר לך סוד אתה מבטיח לא לספר?".

"מבטיח" עניתי מייד, מסוקרן.

"אם תספר זה הסוף שלך!" היא הזהירה אותי בקול קשוח, "אני אדאג להרוס את השם שלך כך שאף אחד או אחת לא יזמינו אותך".

הסקרנות שלי רק התגברה, "שפתי חתומות, נשבע" ועשיתי תנועה של סגירת רוכסן בפה וידעתי שיש הרבה באיום הלא מרומז שלה, עם המעמד שלה בסצנה תמיד יעדיפו את הגרסה שלה על הגרסה שלי.

היא הביטה בי ישר בעיניים ואמרה בקול רציני "בכל שולט, או שולטת, יש נשלט קטן שנאבק להיחשף".

"אצלי לא" ציחקקתי, "הספיקו לי אמא שלי, המ"כ בטירונות והמפקדת שלי בצבא, אין לי שום חשק שמישהו נוסף ישלוט בי".

"זה כי אתה עוד צעיר" היא חייכה, "בן כמה אתה?"

"28"

"ילד" היא ציחקקה, "חכה שתגדל קצת".

"ומה איתך?" שאלתי בצחוק והתחלתי כבר להכין את ההתנצלות שלי אבל כנראה שהרמתי לה להנחתה, כנראה שכל הערב היה בדיוק בשביל הרגע הזה, "אצלי הוא בִצבץ" היא אמרה רצינית, "ו…מסקרן אותי לדעת איך זה" עצרה לשניה, אולי כדי לתת לי לעכל, "אם תסכים כמובן" ורק אז נפל לי האסימון שזאת לא סתם שיחה תאורטית ושהיא רוצה לעשות את זה איתי, "אבל בתנאים שלי!" היא הדגישה מייד, חוזרת לאותו קול תקיף, "סֶשֶן לייט (Lite), נשלטת – כן, קוראת לך מאסטר- כן, עושה כל מה שתגיד! יורדת על הברכיים ומוצצת, פותחת רגלים, כל תנוחה שתרצה"

"ובתחת?" לא התאפקתי.

"גם, חסר לך שלא" היא חייכה והסמיקה, "אבל בעונשים רק עם היד ורק על הברכיים! בלי קולר, בלי קשירות, בלי אזיקים ומפשקים ובלי מחסומים!" היא עצרה לשניה, אולי לתת לי לעכל ורק אז המשיכה, "מסכים?"

הסכמתי, מי לא היה מסכים לזיין מילפית (M.I.L.F) כזאת גם בלי עונשים ושתקרא לי מאסטר. עלינו אליה ועשינו סֶשֶן בדיוק כמו שהיא ביקשה. התפשטה, ירדה על הברכיים ומצצה לי, אחר כך כופפתי אותה על שולחן האוכל ועשיתי אותה כדרך הטבע, טחנתי לה את הכוס והרצתי אותה לשלוש אורגזמות חזקות. היה גם עונש, היא דאגה לתת לי סיבה להשכיב אותה על הברכיים שלי ולהפליק לה עם היד על פלחי ישבנה המוצקים ו"לזלוג" גם לשפתי הכוס שפוצצו בתוכה עוד אורגזמה אבל יותר מזה להעמיד לי מחדש כדי להגיע מוכן לאקט השיא, לרקוד בתחת שלה את ה'טנגו האחרון בפריז' וכנראה שהיא אהבה את זה כי אחרי כמה חודשים היא הזמינה אותי לסֶשֶן נוסף שבו ביקשה שאני אענוד לה קולר ואוביל אותה ברצועה על ארבע סביב החדר והנה עכשיו היא שוב מזמינה אותי לארוחה ולדעתי, בתמורה לבקשה שלי, היא תבקש ממני עוד סֶשֶן.

********

השוער בלובי ידע על בואי ונתן לי לעלות. "לא היית צריך" לאה אמרה לי כשפתחה את הדלת והגשתי לה את בקבוק היין שהבאתי. הבטתי בה, לבושה בחליפת עסקים כחולה ומחויטת וחולצת משי לבנה, שגם הפעם החמיאה לה, והיה ברור שגם היא, כמוני, התרחצה לקראת הפגישה.

שוב בחנתי את הדירה, נקיה ומסודרת ומרגישים שהעוזרת הייתה רק היום, דירה קטנה יחסית מרוהטת בצניעות אבל מאובזרת בשיא שכלולי הטכנולוגיה, סלון גדול, חדר שינה עם מיטה ענקית ומראות על כל הקירות ודלתות הארון קיר, חדר כושר מאובזר וחדר עבודה משוכלל ובכל זה לאה גרה לבד. בעלה נפטר לפני כמה שנים במהלך נסיעת עסקים לגרמניה, הגרסה הרשמית מספרת שהוא חטף שבץ בחדרו במלון ורק למחרת המנקה מצאה אותו ללא רוח חיים אבל הלשונות הרעות מספרות שהוא מת במהלך סֶשֶן קשירה ורק השתיקו את זה. הבן הבכור שלה סיים את הפקולטה לחקלאות, התאהב בקיבוצניקית ובחר לחיות איתה בקיבוץ והבת סיימה מנהל עסקים ומשמשת כנציגת האימפריה הכלכלית של אמא שלה בלונדון.

קודם אכלנו, הרבה אוכל סיני בהרבה קופסאות קרטון, היא אכלה עם מקלות במיומנות של מי שנולדה עם צ'ופסטיקס ביד ואני ניסיתי אבל מהר מאד עברתי למזלג וכמובן הרבה יין, לא זה שהבאתי כי היא כבר קודם פתחה בקבוק אחר שינשום.

כשסיימנו היא הכינה אספרסו ועוגית מזל, בזאת שלי היה כתוב "בקרוב תגיע ללונדון" צחקקתי ואמרתי שאכן בקרוב אני צריך לטוס לשם בענייני עסקים והיא הביטה בי לרגע ואז אמרה "תתקשר לפני! הבת שלי שם ואני בטוחה שהיא תשמח לארח אותךָ" ולא עזרו ניסיונות ההתחמקות שלי, מה אני אגיד לבת שלה? שפגשתי את אמא שלה במסיבה זימה וחשק ויותר מזה שעשיתי את אמא שלה?

"אוקיי, סַפֵר" היא עברה לתכל'ס.

"לספר מה?"

"למה אתה רוצה הזמנה?" היא חייכה, "אתה זוכר את ההסכם ביננו".

זכרתי, לפני שעשיתי אותה בפעם הראשונה סיכמנו שהיא לא תזמין אותי למסיבות שלה כי זה קצת יביך אותה, אז סיפרתי, סיפרתי לה ששרה הייתה המפקדת שלי בצבא ושעכשיו אני מחזיר לה על כל מה שהיא עשתה לי, סיפרתי לה גם את התנאי שהעמדתי, קודם לדוג ורק אחר כך סשן, ושהיא חייבת לעזור לי לא לשבור את המילה.

לאה הביטה בי במבט מהורהר, "קודם כל לא תכננתי אקווריום, תכננתי בית זונות תאילנדי"

"יותר טוב" ציחקקתי, "זונה זה אפילו יותר משפיל, פותחת רגליים לכבודי בשביל כסף".

"כסף למטרה חשובה" היא חייכה, "500 ₪ לשעה, 2000 ₪ לכל הלילה, הפעם זה למטרה חשובה באמת, סיוע למעון לנשים מוכות", היא עצרה לשניה, מביטה בי, "וחוץ מזה, כמו שאמרתי לך, אין מתנות חינם".

"אני יודע, מה את רוצה?"

"סֶשֶן, לייט, בלי קולר! לא מצא חן בעיניי בפעם שעברה"

"אז במקום זה עם ויברטור" ניסיתי.

לרגע היא הביטה בי רצינית, אני בטוח שמאסטרית מנוסה כמוה מבינה בדיוק מה אני מתכנן לה, ואז חייכה, "אוקיי, עם ויברטור".

"עכשיו?"

"עכשיו"

"אז תתפשטי!"

"כן מאסטר יואב" היא חייכה, עוברת במהירות לסטטוס נשלטת, קמה והתחילה להתפשט, מורידה פריט, מקפלת ומניחה במסודר בצד.

אותו לילה נתתי לה את מבוקשה, קודם היא מצצה לי וגמרתי לה בפה אבל טענתי שהיא לא עשתה את זה טוב רק כדי להשכיב אותה על ברכיי ולהפליק לה וכמו תמיד זה העמיד לי במהירות מחדש אז עשיתי אותה בתנוחת המכבש על המיטה הגדולה שלה, כן, אני יודע, מכל התנוחות הזימתיות שיכולתי לבחור זה בדיוק מה שבא לי באותו רגע, היא שוכבת על הגב, רגליה מקופלות אל חזה, כפות רגליה צמודות לחזה שלי ואני יושב על רגליי, מביט בה ודופק אותה בהנאה.

כדי להעמיד לי אותו מחדש הפעלתי עליה את התרגיל שעבד כל כך טוב עם שרה, ישבתי והבטתי בה מאוננת עם הויברטור שלה וכמו שעון זה עבד, הזין שלי עמד כמו טיל המוכן לשיגור חללית לירח ואת כל העוצמה הזאת שיגרתי לתוך התחת שלה לא לפני ששימנתי אותו בכוס הגועש שלה, תוקע, מרגיש איך היא נמתחת ומתנשפת מכאב, עוצר לרגע שתתרגל לפולש שחדר ומתח את הפתח הצר ורק אז, שהרגשתי שהיא נרגעה קצת, טחנתי לה ת'צורה.

"מניאק, מה אתה צוחק" היא חייכה כשליוותה אותי לדלת, הולכת בזהירות, בפישוק של מי שפתחו לו ת'תחת, "אתה מוזמן, תופיע ברשימה" היא המשיכה, "תגיע מוקדם, אני אנסה לדאוג שלא יחטפו לך אותה אבל אתה יודע, עם תחת כמו שלה היא מצרך מבוקש" היא עקצה, "ויואב," הסשן נגמר וחזרתי להיות יואב ולא מאסטר יואב, "אל תשכח לעדכן אותי כשאתה נוסע ללונדון, אני בטוחה שהבת שלי תשמח לדבר בעברית ולעשות לך גוד-טיים (Good time)" ואז עוד הייתי תמים וחשבתי שהיא מתכוונת לסיור מודרך במוזיאון, להצגה טובה או מסעדה משובחת ויש כאלה מספיק בלונדון.

*******

שני גברתנים קיבלו את פני בשער הוילה, בדקו ברשימה שאני מופיע, נתנו לי מסכת עינים שחורה והרשו לי להכנס.

לאה קיבלה את פניי והתנשקנו על הלחיים כמקובל. לבושה באחת מהחליפות העסקיות המחויטות שכל כך הולמות אותה רק שהפעם היא "שכחה" ללבוש את החולצה ושדיה העטופים בחזית תחרה אדומה, כזאת שתומכת ומרימה אך לא כל כך מסתירה, מציצים מבעד לז'קט המכופתר בכפתור התחתון בלבד ועל פניה קשורה מסכת עינים אדומה.

אחרי ההתענינות בשלומי ודברי הנימוס המקובלים היא הזכירה לי במהירות את החוקים והמחירים, 500 ₪ לשעה, 2000 ₪ לכל הלילה, התשלום רק במזומן כמובן, פה אין אשראי, כל חור מותר אבל בלי עונשים, כאן זה בית בושת, לא אינקוויזיציה.

הייתי בין הראשונים שהגיעו, לא הראשון, השלישי, אבל מספיק מוקדם כדי שלא יקחו לי את שרה כי עדיין, למרות הישבן המפתה שלה, לאה סיפרה לי שהיו שם דוגמנית ידועה וזמרת מוכרת שאני לא יודע אם אני לא הייתי מתפתה ובוחר באחת מהן ו…אולי אחת מהן תהיה אם אחליט על סיבוב שני ואני די בטוח שאחליט כי שעה אף פעם לא מספיקה לי וזה מה שהחלטתי להקדיש הלילה לשרה, שעה, לא לילה שלם.

לאורך הקיר המרוחק של הסלון ישבו הזונות, לכל אחת מסכה אדומה על העיניים, מסכה אדומה כי היא זונה, או במקרה של לאה כי היא המדאם, בניגוד למסכה השחורה שעל עיניי שהעידה על כך שאני לקוח. כל אחת מהן אוחזת שלט קטן ביד ועליו המספר שלה, שעליו המדאם תכריז כשהלקוח יבחר בה, דואגת שחלילה לא יסתיר את השדיים, לבושה בבייבי-דול שקוף וקצרצר בלי כלום מתחת, הרגליים מפושקות רחב והבייבי-דול מורם מעט, מציגות לראווה את הסחורה שיש להן להציע, מחכות ככה שמישהו יבוא ויבחר בהן ו…יסלחו לי שני הגברים שישבו יחד איתן, לבושים גם הם בביבי-דול כזה ויושבים ברגליים מפושקות כשאצלם הזקפה היא זאת שמוצגת לראווה, אני יודע שכשיש גבר, אפילו אחד, נהוג לדבר בלשון זכר אבל אני לא מכיר איך אומרים זונה בזכר, אולי זוֹן? או אולי ברבים זה זוֹנִים? פשוט לא נשמע לי ולכן יצטרכו לסלוח לי שאני מדבר עליהם בלשון נקבה או במקרה שלהם נקבו (נקב-בו ).

קודם עברתי ובחנתי כל אחת מהן, בגברים לא ממש התעניינתי, המסכה האדומה על העיניים אמורה לשמור על פרטיותם, להפוך אותם אנונימיים, אבל בפועל הכרתי חלק גדול מהם ממסיבות קודמות, חלק מהם גם עשיתי בעבר ולא רק את שרה, היו שם למשל עורכת דין מוכרת ששכר העבודה שלה לשעה יכול לקנות לה זונה ללילה שלם (רק שהלילה היא זונה ולא לקוח) ולידה הבת שלה, גם היא עורכת דין שנראית כמו מודל צעיר של האמא ואת שתיהן כבר עשיתי, אפילו פעמיים, פעם אחת כל אחת בנפרד ופעם נוספת ביחד ותאמינו לי, לראות איך הבת יורדת לאמא או איך האמא משכיבה על הברכים את הבת ומפליקה לה זה מתכון בדוק ומומלץ להעמיד מחדש זקפה מדולדלת.

גמרתי לסקור את כולם וחזרתי ונעמדתי מול שרה, "אני רוצה את זונה מספר 9" אמרתי בקול רם ללאה, מדגיש במיוחד את ה-זונה, והצבעתי על שרה שלמרות שידעה שאני אבחר בה הסמיקה.

"9, בואי אלי" לאה קראה לה, על פי המספר שרשום בשלט ששרה החזיקה ביד ושרה באה ונעמדה מולנו במבט מושפל.

"כמה תעלה לי הזונה הזאת לשעה?" שאלתי את לאה, ושוב דואג להדגיש את ה-זונה, כשאני שולף את הארנק שלי מהכיס וראיתי את שרה מסמיקה ונראה לי שהיא הופתעה שאני לוקח אותה רק לשעה ולא לכל הלילה מה שיאלץ אותה כנראה לעבור הלילה לפחות עוד לקוח אחד.

לאה שיתפה פעולה איתי, "9, תסתובבי!" היא פקדה על שרה, "9, תתכופפי קצת" המשיכה ושרה התכופפה מעט קדימה והבליטה את ישבנה העסיסי, "בחירה מצויינת, תראה איזה תחת, מעדן שאסור לוותר עליו" היא טפחה על ישבנה של שרה, "והכוס שלה, לא תרצה להפסיק לדפוק אותו" המשיכה לתאר את מעלותיה ושרה הסמיקה עוד יותר, "בשבילך, רק 500 ₪ לשעה" היא חייכה לעברי.

שלפתי חמש שטרות של 100 ₪ ומסרתי ללאה, "אדוני יקח אותה לחדר שלוש בקומה שניה" היא הדריכה אותי, מחייכת, "בילוי נעים" היא ציחקקה והלכה לכיוון לקוחה חדשה שנכנסה.

"איך קוראים לך?" שאלתי את שרה.

"שרה, אדוני" היא שוב השפילה עיניים והסמיקה.

"שרה הזונה" ציחקקתי, "בואי, שרה הזונה" התחלתי ללכת לעבר המדרגות המובילות לקומה השניה והיא אחרי.

"תתפשטי!" הוריתי לה עוד לפני שנעלתי את הדלת ובחנתי את החדר, חדר אירוח מאובזר בפשטות אלגנטית עם שרותים ומקלחת צמודים אבל מה שעניין אותי זאת המיטה, בשביל זה הבאתי אותה, מיטה גדולה ועליה מתוח סדין לבן בוהק בניקיונו וארבע כריות גדולות מונחות עליה לכל מטרה שארצה, על אחת השידות שליד המיטה מונח בקבוקון ג'ל סיכה וקופסת קונדומים במקרה והלקוח ירצה, ועל השידה השניה חבילת מגבונים לחים ושתי מגבות קטנות לניקוי שאחרי. "עכשיו בואי תמצצי לי!" סימנתי לשרה לרדת על הברכים לפני ונתתי לה לפתוח את החנות במכנסיי.

שרה יודעת למצוץ, אין ספק, היא מצצה בתאווה ונהניתי מהמציצה שלה אבל ממה שנהניתי עוד יותר זה מהנקמה המתוקה, המשפילה כל כך, לראות ככה מלמעלה את מי שהייתה המפקדת הקשוחה שלי, זאת שפעם הייתי חייב לציית לכל פקודה שלה, כורעת עכשיו כנועה על ברכיה לפני, ראשה נע קדימה ואחורה, כל הזיין שלי ננעץ בגרונה העמוק והיא מוצצת לי ומצקצקת בשפתיה, "תאונני!" פקדתי, "תדחפי לך אצבע ותחממי את המנוע לכבודי כמו זונה טובה" ציחקקתי, "כן, ככה, ככה זונה עושה" הוספתי עוד קיסם למדורת ההשפלה שלה.

שעה אולי נראה הרבה זמן אבל היא עוברת מהר כשאתה נהנה ובמקום אחד היה חשוב לי לבקר אז התחלתי להתפשט כשהיא מוצצת לי, הורדתי את הז'קט והחולצה, שלשלתי עוד יותר את המכנסיים והתחתונים וכשהרגשתי שעומד לי תותח שלפתי את הזין מהפה שלה ושלחתי אותה לשכב על הבטן במרכז המיטה עם שתי כריות גדולות מתחת לאגן הירכיים שלה שהגביהו את אחוריה העסיסיים.

כשהמכנסיים והתחתונים עדיין משולשלים עד קרסוליי עליתי על המיטה, לדעתי זה יותר מעליב שאני אפילו לא טורח להתפשט בשביל לזיין אותה ולהעליב זה חלק מאותה נקמה מתוקה שלי שלדעתי לא תגמר לעולם. "תפתחי את התחת!" ציוויתי כשאני נעמד על ברכיי בין רגליה והיא שלחה ידים לאחוריה, אחזה בפלחי ישבנה ומשכה אותם לצדדים, פישקה וחשפה את החור של התחת, פתחה בפני את הדרך אל פי הטבעת המכווץ שלה ואני כיוונתי עם היד ולחצתי את עטרת הזין המתוחה שלי אל פי הטבעת שלה.

ראיתי אותה מתכוננת, גופה נדרך וידעתי שהיא נושכת שפתיים אבל ריחמתי עליה, היום בא לי מאד להשפיל אותה אבל קצת פחות להכאיב, "קחי!" נעצתי את כל הזין עמוק לכוס המשומן היטב בעסיס תאוותה, "קחי, זה יותר טוב מכל שמן סיכה" זיינתי במהירות, רומז לה איפה אני הולך לדפוק אותה, "כן, עכשיו כשהוא משומן" והרגשתי איך קירות נרתיקה מתכווצים בחוזקה סביב הזין שלי המפמפם בתוכם, "את גומר זונה?".

"כן" היא גנחה בתאווה, "כן, הנה, אני גומרת!" היא התנשפה.

"אז קחי!" שלפתי במהירות את הזין מהכוס שלה ובמכת אגן חזקה נעצתי אותו עמוק בתחת שלה וזה כאב לה! ראיתי איך כל גופה נמתח, חורקת שיניים ומנסה לחנוק גניחת כאב ללא צלחה, השימון עזר קצת אבל עדיין לחטוף את כל הזין בתחת, ועוד זין גדול כמו שלי, זה כואב בכל מצב.

דפקתי אותה, ישבני נע קדימה ואחורה והזין שלי השתפשף בהנאה בפי הטבעת העוטף אותו, מתחכך והרגשתי את החום הנעים המוכר, החום שנעים לי כל כך ושלה יצרוב גם אחרי שאגמור איתה.

לאה צדקה, התחת של שרה הוא מעדן ואני מת לדפוק אותו אבל את זה כבר ידעתי קודם ועכשיו כל מה שנשאר לי הוא להנות מהזיון האנלי הזה ותאמינו לי, נהניתי ברמות.

אחזתי חזק במותניה וטחנתי אותה, מרגיש את החום בפי הטבעת, יודע מה זה עושה לה ולא מרחם. מחוג הדקות בשעון שעל הקיר התקדם במהירות בלתי הגיונית, כאילו השקו אותו רד-בול, "כן!" גנחתי בקול, מרגיש שזה בא ועולה לי, "כן, אני מת על התחת שלך!" צווחתי וטחנתי אותה דק-דק, "כן, הנה!" התנשפתי בקול, "כן, הנה, עכשיו!!" השפרצתי במין הנאה עילאית, רוקנתי את בקבוקיי המלאים ומילאתי את התחת שלה באותו נקטר גברי חמים וסמיך, "כן!" התנשפתי ונפלתי עליה, שוכב ומועך אותה למיטה, לא זז ומרגיש איך הזין שלי מתחיל להתרכך עד שהוא החליק מתוכה ויצא רק אז התגלגלתי מעליה, נשכבתי על הגב לצידה ו…"זונה טובה מנקה אחריה" הצבעתי על הזין המדולדל ועליו סימני הזיון המשותף שלנו ששכב בין רגליה.

שרה ניקתה לי אותו עם המטליות הלחות ואחר כך ניגבה במגבת. על השעון התלוי על הקיר ראיתי שאין לנו זמן לעוד סיבוב אבל לפחות רציתי להעמיד אותו מחדש כדי שאהיה מוכן לסיבוב שני.

"תשכבי על הגב" דרשתי ממנה והיא נשכבה, התיישבתי לה על הבטן וזילפתי מעט ג'ל סיכה בין שדיה, הנחתי את הזין שלי ביניהם, "תעטפי אותו!" ושרה תמכה עם שתי כפות ידיה בשדיה העסיסיים והצמידה אותם כשהזין שלי נלחץ בינם והתחלתי לשפשף, לאונן לה בין השדים הרכים והרגשתי איך לאט לאט הוא מתקשה ונעמד מחדש.

הזמן תם. התלבשתי אבל שרה נכנסה קודם להתרחץ, צריכה להיות נקיה אם עוד לקוח ירצה בה. "הרווחת ביושר את הסֶשֶן שלך" חייכתי אליה כשאני עומד ומביט איך היא משפשפת ורוחצת את עצמה טוב טוב בין הרגליים, "ואל תשכחי מה את צריכה להכין" הוספתי בקול מתריע, "כי אצלי יש עונשים כואבים!".

לאה קיבלה את פנינו כשירדנו. "אני רואה שהאדון נהנה" היא חייכה כשראתה איך שרה הולכת, אותם צעדים שלא משאירים ספק איפה חגגתי לה, "תחזרי למקום" היא החזירה לשרה את השלט עם המספר שלה ושרה חזרה לשבת על הכסאות שלאורך הקיר ופשקה רחב רגליים רק שהפעם היא הייתה עירומה, הסימן המוסכם במסיבות כאלה שהיא כבר משומשת.

בזמן ששרה חזרה למקום אני ניגשתי לבר וקניתי לעצמי כוס קוניאק, אין כלום בחינם בבית זונות. מישהו חדש הגיע ולאה הובילה אותו לבחור, לרגע הם התלחשו, לא שמעתי מה, ואז לאה קראה לשרה, הציגה אותה, בדיוק כמו שהציגה אותה לי בתחילת הערב, כולל הסיבוב והבלטת הישבן העסיסי ואפילו עם אותה טפיחה עליו, הוא שילם ושרה הלכה אחריו, מביטה לעברי במבט מצטדק ומסמיקה ואני רק חייכתי.

לסיבוב שני לאה המליצה לי על מישהי שאף פעם לא עשיתי קודם, "היא מורה בתיכון" היא לחשה לי, "מורה ללשון" היא ציחקקה, "מבוגרת מעט וגם כשהייתה צעירה לא הייתה מלכת היופי, השדיים גדולים ושמוטים, רואים צלוליטיס, אבל ממי שניסה אותה בעבר יש לה כוס מעדן" היא ציחקקה, "כמו שאתה רואה עדיין עם הבייבי-דול, לא משומשת, תקבל אותה לשעתיים במחיר של שעה" הוסיפה פיתוי, "תנסה, לא תצטער", אז הסכמתי וראיתי חיוך על פניה של לאה, "בילוי נעים" היא הוסיפה אחרי ששילמתי לה ולפני שהתפנתה לטפל בעוד מישהי שירדה מהקומה השניה כשהגבר-זונה שלה משתרך אחריה ואי אפשר היה לא לחייך כשרואים איך הוא הולך.

"מספר 8, איך קוראים לך?" שאלתי אותה.

"דרורה, אדוני" היא השפילה עיניים.

"דרורה הזונה" ציחקקתי, "את מרשה לי לקרוא לך בקיצור 'זונה'?" גיחכתי.

"כן אדוני, כזאת אני עכשיו, זונה" היא הפתיעה אותי.

"אז בואי, זונה" הובלתי אותה לחדר שלאה הקצתה לנו.

"זונה, תתפשטי" ציוויתי כשנכנסנו לחדר, כאילו העתק של החדר הקודם רק צבוע בגוון שונה של לבן, ובעצמי התחלתי להתפשט. "ועכשיו זונה," התיישבתי על המיטה ופתחתי רגליים, "תמצצי לי" והיא נכנסה ביניהם, ירדה על הברכיים והתחילה למצוץ לי.

הופתעתי, לטובה! חשבתי שאני מחזיר טובה ללאה, שהסכימה להזמין אותי, כדי שדרורה לא תעלב שלא בחרו בה אבל מהר מאד גיליתי שלאה לא עבדה עלי ושחז"ל צדקו כשאמרו "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו", אומנם עשיתי בחיי קנקנים יפים ממנה אבל כבר המציצות הראשונות שלה הבטיחו שיש בה את זה.

דרורה מצצה כמו מקצוענית, היה לה גרון עמוק שהכיל בתוכו את כל הזין שלי (ולא הרבה מצליחות בזה) והיא מצצה בתאווה, ממש שואבת, מזיזה את ראשה קדימה ואחורה ומעבירה את שפתיה לאורך העור המתוח ומתופפת בעדינות בשיניה ולא פלא שבמציצה כזאת לא הייתי צריך הרבה כדי להגיע לשיא שלי, "כן" גנחתי בקול נהנה, "כן, תמשיכי" המשכתי באותן גניחות נהנתניות, "כן, הנה זה בא!" הודעתי בקול והיא המשיכה למצוץ לי, "כן, עכשיו, תבלעי! תבלעי!!" יריתי לה בפה מטח ראשון של שפיך חמים, "כן, אלוהים, כמה זה טוב" נשכבתי על הגב, מתנשף, ויריתי עוד מטח עמוק בגרונה והרגשתי איך היא בולעת.

שכבתי על הגב והיא טיפלה בי, קודם ניקתה ואחר כך התחילה לשפשף ולמצוץ כדי להעמיד לי אותו מחדש. מסתבר שגם בזה היא טובה, היא ידעה איך לשפשף ולטפל בביצים ומהר מאד נעמד לי, עוד כמה מציצות מפנקות והתותח שלי היה מוכן לירי, "תשכבי על הגב" סימנתי לה על מרכז המיטה, "ותפתחי חזק רגליים!".

כן, כבר בטח הבנתם, מה שבא לי זה להתפנן לה בכוס ולבדוק אם הוא כזה מעדן כמו שלאה הבטיחה ולצורך כך בחרתי בתנוחה הכי מעודנת, בתנוחה המיסיונרית, וכן, לאה צדקה, הכוס שלה היה צר והדוק בדיוק במידה הנכונה, משומן היטב, לא משאיר ספק שגם היא מגורה לא פחות ממני, ועוטף בחיבוק אוהב את הזין שלי שחגג בתוכה.

אחרי שגמרתי היא הצליחה להעמיד לי אותו שוב וחגגתי לה גם בתחת. היא הפתיעה אותי כשרציתי להזליף לה ג'ל סיכה והיא ביקשה אם אפשר בלי, "יכאב לך" ציחקקתי.

"בשביל זה באתי" היא חייכה לעברי אז עשיתי אותה בלי ג'ל סיכה, ברגע הראשון היא נמתחה כולה וחרקה שיניים, אין ספק שזה כואב לחטוף כזה זין על יבש, אבל אז היא נרגעה וחגגתי לה, טחנתי לה את התחת דק-דק, ידעתי שזה כואב לה, ללא ספק צורב לה שם בפי הטבעת המתוח, לא היה לי גם ספק שזה יכאב לה גם אחר כך, אבל עכשיו היא פשוט צווחה מהנאה.

אחר כך כשעמדתי והבטתי איך היא מתרחצת, מעביר את הזמן עד שנרד ביחד, היא שאלה, מסמיקה, "הייתי זונה טובה?".

"משובחת, מומלצת"

"ו… אההה…" היא הסמיקה עוד יותר, "תסכים לעשות איתי סֶשֶן, אתה יודע" הוסיפה במהירות, "שאתה השולט שלי".

"את עושה הכל?" בדקתי.

"הכל, כל מה שתגיד, כולל עונשים וקשירות"

"בשמחה, אין לי איך לרשום אבל אם באמת תרצי אני אגיד ללאה לתת לך את המספר שלי".

לאה קיבלה את פנינו כשירדנו, שרה ישבה על אחד הכסאות וחיכתה אבל אני התעלמתי ממנה, שני סיבובים הספיקו לי וגם אם הייתי מחליט על שלישי זאת לא הייתה היא אלא אחת מהעורכות דין, האם או הבת שישבו לצידה.

"נו, צדקתי?" לאה חקרה אותי אחרי שהושיבה את דרורה חזרה במקום, הפעם כשהיא עירומה, משומשת, וליוותה אותי לדלת.

"צדקת בגדול" חייכתי אליה, "ואם היא תבקש תני לה בבקשה את הטלפון שלי".

"שובב" היא חייכה, "ואל תשכח להודיע לי לפני שתסע ללונדון, דיברתי עם הבת שלי והיא כבר מחכה לך".

****

עמדתי ליד דלת דירתה של סא"ל שרה, כמו בפעם שעברה הדלת הייתה סגורה אבל לא נעולה ונפתחה בקלות כשמשכתי בידית. נכנסתי ונעלתי אחרי. ממולי, בדיוק כמו בפעם הקודמת, כרעה על השטיח הפרוס במרכז הסלון סא"ל שרה, עומדת על ברכיה מתחת למנורה שמאירה מעליה, לבושה במדי עבודה ירוקים, נקיים ומגוהצים למשעי, כובע עבודה ירוק על ראשה ומתוכו יוצאת הצמה הקלועה, דרגות השדה מושחלות על כותפות החולצה, סיכת הקצונה הכסופה נוצצת על צוארון החולצה המעומלן וסיכת בוגרת פו"ם על דש הכיס הימני, דרישה מיוחדת שלי למרות שלא מקובל לענוד אותם על בגדי עבודה, נעולה בנעלים גבוהות, מצוחצחות למשעי, קצוות מכנסי הדגמ"ח מגולגלים על גומיה ונושקים לנעליים ועדיין ניתן לראות את גרבי הצמר האפורות, כפות ידיה מונחות על ירכיה, מבטה מופנה לעברי אבל עיניה מושפלות והיא מסמיקה, שותקת, מחכה שאתחיל בסֶשֶׁן, שאתחיל בזובור שלה.

קודם בדקתי את הדירה, לא שפחדתי כמו בפעם הקודמת שהיא הכינה לי הפתעה, הפעם זה כבר לא סחיטה, היא זאת שהתקשרה והזמינה אותי. הסתובבתי בחדר השינה וחיטטתי לה בשידה ובארון הבגדים, פותח את מגירת התחתונים והחזיות, המקום הכי פרטי של אשה, חפשתי את אותה חזיה זנותית, זאת שתומכת אבל לא מסתירה, ואת זוג התחתונים עם שסע במפשעה אבל לא מצאתי אותם וחייכתי, ידעתי בדיוק איפה הם וחסר לה שלא! עשיתי בלגן במגירה, רציתי שתדע שחיטטתי לה, המשכתי ועברתי בכל הבית לפני שנכנסתי לסלון ובכל הזמן הזה סא"ל שרה לא זזה, נשארה קפואה במקומה.

בסלון סקרתי את הצעצועים המסודרים על שולחן הקפה הנמוך, אותו מגוון אביזרי המין שדרשתי שהיא תפרוס כדי שאוכל להשתמש בהם. היה שם את קולר העור הרחב כמובן, את מחסום הפה (Gag) לריסון, מחבט העור הזכור לטובה, הויברטור הכסוף הגדול ולידו חפיסת קונדומים מחוספסים שדרשתי שתכין עבורו, דילדו ארוך דו צדדי שמתאים יותר לסֶשֶׁן עם שולטת, מוט פישוק מתכוונן ממתכת, שני פלאגים אנאלים, מצבטי פטמות עם שרשרת ומספר משקולות לתלות עליהם, רצועת-ריסון-אלסטית-למותניים, מפשק (spreader)-הדוגי-סטייל-ממתכת שגם הפעם אני מתכוון להשתמש בו, סכין יפני ומספרים וסט הלבוש הזימתי והמינימלי, גם הפעם בצבע האהוב עלי, באדום, במקרה וארצה שתלבש אותו.

ניגשתי אליה ונעמדתי לפניה, מביט בה מלמעלה. "סא"ל שרה, את מוכנה?"

"כן מאסטר יואב"

"ואת יודעת מה אני מתכנן לעשות לך?"

"כן מאסטר יואב" ושמעתי אותה בולעת רוק כשענתה.

"ואת מסכימה סא"ל שרה?"

"כן מאסטר יואב, אני מסכימה לכל מה שתרצה לעשות לי"

"סא"ל שרה, את נאשמת שניתקת קשר עם המאסטר ללא הודעה מוקדמת וללא בקשת רשות" "הקראתי" לה את התלונה ש"הגשתי" נגדה, "את מוכנה להשפט בפני?"

"כן, מאסטר יואב"

"וסא"ל שרה, את מודה באשמה?"

"כן, מאסטר יואב, אני מודה באשמה"

"ומה יש לך להגיד לפני גזר הדין?"

"שאני מצטערת, עשיתי טעות ואני לא אחזור עליה, אני מקבלת עלי כל עונש שהמאסטר יטיל עלי"

"סא"ל שרה, אני דן אותך למסדר השפלה!"

שרה ידעה בדיוק מה הכוונה במסדר השפלה, הבהרתי לה מראש שזה מה שאני הולך לעשות לה הפעם עוד בפגישה בבית הקפה כשהיא ביקשה את הסֶשֶן הזה, "סא"ל שרה, לביצוע העונש קומי ותעמדי דום!" וניסיתי להיות רשמי וקשוח כמו אותו מ"פ שהיה שופט אותי כשהיא הגישה נגדי תלונות.

שרה קמה ונעמדה דום, עומדת זקוף והמבט מופנה קדימה, הגב ישר ומתוח, הידיים צמודות לגוף והרגליים צמודות זו לזו, המבט רציני אבל העיניים מושפלות.

קודם הורדתי לה את הכובע וזרקתי אותו לשולחן. במשיכה חזקה תלשתי את כפתור הכותפת הימנית ושלפתי את דרגת השדה הרקומה, עוד משיכה וגם הכפתור של הכותפת השמאלית נתלש והוצאתי גם את הדרגה השניה וראיתי את העלבון בעיניה ואיך היא מסמיקה עוד יותר. הנחתי את הדרגות על השולחן ולקחתי את הסכין יפנית, קודם גזזתי את שני כפתורי השרוולים ורק אז פקדתי עליה לשלב את כפות ידיה על העורף ולמתוח מרפקים לאחור.

שרה עמדה כך, המרפקים משוכים לאחור והשדיים בולטים, מבוישת. "כן שרה, על טעויות משלמים" חייכתי אליה, זה המשפט שהיא הייתה תמיד אומרת לי כשהייתה מחליטה להעניש אותי, וכפתור אחר כפתור התחלתי להוריד לה את כפתורי החולצה, קודם את אלה של הכיסים ואז את כפתורי החולצה, חותך ומוריד מלמעלה למטה ונותן לכפתורים ליפול לרצפה. "תורידי!" פקדתי כשלא נשארו כפתורים בחולצה ושרה מיהרה והורידה אותה, חושפת את בטנה ובעיקר את החזיה שלבשה, זאת שדרשתי, זו שתומכת אבל לא מסתירה והעטרות הגדולות והכהות עם הפטמה הזקורה והנוקשה במרכזה, היו חשופות לעין כל.

התכופפתי ועם הסכין היפני חתכתי לה את השרוכים בנעלים, "תחלצי נעלים ותורידי גרבים!" פקדתי ולרגע היא התיישבה על הרצפה, הורידה ואז שוב נעמדה באותה עמידה מתוחה שכפות הידים על העורף והמרפקים משוכים לאחור, פתחתי את חגורת העבודה שלבשה ותלשתי את כפתורי מכנסיי הדגמ"ח, לא חס גם על כפתורי הכיסים, ומכנסי הדגמ"ח החליקו לאורך רגליה והשתלשלו עד קרסוליה, מגלים שהיא אכן לובשת את התחתונים שדרשתי, אלה עם השסע הארוך שמשאיר את הדרך לכוס ולתחת פתוחה.

"המרפקים לא מתוחים מספיק לאחור!" מצאתי תרוץ, "תתכופפי ותתכונני לעונש!" המשכתי באותו קול תקיף ולקחתי את מחבט העור שחיכה על השולחן, "לא!" עצרתי אותה כשהיא ניסתה לשחרר את המכנסיים האחוזים בקרסוליה, "תשאירי אותם ותתכופפי! הרגע הרווחת עוד הפלקה"

פישוק רחב היא לא יכלה לפשק בגלל המכנסיים אז את המכות הפלקתי רק על פלחי ישבנה הלבנים, ארבע מכות כואבות על כל פלח ששינה את צבעו לאדום.

"על הברכיים!" לא נתתי לה זמן להתאושש והצבעתי על השטיח לפני. שרה ירדה ואני התקרבתי עוד יותר, "תמצצי לי!".

"מבקשת רשות לפתוח את המכנסיים של המאסטר" היא צעקה בקול, מזכירה לי שהיא מנוסה בסֶשֶנים כאלה ולא נפלה לפח הקבוע, לפתוח בלי לקבל רשות ולספוג עוד עונש.

"רשאית" חייכתי והיא שלחה ידים, פתחה את החנות שלי, משכה למטה את התחתונים, שלפה את הזין והתחילה למצוץ לי.

גמרתי לה בפה והיא בלעה. שרה יודעת למצוץ אבל אחרי המציצה של דרורה קצת התאכזבתי, "הזונה שעשיתי אחריך" אמרתי לה, "מצצה יותר טוב ממך" ולרגע נראה לי שראיתי הבעת עלבון על פניה, "יש לך עוד מה להשתפר" ציחקקתי.

"שרה מצטערת שהיא אכזבה את המאסטר שלה" היא הפתיעה אותי, לא ציפיתי לזה, "שרה מבטיחה להשתפר אם המאסטר יתן לה עוד הזדמנות".

"תהיה לך עוד הזדמנות" חייכתי, "אבל עכשיו בא לי משהו אחר ובשבילו אני צריך שיעמוד לי" המשכתי, "אז קחי את הויברטור שלך" חיכיתי שהיא תיקח אותו, "תלבישי לו קונדום" ובזמן שהיא הוציאה קונדום מחוספס מהחפיסה והלבישה אותו על הויברטור אני התפשטתי והתרווחתי בכורסה, "יופי, עכשיו תשכבי ותראי לי איך את מאוננת איתו".

קודם שרה ביקשה רשות להוריד את התחתונים והרשיתי לה ורק אחרי שהורידה אותם היא נשכבה על השטיח, הרגליים מפושקות רחב, כפות רגליה על השטיח וברכיה מורמות, הכוס שלה חשוף ומופנה אלי כשהחריץ שבין השפתיים הכהות והבשרניות מנצנץ בוורוד

מבריק. "מאסטר יואב, שרה מבקשת רשות להתחיל".

הרשיתי.

קודם היא דחפה לעצמה את הויברטור הכסוף המצופה באותו קונדום מחוספס, ואז התחילה לפמפם, מפמפמת במהירות ורק אחרי שהוא החליק בקלות בתוכה היא הפעילה את הרטט וזמזום חרישי מילא את חלל החדר, ממשיכה לפמפם את עצמה עם הויברטור הרוטט.

גניחות ההנאה שלה הגיעו מהר ממה שציפיתי, "אימא'לה, כן" היא צווחה באקסטזה, "מאסטר, מבקשת רשות לגמור" היא המשיכה באותו קול היסטרי, בבקשה מאסטר" המשיכה באותו קול מתחנן, "תודה מאסטר" היא התנשפה כשאישרתי לה, פיה נפער לרווחה וגניחות קולניות חסרות פשר נפלטו מפיה, היא עצמה את עיניה וברכיה רעדו, עוד כמה פמפומים ופרץ פתאומי של אותו עסיס-תאווה-נשי עלה מתוך הכוס שלה ונזל לאורך הירך אל השטיח שמתחתיה ואנחת הנאה ארוכה נפלטה מפיה, "כן, תודה מאסטר" היא התנשפה בכבדות כשעוד גל מאותו צוף-נשי שלה נורה מגופה, "שרה מבקשת רשות להמשיך".

נתתי לה להמשיך, אין ספק שמראה כזה היה מעורר אפילו זין של אימפוטנט, בטח של בחור חרמן כמוני, עמד לי, אבל רציתי יותר אז הרשיתי לה להמשיך ו…עוד גמירה הרעידה את גופה, עוד גל מאותו עסיס-נשי שלה נורה מגופה כשהיא מתנשפת בכבדות, נשיפות כלב קולניות כאלה, "הרשיתי לך לגמור?" הרסתי את השמחה שלה.

"לא מאסטר, מצטערת מאסטר, סליחה מאסטר, חשבתי ש…"

"אין סליחה, יהיה עונש" קטעתי אותה וקמתי מהכורסה, "אבל לא עכשיו, עכשיו בא לי לתקוע אותך" ציחקקתי לקחתי את מפשק-הדוגי-סטייל-ממתכת, "מכירה?" שאלתי בלעג.

"מכירה מאסטר יואב" היא ענתה בקול מושפל ושוב הסמיקה.

"אז תעמדי כמו שנדרש ותתכונני!".

קודם היא שלפה את הויברטור שכל הזמן הזה רטט בתוכה, כיבתה אותו והניחה חזרה על השולחן ורק אז נעמדה על ברכיה והתכופפה קדימה, נשענה על מצחה והניחה את ידיה לצידי שוקיה, ראשה למטה וישבנה בולט.

 עם המפשק-דוגי-סטייל ממתכת בידי נעמדתי על ברכי מאחוריה, מריח את ריחו המשכר של הצוף הנשי הממלא את הכוס שלה. קודם הנחתי את קרסוליה בפתחי הרגליים של המפשק, אחר כך משכתי מעט לאחור את ידיה והנחתי את פרקי כף ידה בפתחי הידיים ואז סגרתי את המפשק ונעלתי אותו ולסיום פתחתי את המוט הטלסקופי לפישוק רחב, אפילו יותר רחב מהפעם הקודמת, ורק אז נעמדתי חזרה מאחוריה, מביט בה כורעת באותה כריעה משפילה כשאברי צניעותה חשופים ופתוחים בפניי והיא כולה נתונה לחסדיי, "מתאים לך ככה" גחנתי והעברתי בוהן חוקרת לאורך כל חריץ הכוס שלה, רואה את הרעד העובר בגופה, "ממש דורשת דפיקה" חייכתי לעצמי בהנאה.

 

https://pmedia.crosphera.com/5a769c3e5181f53678d015fb/5a76a11d5181f53678d01f6e.750.jpg

האמת שתכננתי קודם להעניש אותה אבל השריר הרצוני שלי עמד זקור ומתוח ודרש לשנות תכניות אז דחיתי מעט את העונש, לא ויתרתי עליו, נעמדתי מעל ישבנה וכופפתי ברכיים עד שהזין עמד והצביע על הכוס הפתוח שלה ובאיטיות נעצתי את כל הזין עמוק לכוס הגועש שלה, טובל את הזין באותו צוף טבעי ושמנוני, משמן אותו לקראת כיבוש היעד האמיתי שתכננתי, עוד פמפום אחד כדי לשפר את הציפוי השמנוני על הזין ושלפתי אותו, שלפתי ובתנועת אגן חזקה תקעתי לה אותו עמוק בתחת.

"פאק!" היא התנשפה בכבדות, גם עם השימון המוקדם עדיין זה כאב לה כשהזין קרע את דרכו לתוכה, מותח את פי הטבעת עד קצה גבול יכולתו, "פאק! כן!" היא גנחה בקול כשהתחלתי לפמפם אותה, "כן, תודה מאסטר יואב, תודה, לזה חיכיתי" היא המשיכה מתנשפת ומנסה לשלוט בעצמה, "מאסטר, שרה מבקשת רשות לגמור" היא צרחה והיה ברור שהיא בדרך לאורגזמה ולא ברור לי ממה, אין ספק שזה כאב לה.

"מרשה לך" אישרתי לה, "את יכולה לגמור כמה שאת רוצה בלי לבקש אבל בתנאי שתספרי לי".

"תודה מאסטר" ושמעתי את התאווה בקולה, "כן, הנה!" היא המשיכה באותה התנשפות קולנית, "כן, הנה, עכשיו, עכשיו! עכשיו זה בא לי!!"

ראיתי את גופה נמתח, ככל שהמפשק האוחז בידיה וברגליה איפשר לה, "כן, הנה, אני גומרתתתת!!" והיא משכה וגלגלה את הגומרת בהנאה.

המשכתי לדפוק אותה בתחת, נהנה מכך, מרגיש את החום המוקרן משפשוף הזיין שלי בפי הטבעת המתוח סביבו, "אל תחשבי שאני מוותר לך על העונש" הודעתי לה כשאני אוחז במותניה וטוחן לה ת'תחת ו…"מאסטר, אני גומרת!" היא הפתיעה אותי, כנראה שזה ההבדל בין שולט ונשלט, אני לא מאמין שהייתי גומר כשמכאיבים לי והנה אותה זה מחרמן בטרוף ו…מי יודע? אולי אני חושב ככה כי לא ניסיתי? אולי בעצם לאה צודקת כשאמרה לי שבכל שולט יש נשלט קטן שמבקש לבקוע? אולי באמת, כמו שהיא אמרה לי אז, שעד שאני לא אנסה אני לא באמת אדע? לשניה היה לי ספק אבל מייד דחקתי אותו לפינה והמשכתי לדפוק אותה ולא הייתי צריך עוד הרבה לפני שגם אני גמרתי, השפרצתי ומילאתי לה את התחת באותו שפיךְ חמים וריחני שלי.

התרוממתי והבטתי בה שוב מלמעלה, עדיין כורעת באותה תנוחה משפילה רק שעכשיו ראיתי טיפות מהשפיך שלי שמטפטפות לה מהחור של התחת. "תתכונני לעונש" הודעתי לה ולקחתי את המחבט מעור בידי.

קודם השתעשעתי בה קצת, מלטף עם המחבט לאורך חריץ התחת שלה, מתחיל בתחתית הכוס, עולה לאורך החריץ ומסיים בפי הטבעת שמתכווץ בכל נגיעה בו.

"אחת" הודעתי לה והפלקתי, חזק, שומע את צליל המכה מהדהד בחדר, רואה את הרעד החולף בגופה ויודע שהיא נושכת שפתיים. "שתיים" הפלקתי על פלח ישבנה השני, שומע שוב את הצליל המהדהד ורואה את הכתם הוורוד שהופיע גם עליו. "שלוש" הפלקתי על פלח ישבנה הראשון, מכה חזקה ואחריה עוד אחת לשני שלא יעלב והוורוד הפך כהה יותר אבל עדיין היא לא הוציאה הגה מפיה.

לרגע שוב שיחקתי בה, הרגעתי, ליטפתי עם המחבט את אחוריה ואז הפלקתי שוב, חזק, הישר אל בין רגליה המפושקות, פוגע בשפתיים הנפוחות מתשוקה ו…"איי! פאק! כואב!" היא צווחה בכאב.

"להפסיק?" שאלתי למרות שהיא לא אמרה את מילת הבטחון.

"לא מאסטר" היא צעקה ושוב שמעתי את הכאב, "לא מאסטר אל תפסיק" היא התנשפה בכבדות, "מאסטר יואב, שרה מבקשת רשות לגמור" היא הפתיעה אותי.

"מרשה לך" ציחקקתי, עדיין לא מצליח להבין איך הכאב מחרמן אותה אבל מה אכפת לי, היא מתחרמנת מהכאב ואני מתחרמן להכאיב יוצא ששנינו מרוויחים וזה בדיוק מה שהופך סֶשֶן למצויין.

הפלקתי לה עוד ארבע פעמים, פעם על כל פלח ישבן שהפך לאדום ופעמיים על השפתיים מה שהוביל אותה לעוד גמירה קולנית ואצלי העמיד תותח מחדש אז זיינתי אותה, הפעם בכוס הרותח שלה, מרשה לה לגמור והיא ניצלה את זה עד תום, הפסקתי לספור כמה אורגזמות היא חוותה לפני שגם אני גמרתי בתוכה, ממלא גם את החור השלישי שלה באותו נקטר גברי חמים וריחני.

אחר כך שיחררתי אותה מהמפסק, לערב אחד זה הספיק לי אבל לפני שסיימתי את הסשן היא עוד ניקתה לי ת'זיין כפי שמצפים מנשלטת טובה שתעשה לשולט שלה אחרי סשן מוצלח ואין ספק שהסשן הזה היה מוצלח מאד, לשנינו.

"אם יבוא לך שוב לחטוף" חפנתי את ה"חבילה" שלי בתנועה גסה כמו אז, כזאת שלא השאירה ספק בכוונה שלי, "תצלצלי, את יודעת את המספר, כי…את זיון מעולה, סגן-אלוף שרה, ועוד יותר מזה כיף לשלוט בך" הדגשתי את הסא"ל וקרצתי לה כשעמדנו ליד הדלת ובתנועה מהירה בדקתי לה שמן והצגתי לה את האצבע המרוחה בשפעת קוקטייל תשוקתנו.

"תודה מאסטר יואב" היא השפילה עינים והסמיקה, "תודה שעשית אותי אבל.. אהה… חבל" היא גימגמה.

"חבל מה?"

"לא חשוב," הסמיקה עוד יותר "לא חשוב, סתם, מצטערת, בבקשה, אולי פעם אחרת".

לא לחצתי עליה לענות אבל בדרך הביתה החלטתי החלטה עקרונית, גם הפעם סשן נוסף איתה יהיה רק אם היא תצלצל ותבקש או שהיא תעמוד למכירה באקווריום באחת ממסיבות החשק ההם, אני אליה לא מצלצל!

האם שרה תצלצל? האם דרורה תבקש את המספר של יואב ותצלצל לבקש סשן? האם יואב יחליט לחפש את הנשלט שבו? האם לאה תמשיך להזמין את יואב למסיבות שלה? האם יואב יסע ללונדון ויפגוש את הבת של לאה? ואם כן, האם זה ישתלם לו או אולי זאת תהיה בכלל טעות נוראה? את כל זאת נדע בפרק הבא "לונדון כן מחכה לי" שיפורסם כאן בקרוב.

 

 

Loading

2 מחשבות על “סגן אלוף שרה”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן