ישנה עמוק – מין אסור – חלק שני

סיפור מאת בילבו באגינס. לחלק בראשון של הסיפור

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

רמי התגייס, הוא בטירונות של יחידה מובחרת . בחופשות רמי קופץ לבקר עייף ומבקש רק לישון .בקושי אני מצליחה להוציא ממנו משהוא.אני מתוסכלת, כבר חודשים שיש בי חוסר . שאולי כבר לא נחשב, אני שוכבת איתו כי אני אשתו והוא צריך את זה מידי פעם ..אני שוכבת על גבי מקבלת אותו שיגמור כבר וירד ממני. אפילו לא מכווצת .התסכול נראה על פני. שאולי אפילו לא מנחש מה עובר עלי

על מנת לעודד את רוחי הוא מציע משהוא שכבר הרבה זמן אני מבקשת ממנו. ליאורה הוא מודיע לי ערב אחד .אני חושב שאת צודקת צריך להעביר את הבית שיפוץ. אני כבר כמה זמן מחפש שיפוצניק טוב . אחותך מירב שיפצה בביתה לא מזמן והיא ממש מרוצה והמליצה בהרבה חום על משהוא. יצרתי איתו קשר והוא יגיע עוד מעט .אני קופצת ומנשקת את שאולי על לחיו …תודה שאולי אתה אחלה.

צלצול בדלת ונכנס השיפוצניק "אהלן משפחת שיינר". הוא נכנס מחייך שמו כאמל ויש לו צוות והוא הבוס .כמאל גבוה מאד, שחום, שרירי ובנוי לתלפיות ,שערו קצור מקורזל פה רחב ומחייך ידיים מסוקסות כמו של עובדי הבנייה . כמאל מתיישב וקובעים מה יעשה הוא ישמח לקחת אותנו לחנויות לבחור קרמיקות ברזים וכל מה שצריך בהרבה הנחה . יהיה לא נעים במהלך השיפוץ והוא ישתדל להקל עלינו שנוכל להשתמש בבית תוך כדי עבודה. שאולי אני והוא משוחחים עד השעות הקטנות עושים זכרון דברים ובסוף אומר כאמל "שתדעו לכם כל מה שקבענו כאן יהיה על הצד הטוב ביותר  מילה של כאמל היא מילה" כאמל מביט בי טוב טוב כאשר הוא מטיח את המשפט הסוגר. בימים הבאים אנחנו נוסעים עם כאמל לקנות את חומרים שצריך לשיפוץ הוא נלחם עבורינו לקבל את ההנחות בקניות ואנחנו מעריכים את זה

צוות המשפצים של כאמל מגיע .ארבעה עובדים מהכפר שלו רואים מיד שהם צוות מגובש .כל אחד יודע מה שהוא צריך לעשות והם עובדים במהירות. אני מסוחררת מההרס שמתבצע בביתי ומסתובבת לא רגועה כאמל צוחק ובשלב מסויים אומר לי "גב' ליאורה בואי איתי ניסע להביא את הברזים והצינורות ההזמנה שלנו מוכנה אם תשארי כאן את תשתגעי" אני מסכימה ומצטרפת אליו נוסעים לכפר הערבי ממנו קנינו את חומרי הבנייה כאמל מרגיע אותי ברכב "את לא תפחדי .את תחת חסותי עכשיו אף בן זונה לא יגע בך". בנסיעה אני מדברת רק לא להרגיש את המתח. "דיברתי עם מירב אחותי היא ממש מרוצה מכם כניראה שאתם אחלה מקצוענים" "אמרתי לך" אומר כאמל "מילה של כאמל זה מילה ככה זה עם כל הנשים ששיפצתי אצליהם .אני אומר הנשים" אומר כאמל וצוחק "כי הן הקובעות הגברים שמה רק בשביל לשלם חחחחח"

אני צוחקת איתו ויודעת כמה הוא צודק . "בטח זה קצת הפריע לכם בעבודה . אני מתכוונת היא הרי חרדית ואצל החרדים הרבה דברים מפריעים"  "בכלל לא "אומר כאמל העבודה "הכל זרם בצורה הכי חלקה" –כאשר אמר "הכל" כאמל פנה והביט טוב טוב בתוך עיני. מה זה צריך להביע שאלתי את עצמי מחשבות מטורפות עברו בתוך ראשי.בהכירי את מירב.

בערב התקשרתי למירב

מירב היא האחות הכי קרובה אלי חלקנו סודות כמוסים שנשארו ביננו עד היום אנחנו סומכות אחת על השניה . אנחנו אפילו מספרות אחת לשניה על היחסים עם בעלינו ומתגלגלות מצחוק .ואני מודעת איזה אישה חמה ותובענית לעונתה מירב

"היי מירב זו ליאורה."

"היי ליאורה מה שלומכם התחילו את השיפוץ. חחחח זה מטורף מה ? איך נראה הבית אני הסתחררתי כשהם רק התחילו אבל אחר כך. אוהההוו איזה אושר אני מתגעגעת לכולם"

אני לא מאמינה למה שאני שומעת . "מירב את" . אני עוצרת את עצמי לא להמשיך אולי אני טועה במה שאני חושבת. לאחר שקט בצד השני אני שומעת את מירב .

"הייתי עם כולם ליאורה ואני לא מתנצלת . סוף סוף הרגשתי מה זה להיות ולהרגיש עונג אמיתי .ליאורה שכבתי איתם בטרוף. כשהכרתי אותם.והרגשתי בנוח . טרפתי אותם ."

"ואולי גם את צריכה להתחיל לחיות" אומרת מירב . "אני חרדית כי בעלי כזה . ואני ממש לא את יודעת…"

"מירב יכולת להיכנס להיריון" אני צועקת לה . "אני שנים על כדורים אולי הגיע הזמן שגם את . תהני ותנצלי את החיים אחותי"

"לא הפריע לך שהם ישמעלים מירב ?"

"למי זה איפכת הם כולם גברים.לא תאמיני איזה ריח הזיעה יש הם הטריף אותי . קילחתי אותם קודם חחח אל תדאגי לא נכנסתי להריון..לקחתי את זה כחוויה בחיים"

תמהתי אם התשוקה המינית המוגברת של ההורים עברה בירושה לכולנו ..מי יודע ?

שבוע אחרי שהתחיל השיפוץ הצוות הלך הביתה וכאמל ישב בשולחן במטבח מול המחברת שלו עושה חישובים . "להכין לך קפה כאמל?" אני שואלת .

"אחלה תודה" עונה כאמל. אני מפנה לכאמל את גבי ממלאת את הפינג'ן במים וחשה את כאמל עומד נצמד מאחורי אני פונה אליו

כמאל אומר "הקפה שלכם על הפנים אני אראה לך איך מכינים קפה ערבי אסלי" הוא עוטף אותי בזרועותיו לוקח את הפינג'ן ממלא אותו במים מושך אותי לגז ומניח את הפינג'ן על האש עכשיו מחכים שירתח אומר כאמל .

"כאמל אני אומרת מה אתה עושה?"

"חחח מלמד אותך להבין קפה חזק."

"בבקשה" אני אומרת מסוחררת "אתה צמוד מידי"

כאמל מתרחק ממני "ליאורה כפרה אין לי כוונה לפגוע בך סליחה. פשוט איך שעמדת והחלוק שלך שיגע אותי" במהרה אני מכינה את הקפה כאמל מעשן ושותה . קם ואומר "מחר הצוות לא יגיע יש חג של כמה ימים . אני אבוא להמשיך את העבודה"  "אתה לא צריך גם לחגוג כאמל?" "אני לא דתי בכלל לא ייכפת לי אני צריך לעמוד בזמנים שקבענו מילה של כאמל היא מילה"

למחרת כאמל מגיע בבוקר נכנס למקלחת להחליף לבגדי עבודה אני מתקרבת לשאול אם להכין קפה כשכאמל ערום כיום היוולדו עומד ומכין את המכנסיים להיכנס לתוכם . אני המומה מולי עומד גבר יפיפה בנוי כמו פסל יווני עם איבר שחום ענק שמשתלשל ..שיהיה בריא רמי ..אבל זה הרבה יותר ..אני מוקסמת מרגישה את הרטיבות מצטברת בין רגלי. וחוזרת מהר למטבח . שלא ידע שראיתי אותו בידיים רועדות אני מכינה את הפינג'ן . וכמאל עומד מאחורי במרחק סביר. אני פונה ומביטה אליו עיני מדברות אליו אחרת .אומרות לו הכל . כאמל נצמד אלי ואני לא אומרת ולא עושה כלום.

כאמל מתעודד ומחכך את איברו בישבני חובק אותי . אני מתכופפת מרימה את האגן שלי לקראתו כמאל שולח את ידיו ומועך את שדי.אני מפנה את ראשי לכיור מתמכרת להרגשה הנפלאה חשמל זורם בכל גופי כאמל עוטף אותי בידיו מצמיד אותי אליו בחוזקה .

מפנה אותי אליו אנחנו מתמכרים לנשיקה עמוקה וחושנית אני עוטפת אותו ומטפסת עוטפת אותו ברגלי כאמל שולח את ידיו תומך אותי בעכוזי ולוקח אותנו לחדר השינה.מפשיט אותי מחלוקי משכיב אותי במיטה וגוהר חולץ מעלי החזיה ומפשיל את תחתוני עומד ומתפשט לאיטו בוחן את גופי הערום השוכב במיטה . עורג אליו .

כאמל לוקח את תחתוני הרטובים מצמיד אותם לפניו ושואף את יחומי . מוצץ את הרטיבות . הוא יורד אל בין רגלי המפושקות ובלשונו חוקר את החור הקודח שלי. שותה את כל מה שאני פולטת. אני מתכווצת ללא שליטה על לשונו המדהימה וגומרת בילליה אווו כאמל. בא אלי . אני מטורפת מתשוקה רוצה לחוש כבר את הזין הענק המבהיל שלו בתוכי .לקבל כל כולו בתוכי לשונו של כאמל עולה אלי במעלה גופי מוצץ בחוזקה את השד שלי את הפיטמה הבוערת .האני מגישה לו גם את השד השני שלי הוא מוצץ מועך מרגיע את הכאב .כאמל נשכב עלי לשונו חודרת אל תוך פי מוצץ את שפתיי ואני נענת מעתירה עליו נשיקות מוצצת את שפתיו העבות הרכות. איברו משתפשף בערוותי גורם לסדק שלי לפלוט עוד נוזלים חמימים . כאמל חש בערגתי אני מקמרת את גופי אליו. אוחז באיברו ומתחיל להחליק אותו לתוכי אני מפשקת את רגלי מקלה לאיברו לחדור אני חשה בכיפה בקצות הערווה מגששת מחליקה פנימה. אני אוחזת בישבנו המוצק ודוחפת אותו לתוכי כאמל נענה וממשיך להחדיר את הכלי בעדינות גורם לפתח שבין רגלי להתרגל לעוביו לגודלו. הוא שוב דוחק את עצמו מכניס . ונכנס פנימה עד שאני מכילה אותו כולו ..התרגלתי לאיברו של רמי..אבל נראה שזה הרבה…הרבה..יותר . אני נושמת בכבדות שערות המפשעות שלנו נפגשים לבסוף משתרגות אלה באלה . קצה הרחם שלי מתוח . כאב עמום מתפשט בתוכי . כאמל אתה . זה גדול עלי בבקשה בעדינות כאמל. זה בסדר אומר כאמל אני אשאר ככה אתן לכוס המשגע שלך להתרגל לזין שלי. אני יודע שהוא ענק אתן היהודיות משתגעות ממנו

כאמל כמעט לא נע בתוכי . כשהכאב נרגע והרחם מתרגלת לגודל שבתוכי. אני נעה מתחתיו כמאל חש בזה ומתחיל לנוע בתוכי כמה תנועות מטריפות ואני מתכווצת על המוט הנהדר שבתוכי . מתאנחת כשאני גומרת . והוא בונה בתוכי שוב.

אני אוחזת בישבנו ודוחפת אותו אלי . לתוכי. שוב ושוב אני מתכווצת בלי שליטה . כאמל מתעודד ומזיין אותי בפראות . עד שאני חשה בו רועד .יודעת שתיכף הוא מזריע אותי שופך את הזרע שלו המוסלמי. ברחם היהודיה שלי. המחשבות האלה גורמות לי להגיר נוזלים שמחליקים את הזיין השחום הענק המדהים שבתוכי.כאמל פולט אל תוכי כמויות זרע כאלה שגולשות מתוך ערוותי גולשות אל ישבני ממלאים את הסדינים . כאמל ממשיך לשגל אותי.ופולט שוב. ושוב. כמויות זרע אדירות .

הרטיבות מתחת לישבני מרגישה כמו אחרי מפל. אנחנו גומרים יחד.אני מיילללת לכמאל את חדוותי . איברו של כאמל עדיין עומד מוצק בתוכי . הוא גמר ורוצה שאני ארגיש הכי טוב. הוא ממשיך לנוע בתוכי מביט אל תוך עיני ותוקע את הזין שלו בפראות אני מתכווצת בכאב ..כאמל מניח את ידיו מצידי ראשי ומותח לאחור. "די כאמל זה כואב" אני לוחשת. הוא ממשיך להחליק בתוכי.

"מה קיבלת עכשיו ?"

"מה אתה רוצה שאני אגיד ? את הזין שלך."

"את הזין שלך, הזין הערבי השחור המדהים שלך כאמל"

"היה לך טוב ?"

"היה נפלא כאמל.אף פעם לא זיינו אותי ככה"

"מה עוד קיבלת ?"

"זרע הרבה זרע ערבי חם רותח.."

"עכשיו אני המלך של הכוס שלך נכון או לא? בהתחלה לא רצית מה ? עכשיו את לא תפסיקי אותי שכאני ארצה לזיין אותך"

"כן כאמל אתה המלך .המלך של הכוס שלי. אף פעם לא אומר לך לא."

הוא נע בתוכי מענה ומאיים . "להוציא אותו ליאורה ?"

"לא ..לא בבקשה תשאיר אותו בבקשה אני ממש מתחננת אורגזמה נבנת בתוכי ואני לא רוצה להפסיד אותה" . כאמל חש בזה אני רועדת והוא יודע שזה כבר מגיע … "אני עוד אכניס אותך להריון" כאמל מגחך

"לא זה לא יקרה אני על כדורים."

"כן זה גם מה שאחותך אמרה."

"כן היא סיפרה לי" אני אומרת.

"מה עוד היא סיפרה לך ?"

"שכולם בעלו אותה. כל הצוות. אבל אני לא מתכוונת כאמל אני אקבל רק אותך." "עוד נראה" הוא עונה. "אני צריך שהחברה גם יהיו מרוצים . רק תחשבי על זה עוד שבועיים שלושה אנחנו ממשיכים הלאה. למה תפסידי תשאלי את מירב . היא מצלצלת שנבוא לבקר אותה חחחח" איברו של כאמל מצטמק בתוכי ונשלף . עוד כמויות זרע שהיו כלואים בתוכי מבעבעים גולשים על ישבני ומצטברים על הסדינים . כאמל מתרומם ומנקה את איברו בחלוק שלי.

כאמל יוצא מהחדר ואני שומעת אותו חוזר לחדר השני ממשיך בעבודתו. אני קמה שוטפת את חריצי המיוסר.ונכנסת למטבח להכין צהריים. שומעת את הרעשים ושואלת . "כמאל להכין לך צהריים." "בטח שניצל" הוא צוחק. "כן שניצל וציפ'ס זה מה שהילדים אוהבים. ליאורה תעשי קפה . אני אוכל בערב ארוחה טובה "

הילדים חוזרים ואני שולחת אותם לסלון לראות ערוצי ילדים.כאמל יוצא מהחדר .

"ליאורה מאמי אני צריך עוד סיבוב"

"כמאל השתגעת הילדים אני לוחשת."

כמאל עומד בפתח האמבטיה שולף את הזיין המשגע שלו .מחליק עליו בידו. הוא מוסתר והילדים לא רואים. אני נוזפת בו במבטי.

"ילדים צריכים משהוא?" אני שואלת . "אמא הולכת לנוח לא להפריע.."

הם צמודים לתכנית מהנהנים לי. אני נכנסת לחדר השינה עם כמאל נועלת את הדלת כמאל שולף אותי מהחלוק. תחתיו אני עירומה לחלוטין. הוא דוחף אותי מוריד אותי על ברכי תוחב את איברו לתוך פי כמאל לא שטף את איברו רק ניגב.אותו בחלוק

ואני מריחה את ריח המשגל שלנו .ריח חריף . חזק. אני מלקקת את הכיפה לא יכולה להכניס יותר מכמה סנטימטרים. מלקקת את המוט העבה.מכניסה את שקית הביצים לפי.מנקה את השרביט השחום שעוד מעט יבעל אותי.את שקית הביצים שתזריע אותי.

חשה ברטיבות בנוזלים שזולגים מתוכי.כמאל מעמיד אותי סוטר על ישבני מסובב אותי פני מול המיטה. רגלי מונחות על הריצפה .הוא כופף אותי ידי מונחות על המיטה ישבני מוגבה אליו . אני מקמרת את גופי מגישה את ערוותי לטיפולו.כמאל מעביר את אצבעו לאורך ערוותי .דוחף את אצבעו לתוכי מזיין אותי באצבעו מוודה שאני מספיק רטובה ומוכנה לקבל אותו.

אוחז במותני ומשחיל את איברו אל תוכי. ערוותי עדיין לא רגילה לגודל ולעובי של כאמל ואני שולחת את ידי לאחור לעצור אותו כמאל נושף בחוזקה. נעצר נותן לערוותי המיוסרת להתרגל אליו . כמאל נע בתוכי באיטיות נותן לי להתרגל . עד שאני חשה בשערות מפשעתו נצמדות לישבני .בקצה הרחם אני חשה במתיחות שיוצרת הכיפה הנדחקת אליה .הכאב חד ועדין ואני מתכווצת על האיבר .כמאל חש בכווץ שרירי מפשעתי החזקים המטריפים את חושיו.

"אני חולה על הכוס שלך ליאורה כשאת מתכווצת אני מרגיש בעננים ."

אני מכווצת את ערוותי רוצה שיחוש כמה הוא מענג אותי..

אני משחררת את איברו הכלוא בתוכי מאפשרת לו לנוע בתוכי . איברו מחליק הולם בתוכי הלוך ושוב הנוזלים זורמים על ירכי אני גומרת שוב ושוב עד שאני חשה את איברו נידחק בחוזקה אל תוכי. כמאל אוחז בחוזקה את מותני ומשחרר את זרעו בתוכי. לבה רותחת אופפת את ערוותי. את רחמי ואני גומלת לו בכווץ ארוך וביללה..

אני מורידה את ראשי למיטה מרימה את ברכי על המיטה ערוותי עדיין מושחלת על זיין של כאמל . כמאל מחזיק את איברו בתוכי עד שהוא מצטמק ונשלף.בעבוע של זרע ונוזלים גולש מתוך ערוותי . אנחנו תשושים ואני מתיישב על ברכי כמאל . מתנשקים בעדנה .

"כמאל" אני לוחשת . "מה ליאורה כפרה" הוא אומר .

"כשיגמר השיפוץ אתה תעלם לי ?"

"אני מבטיח להתקשר לפעמים ליאורה תדעי לך שאני מת על הכוס שלך איך שאת מכווצת אותו."

"אתה מת גם על הרבה כוסים אחרים כמאל. אני רוצה שתכנס רק בכוס שלי."

"בחיית ליאורה את לא רוצה להתחיל רומן."

"לא כמאל. אני רוצה שתהיה המאהב שלי. שתזיין רק אותי. מתי וכמה שאתה רוצה"

Loading

3 מחשבות על “ישנה עמוק – מין אסור – חלק שני”

  1. מזכיר עלילה לא אפשרית בסרט פורנו
    בתכלס עושה את העבודה כי את מי מעניינת העלילה

    הגב
  2. האם יש מצב שליאורה ומירב יהיו ביחד עם כאמל וועובדיו
    ותהיה שם אורגיה משהו משהו

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן