הזין הענק של ג'ורג'

ג'ורג' ואנה

ג'ורג' פעם תחת ידיה המסורות. הוא התקשה עוד ועוד וגופו התכווץ. ידיו לא היקפו משדיה הכואבים אבל אנה לא רצתה שיניח לשדים שלה. היא רצתה שיאחז בהם
בכוח. היא אהבה את מה שג'ורג' עשה בשדיה. היא רצתה שג'ורג' יאהב את השדיים שלה. וג'ורג' אהב, הוא אהב כל רגע עם אנה.
"אנה, אנה, אנה" הוא אמר כשהוא שופך את מטענו אל בין שפתיה…………..

ג'ורג' היה חבר של הוריה של אנה. הוא ביקר אותם בכל פעם שהיה בארץ ואנה חיבבה אותו מאוד. הוא נהג לישון אצלם כאשר שהה בארץ ואנה תמיד אהבה לשוחח איתו.

אבל האמת היא, שמה שהכי משך את אנה ושסיקרן אותה יותר מכל היה הזין הענק שלו. היא זכרה היטב כיצד כנערה נהגה להציץ לחדרו ולראות כיצד הוא מלטף את עצמו לאט לאט וכיצד הזין שלו עולה לאט לאט וכיצד הוא מעביר את כף ידו הגדולה על המוט הזקור, עולה ויורד ומדי פעם מפסיק. לה זה נראה כמו נצח אבל היא לא יכלה להפסיק לצפות בו כשהוא מענג את עצמו עד שהשפריץ את הנוזל הלבן שנזל לאורך המוט ומשם אל כף ידו.

תמיד שאלה את עצמה איזה טעם יש לנוזל החלבי הזה.

אנה זכרה היטב כיצד באחד הערבים, אחרי שצפתה בג'ורג' מאונן, היא הלכה לחדרה, נשכבה תחת השמיכה והחלה לשחק בכוס הצעיר שלה, שרק לאחרונה התכסה בפלומה עדינה. שיחקה ושיחקה עד שחוותה בפעם בראשונה אורגזמה של ממש.

אכן, ג'ורג, מבלי ידיעתו היה הגבר הראשון של אנה ואנה מעולם לא שכחה את זה.

מאז חלפו שנים רבות אבל אנה מעולם לא שכחה, ובערבים שבהם התייחדה עם עצמה, נהגה לא פעם לפנטז על ג'ורג' תוך כי שהיא מאוננת את עצמה בהנאה מרובה.

ועכשיו כשהיא כבר בת קרוב ל 40, דוקטור למשפטים ומרצה מחוננת ומבוקשת וכל סודות הסקס והפנטזיה כבר ידועים לה ואין דבר שלא ניסתה, היא עומדת שוב לפגוש בג'ורג' שמגיע שוב לביקור בארץ אחרי הרבה שנים של היעדרות.

"כן, בוא אלי ותוכל לישון אצלי כמו שתמיד ישנת אצל הורי" אמרה לו בלי היסוס  כשסיפר לה שהוא עומד להגיע.

והערב הוא יגיע, ואנה התרגשה כמו נערה צעירה

ג'ורג' נכנס לביתה והיא מיהרה לקראתה, הם התחבקו חיבוק אוהב והיא הביטה בו.

הוא הזדקן. קרוב ל 70, אבל עדיין הגבר הגבוה והמושך שזכרה מביקוריו בבית הוריה.

הם אכלו בנחת את ארוחת הערב שהכינה לכבודו וישבו בסלון לשתות יין, ואחר כך קפה ולבסוף גם קוניאק. לאט לאט אנה הרגישה כיצד היא משתחררת ולבסוף זה יצא לה:

"ג'ורג', אתה יודע שאתה היית הפנטזיה שלי כל החיים"

ג'ורג' חייך את החיוך הביישני שלו וענה:

"אני? מה מצאת בגבר מבוגר שכמוני"

אנה תיארה בפניו את השעות של ההנאה שגרם לה כשהציצה בו מאונן, וכיצד היתה מאוננת ולמעשה עד היום מפנטזת עליו ועל הזין הענק שלו כשהיא מאוננת.

ג'ורג' חייך ואמר: "כן, היו ימים" ונשען לאחור בכורסתו כשהוא עוצם את עיניו.  

אנה ניגשה אל ג'ורג' וכרעה לידו, היא החלה ללטף את ירכיו בחיבה. היא ליטפה בקלילות בתחילה אבל מהר מאוד החיבה שלה הפכה לתשוקה והיא החלה להעלות את ידיה לעבר מפשעתו. היא זכרה היטב את מה שהיה אמור להימצא שם.

ג'ורג' לא זז, הוא הניח לאנה לעשות בו כרצונה ואנה שכבר חשה היטב בזין הגדול והעבה אך עדיין רך, לא התכוונה לחדול. היא ליטפה את הזין מעל המכנסים אבל תוך כמה דקות פתחה את הרוכסן ושלפה את הזין הכל כך מוכר לה.

השקט של ג'ורג' עודד אותה וגירה אותה. היא נשקה לזין הענק ולאט לאט החלה להעביר את הראש בין שפתיה. היא ידעה היטב שאף גבר לא יכול לעמוד בפני המציצות המדהימות שלה. עוד לא נולד הגבר שלא התקשה בין שפתיה

והזין של ג'ורג', שהיה גדול כמו שתמיד זכרה אותו, מילא את פיה, אבל נותר רך לחלוטין. גם ג'ורג' לא יוכל לעמוד בפניה, ידעה. אנה.

ככל שחלף הזמן והזין הענק סירב להתקשות, אנה חשה בסוג של תיסכול. סוף סוף זכתה בזין שחלמה עליו והשתוקקה לו כל חייה, והוא מסרב להיענות לפיתוייה

אבל אנה לא התכוונה לוותר, היא הסירה את מכנסיו של ג'ורג' לחלוטין  ובשתי ידיה מחצה את ישבניו, ליקקה ומצצה ואף נשכה את האיבר הגדול והעבה והרך שהיה בפיה, ליקקה את הביצים הגדולות ועשתה כל מה שאפשר כדי לחוות ולו רק פעם אחת בזיקפה שכל כך העריצה. אבל הזין סירב להיענות לתשוקותיה.

"ג'ורג', אתה לא רוצה אותי?" שאלה לבסוף.

ג'ורג' לא ענה, במקם תשובה, הוא רכן קדימה, הפשיט את חולצתה וחפן את שדיה הקטנים והיפים של אנה, שיחק בפיטמות בידיו הגדולות והטריף אותה עוד יותר.

"אנה, את יודעת שתמיד חשקתי בך בסתר, את אישה מדהימה, אבל אני כבר עוד מעט בן 70 ואין לי זיקפה, מתוקה שלי"

דבריו של ג'ורג' רק גרמו לאנה לרצות בו יותר.

היא המשיכה ללקק כל פינה וחלקיק של הזין הגדול וסביבתו.

המגע של הידיים של ג'ורג' בשדיים שלה, המשחק שלו בפיטמות הזקורות שלה כמעט שגרם לה לגמור, אבל אנה היתה נחושה. היא לא התכוונה לתת לג'ורג' ללכת לישון ככה.

אנה שלחה יד אחת לעבר הישבן של ג'ורג' ובאצבעה הארוכה החלה לחדור את פי הטבעת של ג'ורג', לאט לאט היא נכנסה עוד ועוד. ג'ורג' החל להאנח בהנאה. הוא אהב את מה שאצבעה של אנה עושה בו. אנה חדרה עד הסוף, עד שאצבעה נגעה בפרוסטטה שלו. היא ידעה מה זה עושה לו. היא חשה בתחילתה של זיקפה בתוך פיה והיא המשיכה לעסות את הפרוסטטה שלו בעוצמה. הזין הגדול של ג'ורג' התחיל להתקשות, הוא כבר היה גדול מכדי שאנה תוכל להכיל יותר ממחציתו בתוך פיה אבל היא לא שיחררה את הזין לרגע, היא מצצה ועיסתה את הפרוסטטה בטירוף חושים. הגבירה את הקצב והעוצמה. היא ידעה שהיא חייבת לזכות בגמירה של ג'ורג' ולו יהי מה. הזין התקשה ואנה חשה כיצד ג'ורג' מתכווץ ומתנועע בין ידה המזיינת אותו מאחור לבין שפתיה השואבות את לשדו. היא ידעה שג'ורג' שלה. היא ידעה שהוא ייגמור בתוכה. היא ידעה שמצאה את הדרך להחזיר את נעוריו. אנה נסוגה מעט לאחור כשהיא אוחזת כעת רק את ראש הזין בין שפתיה. היא עשתה זאת כדי שתוכל להתבונן בזרג הענק שהיה כעת קשוי לחלוטין ולכוד בין שפתותיה. היא התענגה על התחושה שהזרג הענק אכן קשוי ושלה!

לרגע התלבטה אם לחדול לרגע ולמשוך את הזמן, אבל בהחלטה מהירה היא שלחה את אצבעה הארוכה לעיסוי עוצמתי נוסף, ורכנה קדימה כדי להכיל כמה שיותר מן הזין שכה השתוקקה לו.

ג'ורג' פעם תחת ידיה המסורות. הוא התקשה עוד ועוד וגופו התכווץ. ידיו לא הירפו משדיה הכואבים. הוא הכאיב לה, אבל אנה לא רצתה שיניח לשדים שלה. היא רצתה שיאחז בהם בכוח. היא אהבה את מה שג'ורג' עשה בשדיה. היא רצתה שג'ורג' יאהב את השדיים שלה. וג'ורג' אהב, הוא אהב כל רגע עם אנה.

"אנה, אנה, אנה"  הוא אמר כשהוא שופך את מטענו אל בין שפתיה………….. 

Loading

2 מחשבות על “הזין הענק של ג'ורג'”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן