מיקי יוצא לדיג חורף – חלק ה' ואחרון

לחלק א', לחלק ד'.

 מיקי התעורר למשמע צלצול פעמון ההתראה על חבל החכות. הוא התסכל לימינו וראה את דרסי, לבושה במכנסי השלג והמגפיים עוטה עליה את המעיל.  

"תישאר", היא אמרה לו. "אני אלך לבדוק מה תפסנו. זה כנראה דג גדול, או מאוד אקטיבי, כי הוא גורם לפעמון להתנודד בעוצמה רבה", היא הוסיפה. 

מיקי רצה לצאת גם והתחיל להתלבש. אבל דרסי הסתה אותו ביד, והחלה פותחת את רוכסן השכבה הפנימית של האוהל. רגע אחר כך החלה פותחת את הרוכסן של השכבה החיצונית וזרם אוויר קר ויבש פרץ פנימה והכניס את מיקי עמוק אל תוך שק השינה החמים. אין סיכוי שהוא ייצא ל'זה' הוא חשב לעצמו. 

הוא החל להתנמנם והתעורר שוב כששמע את רוכסן האוהל נפתח שוב ודרסי נכנסה פנימה עם דג פיקרל בגודל בערך מטר – בעל ראש מחודד, לסת תחתונה בולטת כמו קרובי משפחתו היוקרתיים החידקנים וסנפיר זנב מוארך ומחודד. היא החזיקה אותו על גבו, ומיקי ראה משיפולי הבטן החתוכה שהוא כבר נוקה וטופל. 

היא זרקה את הדג אל תוך צידנית הקירור, לצד הפיקרל האחר ואז החלה להתפשט מבגדי השלג הכבדים. 

מיקי, שהיה מכוסה כולו בתוך שק השינה שלו, הסתכל בה, מנומנם ומוקסם, וניסה להוציא את מוחו מערפל הנמנום. 

אחרי שהתפשטה, החלה דרסי להתמתח כלפי התקרה ואמרה למיקי: "תן לי יד פה. יש משהו שאני רוצה להראות לך". 

מיקי רטן קצת, הוציא את עצמו מהשק"ש החמים אל חלל האוהל הקריר, ונעמד מולה. דרסי הצביעה על לשונית של רוכסן שחיבר בין התקרה וקירות האוהל ואמרה "תפתח את זה בבקשה". 

מיקי החל מושך את הרוכסן, וכך נגלה פתח בשכבה הפנימית של התקרה של האוהל, שחשף מעליו שכבת אוהל עשויה ויניל שקוף וקשיח. אחרי שסיים עם פתיחת הצד האחד, וסיים את שחרור הצד השני, שדרסי התחילה במקביל, גילה שתקרת האוהל יכולה להפוך שקופה כך שרואים את השמים מבלי לצאת מהאוהל. ומה שהוא ראה שם… 

 

מול עיניו, מלבד מאות, או אלפי כוכבים לבנבנים שזהרו אל מול כהות השמים, הטבע הרים מופע אורות מרשים. סערה מגנטית חזקה השתוללה למעלה, ואורות הצפון שהיא ייצרה צבעו את השמים במפלים וגלים ירוקים – צהובים, עם גווני כתום ואדום שהבהבו ודהו בהם ובנקודה מסוימת נראה אפילו איזור סגלגל. 

בעוד מיקי בוהה באורות הצפון (אחרי הכל, פעם ראשונה שהוא זכה לחוויה), דרסי פשטה את בגדי החוץ ונותרה בשכבה הטרמית התחתונה הצמודה.  

לפתע, הרגיש מיקי איך הוא מאבד את יציבותו, אחרי שדרסי דחפה אותו לכיוון המיטה. 

הוא צנח מטה, רגליו מכל צד של קצה המיטה הצרה, וראה את דרסי מתכופפת אחריו על ברכיה למטה. 

היא שלפה את איברו, שהזדקר באחת, מתוך הטייץ, והרטיבה אותו ביעילות בפה שלה בשאיבה אחת עניינית. אחר כך, טיפסה על המיטה, מסיטה את פתח הגטקעס שלה, ומיקמה את עצמה מעל מיקי שירטיב אותה גם כן. 

מיקי, שידע מה מצפה לו, לא התעכב או התנגד. הוא ליקק, מצץ והרטיב אותה ביעילות. וכעבור אולי עשר שניות היא משכה את עצמה אחורה, אחזה באיבר שלו והכניסה אותו אל הפתח החם, הרטוב, והמזמין שלה. 

דרסי, ושערה האדום הבוער, בערו אף יותר עם אורות הצפון מאחוריהם. היא רכבה עליו, מחככת את המפשעה שלה הלוך ושוב עליו, והאדמוניות של השיער שלה התמזגה עם גווני האדום והכתום שבשמיים. 

אחרי מספר תנועות, דרסי התקדמה מעט קדימה, מבלי להוציא את מיקי מתוכה, ומיקמה את הדגדגן שלה היישר על קצה הבטן של מיקי. היא התכופפה אליו לנשק אותו, והגבירה את קצב חיכוך הדגדגן מבלי ממש לתת לזין להיכנס או לצאת. התנועה הזו תמיד הגבירה את הריגוש שלה, והיא התחילה להשמיע יותר ויותר קולות הנאה. היא איבדה מעט שיוויו משקל, ומיקי אחז בה בכתפיים כדי שלא תיפול עליו. הוא הרגיש את הפטמות שלה מתקשחות דרך החולצה הטרמית הצמודה, ואת השפתיים שלה סוגרות על האיבר שלו בעודה ממשיכה להתחכך. 

ואז, היא רעדה – הסימן הידוע שהגיעה לאורגזמה – ובמקום לצאת, היא התהפכה, עם הגב אליו, אבל עדיין רוכבת עליו. היא הרימה את רגליה ממנו והתיישרה ככה ששכבה עליו לכל אורכה עם הפנים לשמים. 

"זה לא פייר שרק אתה זוכה לראות את האורורה", היא אמרה לו בצחקוק. והתחחילה לחכך את הישבן שלה בערוותו של מיקי, בעוד הזין שלו בוחש בתוכה בתנועות מעגליות כתוצאה מכך. מיקי, שלח יד אחת לחפון שד, וביד השניה גישש את דרכו, והתחיל לעסות את הדגדגן של דרסי שהיה נפוח ומוכן לקצת תשומת לב ישירה. 

כעבור דקה, או פחות, דרסי רעדה שוב, ומיקי הרגיש איך ערוותה הפכה רטובה יותר. מיקי הטה אותה הצידה, החליקה החוצה ממנה, ואז התהפך מעליה, וחדר אותה במיסיונרית. 

דרסי הטתה ראשה לאחור, ופיה היה פתוח באופן שהעיד על העונג שהיא חווה. מיקי חדר אותה בתנועות ארוכות, אבל מהירות והרגיש את הזרע מטפס בהתמדה בתוך איברו. הוא הביט בעיניה, ובתוך הלבן והכחול הבהיר שלהן, ראה השתקפות של שמי הלילה ואורות הצפון. הוא התכופף לנשק אותה, ופלט את עצמו בתוכה בשתי פעימות ואז קרס, ראשו לצד ראשה, נזהר שלא למחוץ אותה תחת כובד משקלו. 

הוא התגלגל החוצה ממנה, ונשכב לצידה על הגב. כל אחד מהם שכב על חצי מיטה, כשבערך שני שליש שלהם באוויר, אז הוא עבר למיטה השניה, והם הסתכלו על מופע האורות הצפוני המרשים – מתנשפים. מזיעים. מסופקים. 

 ***********

פעמון הכניסה בביתה של דרסי צלצל בקול ציוץ ציפורים. 

מיקי, היה קצת מתוח, וקיפץ בדריכות על הספה בסלון. דרסי יצאה מהמטבח וחצתה את מבואת הכניסה כדי לפתוח את הדלת לאורחים. גם בפניה ובהליכתה ניכרו הציפייה וההתרגשות. 

בדלת, עמדו מחייכים מקס ולורה עם בקבוק יין עטוף בשקית נייר ושקית קניות עם קופסאות מלאות תותים.  

"כנסו, כנסו", אמרה דרסי, וזזה הצידה לפנות להם מקום. 

השניים נכנסו והסתכלו סביבם בסקרנות – אבל, לא שהיה הרבה מה לראות. הבית של דרסי היה בית פרוורי ממוצע של עיר צפון אמריקאית רגילה בתכלית. כמובן, בשביל מיקי זה נראה בית מידות גדול. וילה. עם חצר קדמית וחצר אחורית, ומרתף וגראז' כפול לשתי מכוניות, ואפילו ג'קוזי בחצר האחורית שגם איתו נותרו מקום לגריל, שולחן ישיבה, אדניות ירק ועוד. 

בעוד מקס ולורה נכנסים, דרסי ניסתה לפתח שיחת חולין ראשונית. "אז, איך הייתה הנסיעה"? היא שאלה בחביבות ומקס הנהן והפטיר משהו בסגנון של "עברנו את זה", רק עוד ארבע שעות ומחר נהיה חזרה בבית. 

"הכביש היה קצת עצבני", עקבה אחריו לורה בתשובה משלה. "היו הרבה מכוניות על הכביש, והרבה אנשים שמיהרו ועברו באופן קיצוני את הגבלת המהירות. כמובן, גם היו כמה מכונות מהירות, כך שלא היה משעמם". 

הם עברו לסלון, לורה התיישבה לצד מיקי על הספה הארוכה, ומקס התיישב לצידה השני. דרסי, חזרה מן המטבח עם פותחן בקבוקים וארבע כוסות. "נשתה קצת?", היא שאלה. "בוא נראה מה הבאתם", היא אמרה, ודחקה את עצמה בין לורה ומקס, מחייבת את לורה להצמד יותר אל מיקי מצידה האחר של הספה. 

מקס חלץ את פקק הבקבוק ומזג מעט יין לכל הכוסות. לורה ודרסי השיקו אותן זו עם זו ולגמו כל אחת שלוק נאה. מקס ערסל את הכוס שלו, לקח שאיפה כמבין עניין, וערבל את היין בכוס. מיקי נתן שלוק חסר חן או ידענות. היין היה חמוץ, מעט מריר ושמנוני. באופן כללי יין לא היה הקטע שלו. אבל… נימוס… ודרך ארץ. 

דרסי כבר הספיקה למלא את הכוס בשנית בעוד הנוזל מתחמם ומתייתם בכוסו של מיקי. השיחה נסובה סביב שינויים בעיר. מקס ולורה, לא עברו באזור כבר כמה שנים והופתעו מכמות הבניה, השכונות החדשות, בית חולים גדול ועוד. מיקי שם לב שתוך כדי שיחה מקס התחיל כבר לגעת בדרסי יותר. תחילה בגב כף היד, ואז בירך ובכתף ועכשיו ממש ליטף את הירך שלה תוך כדי שהוא לוגם ונותן לבנות לדבר. 

לורה, שגבה הופנה מעט הצידה ממיקי ואל שני האחרים דיברה בלהט וידיה התנופפו מעט, מיקי ניסה להיטיב את ישיבתו ומיקם את ידיו אחת לצידה של לורה על מסעד הספה, והשניה על הירך שלו, לצד רגלה של לורה. בעדינות הוא גישש עם אותה יד ימנית מהירך שלו אל הירך שלה, ולא מצא שום התנגדות. להיפך, לורה לקחה לגימה נוספת מכוס היין, וכשהורידה אותה חזרה אל השולחן, תפסה את ידו השמאלית של מיקי והניחה אותה על הבטן שלה לתנועת חיבוק. היא החלה להישען אחורה על מיקי, בטבעיות מוחלטת, בעודה ממשיכה את השיחה. 

בין יין, ונישנושי זיתים, קוביות גבינה ועגבניות, המתח החל להתפוגג, והידיים החלו גולשות לכל מיני כיוונים. מיקי ליטף את הבטן של לורה במעגלים ואט אט הרחיב את התנועה יותר למטה אל קו החגורה ויותר למעלה לקפל השדיים שלה מלמטה. דרסי החזיקה רגל אחת מושענת בין שתי רגליו של מקס, נותנת לו ללטף את הירך הפנימית שלה, וידה שלוחה בבוטות בלתי מתנצלת אל בין רגליו. 

בטבעיות, ומבלי עניין, לורה סיימה משפט, ובמקום לשלוח יד אל כוס היין שלה, הטתה את ראשה אחורה, הרימה יד וקירבה את פניו של מיקי אליה לנשיקה.  היא נישקה אותו בצרפתית מבוישת – כך מיקי קרא לנשיקות האלו שמתחילות מעט על השפתיים, ואז הלשון מנסה בעדינות לראות אם יש לה פרטנר למשחק, וכשיש מתחילה להתלהב יותר. במקביל, היא משכה את ידו הימנית מאיזור הבטן למטה אל תוך המכנסיים שלה כך שמיקי הרגיש את צוות שיער הערווה שלה. הוא התחיל לצמח זקפה באיבר, ולורה לבטח הרגישה את זה. היא כבר ידעה מה מסתתר בין מכנסיו מהלילה הקודם שבילו ביחד פחות משבוע קודם לכן. 

דרסי מצידה לא בזבזה זמן גם כן. היא התיישבה על רגליו של מקס, פניה אליו, והתחילה לנשק אותו וללטף אותו. לאט לאט פתחה את כפתורי חולצתו וחשפה את הגופיה שמתחת. היא זזה מעט קדימה ואחורה, מחככת את האגן שלה בשלו, ומחממת אותו לקראת הבאות. 

הם המשיכו להתגפף כך, שני זוגות על ספה אחת, ולאט לאט איבדו בגדים בתהליך. 

תחילה, לורה הורידה למיקי את חולצת הטריקו ואז הסירה את חולצתה ונותרה בחזיה ובמכנסי הג'ינס. דרסי השלימה את הורדת חולצת הכפתורים של מקס, ואז צללה בין רגליו, משכה מעליו את המכנס והתחילה ללטף את האיבר המזדקר דרך התחתון. היא המשיכה, ומקס התחיל להשמיע קולות עונג מהוסים, ואז היא משכה את התחתון מתחת רגליו והתחילה למצוץ לו בעדינות, תוך הסתכלות היישר בעיניו ומצמוץ בשפתיים. 

לורה קפצה על רגליה, ובמעין ריקוד קטן וניתורים הסירה את הג'ינס שלה ואז את החזיה. השדיים העגולים והמלאים שלה נפלו קצת למטה, אבל גם זה אל זה, ויצרו חריץ עמוק ומזמין ביניהם, והיא ניצלה זאת לדחוף את ראשו של מיקי היישר ביניהם. מיקי ליקק ומצץ פטמות, ונענע את ראשו בין שדיה הרכים, ורגיש לורה מתחילה להוריד את מכנסיו. מיקי משך ראשו לאחור, יישר רגליו והוריד במכה הן את המכנס והן את התחתון. 

עכשיו, כשלורה לקחה צעד אחורה, מיקי ניצל את ההזדמנות והוריד לה את התחתון. מותיר אותה עומדת עירומה לגמרי מולו. הוא קירב אותה אליו, תוך חפינת פלחי שדיה המלאים, וקבר את ראשו בין רגליה לליקוקים ונישוקים אירוטיים. 

הוא חזר על התנועות והתהליך שדרסי לימדה אותו ומצא מאוד מוצלח עם לורה בעבר. תחילה ליקק מסביב את כפלי השפתיים החיצוניות. מעביר את הלשון בתנועות ארוכות כנגד סיבוב השעון. לאט לאט החל לשלב מעבר גם באמצע, בין השפתיים החיצוניות, בסיבובי הליקוק וכך אט אט פתח אותן וחשף את חלקיו הפנימיים של איבר התענוגות שלה. אחר כך, החל לרפרף בעדינות על החלק החשוף של הדגדגן, שעדיין לא היה נפוח או מרוגש. הוא המשיך כל העת בתנועות נגד סיבוב השעון, ומדי פעם שילב מציצה או ליקוק אחד ישיר. לורה התחילה להגיש לו את הדגדגן שלה קדימה, והוא נענה במתן יותר ויותר דגש למרכז האיבר, ופחות לשפתיים שסביבו. לבסוף, כשממש אפשר היה להרגיש את הדגדגן תפוח הוא ינק אותו בצורה מכוונת, ואז, סובב את לורה לשבת על הספה לידו. 

כל הזמן הזה דרסי עסקה בירידה מתמשכת ומושקעת למקס. בין לבין היא פתחה והסירה את המכנס והחזיית ספורט הקלילה שלה, ונותרה בתחתונים, בכריעה מול רגליו של מקס. בנקודה שבה הושיב מיקי את לורה על הספה, ניצלה דרסי את ההזדמנות ועלה באמצע לרכינה על ארבע על הספה, ואילצה את מקס לקחת תזוזה הצידה לשבת על כרית היד. מקס ישב עם רגל אחת נוגעת ברצפה והשניה מקופלת. דרסי רכונה על ארבע על הספה מצצה לו. לורה, סובבה את עצמה, והכניסה את ראשה בין רגלי דרסי, הסיטה עם ידיה את התחתון הצידה והתחילה לרדת לה, ומיקי הסתכל על השרשרת האנושית הזו בהנאה, חיכך את הזין שלו בפתח של לורה לצורך סיכוך והתחיל חודר אותה. 

הרכינה על כרית היד של הספה הייתה מעט קשה למיקי. כמו מקס, רגל אחת שלו הייתה מונחת על הרצפה לצד הספה. אבל, התנועות קדימה ואחורה גרמו לו לאבד שיווי משקל והוא מצא את עצמו מתייצב על ידי שליחת יד אחת והישענות על השד הרך והמזין של לורה. להפתעתו, לורה שלחה את היד הפנויה שלה ובמקום לסלק את ידו של מיקי לחלוטין, מיקמה אותה מחדש, היישר על הצוואר שלה, ועם עיניה, מבין רגליה של דרסי, רמזה לו שהיא רוצה שקצת יחנוק אותה.  

מיקי התמים, למד המון מדרסי, ומהחוויות עם החברים והחברות שלה. אבל, עדיין לא למד הכל. משחקי חניקה, למשל, לא היו משהו בלקסיקון שלו. אז, הוא כרך את שתי ידיו על הצוואר של לורה והחל לוחץ, מעט, ובצורה מאוד חופשית. לורה שמה יד על ידו וסימנה לו להגביר את הלחץ, והוא נענה. אבל אחרי מספר חדירות, שיחרר זאת וחזר ללוש את השדיים שלה, ולשחק בדגדגן שלה במקום. הוא הרגיש יותר בנוח עם זה, וזה עזר לו להתרכז בהנאה שלהם. 

לורה עינגה את דרסי היטב והדבר ניכר גם ביציבות של דרסי. היא רעדה קלות ואפילו ירדה עד כדי כריעה וממש ישיבה על הפנים של לורה עם כל המשקל. גם מקס נאנח קשות ואז סינן בכמעט לחישה לדרסי שהוא עומד לגמור. דרסי הנהנה לו, והוא שיחרר את המטען שלו היישר בתוך הפה שלה. דרסי בלעה, ואז, שלחה יד, ולקחה לגימה מהיין להוריד איתו את מנת הזרע.  

אחר כך, דרסי נעמדה ושאלה "מה דעתכם לשטוף קצת את הזעה בג'קוזי?"  

מקס נראה מהנהן בהסכמה. אבל לורה, הרימה ראש ותוך הסתכלות על שניהם הודיעה "מיקי עוד לא גמר. זה לא פייר". מיקי ניסה להגיד שזה בסדר, והוא יכול לעצור. אבל לורה הסתכלה על דרסי ואמרה לה "בואי נעזור לו יחד". 

מיקי יצא מלורה, והיא ודרסי ירדו על ארבע והתחילו לשאוב את הזיין הזקור והרטוב של מיקי מכל המיצים שלו. דרסי, בכישורי הגרון העמוק המדהימים שלה הכניסה את כולו עמוק עמוק אליה, ולורה מצצה, ליקקה וחפנה את הביצים שלו, ומיקי הרגיש איך הגמירה שלו מתקדמת במהירות. 

"אני הולך לגמור", הוא הודיעה לשתיהן, והרגיש איך דרסי מוציאה אותו ממנה, ותוך כדי שפשוף נמרץ מכוונת את האיבר שלו למטה, היישר אל החזה של שתיהן. הוא ריסס אותן בשני מטחים שנחלקו פחות או יותר שווה בשווה. על שדי שתיהן נטף זרע לבן וסמיך וזלג בין השדיים אל כיוון הטבור. 

לורה שלחה יד, חפנה כמה מפיות נייר והתחילה לנגב את דרסי ואת עצמה במקביל. מקס עמד סמוק ומרוצה מכל העניין ברגליים מפוסקות, הסלולרי שלו בידו, ובפיו הכרזה ניצחת "איזו גמירה מעולה, והכל מתועד – אבל בלי פנים. אני אשלח לכם עוד מעט שיהיה לכולנו זכרון נפלא". 

לורה ומקס נשארו ללילה, ואתם יכולים כולכם לנחש אילו חגיגות הלכו שם. אחר כך יצאו לדרכם ואיכשהו למיקי ודרסי לא יצא להיפגש איתם שוב אף פעם. אבל, אולי, יום אחד, אם מיקי יהיה בכיוון הנכון – יש לו עדיין את הטלפון של מקס, ומי יודע אילו חגיגות הם יכולים לחגוג שניהם – עם או בלי לורה ודרסי לצידם. 

עלילות מיקי בצפון אמריקה טרם הסתיימו, ועוד סיפורים יובאו בהמשך. 

בינתיים, אשמח לשמוע מה מחשבת כשקראת את הסיפורים. 

אפשר לכתוב אלי ישירות אל (meadow–man)אצל (הוטמייל).com  או להשאיר כאן באתר תגובות. 

Loading

3 מחשבות על “מיקי יוצא לדיג חורף – חלק ה' ואחרון”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן