מיקי יוצא לדיג חורף – חלק ג'

לחלק א', לחלק ב'

מיקי התעורר ראשון. השעון הדיגיטלי האיר באור כתום שבע ועשרים בבוקר. הוא הלך לשירותים להתרוקן, ואז התחיל לחמם מים במחשבה שמקלחת תהיה רעיון טוב. זקפת הבוקר שלו עמדה זקוף וחזק ואפילו ההפסקה לא ממש שינתה זאת.

שניה אחרי שהוריד את המים, דלת האמבטיה נפתחה ולורה עמדה שם. "אפשר להצטרף?" היא שאלה, וחמקה פנימה – סוגרת את הדלת אחריה. 

היא נכנסה למים והחלה רוחצת את עצמה. מיקי, חיוך מרוח על פניו, נכנס אחריה אל המקלחון והחל מלטף את הגב וצידי שדיה מאחורה. הזין שלו התחכך במעלה הגב שלה, ובקצה התחתון של החריץ שלה והיא בתגובה התחילה להימתח מעלה ומטה, משתפשפת עליו. 

לורה שלחה יד ולקחה קצת סבון מהבקבוקון שמיקי הכין מוקדם יותר. היא  פיזרה קצת בין ידיה, ואז שלחה את הידיים אחורה, מבלי להסתובב, והתחילה משפשפת ומורחת אותו על הזין הזקור.  

"עכשיו הוא יהיה נקי היטב, ואז נדאג שהוא יתלכלך שוב", היא אמרה בשעשוע, ועברה לרחוץ קצת את ערוותה וישבנה. מיקי מצידו שלח יד ואסף כמות סבון בעצמו. הוא עירסל קצת מים ביד וערבב, ואז התחיל למרוח ולסבן את השדיים של לורה בתנועות מעגליות, מרפרף על קצה הפטמות שהתחילו לעמוד בקשיחות, אבל לא ממש נוגע בהן. 

לורה קטעה אותו, אחרי שהסבון נשטף מהאיבר הנוקשה שלו. היא ירדה על ארבע והתחילה למצוץ לו, בעודה מעסה את הדגדגן שלה, ואולי – כך זה היה נראה – מחדירה אצבע או שתיים פנימה. 

היא עשתה זאת למשך כמה רגעים בהם מיקי נאנח ונהנה, אבל גם ניצל שעת כושר זריזה כדי לרחוץ ולסבן את פלג הגוף העליון. תוך כדי כך, מעט מים נפלו על פניה של לורה. היא נחנקה קלות והשתנקה. מיקי הרים אותה למעלה, חיבק אותה קלות עד שנרגעה ואמר "סליחה. לא התכוונתי". 

לורה ענתה לו בנשיקת תנוך האוזן – מה שגרם לו לרעוד ולאבד מעט שיווי משקל. אחר כך לורה שלחה יד החוצה והכניסה פנימה חבילת קונדום סגורה. "באתי מוכנה", היא אמרה לו בשביעות רצון. 

מיקי קרע את האריזה וגלגל מטה את הגומי עד נקודה מסוימת. ואז לורה ירדה שוב על ברכיה, אספה אותו בפה וגלגלה הלאה תוך כדי מציצה נעימה.  

מיקי הרים אותה, השעין אותה על הקיר עם הגב אליו ופיסק את רגליה מעט. הוא רכן על ירכיו ונכנס אליה מאחורה בעדינות, אך בתנועה חלקה וארוכה אחת.  

הפרש הגבהים ביניהם הקשה על מיקי, שנאלץ לרכון עם כל כובד משקלו על ירכיו, בעודו חודר את לורה, והוא חיפש דרך יעילה יותר ומאמצת פחות לעשות זאת. הוא הסיט את זרם המים הצידה, ירד לישיבה חלקית על קצה האמבט והזמין את לורה להשתפד עליו. היא ירדה בשמחה והתחילה רוכבת אותו מעלה ומטה, בעוד הוא זוכה למצוץ ללקק ולחפון את שדיה שמולו, והיא התחילה להיאנח ולהמהם. 

לורה הגבירה את קצב העליות והירידות וההתרגשות אחזה בה. אבל, היה ברור למיקי שהיא לא תוכל לממש את כל רצונותיה ככה. מצד שני, הוא לא ידע מה לעשות לגבי זה. 

אחרי עוד כמה תנועות, לורה התרוממה והוציאה אותו ממנה. היא הסיטה את וילון האמבטיה, והחוותה למיקי לשבת על מכסה האסלה. אחרי שהתיישב, היא השתפדה עליו, תוך כדי כריעה כשגבה אליו. היא הגבירה את זרם המים לשיא, וחיממה אותם לחום המירבי, מה שיצר המון אדים והפך את החדר לסאונה קטנה. "ככה לא יהיה לנו קר", היא הסבירה, בעודה שולחת את גופה קדימה ואחורה אל עבר מיקי. 

בנקודה מסוימת מיקי תפס אותה במותניים ומשך אותה להישאר, כשהוא כולו בתוכה. הוא השחיל את שתי ידיו תחת ירכיה, ואז, במאמץ מסוים, הרים את עצמו ואותה, בעודה פונה אליו בגבה, ותוך כדי עמידה הרים והוריד אותה על האיבר שלו למשך כמה תנועות. לורה רעשה ורעדה עכשיו מאוד, והאיבר שלה התכווץ מאוד על זה של מיקי. מיקי נשך שפתיים, והתאמץ והצליח בעוד שלוש תנועות נוספות להביא אותה לכדי גמירה נאה ואז הוריד אותה בזהירות וקרס חזרה על אסלת השירותים. לורה לעומת זאת התישבה חצי מקופלת בקרבת המים, שלחה יד לקרר אותם קצת, ואז רעדה והתנודדה עם עצמה כבתוך אקסטזה לזמן מה.  

אחרי שהתאושש, מיקי קם, הוריד את הקונדום, ירד על ברכיו אל מולה לחבק אותה והיא עשתה לו ביד עד שגמר בעצמו. 

הם רחצו את עצמם שוב, התנגבו חלקית במגבות, ויצאו החוצה אל החדר שלא היה קפוא, אבל ביחס לסאונה שעשו, היה צונן למדי.  

מולם מצאו את דרסי רוכבת על מקס, ידיה מחזיקות את השיער הג'ינג'י השופע שלה, השדיים הקטנים שלה מקפצים, ואת מקס מזיע ונאנח תחתיה. 

"מה, רק לכם מותר לנצל את זקפת הבוקר?" שאלה דרסי בין אנחה אחת לאחרת. היא התיישבה על מקס, ותוך כדי חיכוך אגן נמרץ הגבירה את הקצב וההתרגשות, עוד ועוד, ואז קרסה עליו וגמרה ברעידה גדולה. 

"עכשיו תורנו להתרחץ", היא אמרה אחרי עוד כמה רגעים. 

מיקי ולורה צחקקו ואמרו, "בבקשה. חיממנו לכם את המים". 

מהאמבטיה נשמעו קולות צחקוק, גרגור ואנחות קלות, ומיקי ולורה צחקו בעצמם. 

הם התלבשו בשתיקה, מיקי בגבו אל לורה ופניו אל הדלת, אבל ידע שהיא בוחנת כל תנועה וכל חלק בגופו המתכסה אט אט בבד. אחרי שסיים והסתובב אליה, היא ישבה שם עם הסלולרי ונראתה עסוקה. כשסיימה, שאל מיקי בענייניות "מה דעתך שניתן להם להתארגן בשקט ונלך לבדוק את אורחת הבוקר?" לורה קפצה על ההצעה – מילולית ורעיונית – והם סגרו אחריהם את הדלת והלכו אל לובי המלון היכן שארוחת הבוקר הכלולה הייתה פרוסה. 

זה היה מלון דרכים זול ובסיסי וארוחת הבוקר כללה פינת קפה עם קפה מבושל, כמה בייגלים עם תוספות שונות, קופסאות קטנות של גבינת שמנת וממרחים מתוקים, וכמה פרוסות גבינה צהובה. הם התיישבו לאכול ומיקי ניסה לגלגלל עם לורה שיחת חולין.  

"אז, מה אתם מתכננים להיום?" הוא שאל. ולורה, לקחה רגע לבלוע חתיכת בייגל ואמרה לו בשעשוע "די אותו הדבר שעשינו אתמול בערב, רק בעיירה אחרת. אנחנו אמורים להשתתף בחתונה של חברים משותפים לנו, לצ'לסי ולאדם ביום ראשון אחר הצהריים וזו נסיעה של 20 שעות. אז, חילקנו לשלושה לילות, ומקס ואני זוכים לחגוג כל ערב עם חברים חדשים אחרים". 

מיקי נראה מופתע ומבולבל, והבייגל נתקע לו קצת בגרון מההפתעה. למזלו, באותו הרגע נכנסו צ'לסי ואדם ובאו לקראתם. "איפה מקס?" שאל אדם בהפתעה מסוימת ולורה ענתה לו בענייניות "הוא מסיים לארוז ולהכניס דברים לרכב ואז יבוא". כשהלך צ'לסי הגניבה אליהם מבט ממתיק סוד ואמרה "קיוויתי לקום לפניו ולהתגנב אליכם לחדר חזרה. אבל, הבוק הזה קם בשש ויצא לריצה ודפק לי את התוכנית". מיקי גיחך ומבלי להתבלבל אמר לצ'לסי "אולי תשימי לו כדור שינה בשתייה הלילה, שתוכלי לחגוג עם מקס ולורה במקום הבא". צ'לסי התחילה להחליף צבעים, ואז הלכה לארגן לעצמה משהו לנגוס גם כן. 

כעבור רגע קט דרסי ומקס נכנסו. דרסי אמרה היי ועדכנה שכבר ארזה את התיק הקטן שלהם והכל על הטנדר מוכן לתזוזה. היא חטפה בייגל אחד עם חמוציות מיובשות, ואמרה למיקי "בוא, יש לנו עוד דרך ארוכה לפנינו". מיקי חיבק את לורה חיבוק הגון, והגניב נשיקה קטנה על הלחי בנימוס. הוא נתן גם לצ'לסי חיבוק – פחות הדוק ויותר מאופק – ותפיחה טובה על הגב של מקס בצירוף "כיף אתכם, יהיה נחמד להיפגש שוב מתישהו". 

"אל תדאג", ענה לו מקס, "החלפתי מספרים עם דרסי ונתקשר אליכם כשנעבור באיזור בדרך חזרה". 

דרסי ומיקי נפנפו לשלום אחרון ויצאו אל הרכב. 

הם יצאו מתחומי העיירה והכביש נכנס אל עומק היער. כמה בתים היו פזורים לאורכו, חלקם קרובים לכביש, חלקם בעומק מסוים פנימה. אחרי כעשר דקות נסיעה נפתחה מימין כניסה לחניון מטיילים קטן ודרסי פנתה אליה. 

היא הסתובבה אל מיקי ואמרה לו "מקס היה מאוד נחמד וכיפי הבוקר. אבל, הוא השאיר לי קודם כל אורגזמה תקועה שאני חייבת לשחרר, ושנית, געגועים עזים לזין שלך שממלא אותי עמוק וטוב בכל הפינות החשובות". 

היא כיבתה את המנוע, קפצה למושב האחורי הרחב של הטנדר, הפשילה מכנסיים ותחתונים במכה ושאלה "נו, אתה בא?". 

הם עשו סקס אפקטיבי ומהיר במושב האחורי. דרסי קראה לזה "סקס של זונות".

מיקי מישש את השדיים שלה וקצת הזיז את חזיית הספורט כדי למצוץ פטמה. הוא אפילו לא הוריד לגמרי את המכנסיים. פשוט נכנס אליה בתנועה חלקה. היא הייתה רטובה וחמה. הוא הוריד את ברכיו מהמושב ונותר על הצד הקדמי של הרגל בעודו מנסה לחדור אליה במין מסיונרית עקומה שכזו. 

דרסי אמרה "ככה זה לא יילך", והסתובבה אליו לדוגי עם התחת מטה. מיקי נכנס אליה שוב, וגם שלח יד לעסות את הדגדגן שלה. הוא היה תפוח ונפוח ומהר מאוד דרסי רעדה והתכווצה עליו. הוא המשיך לחדור אליה בתנועות קצרות ועמוקות. לא ממש הוציא את הזין כל הדרך החוצה בשום שלב. החזיק אותה חזק במותניים וזיין. "אם להיות כנה", חשב בינו לבינו "בכלל לא בא לי עכשיו. אבל, אני רוצה לעשות לדרסי טוב". הוא המשיך כך עוד כחצי דקה, ובין הגירוי בפנים ובעומק, והגירוי של האצבעות בחוץ, דרסי החלה מתנשפת בכבדות ואז גמרה. גמירה קטנה, שקטה וחסרת חן.

מיקי חיכה כמה רגעים ואז שאל "את רוצה שאצא או שאגמור? חבל לי ללכלך אותך שתשבי ככה כל שאר הנסיעה". דרסי משכה את עצמה קדימה, הסתובבה אליו ואמרה לו "אתה יודע שאתה מתוק? זה הדבר הכי מתחשב שאי פעם אמרו לי כמשפט ראשון אחרי סוף אקט". מיקי לא ממש ירד לסוף דעתה. הוא פשוט ראה זאת כשאלה עניינית.  

הם התלבשו במהירות, ויצאו שוב אל הדרך אל אגם יעדם.

Loading

5 מחשבות על “מיקי יוצא לדיג חורף – חלק ג'”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן