ונסה (תמיד חרמנית) – השותפה לחדר

השותפה לחדר שלי בקולג' היתה לבנה. טוב, בקולג' היינו מעט מאוד שחורות, אולי עשרים סך הכל- אז לא פלא. רוב הנערות היו לבנות ,לא סתם לבנות: בורגניות ,מלייניות וסנוביות. גם ג'ניפר –כך קראו לה. מההתחלה לא כל-כך הסתדרנו . היא ממש עיקמה את האף על איך שהייתי מבריזה העירה ,ואחרי ההרפתקה עם הנבחרת כדור-סל –אל תשאלו, הבוז ממש נזל לה מהעיניים. אבל לזכותה יש לומר שהיא לא הלשינה. אף פעם, אפילו שנעדרתי מהשיעורים והיתה צריכה להביא לי אוכל לחדר.
אחרי הזיונים שלי עם סנדרה, איכשהו פתאום היחס שלה השתנה. היא התחילה להתייחס אליי, ממש נראה שמשהו כאילו , אני לא יודעת ,אולי חשבה שתוכל לזכות בנקודות זכות? אז יום אחד בערב, כשהייתי מחליפה בגדים אחרי המקלחת, היא מסתכלת עליי בכזה מבט ואומרת :" כמה שהציצים שלך יפים! לא פלא שהמכשפה התאהבה בך!" כאילו, המכשפה זו סנדרה והיא ממש לא התאהבה בי. היה לה רק כיף לזיין אותי , לפעמים יחד עם אחיה , צ'ק, המאמן כדור-סל, זוכרים? אז זה מה שאמרתי לה ,לג'ני , שכאילו זו לא אהבה זה סקס , אם היא יודעת מה זה. לא, לא הרגשתי שום צורך להיות נחמדה. היא מה-זה הסמיקה ואמרה שהיא חשבה שאני סטרייטית, ושאיזה בזבוז זה ,כל הסקסיות שלי –כך היא אמרה, נשבעת!- לתת את כל הטוב הזה לבנים. כאילו ,כל מה שהם רוצים זה חור לתקוע בו את הזין שלהם, לא מעניין אותם איך את מרגישה וכמה את סקסית וכאלה. ראיתי שהדלקתי משהו, שהיא ממש ,אבל ממש נגד בנים ובקטע של בנות , ואז נדלק לי פרוז'קטור-שאולי יש מצב? כאילו, אני תמיד מחפשת זיון, וקרלין ( אהובתי שבבית) נורא חסרה לי , וג'ני הזכירה לי אותה בצורה ממש כואבת. לא , בעצם הן לא היו דומות- לקרלין היה שיער כהה ועיניים חומות ,כאלה רכות אבל כשהיתה מתחרמנת נהיו מה-זה נוצצות, מה-זה לוהטות! כאני כמעט יכולה לגמור רק מלהיזכר… ואילו ג'ני היא בלונדינית , עם עיניים כחולות ,קרות כאלה ,וחוץ מזה קרלין היא יפה, בעיניי לפחות היא יפהפיה , וג'ני בכלל לא יפה. אבל שתיהן לבנות ,קטנות, עדינות כאלה, כמו בובות חרסינה שרואים בחלונות ראווה וגם התנועות שלהן, ממש הלב היה נאכל לי מלראות את ג'ני מתאפרת..
אז ישר ניסיתי-כאילו , בהתחלה רק ככה ליטפתי אותה קצת ואמרתי שדווקא לפעמים בנות עושות לי את זה . הייתם צריכים לראות! ישר היא הסתובבה אליי תפשה את הראש שלי ונישקה ותקעה את הלשון שלה לתוכי ,עד לשקדים היא תקעה אותה! איזה להט! כמובן שישר נדלקתי ועניתי לה באותה צורה, מחבקת ומועכת את התחת שלה ועולה לציצים-ושם היא עצרה אותי. לא , בציצים היא לא אוהבת. כאילו ,הם מגעילים ותעזבי וכאלה-טוב מה אני אבזבז על זה זמן ואנרגיה, זה יבוא לבד אחר-כך, לא? אז דחפתי את היד מתחת לחצאית שלה ,ישר לכוס-בלי הקדמות. יוו, איך היא קפצה! ואיך היא צווחה! ואיך היא הניעה את התחת! כל הכיוונים, סיבבה והקפיצה והדפה והידיים שלה הלכו לציצים שלי וגם הפה והלשון ,כשהיא הרימה לי את החולצה ,עם החזייה. כשלנו חבוקות וממששות זו את זו למיטה מהודקות וחבוקות והיד שלי כל הזמן בוחשת לה בכוס , והידיים שלה והפה שלה על כל הגוף שלי, על הציצים ,על הבטן ,בבתי השחי –הכל! עד שהיא לגמרי איבדה את זה וצרחה וקיפצה כמו משוגעת מכווצת את הבטן, את הכוס, תוקעת בי ציפורניים …. כמה אני אוהבת לראות אותן גומרות ככה!
אז התברר עוד הבדל בין ג'ני לקרלין-אצל קרלין , כמו אצלי, אורגזמה ראשונה רק היותה סיפתח לבאות , אבל אצל ג'ני , אחרי שהיא גמרה היא לא רצתה יותר סקס. כאילו, היא כן רצתה להתחבק ולהתמזמז ומה זה אכלה לי את הציצים –אבל בכוס לא, אין לגעת. כן, חיבקתי ונישקתי אותה והתכרבלנו , איזו רכות ,איזו נעימות! כאילו, את החזייה היא לא הסכימה להוריד אבל כל שאר הגוף שלה היה פרוס ומוצע לפניי , כולו רך וענוג ונעים , כזה בתולי, כזה תענוג –לא , אי-אפשר תאר את זה במלים. אבל זיון לא יצא לי מזה . למרות שהכנסתי את היד שלה למפשעה שלי, למרות שרכבתי לה על הברך ועל הירך-נאדה! הלב שלה לא היה בעניין ,רק להתכרבל , להתגפף-אז כמו שאמרתי, באותה פעם לא גמרתי. אבל פיציתי על זה בוויקנד .
יווו, איזה זיון הלך שם! כאילו ,למדתי את הלקח והבאתי את ג'ני רק קרוב לרתיחה, קרוב לאורגזמה , באכילת הכוס ובאיצבוע וזה , ולא נתתי לה לגמור . איך היא נהייתה חמה ורותחת, איך! וגם אכלה אותי ,בכזה 69 שעשינו ,ותקעה אצבעות-עד שגמרתי ,ממש גמרתי! רק אז אכלתי אותה עד שהיא צרחה וצווחה וגמרה-כמו גדולה גמרה! אני , כמו שאמרתי, אורגזמה ראשונה רק פותחת לי את התיאבון, אז המשכתי לאכול אותה ולכרסם אותה ולנשק ולחבק וכמה שהיא נהייתה רותחת היא גם שיתפה פעולה. הפעם היא כן תקעה לי ידיים בכוס ,ואפילו הבאתי אותה לזה שהיא תזיין אותי, כאילו לתקוע לי את הכוס שלה על שלי ולחכך ולתקוע עם האגן ואיך היא התלהטה! "אני אזיין אותך עד שתצרחי, זונה מסריחה! עד שלא תדעי איפה הראש שלך , כלבה שחורה!!" כן , כשהיא התחרמנה ממש, היא נהיתה גסת רוח, ודיברה דיבורים גסים ,בובת החרסינה הזאת, מה שהדליק אותי עוד יותר. גמרתי באמת בצרחות ,כמה פעמים, מי סופר?! וגם אותה הבאתי לפעם שנייה " כן תאכלי את הכוס המסריח שלי, כלבה!" היא צרחה תאכלי ותחנקי ! תשתי , תשתי את כל הג'יפה שלי המטונפת ,טינופת שחורה!!" אוך, איך היא גמרה ,איך! ואפילו תלשתי לה את החזייה וכרסמתי את השדיים הרכים , הצמריים שלה –אזה תענוג אלוהי!!! כן השדיים שלה באמת היו קצת מוזרים-כאילו, השמאלי היה קטן מהימני וגם פנה הצידה כזה ,מרדן אחד שובב! אבל זה עשה אותה לעוד יותר סקסית ,עוד יותר מחרמנת –גם אמרתי לה. וכרסמתי וליטפתי ומיששתי, איזו רכות! בכלל היא כולה היתה רכות . זה לא כמו שהיו לי גדולות ומלאות שממש אהבתי לשקוע בתוכן- לא. כמו שאמרתי היא היתה קטנה ועדינה כזו ,אבל הרכות כאילו יצאה ממנה, ככה מילאה את כולי עד שהרגשתי שאני נמסה לתוכה, כולי רק רוצה להתמזג אתה להיות אחת איתה – אני לא יכולה לתאר את ההרגשה החלומית! ואיך שכבנו יחד ,כוס על כוס, פה על פה שדיים על שדיים! איזה עונג!!!
טוב, ככה נהינו לאוהבות רשמיות-כל לילה כמעט היינו מזדיינות. אפילו אחרי שהזדיינתי בחוץ ,בבר עם הבנים, הייתי באה אצלה לחגוג, והיא היתה מנסה להתעלות על מה שחטפתי מהם. וגם אחרי סנדרה ואחיה, זה הכי הדליק אותה! איך שהיא היתה מזדיינת אתי אחרי כל זיון עם סנדרה, דורשת ממני שאתאר בפרוטרוט את הזיון ומנסה לחזור עליו בעצמה –כאילו, בלי הזין מפלסטיק, זה לא! אבל ניסתה לחכך את הכוס שלה על שלי, כאילו יש לה זין משלה. מה אגיד לכם, זה לא אותו הדבר ,אבל מדליק כן. מה זה נהייתי מומחית לזיוני כוס! אפילו מאחור היא ניסתה לתקוע אותי, לא כל-כך בהצלחה. כמעט כמעט היא הצליחה להתגבר על הגעגועים לקרלין….

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן