הבית של ג'ינה – פרק 27 ברברה חוזרת

גברת שור ניגשה על שולחן הציוד ונטלה שני זוגות אזיקי עור עבים וחזקים ואזקה אותו בזריזות את המיטה הגדולה. רוברטו שכב כך, אזוק בידיו ובקרסוליו וחש כיצד הוא הולך ומזדקר לאט.
גברת שור נטלה משולחן הציוד חגורת עור עבה והחלה להצליף ברורבטו על ביטנו וירכיו, נזהרת שלא לפגוע בזין הארוך שלו

 

פרק 27 – ברברה חוזרת השיגרה חוזרת
ברברה חזרה מן המינזר לאחר שהפקידה שם את גליה לחינוך מחדש
"נו?" שאלה ג'ינה
"הכל בסדר גמור", ענתה ברברה. "הצוות של המינזר יטפל בה וגם יישמור על שלמותה, היא תחזור משם כנועה לחלוטין, אל תדאגי ג'ינה"
"כל הכבוד ברברה, עכשו בואי נשלים את העבודה כאן, יש לנו עוד הרבה עבודה היום וגם רוברטו לא סיים את ההכשרה שלו. לכי תביאי אותו"
ברברה יצאה מחדר ההסבה הגדול של ג'ינה וחזרה כעבור כמה דקות עם רוברטו, לבוש בבגדי העבדים של ג'ינה, קול לצווארו והשרשרת בידיה של ברברה.
"נתחיל בחליבה מהירה" אמרה ג'ינה
ברברה לא ביזבזה זמן, היא שלחה את ידה אל השקיק של רוברטו, שלפה משם את הזין הארוך והקשוי שלו והחלה לחלוב אותו במהירות מול עיניה הבוחנות של ג'ינה. ג'ינה לא היתה מרוצה ועצרה את התהליך "תלבישי לי את הסטראפאון ואת הדילדו" אמרה וברברה עשתה כמצווה עליה. "תוריד" פקדה על רוברטו שמיהר לציית וגינה חדרה אותו כמו היה ישבנו עשוי מחמאה, הדילדו הארוך שלה נכנס במהירות ושיפשף את הפרוסטטה שלו ובעוד ידה המיומנת של ברברה חולבת את הזין הארוך שלו, הוא שפך פעמיים לתוך המבחנות שלה.
"אין לנו יותר מדי זמן, גברת שור מגיעה שוב כדי לקבל עוד מנה, את שתי המנות הראשונות של הבוקר כבר חלבנו ממנו כך שתהיה לו עכשו עבודה קשה לספק לגברת שור את המגיע לה" הסבירה ג'ינה
ואכן, הגברת שור לא איחרה להגיע וכמו ביום הקודם, בביישנות המקסימה שלה, נטלה את רוברטו אל החדר המצוייד והוליכה אותו אל המיטה. בניגוד ליום הקודם, רוברטו שם לב שהפעם גברת שור לא טרחה להסתיר ולהקטין את השדיים הנפלאים שלה, אלא לבשה חולצה עם מחשוף והבליטה את שדיה הגדולים בגאווה לא מוסתרת
"היום אתה תשרת אותי בדרך שונה" אמרה והצביעה על המיטה. רוברטו עלה על המיטה.
"לא" אמרה "תתפשט ושכב על הגב"
רוברטו ציית, וגברת שור הביטה בו.
"אתה לא ממש זקור ואני מאוד מאוכזבת" אמרה
רוברטו שתק
גברת שור ניגשה אל שולחן הציוד, נטלה שני זוגות אזיקי עור עבים וחזקים ואזקה אותו בזריזות את המיטה הגדולה. רוברטו שכב כך, אזוק בידיו ובקרסוליו וחש כיצד הוא הולך ומזדקר לאט.
גברת שור נטלה משולחן הציוד חגורת עור עבה והחלה להצליף ברורבטו על ביטנו וירכיו, נזהרת שלא לפגוע בזין הארוך שלו שהחל חוזר בהדרגה לזיקפה שהיא ראתה אצלו רק יום קודם
"אתה תשרת אותי היום כמו שאני רוצה, ברור?" אמרה גברת שור
האסרטיוויות שלה הפתיעה אותו וגירתה אותו. הוא תהה מה עוד היא מתכננת.
גברת שור שלפה מתוך המחשוף שלה את השדיים הגדולים שכל כך מצאו חן בעיניו ביום הקודם והציגה אותם ממש מול עיניו.
"רוצה?" שאלה
ברור שאני רוצה. ענה
גברת שור התיישבה על רוברטו והתלבשה על הזין שלו שכבר קיבל את הגודל המכסימאלי שלו והתכופפה כדי שיוכל למצוץ את הפיטמות הגדולות והכהות שלה.
רוברטו מצץ וליקק ונשך בעוד גברת שור עולה ויורדת מעליו וביד אחת ממשיכה להצליף בו עם החגורה ובידה השניה מועכת את פיטמותיו ומכאיבה לו יותר ויותר. וככל שהכאיבה, כן התקשתה זיקפתו בתוכה. גברת שור החלה גונחת בקול ובתוך דקות אחדות גמרה כשהיא מתרוממת מעט כדי לשחרר על ביטנו את הנוזל החמים שלה אבל שבה מייד לעמדת הזיון שלה והמשיכה לעלות ולרדת עד שגם רוברטו שפך את זירמתו החמה בתוכה.
גברת שור נשכבה עליו באפיסת כוחות. זה לא היה לה קל. ניכר בה שמלאכת ההכאבה לא היתה פשוטה עבורה אבל היא תודרכה וידעה עד כמה ההכאבה גורמת לרוברטו להזדקר ולפלוט לתוכה עוד ועוד מן הזירמה שבה רצתה כל כך
בעודה שוכבת נינוחה כששדיה על חזהו של רוברטו, נפתחה הדלת שמאחור וג'ינה נכנסה.

Loading

2 מחשבות על “הבית של ג'ינה – פרק 27 ברברה חוזרת”

  1. מגיע לברברה הנאמנה פרס!!!
    הייא צריכה לקבל את תשומת הלב הראויה ולקבל את שהיא אוהבת ורוצה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן