דו-קרב בדשא : 3. הפתעה לא צפויה.      

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

<<<<  לחלק השני    

סקס של פיצוי

רותי, אחותי, צלצלה להזמין אותנו לברית של הבן שלה. לא פשוטה הייתה הלידה הזאת, קדמו לה שתי הפלות, אחר כך שמירת הריון ארוכה ואז הוא נולד פג והוכנס לאינקובטור והרופאים יעצו לה לא לבצע עדיין את הברית,  או הניתוח כמו שאני קורא לזה כי זה באמת ניתוח, מורידים לךָ חתיכה מהזין וגם אם יש רבים שאומרים שזה בריא ומונע מחלות זיהומיות שם בקצוץ (ומולם יש אפילו אחרים שטוענים שזה מקטין מההנאה) תסכימו איתי שלהוריד חתיכה מהגוף זה ניתוח.

"תגיד," היא פתאום אמרה לקראת סוף השיחה, "למה לא מסרת לי דרישת שלום ממיקה?" ואני כמעט התעלפתי, לא האמנתי שמיקה סיפרה לה וכבר התחלתי לתכנן איך אני יוצא מזה ויותר מזה איך אני קורע את מיקה אבל אז היא אמרה שמיקה סיפרה שנפגשתם בטאטי ביהוד, והצבע חזר לפניי, "ושהיית ג'נטלמן וניגשת ואמרת 'שלום' מנומס".

"אופס, שכחתי," תֵּרַצְתִּי, "את יודעת איך זה, עומס בעבודה. את נפגשת איתה הרבה?" חקרתי.

"המון, פעם יותר, עכשיו קצת פחות" והייתה מין נימה של כמיהה בקולה, וברגע שהיא סגרה אנחת רווחה נפלטה מפי.

מיקה הייתה בברית, ישבה בשולחן החברות וציחקקה עם כולן, בפגישות המקריות שלנו, בעיקר ליד הבּוּפֶה והבר, שמרנו דיסטנס, "שלום" מנומס ולא יותר מזה אבל קינאתי בה, הערב יש מפגש, היא תשתתף אבל אנחנו לא, אמא שלי הזמינה אחרי המסיבה באולם אליה הביתה ולאמא שלי אי אפשר להגיד 'לא' איך אני אסביר לה שאני לא מגיע? וחוץ מזה ברור שהיא לא תוכל לשמור על התאומים וגם אמא של אשתי הצטרפה לבעלה לאיזה כנס בחו"ל ולבייביסיטרית הקבועה, זאת שהתאומים כבר מכירים ומסכימים להשאר איתה, יש יום הולדת והחבר שלה לוקח אותה לצימר מפנק בגליל אז נאלצנו לוותר הפעם ובמקום תכננו לנו סקס של פיצוי.

החלטנו לעשות הכל כמו במפגש, חוץ מההחלפה כמובן, את הלילה הזה אני הולך לבלות עם אשתי. כמשחק מוקדם שיחקנו עץ או פלי, ישבנו זה מול זו על המיטה בישיבה מזרחית, לצורך הנוחות היא בחרה קבוע ב'עץ' ואני ב'פלי' (המספר), פעם היא ופעם אני מטילים את המטבע באוויר ומי שמפסיד מוריד בגד וכמו במפגש מי שנשאר אחרון לבוש, גם אם פריט אחד, הוא המנצח וקובע את התנוחות באותו ערב.

לכאורה מטבע הוגן והתוצאה צריכה להיות דומה, בפועל כשאני הורדתי את התחתונים ונשארתי עירום אשתי עוד לבשה את החצאית, התחתונים והחזיה שלה שאותם היא הורידה במהירות, נשכבה על הגב כשישבנה בקצה המיטה, כפות הרגליים נחות על השטיח והרגליים מפושקות רחב והזמינה אותי לפנק אותה.

פינקתי. כמו שהיא אוהבת פינקתי אותה. קודם ליקקתי לה, מעביר את הלשון לאורך שפתי הכוס הנפוחות, דואג שקצה הלשון תחליק בין השפתיים, שתגע בוורוד הרטוב, מלקק מלמטה למעלה וממצמץ בשפתי בהנאה כאילו ליקקתי עכשיו סוכריה משובחת.

כשאשתי אחזה בראשי בשתי ידיה והצמידה אותו חזק לערוותה הכנסתי את הלשון, חודר עמוק ומחפש את אותו ענבל תענוגות שלה, את דובדבן, אותו דגדגן נפוח מתאווה, מחפש, מוצא ומתחיל לטפל בו, להקיש עם הלשון, למצוץ, אפילו לתופף עליו בעדינות עם השיניים, לפנק ולא חלילה להכאיב, והגמירות שלה לא אחרו להגיע, חזקות, כאלה שמשגרות בגופה ברקים ורעמים וממלאות לה את הכוס באותו נקטר נשי משכר. "עכשיו אני רוצה שתרכב עלי" אשתי הודיעה אחרי עוד גמירה עוצמתית ובלי לחכות נעמדה באותה עמידה מוכרת, נשענת על הברכיים כשהמצח על הכרית ומעכסת בישבנה הבולט בתנועות מזמינות כמו שראינו פעם יחד באיזה סרט כחול.

נעמדתי מעליה, כופפתי ברכיים, כיוונתי עם היד והתחלתי לחדור, לאט, כמו שאני אוהב, "כן, תכניס לי" היא גנחה בתשוקה, לוחשת ואין לי ספק שהיא הייתה צווחת רק שהיא פחדה שהתאומים יתעוררו, "כן, תן לי, תן לי" היא המשיכה עם אותם לחישות צרודות ותאוותניות, "כן, אני רוצה את כל הזין, תתקע לי אותו, עד הסוף!" ואני תקעתי, החדרתי את כל הזין עמוק לכוס הבוער שלה והתחלתי לפמפם, קודם לאט, יוצא כמעט עד הסוף, מחכה ל-"מניאק, תכניס לי" שלה ותוקע עצמי חזרה בנעיצה חזקה המרעידה את גופה ומשמיעה קול מחיאה כשהאגן שלי מכה על ישבנה, "כן, תמשיך" גניחות ההנאה שלה התגברו, "תמשיך, כן, ת'טחן לי ת'טוּטָה" היא עברה לגסויות, מילים שמחרמנות את שנינו, "כן, תכתוש לי ת'מנוש" והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק כשהיא טסה לעוד גמירה מטלטלת שלה, "כן, אימא'לה, אני בשמיים, אני עפה, אני גומרתתתת!" ועוד גמירה טילטלה את גופה, "פו, אני מתה, תשפריץ לי, כן, כן, תשקה לי את גינת האגוז שלי!" ואחרי הזמנה כזאת לא יכולתי שלא להשפריץ ועם מטח אחר מטח של זרע גברי רענן השקתי את גינת האגוז שלה.

שכבתי על הגב והיא נצמדה אלי על הצד, מחבקת אותי עם היד ומוחצת את שדיה הרכים אל צלעותיי, רגליה עוטפות את ירכי והיא משתפשפת בו ומורחת עליו את קוקטייל תשוקתנו בתנועות חרמניות וחשבתי שאחרי כל כך הרבה גמירות היא תהיה מסופקת אבל מסתבר שלא, שהיא עדיין מיוחמת, שהיא רוצה עוד ועוד איזה עוד!

"בועלי, אני רוצה גם" היא לחשה בקול צרוד וחרמני אבל גם קצת מהוסס.

"רוצה גם מה?".

"אתה יודע, לעשות אותךָ," היא התחילה בהיסוס מתפנק, "רוצה גם, כמו שמיקה עשתה לךָ," היא המשיכה במין בטחון, "אתה יודע, לעשות אותך בהיפוךְ שולחן" והשפשופים שלה בירך התגברו עוד יותר.

לרגע קפאתי, שתקתי, לא שלא הבנתי מה היא רוצה רק שאף פעם לא עשינו את זה קודם ומחשבות הבעד ונגד התרוצצו במהירות במוחי, הנגד כי ידעתי שזה יכאב לי אבל הבעד ניצח, אשתי צודקת, אם למיקה מותר לחגוג על התחת שלי למה שאשתי לא תחגוג לפעמים? "אוקיי" לחשתי וגחנתי לעבר ארונית השידה שלצד המיטה ושלפתי את בקבוק ג'ל הסיכה.

"אתה מסכים?" היא שאלה והייתה מין הפתעה בקולה.

"כן" נשכבתי על הבטן, סידרתי כרית מתחת לאגן ועוד אחת מתחת לראש, פישקתי רגליים, שלחתי ידיים לאחור ואחזתי בפלחי ישבני, "אני מסכים".

ראיתי את אשתי ממהרת למגירת התחתונים שלה, שולפת את הסטראפאון ועם חיוך של אושר על פניה מצמידה אותו לעצמה. כשהיא נעמדה על ברכיה בין רגליי פישקתי חזק את פלחי ישבני, פותח בפניה את הדרך לפי הטבעת שלי. קודם הרגשתי את הקור כשהיא שפכה כמות נדיבה של ג'ל סיכה שמנוני בפתח הצר ואז את האצבע שלה מעסה וחודרת, מותחת, עוד כמות של ג'ל והפעם דחפה שתי אצבעות, לא עמוק, רק מספיק כדי לעסות ולמתוח את הפתח המכווץ, "מוכן?" היא לחשה ואני פישקתי חזק יותר את פלחי ישבני, הרגשתי אותה מכוונת וכשראש התותב התייצב במקום הנכון, נלחץ אל פי הטבעת, קברתי את פניי בכרית ונשכתי אותה.

אשתי נשכבה עלי בכל כובד משקלה, שדיה נמחצים אל הגב שלי, לחצה ואני יודע שהייתי צריך להרפות אבל תאוריה לחוד ומעשים לחוד וכיווצתי, מתנגד, עוד נעיצה חזקה באגן והחומה נפרצה וכל התותב נתקע בתוכי, שולח זרם כאב ונשכתי חזק את הכרית כדי לא לצעוק ו…"אני אוהבת אותךָ, בועלי" היא לחשה ונישקה אותי על העורף, "אתה רוצה שאני אספר לךָ?" היא לחשה והתחילה לדפוק אותי.

היא סיפרה וגמרה, אורגזמה אחר אורגזמה, גמירות בלי סוף, ואני? אני לא גמרתי, זה לא שלא נהניתי, נהניתי וגם הסיפור על איך שדפקו אותה העמיד לי כמו טיל אבל לגמור לא גמרתי, "עכשיו תורךָ" היא התנשפה בכבדות אחרי עוד אורגזמה מטלטלת שלה, "זוז" היא הזיזה אותי ונשכבה במקומי כשהסטראפאון עדין מחובר לגופה, "בוא, תכניס לי" היא פשקה חזק את פלחי ישבנה ורגע אחרי כבר הייתי בתוכה, מרגיש את פי הטבעת המתוח סביב הזין שמפמפם בישבנה והתותב התקוע בכוס משתפשף לי בזין ולא הייתי צריך הרבה כדי לפרוק את כל המטען האצור באשכי עמוק בתחת שלה.

תשיב לו כגמולו

את המפגש הבא כבר לא החמצנו. המשחק המקדים מוכר, גבוה-נמוך, רק שעל פי דרישת הקהל להאריך את זמן הייחוד הוכנס חוק חדש למשחק, 'חוק הסולידריות המשפחתית' כמו שקראה לו המארגנת, משחקים כרגיל, כל אחד בתורו מהמר אם הקלף שיפתח נמוך או גבוה מהקלף הפתוח, רק שאם הבעל או האשה טועים לא רק הוא צריך להוריד בגד אלא גם בן הזוג ורק כשנשאר זוג אחרון הם מתחרים ראש בראש על תואר המנצח, זה שיבחר עם מי לסיים את הלילה ויזווג זיווגים וזוכרים? במשחק הזה המנצח גם קובע מי יהיה האדון ומי המשרת.

גם הפעם אלילת הניחושים לא האירה לי פנים, לאשתי דווקא כן אבל בגללי הגענו די מהר לקיר המפסידים, עומדים זה ליד זו, עירומים, פישוק קל ברגליים וכפות ידיים משולבות על הישבן, עמידה נוח כזאת.

לא היינו היחידים שם, גם לא הגענו לשם ראשונים ולאט לאט הצטרפו עוד ועוד זוגות עד שנשאר הזוג האחרון, מירב וגידי, שהמשיכו את הקרב ראש בראש.

לדעתי גידי נתן לה לנצח, אחרת איך אפשר להסביר שמהמרים נמוך מול קלף 4 פתוח? ולדעתי ראיתי חיוך קטן על פניו כשהוא חשף מלך, חיוך שמייד נעלם ופניו הפכו רציניים כשהוא פשט את התחתונים ונעמד עירום לידנו על יד קיר המפסידים.

לעצמה היא בחרה ביוסי, מסתבר שליוסי לא הספיק שהוא זיין אותה בפומבי במשחק הדו-קרב הוא גם חגג עליה שוב באותה מסיבה שהפסדנו ועכשיו היא תכננה להחזיר לו. את אשתי היא ציוותה בתור משרתת לדנה, כאלה הם מרבית הציוותים שלה, אשה עם אשה או גבר עם גבר ואם זה אשה וגבר אז תמיד היא הגבירה והוא המשרת.

"אתה האדון" היא הצביעה עלי והכריזה בקול, מחייכת ומחכה שאגש אליה, "ובעלי יהיה המשרתת שלךָ" היא ציחקקה, "ואני יודעת מה הוא עשה לך" היא לחשה לי, "אז זה הזמן המתאים להשיב לו כגמולו!".

מצא חן בעיני הרעיון להשיב לו כגמולו, זכרתי היטב מה הוא עשה לי והחלטתי לעשות לו את אותו הדבר או אפילו יותר, גם אני לא הרשתי לו לסגור את הדלת כשנכנס אחרי אל החדר, "זוכר?" גערתי בו כשניסה, "אצלנו לא סוגרים, נותנים להציץ!" ו-"תמצוץ לי!" התחלתי לממש את זכותי כאדון והורדתי אותו על ברכיו לפני, "פה גדול!" פקדתי בקול והגשתי לעבר פיו את הזין המתוח שלי, "ועכשיו תמצוץ לי, תמצוץ ותבלע!" דחפתי את הזין לפה שנפער אחזתי בראשו והתחלתי לזיין אותו בפה, תוקע עמוק בגרון עד שכמעט נחנק ומוציא, נותן לו לנשום ושוב דוחף.

הוא מצץ כמו גדול! לא הסתפק בפימפומים שלי ושיחק עם הלשון, מחליק עם שפתיו ומתופף בעדינות עם שיניו על העור המתוח, ממצמץ כאילו מלקק סוכריה טעימה במיוחד וזה עבד, הדברתי את הקצב שלי ו"אתה צמא?" שאלתי בקול קצת ציני, "כי אני הולך להשקות אותךָ" לא חיכיתי שיענה לי והודעתי לו את אותם המילים שאמר לי אז, "אני רוצה שתבלע! שתבלע כל טיפה!" הרגשתי איך הלבה בהר הגעש שלי עולה בצינור, "עכשיו!" מטח לבה חמים מילא את גרונו, " תבלע!" הצמדתי חזק את ראשו ועוד מטח לבה נורה, "טעים?" שאלתי בקול מלגלג, משחרר ונותן לו לבלוע, לקחת אוויר ושוב הצמדתי חזק, "לרוויה" ציחקקתי ויריתי מטח לבה נוסף, משחרר מעט, נותן לו לבלוע  אוחז את ראשו כשכל הזין בפיו ולא זז, מחכה שיבלע גם את הטיפות האחרונות ורק אז שיחררתי אותו.

הפעם, במקום קולה, חיכה לנו בקבוק יין לבן אז שלחתי אותו למזוג לו ולי. "עכשיו מה שבא לי זה לפתוח בךָ מטריה" הודעתי לו כשסיים לשתות את היין בכוס, "אתה יודע, לרקוד בתחת שלךָ את הטנגו האחרון בפריז" הסברתי בדיוק כמו שהוא הסביר לי למרות שידעתי שהוא יודע היטב למה אני מתכוון, "לתקוע את הזין שלי בתחת שלךָ" ציחקקתי, "אבל קודם תמצוץ לי, תעמיד לי אותו מחדש!".

הוא ירד על ברכיו בין רגלי המפושקות ומצץ לי עם הרבה כוונה, זכרתי היטב מה הוא עשה לי וברגע שהזין שלי נעמד ונמתח הוספתי עוד שלב ב"משימה" שאשתו נתנה לי, להחזיר לו כגמולו, "אתה יודע," חייכתי אליו, "כשהזין מתוח פי-הטבעת מכווץ ואז זה יותר כואב," אמרתי בסבר פנים רציני כאילו היה זה מדע מדוייק, "אז זוז קצת אחורה, תביט בזין שלי ותאונן! אני רוצה לראות איך אתה גומר!".

בזמנו זה הביך אותי, אולי אפילו הסמקתי, אבל הוא רק חייך, כאילו קיבל ממני מתנה או אולי פרס, הוא שפשף בהנאה ולראות אותו מאונן חירמן אותי עוד יותר ו…ציחקוקים חרישיים מכיוון הדלת עשו לי הרגשת דז'ה וו (Déjà vu) כשראיתי את מירב, אשתו של גידי, ויוסי, המשרתת שלה לאותו לילה, מציצים לנו, הוא מקדימה, עושה ביד! והיא צמודה אליו מאחור, משפשפת את ערוותה בתחת שלו.

"אני רוצה לראות אותךָ גומר" פקדתי עליו כשהרגשתי שאני כבר מוכן לשלב הבא, "כן, תשפריץ, אני רוצה לראות מזרקה באוויר" המשכתי עם אותם מילים שלו ובדלת ראיתי איך יוסי משפריץ והוא ומירב מסתלקים,  ורגע אחרי גם גידי גמר, ממטיר אגלי שפיך ריחניים לכל עבר.

"תתכונן אני הולך לפתוח מטריה בטוכעס שלךָ" הודעתי לו רק שהוא השכיב אותי אז על הבטן רקד בי את הטנגו האחרון בפריז ואני העדפתי לרכב עליו אז העמדתי אותו בהתאם, עומד בפישוק על ברכיו, ראשו מורד ונשען עם המצח על כרית, הידיים שלוחות לאחור, מפשקות חזק את פלחי ישבני ופי הטבעת שלו חשוף וגלוי.

"אני הולך לפתוח אותךָ" הודעתי לו כשאני מורח ג'ל סיכה שמנוני על הזין שלי.

"כן," הוא גנח, כאילו גם הוא משחזר את מה שאני אז אמרתי, "כן, תפתח אותי" והוא פישק חזק יותר את ישבנו כשנעמדתי מעליו וכופפתי רגליים, "כן, תכניס לי" הוא הזמין כשהרגיש את ראש הזין נלחץ לפי הטבעת שלו, "וואו! פאק! פאק!" הוא גנח בכאב, חורק שיניים, כשראש הזין חדר לפי הטבעת שלו, מותח חזק את הפתח המכווץ, "כן, תכניס לי!" הוא התחנן אבל אני חדרתי כמו שאני אוהב, לאט, נותן לו להרגיש כל סנטימטר שחודר לתוכו עד שכל הזין ננעץ בתחת שלו "ועכשיו אני אפתח את המטריה" הודעתי כשהתחלתי לפמפם.

"דחפתי לךָ" ציחקקתי כשאני מזיין אותו בתנועות ארוכות וחזקות שכל אחת כזאת סוחטת ממנו גניחה, קודם שמעתי בה את הכאב אבל להפתעתי מהר מאד הם הפכו לגניחות התענגות תאוותניות, "כן, אני מזיין אותךָ, אני מזיין אותך בתחת" גנחתי בהנאה כשהרגשתי את החום בפי הטבעת שלו, יודע מה אני עושה לו שם וזה רק מגביר את הקצב, "כן, אתה הכוסית שלי" לא שכחתי להוסיף את המשפט שהוא אמר לי, "אתה הסוסה שלי, הסוסה המזדיינת שאני כל כך אוהב לרכב עליה" התנשפתי, מרגיש שזה בא לי, "כן, הנה, הנה! קח-ח-ח!!" גמרתי בסערה בתחת שלו, נועץ את עצמי הכי חזק לתוכו וממלא לו את התחת שלו באותו נוזל גברי סמיך וחמים שלי.

קודם שלחתי אותו שוב למזוג לנו יין ולא יכולתי שלא לחייך כשראיתי איך הוא הולך. "עכשיו תעמיד לי אותו שוב" נשכבתי על הגב והוא התיישב לצידי, שפך ג'ל סיכה לכף ידו והתחיל לשפשף לי.

"אהבתי," הוא אמר תוך שהוא עושה לי ביד, "את המטריה שפתחת בי, וואחד מטריה יש לךָ" ושמעתי את ההערכה בקולו.

"תודה" מלמלתי, האמת קצת מובך.

"ואיך התחת שלי?" הוא הפתיע.

"מעדן" חייכתי אליו והרגשתי איך בכף ידו המשומנת הגבר-גבר שלי מתעורר מחדש, "אשתךָ הציצה לךָ, כשעשית ביד" ציחקקתי.

"לא חדש," הוא חייך לעברי, "לדעתי עשית לה את היום, היא אוהבת לראות אותי ככה".

לרגע שתקנו, הוא משפשף לי ואני שוכב על הגב בעינים עצומות ונהנה, מרגיש איך הזין שלי הולך ותופח. "אני יכול לספר לך משהו?" הוא שאל, קצת בחשש.

"גס?" ציחקקתי.

"אהה, כן".

"ספר".

"חוץ מזה שאני החצאית של אשתי, ואני נהנה מזה," הוא הוסיף במהירות, "וחוץ מזה שאני אוהב כשהיא מניישת אותי יש לי עוד פֶטִיש (fétiche), אני גם קוקהולד!".

"אתה מה?" פתחתי עיניים והבטתי בו.

"קוקהולד, קוקהולד, אתה יודע, אני אוהב לראות שדופקים את אשתי" הוא ענה במבט רציני.

"נו? אז מה הבעיה, אתה רואה את זה די הרבה במשחקים האלה שלנו".

"כן, אבל אתה לא מבין, הפטיש שלי זה לראות איך דופקים אותה על המיטה שלנו בחדר השינה שלנו, רצוי גם כשאני מנוייש".

"אני בטוח שהרבה יסכימו לעשות ככה את אשתך כשאתה רואה, אשתך זיון משובח" חייכתי אליו, מוכן כבר לפרוק בו שוב את זקפתי המתוחה.

"אני בטוח," הוא חייך, "אבל הייתי רוצה שזה יהיה אתה, אשתי אהבה מאד את מה שתקעת לה".

"אני?" די הופתעתי, בעיקר מכך שלא קלטתי כבר קודם לאן הוא מכוון.

"כן, אתה" הוא חייך.

לשניה היססתי, לא כי לא בא לי עליה אלא כי לא ידעתי מה אשתי תגיד על זה, "יש לי כמה תנאים" הבטתי בו ישר בעיניים, מחכה לתגובה אבל הוא רק חייך, "הראשון: אתה יושב ורואה איך אני עושה לה ארוח מלא!" הצבתי תנאי ראשון ובלי למצמץ הוא הסכים ואישר, "השני: בזמן שהיא מעמידה לי מחדש אתה מפנק את אשתי, עושה מה שהיא רוצה שתעשה לה!" וגם לזה הוא הסכים, "השלישי: אתה ואשתך עושים כל מה שאני ואשתי אומרים לכם!" ובלי לחכות הוספתי את התנאי האחרון, "אשתי ואשתך צריכות להסכים!" ו-"לא, אני רוצה לשמוע את זה ממנה" הוספתי כשהוא אמר שאשתו מסכימה, "ועכשיו בא לי לפתוח בך עוד מטריה, תשכב על הבטן ותפתח את התחת!" והפעם רקדתי לו את הטנגו האחרון בפריז, טנגו ארוך ומהנה שהוא לא ישכח אותו הרבה זמן.

עוד כשהיינו באוטו בדרך הביתה הוא צלצל ולמזלי זה קרה רק אחרי שעדכנתי את אשתי, אשתו הייתה על הקו וזה נשמע שגם הם על דיבורית כמונו. "אני מסכימה," היא הודיעה בקצרה.

"מסכימה למה?" לא ויתרתי.

"לכל התנאים שהצבת" והיא פרטה את התנאים, "אבל גם לי יש שני תנאים"

"נשמע" לא התחייבתי.

"לפני שאתה מתחיל, אני מניישת אותו"

"מקובל", עניתי, מחייך אל אשתי.

 "ואני עוזרת לו לפנק את אשתך, כמוהו עושה כל מה שהיא תרצה".

"מקובל" והפעם זאת הייתה אשתי שענתה במהירות.

קוקהולד ומנוייש

שבוע אחרי נפגשנו עם מירב וגידי במסעדת 'יאקימונו' ברוטשילד, הם התעקשו להזמין אותנו קודם לארוחה וזה אכן הוכיח את עצמו, שבר את הקרח, ביחוד בזכות יין האורז והאוכל הטעים והמוקפד אבל כזה שאתה לא מרגיש אחריו מפוצץ, כבד ורוצה ללכת לישון, כי היה לנו ליל זימה לבצע.

משם נסענו אליהם, פנטהאוז מרהיב באחד המגדלים המשקיפים אל הים, אותנו מירב לקחה למרפסת, להנות מהנוף הלילי, רחובות המשורטטים בפסים אדומים של פנסי מכוניות הנעים באיטיות בתנועה הצפופה, בזמן שאת בעלה היא שלחה להתכונן, להתנייש, ללבוש מה שהיא הכינה לו ולא לשכוח להתאפר.

היה קצת קר בחוץ ונכנסנו, מירב מזגה לנו קוניאק להתחמם, הספקתי לקחת לגימה אחת והנשימה נעצרה לי ולא מחום הנעים שהשרה המשקה הענברי בבטני אלא מגידי! כשהם אמרו שהוא הולך להתנייש ציפיתי שילבש שמלה ויתאפר קלות ולא כך היה, סקרתי אותו מלמעלה למטה ומודה, לראות אותו ככה חירמן אותי, על ראשו הוא הרכיב פאה בלונדינית, עיניו מאופרות בכבדות כולל ריסים ארוכים שהדביק לעצמו, על שפתיו מרוח שפתון אדום בוהק, מצוייר בקפידה כמו שרק אשה יודעת לשים לעצמה, המשכתי לרדת והגעתי לחזיה סטייל מדונה, שני חרוטים אדומים וגדלים הצמודים לחזה רק שאין לו במה למלא אותם, תלויים על הצוואר בסרט אדום ומהודקים בגב עם גומי אדום, חצאית מיני קצרצרה, כל כך קצרה שבכל תנועה שלו רואים את החוטיני הקטן שבקושי מחזיק את מה שעומד לו! ואת חגורת הביריות מתחרה אדומה האוחזת גרבי רשת אדומות ולקינוח נועל נעלי עקב גבוה, לא עקב סטילטו דקיק אבל עדיין עקב, לא חלילה שטוח או פלטפורמה, כאלה שאני משוכנע שלא הייתי מצליח ללכת עליהם והוא הלך עליהם כמו דוגמנית מסלול מצטיינת, מעכס בישבנו בתנועות נשיות.

אני שתקתי, לא ידעתי מה אומרים במקרה כזה, לאשתי נפלט "וואו" מלא התפעלות וראיתי את מירב מחייכת, "נו? מה אתם אומרים על הכוסית שלי?" היא צחקה וחשבתי שגידי יסמיק או יגיד משהו אבל לא, הוא רק חייך, "תראי להם אותךְ, תעשי סיבוב" מירב פקדה עליו, ושמתי לב שהיא פונה אליו בלשון נקבה, והוא, צייתן (או אולי נכון להגיד צייתנית????), הסתובב בחדר באותן צעדי דוגמנית ותנועות גוף וידיים שכל כך מזכירים  סְטֵרֵאוֹטִיפִּים של הומו נשי.

"הגיעה הזמן להתחיל" מירב ציחקקה, "בואו לחדר השינה, הכל כבר מוכן שם" ואכן חדר השינה היה מאורגן למופת, חדר גדול עם מיטה ענקית ומה שהכי הרשים אותי בו היו המראות הגדולות שתלויות מכל עבר וגם בתקרה, שני כסאות עמדו זה ליד זה במקום שממנו אפשר לראות מה קורה על המיטה אבל בלי להפריע, אור אדום האיר את החדר, מספיק חזק כדי לראות מה קורה ומצד שני גם אפלולי ומקרין אווירה זימתית שמזכירה אווירת בּוֹרְדֵּל (בסרטים, במציאות אף פעם לא ביקרתי במקום כזה), על שתי השידות שבצד המיטה ניצבו בקבוקי ג'ל סיכה ומה שהפתיע אותי זה הסטראפאון והויברטור הכסוף שניצבו על אחת מהם ומירב כאילו קראה את מחשבותיי כי מייד היא הסבירה: "הסטראפאון זה אם אשתך תרצה, אתה יודע, אמרנו שבעלי ואני חייבים לעשות כל מה שהיא רוצה," והיא הדגישה במיוחד את הבעלי, אולי רומזת, "והויברטור, זה כי בעלי סיפר לי שדרשת ממנו לעמוד על הברכיים ולאונן כדי להעמיד לךְ מחדש אז חשבתי שאולי תדרוש את זה גם ממני" היא חייכה לעברי, חיוך זימתי מפתה, ורמז ברור יותר מזה אי אפשר לרמוז, "ועכשיו, הכדור בידיים שלכם, אנחנו לרשותכם, רק תצוו ואנחנו עושים".

האקשן התחיל. "את!" פקדתי על מירב, "תתפשטי! הערב את השרמוטה שלי ובא לי לחגוג עליך!", "ואתה!" פניתי לגידי, "תוריד את התחתונים! אני רוצה לראות כשעומד לךָ" ציחקקתי, "ועכשיו תעמוד כאן" הצבתי אותו במקום שיכול לראות בבירור איך אשתו הולכת למצוץ לי, "תרים את החצאית, עם שתי ידיים! גבוהה! ותחזיק אותה שלא תיפול במקרה, שלא תסתיר לי חלילה" חייכתי אליו, "מספיק!" עצרתי את מירב כשנשארה לבושה רק בחגורת ביריות מתחרה לבנה, גרבי רשת תואמים ונעלי העקב, "עכשיו תרדי על הברכיים" הצבעתי על השטיח לפני, "תפתחי פה גדול!" וברגע שהיא ירדה ופתחה דחפתי לה את כל הזין ו-"תמצצי! תמצצי ותבלעי את כל הצוף שאני הולך להשקות אותך בו".

אשתי התישבה בכסא והביטה מהופנטת במחזה הסוריאליסטי שלפניה, האשה מוצצת לי בקולות מצמוץ חזקים, ורואים שהיא נהנית, והבעל מביט ומתחרמן, רואים על הזין שלו איך הוא נמתח ורוטט מתשוקה, ברור לכל בר דעת שהוא רוצה לשפשף, לעשות ביד, אבל אליה וקוץ בה, שתי ידיו אוחזות בחצאית שלא תיפול ו…אשתי כנראה ריחמה עליו כי "אני יכולה גם?" אשתי שאלה בקול מתפנק.

"חופשי" חייכתי אליה, "לא שמעת מה מירב אמרה, הכדור בידיים שלנו, שלך ושלי, והם יעשו כל מה שנגיד להם".

"חם לי" אשתי נעמדה ובתנועה חתולית הורידה את השמלה שלבשה, מגלה את חזית התחרה השחורה שלבשה, את תחתוני התחרה השחורים התאומים ושגם היא לובשת חגורת ביריות שחורה המחזיקות את גרבי הרשת התואמים רק שהיא על עקבי סטילטו, נראה שהיא התכוננה לערב הזה, אחר כך הורידה גם את תחתוני התחרה וחשפה את שפתי הכוס הכהות והנפוחות, הסימן הבדוק שהיא מגורה, נצמדה אל גידי מאחור, מחבקת אותו עם יד אחת, נצמדת חזק עוד יותר ומשפשפת את ערוותה בישבנו המוצק, מאוננת על התחת שלו! וביד השניה עושה לו ביד, משפשפת לו במקומו.

"אני יכולה גם? אתה יודע, לעשות באצבע?" מירב הוציא לרגע את הזין שלי מהפה ושאלה בקול מתפנק וחזרה למצוץ לי, וברגע שאישרתי היא דחפה את כף היד אל בין רגליה והתחילה לפמפם עם האצבע, מוצצת ומאוננת.

דווקא אשתי גמרה ראשונה, גמרה והמשיכה, מירב גמרה אחריה, גומרת ולא מפסיקה לאונן ולמצוץ לי, הבא בתור היה גידי שירה את מטחי השפיך הלבנים שלו לכל עבר וזה לא הפריע לאשתי להמשיך להשתפשף ולדהור לאורגזמה נוספת לפני שתפסתי בראשה של מירב והצמדתי אותו חזק לחלציי, "קחי!" צרחתי ויריתי את מַטָּח ה"צוף" הראשון עמוק בגרונה, "קחי! תבלעי!" צרחתי במין אקסטזה כזאת ויריתי מטח נוסף שגם אותו היא בלעה בשקיקה רק שלמטח השלישי שלפתי את עצמי מתוכה, לרגע שפשפתי במהירות מול פניה וְ-"תראה!" צרחתי לגידי וריססתי באגלי השפיך שלי את פרצופה ושדיה והחיוך על פניה והלשון הארוכה שהוציאה וליקקה את הטיפות מכל מקום שהגיעה הראו לי שלמרות שהשפלתי אותה היא דווקא אוהבת את מה שעשיתי לה.

"איך הייתה המנה הראשונה?" שאלתי את גידי אחרי ששלחתי את אשתו לשטוף את הפה והפנים.

"גורמה," הוא חייך, "במיוחד הפִינָלֶה, כשריססת אותה" והזין שלו שנעמד מחדש הוכיח שהוא אכן מתכוון לזה.

"אז אצלנו משלמים על כל מנה בנפרד" ציחקקתי, "אשתי, שבי על הכסא כי גידי רוצה לפנק אותךְ" חייכתי לעבר אשתי וברגע שהיא התישבה, פותחת רחב את הרגליים ופותחת בפניו את הדרך אל גן השעשועים הרטוב שלה הוא כרע בין רגליה והתחיל לפנק, "אני יכול גם? את יודעת," הוא פנה לאשתי, "עומד לי" וברגע שהיא אמרה לו "כן" הוא התחיל גם לאונן.

כשמירב חזרה נתתי לה רגע לראות איך בעלה מפנק את אשתי לפני שהורדתי אותה שוב למצוץ לי, להעמיד לי אותו מחדש. ראיתי את המבט המתחנן שלה לעבר הויברטור שלה, רומזת אבל לא אומרת, והתעלמתי, "את יכולה לעשות באצבע, אם את רוצה כמובן" חייכתי חיוך ציני כזה וזה בדיוק מה שהיא עשתה, עמדה על ברכיה, האצבע מפמפמת לה בין הרגליים כשהיא מוצצת לי בקולות ממצמוץ חזקים.

זה עבד, לא הייתי צריך הרבה כדי שהמדולדל יתעורר ויתחיל להמתח, עדיין לא מוכן לתקיעה אבל בכיוון הנכון ולא פלא, השילוב הזה של פה חם סביב הזיין והמראה של אשתי נהנית מירידה משובחת הם הגורם המֵאִיץ הכי טוב להעמיד זין רופף אבל זה לא הספיק לי, "תתרחקי קצת" שלפתי את עצמי מהפה של מירב וסימנתי לה איפה לעמוד, "לא! על הברכיים!" עצרתי אותה כשהיא רצתה לעמוד, "קחי" הושטתי לה את הויברטור הכסוף וחיוך נמתח על שפתיה, "אני רוצה לראות אותך מאוננת!" והתחלתי לשפשף לעצמי בעצמי, להמשיך להעמיד לי אותו, מביט במירב מתרוממת מעט על הברכיים ומפשקת רגליים, מניחה את ראש הויברטור בין שפתי הכוס שלה ומפעילה אותו בעוצמה נמוכה, "כן" היא גנחה בתשוקה כשהתחילה לדחוף לה אותו, חודרת לאט, נהנית מכל סנטימטר רוטט שחודר לתוכה, "כן, כל כך רציתי את זה" היא גנחה כשכל הויברטור היה בתוכה והתחילה לפמפם איתו.

"אף פעם לא עשית את זה?" שאלתי, "בעלך הוא זה שלימד אותי".

"לא," היא אמרה, מסמיקה, והגבירה את הרטט בויברטור, "אתה יודע, אצלנו אני זאת שלובשת את המכנסיים ואני עשיתי לו את זה הרבה אבל הוא לי לא".

"וזה מחרמן?"

"וואו, ברמות" היא התנשפה, "אימא'לה כמה שזה מחרמן" היא צווחה  והפסיקה לפמפם "הנה, עכשיו! עכשיו!! פאק! גמרתי" וזה לא מנע להגביר עוד יותר את הרטט ולחזור לפמפם.

אשתי הביטה בה מהופנטת, בעלה ניסה לסובב את הראש להציץ אבל עצרתי אותו, "לא! תמשיך לפנק את אשתי!" פקדתי עליו, "לראות את אשתך תוכל פעם אחרת" ציחקקתי ו…"כן, אני מבטיחה לךָ" אשתו צרחה במין אקסטזה של מי ששוב גומרת, "אני אראה לךָ, מבטיחה!" ואני לא יודע לאן זה היה ממשיך אבל בדיוק אשתי גמרה והטיל שלי היה מוכן לשיגור אז עברתי למנה הבאה בארוח המלא של מירב.

למנה השניה רכבתי על מירב, קודם הושבתי אותו על הכסא ליד אשתי שיראה כי הרי זאת הייתה מטרת הערב, לממש את הקוקהולד שבו, שיראה איך אני מזיין את אשתו על המיטה שלהם, אחר כך העמדתי אותה בעמידה הרכיבה, על הברכיים, המצח על הכרית והישבן בולט, נעמדתי מעליה, כופפתי רגליים והשחלתי אותה, נעצתי את כל הזין עמוק לתוך הכּוּס הכל כך משומן והחם שלה וזיינתי אותה בתנועות ארוכות וחזקות שהרעידו את גופה וסחטו ממנה גִּרְגּוּרִי הנאה קולניים.

הבטתי לעבר גידי ואשתי וחייכתי, שניהם הביטו בנו במבט מהופנט וגם הפעם אשתי ריחמה עליו, עם יד אחת היא שפשפה לו, עשתה לו ביד, וביד השניה היא פינקה את עצמה, סוגרת רגליים סביב האגרוף שלה ומשתפשפת בו.

אחרי הגמירה הראשונה של מירב השכבתי אותה לאט על הבטן, בלי לצאת מתוכה, התיישבתי על הירכיים צמוד לישבן, עם יד אחת אחזתי במרפקי כף ידה ומשכתי אותם אלי ופלג גופה העליון התרומם באוויר, את היד השניה הנפתי מעליי באוויר כשאני צועק "אִי-אהה" של בוקרים, וככה רכבתי עליה, "אני רוכב על אשתךָ" חייכתי לעבר גידי המביט מהופנט בישבנה של אשתו, בזין שלי שמפמפם בין רגליה, "אי-אאה, דיו סוסה" הפלקתי למירב על הטוסיק, לא חזק אבל בצליל מחיאה קולני, "אתה רואה? אני רוכב על אשתךָ" צווחתי שוב וזה בדיוק היה הרגע שגידי גמר אבל אני המשכתי, המשכתי גם אחרי שמירב גמרה שוב וזהו, עוד כמה דהירות פראיות וגם אני השפרצתי, מלאתי לה את הכוס באותו נוזל מחים וסמיך שלי.

כדי להעמיד לי שוב מחדש מירב שוב מצצה לי אבל הייתה זו דווקא אשתי שנתנה לו את הדחיפה הגדולה לעמוד כשקיבלה את הרמז של מירב, הלבישה לעצמה את הסטראפאון ומול עיניי העמידה אותו ליד המיטה, כופפה אותו כשכפות ידיו נשענות על שפת המיטה ובאבחת אגן חזקה תקעה לו, אפילו בלי לגרז! פתחה לו מטריה כמו שהוא אוהב לקרוא לזה ותאמינו לי, לראות את זה הזניק לי את הזין והטיל שלי היה שוב מוכן לשיגור וכשאשתי ממשיכה לפמפם בו השכבתי את מירב על הבטן במקום שהוא יוכל לראות בקלות (ואפילו יותר מקרוב) דאגתי שתדחוף כרית גדולה מתחת לאגן ותבליט את התחת והיא, כמו רפלקס מותנה, שלחה ידיים לאחור ופישקה את התחת, אני הייתי קצת יותר רחום ושפכתי לה ג'ל סיכה לפי-הטבעת לפני שהשחלתי אותה בישבן המוצק שלה, עשיתי אותה בהיפוך שולחן כמו שאשתי אוהבת לקרוא לזה, סגרתי את רגליה ברגליי ורקדתי לה את הטנגו האחרון בפריז.

בדרך הביתה סיפרתי לאשתי שגידי ומירב הציעו לי שנעשה את זה שוב. "הם עלינו?" היא שאלה את אותה שאלה שניקרה גם לי במוח כשהוא הציע.

"לא" חייכתי אליה, "הם היו כל כך מרוצים שביקשו שידור חוזר וחוץ מזה הוא הקוקהולד, לא אני".

"אבל יש לי תנאי" אשתי הפתיעה אותי, "אני רוצה גם שהם יראו איך אתה עושה אותי, אהה," היא עצרה לשניה, חושבת, "לא, יותר טוב, אני רוצה שהם ייעמדו ככה על הברכיים, כמו שמירב עמדה, יאוננו ויראו איך אתה רוכב עליי" אשתי גילתה לי פן חדש שלא הכרתי בה.

"אין בעיה, דברי עם מירב" חייכתי אליה.

הפתעה

ישבתי בחדר עבודה ועברתי על מסמך במייל, מרחוק שמעתי את אשתי מדברת בפלאפון ולפי הציחקוקים וה"אני לא מאמינה" המופתע וה"תשבעי, אני מתה!" היה לי ברור שהיא מרכלת וגם ניחשתי עם מי. כשהקול השתתק הנחתי שהם סיימו רק שאז אשתי נכנסה לחדר ו-"מיקה רוצה אותךָ" היא הגישה לי את הפלאפון שלה, "אבל שים על רמקול, אני רוצה לשמוע" היא התיישבה על השולחן לצידי.

התחיל באותן מילות נימוסים מקובלות אבל מיקה מיד עברה לתכל'ס, "ירון, אתה זוכר שאת המסיבה הבאה אני מארגנת?"

"זוכר" עניתי ובראש כבר התחילו לרוץ המחשבות על מה היא הולכת לבקש ממני שאני אעזור.

"רציתי שתדע שבמסיבה הפעם חוזר זוג שהיה בחופשת לידה ארוכה" היא המשיכה ועצרה.

"אוקיי, ברוכים הבאים" עניתי, מצחקק, "ומה את רוצה ממני, שאני אפרוס לכבודם שטיח אדום?" צחקתי.

"דווקא היה נחמד אבל לא, רציתי שתדע מראש כי אתה מכיר אותם"

"מכיר?" והמבט שלי ננעץ בפרצופה של אשתי שישבה עם פני פוקר.

"כן, מכיר, אפילו מכיר טוב, זאת רותי"

"רותי? איזה רותי?" ובבת אחת נפל לי האסימון, "רותי אחותי?!?".

"כן"

"רותי אחותי בחבורה?" שאלתי בקול לא מאמין, בעיקר כי עד היום לא ראיתי אותה שם אבל אז הפאזל התחיל להסתדר לי, קודם השמירת הריון הארוכה שלה, אחר כך הלידה וה"בילוי" שלה בפגיה והתינוק שצריך להניק ו…"סיפרתְּ לה?" חקרתי בבהלה.

"תראה, אם זה לא מתאים לכם אתם יכולים פשוט לא להגיע" היא לא ענתה לשאלה שלי, "למרות שמאד היינו רוצים שתמשיכו, הפכתם לאחד הזוגות היותר פופולאריים".

לא ויתרתי, "שאלתי אם סיפרת לה?!" שאלתי בקול תקיף.

"כן, אבל רק היום, בדיוק כמו לךָ, לא רציתי שזאת תהיה הפתעה שם"

"אני לא מאמין, אחותי? את עובדת עלי" סרבתי להשלים.

"לא, נשבעת לךָ"

"אני לא מאמין" מלמלתי לעצמי, "אני לא מאמין, זה לא נורמלי, זה גילוי עריות!" המשכתי באותו מלמול ואני בטוח שמיקה שמעה אבל היא לא התערבה, נתנה לי את הזמן, "ומה היא אמרה?" שאלתי פתאום.

"שלה אין בעיה עם זה, שהרבה פעמים היא פינטזה איך אתם עושים את זה וש…" היא ציחקקה וראיתי גם את אשתי מנסה לחסום איזה חיוך, "שהיא בטוחה שגם אתה רצית אחרת למה הצצת לה?".

הסמקתי, ידעתי על מה היא מדברת, הייתי מציץ לה בכל פעם שהיא שכחה לסגור את הדלת, לא ידעתי שהיא יודעת ופתאום חלפה מחשבה במוחי שאם היא ידעה ולא אמרה כלום אולי היא בכוונה לא סגרה את הדלת? "והיא יודעת שזה גילוי עריות?"

"יודעת, הזכרתי לה," מיקה צחקה, "אמרה שזה לא מזיז לה ביצית, שמבחינתה היא באה ושאם אתה לא רוצה אל תבוא וחוץ מזה שלא חייבים לספר לכולם שאתם אחים, אתה יודע, כולם מכירים אותה בשם המשפחה של בעלה", היא עצרה לרגע, מהססת, "וחוץ מזה גם אני עשיתי את זה עם אחי" היא הפתיעה בגילוי חושפני, "אפילו יותר מפעם אחת ותאמין לי, חוויה בלתי נשכחת, האורגזמות הכי טובות שהיו לי… אחרי של בעלי ואיתך כמובן" היא צחקה.

"וגם אני," אשתי התערבה בהפתעה, "הייתי מתה לעשות את זה עם אחי אם רק היה לי אח" היא צחקה, "אתה יודע, יש לי רק אחיות, אבל יש לי הצעה, למה שמיקה לא תארגן איזה משחק פוקר קטן, רק הם, אחותך ובעלה ואנחנו ותנסה, אם זה לא יתאים לךָ שם תמיד אפשר להפסיק באמצע".

ביום שישי אכלנו אצל אמא שלי וכמובן שגם אחותי הייתה. ברגע הראשון הייתה מין מבוכה כזאת ביננו, לדעתי גם הסמקנו, לפחות עליה ראיתי, אבל התעשתנו מהר וכאילו התעלמנו מהמפגש המתוכנן אצל מיקה ורק לפני שנפרדנו אחותי תפסה אותי בפינה ולחשה "ירונצ'וק, שהטוב ביננו ינצח," וציחקקה, "שמעתי שנטע ארגנה חוש-שלוק של משחק, אני מקווה שבקרוב נשחק אותו שוב".

גילוי עריות

שתינו קוניאק לפני שהתישבנו סביב השולחן לשחק, לחמם את האווירה. שיחקנו טקסס-הולדם עם ז'יטונים, החוקים הקבועים, חסר לך ז'יטונים תוריד בגד, משחקים עד שיש שלושה בלי בגדים וז'יטונים או עד השעה 11 בלילה והמנצח הגדול (או המנצחת) בוחר עם מי להשלים את הלילה ובגלל שבני זוג לא יכולים לבחור זה את זה שני הזוגות הבאים זה כבר תוצאתי.

אותו לילה אלילת הפוקר חייכה לנשים וצחקה עלינו, הגברים, בחיים לא קיבלתי כאלה קלפים גרועים וזה לא שלא הצלחתי מדי פעם לנצח אבל זה לא הצליח לכסות על ההפסדים והבגדים התחילו לרדת, לא רק אצלי, גם אצל רמי ובועז, בעלה של אחותי, ורק שתבינו, כשאני כבר נשארתי רק בתחתונים (והודיתי לעצמי שבחרתי בוקסר לא צמודים כי עמד לי בטרוף) ובועז בכלל נשאר עירום ורק סכום זעיר של ז'יטונים איפשר לו להמשיך לשחק, אחותי רק הורידה חולצה ונטע אשתי, שתמיד מפסידה, אפילו את זה לא!

עד סוף המשחק אחותי גם איבדה את החצאית שלה ונשארה בחזיה ותחתונים, די דומה לבגד הים שלה שבו ראיתי אותה הרבה פעמים רק שהחזיה הייתה הרבה יותר זנותית והחלק התחתון נועז יותר מזה של בגד הים ו…נטע, אשתי, הייתה המנצחת הגדולה וקיבלה את הזכות לבחור ראשונה.

לרגע היססתי, מצד אחד רציתי שאחותי תבחר בבועז, זה הבחירה היחידה שלא הייתה מזווגת אותי עם אחותי ומצד שני רציתי לשבור את תיקרת הזכוכית הזאת של גילוי עריות כי אחותי צדקה, פינטזתי על זה די הרבה פעמים, בכמה מהם אפילו אוננתי ופעם, כששכבתי עם אחת האקסיות שלי שהייתה קצת דומה לה, אפילו דמיינתי שזאת היא ששוכבת תחתיי ובטעות קראתי לה רותי, מה שכמובן גרם לה לזרוק אותי, ו…"אני בוחרת ב…רמי" אשתי הודיעה בקול, מחייכת אלי, והפור נפל, בועז, שלא יכולה  להיות עם אשתו, שהיא אחותי, יסיים את הלילה עם מיקה ואני עם אחותי!

"אח-שלי," היא חייכה לעברי כשנכנסנו לחדר, מחברת את האח שלי כאילו הייתה זו מילה אחת, "יאללה, תוריד את הבוקסר שלך ונראה מה אתה מחביא שם" היא ציחקקה תוך שיד אחת מצמידה את החזיה מקדימה והיד השניה פותחת את קרסי החזיה מאחור, "יאללה, הלילה קצר והמלאכה מרובה" היא המשיכה באותו קול מצחקק והפילה את החזיה לרצפה, חושפת את שדיה הגדולים שלדעתי גדלו עוד יותר מאז הפעם האחרונה שהצצתי לה, בטח בגלל הלידה, בכל אופן היא מניקה.

הורדתי, לרגע נתתי לה לראות ומייד כיסיתי את מבושיי בכפות ידיי, "ביישן?" היא ציחקקה ובנון-שלנטיות הורידה גם את התחתונים, נותנת לי לראות את הערווה המגולחת שלה, "יאללה, תוריד ידיים, תן לאחותך לראות מה מצפה לה".

רגע ארוך עמדנו זה מול זה, לא מסתירים ובוחנים, "אח-שלי, צדקה מיקה, גדול הבולבול שלך" היא ציחקקה, "מיקה המליצה לי על ארוח מלא ובתור המנצחת ארוח מלא זה מה שאני רוצה רק!" והיא הדגישה את הרק ועצרה, מין בניית מתח כזאת, "אני המנצחת ביננו אז במקום שאני ארד לךָ אתה זה שתרד לי ואחר כך אני שלךָ" היא חייכה לעברי, "מה אתה אומר, אח-שלי, שנתחיל?".

אחותי בחרה שאני ארד לה כדרך הבנים, ככה היא קראה לתנוחה הזאת שהיא עומדת, בפישוק, נשענת עם הגב על דלת ארון הקיר ואני כורע על ברכי לפניה ויורד לה.

לדעתי היא גמרה ברגע שהצמדתי את שפתי לשפתי הכוס שלה, עוד לפני שהספקתי לעשות משהו, "וואו, הרבה זמן אני חולמת על הרגע הזה" היא התנפשה כשדחפתי לה את הלשון והתחלתי לחפש את ענבל תענוגות שלה והטעם של אשה מיוחמת מילא את פי, "כן, אימא'לה, זה טוב" היא גנחה בתשוקה, מצמידה את ראשי חזק לערוותה בשתי ידיה, "אימא'לה, הנה זה, עכשיו, לא תמשיך!" היא הזדעקה כשחשבה שאני מפסיק ואני רק לקחתי אוויר, "כן, עם הלשון, שם, כן, שם, שם! הנה! הנה!!" היא התנשפה בכבדות, "פאק, פעם שלישית גלידה, מבטיחה" היא ציחקקה, מתנשפת, "אח-שלי, מה המצב אצלךָ?".

"מוכן לשיגור" הפסקתי לשניה, עניתי וחזקתי לפנק אותה, מוצא שוב את אותו דגדגן נפוח שלה בין שפתיי ומוצץ.

עוד רגע כזה והיא שוב נמתחה, "הנה, עכשיו, פעם שלישית, אימא'לה, אני גומרת פעם שלישית, אימא'לה!" היא צווחה בקול, "פאק, הרווחת ת'גלידה שלךָ" התנשפה מצחקקת, "מה לעשות?".

העמדתי אותה באותה תנוחה האהובה עלי, על הברכיים, המצח נושק למזרון והישבן מורם, נעמדתי מעליה, כופפתי ברכיים ו…"מוכנה?" הצמדתי את העטרה המתוחה אל בין שפתי הכוס הנפוחות שלה, מרגיש עד כמה היא רטובה שם, משומנת מאותן גמירות שלה.

"כן" היא גנחה בתשוקה, כן זימתי ומלא תאווה, "כן, תכניס לי" היא צרחה באקסטזה והיא לא הייתה הצורחת היחידה, כנראה שגם אישתי קיבלה טיפול מלכותי וגם מיקה הודיעה על עוד אורגזמה שלה, אין ספק שהקירות פה דקים????.

"גם לרגע הזה חיכיתי הרבה" אחותי לחשה לי כשכל הזין ננעץ עמוק בתוכה והתחלתי לפמפם, לזיין, לזיין את אחותי! גילוי עריות במלוא מובן המילה אבל לא יצאה אש מהשמים ושרפה אותי, גם לא קיבלתי דום לב, להפך, לדעת שזאת אחותי שאני מפמפם חירמנה אותי ברמות והפך את זה לוואו של זיון.

"גם אני" לחשתי לה חזרה.

"מניאק! רציתי לזיין אותי?" והיא ניסתה להשמע כועסת אבל לא הצליח לה.

"כן, ביחוד כשהייתי שומע מעבר לקיר איך דוהרים עליך, ו…" לא השלמתי.

"ומה? מאונן?" היא ציחקקה.

"לפעמים" עניתי והסמקתי.

"סוטה! אבל עכשיו תנקנק אותי, חזק, אני אוהבת חזק, כן ככה" היא אישרה כשפמפמתי בתנועות חזקות וארוכות, מכה חזק באגני על ישבנה ומרעיד את גופה, מריץ אותה לעוד גמירה עוצמתית, אביונה מטלטלת, "וואלה צדקה מיקה" היא התנשפה והיה ברור שהיא שוב דוהרת לשיא, "זה לא בולבול, זה נשר! אח-שלי, גדול הקטן שלך ועכשיו אני מבינה ממה היא מתלהבת, אין ספק שאתה תותח-על" והיא שוב גמרה רק שהפעם גם אני גמרתי, את כל ארגז הפעולה המלא שלי רוקנתי בכוס שלה, בכוס הגועש ורוגש של אחותי הגדולה!

"שווה" אחותי חייכה אלי כששכבנו זה לצד זה במיטה, "כל מה שאמרו על גילוי עריות זה נכון" היא המשיכה, "הייתי מיוחמת ברמות כמו שלא הייתי מיוחמת כבר הרבה זמן".

"גם אני" עניתי, "אני לא מצטער שעשינו את זה," הסמקתי ו…אהה…הייתי רוצה לעשות את זה שוב" הסמקתי עוד יותר, "זאת אומרת רק אם את רוצה" הוספתי מייד.

"אח-שלי, אני אוהבת כשאתה מסמיק," היא צחקה, "גם אני, אתה יודע, רוצה עוד אבל רק במסגרת המשחקים האלה שלנו!" היא תפסה פתאום את תפקיד האחות הגדולה, או אם תרצו המבוגר האחראי, "רק אם יצא במשחק, לא ביוזמה שלנו!".

האמת שקצת התאכזבתי אבל הסכמתי. "אוקיי, אח-שלי, בוא נעמיד אותו מחדש, יש לך עוד תחנה חשובה לבקר בה" אחותי הפתיעה אותי כשהתחילה למצוץ לי, כן, הזין שלי היה בפה החם של אחותי הגדולה שמצצה לי במרץ, טועמת את טעם קוקטייל מיצי התשוקה שלנו המכסה את הזין שלי.

כשהזין התעורר ונעמד קצת היא הזמינה אותי להשתפשף בין שדיה הרכים, "אבל בזהירות, בלי ללחוץ חזק, העטינים מלאים" היא חייכה לעברי, מזכירה לי שהיא עדיין מניקה, ואני השתפשפתי, שפשוף רך ונעים כזה שמתח והעמיד את הזין ולא הייתי צריך הרבה כדי שהעמוד-מתח-גבוה שלי יתרומם בגאון מחדש.

"אחותי, את לא חייבת" אמרתי לה כשהיא נשכבה על הבטן, סידרה כרית גדולה מתחת לאגן שלה ושלחה ידיים לאחור לעבר פלחי ישבנה.

"אח-שלי!" היא שיחררה את פלחי ישבנה והסתובבה לעברי, "כשאמרתי שאני רוצה ארוח מלא ידעתי בדיוק מה אני מבקשת, כל מה שנשאר לךָ להחליט זה אם אתה מסבסד לי או לא" והיא הסתובבה חזרה ופילחה מחדש את פלחי ישבנה.

סיבסדתי לה, שפכתי כמות נדיבה של ג'ל סיכה שמנוני ועיסיתי את הפתח הצר. עליתי ושכבתי עליה, מרים את ישבני באוויר ומכוון עם היד אל הפתח המשומן, "את בטוחה?" נתתי לה צ'אנס אחרון.

"אח-שלי, אתה לא הזרג הראשון שאני אוכלת שם בתחת, אני יודעת בדיוק מה זה אומר אז יאללה, תתקע לי" והרגשתי איך היא נדרכת.

דחפתי לאט, מרגיש את ההתנגדות של הפתח הצר שחוסם ומגביר את הלחץ, "פאק!" שמעתי אותה חורקת שיניים כשראש הזין חדר, "כן, תמשיך" היא עודדה אותי כשלרגע עצרתי, "כן, ככה, תכניס לי" המשיכה לסנן בין שיניה כשסנטימטר אחר סנטימטר מהזין שלי חדרו לתוך ישבנה.

"וואו, צדקה המניאקית, גדול הזרג שלךָ" היא התנשפה כשכל הזין היה קבור עמוק בתחת שלה ואני שכבתי עליה ולא זזתי, נתתי לה להתרגל, וכשהרגשתי איך לאט לאט היא נרגעת התחלתי לפמפם, קודם לאט, נהנה מהשפשוף ההדוק של פי הטבעת המתוח סביב הזין שלי, "אחותי, תתכונני, עכשיו אני הולך לפתוח לך את המטריה עד הסוף" לחשתי לה באוזן והגברתי את הקצב, יוצא כמעט עד הסוף נועץ בחוזקה.

"מניאק, למדת מגידי" היא התנשפה, "אבל אתה יותר טוב ממנו" היא המשיכה באותו קול מחורמן שלה, "שלו קטן כזה ושלך וואו, גדול, יוג' (huge), ענק" וההתנשפות שלה התגברה, "עכשיו אני מרגישה עד כמה הוא גדול" וההתנשפות שלה התחזקה עוד יותר, "אח-שלי, אני אוהבת בתחת, אתה יודע מי פתח אותי שם?"

"מי?"

"זוכר את יותם, הרשג"ד החתיך מהצופים, אז באחד הלילות כשהיינו יחד בג'מבורי, אני כמדריכה ואתה כחניך, הוא לקח אותי להראות את לי את קפריסין ופתח לי ת'תחת" היא ניסתה לצחקק אבל לא כל כך יצא לה, "וואו, אני לא אשכח את זה למרות שמאז אכלתי שם עוד כמה וכמה זרגים אבל גדול כמו שלך אני לא זוכרת ו…אל תספר לבועז שאמרתי, אמנם שלו גדול אבל שלך יותר גדול משלו! ו…הנה!" היא התנשפה בנשיפות כלב כאילו יולדת, "הנה, זה בא לי!" הרגשתי איך היא נמתחת, "הנה, עכשיו, גומרת, גומרת, גומרת!!" ואת הגומרת האחרון היא צרחה באקסטזה, "וואו, גמרתי" הגוף שלה התרפה, "וואו, תמשיך, חזק, כן, ככה, אבל עכשיו תורך, ספר לי מי הייתה הראשונה שתקעת בתחת" היא ציחקקה אז סיפרתי וזה חירמן אותה ברמות רק שגם אותי אבל לשמחתי הספקתי לגמור את הסיפור לפני שגמרתי, גמרתי לאחותי הגדולה בתחת!

"שמעתי שהסימן שאני זיון משובח זה שאתה נותן גם הכל כלול" היא ציחקקה כשגמרנו, "מגיע לי?"

"מגיע, בגדול" חייכתי אליה, "אבל רק אם תצליחי להעמיד לי אותו"

"קטן עלי" היא התחילה לשפשף לי, אחר כך שוב הזמינה אותי לזיין לה את הציצים וכשהוא עמד זקור ומתוח נשכבתי על הגב ונתתי לה להשתפד ולרכב לי, שוכב ונותן לה לעבוד, לדהור אל עבר האורגזמות שלה והיו לה כמה כאלה, לא ספרתי, לפני שהרמתי את ישבני ואתה היושבת עלי ונתתי להר הגעש שלי להתפרץ בתוכה.

כל הדרך הביתה אשתי הבהירה לי שהיא רוצה לשמוע פרטים, לא כאן, לא ברכב, אלא במיטה כשאני עליה, מזיין אותה ומספר. חשבתי שהלילה לא יעמוד לי יותר אבל להפתעתי ברגע שנכנסנו לחדר הוא פתאום נעמד, אפילו בלי לשפשף או למצוץ, רק מהרעיון שאני הולך לספר לאשתי איך זיינתי את אחותי, "וואו, מישהו כאן אוהב אותי" אשתי ציחקקה למראה הזקפה המתוחה ונשכבה על הגב ופתחה רגליים, "כן, שלךָ הכי טוב" היא לחשה בתשוקה כשנשכבתי עליה, מוחץ אותה למזרון ונועץ את כל הזין עמוק לתוכה, "כן, כמה שאני אוהבת כשאתה משחיל אותי" היא נעמה בערגה, "כמה אני אוהבת להיות החרוז שלךָ" היא המשיכה לחשה באותו קול יצרי, "כן בועלי, אני מתה על הזין שלך ועכשיו ספר לי" השלימה כשהתחלתי לפמפם.

ספרתי לה. הגמירה הראשונה שלה הייתה כשסיפרתי לה איך אחותי הורידה אותי לרדת לה, ליתר דיוק כשסיפרתי לה איך מצצתי לאחותי את הדגדגן הנפוח ואיך היא גמרה לי על הפנים. הגמירה השניה שלה הייתה כשסיפרתי לה איך גמרתי לאחותי בכוס והשלישית הייתה משותפת, היא ואני ביחד כשסיפרתי איך תקעתי את אחותי בתחת אבל לא ירדתי ממנה, המשכתי לשכב ולספר עד הסוף, עד שמלאתי לאחותי את התחת ועל הרכיבה שלה כבר לא הספקתי, גמרתי.

19-COVID או אפילוג (מקווה שזמני?)

צחוק הגורל אבל בסוף המפגש שמיקה תכננה לו את המשחק לא התקיים, בוטל! הקורונה פרצה מעבר לגבולות סין והגיעה אלינו, התחיל עם מסכות ואלקוג'ל ומהר מאד התקדם לריחוק חברתי, תו סגול וסגר ראשון וכשנראה שכבר התגברנו, ואפילו דיברנו על לקבוע מועד חדש למפגש, הגיע סגר שני ובעצם הכל נעצר.

מהר מאד גילינו את נפלאות הסקס בזום. נכון, זה אומנם "רק" סקס עם אשתךָ אבל את מקום ההחלפות תפסו ההצצות וגילינו שזה מחרמן לא פחות לשבת עירום לצד אשתך על המיטה, להשען על גב המיטה כשהיד שלך מפמפמת עמוק בין רגליה של אשתךָ והיד שלה משפשפת לך ועל מסך הטלוויזיה שממול, אליו חובר המחשב לצפות בשיחת זום, זוג אחר מזדיין, זוג שאנחנו מכירים אותו, כזה שאפילו שכבנו איתו ולא סתם שחקנים מסרט כחול במין מאולץ, ולא פחות מזה מחרמן לזיין את אשתך בדוגי מסעיר ולדעת שיש שם זוג שיושב, מציץ וזה עושה להם את זה, גורם להם לאונן.

אז זהו, כרגע אין משהו חדש ומעניין לספר אבל אתם יודעים, החיסונים כבר בדרך ואולי, לא מבטיח, אם המפגשים יתחדשו ויהיה משהו מעניין לספר – אספר.

Loading

5 מחשבות על “דו-קרב בדשא : 3. הפתעה לא צפויה.      ”

  1. תקשיב הסיפור שלך יותר מדי מתפזר לכיוונים
    לא ארוטי ולא מגרה בכלל, ובכלל תתחיל לקצר את סיפורים זה יותר מדי ארוך ומסורבל ויותר מדי דמויות בעלילה.
    בקיצור תעשה חשיבה מחדש שאתה כותב סיפור ארוטי.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן