זקפת בוקר זה דבר די רגיל אצל גברים

הסיפור כולו דמיון,פרי מוחי הסוטה, ואין שום קשר לאנשים אמתיים. אם יש דמיון בשמות,במצבים, בתיור או משהו-זה מקרי בהחלט!

בהנאה אשמאי זקן

הכל התחיל בתאונת הדרכים הטיפשית שעשיתי. כאילו, אחרי הגשם הראשון בחורף לא שמרתי די מרחק ונכנסתי באחורי אוטובוס ברמזור. לא רק זה, אלא שהמשאית אחרי גם לא שמרה מרחק ונכנסה בי מאחור, כך שנמחצתי, כלומר מכונית שלי נמחצה בין שניהם ואני בתוכה… המכונית יצאה טוטל לוס ,אבל אני יצאתי בנס-רק בכתף שמאל שבר בעצם הבריח, שבר ביד הימנית מההגה, ורגל ימין גם-כן שבורה. טוב, את הנזק למכונית כיסה הביטוח, וגם את הניתוחים והטיפולים הרפואיים-אבל כששחררו אותי הביתה ,אחרי יומיים בבית-חולים, הביטוח לא הסכים לכסות לי מטפלת. הם אמרו שזה סיעוד והביטוח במפורש איננו מכסה סיעוד , וגם הראו לי את הסעיף המפורש בחוזה. באסה! אתם יודעים כמה עולה להחזיק מטפלת/מטפל? ואני הייתי צריך מישהו-אפילו את התחת לא יכולתי לנגב לבד! במזל הבת שלי, בלה , הצילה אותי.

טוב, קצת על עצמי ועליה- אני בן חמישים ושלוש , אגרונום ומדריך לגידול הידרופוני ( כלומר גידול ירקות ללא קרקע ,בחממות על מדפים ) עצמאי . הייתי מדריך שדה במשרד החקלאות ,אבל ראיתי שיותר טוב להיות רחוק מהם , בלי פוליטיקה ותככים, ופרשתי. אני מרוויח לא רע, תודה על העניין. אני גרוש והבת היחידה שלי, בלה (טוב, נתנו לה, אשתי דאז רונית ואני, את השם "ארבלה" –אבל תמיד קראנו לה "בלה" –עד שהיא הקימה צעקות , בערך בגיל חמש-עשרה) בת 24 . הייתי נשוי חמש שנים והתגרשנו –רונית אמרה שאני בלתי נסבל ואי-אפשר לחיות אתי , ואני אמרתי שהיא סתם ילדה מפונקת…היא כנראה צדקה: מאז היו לי איזה ארבע יחסים רציניים וכלום לא יצא מזה. למרות כל זה , היו גירושים "טובים" ,כאילו, בלי יותר מדי עוינות, והייתי בקשר איתה כל הזמן . אפילו עשינו סקס מפעם לפעם-בין הנישואים שלה. לא כשהיתה נשואה-היא אמרה שהיא לא מניאקית כמוני… טוב ,באמת לא הייתי מאוד שומר אמונים. עם ארבלה תמיד שמרתי על קשר טוב , והייתי רואה אותה כל שבוע ,עד שנהייתה גדולה ועזבה את הבית. נראה לי שהיא קצת ירשה ממני-היא לא הצליחה להחזיק קשר וזוגיות יותר משנה…

איך שלא יהיה , בלה הציעה שהיא תטפל בי עכשיו, עד שאחלים. ניסיתי להרתיע אותה, בחיי שניסיתי! הסברתי לה שאמא שלה יכולה להעיד שאני טיפוס קשה , וזה לא יהיה פשוט , אבל היא בשלה-שכרגע ממילא אין לה חבר וגם לא עבודה , אז שהיא פנויה ולפחות לאבא שלה היא תביא תועלת -כלומר לי.

זו היתה ממש הצלה, כי כאמור לא יכולתי לעשות לבד שום דבר . בשלושת השבועות הראשונים הייתי אפילו רתוק למיטה. בשבוע הראשון לא היו שום בעיות ,והסתדרנו מצוין, בלה ואני . אפילו התגברנו על המבוכה של הטיפול בזין ובניגוב התחת. בלה פשוט הסבה את הראש וזהו, התרגלנו. אבל אז הפסקתי לקחת משככי כאבים, וכאן התחילה הבעיה. כלומר התאפקתי מלהתלונן על הכאבים והעמדתי פני גיבור, בכל-זאת אני אבא שלה, לא? אבל יחד עם הכאבים, גם שאר הגוף שלי חזר לתפקוד "נורמלי" ויחד אתו גם זקפת הבוקר…

טוב, זקפת בוקר זה דבר די רגיל אצל גברים, נכון? גם אצלי ,אבל בדרך כלל היא היתה עוברת עם ההשתנה הראשונה על הבוקר-שבגלל זה לקחה יותר זמן מהרגיל. רק שעכשיו בלה באה ופגשה על הבוקר במוט קשה וזקור-מה זה זקור! שבועיים שלא התנקזתי! היא ניסתה ללכת על "עניינים כרגיל", לטפל בו כמו בימים הקודמים-כאילו ,להכניס אותו לכלי ההשתנה … אז זהו שזה היה יותר מדי דומה לזיון-כאילו הזין נכנס לתוך צינור ארוך? וכשהיא הסבה את הראש אז הזין התחכך בדפנות, קדימה ואחורה , מה שלא עזר במיוחד להוריד את הזקפה…. השתנת הבוקר לקחה לפחות עשר דקות ובסופה שנינו היינו סמוקים ומתנשפים, ולקח לבלה הרבה זמן לשפוך את השתן לשירותים…

למחרת אותו הסיפור . וגם לראות את בלה לא ממש עזר לי . כן ,אני יודע הבת שלי וכל זה , אבל או שהיא היתה מתכופפת אליי-ואז היה נגלה לי הוואדי בין הציצים הגדולים שלה, או שהיתה מתכופפת ממני והלאה ,ואז הייתי צופה במכנסיים המתוחים על התחת השמן שלה-לא קל! איך ניסיתי להוריד במחשבה את הזקפה! נזפתי בעצמי שזה לא בסדר, שזו הבת שלי-גילוי עריות וכל זה, הטאבו הכי גדול העולם, גועל נפש! לא עזר. אותי עצמי אולי שכנעתי, את הזין שלי לא. מה שהוא ראה זה שדיים ותחת, הדברים שהוא הכי אוהב…. אז נהיה מצב מביך כל פעם שהייתי צריך להשתין, והבן-אדם צריך להשתין לפחות פעמיים שלוש ביום, לא?

גם לבלה לא היה קל . כאילו, ראיתי כמה שהיא הייתה סמוקה כשהייתה צריכה לטפל בי ,וכמה שהיא התנשמה .. אוי, איך הציצים שלה היכו גלים! …עד שביום הרביעי בבוקר היא צעקה שזה ממש לא בסדר, מה זה עם הזקפה הזו שלי וכאלו, שאי-אפשר להמשיך ככה…. עניתי ,די מעוצבן, שכאילו, לגברים יש זקפת בוקר ,מה לעשות, אז היא, שכאילו היא יודעת ,הרי היא הייתה גרה עם רועי-זה החבר הקודם שלה שהיא נתקה אתו יחסים כמה חודשים קודם. עניתי בסרקסטיות שאני נורא מצטער לשמוע שלרועי היו בעיות בתחום הפוריות (טוב, הייתי די מעוצבן מהמצב המביך) והיא שלא , כאילו, גם לו היתה זקפה, אבל הם עשו משהו בעניין. עניתי, די בעצבים למען האמת, שכאילו אני מצטער שאני לא יכול לעשות כלום בנידון –כשאני מראה את שתי ידי שבגבס, ואז היא " אולי אני יכולה לעזור." וואאוו!

אמרתי לה "מותק חמודה, את לא באמת מתכוונת, אוווו! " לפני שגמרתי לדבר היא כבר אחזה לי בזין המתוח והתחילה לשפשף אותו ביד , כולה סמוקה ,עם שדיים עולים ויורדים בהתנשמות כבדה. מה אגיד לכם ,זה היה חלומי ! תוך פחות מדקה גמרתי , מתיז כמויות של זרע עליה ,עליי , על המיטה , איפה לא! והיא כלום ,רק נאנקה כזה ורצה לשירותים-לקח לה די הרבה זמן שם וחזרה די מתנשמת….וגם אז היתה צריכה לטפל בזין שלי, כי עוד הייתי צריך להשתין. והוא שוב עמד כמו טיל, איך שראיתי את השדיים שלה עולים ויורדים לפניי…בפעם הבאה כבר אמרתי לה שהיא יכולה לעשות ביד במקום-היא לא צריכה לחכות לשירותים, כאילו…. "בן-זונה מניאק!" היא צרחה עליי אבל איך היא דחפה את היד לתוך המכנסיים איך! ואיך נהייתה אדומה ובקושי נשמה כשהתזתי את המנה שלי !

למחרת היא בכלל איבדה את זה. צרחה עלי "מניאק, בן זונה!" איך שהיא נכנסה וראה את הזין הזקור והתנפלה עליו ,מוצצת ומלקקת-וואו איך היא היתה לוהטת! קימרתי את כל הגוף אליה, מנסה לתקוע את הזין כמה שיותר עמוק בגרון שלה, עד שהיא צרחה עלי : "מניאק בן זונה! אשמאי זקן ומגעיל! את הבת שלך אתה רוצה לזיין?! אני אראה לך מה זה לזיין! את כל מיץ אני יוציא לך , חארה אחד!" ועלתה עליי ,פיסקה את הרגלים וירדה על הזין ,תוקעת אותו לתוכה עד בסוף בטראך.

כאילו, היא ממש עמדה במלה שלה. היא רכבה עליי עד שהתזתי פנימה והמשיכה עד שהיא עצמה גמרה , צווחת וצורחת ונוהמת והודפת ותוקעת –איך שהיא תקעה אותי! ולא הפסיקה המניאקית! המשיכה לזיין אותי ,כאילו אין אלוהים, כאילו שהיתה אסירה שלא זיינה כבר שנים! ועלתה וירדה במרץ והתלהבות, מקללת אותי ואת אם-אמא שלי, ואת האבא שלי ואת כל הדורות, ומזיינת ומזיינת -עד שגמרנו .יחד הפעם, בנהמות וצרחות.. חשבתי שדי ,אבל לא היא! היא רק ליקקה את הזין , את כל המיצים והג'יפה, ותקעה אותו שוב בכוס שלה, ברכיבה איטית וממושכת הפעם, עד שהקצב שוב גבר לסערה … בקיצור ,היא לא חדלה עד שלא יכולתי יותר להעמיד את הזין.. רק אז היא נרגעה ,נישקה ומצצה אותו, "איזה חמוד קטן!" היא קראה לו, וצנחה מתה לעולם , עם הזין שלי בפה שלה….

מאז ועד שהורידו לי את הגבס היינו מזדיינים קבוע כל בוקר. היא נהיתה ממש לרוכבת מנוסה, היתה יכולה להופיע בקרקס! איך ,איך רציתי, השתוקקתי לסחוט ,לחלוב את השדיים שלה השמנים שהיתה דוחפת לי לפנים! איך הייתי מכרסם ומלקק ונושך ויונק ! אתם לא יכולים לתאר לעצמכם… אז אחרי שישה שבועות ,כשבאתי להוריד את הגבס, רק זה היה לי בראש-עכשיו אוכל סוף-סוף לחוש אותם ביד ,למעוך!!!! ישר איך שבאמת הורידו , עוד ביציאה מהמעלית לחניה, הדבקתי אותה לקיר ,הפשלתי לה את החולצה ומעכתי, וסחטתי ! אוו, איך היא נאנקה ואיך תקעתי לה את הלשון בפה עד לגרון! אבל כשפתחתי והפשלתי לה את המכנסיים, היא עצרה אותי : "לא כאן! אנשים עוברים!!" ורצה, ממש רצה לאוטו. אני צלעתי בעקבותיה, נעזר במקל ההליכה שקנתה לי, ואיך שהגעתי לאוטו ראיתי אותה שרועה על גבה בספסל האחורי , רגליים פסוקות באוויר וחולצה מגולגלת מעל השדיים. איך התנפלתי עליה, איך! סחטתי ,חלבתי, צבטתי, מיששתי, מה לא?! ותקעתי בתוכה כאילו לא הזדייננו בבוקר לפני כמה שעות…

איך שגמרתי , אחרי כמה דקות, טסתי הביתה ,עובר את כל הרמזורים באדום, בחיי! איך שרציתי לזיין אותה! ובבית איך שהזדייננו! מלמעלה ומלמטה ,לפנים ולאחור , בפה ובכוס ..יו! כל היום רק הזדיינתי וישנתי ,ישנתי והזדיינתי! ואתם יודעים ממה הכי נהניתי? איך שהיתה גומרת בהתלהבות ,צורחת ומקפצת כשתקעתי אותה עם האצבעות בכוס, הבוהן על הכפתור שלה והאמה בנקודת הג'י! יוווו!

טוב , מאז אנחנו מזדיינים לפחות פעמיים ביום-בבוקר ,כשאנחנו מתעוררים, ובערב כשאני חוזר מהעבודה. לפעמים גם בלילה, במיטה. אפילו עכשיו, עם הבטן הגדולה של החודש השביעי היא לא מפסיקה לרכוב עליי , לצרוח כמו איזה אינדיאני משוגע מהסרטים , לנפנף בידיים וברגליים ולזיין ולזיין .

כן , האמא שלה, רונית, ניסתה להגיד לה שמה שאנחנו עושים זה אסור , מגעיל וכאלה . אז היא השתיקה אותה ואמרה שאם היא לא תסתום אז שתשכח מלראות את הנכד שלה. איזו בת חמה וחכמה יש לי!

Loading

3 מחשבות על “זקפת בוקר זה דבר די רגיל אצל גברים”

  1. כתיבה מזעזעת. למה צריך לדרדר את הרמה הזאת כאן לכל כך נמוך? חבל שלא קצת מסננים פה לפני כל פוסט

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן