כל שבוע זנזונת אחרת

סיפור מאת משחק מקדים

 

אחרי שהתגרשה היא כעסה מאוד. כעסה על העולם באופן כללי אבל בעיקר כעסה על הבן זונה. הבן זונה שבחמש שנים האחרונות בכלל חשבה שהוא הומו. כמו כל זוג אחרי עשור של נישואים היא נתנה לו בכל שנה מציצה של יום הולדת וזהו בערך. לא בערך, בדיוק. היא בכלל לא יכלה לזכור את הפעם האחרונה שגמרה יחד איתו.

אבל עכשיו, כל שבוע רואים אותו עם איזה זנזונת אחרת, כל פעם צעירה יותר ובלונדינית יותר ועם עקבים גבוהים יותר. מבלה במועדוני ריקודים כמו איזה ילד, מכיר את השבועית שלו לחברים וקורץ להם מאחורי גבה שלא ייקחו אותה ברצינות כי בשבוע הבא תבוא זנזונת אחרת. אפילו סיפרו לה שראו אותם בחוף נודיסטים. בחוף נודיסטים! איתה ביקש לכבות את האור כי קצת קשה לו. בן זונה!

אז פלא שהיא כעסה?

אחרי כמה חודשים כאלה החליטה לאסוף את עצמה ולמצוא את עצמה מחדש. ברור שהיא רצתה להוציא לו העיניים, רצתה שיקנא גם כן בחיים הנפלאים שהיא חיה ועם ההרמון של הגברברים הצעירים והחטובים שתמצא לעצמה. היא נרשמה להכל, אתרי היכרויות, אפליקציות, הכרויות דיסקרטיות, היכרויות לטבעונים ועוד כמה שהיא אפילו לא זוכרת. חברה עזרה לה לצלם את עצמה בתמונות מחמיאות ומרומזות, שמלה לבנה וחושפנית, עקבים של בוא-דפוק-אותי וגוף בוגר אך חטוב של פעמיים בשבוע פילטיס.

מבול הפניות שתקף אותה בהחלט רומם לה את האגו ובאותה עת גרם לה לבחילה. מי בכלל ידע שיש כל כך הרבה סוטים שם בחוץ? גברים מכל מיני סוגים שלא מפחדים להציע כל מיני דברים שהיא אפילו לא ידעה שקיימים בעולם הזה. מי בכלל רוצה ללקק לה את כפות הרגליים? למה שתרצה להצטרף לזוגות בתור נשלטת? מאיפה בא להם הרעיון שהיא תאונן עבורם מול המצלמה? ואילו העניינים הרגועים. גברים, זוגות ואפילו כמה נשים, כולם מציעים את עצמם, כל אחד מחפש משהו. החל מנישואים, דרך מערכות יחסים ועד מין. אין ספק שנשארה מבולבלת.

אחרי יומיים ו100 הודעות. סגרה את המחשב ואמרה שלעולם לא תפתח אותו שוב. אחרי חמישה ימים פתחה אותו שוב והחלה לעבור על 300 ההודעות החדשות. היא החלה במחיקה של כל אילו שרצו נישואין או מערכת יחסים, מזה היה לה מספיק כרגע. אחר כך מחקה את כל המפחידים (כך היא קראה להם) שהציעו דברים משונים. נשארו לה 20 הודעות של גברים עם תמונה שהציעו בילוי איכותי וככל הנראה מין מזדמן, 19 הודעות של גברים ואחת מזוג.

חלק מהגברים היו מדהימים. חטובים, מטופחים, נשמעים אינטליגנטיים. נתנו לה בהחלט חומר טוב לאוננות לפני השינה. הזוג היה מעניין, מעניין מספיק בשביל לא להימחק כמו שאר ההצעות מזוגות. היא להם תמונות סקסיות ללא פנים והצעה לארוחת ערב אטרקטיבית, היא עובדת בתור שפית, בפנטהאוז שלהם. ההודעה שלהם שידרה חוסר לחץ.

פניתי בנימוס. היא ענתה לי בבום. החמיאה לי באופן שהעביר בי גלים חמים. החלפנו הודעות במשך כל היום כשברור שהיא המובילה, היא מלמדת, היא מחזיקה במושכות. הסבירה לי שבאתרים של הכרויות דיסקרטיות פחות מקובל לשים תמונת פנים מלאה, סיפרה לי על הארוחות שהיא מבשלת, סיפרה לי על הרפתקאות מדהימות שיצאו להם עם זוגות ונשים אחרות שפגשו באתר וכמובן לא הפסיקה להחמיא לי על הגוף, על החיוך על ההומור ומה לא.. מצאתי את עצמה שותה אותה בצימאון, הרגשתי מחוזרת בדקתי את הטלפון להודעות כל שלוש דקות. היה לי חם, היה לי רטוב. לא ידעתי מה אני רוצה, האמת שבסוף היום כבר ידעתי. שכבתי לי בלילה במיטה בטקס החדש שסיגלתי לעצמי, לאונן את עצמי לתוך השינה וחשבתי עליה, חשבתי עליהם. רציתי להיות הזנזונת שלהם.

 

***

למחרת שוב היה בום. סיפרתי לה על הערב הסוער שהיה לי עם עצמי והיא כנראה עברה שלב והתחילה לשאול אותי על הניסיון המיני שלי. למבוכתי הרבה יצא שאני סוג של נזירה, לא רק שלא עשיתי כלום אלא אפילו לא חשבתי על שום דבר כזה עד כה. הכי גרוע שחלק מהמילים אפילו לא הבנתי. מאיפה לי מה זה רימיניג או מקלחות זהב? היא מצידה נקרעה מצחוק והבינה את מצבי העגמומי. היא לקחה צעד אחורה והתמקדה

היא : "מה עם אנאלי?"

אני : "לפחות אני יודעת מה זה. אבל לא ניסיתי. בהתחלה בהתחלה הוא העלה את הנושא  אבל זה ירד מהר מאוד. נשמע לי כואב ולא נעים"

היא : "אכן זה עלול להיות קצת כואב אבל בקשר לנעים אני חלוקה עליך. זה בהחלט יכול להיות נעים. נגעת שם פעם?"

אני : "לגעת שם?"

היא : "להעביר אצבע… בעדינות… בצורה נעימה"

אני : *מסמיקה*

היא : "תראי מה נעשה , הלילה שתכנסי למיטה תרימי לנו טלפון ותקבלי הדרכה"

אני : "לנו ?!"

היא : "בוודאי יקירה, את יודעת שאנחנו יחד"

אני : "לא בטוחה שיהיה לי נוח, את ואני כבר חברות וותיקות"

היא : "ממש, כבר 24 שעות שלמות חחחחח. אל תדאגי אני אשים אותו על השתק. אני רק יכולה להבטיח לך שבזמן השיחה איתך אני אאונן לו או שהוא יאונן לי. תוכלי לזהות לפי הגניחות."

אני : "אוי ווי" ******מסמיקה*******

 

זהו הלך לי היום. ברור שלא הצלחתי להתרכז בעבודה, לא הקשבתי מילה ממה שאמרו הילדים כשחזרתי הביתה ובטח לא הכנתי להם אוכל. קורנפלקס זה יופי של ארוחת ערב.

הרגשתי זרמים של התרגשות עוברים לי בגוף, עומדת להיות לי הרפתקה מינית חדשה. מה שלא קרה בערך ב 10 שנים האחרונות. פחדתי, בטח שפחדתי. פחדתי ממנו, פחדתי אם יכאב, פחדתי שלא יהיה נעים. אבל כל כך רציתי, רציתי אותה, רציתי אותם, רציתי שתדריך אותי לאיזו נקודת עונג חדשה ומדהימה.

שעה לפני השעה שקבענו התקלחתי. מצחיק, התקלחתי לקראת שיחה טלפונית. השתמשתי בסבון של הביוקר ומרחתי את עצמי בקרם. התרגשתי מזה שאני מכינה את עצמי עבורה. חשבתי אפילו להתאפר ולו רק בשביל הסיכוי שתבקש לראות אותי אבל וויתרתי. שפכתי את המגרה התחתונה ודליתי איזה רוקט פוקט שקיבלתי לפני שנים באיזו מסיבת רווקות. לא ממש ידעתי למה אני צריכה אותו אבל רציתי להשוויץ לה שיש לי אחד כזה.

10 דקות לפני כבר שכבתי במיטה עם חולצת פיג'מה רופפת, ללא חלק תחתון וללא תחתונים. היה לי נעים להרגיש את הסדינים בכל מקום. דמיינתי לעצמי שהסדינים הם הידייים שלה, דמיינתי שהוא עומד בצד ומביט עלינו בשקט. מביט איך היא חוקרת אותי , לומדת אותי במגעה. אפילו בלי לחשוב שלחתי יד לדגדגן, נזכרתי ששאלה אותי האם אני גומרת מחדירה או ממגע בדגדגן. עניתי שמחדירה עם בן זוג אך כשאני לבד אני לא צריכה שום דבר מעבר לאצבע על הדגדגן. אחר כך חשבתי שבעצם לא ממש חקרתי את האופציה הדגדגנית עם הבן זונה העצלן. אולי איתה.

בדיוק בשעה שנקבעה הטלפון צלצל והלב שלי קפץ למליון פעימות בדקה

 

"הלו" עניתי

Loading

מחשבה 1 על “כל שבוע זנזונת אחרת”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן