טובה הגננת – הגרסה הנשית – חלק שני  

זהו חלק שני,  לחלק ראשון <<<< 

 

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

********************************

 

לא שוכחים פעם ראשונה. אני לא אשכח איך שפתחו אותי ואני גם לא אשכח את הפעם הראשונה שלי עם אשה, ליתר דיוק עם טובה, מה שהיא עשתה לי עם הלשון שלה, ונכון, לא היה לי נסיון עם לשון שמשחקת לי בפות, שני המניאקים ששכבתי אתם חשבו את עצמם מצ'אוים ומאצ'ו לא יורד לאשה ו…אני מבטיחה לכם שבפעם הבאה אני מתכוונת לבדוק אותם, קודם שירדו לי לפני שאני אתן להם לדחוף את הפין שלהם לפות החמוד שלי.

הגמירה הראשונה שלי לא אחרה להגיע, לא חשבתי שאני אגמור מאשה וזה קרה כל כך מהר, אני לא יודע עם מה טובה תפסה את הדגדגן שלי אבל הרגשתי איך השינים שלה מתופפות עליו בעדינות, איך היא מוצצת לי אותו, איך היא מצלצלת עם הלשון על פעמון הנשיות שלי, "אימא'לה, זה טוב!" התנשפתי כשהאורגזמה התפוצצה בתוכי, שולחת זרמים בכל גופי ומדליקה לי זיקוקים מול העינים, "כן, הנה, הנה! אני גומרת!!" היכיתי עם כפות ידי המתוחות לצדדים על המזרון, "כן! בבקשה, עוד! תמשיכי!!" התחננתי ופתחתי חזק יותר את הרגליים אולי היא תצליח להכנס עוד קצת עם הלשון.

הייתה גם גמירה שניה, מהירה וחזקה עוד יותר, "אימא'לה, הנה! הנה עוד אחד מגיע! עוד אחד! הנה! אימא'לה!" התנשפתי כשגם הגמירה השניה טלטלה את גופי, "כן, וואו, גמרתי!" התנשפתי בכבדות וחייכתי, "רגע", משכתי אותה למעלה, "רגע" התנשפתי כשהיא נשכבה לצידי, "וואו, אהבתי" ציחקקתי, "תודה",

"מה תודה?" היא צחקה, "עכשיו תורךְ",

"רגע" עדיין התנשפתי, "בסדר אבל רגע" שכבתי לצידה על הגב ובהיתי בתקרה הלבנה, מנסה להסדיר את נשימתי.

"את יודעת מה אני רוצה?" טובה הסתובבה לעברי כשנרגעתי קצת, שוכבת מולי על הצד, עירומה כמוני, ראשה נשען על כף ידה והיא מביטה בי,

"שאני אהה… ארד לך?" הסתובבתי גם אני על הצד לעברה ולחשתי,

"לא, את זה אני עשיתי לך, אני רוצה משהו אחר, לגוון",

"אבל" התחלתי, מאוכזבת, כל כך רציתי להשיב לה כגמולה ולטעום את טעם הפות שלה, אבל הסקרנות עצרה אותי, "מה?",

"להשתפשף",

"להשתפשף??" לא הבנתי,

"כן, תשכבי על הבטן!".

נשכבתי.

"עכשיו תדחפי לך כרית מתחת לאגן".

דחפתי.

"עכשיו תתמסרי" היא עלתה ונשכבה אלי והרגשתי איך גופה נלחץ לגופי, שדיה הרכים נמעכו לגבי, הפטמות הנוקשות דקרו אותי וערוותה נצמדת לישבני, "כן, ככה, ככה אני אוהבת" היא לחשה לי באוזן והתחילה לשפשף את ערוותה בישבני, "כן-ן-ן-ן!!" היא גנחה בתשוקה, כן ארוך וזימתי.

טובה אוננה לי על התחת ואני שכבתי ונתתי לה. טובה הייתה מיוחמת ברמות, השפשוף שלה הלך והתחזק וגניחות ההנאה שלה מילאו את חלל החדר ויותר מזה הרגשתי את הרטיבות מהפות שלה נמרחת על ישבני.

"כן, הנה!" טובה השתפשפה בחוזקה והיה ברור אפילו לי, הלא מנוסה, שהיא גומרת, "כן, הנה! עכשיו, הנה!!" היא התנשפה, "וואו, גמרתי" שמעתי את האושר בקולה והיא עצרה לרגע, "כן, עוד, על תזוזי!" היא חזרה להשתפשף, "נעים לך?" לחשה לי באוזן, מתעניינת, והתחילה למצוץ לי את תנוך האוזן,

"כן" לחשתי חזרה וחייכתי, זה היה כן אמיתי, "תמשיכי".

טובה דחפה ידים תחתיי וחפנה את שדיי, לשה וממוללת את הפטמות הנוקשות שלי, "להמשיך?" היא הפסיקה לרגע למצוץ לי את תנוך אוזני ולחש,

"כן!",

"הנה" היא שפשפה בחוזקה את ערוותה והרגשתי איך הישבן שלי הופך רטוב כולו, "הנה" היא התנשפה, משפשפת בחוזקה את מברשת שיער ערוותה בתחת שלי ומורחת יותר את אותן טיפות מעסיס תשוקתה המטפטפות עליו, "הנה! עוד אחד! הנה! כן!!" היא גמרה פעם שניה, מתנשפת בכבדות, "וואו, פאק, גמרתי" ולא הייתי צריכה לראות את פניה כדי לדעת שהיא מחייכת, "כן, זה היה טוב" היא התנשפה בכבדות, התגלגלה מעליי ונשכבה לצידי על הגב, מתנשפת ומחייכת כמו חתולה ששתתה צלחת גדולה של שמנת, "כן, הייתי צריכה את זה".

"וואו, תראי מה השעה, מאוחר ומחר יש גן ואני צריכה לנוח" היא התיישבה במיטה ופתאום ראיתי בשעון שעל הקיר שכבר כמעט חצות, "תתלבשי" היא קמה ועטפה את עצמה בחלוק.

התלבשתי. טובה עמדה בצד והביטה בי. שתקנו. "תחייכי" היא ציחקקה לעברי כשעמדנו ליד הדלת, "לא היה טוב?",

"היה" מילמלתי, "אבל, את יודעת, אני לא, אהה, אני לא ירדתי לך" תפסתי אומץ והסמקתי,

"את רוצה לרדת לי?" היא ציחקקה, "לאכול לי את הפוסי?",

"כן",

"אז תבואי שוב מחר, אני אתן לך לאכול לי ת'פוסי ואני אכין לך גם הפתעה אבל בתנאי!",

"מה?",

"שזה לא במקום גברים, זה בנוסף!",

"מבטיחה" עניתי במהירות, מאושרת, "דו, כמוך" הוספתי,

"אז מחר בשמונה" היא חייכה לעברי, "ו…" טובה הגננת התכופפה לעברי ולחשה, "תתכונני מחר אני אזיין אותךְ!".

אבא ואמא כבר ישנו כשהגעתי הביתה ונחסכו ממני השאלות של איפה היית? ומה עשית??

נכנסתי לחדר שלי והתפשטתי עירומה, לא צחצחתי שיניים ולא התרחצתי כי רציתי לשמור על הטעם והריח שלה. לקח לי זמן להרדם, שכבתי במיטה ושִחזרתי על מה שקרה לי הערב, איך פגישה תמימה עם הגננת שלי הסתיימה בכזה סקס נשיי מהנה שהשאיר בי טעם של עוד, הרבה עוד.

למחרת כאילו מישהו האט את השעון, הזמן לא התקדם, הלכתי לקאנטרי, ישבתי בשמש לשזף את אותם חלקים שבצבא לא משתזפים וניסיתי לקרוא ספר אבל המחשבות שלי חזרו שוב ושוב אל מה שהיה, אל מה שאני מצפה שיהיה, איך אני הולכת לאכול לה ת'פוסי כמו שהיא קוראת לזה, להבטחה שלה לזיין אותי וכמובן לשאלה איזו הפתעה הגננת טובה מכינה לי.

אחר הצהריים נסעתי לקניון לקנות לי סט תחתונים וחזיה נועזים, רציתי להפתיע אותה, שילמתי כמובן בכרטיס האשראי "יותר" שלי, זה שמעניק הנחות לחיילים.

בשבע בערב נכנסתי להתרחץ, לטובה הגננת אי אפשר לבוא מרושלת, בטח לא כשהיא הולכת לזיין אותך. סיבנתי ושפשפתי טוב טוב, גם עם הספוג, ביחוד באינטימיים שלי, חפפתי, ייבשתי שיער והסתרקתי, מרחתי מהבושם שהאמא החורגת שלי קנתה לי לגיוס, בושם מנצח לא מחליפים, שטפתי את הפה עם מי פה בריח מנטול מרענן, ברור שאנחנו הולכות להתנשק, לבשתי את אותם תחתונים וחזיה זנותיים שקניתי, חוטיני עם משולש קטנטן שבקושי מכסה לי וחזיית תחרה שתומכת בשדיי הגדולים אבל לא מסתירה, לבשתי חולצה טריקו לבנה וצמודה שהדגישה את גזרתי החטובה, את שדיי הגדולים ואת הפטמות שבלטו מבעד לבד הדק הצמוד, וחצאית מיני שחורה אבל על כפכפי הטבע-נאות הנוחות לא ויתרתי, רק שהפעם נעלתי את הזוג השחור. עמדתי מול המראה והבטתי בעצמי, מחייכת אל הכוסית שנשקפת ממנה.

בשעה שמונה בדיוק דפקתי בדלת. טובה הגננת פתחה וחייכה אלי, לבושה בחלוק המהודק סביב מותניה ובוחנת אותי במבט מעריך, "בואי" היא אחזה בידי והכניסה אותי, סגרה אחרינו במהירות את הדלת, הצמידה אותי לקיר ונישקה אותי, נשיקה תאוותנית על השפתיים.

כל היום חיכיתי לרגע הזה, לנשיקה שתבוא, אבל דווקא כשזה קרה נבהלתי, נרתעתי! התחמקתי! טובה עזבה אותי והתרחקה והיה לה מבט נעלב בעיניים, "את לא רוצה?",

"רוצה" מהרתי לענות, "אני מצטערת, אני לא יודעת מה קרה לי, כל כך רציתי את זה, מאז שנפרדנו אני מחכה לרגע הזה ו… אני מצטערת, טעיתי",

אני חושבת שראיתי צל של חיוך על פניה, צל של חיוך ממזרי, "על טעויות משלמים" היא חייכה אלי,

"אני מוכנה לשלם" עניתי במהירות ורק אז נזכרתי שאני לא יודעת בכלל מה התשלום למרות שהייתי מוכנה לקפוץ מהגג אם היא תבקש ממני,

"כל תשלום?" טובה חייכה,

"כל, מה שתגידי",

"אוננת פעם?" היא הפתיעה אותי,

"כן" השפלתי עיניים, "אפילו יותר מפעם" הוספתי והסמקתי,

"אז תתפשטי! אני רוצה שתראי לי איך את מאוננת" היא אחזה בידי והובילה אותי לסלון, "כאן על השטיח!",

הרבה דברים קרו לי בבת אחת, לרגע הייתי המומה אבל אז הרגשתי את הרטיבות שמתפשטת בפות שלי ואת הפטמות מזדקרות והופכות נוקשות ובלי לחשוב שלחתי ידיים אל החצאית ופתחתי אותה ונתתי לה ליפול לרצפה.

בזמן שאני הורדתי את החולצה טובה התיישבה בכורסה ושחררה את חגורת החלוק שנפתח וגילה כי היא לובשת כלום מתחתיו, חושפת את שדיה הגדולים ואת מברשת שיער ערוותה המטופחת. "אהבתי" היא ציחקקה למראה החוטיני והחזיה הזנותיים שלי, "אבל תורידי" היא חייכה, "אני רוצה אותך עירומה, כמוני" היא הגלישה את החלוק מעליה.

הורדתי במהירות את החוטיני והחזיה מעלי, ממילא הם לא ממש הסתירו את אברי צניעותי הכמוסים, נשכבתי עם הגב על השטיח כשברכיי מורמות, רגליי מפושקות והפות שלי חשוף ומופנה לעברה, "ככה?" שאלתי ופתאום לא הרגשתי מבוכה אלא רק רצון לרצות אותה,

"ככה, עכשיו תראי לי איך את מאוננת",

שלחתי יד אל בין רגליי והתחלתי לשחק בעצמי עם האצבע, קודם מלטפת ולאט לאט חודרת עד שכל האצבע הייתה בפנים והתחלתי לפמפם.

"עשית את זה פעם עם ויברטור?" היא שאלה אותי אחרי רגע ארוך שהיא הביטה בי מאוננת ושמעתי את הגירוי בקולה,

"אהה, לא" ושוב הסמקתי, כאילו יש לי במה להתבייש שלא עשיתי את זה עד היום עם ויברטור,

"חכי" היא קמה ונעלמה לרגע ואז חזרה, "קחי" היא הושיטה לי ויברטור כסוף, "ככה מפעילים אותו" היא סובבה כפתור והוא התחיל לרטוט, "תתחילי" ולהפתעתי היא נשכבה מולי על הגב באותה תנוחה בדיוק, גם היא עם רגליים מפושקות וברכיים מורמות, כפות רגלינו נוגעות אלה באלה והתחילה לשחק עם עצמה בויברטור רוטט שני שהביאה, לאונן כמוני, אני רואה אותה, מה היא עושה, והיא אותי, ושתינו דוהרות במהירות במעלה האורגזמות שלנו, מאוננות וגונחות בתשוקה, גומרות ומתנשפות בכבדות אבל לא מפסיקות, להפך, מגבירות מהירות בויברטור ודוהרות איתו אל האורגזמה הבאה.

אף פעם בחיים לא גמרתי כל כך הרבה פעמים, אף אחד מהמניאקים שרכבו עלי עד היום לא הצליח לתת לי כמות אורגזמות כזאת, התנשפנו בקול, בכבדות, שולחות לאוויר הברות של תשוקה חסרות פשר, מספרות האחת לשניה כמה זה טוב לנו, מדווחות בשמחה כשעוד אורגזמה מתפוצצת בתוכנו, מתארות את צבעי הזיקוקים שאנחנו רואות מתפוצצים מול העיניים עד שלא יכולתי יותר! "די!" התנשפתי בכבדות וכיביתי את הויברטור, עוזבת אותו אבל משאירה אותו בתוכי, "אימא'לה, וואו, מה זה?" המשכתי באותה התנשפות וגם היא הפסיקה, מחייכת מאוזן לאוזן, "את רואה, לא חייבים גבר בשביל לגמור" היא ציחקקה והתנשפה, כמוני, "לא חייבים אבל רצוי, אל תשכחי מה הבטחת לי!",

"זוכרת" מלמלתי, "אל תפחדי, אני לא לסבית".

"אני לא פוחדת" טובה ציחקקה, "אבל יום אחד תרצי ילדים ותאמיני לי, עצה מגננת שראתה כבר הכל, עדיף להם אבא ואמא ולא אמא ואמא".

שכבנו על השטיח, בוהות בתקרה הלבנה, שותקות, כל אחת שקועה במחשבותיה ולאט לאט מסדרות את הנשימה שלנו. "בואי" טובה קמה והושיטה לי יד לעזור לי, "בואי נשתה משהו ונלך למיטה, יש לך עוד חוב להחזיר" היא ציחקקה, "כל היום הפוסי שלי מחכה לך" הוסיפה אם במקרה לא ברור לי לאיזה חוב היא מתכוונת,

"כן" חייכתי חזרה, "גם לך יש הבטחה לקיים",

"לא שכחתי" היא נצמדה אלי ונישקה אותי על השפתיים והפעם לא ברחתי, התמסרתי, נצמדתי אליה, חזה נושק לחזה, ונישקתי אותה חזרה.

"מים? סודה? קולה? או אולי יין לבן?" טובה עמדה מול המקרר הפתוח ושאלה,

"יין לבן",

לרגע היא הביטה בי וחייכה ואז מזגה לכוסות, "לחייך" היא השיקה את כוסה בכוסי, "לחייך" עניתי והשקתי גם אני את כוסי בכוסה, "לחיי האורגזמות שבדרך" ציחקקתי ושתינו שתינו.

לא רק אני התכוננתי לערב הזה, גם היא. חדר השינה שלה היה מואר באור אדום ממנורה עומדת שעמדה בצד ועליה צעיף אדום ונרות ריחניים שדלקו ויחד עם המיטה המכוסה בסדין משי לבן וצחור בנו את הסביבה המגרה המתאימה כל כך למה שאנחנו רוצות לעשות פה הלילה.

"בואי" טובה נשכבה במיטה והזמינה אותי, פושטת את ידה לצד ומסמנת לי על חיקה ואני נשכבתי, השענתי את ראשי והתכרבלתי בזרועותיה, חיבקתי אותה ונצמדתי, מוחצת את שדיי לגופה.

"לפעמים גם את טועה?" שאלתי, נצמדת אליה עוד יותר,

"לפעמים, למה?" ומהטון היה ברור שהיא יודעת למה,

"כי על טעויות משלמים" אמרתי והסמקתי,

"ואת רוצה שאני אטעה?",

"אהה" הסמקתי עוד יותר, "כן",

"ואת חושבת שטעיתי?",

"לא" לרגע נבהלתי, "עוד לא" תפסתי פתאום אומץ ועליתי עליה, "עכשיו תתמסרי", הצמדתי את שפתיי לשפתיה ונישקתי אותה נשיקה רטובה ותאוותנית, "עכשיו אני רוצה לפנק אותךְ" לחשתי לה והתחלתי לרדת, מנשקת את דרכי אל הפיטמה שלה והיא, מחייכת, פישקה רחב את הרגליים והתמסרה לי.

ירדתי ונישקתי, משרטטת את דרכי למטה בטביעות שפתי הרטובות. כשהגעתי לפות נעצרתי לרגע, מהססת, לא! לא הידיעה שרק לפני רגע היא גמרה בטרוף והפוסי שלה מלא באותו עסיס תענוגותיה עצרה אותי אלא הידיעה שאני לא יודעת מה בדיוק עושים שם, שאני רוצה לפנק אבל אין לי שום ניסיון בזה כי אף פעם לא פינקתי ככה אשה, בעצם אף פעם עוד לא ראיתי פות של אשה מכל כך קרוב.

כנראה שטובה הרגישה בהיסוס שלי, "הסוד הוא לעשות את מה שאת היית רוצה שיעשו לך"  היא פתאום היא אמרה לי, "תתחילי, אני אעזור לך" ואני הצמדתי את שפתיי לשפתי הפות שלה ונישקתי אותם, נשיקה ראשונה מהוססת והשניה כבר יותר תאוותנית, עוד נשיקה וליקקתי, העברתי את קצה לשוני לאורך כל החריץ שלה וראיתי את הרעד שעובר בגופה, "להפסיק?" נבהלתי,

"לא!" היא הזדעקה, "לא, תמשיכי, זה טוב",

המשכתי, מעזה ודוחפת את הלשון יותר פנימה, נזכרת מה היא עשתה לי אתמול ומתחילה לחפש את כפתור תענוגותיה, את הדגדגן, "ימינה, עוד קצת" טובה הדריכה אותי, "תחפשי אותה, כן, שם" וגניחת הנאה נפלטה מגרונה כשנגעתי באותו דובדבן נפוח שלה, "תובילי אותו ותתפסי בשפתיים" ולקחו לי כמה ניסיונות עד שהצלחתי, "עכשיו תמצצי, בעדינות!" הרגשתי את גופה נמתח ואני מקווה שלא הכאבתי לה, "כן, ככה, ככה!" היא התנשפה בקול מגורה, "כן, תמצצי לי, תמצצי לי אותו" קולה התגבר וידיה הונחו על ראשי, "כן, הנה! הנה!!" היא הרימה את אגנה והצמידה את ראשי בחוזקה לערוותה, "כן, שם, בדיוק, שם, עכשיו, עכשיו! הנה-ה-ה!! " היא צעקה בקול, "וואו" התנשפה בכבדות, "זה טוב, טוב-ב-ב" ורק מהקול, גם בלי לראות, ידעתי שהיא מחייכת בהנאה, "כן, גמרתי, גמרתי, וואו-כמה-שזה-טוב" התנשפה", "עוד, בבקשה תמשיכי, ב-ב-ק-ש-ה" היא משכה את המילה האחרונה במין קול מפציר שאי אפשר לסרב לו.

נתתי לה עוד גמירה מהנה שהרעידה את כל גופה לפני שהיא משכה אותי למעלה, משכה לאט, מאפשרת לי לסמן את דרכי בצרור נשיקות נוספות, "תנשקי אותי" היא הגישה לי את שפתיה כשראשי היה מול שלה, "כן, אני אוהבת את הטעם שלי" היא ציחקקה כשלשונה ליקקה את שפתי המכוסות באותו עסיס תענוגות שלה, "אני אוהבת גם את הטעם שלך" היא הוסיפה מייד במין קול מתנצל, "אני תמיד נהנית לטעום אשה שקיבלה את עונתה".

שכבתי בזרועותיה, הראשים שלנו קרובים זה לזה והשפתיים נושקות בקלילות. "אני מקווה שבעלי יושב למעלה ורואה אותנו" היא לחשה לי, "כמה שהוא אהב לשבת על הכסא שליד שידת האיפור שלי ולהביט בי שוכבת ומתמזמזת עם מישהי" היא אמרה בקול מלא געגוע, "הוא היה גאה בך" היא המשיכה, "הוא אהב לראות איך הן מפנקות אותי, הוא אמר לי פעם שלשמוע אותי גומרת ככה, כשאשה שוכבת בין רגליי ויורדת לי, זה המשחק המקדים הכי מחרמן שהוא מכיר ו…" היא השתתקה,

"ו…?" האצתי בה, סקרנית,

"והוא היה עולה על המיטה ועושה בי מעשה בעל באשתו" היא ציחקקה ואפילו בציחקוק שלה שמעתי געגוע, "וואו, איך שהוא היה רוכב עלי",

"כשהיא מסתכלת? ממש לידה?",

"כן, ממש לידה" היא חייכה, "לפעמים הוא היה מבקש ממנה לנשק אותי בזמן שהוא טוחן אותי",

"והוא איתה?" לא התאפקתי ושאלתי, "את יודעת…אהה, הוא היה.. אהה" הסמקתי ונתקעתי,

"אם הוא היה שוכב איתה? כן, לפעמים, אבל רק כשהיא הייתה מסכימה, היו כאלה שלא הסכימו, אני הייתי מסתכלת בהם מהצד, תמיד הוא אמר שזה יותר מחרמן כשמציצים לך".

רגע ארוך שכבנו ושתקנו, אני מכורבלת בזרועותיה והיא מלטפת את ראשי. "זוכרת מה הבטחתי לך?" טובה קטעה את השתיקה,

"ש…" הסמקתי שוב, "ש…תזייני אותי?",

"כן, אתה רוצה?",

"כן",

טובה הסתובבה לרגע לכיוון שידת הלילה שליד המיטה שלה ושלפה מהמגירה דבר מה ארוך וגמיש, "יודעת מה זה?" היא הציגה לי אותו,

"אהה" ושוב הסמקתי למראה הדילדו השחור והארוך עם שני הראשים שהיא אחזה בידה, "אהה, כן, בערך, זאת אומרת אף פעם לא ממש השתמשתי, רק את יודעת, ראיתי באינטרנט, בתמונה" גמגמתי,

"את פוחדת?" היא התחילה לטייל עם קצה הדילדו על השדיים והבטן שלי,

"לא" עניתי בקול קצת רועד

"יופי" היא חייכה לעברי, השכיבה אותי על הגב כשראשי על הכר וירדה קצת עד שפיה היה מול הציצי שלי ידה הגיעה בקלות אל בין רגליי, לרגע היא הניחה את הדילדו הארוך על הבטן ובין שדיי ושלחה יד אל הפות שלי, "קודם נבדוק לך שמן" היא ציחקקה וחדרה עם האצבע אל החריץ הרטוב שבין רגליי שכאילו נפתחו מעצמם, "וואו, כמה שאת רטובה" היא לחשה ונישקה לי את הפטמה, "את מוכנה? להתחיל?",

"כן" גנחתי בתשוקה ורק מהמגע של האצבע שלה בתוכי כמעט וגמרתי,

"אז תעצמי עיניים".

עצמתי עיניים. הרגשתי איך טובה נשכבת על הצד ונצמדת אלי, מוחצת את שדיה הגדולים אל צלעותיי, מרימה את הדילדו הארוך והגמיש המונח על בטני ומתחילה לטייל איתו על בטני, מלטפת ומסובבת את ראשו סביב שדיי הזקופים, עולה ומחככת עם קצהו את הפטמות הרגישות שלי ושולחת בי זרמים נעימים בכל הגוף, "אל תפתחי עיניים!" היא לחשה כשהדילדו התחיל לרדת אל שיפולי בטני והתחילה למצוץ לי את הציצי הקרוב אליה, "תפתחי רגליים" היא לחשה כשקצה הדילדו החליק על מברשת שיער ערוותי, כן, אחר הצהריים טרחתי ועיצבתי לעצמי את החורשה המבולגנת למברשת שיער מסודרת, עד כמה שהצלחתי.

רעד עבר בגופי כשקצה הדילדו הקר נגע בין שפתי הפות המגורות שלי, "מפחדת?" היא כנראה הרגישה ברעד,

"לא" עניתי ושמעתי בקולי את התשוקה שתמשיך והרגלים שלי כאילו קיבלו חיים משל עצמן והתפשקו עוד יותר, מזמינות אותה להכנס להיכל נשיותי.

טובה שיחקה בי, מלטפת עם קצה הדילדו על שפתי הפות הכל כך מגורות שלי ומגרה אותי ואותן עוד יותר, גנחתי בקול תאוותני, מילמלתי הברות חסרות פשר אבל מלאות תשוקה, "את רוצה?" היא לחשה לי,

"כן-ן-ן!" וזה היה כן מתגלגל ומלא יצרים וחשק,

"אז תבקשי" היא לחשה באותו קול ארוטי ושוב היא ליטפה לאורך חריץ הפות הכל כך מגורה שלי ועוד רעד עבר בגופי,

"תכניסי לי, תזייני אותי!" הייתי כל כך מגורה שלא היססתי לרגע, גם לא לדבר במילים כל כך גסות,

"ומה עם מילת הקסם?" הגננת שבה לא עמדה בפיתוי,

"בבקשה, תכניסי לי" צווחתי בקול, "בבקשה, תזייני אותי" פתחתי חזק את הרגליים, "בבקשה, פליז (please)" התחננתי כמעט עם דמעות אבל אז הרגשתי איך הדילדו מתחיל לחדור לתוכי, לאט, טובה לא מיהרה, דוחפת אותו בעדינות, שחלילה לא תכאיב לי, והוא החליק בקלות לתוך הפות הכל כך משומן שלי, נכנס ונכנס ונגע בדיוק בנקודות הנכונות ו"כן!!" צווחתי בקול, "כן, הנה, עכשיו!" סגרתי חזק את הרגליים ו…גמרתי, גמירה חזקה, מטלטלת, כזאת ששולחת זרמים נעימים בכל הגוף ומפוצצת זיקוקים מול העיניים, "כן, עוד" התנשפתי ופתחתי חזרה את הרגליים "בבקשה עוד" לא שכחתי את מילת הקסם וטובה התחילה לפמפם אותי עם הדילדו הנעוץ בין רגליי.

כמו כל אשה מוצלחת טובה הצליחה לעשות כמה דברים בו-זמנית בלי שיפריעו אחד לשני, או אולי יותר נכון להגיד שהם העצימו זה את זה. היא נצמדה אלי עוד יותר, מוחצת את שדיה הרכים אל צלעותיי, עם הפה היא מצצה לי את הפטמה, משחקת בה עם לשונה ושיניה, בשתי רגליה חיבקה היא את הירך שלי והתחככה בו, מאוננת ומורחת אותה באותו עסיס תענוגות שלה, ובו בזמן היד שלה לא הפסיקה לפמפם בתוכי עם הדילדו, משפשפת אותו בין שפתי הפות הנפוחות מתאווה שלי, תוקעת ומוציאה את התותב כמעט עד הסוף ושוב תוקעת ואני? אני הייתי בשמיים, ראיתי כוכבים, הזרמים השתוללו בגופי וגניחות ההנאה שלי, אותן התנשפויות "אהה, אהה" חסרות פשר, מלאו את חלל החדר ושלחו אותי בדהירה מהירה אל האורגזמה המיוחלת, אורגזמה ועוד אורגזמה ואחרי השלישית, או אולי הרביעית אם אספור גם את הגמירה המהירה כשהיא רק חדרה, היא עלתה מעט, נישקה אותי נשיקה תאוותנית על השפתיים ולחשה לי באוזן "עכשיו גם אני רוצה, עכשיו נעשה את זה ביחד!".

"אל תזוזי!" טובה תקעה לי את הדילדו עמוק, הפסיקה לפמפם ולא הוציאה אותו. להפתעתי היא הפנתה אלי את רגליה ונשכבה בין רגליי, יורדת לעברי, הפות שלה מופנה אל הפות שלי, ביד אחת היא אחזה בחלקו הגלוי של הדילדו וכיוונה אותו אל בין רגליה והמשיכה לרדת, לקרב את הפות שלה לשלי, לא עוצרת גם כשראש הדילדו התחיל להכנס לתוכה, ממשיכה לרדת עד שכולו היה בתוכה, עד שמברשות שיער ערוותנו התערבבו אלה באלה ושפתי הפות שלה נשקו לשלי, "עכשיו תשתפשפי" היא התנשפה בקול מיוחם והתחילה לחכך את ערוותה בערוותי.

וואו! לא ציפיתי לזה, אני לא יודעת ממה התחרמנתי יותר, מהתנועה של הדילדו בתוכי או מהשפשוף הנעים של שפתיים בשפתיים, אבל הייתי מגורה בטרוף והאורגזמה המי יודעת כמה שלי התפוצצה בתוכי, חזקה, מטלטלת, כזאת שמרעידה את כל הגוף ומפוצצת עוד סדרת זיקוקים צבעונית מול העיניים…

"וואו" התנשפתי בכבדות כשאני שוכבת על הגב, מזיעה ובוהה בתקרה ולידי שוכבת הגננת טובה, גם היא על הגב, גם היא מזיעה וגם היא מתנשפת לא פחות ממני וביננו מונח הדילדו, רטוב מעסיס תשוקותינו המכוסה את כולו.

"נו? איך?" היא התנשפה, מחייכת באושר,

"וואו, סוף!!" התנשפתי, "אימא'לה, כמה פעמים שגמרתי",

"גם אני" טובה ציחקקה, "פאק, כבר מאוחר" היא חייכה לעברי ושוב, לשמוע את הגננת שלי שלא הרשתה לנו לקלל אומרת פאק קצת הפתיע אותי, "מחר יש גן ואני צריכה לישון קצת".

בזמן שאני התלבשתי טובה התעטפה בחלוק והכינה לנו קפה, אספרסו. כשעמדנו בדלת קיוויתי שהיא תזמין אותי שוב אבל זה לא קרה, "מחר נגה, הבת שלי, מגיעה לסוף שבוע" היא התנצלה, כנראה שראתה את המבט המאוכזב על פניי, "פעם, בהזדמנות תבואי, "נדבר" קצת" היא ציחקקה והוסיפה תנועה מרכאות כפולות כשאמרה נדבר.

*** אפילוג ***

באותו סוף השבוע לא נפגשנו, הבת שלה שלומדת במכללת תל-חי הגיעה הביתה לחופשה. אחר כך חזרתי לגדוד. גם בסופי השבוע הבאים לא נפגשנו, היו מיליון סיבות טובות למה. אחר כך פגשתי את אהוד והתחלנו לצאת, כמובן שעשיתי לו את המבחן ולא נתתי לו לדחוף את הפין שלו לפות שלי לפני שהוא הסכים לרדת לי והוא עשה לי את זה כמו גדול.

הפעם הבאה שנפגשנו הייתה ברגילה הבאה שלי, לפני היציאה לקורס מ"כיות, צלצלתי אליה ושאלתי אם אני יכולה לבוא לדבר.

"עשית את זה עם גבר?" הייתה השאלה הראשונה שטובה הגננת שאלה אותי כשפתחה לי את הדלת, כמובן שאחרי ה-שלום, ו-מה נשמע? הנימוסיים,

"כן" חייכתי אליה, גאה שקיימתי את ההבטחה שלי,

"חבר?",

"לא, יזיז" ציחקקתי,

"ו…?",

"אני דו, זוכרת, כמוך, נהנית משני המינים",

"אז בואי" היא נצמדה אלי ונישקה אותי, שולחת ידיים ומתחילה להפשיט אותי…

****  סוף או אולי לא, כי כל סוף הוא התחלה חדשה  ****

 

Loading

מחשבה 1 על “טובה הגננת – הגרסה הנשית – חלק שני  ”

  1. אם הם היו מזדיינות כשהם לובשות בגדי זה היהי עור של יותר מדליק מגיל 24 אני נמשך מינית לדברי עור של נשילצאת ם בגדים תיקים נעלי עקב מגפיים בהתחלה הייתי מאונן עם דברי עור של אימא שלי כשעברתי לגור לבד התחלתי לקנות לי דברי עור של נשים כדי לאונן איתם אם הזמן גם לבשתי אותם בגיל 32 התחלתי גם לצאת איתם מהבית ושך צרפתי לבגדים מגפי עור פשוט הרגשתי כמו אישה וצרפתי גם תיק עור חשוב להדגיש שר מעור שחור היום יש אופנה חדשה של תיקי עור שחור אדום ויש לי,כמה תיקים כאלה שאם אחד כזה אני מאונן כול יום אני מנשק ומלקק ומתעלס איתו מתייחס אליו כמו לאישה וגומר עליו בזכותו אני גומר עליו משפריץ הרבה שפיך לבן ואז מלקק את השפיך שלי וזה טעים בטרוף אני ממליץלכום לעשות את זה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן