בעלת הבית – חלק שני

סיפור מאת אשמאי זקן – עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

כנראה שהזיון מצא חן גם בעיני שיר, כי בפעם הבאה שהיא באה מהצבא היא ישר ירדה אליי-ולי. וכך גם הלאה. רק מה? כמה ששיר ונעמי היו מסוכסכות-שיר ישר הכניסה אותי לעניין. באחת המריבות שלהן היא אמרה לאמא שלה שהיא מזדיינת אתי ויותר טוב ממנה, כאילו מנעמי. נעמי מה-זה רתחה! היא ירדה ישר אליי וצרחה עליי ונתנה לי מה זה בראש.  יאו ! פחדתי כבר שהיא הולכת לגרש אותי מהבית , אבל להיפך-היא אמרה

-" אז שיר יותר סקסית ממני אה?! מה, כי היא עשתה לך ארבע פעמים?? ביג דיל ! תראה שאני יכולה אפילו יותר!" וישר הפשיטה אותי ,משכה את הזין החוצה וירדה למצוץ לי. והיא היתה מה-זה מוצצת!  הכי טובה שהיתה לי בחיים! אבל אני לא גמרתי לה ישר בפה. אמרתי לכם כבר שהתענוג שלי היה לראות אותה גומרת ומאבדת שליטה אז עשיתי את זה גם אז. ישר התהפכתי עליה ל69 ובאמת עוד לפני שאני התחלתי לגמור היא הגיע לרתיחה . ישר ניצלתי את זה ועליתי ורכבתי עליה ופמפמתי אותה עד שהיא מה-זה גמרה! עם כל הצרחות והקישוטים. התזתי כמו איזה צינור מכבה אש… אבל בזה לא גמרנו וישר היא התחילה שוב ,כאילו להראות לי כמה שהיא סקסית. כאילו זה חשוב.. אז אחרי שהתמזמזנו וכרסמתי לה את השדיים הנהדרים והכבדים שלה ,ונשכתי את התחת המושך שלה התחממנו מספיק לעוד סיבוב, הפעם בדוגי. ככה עד אז עוד לא גמרתי לה והיא היתה מה זה אש! בסוף היא התמוטטה על המיטה כשאני תוקע בתוכה בטירוף וגמרנו-מה זה גמרנו- נשפכנו שנינו ונרדמנו במו הרוגים. אבל אחרי שעה בערך התעוררת עם הזין שלי בפה שלה… מה אגיד לכם?! אין כמו להתעורר ככה! התחלתי לזיין לה את הפרצוף, אבל מה, הביצים לא היו כל-כך מלאות,. מה אתם חושבים –אני סופרמן או משהו? אז זה לקח יותר זמן ובסוף טחנתי אותה כרגיל ,כשהיא עם הרגליים פרושות באוויר והיא שוב גמרה עם כל הסלסולים –ראש מיטלטל, גלגולי עיניים הנפות ידיים  וצרחות עד לב השמיים.

אחרי זה היא היתה מה-זה סחוטה, בקושי היה לה כוח ללכת איתי למקלחת. שם תחת המים קרירים ירדתי לה ואכלתי לה את הכוס עד שגמרה ואז  התחממתי מספיק. סובבתי אותה ונכנסתי בה מאחור ,ממש הדבקתי אותה לקיר ותקעתי ועוד ועוד בכל הפראות עד ששוב גמרנו שנינו, וצנחנו לרצפה עם המים זורמים עלינו…חזרנו למיטה אחרי זמן, למרות ששתי הבנות היו בבית ,וכך היא נשארה איתי עד הבוקר, בבוקר הזדייננו שוב פעמיים-פעם רגיל ופעם בפה.  .

אז זהו, הרווחתי, ובכבוד הייתי אומר, את הזכות להישאר בדירה, אבל החיים בדירה התחילו להיות יותר ויותר בלתי נסבלים. שתי הנשים האלה ,שיר ואמא שלה נעמי, היו רבות כל הזמן. ואיזה מילים! זונה-היתה הצנועה שבהן. ומה עוד, הן רבו על הסקס איתי! מי יותר טובה וכמה פעמים היא יכולה לגמור אותי-כל-כך עד שסתיו, זו הבת הקטנה, היתה בורחת מהבית כל שישבת ,ששיר היתה מגיעה מהצבא. ממש לא נעים היה. עד שיום אחד זה נמאס לי.

עליתי אליהן ,כששמעתי את הצרחות בערב שישי, הושבתי אותן בסלון , ומה זה נתתי להן מנה. איך הן לא מתביישות, אמא ובת, לקרוא אחת לשנייה בשמות כאלה "זונה" ו"מתרוממת" ! ושיתביישו לריב ככה –" האמא שלך נתנה לך את החיים," אמרתי לשיר, "והבת שלך את הסיבה לחיים," אמרתי לנעמי. "ובכלל מה אתן רבות מי יכולה לגמור אותי יותר ?! מה אני, סוס הרבעה?? אם אתן צריכות להתחרות זה מי נהנית יותר ,גומרת יותר פעמים-זה אני עוד מבין , מזה עוד יצא לכן משהו!"

אל תשאלו מה פתחתי! איזה ריב ואיזה גסויות! בסוף נעמי אמרה לשיר "מה-את תעשי לו כמה אוו ו אהה , מכירים אותך, זנזונת"  ושיר ענתה "כן ?! אני לא צריכה לזייף אורגזמות כמוך! אם את רוצה תראי בעצמך!" ואיך שרגיל אצל שיר , מדיבורים עברה ישר למעשים התפשטה והתחילה למשש לי את הזין. מה אגיד לכם ,בהתחלה הרגשתי קצת לא נעים מנעמי ,אבל תמיד כששיר עירומה היא מדליקה אותי, אז אפילו שנעמי הסתכלה לא יכולתי שלא להתחרמן וכשהיא התחלה למצוץ לי את הזין כבר איבדתי את כל המחסומים. אבל לא התחלתי ישר לזיין אותה-לא! שמחתי למזמז אותה לנשק אותה לכרסם את הכוס הריחני שלה , סוף-סוף היא נתנה לי לעשות את זה בלי להתיישב לי על הזיין .הצצתי אל נעמי  וראיתי שיא מה-זה סמוקה ,עם היד במכנסיים –אז לקחתי את זה כעידוד והמשכתי קדימה. ושיר- כנראה שבכל זאת הדברים שלי נכנסו לה לראש- והיא מה-זה נהנתה! התפתלה וצווחה וזיינה לי את הפרצוף ! וואו , זה עוד לא היה לי! ואז פתאום הצווחות שלה נהיות עמומות כאלה ,אני יותר מרגיש אותן משומע  ,אז אני מרים מבט ונעמי ,עירומה כולה , שוכבת על הבת שלה ותוקעת לה את הלשון עד לגרון!

מרוב תדהמה הפסקתי לאכול את הכוס ועליתי גם-כן לפנים של שיר ואז נעמי ניצלה את ההזדמנות ועלתה עליה .  וואו, איך שאלה התחככו, ממש הזדיינו! מה זה מחרמן! ישר תקעתי את הזין ,לא חשוב באיזה כוס ,בזה שהיה למעלה,  והן התגלגלו כל הזמן… תקעתי ותקעתי עד שראיתי ששיר הולכת לגמור ,כאילו התחילה עם צווחות וגלגולי עניים, ואז מהר תקעתי אותו פנימה וטחנתי בכל הכוח . וואו איך גמרה, זאת! פלא שהשמשות לא נשברו מהצרחות שלה.

אבל אני עוד לא גמרתי ומהר עליתי על נעמי ,שהיתה עם כל היד בכוס שלה, ונכנסתי בכל הדרי פנימה ,עד לסוף , ופמפמתי ופמפמתי, עד שזו גם גמרה , כמו תמיד בצווחות וגלגולי עניים וחריקת שיניים והכל.-ואז התזתי גם אני . ואיזו כמות! ממש מילאתי את הקונדום עד שכמעט נשפך מהצדדים!! (מה אתם חושבים, אין מצב שנזדיין בלי קונדום! קצת אחריות!)  צנחנו כולנו סחוטים בערימה. אחר כך המשכנו והזדייננו כל השישבת ובמוצאי השבת הבנות העלו ברוב טקס את הדברים שלי לחדר של נעמי. גם הפסקתי לשלם שכר דירה אבל זה לא היה כל-כך משתלם, כי ממילא כל המשכורת שלי הולכת מאז לנעמי ולשיר-אתם לא מתארים לכם כמה נערה כזו יכולה לבזבז!  כן, ונוצרה בעיה עם סתיו, אבל נחכה עם זה, היא עדיין צעירה מדי ….

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן