החוק השלישי של ניוטון

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, מהקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

שכבתי על ספת הפסיכולוגית שלי, הראש מופנה לתקרה והעיניים עצומות. גיליתי שהרבה יותר קל לי להפתח כשהעיניים עצומות. דורית, הפסיכולוגית שלי ישבה על כורסת העור הגדולה שלה המופנית לעברי, מביטה בי. שום דבר לא חוצץ ביננו. יושבת ברגלים משוכלות, רגל על רגל, החצאית נמשכה קצת למעלה ודפדפת הדפים הצהובים מונחת על ברכיה, מוכנה לרשום הערות בעפרון שבידה וידעתי שאם אפנה את ראשי ואציץ אולי אזכה לראות את התחתונים השחורים שלה, כמו שקרה כבר, אבל אני לא מתכוון, מתרגל את כוח הרצון שלי.

"אוקיי יואב," היא התחילה את הסשן, "על מה אתה רוצה לדבר היום?".

"על קוקהולדים" עניתי ולדעתי גם הסמקתי.

"אתה קוקהולד?" היא שאלה באותה רצינות מקצועית שהיא מתייחסת לשיחות האלה שלנו.

"אני חושב, אהה, בעצם כן" עניתי, דורית היא גם הפסיכולוגית של אשתי ולמרות שהיא שומרת על דיסקרטיות במה שאנחנו מדברים איתה בנפרד אולי אשתי כבר סיפרה לה ואין טעם להסתיר.

"מעניין, כשהתחלנו בפגישות שלנו לא הזכרת את זה" ואני לא יודע אם היא עשתה את עצמה מופתעת או שבאמת היא הייתה.

"נכון, אז עוד לא ידעתי".

"אז מה קרה?".

"זה סיפור ארוך".

"ספר, בשביל זה אני פה".

תפיסה ראשונה

אני בטיפול אצל דורית כי זה היה התנאי של אשתי שלא נפרד. אשתי ואני אוהבים מאד, יש ביננו חיבור מצויין וסקס טוב עוד יותר. אשתי מסוג הזורמות, כזאת שיושבת איתי לראות ביחד סרטים כחולים ואחר כך לנסות את כל התנוחות שראינו, כמו שאתם מבינים סקס לא חסר לי, אני לא יכול להתלונן, גם בשתים בלילה אם אני אתעורר עם זקפת אדירים היא לא תגיד לי שכואב לה הראש או שהיא עייפה, היא תפתח את הרגליים ותתן לי לחדור, או אם היא במחזור תפתח את הפה או תתן לי להשתפשף לה בין השדיים, הכל כדי לעזור לי לשחרר את הלחץ, רק שלי זה לא הספיק, היה חסר לי לגוון אם נשים אחרות וגיוונתי! עד שבוקר אחד התעוררתי קצת מאוחר, אשתי כבר יצאה לעבודה והעוזרת, סטודנטית עסיסית, לא ידעה שאני במיטה, או אולי כן, ונכנסה לנקות רק שאני שכבתי עירום והיא עשתה לי עיניים ו…לא עמדתי בפרץ, נכנעתי לפיתוי ורגע אחרי כבר שכבתי עליה וזיינתי אותה, זיון פראי עם הרבה גניחות וכנראה שהיינו שקועים מדי כי לא שמעתי את אשתי חוזרת עד ה-"פאק! מה זה צריך להיות?!?" הזועם שלה.

התגלגלתי במהירות מעליה וכיסיתי את מבושיי בכרית. אני שתקתי אבל העוזרת, שאני אפילו לא זוכר איך קוראים לה, צווחה "זה לא מה שאת חושבת?" רק שאשתי לא נתנה לה להמשיך, "מפוטרת, מפוטרת, מפוטרת!" היא צווחה עליה חזרה, "קחי ת'סמרטוטים שלךְ יא שרמוטה ותעופי! אני לא רוצה לראות אותךְ יותר בחיים!" היא זרקה לה כמה שטרות על המיטה והצביעה בידה על הדלת, "ואתה!" היא הצביעה עלי, "תתרחץ, תנקה את כל הזוהמה של השרמוטה הזאת מעליך, ובוא למטבח, אנחנו צריכים לדבר!" השלימה בקול זועם והלכה למטבח.

התרחצתי והתלבשתי במהירות. להפתעתי, כשהגעתי למטבח, אשתי ישבה ליד השולחן עם שתי כוסות אספרסו וחיכתה לי. חשבתי שהיא תרד עלי, שהיא תצרח, ובדרך תכננתי לשתוק, ידעתי שכל מילה רק תחמם אותה יותר, אבל היא ישבה במין שלווה לא מובנת לי, "שב!" היא הצביע על הכסא שמולה ודחפה לעברי את אחת מספלי האספרסו ועוגית לוטוס.

"תראי" התחלתי אחרי רגע ארוך של שתיקה.

"שתוק! עכשיו אני מדברת!" היא ענתה בקשיחות והמשיכה לשתוק עוד רגע ארוך, חושבת, "בועלי, אתה אוהב אותי?" היא הפתיעה אותי.

"כן, ברור, מאד" גמגמתי.

"ואני אוהבת אותךָ? כן!" היא ענתה עוד לפני שהספקתי לענות, "והסקס ביננו טוב?"

"כן, מאד" מהרתי לענות.

"אז למה אתה מצמיח לי קרניים ועוד במיטה שלי על הסדינים שאני קניתי?"

"לא יודע, את יודעת, זה מין דּוּדָה כזאת, את יודעת, בבחינת מים גנובים יִמְתְּקוּ" הסמקתי.

"לא, אני לא יודעת!" היא השתיקה אותי, "מה שהייתי צריכה עכשיו זה לזרוק אותך לכל הרוחות, עם הסרטון שצילמתי לא תהיה לי בעיה לקבל גט ולהשאיר אותך רק עם החוט מאריך, בעצם אולי אפילו גם אותו אני אקח לךָ" היא ציחקקה, "אבל בגלל שאני אוהבת אותך אני מוכנה לסלוח לך הפעם אבל בתנאי!" היא עצרה רגע, בוחנת אותי, "אתה לא בוגד בי יותר ואתה הולך לדורית, הפסיכולוגית שלי לטיפול!".

הסכמתי, הייתה לי ברירה, בהסכם הממון שחתמנו לפני החתונה היה סעיף ברור מאד לגבי בגידה שאבא של נטע, אשתי, התעקש שיכנס כתנאי למימון הדירה שהוא קנה לנו, ולכן אשתי ידעה בדיוק על מה היא מדברת.

באותו ערב יצאנו למסעדה וכשחזרנו עשינו סקס, קודם ירדתי לה, שכבתי בין רגליה ופינקתי אותה עם הלשון עד שהיא גמרה פעמיים ואז עברנו לתנוחה הכל כך אהובה עליה, שכבתי על הגב והיא רכבה עלי, משופדת לי על הזין הנוקשה והמתוח, נשענת על ברכיה ועולה ויורדת בקצב שלה, הקצב שמתאים לה, ואני שוכב ומביט בה, נהנה לראות את שדיה הגדולים העולים יחד איתה וצונחים בקול מחיאה, בחיוך המתוח על פניה, חיוך של הנאה צרופה ולא רק רואה, גם שומע את גניחות ההנאה שלה, "מניאק, שחק לי" היא אחזה בכפות ידי אחרי עוד גמירה שטלטלה את גופה והניחה אותם על שדיה, "כן, שחק לי בבז'ז'ים", היא גנחה בתשוקה והגבירה את הקצב.

גם אני אוהב את התנוחה הזאת, למרות שהתנוחה המועדפת עלי היא כשהיא שוכבת על הבטן עם שתים שלוש כריות מתחת לאגן ואני טוחן אותה מאחורה, בכוס, אני אוהב כי היא גומרת המון ואני מצליח לעכב בעירה יותר מכל תנוחה אחרת לפני שהר הגעש שלי מתפרץ  וזה בדיוק מה שקרה גם הפעם, אשתי גמרה עוד פעם אחת לפני שגם אני הגעתי לשיא שלי וכמו תמיד הרמתי את אגני ואותה היושבת עלי, "כן, תרים אותי!" היא צווחה בתשוקה, יודעת בדיוק מה יקרה עוד רגע, "כן, רגע, הנה, זה בא לי, זה בא לי! עכשיו!!" והעכשיו שלה היה האות בשבילי לשגר מטח ראשון של זרמה גברית חמימה עמוק בכוס הגועש שלה, מטח ועוד מטח ועוד אחד, גמירה משותפת שהשאירה אותה שוכבת עלי, מוחצת את שדיה אל החזה שלי ומנשקת אותי נשיקה צרפתית רטובה ולוהטת, "בועלי הבן-זונה," היא לחשה לי כשהיא מפסיקה לרגע את הנשיקה שלה, "פעם הבאה, ואני מאד מקווה בשבילךָ שלא תהייה, לא תצא מזה בכזאת קלות".

התחלתי את הטיפולים אצל דורית, מנסים יחד לבדוק ממה נובעת הדּוּדָה הזאת שלי לגוון, ככה אני הצגתי את זה, ודורית ניסתה לתת לי כלים להלחם בה, בדּוּדָה, לְדַכֵּא את היצר, ואכן חצי שנה הייתי נקי, לא רעיתי בשדות זרים, או אולי נכון יותר בשדה זרות, טוב, נכון שפזלתי קצת אבל רק במבט, לא יותר מזה, בכל אופן אני גבר, אבל לא עשיתי מעבר לזה צעד שיקדם בגידה.

הסטיה הראשונה הייתה כשיצאתי לכנס מקצועי בגרמניה, שני ערבים עברתי בלי לַחְטוֹא אבל אז הגיע הערב האחרון, ישבתי עם קולגה מקצועית, פרופסורית שבדית ידועה היטב בתחום מה שלא מפריע לה להיות גם בלונדינית חטובה להפליא עם עיניים כחולות וחזה זקוף ומכובד, שתינו בירה והתווכחנו על אחד הנושאים המהותיים בכנס, ויכוח בונה, היא הקשיבה להתיחסות שלי על ההרצאה שהיא נתנה בבוקר, מסקנות מניסויים שערכנו אצלנו במעבדות ותומכים בתאוריה שהיא הציגה, רק שבתום השיחה, ואחרי עוד פַּיִינְט בירה, היא פתאום שאלה "אצלךָ או אצלי?" במין טבעיות כזאת והרגשתי שכבודם של כל הזכרים הישראליים מונח על הכתפיים שלי אז עניתי, "אצלךְ", אצלה נראה לי פחות בגידה, ועלינו עליה.

פרופסור הלגה התגלתה לא רק כפרופסורית ידועה בתחומה אלא גם כחתולת-מין שלא יודעת שובע! היא לא ביזבזה אנרגיה על משחקים מוקדמים, "תתפשט!" היא חייכה לעברי כשנכנסנו לחדר שלה במלון והתחילה להתפשט בעצמה ולא עבר הרבה לפני שמצאתי את עצמי שוכב עליה, בין רגליה המורמות והמפושקות, מוחץ את שדיה המפוארים ומרגיש את הפטמות הנוקשות שלה דוקרות אותי, הזין שלי תקוע עמוק בתוך הכּוּס החם והעוטף שלה ואני מזיין אותה בתנועות אגן ארוכות וחזקות.

"כן, תמשיךְ" היא לחשה אחרי שנרגע מעט מהאורגזמה הראשונה שלה, "תמשיך, עוד, חזק!" היא גנחה בתשוקה ואני המשכתי, עושה כל תרגיל שאני מכיר כדי לא לגמור, כולל לחשוב שאני יושב מול פקיד מס-ההכנסה השנוא, וזה עזר עד שהיא הודיעה על הגמירה השניה שתכף באה, עוטפת אותי ברגליה הארוכות ובידיה, נועצת ציפורניים בגבי ונצמדת, לוחשת בתאווה באוזני "כן, תן לי, בפנים, תן לי, הנה, עכשיו! בפנים!" ונצמדת חזק יותר, "תן לי!" ואני נתתי, את כל ארגז הפעולה שלי גמרתי בתוכה בשלושה מטחים ארוכים.

אחר כך נחנו קצת, שוכבים זה לצד זה על הגב, מתנשפים. "פעם אחת לא מספיקה לי" היא ציחקקה והתחילה לשפשף לי. "גם לי" חייכתי, שלחתי יד והתחלתי לעשות לה באצבע, מרגיש עד כמה היא רטובה שם ויודע גם למה, שחלק מזה זה שלי וזה חירמן אותי ברמות, אף פעם לא עשיתי את זה לאשתי וידעתי שכשאחזור אני אעשה לה. "איך אתה רוצה?" היא שאלה כשהרגישה שעומד לי תותח.

"בדוגי" עניתי, מרגיש איך הזקיף שבין רגליי נמתח עוד קצת.

"אז בוא" היא נעמדה על ארבע במרכז המיטה ואני נעמדתי על ברכיי, נצמדתי אליה מאחור והשחלתי אותה, אוחז אותה במותניה ומפמפם חזק ומהר.

גם הפעם הצליח לי, הגמירה הראשונה שלה הגיעה בדיוק כשגחנתי והתחלתי לשחק לה בציצים, "כן, פאק! זה טוב" היא צרחה באנגלית והוסיפה עוד "יא (Ja, כן)" המילה היחידה שהבנתי בשוודית ואחריה עוד כמה מילים שלא הבנתי אבל מנימת קולה היה ברור שהן מבטאות הנאה, "כן, הנה, עכשיו" היא חזרה לאנגלית והרגשתי את הכיווצים של שרירי הנרתיק סביב הזין שלי והשומניות שהתגברה כשהיא גמרה, "כן עוד!" ולא הייתה לי כל כוונה להפסיק, להפך, הגברתי את הקצב, טחנתי אותה כשאני ממולל וצובט בעדינות את הפטמות הנוקשות שלה רק שהפעם לא הצלחתי להחזיק מעמד עד שהיא תגמור פעם שניה וגמרתי, הוספתי עוד שפיך טרי וחמים לביצה הטובענית שבתוכה.

חשבתי שזהו, יספיק לה, אבל להפתעתי היא דרשה עוד, "אתם הישראלים חזקים" היא ציחקקה והפעם ירדה למצוץ לי ולא הפריע לה אותו קוקטיל מיציי תאוותנו שציפה את הזין שלי. הפעם לקח קצת יותר עד ששוב היה במה לענג אותה, "הפעם איך שאני רוצה" היא הודיעה ודחפה אותי לשכב על הגב וגיליתי שיש משותף בינה ובין נטע אשתי, גם היא אוהבת את תנוחת הקאו-גירל (Cow-Girl), גם היא אוהבת להשתפד ולרכב!

שכבתי על הגב והלגה רכבה לי, עולה ויורדת כשחיוך גדול על שפתיה, נוהמת ומגרגרת בהנאה דוהרת במעלה האורגזמה שלה רק שאז הטלפון שלה פתאם צלצל, הייתי בטוחה שהיא תתעלם אבל היא זרקה מבט לעברו, חייכה אלי, חיוך מתנצל, "זה בעלי" והפתיעה אותי כשבלי להפסיק לדהור עליי שלחה יד וענתה!

שמעתי רק אותה, קודם הם החליפו כמה מילים בשוודית שלא הבנתי ואז עברו לאנגלית ונשארתי בפה פעור כשהיא סיפרה לו מה אני עושה לה, מספרת, דוהרת וגונחת בהנאה ואולי כדי להתגרות בה יותר שלחתי ידיים והתחלתי למזמז לה את הציצים, לש וסוחט, והיא מספרת לו, ממולל לה את הפטמות, והיא ממשיכה ומתארת לו, ו…"אלוהים, אני הולכת לגמור," היא התנשפה, "אני אחזור אליך אחר כך" המשיכה והוסיפה עוד כמה מילים בשוודית, "אני אוהבת אותךָ" סיימה באנגלית, סגרה ודהרה אל עבר האורגזמה שלה.

ארבע אורגזמות עוצמתיות היא חוותה לפני שהרמתי אותה וגם אני גמרתי והצליח לנו, גמרנו ביחד. "אני יכול לשאול אותך משהו אישי?" שאלתי בדחילו ורחימו אחרי שנרגענו קצת, שנינו, שוכבים על הגב זה לצד זו ובוהים בתקרה.

"תשאל" היא חייכה ולדעתי ידעה מה אני הולך לשאול אותה.

"לא אכפת לו שאת, את יודעת, שאת עושה איתי אהבה?" ניסיתי להיות מנומס.

"קודם כל לא עשיתי אתךָ אהבה, הזדיינו, יש הבדל, ולא, לא אכפת לו, להפך, אכפת לו ממני וכשהוא שמע שאני נהנית הוא מסר לך תודה שאתה דואג לי".

"איך זה?" לא התאפקתי.

"ככה זה אצלנו, נשואים פתוחים ואנחנו אפילו במועדון החלפת זוגות, גם אצלו הייתה עכשיו מישהי, אניטה, חברה טובה שלי"

"והם, אהה, הזדיינו?"

"ברור" היא אמרה כאילו איך אפשר אחרת, "בשביל מה היא תבוא אליו? לכבס לו ת'גרביים??" היא צחקה.

לא סיפרתי כלום כשחזרתי לארץ, לאף אחד, אפילו לא לך, הפסיכולוגית שלי, מה שהיה בגרמניה נשאר בגרמניה. "המשכתי להתאפק עד שנסעת לטיול ההוא שלך באמריקה ואז נפלתי שוב" ובפעם הראשונה פתחתי עיניים והפנתי את הראש לעבר דורית, הפסיכולוגית.

"אז עכשיו אתה מאשים אותי?" דורית חייכה לעברי.

"לא, אני רק מציין שאז זה קרה"

"אוקיי תמשיך!".

הפנתי את הראש לתקרה, עצמתי עינים והמשכתי לספר לה.

תפיסה שניה

ציפי היא חברה טובה של נטע, אשתי. לפני קצת יותר מעשרים שנה הייתה אחת מסגניות מלכת היופי, רקדנית, דוגמנית ושחקנית מבוקשת, בלונדינית גבוהה, חטובה, חזה גדול וזקוף, ישבן מעוצב, תמיד דאגה לטפח את עצמה וגם היום, כמו שאומרים, היא שמורה במצב מעולה, בקיצור מצויידת בכל מה שצריך כדי לפתות גבר, ואנחנו מבלים הרבה ביחד. ציפי מחמיאה לי המון ועושה לי עיניים, שולחת רמזים בלי סוף, בהתחלה רק רמיזות אבל ככל שאני התעלמתי הרמזים הפכו חזקים וברורים יותר ובסוף, מה לעשות אני גבר ועומד לי וכמו אצל כל הגברים גם אצלי כשהזין עומד השכל בתחת, אז נשברתי ונעניתי לפיתויים שלה.

בפעמים הראשונות נפגשנו בצימר לפי שעות באחד המושבים באזור לסקס נטול עכבות אבל מה שהכי משך אותי לחזור ולהפגש איתה שוב היה האהבה שלה לאנלי, גם לאשתי אני מבקר לפעמים בכניסת המשרתים שלה אבל רק אם אני מבקש יפה וגם אז אם נחה עליה הרוח ותמיד היא נתנה לי את ההרגשה שהיא כאילו עושה לי טובה אבל עם ציפי היא הייתה היוזמת, נראה לי שאת האורגזמות הכי טובות שלה היא מקבלת כשהיא אוכלת בתחת, ואוכלת בתחת הוא הביטוי שהיא אהבה להשתמש בו כדי להזמין אותי להכנס בדלת האחורית שלה.

אחר כך היא הייתה מזמינה אותי אליה הביתה, אמרה שזה מחרמן אותה עוד יותר לעשות את זה על המיטה שלה ושל בעלה ובאמת היא הייתה חרמנית שם יותר מאותן פגישות בצימר אבל אז היא התחילה לרמוז שגם היא רוצה להתארח במיטה שלי ו…את יודעת, בסוף נשברתי ו…בוקר אחד, כשאשתי הודיעה שהיא טסה לפגישות עבודה באילת וקמה מוקדם, הזמנתי אותה ועשינו את זה על המיטה שלי רק שבאמצע שאני טוחן לציפי ת'תחת והיא גונחת בקול, גניחות הנאה תאוותניות ומילות שבח למה שהזין שלי עושה לה שם, בישבן שלה, שמעתי פתאום את קולה הרועם של אשתי "נהנים??" וראיתי אותה עומדת בפתח החדר, עומדת ולא סתם עומדת, עומדת ולצידה רון, הבעל של ציפי!

הייתה מהומת אלוהים. "זה לא מה שאתם חושבים" ציפי צרחה, מנסה להסתיר את מערומיה בכרית ולרגע הייתה לי תחושת דֶּזָ'ה-ווּ מהפעם הקודמת.

"ומה את חושבת שאנחנו חושבים?" אשתי שאלה בקול שלו ורגוע.

"את יודעת, זה לא, רון, אני אוהבת אותךָ, נשבעת לךָ, זאת הייתה מעידה חד פעמית" היא פנתה אל בעלה בקול מתחנחן.

"חד-פעמית בתחת שלי" רון חייך ולהפתעתי גם הוא נשמע רגוע בצורה מוזרה, "לפחות אל תשקרי לי!".

"בואו איתי לסלון, אנחנו צריכים לדבר!" אשתי זרקה לעברנו ופתאום שביב תקוה ניצת בעיניי, "לא! אל תתלבשו! ככה!" רון הוסיף כשאשתו הרימה את התחתונים שלה ורצתה ללבוש אותם אז רק כיסינו את הפרטיים שלנו בכפות הידים וככה הלכנו אחריהם לסלון.

את ציפי ואותי הם הושיבו על הספה הגדולה בסלון, ישבנו כמו שני תלמידים נזופים שנתפסו על חם ומחכים לגזר הדין של המנהלת, עירומים ובמבט מושפל, אני מסתיר את חרפתי הרפוסה בין רגליי בכפות ידיי וציפי לידי מסתירה עם יד אחת את שדיה ובכף היד השניה את שפתי הכוס שלה, והם התיישבו מולנו על הכורסאות הגדולות.

ידעתי שאין לי הרבה מה להגיד, בעצם כלום, כל הקלפים הטובים ביד של אשתי והתקווה היחידה שלי הייתה שהיא בכלל רוצה לדבר איתי ולא בועטת בי מכל המדרגות.

"בועלי," אשתי התחילה, "עם כל החומר שיש לנו אתה יודע שאין לי שום בעיה לקבל גט ולהשאיר אותך בלי כלום" ואני החוורתי ובלעתי רוק, "וגם את, אשתי המצמיחה לי קרניים, כשהרבנים יראו את התמונות שאת מכירה ואיתם גם התמונות מהיום," ופתאום התברר לי שגם ציפי כבר נתפסה פעם בעבר וגם על צווארה מונחת חרב, "גם לי לא תהיה בעיה לקבל גט ולהשאיר אותך בלי כלום, אבל!" הוא נעצר ואשתי המשיכה, "לא בדיוק בא לי להתגרש ממךָ", "וגם לי לא" רון המשיך אחריה ונראה לי שהם תאמו את זה מראש, "אבל לעבור על זה בשתיקה אנחנו לא יכולים! אז חשבנו אולי להפעיל את החוק השלישי של ניוטון" הוא חייך, "מכירים?" הוא שאל עם אותו חיוך ציני על פניו ועוד לפני שהספקתי לענות שאני מכיר, בכל אופן את התואר הראשון שלי עשיתי בטכניון בפיזיקה, הוא המשיך והסביר, אולי בשביל אשתו, "בטבע, לכל פעולה יש תמיד תגובה המנוגדת לה בכוונה ושווה לה בעוצמתה", "או במקרה שלנו," אשתי המשיכה, "אני ורון זכינו לראות איך בעלי מזיין את החברה שלי, שהיא גם אשתו של רון, על המיטה שלי, זאת הפעולה, והתגובה תהיה שבעלי והחברה שלי ישבו ויראו איך רון, הבעל של החברה שלי, מזיין אותי על המיטה של החברה שלי! מה אתם אומרים?" היא שאלה בציניות.

שתקנו, כנראה כל אחד חיכה שהשני יענה ראשון. המחשבה הראשונה שעלתה במוחי זה להגיד "לא!" לראות איך מזיינים את אשתי זה משפיל ברמות, אבל אז עצרתי בעדי וניתחתי במהירות את הבעד ונגד, בצד של הנגד הייתה כמובן ההשפלה אבל בצד של הבעד  הצטברו הרבה יותר טיעונים מעשיים ולא היה לי ספק שגרושין, בתנאים הנוטים בברור לטובתה, יהיו גרועים עוד יותר מאותה השפלה חד פעמית ו…"אני מסכים" הודעתי בקול רועד ו…"גם אני מסכימה" ציפי הצטרפה וסיבותיה איתה.

ראיתי את רון ואשתי מחליפים חיוכים, "אוקיי," אשתי הודיעה בקול רציני, "כמו שאמרתי זה יקרה על המיטה של החברה שלי אז בערב נבוא "להתארח" אצלכם," והיא סימנה מרכאות כפולות באצבעותיה כשאמרה להתארח, "מה אתה אומר רון, נשתה איזה קפה עם עוגה טובה בשביל האווירה? אולי גם איזה כוסית קוניאק לפני שאנחנו מפעילים את החוק השלישי של ניוטון?".

"ברור" רון חייך ואני הסמקתי, במיוחד לאור החיוך הזימתי שנמרח על פניו של רון, אין ספק שהוא מתלהב לזיין את אשתי.

קוקהולד

היה לי הרבה זמן לחשוב אבל העדפתי ללכת לעבודה ולשקוע בכמה נושאים שחיכו לי שם ודחיתי את הטיפול בהם, כאלה שכנראה לא הייתי מטפל אם לא היה קורה מה שקרה אבל הפעם הם באו לי בטוב והשכיחו ממני מעט את מה שיקרה הערב ורק בדרך לרון וציפי, אחרי שאשתי הודיעה לי בחגיגיות שהערב זה הערב שלה ושאני צריך להבין שאולי פעם אחת לא תספיק לה, נפל לי האסימון שאני הולך להיות קוקהולד, או אולי לא בדיוק קוקהולד כי למיטב ידיעתי קוקהולד הוא מי שנהנה מהמחשבה שאישתו שוכבת עם גבר מולו ובידיעתו ולי לא הייתה כל כוונה להנות, ראיתי בזה רק כתשלום קנס על טיפשות, הסטירה שאני צריך לחטוף כדי להפסיק לבגוד באשתי, טיפול יותר רדיקאלי וחריף מאותן שיחות שאני עורך איתךְ, חייכתי לעצמי, אוחז בעצמי חזק לא לפתוח עיניים ולהביט לעבר דורית, הפסיכולוגית שיושבת מולי ומקשיבה לכל מילה שלי, ואם זה לא הספיק אז ישר אחרי פתאום הציקה לי המחשבה שאם אני אהיה קוקהולד אז ציפי תהיה קוקהולדית? או שקוקהולד הוא רק גבר??

דורית לא ענתה לי רק שמעתי את העפרון שלה רושם במהירות על דפדפת הדפים הצהובים המונחת על ברכיה אז המשכתי לספר.

קודם ישבנו בסלון ושתינו קפה עם עוגת קרמשניט משובחת, אולי כדי להמתיק לנו את הגלולה שתגיע עוד רגע. "קוניאק או וִיסְקִי?" רון שאל עם חיוך כשסיימנו את הקפה.

אני בחרתי בויסקי ורון הצטרף אלי, אשתי וציפי העדיפו קוניאק. רון מזג לי כמות נדיבה של סינגל-מאלט איכותי, מחייך את אותו חיוך זִימָּתִי-סַרְקַסְטִי שכאילו אומר "תשתה, תשתה, עוד רגע אתה הולך לראות אני מזיין את אשתךָ".

שתיתי לאט, כאילו מנסה לדחות את הרגע, מרגיש את המשקה הענברי מחליק וצורב את דרכו בגרוני ומחמם לי את הבטן, אבל גם כששותים לאט זה בסוף נגמר ו…"אני חושבת שהגיעה הזמן" אשתי הכריזה ברגע שגמרתי את הויסקי שלי.

הלכנו לחדר השינה. אני מכיר אותו, שכבתי שם עם ציפי כמה פעמים רק שהפעם היו שני כסאות מוצבים זה מול זה משני צידי המיטה, "את תשבי שם" רון שלח את אשתו לכסא המרוחק, "ואתה פה" הצביע על הכסא השני, "אבל קודם תתפשטו!"

"מה?!?" אשתו קפצה עוד לפני שאני הספקתי להגיב, "מה פתאום, לא דיברנו על זה".

"הצחקת אותי," דווקא אשתי היא זאת שענתה לה, "מה חשבת? שאנחנו נהיה עירומים ואתם תשארו לבושים?" היא צחקה, "אם לא מתאים לכם אנחנו יכולים להפרד ולהפגש שוב ברבנות".

שמעתי בקולה של אשתי שהיא נחושה, היה לי ברור שהיא מתכוונת לזה ברצינות, ממילא כבר בבוקר הם ראו אותנו עירומים אז עוד כמה רגעים כבר לא ישנו כלום ובלי להגיד כלום התחלתי לפתוח את כפתורי החולצה שלי וכשציפי ראתה אותי גם היא שלחה ידים לאחור ופתחה את רוכסן השמלה שלה.

ישבנו עירומים על הכסאות, להפתעתי עמד לי, לא תותח-על אבל עמד, לא חשבתי שזה יקרה. לא רק לי עמד, גם לציפי שישבה מולי ראיתי שהפטמות עמדו זקורות ונוקשות. רון נעמד מול אשתי והתחיל להפשיט אותה, הבטתי מהופנט איך הוא פושט מעליה את החולצה שלבשה ואחריה החצאית, משאיר אותה לעמוד מולו רק בתחתוני תחרה וחזיה תואמים וגם הם לא נשארו עליה עוד הרבה זמן, קודם החזיה ירדה אבל אז הוא התחיל למזמז לה את השדיים שנחשפו, לשחק בהם, להקפיץ וללוש אותם, למולל את הפטמות הכהות והנוקשות ולהפתעתי הרגשתי איך זה מחרמן אותי ונעמד לי עוד יותר! ואז עם יד אחת הוא המשיך למזמז לה ת'ציצים ואת השניה הוא שלח לתוך התחתונים שלה ומבעד לבד הדק המתוח ראיתי איך הוא מלטף לה עם האצבע את שפתי הכוס שלה ואולי אפילו חודר רגע הוא ככה מזמז אותה מול עיניי העוקבות ואז ירד על ברכיו לפניה, אחז בחגורת התחתונים והתחיל להוריד לה אותם, לאט, נהנה מהרגע ואפילו מוצא זמן להביט לעברי ולחייך את אותו חיוך עוקצני, כשהוריד מספיק וחשף את שפתי הכוס שלה, כהות ונפוחות, שפתיים של אשה מגורה, נישק לה אותם, נשיקה תאוותנית, קולנית, הוריד לה את התחתונים עד הסוף, הוסיף עוד ליקוק תאוותני לאורך חריץ הכוס שלה ועוד נשיקה קולנית וקם ונעמד מולה, "עכשיו תורךְ" הוא חייך לעבר אשתי.

אשתי עמדה עירומה, לבושה רק באותו בושם שקניתי לה בנסיעה האחרונה לחו"ל, טבעת הנשואין שלנו הענודה על האצבע והעגילים שקניתי לה ליום הנשואין האחרון, גם אשתי הפשיטה אותו לאט, קודם חולצת הפולו שחשפה את הבטן השרירית שלו, אין ספק שרון משקיע בחדר הכושר, אחר כך היא ירדה על ברכיה לפניו, פתחה את החגורה, שלשלה את מכנסיו והורידה לו אותם, משאירה אותו לעמוד בתחתוני בוקסר צמודים שהבליטו את הזקפה המתוחה מתחתם, ואז משכה לאט את התחתונים עד שהשתחררה הזקפה ונעמדה זקורה ומתוחה מול עיניה והיא לא התאפקה ותוך שהיא גומרת להוריד לו את התחתונים התחילה למצוץ לו!

הבטתי בהם כמו מהופנט, באשתי שמוצצת לו מול עיניי, מציצה תאוותנית, קולנית, מעמידה לו יותר את מה שממילא כבר עמד ולא רק לו, גם לי! ו…זה הרגע הראשון שבו הבנתי שכנראה אני קוקהולד! כן, לראות ככה את אשתי מוצצת למישהו אחר חירמן אותי ברמות, כל כך חירמן שהתחלתי לשפשף לעצמי, לאונן, משפשף לאט, מנסה אומנם להסתיר, אבל מאונן והכי גרוע, נהנה!

אשתי לא מצצה לו הרבה, אולי חששה שהוא יגמור לה בפה וזאת לא הייתה הכוונה שלה, "תשכב על הגב" היא הצביעה על מרכז המיטה והוא, עם חיוך גדול על שפתיו וכשהוא משפשף לעצמו לאיטו שחלילה לא יאבד מזקיפותו, נשכב על הגב במרכז המיטה, הזין הגדול שלו ניצב זקוף ומתוח כתורן במגרש המסדרים, מסמן לאשתי שתבוא והיא באה, עולה על המיטה ומחייכת גם היא, מלקקת את שפתיה כחתולה שהניחו לפניה צלחת שמנת גדולה, נעמדת על ברכיה מעל אגנו כשגופו בין רגליה, מכוונת בידה את הזין שלו אל חריץ הכּוּס, דואגת שאוכל לראות בקלות איך היא משפשפת את ראש הזין הנוקשה בין השפתים הכהות והמגורות שלה עד שהעטרה המתוחה נשקה בדיוק למקום שרצתה ורק אז התחילה לרדת לאט, להשתפד לו.

אשתי דאגה שמהמקום שישבתי אוכל לראות בבירור איך הזין של רון נכנס לתוכה, איך הזקפה הנוקשה חודרת לאיטה למָנוּשׁ שלה, לאט, לא ממהרת, כאילו נהנית להעניש אותי רק שאני התחרמנתי מזה ואפילו שפשפתי לעצמי ביותר מרץ, הבטתי מהופנט איךְ הזין הגדול נכנס ונעלם בכּוּס של אשתי ואוננתי ולא רק אני, התנשפויות מכיוונה של ציפי משכו את תשומת ליבי והבטתי לעברה, גם אצלה כף היד התחבאה בין רגליה, גם אצלה העיניים היו ממוקדות באותה נקודה שבה הזין של בעלה הלך וחדר לקודש הקודשים של אשתי, מביטה וגם היא מאוננת.

לרגע אשתי התיישבה עליו בכל כובד משקלה, קוברת את כל הזין שלו עמוק בין רגליה, "כן" היא גנחה בקול, אותה גניחת הנאה עַגְבָנִית שכל כך מוכרת לי, "כן" היא המשיכה באותו קול ארוטי והתחילה לדהור עליו, לעלות ולרדת כשהזין שלו משתפשף בין שפתי הכוס שלה.

במקור תכננתי לעצום עיניים, לא לראות את ההשפלה, אבל בפועל לא רק שלא עצמתי אלא שעיניי נפערו לרווחה, הבטתי ברון שמזיין את אשתי במבט מהופנט, מוקסם, זה חירמן אותי ורציתי עוד, רציתי שימשיכו והם המשיכו, "כן, הנה" אשתי נהמה בקול והיה ברור לי שהיא דוהרת אל עבר האורגזמה שלה, "כן, כן, הנה, עכשיו!" היא גמרה בסערה, "עכשיו" היא התנשפה, לא דוהרת אבל נשענת בכפות ידיה על כתפיו ומגישה לו לפה את הציצי שלה והוא מוצץ לה, "פאק! כן! גם את הציץ השני" היא משכה את הציצי והגישה לו את השד השני למציצה, "אאוץ', בעדינות, זה רגיש" היא ציחקקה כשכנראה הוא נשך לה בפטמה, "כן, תמצוץ לי" והיא חזרה לדהור, בהתחלה לאט ולאט לאט הגבירה את הקצב.

אחרי הגמירה השניה שלה היא נשכבה עליו, בלי חלילה שייצא מתוכה, נצמדה ולחשה לו משהו באוזן ושניהם התגלגלו לצד ובין רגע הוא היה מעליה והיא, ברגלים מפושקות ומורמות, קולטת בתוכה את הנעיצות הפראיות שלו, גונחת בקול כשהוא כותש לה במכתש תענוגותיה עם העלי הגדול שלו, הוא מזיין חזק ומהר, כמו שפן, ואשתי דוהרת במהירות אל הגמירה השלישית שלה, "כן, תמשיך" היא התנשפה בקול, "תמשיך, עוד" ואני, מגורה בטרוף, שפשפתי לעצמי במרץ, אוננתי בלי להסתיר, ועם ה-"קחי!" החזק שלו, כשהוא נועץ את כל הזין שלו הכי עמוק שיכול בכוס של אשתי הוא גמר, גונח "כן!" שטוף זימה והנאה ומרוקן בתוכה את כל המטען הצבור בביצים המלאות שלו ו… אוֹי לָהּ לאותה בּוּשָׁה כי יחד איתו גם אני גמרתי רק שאני השפרצתי שפע אגלי שפיך לבן, ריחני וסמיך על רגליי ועל הרצפה מסביב.

לרגע הוא שכב עליה, מתנשף, ואז התגלגל ונשכב לצידה על הגב, "מישהו כאן התחרמן מלראות אותךְ חוטפת" רון ציחקק לעברה, מחייך חיוך נצחון.

"מאד, ולא רק מישהו גם מישהי" אשתי ציחקקה חזרה ופישקה רגליים, נותנת לי לראות את אגלי הזרע המנצנצים בין תלתלי שיער הערווה שלה וטיפות השפיך המחליקות לה מהכוס ואם זה לא מספיק היא גם שלחה יד אל הזין המדולדל שבין רגליו של רון והתחילה לשפשף לו אותו וידעתי למה, גם לי היא עושה את זה כשהיא רוצה עוד.

"זהו, מיציתם את החוק השלישי?" ציפי שאלה בקול מתלונן, "אני יכולה לקום?".

"אשה, שבי!" בעלה הפתיע אותי כשענה לה בגסות, "את והוא עשיתם את זה יותר מפעם אחת אז אל תזוזי, שבי ותראי עד שאני אגיד לך לקום!".

"אבל" ציפי ניסתה אבל רון לא נתן לה להמשיך, "בלי אבל ובלי חבל!" הוא קטע אותה, "שבי, תראי ותמשיכי לאונן לךְ, תזכירי לי, איפה הוא זיין אותךְ כשתפסנו אתכם?"

"רון, בבקשה" היא התחננה.

"איפה?!?"

"על המיטה שלהם" היא התחכמה.

"לא על מה, איפה אכלת אותה? איפה הזין שלו היה כשתפסתי אותךְ?"

"בתחת שלי" היא מילמלה בלחש, מסמיקה.

"אני לא שומע!"

"בתחת שלי, הזין שלו היה בתחת שלי" היא צרחה בהתרסה.

"יופי, אז אם אני זכיתי לראות איך הוא מאכיל את אשתי בתחת אז על פי החוק השלישי, כמו שאני מבין אותו," הוא ציחקק, "הוא צריך לראות איך אני מאכיל את אשתו בתחת, נכון? הבנתי נכון?" הוא פנה לאשתי וחייךְ.

"הבנת נכון," היא חייכה חזרה, "נדמה לי אפילו שזאת אחת הדוגמאות שניוטון הביא כדי להסביר את החוק" ושניהם צחקו מהבדיחה שלה, "ועכשיו בוא נעמיד אותו, אתה צריך לתת עבודה" אשתי רכנה עם ראשה אל מפשעתו, בדרך חייכה לעברי והתחילה למצוץ לו.

אשתי מצצה לו, מציצה תאוותנית, קולנית, כזאת שתצליח להעמיד אפילו זין של אימפוטנט, ורון לא אימפוטנט, ואם הייתי צריך הוכחה נוספת שאני קוקהולד היא הגיעה מייד, לראות ככה את אשתי מוצצת לרון העמיד לי אבל לא רק לי, "מותק, אתה מרשה לי את הויברטור?" ציפי פנתה אל בעלה בקול מתחנחן.

"מה את אומרת?" רון שאל את אשתי.

אשתי הפסיקה לרגע למצוץ, "רק אם היא תּוֹדֶה בקול שמחרמן אותה לראות איך אתה דופק את החברה הכי טובה שלה" היא  ענתה וחזרה למצוץ.

"אני מוֹדָה" היא הכריזה, "אפשר?" והיא התחילה לקום.

"לא!" אשתי שוב הפסיקה למצוץ ועצרה אותה, "אני רוצה לשמוע את כל המשפט"

"אני מודָה, מחרמן אותי לראות איך בעלי דופק את החברה הכי טובה שלי".

"ועכשיו שגם השותף שלה לדבר עבירה יודֶה!" אשתי הוסיפה עוד תנאי.

ברגע הראשון רציתי להתנגד, מה פתאום שאני אגיד? אבל מסתבר שהדו-שיח הזה חירמן אותי עוד יותר, עמד לי תותח ושפשפתי לעצמי במרץ, רציתי שימשיכו, רציתי לראות ו…"מודֶה, מחרמן אותי לראות איך מזיינים את אשתי" צרחתי, נותן את  האישור הסופי לעובדת הֱיוֹתִי קוקהולד.

"אז תרשה לה" ואשתי חזרה למצוץ לו.

בזמן שאשתי סידרה את עצמה על כרית גדולה שהניחה במרכז המיטה ונשכבה עליה, על הבטן, כשהכרית מרימה את ישבנה המוצק, ובזמן שרון שלף משידת הלילה הסמוכה למיטה שפופרת ג'ל סיכוך KY, שראו שכבר השתמשו בה, אני ישבתי ומבטי מדלג בין ציפי שישבה מולי כשהמיטה מפרידה ביננו, הרגלים שלה מפושקות רחב, ביד אחת היא אוחזת את הויברטור הרוטט בחוזקה עמוק בכוס שלה ובשניה ממוללת לעצמה פיטמה נוקשה, ועיניה העוקבות נעולות על הזקפה המתוחה שהתרוממה בין רגליו של בעלה, הזקפה שגם מבטי המדלג עקב אחריה.

"תפתחי ת'תחת" רון לחש לאשתי ומבטי הפסיק לדלג וננעל על ישבנה של אשתי ששלחה את ידיה לאחור ופישקה חזק את פלחי ישבנה. רון זילף כמות נדיבה של הג'ל אל פי הטבעת שלה והתחיל לעסות ואצלי הזקפה התרוממה עוד קצת, אחר כך הוא דחף לה אצבע אחת והיא נאנחה בהנאה, עוד עיסוי, עוד כמות של ג'ל והוא דחף לה שתי אצבעות, מעסה ומותח, מרחיב את הפתח הצר, מכין אותו לקראת הדבר האמיתי שיבוא. "מוכנה?" הוא שאל.

"כן" אשתי גנחה בתשוקה ורון עלה עליה, נשכב על גבה, הרים את ישבנו, כיוון את זקפתו אל הפתח הצר והתחיל לדחוף. "לאט" אשתי לחשה לו, "שיראה איך דוחפים לי בתחת" וכנראה שרצתה לשפוך לי מלח על הפצע רק שזה לא באמת כאב לי, להפך, זה גירה אותי ברמות שלא האמנתי, שמעתי את ציפי גומרת, לדעתי היא גמרה גם קודם רק שאז היא הסתירה את זה ועכשיו היא גנחה בקול בלי בושה, "כן, כל הזין הגדול שלך בתחת שלי" אשתי שוב גנחה וזיהיתי שמץ כאב בקולה אבל מיד היא המשיכה, "כן, תטחן לי ת'תחת, חזק, תחזיר לו על מה שהוא עשה לאשתךָ" והפעם כבר לא היה אותו שמץ כאב בקולה, הפעם היה ברור שהיא מגורה.

הרבה סרטים כחולים ראיתי בחיי, כולל כאלה אָנָלִים, אבל מאף אחד מהם לא התגריתי כמו שהתגריתי לראות ככה בחי, מול עיניי, איך דופקים את אשתי בתחת, ישבתי, הבטתי מהופנט ואוננתי כמו משוגע רק שלא רק אותי זה חירמן ברמות, גם את רון, והוא דהר אל השיא שלו במהירות, טוב, תמיד זה נגמר יותר מהר כשדופקים בתחת, גם אצלי, ורון דפק חזק ומהר, מתנשף ונאנח, נהנה מהרגע, מהשפשוף הנעים של פי הטבעת של אשתי המתוח סיב הזין שלו, ו…"כן" הוא צרח וגמר וגם אצלי ה"ממטרה" ריססה אגלי שפיך לכל עבר.

התלבשנו בשקט. הייתה מין מבוכה כזאת באוויר. גם כשנפרדנו ליד הדלת הייתה מבוכה ורק ציפי ואשתי לחשו אחת לשניה שהן צריכות לדבר. שתקנו כל הדרך אל הבית, שתקנו גם כשעלינו במעלית ורק כשנכנסנו אשתי הפתיעה אותי כשתפסה אותי ביד והובילה אותי ישר לחדר השינה, "תתפשט, אני חרמנית" היא הודיעה והתחילה להתפשט בעצמה, "הכוס שלי מלא בשפיך שלו ומתאים לי שתוסיף גם משלךָ" היא נשכבה על הגב עירומה ופתחה רגליים, מזמינה אותי לבוא ולעלות עליה ואני לא יודע מתי זה קרה אבל אצלי התותח התרומם בגאון, זקור ונוקשה, מוכן לפעולה, ובלי הרבה הכנות עליתי עליה ובעלתי אותה, זיינתי אותה, תקעתי לה את כל הזין ופמפמתי במרץ, מריץ אותה במהירות לגמירה הראשונה שלה.

הייתה עוד גמירה, עוצמתית, משותפת, אני והיא ביחד, הרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק שלה, כיווצים של אשה שגומרת והצטרפתי אליה, הוספתי משלי ויותר, מלאתי לה את הכּוּס במנה חדשה ורעננה של שפיך גברי רענן.

"בועלי, רק שתדע, כשראיתי אותך מזיין את ציפי, אז שתפסתי אותךָ, התרגזתי אבל גם התחרמנתי, ברמות, כמוךָ היום".

"כן, מודה, לראות אותו מזיין אותךְ חירמן אותי".

"היית עושה את זה שוב?" היא שאלה אחרי רגע ארוך של שתיקה.

"עושה מה?" שאלתי למרות שאני חושב שהבנתי אבל רציתי להיות בטוח.

"אתה יודע, לשבת לראות איך מזיינים אותי?"

"למה? את היית רוצה לשבת לראות?" שאלתי במקום לענות.

"כן" היא הפתיעה אותי, "זה מחרמן בטרוף, ואתה?"

"גם, את חושבת שהם יסכימו שנעשה את זה שוב?"

"רון בטוח, הוא אמר לי, את ציפי אני צריכה לשאול"

"אז תשאלי" ו…שוב הייתה לי זקפה רק שהפעם סובבתי אותה על הבטן ועשיתי אותה מאחור, מוסיף את השפיך שלי לזה של רון שמִילֵּא את התחת שלה.

אשתי שאלה וציפי התלהבה והסכימה, האמת שזה היה ברור. עשינו את זה אתם, הפעם אצלנו. קודם ציפי ואני הזדיינו והם ישבו וראו רק שהפעם הם ישבו עירומים, כמובן, ולא הפסיקו אותנו באמצע, ואחר כך אנחנו ישבנו וצפינו בהם מזדיינים ולמרות שרק קודם גמרתי שוב עמד לי ואוננתי בטרוף ו…

מין רחש כזה מכיוונה של דורית משך את תשומת ליבי, הפעם לא התאפקתי, פתחתי עיניים והבטתי לעברה. במבט ראשון זה נראה לי תמים, דורית, הפסיכולוגית שעל מיטת הטיפולים שלה שכבתי, עדיין ישבה בשִׂכּוּל רַגְלַיִם רק שאז הבחנתי בפרטים ה"קטנים", הדפדפת שלה הייתה מונחת לצידה, עוד שני כפתורים היו פתוחים בחולצה, כאילו חם לה, והעמק הקסום בין שדיה העסיסיים היה חשוף למבט, החצאית שלבשה הייתה מורמת, הרבה יותר מרגיל, והיד שלה הייתה תחובה בין רגליה אבל מה שיותר בלט לי היו התחתונים השחורים שלה שהיו תלויים על קרסול רגלה הימני. "מה??" היא שאלה, מתממת, כשהבחינה במבט שלי ועשתה לי את תרגיל שרון סטון מהסרט 'אינסטינקט בסיסי', החליפה רגליים, לאט היא הרימה את הרגל העליונה, דואגת שאוכל לראות את הכּוּס שלה, את השפתיים הכהות והנפוחות והפס הוורוד הרטוב המבריק ביניהם, והניחה עליה את הרגל השניה, "אשתך כבר גילתה לי אבל איך שאתה סיפרת זה היה הרבה יותר מחרמן, הרבה-הרבה יותר מחרמן"

שתקתי. מה אני יכול להגיד.

"תגיד?" דורית שאלה אחרי רגע של שקט, "אתה חושב שאם אשתך תראה שאני ואתה עושים את זה היא תפעיל עלינו את החוק השלישי של ניוטון?".

לרגע קפאתי, דורית היא מסוג הנשים שכל גבר היה מת לעשות אותה, יפה וחטובה, שדיים גדולים ותחת עסיסי, בקיצור כוסית שווה וידעתי מה אני רוצה להגיד לה, בואי ננסה, אבל פחדתי, יש לי הרבה מה להפסיד אם נעשה את זה וזה לא ימצא חן בעיניי אשתי, אז במקום זה עניתי תשובה דיפלומטית, "את זה את צריכה לשאול אותה".

"שאלתי," דורית חייכה והפתיעה אותי, "היא אמרה שאם אתה תסכים גם היא מסכימה" היא חייכה.

"ובעלךְ?" לא הסתפקתי וחקרתי.

"הוא?" היא צחקה, "הוא לא בעיה, הוא כמוךָ, גם הוא קוקהולד".

++ סוף ++

Loading

2 מחשבות על “החוק השלישי של ניוטון”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן