הכניסה לגברים אסורה

 למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

 

הוֹוֶה (פרולוג)

פגישת אחוות 'הכניסה לגברים אסורה' הייתה בעיצומה, ישבתי על הכסא העגול, עירומה, נשענתי עם הגב על הקיר כשהרגליים שלי מפושקות לצדדים, מציגה לראווה את הַפּוסי שלי. הייתי הראשונה מבין ארבעת הנשים שישבו בקרוב על הכסאות הנוספים המסודרים לצידי, הראשונה שהפסידה את כל הבגדים במשחק המקדים במפגש הזה.

היינו רק נשים, כאלה אנחנו, נשים של נשים, ושיחקנו 'גבוה נמוך'. על כן ציור עמדה חפיסת קלפים גדולים במיוחד, אחד מהם פתוח וכל אחת בתורה צריכה לנחש אם הקלף הבא שתפתח יהיה גבוה או נמוך מהקלף הפתוח, אם היא תנחש נכון: התור עובר לבאה אחריה שתצטרך לנחש אם הקלף שתפתח גבוה או נמוך מהקלף שקודמתה פתחה, ואם היא תטעה: עליה להוריד את אחד מארבעת פרטי הלבוש שהיא לובשת, החולצה, החצאית או המכנסיים, החזייה (חובה שתהייה חזייה זנותית) והתחתונים (רצוי חוטיני😊 או לפחות ביקיני זעיר) ורק אז התור עובר למשתתפת הבאה ו…ארבע פעמים היה תורי וארבע פעמים לא ניחשתי נכון ולכן אני יושבת עכשיו על הכסא, ובקרוב, כשכל ארבעת הכסאות יאוישו ונתחיל את המשחק האמיתי, אני אהיה "דג" וארבעת הנשים האחרות, אלה שלא ישבו על כסא עם רגליים פתוחות, יבואו ו"ידוגו" אותנו, יבחרו אחת מאתנו, בתנאי שהיא לא הבת זוג הקבועה שלה, ויקחו אותנו לאחד החדרים לשעה וחצי של סקס נשי שבו בעיקר אנחנו, המפסידות, נפנק אותן, המנצחות, ואני אומרת בעיקר אנחנו כי לא רק, זה תלוי מה ה"דייגת" אוהבת.

הבטתי בבת זוג שלי, עומדת רק בחוטיני שלה, זאת שלפניה לא ניחשה נכון והורידה את החזיה שלה, נשארת גם היא רק בחוטיני הזנותי שכתם רטוב בולט במרכז משולש הבד הזעיר שמסתיר את שפתי הכוס שלה ומציגה זוג שדיים גדולים וכבדים. הקלף הפתוח הוא שבע, הסיכוי לנמוך וגבוה כמעט שווים, "גבוה" הבת זוג שלי הכריזה ואני החזקתי לה אצבעות, פתחה ו…"פאק" מילמלתי לעצמי כשהתגלה ארבע-לב-אדום…

22 חודשים לפני.

נדב זרק אותי בדרך השניה הכי משפילה שיש. קודם עשינו אהבה בחדר השינה שלי, בעצם היום אני יודעת שמבחינתי זאת הייתה אהבה, מבחינתו זה היה סתם עוד זיון טוב לפני שהוא גומר איתי. קודם מצצתי לו, מצצתי ובלעתי! אחר כך הוא השתפשף לי בין השדיים כדי להעמיד לעצמו מחדש ואז, כשעמד לו תותח, הוא רכב עלי בתנוחה האהובה עליו, אני על הבטן, שתי כריות גדולות מתחת לבטן התחתונה, כפות ידיי משולבות על העורף באותה תנוחת כניעה שהוא כל כך אוהב, והוא טוחן אותי דק דק מאחור ורק אחרי שגמר והחזיר לעצמו את נשימתו הוא קם והושיט לי מעטפה "הזמנה לחתונה שלי" הוא חייך אלי, חיוך מתנשא כזה, והמשיך תוך שהוא מתלבש, "את זיון טוב, מיה, זיון מעולה, בשמחה הייתי ממשיך לזיין אותךְ אבל היא מציעה לי מה שאת לא תוכלי לתת לי בחיים" והלך ו…למה אני אומרת שזאת הייתה הדרך השניה הכי משפילה? כי הוא לא זיין אותי בתחת, מה שאיפשרתי לו לעשות מדי פעם, אם הוא היה מזיין אותי גם בתחת אין ספק שזאת הייתה הדרך הכי משפילה.

לקח לי שעה להתאושש ואז שלחתי לו את הודעת הוואטסאפ (WhatsApp) הכי ארוכה ששלחתי לו אי פעם, כל הקללות שאני מכירה משורשרות להודעה אחת ארוכה ו"מניאק", "אוכל-בתחת" וְ-"בן-אלף-זונות" היו העדינות שבהם.

דבר אחד קרה לי בעקבות זה, הפסקתי לצאת עם גברים, גם קודם הייתי דו כזאת, גם וגם אבל לא באותו זמן! כשהייתי עם האקס-המניאק-שלי הייתי רק איתו! חשבתי שהמניאק יהיה האחד שלי, אפילו התחלנו לדבר על לעבור לגור ביחד, אז חודשיים לא יצאתי בכלל, ישבתי בבית ובכיתי על מר גורלי, וגם אחר כך אני לא ממש עושה את זה, מנשנשת מדי פעם, סטוץ מזדמן אבל רק עם נשים!

 

15 חודשים לפני.

ישבתי בבית הקפה הקטן שליד הבית שלי, יום ראשון בערב ומצב הרוח שלי לא משהו כי רק לפני כמה ימים פוטרתי, לא כי לא הייתי טובה בעבודה אלא שבעל העסק פשט את הרגל והעסק נסגר וחוץ מזה השותפה שלי לדירה נסעה להורים שלה בקרית שמונה, איזה אירוע משפחתי שהיא לא הצליחה להתחמק ממנו, ולא בא לי לשבת לבד בדירה, גם לא בא לי לצאת עכשיו ולהתאמץ לחפש איזה סטוץ' שווה ללילה אחד עם מישהי למרות שכבר שבועיים לא עשיתי סקס אמיתי, ולאונן עם הויברטור אני לא קוראת סקס אמיתי, אז החלטתי לרדת ולשבת על כוס קפה ולקרוא את 'הרג קומנדטורה' של 'הרוקי מורקמי' שחיכה על יד המיטה שלי כבר הרבה זמן.

הייתי שקועה, אני מתה על הסגנון המיוחד כל כך של הסופר, בידיוני ואמיתי משולבים כאילו היו מציאות אחת, כשמישהי נעמדה לידי וכחכחה בגרון. "אכפת לךְ אם אני אצטרף?" היא הצביעה על הכסא שמולי כשהרמתי את הראש מהספר והבטתי לעברה, "אני לא אוהבת לשתות לבד".

הבטתי בה, היא הייתה יפה, אפילו יפה מאד, אבל היה בה איזה משהו נוסף, אולי משהו במבט בעיניה, שגרם לי להגיד לה "בשמחה" ולחייך אליה.

בזמן שהיא התיישבה אני סגרתי את הספר, חשבתי שזה לא מנומס להמשיך לקרוא כשהיא יושבת איתי, "תמר" היא הציגה את עצמה והושיטה לי יד.

"מיה" עניתי ולחצתי את ידה.

"תרשי לי להזמין אותך לעוד כוס קפה, אני רואה ששלך כבר ריקה" היא חייכה לעברי ואותתה למלצרית שהיא רוצה להזמין.

הסכמתי, ממילא לא היה לי משהו טוב אחר לעשות, הזמנתי הפוך על סויה, גם היא הזמינה את אותו הדבר אבל הוסיפה גם עוגת שוקולד בלגי, "נחלוק" היא חייכה אלי, "שלם זה יותר מדי".

רציתי לשמוע מי היא אבל מהר מאד היא ניווטה את השיחה ל'חתונה ממבט ראשון' (עונה 2), האם יש התאמה בין שירי ללירן כמו שהפסיכולוגים חושבים או אין כמו שזה נראה מהקטעים המוקרנים, והאם בת-אל באמת מתאימה לחיים משותפים עם יוגב במושב?

שתינו, אכלנו ודיברנו ולקראת סוף כוס הקפה השניה שלי היא פתאום שאלה "את גרה קרוב?".

"כן" עניתי אוטומטית, "פחות משלוש דקות הליכה".

"ואת רוצה להראות לי את חדר השינה שלךְ?" היא הפתיעה אותי והניחה את כף ידה על כף ידי שעל השולחן.

לרגע הבטתי בה בשתיקה, ברור שהיא מתחילה איתי, שהיא פה כדי לצוד לעצמה סטוץ', "איך את יודעת אם אני כזאת?".

"יודעת," היא חייכה והנגיעה בכף ידי הפכה לליטוף, "כזאת יודעת לזהות כזאת" היא לחשה לי בקול מפתה, "אני בטוחה שגם את יודעת שאני כזאת".

האמת שלא ידעתי, לדעתי גם הסמקתי. "אהה," מלמלתי בקול מהסס.

"כדאי לךְ, אני טובה בלפנק" היא שוב חייכה ולחשה באותו קול מפתה וסימנה בידה השניה למלצרית. "חשבון" היא ביקשה ממנה ומייד גם הוסיפה, "חשבון אחד, הכל ביחד".

קנאתי בה מעט כששלפה את כרטיס הפלטינה שלה, לי אפילו זהב לא הסכימו בבנק לאשר, רק כרטיס אשראי רגיל וזה היה עוד בזמן שעבדתי. "זה יותר מדי" לחשתי לה כשהיא הוסיפה טִיפּ נדיב במיוחד.

"אני בטוחה שאת שווה את זה" היא חייכה אלי, קמה ואחזה בידי, "טִיפּ נדיב הוא סגולה לסקס מענג," היא חייכה לעברי, "בואי".

הלכנו בשקט, בחישוב השלוש דקות כללתי גם את הטיפוס לקומה הרביעית, בית ישן בלי מעלית, מועמד לפינוי-בינוי, "אני יכולה לנשק אותךְ" היא הצמידה אותי לקיר בגופה כשנעלתי את הדלת.

התמסרתי, לא התנגדתי, השותפה שלי לא תגיע הערב וכל הדירה לרשותי. הגשתי לה את שפתיי לנשיקה, ציפיתי לנשיקה חברית, נשיקת הכרות, וקיבלתי נישקה צרפתית רטובה ולוהטת, שפתיה צמודות לשפתיי והלשון שלה חודרת לפי וכובשת את מקומה. לרגע היא עצרה, נותנת לשתינו לקחת אוויר, "תתמסרי" היא לחשה לי בקול מפתה כשהיא פותחת את כפתור מכנסי הג'ינס שלי ואחריו את הרוכסן, ואז שוב נישקה רק שהפעם היא החליקה את כף ידה אל תוך תחתוני הביקיני שלי, חפנה את ערוותי והחליקה עם האצבע על החריץ הרטוב שבין שפתי הכוס הכל כך מגורות שלי והרגשתי את הרעד העובר בגופי, רעד יצרי מלא תשוקה.

"את אוהבת?" היא הפסיקה לרגע לנשק ונתנה לשתינו לנשום.

"כן, תמשיכי" גנחתי בקול חרמני ושוב היא נישקה את אותה נשיקה תאוותנית והאצבע שלה חדרה לתוכי, מתחילה לפמפם, לעשות לי באצבע, להטיס אותי לעבר האורגזמה הראשונה שלי הערב, אורגזמה חזקה, מטלטלת, כזאת שפוצצה לי זיקוקים מול העיניים, שהפכה את הכוס שלי לביצה טובענית ואת הפטמות לאבן ואין לי ספק שהיא הרגישה בזה.

"תרימי ת'חולצה" היא לחשה בעוד הפסקת נשימה, חזרה לנשק אבל התרחקה מעט, נותנת לי להרים את חולצת הטריקו שלבשתי ולהעביר אותה אל מעבר לראש, את היד הפנויה היא שלחה אל מאחורי גבי, פתחה לי את החזייה וחשפה את שדיי, מפסיקה לנשק ועוברת לטפל בציצי שלי, בפטמת האבן הכל כך רגישה, מנשקת אותה, מוצצת אותה, מתופפת עליה קלות ועוברת לטפל בשניה, לתת לה את אותו היחס, את אותו הטיפול המסור, "כן" צווחתי בקול כשהרגשתי איך האורגזמה השניה מתקרבת לשיא, "כן, הנה, הנה! כן!!" והכן האחרון היה חזק במיוחד, חזק וארוך, מתגלגל.

"לא! עכשיו תורי" עצרתי אותה כשהיא ניסתה שוב לנשק אותי והיא לא התווכחה רק הוציאה את היד מתוך התחתונים שלי ונעמדה עם גבה אל הקיר כשהיא פותחת במהירות את השמלה שלבשה ונותנת לה להחליק לרצפה.

הורדתי לגמרי את החולצה והחזייה ונצמדתי אליה, בגופי ובשפתיי. הלשון שלי חדרה לפיה, נישקתי אותה, נשיקה צרפתית תאוותנית, והיד שלי החליקה אל מאחורי גבה ופתחה את החזייה שלה. הפלתי את הכתפיות לצדדים ולרגע לא נצמדתי, רק כדי לתת לחזיה ליפול, ושוב נצמדתי, מהדקת אותה אל הקיר ולא מפסיקה לנשק, מרגישה את פטמות הנוקשות שלה דוקרות את הציצים שלי (ובטח שלי את שלה), "אני מתה על הציצים שלךְ" לחשתי ונישקתי אותם, מנשקת, מוצצת, מתכופפת מעט ומושכת את התחתונים שלה ומורידה אותם עד הברכיים, "כן" היא גנחה בתשוקה ופישקה מעט את רגליה, מותחת את התחתונים בין ברכיה ופותחת לי את הדרך אל הכוס שלה ואני לא חיכיתי, כמוה חפנתי אותו ודחפתי לה אצבע, חודרת ומתחילה לפמפם, "את אוהבת את זה?" תופפתי בשיניי על הפטמה שהפכה אפילו יותר נוקשה, "כ…" היא החילה לענות אבל אני עצרתי אותה עם עוד נשיקה צרפתית תאוותנית, מרגישה את שרירי נרתיקה מתכווצים בחוזקה סביב האצבע שלי ויודעת שהגמירה הראשונה שלה משתוללת עכשיו בגופה והמשכתי, לא עצרתי, שתי גמירות היא העניקה לי ושתי גמירות לפחות היא תקבל חזרה.

"להמשיך?" לחשתי אחרי שהענקתי לה גם את הגמירה השניה.

"לא, הגיע הזמן שתראי לי את חדר השינה שלךְ".

בדרך לחדר שלי התפשטנו לגמרי. "תשכבי על הגב, בא לי לפנק אותךְ" היא דחפה אותי לעבר המיטה, ניסיתי להתנגד, להציע 69, אבל היא התעקשה, "לא אומרים לא לאורחת" היא ציחקקה ולא התווכחתי, נשכבתי במרכז המיטה על הגב, פישקתי רגליים והיא נשכבה ביניהם ורעד עבר בגופי כשהיא העבירה את קצה הלשון שלה לאורך חריץ הכוס שלי, מתחילה מלמטה ועולה עד למעלה, חודרת מעט ואוספת על לשונה טיפות מאותו עסיס תאווה נשי הממלא לי את הכוס, אוספת וטועמת, "יאמי" היא ציחקקה ושוב העבירה, טועמת עוד טעימה לפני שחודרת, תוקעת את לשונה עמוק בתוכי ומתחילה לפנק.

שכבתי על הגב, הידיים מתוחות לצדדים ותופסות בסדין, הגב מתקמר והערווה נלחצת לפיה, "כן" גנחתי בקול, "כן, תמשיכי, כן, ככה, וואו! אימא'לה" צרחתי כשהיא מצאה את אותו כפתור תענוגות נפוח והתחילה לשחק בו, להכות בו עם לשונה, להוביל אותו אל בין שפתיה ולמצוץ, לתופף עליו בשיניה בעדינות מחרמנת ואין אישה בעולם שלא הייתה גומרת מטיפול מפנק כזה ואני אישה וגמרתי, גמרתי פעם והיא לא הפסיקה, גמרתי פעם נוספת והיא המשיכה, גמרתי פעם שלישית (החמישית הערב) ו…"רחמים, אני מתה" התנשפתי בכבדות והרחקתי בידיי את ראשה מבין רגליי, "עכשיו את, על הגב" התנשפתי ופיניתי לה את המקום ורגע אחרי כבר שכבתי בין רגליה ופינקתי אותה רק שלדעתי פחות טוב, עדיין התנשפתי מהטיפול שלה, ולמרות זאת הצלחתי להעניק לה את אותן הגמירות שמגיעות לה, לא מפסיקה עד שגם היא גמרה עוד שלוש פעמים.

רגע ארוך שכבנו זו ליד זו על הגב, בוהות במאורר המסתובב לאיטו מעלינו ומנסות לסדר את הנשימה. "מצטערת, אני חייבת ללכת," היא קמה והתחילה להתלבש, "את לא חייבת ללוות אותי, אני יודעת ת'דרך" היא ציחקקתי כשרציתי לקום וללבוש את החלוק שלי ודחפה אותי חזרה למיטה.

שכבתי על הצד והבטתי בה מתלבשת. "אהבתי את מה שעשינו" היא אמרה כשסיימה להתלבש, "אשמח אם תסכימי להפגש איתי שוב" היא חייכה לעברי ושלפה את הפלאפון שלה אז נתתי לה את מספר הפלאפון שלי והיא רשמה אותו אצלה, "את זיון טוב גברת מיה" היא גחנה לעברי, נישקה אותי על השפתיים והסתובבה ללכת.

"גם את גברת תמר" צעקתי בקול אחריה.

שכבתי על הגב עם חיוך גדול על השפתיים, מסופקת עד הגג, "פאק!" צווחתי פתאום כשקלטתי שאני לא ביקשתי ממנה את המספר שלה, "מטומטמת! סתומה!" צבטתי את עצמי כעונש, "עכשיו היא תחשוב שאת לא מעוניינת".

בשלושה ימים הבאים הייתי צמודה לפלאפון כמו שלא הייתי צמודה בחיי, אולי היא תתקשר. בערב ישבתי באותו בית קפה, באותן שעות, אפילו באותו השולחן, ישבתי על כוס קפה, קראתי את הספר וחיכיתי, אולי במקרה היא תבוא, אבל נאדה, כלום לא קרה, היא לא באה.

ביום חמישי, היום הרביעי מאז שנפרדנו, התייאשתי ועשיתי את מה שתמיד אני עושה כשאני מיואשת, ירדתי לרוץ בחוף הים וכאילו מישהו עקב אחרי כי בדיוק כשסיימתי לרוץ, עומדת כפופה, נשענת עם כפות ידיי על ברכיי ומסדרת את הנשימה, הפלאפון צלצל, מספר קליט, כזה של אח"מים, אבל לא מוכר. "שלום מיה," שמעתי את הקול של תמר כשעניתי, "התגעגעתי אליךְ, רוצה להפגש?".

רעד של התרגשות חלף בגופי, "כן" עניתי בלי היסוס ולמרות שניסיתי להסתיר את ההתלהבות לדעתי לא כל כך הצלחתי כי בלי לחשוב נפלט לי "גם אני התגעגעתי".

"עוד שעה מתאים לךְ?"

"מתאים, בבית הקפה או ישר אצלי?"

"לא, הפעם ב'הילטון', לקחתי לנו חדר" היא הפתיעה אותי, 'הילטון' תמיד מתקשר אצלי עם יקר ויוקרה ואף פעם לא העזתי להכנס לשם, "אני אחכה לךְ בלובי, מתאים?".

"מתאים" ניסיתי שוב להשמע קולית (cool-ית) אבל פרפרים השתוללו לי בבטן והלב שלי דפק על 200, "להתראות עוד שעה".

רצתי הביתה, פתאום מצאתי כוחות שלא ידעתי שנשארו לי, התרחצתי טוב טוב, בעיקר באינטימיים, לבשתי את החזייה והחוטיני הכי סקסיים שלי, התאפרתי, לא מגזימה אבל על שפתון אדום לוהט לא ויתרתי, לבשתי את השמלה הצמודה שהדגישה את גִּיזְרָתִי החטובה ונעלתי את נעלי העקב האדומות עם העקב הגבוה ודק שקניתי כשהתחלתי לצאת עם נדב, האקס המניאק שלי, ורציתי להרשים אותו, ולמרות ש'הילטון' לא רחוק מהדירה שלי נסעתי אליו במונית, קיץ והדבר האחרון שרציתי זה להזיע.

למרות שהקדמתי בכמה דקות תמר חיכתה לי בלובי, התחבקנו, אני חושבת שהסמקתי מעט כשהיא נישקה אותי לעיניי כולם על השפתיים ולא על הלחי. "בואי, נשתה איזה קוקטייל טוב לפני שאנחנו עולות" היא אחזה בידי והובילה אותי אל הבר.

התיישבנו על הכסאות הגבוהים של הבר והברמנית ניגשה אלינו. "מה תשתי?" תמר חייכה לעברי.

"סומכת עליךְ, מה שאת" חייכתי חזרה והאמת שאני לא טובה בקוקטיילים.

היא הזמינה 'בין הסדינים', לרגע חשבתי שהיא צוחקת, במיוחד לאור המבט של הברמנית בי שכאילו אמר 'אני יודעת מה את הולכת לעשות איתה' אבל אז הברמנית אמרה "מייד" מזגה מספר משקאות לשייקר, הוסיפה קרח, שיקשקה, מזגה לכוסות, הגישה לנו והתרחקה מעט, נותנת לנו פרטיות.

השקנו כוסות ושתינו, לאט, משקה קר וטעים, מתאים לקיץ. "נקפיץ עוד טקילה ונעלה?" היא חייכה אלי כשסיימנו.

"את חושבת שזאת הדרך לתחתונים שלי? לשכר אותי?" חייכתי אליה.

"אני צריכה?"

"לא, אבל בואי נקפיץ ונעלה" והרגשתי איך אני הופכת רטובה שם בין הרגליים.

תמר סימנה לברמנית וכשזאת התקרבה היא הזמינה לנו שוט טקילה. להקפיץ טקילה אני יודעת, עשיתי את זה הרבה וגם הפעם עשינו את זה עם כל הטקס, לחלחנו את גב כף היד בין האגודל והאצבע, זרינו מלח על האזור, ליקקנו את המלח, "שתיים שלוש ו…" היא הכריזה ושתינו בלגימה מהירה אחת את כל השוט ומיד מצצנו את פרוסת הלימון שהוגשה איתו, "בואי" היא הושיטה לי יד ואני הלכתי איתה.

עמדנו זו ליד זו במעלית, לא היינו לבד ועדיין הרגשתי את כף היד שלה מלטפת את התחת שלי. החדר התגלה כסוויטה גדולה עם מרפסת לים, חשבתי ששוב היא תצמיד אותי ותנשק אותי כמו אז אבל במקום זה היא הפנתה לי את הגב ו…"תעזרי לי עם הרוכסן" היא לחשה בקול מפתה.

פתחתי לה את הרוכסן, תפסתי אומץ וגם החלקתי את הכתפיות לצדדים והשמלה החליקה ונפלה לרגליה, משאירה אותה לעמוד בחוטיני זעיר וחזיה שלא ממש מסתירה. "תעזרי לי גם" והפעם אני זאת שהסתובבתי וגם היא פתחה לי את הרוכסן והחליקה את השמלה מעליי ומייד, בלי לחכות, "שלא תתאמצי" ציחקקה ופתחה גם את קרסי החזייה שמאחור ועזרה לה להחליק וליפול לרצפה.

"אני מתה על הציצים שלךְ" היא סובבה אותי אליה ונישקה לי את הפיטמה, "וואו, חלמתי בלילה איך אני עושה לךְ את זה" היא מצצה את אותה הפטמה והרגשתי איך אני הופכת רטובה עוד יותר שם בין הרגליים, "את שתיהן כמובן" היא ציחקקה ועברה לטפל בפטמה השניה תוך שהיא פותחת לעצמה את החזייה ומפילה אותה לרצפה, "אל תתנגדי" היא לחשה וירדה על ברכיה, תפסה בשיניה את התחתונים שלי והתחילה למשוך ולהוריד לי אותם, מורידה מעט, עוצרת ומנשקת את המקום שנגלה ושוב תופסת ומורידה עד שנחשפו שפתי הכוס שלי והיא נישקה לי אותם, נישקה ועם הלשון חדרה וליקקה, "כן, כל כך רציתי לעשות לך את זה" היא שוב נישקה ובמקביל הורידה לי לגמרי את התחתונים עם הידיים, "בואי, אני כבר לא יכולה להתאפק" היא קמה, קרעה מעליה במשיכה את החוטיני הזעיר שלה והובילה אותי למיטה.

"גם אני רוצה" לחשתי לה כשהיא דחפה אותי על הגב למיטה.

"מה?" היא חייכה.

"את יודעת, לעשות לך דברים" ולדעתי הסמקתי.

"ביחד" היא גחנה לעברי ונישקה אותי על השפתיים, נותנת לי לטעום את הטעם שלי הממלא את שפתיה, "שישים ותשע" היא נשכבה עלי הפוכה, ראשה בין רגליי וראשי בין רגליה, "מתחילים" היא ציחקקה והצמידה את שפתיה לשפתי הכוס הכל כך מגורות שלי ואני מייד אחריה, מצמידה ומעבירה לשון חוקרת, טועמת את טעם עסיס תאוותיה הממלא את הכוס שלה.

שכבנו ככה לא מדברות רק מפנקות, מפנקות ומתפנקות, הרגשתי כשהיא גמרה בפעם הראשונה, ברעד שעבר בגופה ובטעם שמילא את פי, ואין לי ספק שגם היא הרגישה כשאני גמרתי ולא רק בפעם הראשונה.

"וואו," היא התנשפה בקול והתגלגלה מעלי, מסתובבת ונשכבת לצידי, ראש לי ראש, "עכשיו אני נזכרת לְמָה כל כך התגעגעתי" היא המשיכה באותו קול מתנשף וחרמני כשהיא אוחזת בכף ידי, מצמידה אותה לפיה ומנשקת אותה.

רגע ארוך שכבנו ככה, שותקות, ואז היא עלתה ונשכבה עלי, אוחזת בפרקי כפות ידי ומצמידה אותי למזרון, "מיה, אני רוצה לספר לך משהו, לא הייתי הוגנת איתךְ אבל תבטיחי לי שתתני לי לספר עד הסוף בלי להפריע, בלי לברוח, ובסוף יש לי גם הצעה בשבילךְ".

"תעזבי אותי" ניסיתי לקום אבל תמר אחזה בי והצמידה אותי חזק, "בבקשה מיה, תני לי לספר לךְ, תבטיחי לי שתתני לי לספר לךְ עד הסוף בלי להפריע".

"מבטיחה" לחשתי, היה משהו מתחנן בקולה שלא יכולתי לסרב לו, "אבל עכשיו תעזבי אותי" דחפתי חזק וגלגלתי אותה מעליי, התיישבתי על המיטה בישיבה מזרחית והתעטפתי בשמיכה הדקה, מכסה את הפרטיים שלי, "אני מקשיבה" הבטתי בה רצינית, "תתחילי!".

"אני צריכה משהו שיעודד אותי" היא נעמדה וניגשה למיני-בר, הוציאה שני בקבוקי ויסקי קטנים, חזרה והתיישב מולי בישיבה מזרחית כמוני רק לא מכסה את הפרטיים שלה, פתחה והגישה לי בקבוקון אחת, פתחה גם את השני ולקחה לגימה.

"זה שאני אישה של נשים את יודעת," היא התחילה, "לסבית בכל רמ"ח אברי, אף גבר לא דחף את הפין שלו לפות שלי חוץ מפעם אחת, איזה גברבר שם לי סם אונס בכוס והוא ועוד שני חברים שלו אנסו אותי אבל לא הלכתי למשטרה, בשביל מה? שיאנסו אותי שוב עם החקירות שלהם? שיטיחו בי שבטח אני עודדתי אותם? אבל במקום זה סיפרתי לאבא שלי, יש לו חבר ילדות שחייב לו טובה וזה דאג שישלמו את המחיר, אחד אחד

הוא צד אותם, קודם שלושה גברברים אנסו כל אחד מהם, שירגישו מה זה אונס, ואחר כך מנתח פלסטי ערך להם ברית-מילה נוספת ולא השאיר להם הרבה עם מה לאנוס בעתיד" והיא עצרה ולקחה עוד לגימה ואני איתה, לוגמת ומרגישה איך המשקה מחליק בגרוני בצריבה נעימה ומחמם את הבטן.

"אני עשירה, מאד עשירה," היא המשיכה אחרי הפסקה קצרצרה, "בעצם ההורים שלי הם שעשו את הכל, אבא שלי בן יחיד ממשפחה עשירה, האימא שלי בת יחידה ממשפחה עשירה וביחד הם הפכו עוד יותר עשירים. אני עשירה כי אימא שלי נפטרה כשהייתי בת שש-עשרה, מחלה שגם הרבה כסף לא יָכַל לרפא, ובצוואה שלה היא הורישה לי את כל החצי שלה וכשאבא שלי ימות, ואני מאחלת לו אריכות ימים כמובן," היא מהרה להוסיף, "למרות שהוא התחתן שוב עם מישהי צעירה ממנו, יש לי אימא חורגת שמבוגרת ממני בשש שנים," היא ציחקקה, "אבל בהסכם ממון שלהם היא תקבל את הוילה שהם גרים בה, המכונית שלה וקיצבה חודשית נדיבה שתאפשר לה לשמור על רמת החיים שלה" ושוב היא עצרה ועד כאן לא הבנתי איפה היא לא הייתה הוגנת איתי, בזה שהיא לא סיפרה לי שהיא עשירה?

"האימא החורגת שלי שכנעה את אבא שלי שאם אצא מהארון זה יפגע במוניטין של המשפחה והעסקים ושעדיף שאני אתחתן עם גבר גם אם זה נשואים פיקטיביים ואחרי לחץ מאד לא מתון של אבא שלי הסכמתי אבל בתנאי שמי שמיועד להיות בעלי יחתום על הסכם שאני אכין ואכן הכנתי עם עורכת הדין שלי הסכם דרקוני, אמנם יש לו מכונית מפוארת וקיצבה נדיבה, אנחנו נגור באותה דירה אבל בחדרי שינה נפרדים, לארועים משפחתיים או ציבוריים אנחנו נופיע ביחד, מותר לו להניח עלי יד רק לצורך צילומים אבל אסור לו לחבק או לנשק אותי, הוא אמנם בעלי אבל אסור לו לבעול אותי אלא אם כן אני מבקשת לצרכי פרו-ורבו, ו…עד היום לא ביקשתי," היא הוסיפה עם חיוך קטן, "אסור לו לשכב עם נשים אחרות וגם לא עם גברים, הדרך היחידה שלו לפרוק את הלחצים הגבריים שלו זה לאונן וגם את זה רק בחדר שלו, וכל הפרה תחשב הפרה יסודית ותגרור את החובה שלו לתת לי גט מיידי ותשלח אותו הביתה עם ה'חוט מאריך' כמו שהגששים אומרים, גם לי אסור לשכב עם בחורים אחרים אבל מותר לי עם נשים! יותר מזה מותר לי גם להביא אותם לדירה שלנו ואפילו להתמזמז איתה מול העיניים שלו ותאמיני לי, עשיתי את זה, ו…" היא עצרה וגמרה את שארית הויסקי מהבקבוקון בלגימה אחת, "לא האמנתי שיהיה גבר שיסכים לתנאים כאלה אבל האימא החורגת שלי מצאה מישהו כזה, קוראים לו נדב והוא האקס שלךְ!".

לשניה הייתה דממה, לא עיכלתי, ואז "מה?!?!?" פרצה צעקה מפי, "מה?? מה אמרת???".

"אמרתי שאני אשתו של נדב, האקס שלךְ".

"האקס המנ-מניאק שלי" תיקנתי אותה בעצבים, קמתי, הפלתי מעליי את השמיכה והתחלתי לאסוף את הבגדים שלי בכוונה להתלבש.

"מיה, בבקשה, לא סיימתי," והייתה מין תחינה בקולה "הבטחת שתקשיבי עד הסוף, בבקשה, שבי חזרה, וגם לא שמעת את ההצעה שלי".

"הבן-אלף-זונות סיפר לךְ איך הוא זרק אותי?"

"סיפר, לפני שבועיים, הוא התגאה ואני רתחתי מזעם, בגלל זה רציתי לפגוש אותךְ, בבקשה בואי שבי".

התעטפתי שוב בשמיכה, מכסה את הכל, והתיישבתי מולה, "או קיי, אני מקשיבה," אמרתי בקול כועס ופנים אטומות, "דברי!".

"הוא עמד בכל התנאים, לפחות ככה הרגשתי, בימים הראשונים שלחתי בלשים לעקוב אחריו והם חזרו בידים ריקות 'צדיק יותר מהאפיפיור' כמו שהם הגדירו את זה, אז עזבתי עד שלפני שבועיים הוא חזר לילה אחד קצת שיכור, מה שלא קרה קודם, והוא סיפר לי בגאווה איך הוא זרק אותך, איך הוא השפיל אותך, איך למרות שהוא ידע שהוא מתחתן הוא קודם זיין אותך ורק אז הודיע לךְ"

"הודיע," ציחקקתי בביטול, "נתן לי הזמנה לחתונה שלכם בזמן שהזרע שלו עדיין טיפטף מְהַפּוסי  שלי, מה יותר משפיל מזה?"

"אני יודעת, גם אני התרגזתי עליו למרות שבאותו רגע לא אמרתי לו כלום אבל אחר כך, במיטה, כשחשבתי על זה החלטתי שהמניאק לא מתאים להיות בעלי אז אם את רוצה לנקום בו על ההשפלה שהוא עשה לךְ אני אשמח שנשתף פעולה"

"נשתף פעולה?" לא הבנתי.

"כן, את יודעת, את תנקמי בו ואני אפטר ממנו" היא צחקה, "יש לי תכנית, אני חושבת שתאהבי אותה".

"נשמע" אמרתי קצרות, סקרנית אבל לא מתחייבת, והנחתי לשמיכה להחליק מעל כתפיי, ליפול ולחשוף את שדיי ו…הרגשתי איך הפטמות עומדות לי ואני רטובה שם בין הרגליים, מגורה מעצם המחשבה שאני הולכת לנקום באקס המַנְיָאק שלי.

"התוכנית היא כזאת," היא התחילה, "את תבואי לגור איתי, מותר לי לארח נשים על פי ההסכם, קודם נתעלל בו קצת, נתמזמז לידו, נתנשק ובעיקר נְגָרֶה אותו. את תהיי הבוּצָ'ה שלי ואני הפֶמית הכנועה שאעשה כל מה שתגידי לי, לידו ובחדר שלי, במיטה, כל מה שתרצי, הכל! גם אם תרצי להשכיב אותי על הברכיים שלך כי הייתי ילדה רעה," היא ציחקקה והוסיפה פיתוי, "אבל לידו רק מיזמוזים, ליטופים ונשיקות, ילדה רעה זה בחדר שלי," הדגישה, "וכשנראה שהוא כבר מגורה בטרוף את תפתי אותו לקחת אותך לחדר שלי, למיטה שלי, תשכבי איתו ואני כבר אדאג שזה יתועד ומשם כבר הדרך לנקמה קצרצרה".

היססתי, "אני חייבת לשכב איתו? אין דרך אחרת? את יודעת, לא בא לי לתת לו שוב את התענוג לזיין אותי".

"אין, זאת חייבת להיות הוכחה ניצחת, מיה, בבקשה, תעשי את זה בשבילנו," והקול שלה הפך מתחנחן כזה, "תעשי את זה איתו רק עוד פעם אחת".

לשניה עוד המשכתי להסס ואז החלטתי, פעם אהבתי אותו, את האקס המניאק שלי, חשבתי שהוא האחד בשבילי, אבל אחרי מה שהוא עשה לי לא נשארה בי אפילו טיפת אהבה וכל מה שרציתי זה לנקום בו, ומגיע לו, לבן-זונה, שאני אגרום לו לאבד את מה שבשבילו הוא עזב אותי ככה.

"את באמת תהיי הפֶמית שלי? תעשי כל מה שאני אגיד לךְ?"

"מבטיחה," היא חייכה לעברי, "כל מה שתגידי, את מכירה הכי טוב מה מגרה אותו אז את תגידי מה לעשות".

"אבל למה גם במיטה? שם הוא לא רואה"

"מיה, אם אני פֶמית אז אני הולכת עם זה עד הסוף, כזאת אני, וחוץ מזה אני אוהבת את זה, שישלטו בי קצת מדי פעם ולדעתי אחרי כל מה שאני עשיתי עם נשים את לא תצליחי להפתיע אותי".

"ואם אני אסכים, מתי זה יתחיל?"

"ברגע שתגידי שאת מסכימה".

"מסכימה" זרקתי מעלי את השמיכה ונשכבתי על הגב ברגליים פשוקות, "בואי פֶמית אהובה שלי, בוא תפנקי קצת ת'בוּצָ'ה שלךְ" הצבעתי על חריץ הכוס הרטוב והנוצץ שלי והיא, בי להסס לשניה, נשכבה והתחילה לפנק.

אותו לילה ישנתי איתה במלון, אחרי שהיא גמרה לפנק אותי ולפני שנרדמנו עוד עשינו אמבטיה ביחד, אני נשענתי עם הגב על דופן האמבטיה והיא נשענה עלי. חיבקתי אותה, מצמידה אותה חזק לגופי, יד אחת מלטפת את שפתי הכוס שלה והשניה ממזמזת לה את הציצים ודיברנו על הצבא, החלפנו חוויות, מסתבר ששתינו עשינו תפקידים די דומים רק שהיא ביחידה דרומית בחיל האוויר ואני ביחידה צפונית בחיל הים.

בבוקר היא רצתה לרדת לי שוב אבל אני התעקשתי על 69 ולא מתווכחים עם הבוצ'ה😊! ואחרי שאכלנו ארוחת בוקר מפנקת נסענו אלי לדירה לקחת דברים.

קודם הסברתי לשותפה שלי שאני לא אהיה כמה ימים בדירה ושלא תדווח למשטרה שנחטפתי, אחר כך ארזתי מזוודה עם בגדים וכלי הרחצה והאיפור שלי ורגע לפני שסגרתי נזכרתי ו…"בואי תראי" חייכתי לעבר תמר, עליתי על כסא והוצאתי ממעמקי המדף העליון שתי חולצות טריקו שמגיעות לי עד הפופיק, "זה המניאק קנה לי," הסברתי לה ופרשתי אחת, "בלי שרוולים והפתח לידיים גדול במיוחד, שיהיה לו נוח להציץ לי בציצים, הוא אמר שכשאני לובשת אותה בלי חזייה מתחת זה מגרה אותו בטרוף," חייכתי אליה, "המניאק קנה לי שתיים, למקרה שאחת במקרה בכביסה, אז תתכונני, אחת תהיה בשבילךְ!" ציחקקתי והוספתי אותם למזוודה ומייד שלפתי מהארון גם שני מכנסוניי טיץ קצרצרים, "גם את זה הוא קנה לי, מספיק צמודים שיראו את הקפ"ק[i] שלי, את יודעת, הקאמל טואו(Camel toe)" חייכתי אליה, "ככה הוא אָהַב שאני מסתובבת בבית".

קצת חששתי מהפגישה עם נדב אבל האקס המניאק שלי לא היה כשהגענו. כשסיפרתי את זה בדרך לתמר היא הרגיעה אותי וגילתה לי עוד כמה סעיפים בהסכם הדרקוני ביניהם כמו זה שהוא חייב להתנהג בנימוס לאורחות שהיא מביאה, לא משנה מה היא עושה איתן, שהוא חייב לאכול איתה ארוחת ערב כשהיא מזמינה אותו ולשבת איתו בסלון לראות טלוויזיה כשהיא מבקשת ואני מייד הפכתי את זה יחד איתה לתוכניות פעולה.

כבר הלובי במגדל היוקרה שבו היא גרה שידר הרבה כסף עם שוער שמיהר לפתוח לה את הדלת, לחייך לעברה ולדרוש בשלומה, ועוד לפני שעלינו עברנו במשרד והיא סידרה לי אישור כניסה לבריכה וחדר הכושר המאובזר של דיירי הבנין. הדירה של תמר התגלתה כפנטהאוז מפואר והחדר שינה שלה בכלל מטורף, עם מיטה ענקית ומאובזר בכל שכלולי הטכנולוגיה, חדר ארונות צמוד וחדר אמבטיה אישי שיותר גדול מכל הסלון בדירה השכורה שלי.

הרגע שפחדתי ממנו הגיע, ישבנו בג'קוזי שבמרפסת, לבושות בבגדי-ים חוטיני מתוך המבחר שהיה לה בארון (ומסתבר שאנחנו הולכות עם אותן מידות בדיוק, אפילו בנעליים ובחזייה) כששמענו את דלת הכניסה נפתחת. "אל תשכחי להראות מופתעת, כאילו לא ידעת שאני אשתו" תמר הזכירה לי את התכנית שתכננו.

נדב נכנס, הלך לעברנו ולקח לו שניה לעכל שזאת אני שם שיושבת מחובקת עם אשתו בג'קוזי, "מה היא עושה פה?" הוא צרח מופתע לעבר תמר.

"מה הוא עושה פה?" צרחתי חזרה ולדעתי שיחקתי אותה הכי מופתעת שיש, אם זה היה אודישן כל מלהק היה משבץ אותי לתפקיד.

"אתם מכירים?" תמר הצטרפה להצגה, משחקת אותה מופתעת והוכיחה שגם היא שחקנית בכלל לא רעה.

"זאת ההיא שסיפרתי לךְ, שנפרדתי ממנה בשבילךְ" ואני במקביל תרמתי את חלקי עם "זה הבן-זונה, המניאק שזרק והשפיל אותי".

"וואו," תמר שיחקה אותה הכי מופתעת, "זאת שסיפרת לי שקודם זיינת ואז זרקת?"

"לא זרקתי, גמרתי איתה, אפילו הזמנתי אותה לחתונה שלנו" ולדעתי הוא הסמיק.

"וואו, לא ידעתי," תמר היתממה, "פגשתי אותה בבר בהילטון, היה קליק, בילינו את הלילה ביחד, אהבתי את מה שהיא עשתה לי אז הזמנתי אותה להיות קצת הבוצ'ה שלי, לא אכפת לךָ, נכון מָאמִי?" ואת הנכון מאמי היא אמרה במין קול מתפנק אבל יחד עם זה גם מספיק תקיף וסרקסטי, כזה שאומר לו דִּיר בָּאלַק אתה יודע שאתה לא יכול לעשות כלום נגד זה.

"לסביות" שמעתי אותו רוטן לעצמו, "לא ידעתי שאת מלקקת ערוות" הוא עקץ אותי בטון ציני וחייך חיוך מלגלג.

"דבר יפה לבוצ'ה שלי!" תמר ענתה לפני שהספקתי נוזפת בו בטון מאיים, "אל תשכח מה כתוב בהסכם!" והפעם זאת היא שחייכה לעברו חיוך מזלזל, "נכון שאת עדיין אוהבת אותי?" היא עברה לקול מתחנחן וחייכה חיוך מתחנף לעברי.

"עדיין," חייכתי אליה חזרה, "בואי" הזמנתי אותה להתקרב אלי עוד יותר, אחזתי בראשה בשתי ידיי ונישקתי אותה נשיקה צרפתית לוהטת וקולנית על השפתיים.

"לךְ," תמר ציחקקה לעבר נדב כשסיימתי לנשק. "לך לחדר שלךָ לאונן" ורק אז שמתי לב איך עומד לו, ראיתי את האוהל המתוח שצמח במכנסיו ולא יכולתי שלא לתהות האם זה בגללי? האם אני עדיין עושה לו את זה? "לךְ ובשבע נאכל ארוחת ערב שבת, אל תאחר!" היא הוסיפה בקול של מי שיודעת שהוא לא יכול להגיד לה לא, גחנה לעברי ונישקה אותי על השפתיים, "בואי לחדר," היא אמרה בקול רם שגם נדב שהסתובב ללכת ישמע, "בא לי להיות המזרון שלךְ" הוסיפה עוד מעט לזקפה של נדב שאיימה לקרוע את מכנסיו.

"מה זה ה-בא לי להיות המזרון שלךְ הזה?" שאלתי אותה בלחש למרות שנדב כבר הלךְ.

"בואי לחדר, אני אראה לךְ" היא חייכה לעברי והושיטה לי את אחת מהמגבות שחיכו ליד הג'קוזי.

התנגבנו והלכנו לחדר שינה שלה, "זאת תנוחה שמדגישה מי הפמית ביננו ומי הבוצ'ה, רק פמית יכולה להיות המזרון, לא הבוצ'ה!" היא התחילה להסביר לי בדרך.

"מי קבע?" ציחקקתי.

"אחוות 'הכניסה לגברים אסורה', אני חברה של כבוד שם, אני אקח אותך פעם לשם, את תאהבי את זה" ורציתי לשאול אותה מה זה האחווה הזאת אבל בדיוק נכנסנו לחדר וְ"תתפשטי" היא הודיעה ופשטה במהירות את החוטיני שלה, סידרה שתי כריות גדולות במרכז המיטה ונשכבה עליהם על הבטן כשישבנה מוגבה, שילבה את כפות ידיה על העורף וְ"עכשיו תשכבי עלי ותשתפשפי לי בתחת" וכמו שהיא שכבה זה היה כל כך מזמין ומגרה שלא חיכיתי ועליתי עליה, נשכבתי, מוחצת את שדיי אל גבה ויודעת שהיא מרגישה את דקירת פטמות האבן הנוקשות שלי, והתחלתי לשפשף את ערוותי על ישבנה הקטן והמוצק, תוצאה של הרבה שעות בחדר כושר, מאוננת לה על התחת ומרגישה איך אורגזמה נבנית בתוכי, "ככה?" גנחתי בהנאה.

"כן, ככה, זה טוב לךְ?"

"כן, מאד, כן! כן!! הנה, כן!!!" גמרתי בסערה, לא זוכרת מתי גמרתי כל כך מהר מאוננות, "כן, הנה! גמרתי! עוד, רוצה עוד, אפשר להמשיך?" ונישקתי אותה בעורף.

"אפשר, כמה שאת רוצה, עכשיו את הבוצ'ה שלי" היא לחשה, "וכל פעם שיבוא לך שוב את רק צריכה להגיד 'בא לי שתהיי המזרון שלי' ואני אֶשְׁכַּב כך עבורךְ" היא התנשפה, "כן, תמשיכי, תמשיכי" ופתאום הבנתי שגם היא הולכת לגמור, שכשאני משתפשפת בתחת שלה היא משתפשפת בכרית שמתחת לאגן שלה אז הגברתי את הקצב.

שלוש פעמים גמרתי לפני שהתגלגלתי מעליה, "תסתובבי אלי" נשכבתי על הצד והבטנו זו בזו, "אהבתי" נצמדתי יותר אליה, חזה נמחץ אל חזה, ולחשתי לה, "תודה" נישקתי אותה על השפתיים, "את בטוחה שאני לא יכולה גם להיות המזרון שלךְ?".

"לא!" וזה היה לא נחרץ, "לא כל עוד את הבוצ'ה שלי" היא הוסיפה אחרי רגע עם חיוך שובב.

"ומתי זה יקרה?".

"אולי, לא מבטיחה, אולי אחרי שנשלים את התוכנית, אחרי שננקום בו".

"אז בואי," קמתי והושטתי לה את היד, "בואי תסבני לי ת'גב" חייכתי אליה והובלתי אותה למקלחת ושם, מתחת למים הזורמים, הצמדתי אותה אל הקיר, "תתמסרי!" לחשתי בקול מצווה, נישקתי אותה נשיקה צרפתית רטובה ולוהטת, חפנתי את ערוותה בכף ידי ודחפתי לה אצבע לכוס, "ששש, תתמסרי לבוצ'ה שלךְ" לחשתי ושוב נישקתי כשלרגע היא נרתעה ועשיתי אותה עם האצבע, נתתי לה את עונתה בגדול, בענק.

את ארוחת הערב היא לא בישלה, היא הזמינה ממסעדה טובה. היא נתנה לי את אחת מחליפות העסקים שלה שכאילו נתפרה במיוחד בשבילי, חליפה בסגנון גברי, כיאה לבוצ'ה, ועדיין מגרה ומפתה. היא עצמה לבשה שמלת מיני מגרה אפילו יותר. נדב נראה סובל כשאכלנו, מנסה לו להביט בי למרות שתמר הושיבה אותו מולי ולא בכדי, בשלב מסויים, כמו שתכננתי מראש עם תמר, חלצתי את נעל העקב מרגלי הימנית, דחפתי אותה בין רגליו והנחתי אותה על מפשעתו, מְעַסָּה, וראיתי את המבט המופתע על פניו, מנסה להסתיר, לא להראות שתמר לא תגלה, והרגשתי איך בבת אחת נעמד לו תותח אבל אז, כשהוא היה חרמן בטרוף עזבתי אותו וההבעה על פניו התחלפה באכזבה.

תמר לא הניחה לו גם אחרי האוכל וביקשה ממנו לשבת איתה לראות טלוויזיה. הפעם תמר ואני ישבנו צמוד וכמו שסיכמנו אני מזמזתי אותה, מניחה יד על הברך שלה ומלטפת לה את הרגל, יודעת שהוא רואה ועדיין עולה ומטפסת אל מתחת לשמלה והיא מחייכת אלי ומגישה לי את שפתיה לנשיקה ואני לא מסרבת, מנשקת אותה ורואה את האוהל ששוב מתרומם במכנסיים שלו, נותנת לו לעלות ולתפוח ורק אז לחשתי לתמר באוזן בסוד "זה עובד, תשלחי אותו לאונן" וכשהוא קם ועוד לפני שיצא מהחדר הוספתי בקול, שישמע, "בא לי שתהיי המזרון שלי" ולקחת אותה לחדר השינה. י

לפני השינה היא הסבירה לי קצת יותר על אותה אחוות בנות, 'אחוות הכניסה לגברים אסורה', מפגש של נשים, רק נשים! לא כולן לסביות, חלקן דו-מיניות ושתיים מהן אפילו נשואות עם ילדים, ערב של החלפת זוגות שמתחיל במשחק מקדים וממשיך בסקס נשי, לפעמים אפילו פרוע. "ואני אצטרך לעבור מבחני קבלה?" שאלתי, נזכרת בכל אותם סרטונים כחולים שראיתי על מבחני הקבלה בבתי אחווה בקולג'ים בארצות הברית.

"לא, אנחנו לא כאלה, אצלנו זה חֲבֵרָה מביאה חֲבֵרָה".

"אז אני רוצה גם" חייכתי אליה.

"בקרוב" היא נישקה אותי, "עכשיו לישון, בבוקר יש לנו אימון עם המאמנת כושר שלי".

אותו לילה ישנו ביחד, מחובקות כפיות, באמת ישנו, היינו עיפות ובבוקר היא העירה אותי עם נשיקה, שתינו שוט מיץ עשב חיטה שהיא סחטה טרי ואחר כך כוס מיץ אשכוליות אדומות שגם אותו היא סחטה וירדנו, ירדנו שמיטל, המאמנת האישית שלה, תקרע לנו את הצורה באימון שכמוהו לא היה לי מעולם.

כל המשך השבוע התעללנו בנדב, ישבנו בג'קוזי בחוטיני זעיר והתגפפנו, התנשקנו והתמזמזנו לידו, ערב ערב הוא נדרש לאכול איתנו ואחר כך לשבת לראות איתנו טלוויזיה כשאנחנו לבושות באותה חולצה ללא שרוולים ומכנסי טיץ קצרצרים וצמודים שהוא קנה לי בזמנו, בימים הראשונים עדיין לבשנו חזייה או גוזיה מתחת ובהמשך כבר הלכנו בלי, מפעם לפעם, לידו כמובן, הייתי מודיעה לה ש"בא לי שתהיי המזרון שלי" או "בא לי שתרדי לי קצת" והיינו רצות מצחקקות לחדר השינה שלה, ובלילה היינו עושות אהבה בקולי קולות, דואגות שהוא ישמע את הקולות.

דבר אחד לא עשינו, כשתמר הייתה הולכת לאותן פגישות עבודה שלה לא נשארתי עם נדב לבד בדירה! אם הפגישה הייתה מתוכננת להיות קצרה הייתי יורדת לבריכה לשחות ולהשתזף או להכנס למספרה שבבנין שיעשו לי פן או אפילו להסתובב קצת בקניון עם כרטיס האשראי שלה, ואם ארוכה תמר הייתה מקפיצה אותי לדירה השכורה שלי בדרך לפגישה ומחזירה אותי כשזאת הסתיימה.

גם בערב שבת השני אכלנו ביחד רק שהפעם לא ישבנו לראות טלוויזיה אלא הלכנו לפגוש חברות שלה. לפני שיצאנו היא ביקשה שאלבש את אחת מחליפות העסקים שלה כיאה לבוצ'ה והיא הפתיעה אותי כשלבשה חולצת תכלת כמו של תלמידת תיכון ואפילו עם הסמל על הכיס וחצאית קפלים שחור, "תרגעי, זה בסדר, כל הפמיות יגיעו ככה" היא חייכה לעברי, מרגיעה.

"זאת לא פגישת אחווה רשמית, למרות שכולן חברות באחווה" תמר הסבירה לי בדרך כשאני נוהגת ב-MAZDA MX-5 האדומה שלה, "אבל כמו תמיד קודם נרכל קצת, אחר כך נשחק ואז יבוא גם הסקס, את לא מתנגדת לנשנש קצת מישהי אחרת, נכון?".

"אבל זה גם אומר שמישהי אחרת תנשנש אותךְ" הוספתי בקול כאילו מתרעם, "אני כבר מְקַנְּאָה!" צחקתי ולחצתי עוד קצת על דוושת הגז.

מזל שתמר הכינה אותי מראש את מי אנחנו הולכות לפגוש ומה צפוי שנעשה שם כי מי שפתחה לנו את הדלת הייתה המארחת, מעצבת אופנה מפורסמת שכדי לקנות חצאית שלה אני צריכה לקחת משכנתא, מבוגרת יחסית לתמר ולי, לבושה בתלבושת תיכון בדיוק כמו של תמר! ולידה בת הזוג שלה שנראתה לי מאד צעירה, ממש נראת תיכוניסטית, אבל בפועל היא קצינה בצבא, לבושה בחליפת עסקים צמודה המדגישה את חמוקיה שלא משאירה ספק מי תפר לה אותה.

גם הזוג הנוסף היה גורם לי לפתוח זוג עיניי עגל וללסת לצנוח אם לא הייתי יודעת מראש, גם פה אחת מבוגרת יחסית, בערך בגיל של המעצבת, שחקנית ידועה ומעוטרת שזכתה לא מזמן לפרס יוקרתי על התפקיד הראשי שביצעה בסרט שהפך ללהיט וגם היא לבושה כתלמידת תיכון המצביעה על כך שהיא הפמית ביניהן, ואיתה הבת זוג שלה בחיים ובסרט, סטוץ שהתחיל על הסט והפך לאהבה אמיתית, לבושה כמובן בחליפה כמתחייב בערב הזה ממי שהיא הבוצ'ה.

התחיל כמו שתמר אמרה ברכילות. לי לא היה מה לספר אבל כמעט התעלפתי כּשֶדַּוְוקָא תמר התחילה וסיפרה להם איזו טובה אני במיטה ואחריה גם האחרות דאגו לעדכן בפרטים עסיסיים מחדר המיטות שלהן וממה שקורה בביצה, רכילות שלא פורסמה וכנראה שגם לא תפורסם ברשתות החברתיות או באותן תכניות מציצניות בטלוויזיה, ובלי להרגיש גמרנו בקבוק שמפניה שלם.

"אני חושבת שהגיע הזמן למשחק קטן" הבוצ'ה של המארחת השתלטה על השיחה ועבירה אותנו לשלב השני בזמן שהמארחת פתחה את בקבוק השמפניה השני, "חשבנו על 'פנס קסם', למישהי יש התנגדות?"

גם מה זה 'פנס קסם' תמר הכינה אותי מראש אחרת שוב הלסת שלי הייתה צונחת לרצפה כשהיא הסבירה במהירות למה הכוונה, האורות יְכוּבּוּ ומוזיקה ארוטית תופעל, אחת אחת הפמיות יעלו ויעמדו על השולחן הנמוך שישבנו סביבו, המנורה מעליו תודלק ותאיר עליה והיא תרקוד ותעשה מופע סטריפטיז.

"אוקיי" היא המשיכה אחרי שכולנו הסכמנו, "אני חושבת שבתור המארחת הפֶמִית שלי תתן דוגמא ותתחיל".

המעצבת חלצה נעליים ועלתה על השולחן, המוזיקה הופעלה, האור הודלק, מאיר עליה, והיא התחילה לרקוד במקום פי הקצב האיטי, מתנועעת ופותחת את כפתורי החולצה, הורידה אותה והמשיכה לחצאית שהחליקה ונפלה על השולחן סביבה, שלחה ידיים לאחור ופתחה את החזייה ונותנה לה ליפול ליד החצאית, הסתובבה מעט והפנתה את אחוריה לבוצ'ה שלה, התכופפה קדימה והבליטה את ישבנה ובתנועה מפתה משכה והורידה את תחתוני הביקיני הזעירים שלה, לרגע היא התיישרה והסתובבה לאט, נותנת לנו לראות את גופה העירום ובעיקר את שָׁדֶיהָ הגדולים, כבר לא זקופים (או שעם גודל כזה הם אף פעם לא היו זקופים) ועדיין מפתים ביחוד עם אותן עטרות כהות במיוחד ופטמות הענק הנוקשות שבמרכזן.

"רגע!" הבוצ'ה שלה עצרה אותה כשהיא רצתה לרדת, "בוצ'ה טובה לא נותנת לפמית שלה להשאר עירומה לבדה אז תפשיטי אותי" וגם היא חלצה נעליים ועלתה על אותו שולחן נמוך, נעמדת מולה, "ואת יודעת איפה אני אוהבת שאת מנשקת אותי" היא חייכה לעברה כשזאת התחילה להפשיט אתה.

זה היה מפתה בטרוף, ביחוד כשהיא נישקה אותה על הפטמות כשהורידה לה את החזייה ואחר כך ליקוק ונשיקה תאוותנית על שפתי הכוס כשהורידה לה את התחתונים.

את תמר הם יעדו להיות אחרונה. בזמן שהשחקנית התכוננה ועלתה על השולחן הבוצ'ה של המעצבת התיישבה על הכורסה וחיבקה את המעצבת שהתיישבה עליה, "שלא יהיה לה קר" היא ציחקקה והתחילה למזמז אותה, יד אחת בציצים שלה והשניה בין רגליה המפושקות, מלטפת לה עם האצבע את שפתי הכוס ואפילו קצת חודרת, עושה את זה ככה לפני כולנו והמעצבת מחייכת באושר ואפילו לא מסמיקה.

גם השחקנית רקדה והתפשטה וגם היא הפשיטה אחר כך את הבוצ'ה שלה והתיישבה על הברכיים שלה ואז הגיעה תורה של תמר והיה ברור לי שזאת לא פעם ראשונה שהיא עושה את זה, היא רקדה הכי טוב והכי מגרה ואני לא אומרת את זה בגלל שהיא הפֶמִית שלי, שוב לא יכולתי שלא להתפעל מהגוף החטוב והנהדר שלה מתגרה עוד יותר ומהמבטים של האחרות, לא רק שלי, היה ברור שאני לא היחידה שהיא עושה להן את זה, אחר כך היא הפשיטה אותי ונישקה אותי באינטימיים והפעם לדעתי הסמקתי, הסמקתי גם כשהתיישבתי חזרה בכורסה והיא התיישבה עלי והובילה את ידיי למזמז אותה.

כולנו היינו עירומות, כולנו היינו מגורות, כולנו כבר רצינו לעשות סקס ו"בהמשך הערב אין בוצ'ות ופמיות," בעלת הבית הכריזה והאמת שהיא קצת הפתיעה אותי, לזה תמר לא הכינה אותי למרות שאמרה לי לזרום עם מה שיקרה בהמשך, "כל אחת מאתנו תרים קלף אחד" היא המשיכה תוך שהיא פורסת שישה קלפים הפוכים על השולחן, יש פה שלושה מלכים ושלוש מלכות תואמות, כל אחת תרים קלף וככה ניצור זיווגים ונתפזר לחדרים שהכנתי, מי שהרים מלך יקבע מה עושים והמלכה מתמסרת! וכמובן אם יצא זיווג של זוג קבוע נעשה את ההגרלה מחדש.

לא היינו צריכות לעשות את ההגרלה מחדש. בתור חדשה נתנו לי לבחור ראשונה, בהיסוס קל בחרתי הרמתי את הקלף שלי, מלך תלתן! לפחות אני זאת שקובעת, תמר הרימה אחרי, מלך לב אדום, והיא חייכה אלי, המשכנו ואת המלכה תלתן הרימה המעצבת שעם חיוך ניגשה והתיישבה לי על הברכיים במקום תמר, דואגת שאני אחבק ואמזמז אותה, הבת זוג של תמר יצאה השחקנית והבוצ'ה של השחקנית הפכה למלך של הבוצ'ה של המעצבת.

אותו לילה עשיתי סקס עם המעצבת שדאגה לפנק אותי כמו שהרבה זמן לא פינקו אותי, בעצם אני הייתי הראשונה לפנק אותה, כשנכנסנו לחדר השינה שלה הובלתי אותה למקלחת ושם, כשהמים משפריצים הצמדתי אותה אל הקיר ועשיתי אותה באצבע כמו שאני יודעת, כמו שתמר אמרה לי שאני אלופה בזה וזה עבד, היא גמרה וגמרה עד שלא יכלה יותר ומשם כבר הדרך למיטה הייתה קצרה והיא השיבה לי כגמולי, פינקה אותי עם הלשון עד שגם אני הרמתי ידיים.

לחלק שני >>>>>

[i]  קפ"ק    :  קפל פות קדמי

Loading

4 מחשבות על “הכניסה לגברים אסורה”

  1. סיפור טווווווב, אני עכשיו גוווווווווווומר ממנו
    אההההההההההההההההההההה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן