חגורת צניעות (כלובון) כהעדפה מינית (fetish)

חגורת צניעות היא פטיש מוזר. זה מוזר כי זה פטיש שהופך לאורח חיים בקלות יחסית. זה גם פטיש שממכר לא פחות ללובש אותו, כמו למחזיקת המפתח. עם זאת, החלק שהופך את כלוב הזין למסקרן ביותר הוא כמה מהר הוא יכול לשנות את הלך הרוח של הנעול ומחזיקת המפתח. זה לא לוקח הרבה זמן בכלל  לזהות עד כמה אפקט השליטה/כניעות מתחזק. עם זאת, לחגורת צניעות  יש עקומת למידה מסויימת, שבהחלט  יכולה להיות חלק מהכיף.

כאשר מתחילים עם חגורת צניעות, זה יכול לקחת קצת זמן להגיע להתאמה הנכונה. יש הרבה רכיבים שצריכים להתאים זה לזה במדויק. אם זה הדוק מדי יכולות להיות השלכות בריאותיות חמורות, כאשר הוא רופף מדי זה עלול לגרום לכלוב ליפול ללא המפתח. אין ברירה וצריך לקחת את הזמן כדי להבין את ההתאמה הנכונה. עד שמגיעים לשימוש לטווח ארוך, ללא צביטות או שפשופים.

לילה ראשון עם הכלובון

חשוב שהטבעת הבסיסית תתאים היטב, רגע לפני שהיא מנתקת את זרימת הדם. כאשר אתה מתחיל לראשונה, תגלה שעם הזמן, תצטרך לעבור בהדרגה לטבעות קטנות יותר ככל שהגוף מסתגל. כשאתה רק מתחיל עם כלוב צניעות, הגוף הגברי עומד להתמרד נגדה בשבועות הראשונים. למעשה, סביר להניח שלא תצליח לעבור לילה אחד שקט מכיוון שבאמצע הלילה, זקפות ליליות ימנעו ממך לישון. לא בגלל שזה כואב, אלא בגלל שהפין מנסה להרחיק את הכלוב מהגוף. זה גורם לשק האשכים למשוך אל הטבעת וגורם לו להימתח. המתיחה הזו גורמת לו להרגיש תחושת צריבה שלא ממש כואבת, אבל זו תחושה חזקה מספיק כדי למנוע שינה.

אל דאגה, אחרי כמה ניסיונות חוזרים ונשנים ללבוש את המכשיר למשך הלילה, שק האשכים יימתח והצריבה תיפסק עד שניתן יהיה ללבוש את הכלוב כל הלילה. ניתן לישון דרך נסיונות ההזדקפות, ואתה תתעורר ככנוע נעול וחרמן מאוד. היכולת להישאר נעול לילה שלם היא אבן דרך חשובה. תחושת המתיחה/צריבה תחזור כאשר מנסים לעשות 2 – 3 לילות או יותר ברציפות, מכיוון שהגוף עדיין לא רגיל לזה במלואו. בסופו של דבר כל זה ייפסק, ותוכל להישאר מנוע ללא הגבלת זמן, מבלי לאבד שינה.

 

חיכוך יתר של כלוב הצניעות

שפשוף הוא דאגה נוספת, מכיוון שמדובר במכשיר המחובר לחלק נע בגוף, הטבעת נוגעת ומגרה את העור וגורמת לו להתחמם. דרך טובה להילחם בזה, היא להשתמש במשחה שקופה לתפרחת חיתולים שפועלת כמו חומר סיכה, או להסיר את הכלוב עד שאזור נרגע ואז לנסות שוב. מותג טוב אחד של משחה הוא קרם ההגנה היומי שקוף של Penaten. זה יכול לשמש גם בתוך הכלוב, כי זה דוחה לחות. זה מונע כל סוג של זיהומים מזיעה ושימוש יומיומי ובמקביל מאפשר לפין להחליק בכלוב במקום להיצמד לצדדים. זה מקל על השתנה, מבלי להתאמץ לסדר את איבר המין מול החור.

עם הזמן כשהגוף יתרגל לכלוב, העור יימתח, וקפיצה קטנה בטבעת הבסיס עשויה להיות רעיון טוב. הכלוב יתחיל לעתים קרובות להימשך קדימה לאחר מספר ימים של לבישה, מה שהופך את הבריחה לאפשרית מאוד, אם לא מפתה. מעבר לטבעת קטנה יותר בשלב זה, הוא רעיון טוב.

נסיונות לזקפה יפחתו לאורך זמן במידה מסוימת. לא בגלל שהוא מאבד את היכולת להתקשות, להיפך למעשה, כשנותנים לו להיות קשה, הוא יהיה קשה יותר ממה שהיה אי פעם! עם זאת, הגוף ילמד שהוא לא יכול לנצח מול הכלוב, ויקבל תבוסה. הוא לא ינסה להזדקף באותה תדירות, מה שאומר שהפין יהיה רפוי רוב הזמן. אם תסתכל על הכלוב ותראה היכן נח איבר המין הרפוי שלו, סביר להניח שהוא יהיה במרחק קצר מקצה הכלוב. משמעות הדבר היא, שדרוג לכלוב קטן יותר.

 

התאמת גודל הכלובון

הכלוב צריך להתאים סביב הפין הרפוי כך שבמנוחה הוא נוגע בקצה הכלוב. לא מתאמץ נגד זה. המטרה היא לא לדחוס את הפין לתוך הכלוב, כך שאפילו כשהוא נח הוא יתגבש לתוך גופו. הכלוב צריך להתאים לגודל הרפוי, כך שכאשר הוא מנסה להתקשות, הוא נדחה בעדינות. גורם לו להתפתל בתסכול ובכניעה.

חלק נוסף שחשוב לזכור בעת התאמת כלוב צניעות, הוא המרווח בין טבעת הבסיס לכלוב עצמו. הפער לא צריך להיות רחב מאוד, הוא צריך להיות רחב מספיק כדי לאפשר לדם לזרום. זה צריך לדחוס את שק האשכים, כך שהביצים יוחזקו היטב במקומם. אם הפער רחב מדי, כשהוא מתקרר, או פעיל, או אפילו ישן, האשכים עלולים לחמוק דרך הרווח הזה, וזה יכול לגרום לכאב או לפציעה. במיוחד אם אשך אחד יכול לחמוק והשני לא.

מסיבות כאלה בדיוק, לנשלט הנעול צריכה להיות גישה למפתח הכלובון בכל עת. זה לא אומר שהוא יכול להחזיק מפתח במחזיק המפתחות שלו. אבל אולי במעטפה סגורה, מהודקת וחתומה, שאי אפשר לפתוח בלי לשים לב. זה גם משהו שיכול לגרום לו להיות חרמן במיוחד, בידיעה שהמפתח נמצא בהישג ידו, אבל הוא לא יכול להשתמש בו בלי שמחזיקת המפתח שלו תדע. אז בטיחות ראשית, יכולה להיות מועילה ביותר מדרך אחת.

זה יכול להיות מאוד כיף להבין את הגודל הנכון, ולהתנסות בחגורת צניעות, זו באמת הדרך המושלמת להבין אם חגורת צניעות היא בשבילך או לא. ברגע שעוברים את שלבי ההתאמה, ומרגילים את הגוף , מתחיל הכיף האמיתי. זו הנקודה שבה, היא באמת יכולה להחליט אם ומתי, הוא ייפתח.

 

והשולטת? מה הצד שלה?

רמה פסיכולוגית חדשה לגמרי נפתחת עם משחקי נעילה. היבט מעניין אחד של צניעות הוא שלעתים קרובות מדובר בפנטזיה מונעת על ידי גברים, אבל היתרונות של זה מרוממים יותר את השולטת. אחרי כמה ימים של מניעה באמצעות במנעול ומפתח, היא לעתים קרובות חושבת על זה לאורך היום, ונהנית מאוד מתשומת הלב הנוספת שהוא מנסה להרעיף עליה. עיני כלבלב שלו, הלהיטות שלו לרצות, עבודות הבית מסתיימות, ארוחת ערב מוכנה והיא פשוט זוכה להירגע. כמה ימים של זה, והיא מתחילה להרגיש את התסכול שלו. היא יכולה להרגיש את זה כאילו הוא מרגיש את זה, אבל בצורה אחרת. היא מרגישה את העוצמה שבדבר, בעוד שהוא מרגיש את חוסר האונים שבכך.

הכוח הזה שהיא מרגישה, גורם לה להרגיש רצויה, ובו בזמן יש לה תשוקה משלה. זה שילוב מעולה של רגשות שעוזר לה לגלות כמה כוח יש לה, מה שנותן לה את הביטחון להפוך לקצת יותר דומיננטית. לא לוקח לה הרבה זמן להבין שהיא אוהבת את רעיון חגורת הצניעות. זו הבנה שאפילו הכנוע עדיין לא קיבל. היא קפצה על סטיית הכלובון שלו, שהפך כעת לרעיון שלה ולפנטזיה שלה, ולא עוד שלו.

למעשה יכול לקחת לכנוע פרק זמן ארוך יותר באופן משמעותי כדי להבין עד כמה הצניעות באמת חזקה. בהתחלה אולי הוא היה זה שדחף, ניסה לנוע מהר יותר, רצה שהיא תהיה יותר דומיננטית. עם זאת, ברגע שהיא באמת מבינה את זה, היא הולכת לקחת שליטה בדרכים שהוא אולי עדיין לא מרגיש בנוח איתן. במיוחד כשזה מגיע למין, ולהבין שהוא לא באמת מצליח אפילו לגעת בעצמו בזמן שהוא מענג אותה. העוצמה של זה לבדה יכולה לגרום לכנוע להבין למה הוא נכנס!

זה עלול לגרום לו להיות עקשן, להיות מרדן בהתחלה. אולי אפילו ירצה לצאת מהכלוב, רק כתירוץ לאונן. זה בסדר, אם הוא רוצה ברצינות לצאת, תני לו לצאת. תוך פרק זמן קצר, כמה ימים או כמה שבועות, הוא יחמיץ את זה. ברגע שלכנוע היה טעם קטן של נעילה ומניעה, במיוחד כלובון שיושב היטב, זה כמעט בלתי אפשרי עבורו להתעלם מזה לאורך זמן. זה קורא לו. התחושה של להיות נעול היא תחושה כל כך ממכרת, כל כך עוצמתית, שהוא יתחנן להינעל שוב.

הפעם הוא יבין יותר למה הוא נכנס, וישתף פעולה יותר. פעילויות לא מיניות יהפכו למיניות עבורו. כל מטלה, תהיה מעשה שירות, שהוא יקווה לתגמול ממנה. כל מה שהוא עושה, יהיה בתקווה לקבל שחרורו ומגע. יציאה לארוחת ערב וסרט עשויה לגרום לו לחוש תקווה, עד שהיא מתגרה בו באומרה שמתחשק לה אמבטיה ועיסוי גוף מלא כשהם חוזרים הביתה. הוא יודע שהוא יהיה נעול כל הלילה, בשירותה.

בסופו של דבר תהיה לו אותה התגלות שהיתה לה, הוא ירגיש שהכניעה שלו משתלטת על כל גופו. הוא יבין שהוא לא שולט, שהוא נכנע לה, ואין לו מושג מה הולך לבוא. הוא יפסיק לנסות להשתחרר באמצעות התנהגות טובה, ויבין שהתנהגות טובה אף פעם לא הייתה הסיבה לכך שהוא נפתח. הוא נפתח, רק באמצעות ציות לה. זהו שינוי מכריע במערכת יחסים בהובלה נשית, שבו הוא מקבל פתאום מה זה אומר להיות כנוע. אז באמת מתחילה המניעה.

Loading

דילוג לתוכן