מזדיינת כמו גבר

לקבל מחמאות מגברים על הצורה שבה את מזדיינת זה הכי קל בעולם. תני להם קצת תנועה, קצת קולות, קצת דרמה והם יהיו בשמיים. ירגישו הכי גברים שבעולם ויפזרו אליך חזרה קצת מאבק הטסטוסטורן שלהם בצורה של מחמאות.
רק שהיא הביאה את זה לדרגה של אומנות.
היא כל כך אוהבת להזדיין. אוהבת את המשחק כולו, אוהבת להשקיע, לקבל, את הדרך וכמובן את התוצאה.
כבר אמרו עליה הכל. אמרו שהיא זיון מעולה, אמרו שהיא מזדיינת כמו גבר, אמרו שהייתה יכולה לעשות קריירה ועוד ועוד. אין ספק שחלק מהדברים היו מעליבים ומגעילים אך היא למדה לקחת את כולם כמחמאות. אין לה באמת ציפיות.

פעם שהיה לה כוח הייתה יוצאת למועדונים ולפאבים כדי להתחיל עם גברים. משקיעה שעות בלהיראות הכי רדודה וזולה בעולם. מחפשת את הבגדים הכי זנותיים שהיא יכולה למצוא. מחשופים עמוקים, איפור כבד, גרביונים, גב חשוף, בגדים קטנטנים, חוטיני שבולט יוצר מידי, עקבים גבוהים כמובן, בגדים שקופים. יודעת מאה אחוז שכל העיניים יופנו אליה וישארו עליה לכל הערב. רוקדת ריקודים נועזים, שותה לבד על הבר, מפלרטטת ונוגעת בכל אחד שרק עובר בטווח ידה.
בכל פעם הייתה מחליטה מה בא לה הערב, אולי גבוהה וכהה, אולי שרירי, אולי בעצם חנון לבנבן ורופס או זוג הרפתקן. מכל אחד ידעה להוציא את הזיון הנכון עבורה, ממש חוש שישי. לאגרסיביים התחננה שיבעלו אותה בכוח, צרחה מכאב וביקשה עוד. לפסיביים יותר הבטיחה שמעולם לא זיינו אותה כל כך טוב, עם כל כך הרבה רגש. למסריחים הבטיחה שזו בדיוק הסטייה שלה, לשחורים הבטיחה שהיא לעולם לא חוזרת לזרגים לבנים ועוד ועוד.
מהרגע שמצאה את המיועד הכל כבר זרם מהר. לעיתים רחוקות מאוד המתינה לגברברים שיתחילו איתה. לרוב פשוט ניגשה בצורה ישירה מחפשת עור חשוף לשים את ידה עליו. יד ארוכה שנשלחת תחת החולצה מלטפת את הבטן, מטפסת עד הצוואר מאחור או חודרת תחת שרוול החולצה. מרגישה את הרעד הקל מההפתעה. אחר כך עברה קרוב קרוב לאוזנו של הקורבן ולחשה איזו שאלה פרובוקטיבית המלווה בהבטחה. משהו כמו "לא תאמין איך אני מרטיבה מצביטה הגונה בפיטמה" או "עוד לא מצאתי זין שגרם לי להשתנק" שום דבר מתוחכם, רק ישירות שלרוב היממה אותם. היא לא אהבה לעשות את זה בשירותים למרות שגם זה קרה לא מעט פעמים. המטרה הייתה להגיע למיטה נוחה, לקבל זין כמו שצריך. לרוב הם טעו וביקשו לשוחח, חשבו שהם צריכים לקנות לה משקאות ולהפעיל את שיטות הפיתוי המתוחכמות שלהם עליה. בזבוז זמן.
מוצצת על הבירכיים
לפחות ההתחלה דומה , על כולם התנפלה מיד כשנכנסו לדירה וירדה מיד על הברכיים מתחננת למצוץ. כך מיד למדה על הקורבנות שלה, עד כמה הם בטוחים בעצמם, עד כמה הם מוכנים לחוויות חדשות. את ההצגה התחילה מיד, קולות חנק קשים גם אם היה מדובר בזין פצפון, טונות של רוק וגניחות רמות כאילו רק הרגע השתחררה מכלא נשים או משהו כזה, דואגת להכניס אותם לאווירה. אלה שגמרו כבר בשלב הזה הצחיקו אותה מאוד. המבוכה גרמה להם להפוך לכנועים ולהתאמץ בשבילה. לכוחניים יותר לקח דקה או שתיים לצאת מההלם ואילו החלו לאחוז בשערה ולמעוך אותה עמוק לתוך שיער הערווה שלהם. היא כמובן החלה לצרוח ולבכות בוחנת אם זו הצגה או שהם מהזכרי אלפא רציניים. הרוב המוחלט עצרו ושאלו אם היא בסדר, היהלומים האמתיים פשוט התעלמו ממנה והמשיכו לפמפם את עצמם לתוכה.
אחר כך כמו בסרט סקס נחות היא גוררת אותם למיטה בעוד היא משחררת אותם מבגדיהם, היא כמובן שיחקה את המשחק ונשארה בנעלי עקב וגרביונים. התנוחה המועדפת עליה היא כמובן הדוגי סטייל, אין הרגשה טובה יותר מביצים שהולמות בדגדגן בזמן שהכוס מלא. היא צורחת, היא דוחפת את עצמה אליהן חזרה כדי להגביר את עוצמת החדירה. היא מתחננת לעוד, צועקת שהיא רוצה חזק יותר, מודיעה להם בכל פעם שהיא גומרת ומזהירה אותם לא להפסיק. הוא שולחת את הידיים אחורה ומפסקת את עצמה עבורם, חלקם טועים לחשוב שזו הזמנה להיכנס אליה לתחת אבל לא נורא. כשהם מתקרבים לגמירה היא מתהפכת, רוצה לראות אותם גומרים, מזמינה אותם להשפריץ עליה, על הבטן, להגיע עד החזה, להגיע עד הפנים.

ואז כל מה שהיא רוצה זה להתכרבל ולישון. המטומטמים ממשיכים לטעות וחושבים שהם צריכים עוד לדבר איתה או משהו כזה

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן