המועמדת – חלק 3

התחושה של הפיטמות שלה על ירכי ביחד עם המציצה שהלכה והשתפרה עם כל פליק שחטפה על הישבן הגדול והמלא שלה מידיה הארוכות של רונה, גרמה לי להיות קרוב עד מאוד לכדי גמירה.

רונה והסטראפ-און שלה
הדילדו של רונה

תשוקה פרועה

נכון, נכון, נכון, נכון לחשתי, כשאני נאנק תחת התשוקה הבלתי מושגת.

דנה חזרה, כשהיא צועדת לעברינו, מביטה בנעשה, נושאת שקית בד כחולה.

היא נעמדה מול רונה וכרעה על ברכיה. בתנועות איטיות וחושניות, תוך שהיא שולחת לעברי חיוך מקסים, הוציאה מן השקית ריתמת עור שחורה, הניחה אותה על המחצלת והמתינה עד שרונה קמה על רגליה. רונה השילה מעליה את בגד הגוף בזריזות, כשדנה מסייעת לה, קולטת אותו בידה האחת ומשליכה אותו כלאחר יד על ברכי.

במיומנות של מוכרת חזיות, הלבישה את הריתמה על גופה העירום של רונה, תוך שהיא משחילה דילדו גדול מן הסוג הדו צדדי (כך שחלקו הפונה פנימה נקלט בתוך הכוס של רונה) המראה היה מרהיב. רונה, זקופה וגבוהה, עומדת כשפניה אל הים המואר באור הירח ודנה כורעת מולה על הברכיים. צלליתה של רונה על גווה הזקוף והארוך, שיערה הקצר והדילדו הגדול המזדקר לו בין ירכיה שיוותה לה מראה של של אמזונה אגדית. היא התיישבה בחזרה על הכסא הרחב וסימנה באצבעה לדנה. דנה ניגשה, פשטה את מכנסיה בזריזות, כשהיא  חושפת ישבן גדול, שזוף ומוצק. היא התיישבה על ברכיה. רונה הושיטה את זרועותיה הארוכות ומשכה את דנה אליה, הניפה את ישבנה והושיבה אותה ישר על הדילדו הגדול. דנה פלטה קריאת הפתעה או שמא היתה זו קריאת כאב?

גופותיהן של שתי הנשים המדהימות התפתלו כעת יחד כשדנה עולה ויורדת. בתחילה לאט ובהדרגה מגבירה את הקצב. רונה שאוחזת בישבן הגדול של דנה, מכוונת אתה ומנווטת. השיער הארוך של דנה נפרש ומכסה את גבה ומסתיר גם את החזה של רונה, במבט מן הצד זה נראה קצת כמו גוף אחד שמתפתל בעוצמה ובשקט מפתיע.  המראה הרס  אותי, השתדלתי להישאר רגוע אבל זה היה למעלה מכוחותי. בתנועה מהירה פתחתי את הרוכסן ושיחררתי את הזין הבוער שלי החוצה, שכבתי לי בכורסא, הבטתי בבנות המזדיינות ומתפתלות והתחלתי לשפשף את המוט הזקור שלי, תוך שאני משתדל לשמור על פרופיל נמוך עמוק בתוך הכורסא.

ככל הנראה, לא שמרתי מספיק טוב מכיוון שמתוך המערבולת של שתי הבנות המתפתלות, הושטה ידה הארוכה של רונה ובלי שום אזהרה, היא פשוט חפנה באצבעותיה הארוכות את הזין הזקור. רונה אחזה בזין בכוח רב ומשכה אותי אליה. לא יכולתי וגם לא רציתי להתנגד, התרוממתי מן הכורסא והתקרבתי. נעמדתי ליד שתי הבנות המטריפות וחיכיתי לבאות. הבאות לא אחרו להגיע.

המנה האחרונה

רונה משכה את הזין הזקור שלי לעברה.

"דנה, תיראי מה עשינו לאורח שלנו" אמרה כשהיא מושכת את הזין הבוער שלי לעבר דנה

"תמצצי" פקדה בשקט

"אבל רונה, את יודעת שאני שונאת גברים"

"את תעשי מה שאני אומרת" פקדה

דנה התקרבה וקלטה את הזין שלי בין שפתיה בחוסר רצון בולט.

בתנועות מיכניות איטיות היא מצצה, אבל לא ניתן היה להתעלם מחוסר הרצון שלה.

"תתחילי למצוץ כמו שצריך" פקדה רונה.

דנה המשיכה במציצה איטית ובחוסר חשק בולט

רונה הבינה היטב מה קורה בין שפתיה של דנה, השביתה האיטלקית לא נעלמה מעיניה.

"תתחילי למצוץ כמו זונה אמיתית" גערה בה והעניקה לה הפלקה הגונה על הישבן העסיסי שלה.

הרגשתי היטב בגל שעבר בגופה של דנה, שפתיה התהדקו על הזין שלי והמציצה שלה נעשתה חזקה יותר.

"טוב מאוד, תמשיכי ככה" אמרה רונה והפליקה עוד הפלקה הגונה וקולנית על הישבן העסיסי שלה.

דנה רעדה והגבירה את קצב המציצות כששפתיה נעות מן הבסיס של הזין הפועם שלי ועד הקצה הבוער מרוב גירוי. גם גופה נעשה נינוח יותר והשדיים הגדולים שלה עטפו את ירכי.

התחושה של הפיטמות שלה על ירכי ביחד עם המציצה שהלכה והשתפרה עם כל פליק שחטפה על הישבן הגדול והמלא שלה מידיה הארוכות של רונה, גרמה לי להיות קרוב עד מאוד לכדי גמירה.

אזרתי את כל כוח הרצון שלי כדי להאריך את ההנאה, אבל היה ברור שזה לא עומד להימשך עוד זמן רב. דנה מצצה כעת בעוצמה ובדבקות.

אחזתי בירכי במאמץ שלא לגמור אבל זה היה חזק ממני

"הזונה שלך ממש מוצצת טוב" אמרתי לרונה.

"אתה רוצה אותה לסופ"ש?" שאלה בחיוך

רוצה את שתיכן השבתי ללא היסוס

"תגמירי אותו ושלא תעזי לשחרר את הזין שלו כשהוא גומר, ברור?" פקדה על דנה והוסיפה לה פליק ועוד אחד שהרעידו את כל גופה. הגלים של ההפלקות על הישבן של דנה הגבירו את עוצמת הגירוי והזין הפועם שלי לא עמד יותר בלחץ. רוקנתי את כל התכולה של הביצים הלוחצות אל תוך פיה של דנה, התנשמתי בכבדות ונשענתי לאחור. הבטתי ברונה. היא נראתה מרוצה.

"נו, מה אתה אומר?, איך היתה ארוחת הערב?" שאלה בחיוך ואחזה בשיערה של דנה כשהיא מושכת אותה מעל הזין ההולך ומתרכך בתין שפתיה.

"אהבתי במיוחד את המנה האחרונה" עניתי

"אני מקווה שתגיע שוב" אמרה. "אני בטוחה שדנה כבר תתקשר להזמין אותך לעוד ארוחה."

שתקתי. מה כבר יכולתי לאמר?

Loading

מחשבה 1 על “המועמדת – חלק 3”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן