בן של זונה – פרק שישה עשר

זהו פרק 16  בספור "בן של זונה" ומומלץ לקרוא את הפרקים הקודמים תחילה.

 

למרות שענת ידעה מה אני הולך לעשות לה היא הופתעה כשהמכה הראשונה נחתה על ישבנה, מכה חזקה שמתחה קו אדום על פני שני פלחי ישבנה הלבנים, "אאוץ'!" היא צרחה בקול, "וואו!" התנשפה בקול, "פאק!" וראיתי אותה משפשפת ירך בירך, "וואו, פאק, גמרתי" היא המשיכה באותו קול מתנשף.

העברתי את החגורה לאורך החריץ הרטוב שבין שפתי הכוס הנפוחות. "כן" היא גנחה בהנאה, "עוד!" אבל אז הנחתתי עוד מכה והפעם פגעתי לה בשפתיים המגורות ו…"פאק! איי! כן!" היא צווחה בקול ושוב שפשפה את ירכיה, "פאק, תודה אדוני, פאק!".

שוב הרגעתי אותה בליטוף ישבנה, הפעם עם היד, מלטף, יורד בין רגליה ודוחף לה אצבע. "תראה" עפרה ציחקק כשהיא אוחזת בראשה של הבעל ומכוונת את מבטו, "בודקים לאשתך שמן!" היא ציחקקה.

ענת הייתה רטובה בטרוף, האצבע שלי החליקה בתוכה בקלות, נכנסת ויוצאת מצופה באותו עסיס תאווה ריחני הממלא בניחוחו המפתה את חלל החדר ואצלי הזקפה נמתחה עוד יותר, זִקפה מתוחה שאיימה לקרוע את המכנסיים שלי.

הפלקתי לה שוב, פעמיים, מכות מהירות כדי לגמור את העונש ולהגיע הכי מהר אל מה שכל כך רציתי עכשיו, לזיין! אין לי ספק שזה ששניהם הציצו לי חירמן אותי עוד יותר, במיוחד כשידעתי שבעלה הוא זה שהולך לראות איך אני משחיל אותה, את אשתו, "תתכונני" הודעתי בקול חרמני בטרוף ושילשלתי במהירות את המכנסיים והתחתונים שלי עד הקרסוליים, "תתכונני, אני הולך לזיין אותך!" נצמדתי אליה מאחור, מכוון עם היד את הזיין לבין שפתי הכוס הנפוחות והרגישות ומרגיש את הרטיבות שבין רגליה בקצה הזיין שלי, "הנה!! כן!!" צווחתי במין אקסטזה בלתי נשלטת כשבאבחת אגן חזקה נעצתי את חרבי השלופה למעמקי הכוס הרטוב והחם שכל כך חיכה לה ואני לא כל כך בטוח שחרב היא התאור הנכון לאותו קנה-תותח-על שתקעתי לה שם בין הרגלים המפושקות שלה.

אחזתי במותניה של ענת וזיינתי אותה בלהט, זיון חזק, גברי, בתנועות אגן ארוכות, יוצא כמעט עד הסוף, משתהה לשניה, עד שהיא דוחפת את ישבנה לעברי ומנסה להחזיר אותו לתוכה ואז, בתנועה מהירה וחזקה, תוקע את עצמי חזרה אל הכוס הרטוב והחם וסוחט ממנה "כן!!" חזק של תאווה עילאית או סתם גניחת תשוקה חסרת פשר של הנאה צרופה.

האמת שלא הייתי צריך הרבה כדי שהאורגזמה הראשונה תתפוצץ בתוכה, הרגשתי איך קירות נרתיקה מתכווצים בחוזקה סביב הזיין הכותש בתוכם, עוטפים אותו בחיבוק אוהב, אבל יותר מזה שמעתי אותה, מודיעה בקול, "כן, זה בא, זה מה שרציתי, כן, זיין אותי! הנה, הנה! אני גומרת! הנה!! כן! כן! הנה! פאק! אני גומרת!!" צורחת כאילו רוצה להיות בטוחה שבעלה שומע אותה, ואז "וואו, גמרתי" חזק לא פחות ובבת אחת כל גופה רפה ו…"עוד! בבקשה, עוד" צרחה בקול מתחנן למרות שלי לא הייתה שום כוונה להפסיק.

 

מהמקום שעפרה הורידה את בעלה של ענת על הברכיים הוא לא רק שמע, הוא גם ראה בברור איך אני מזיין את אשתו, איך הזיין שלי נכנס ויוצא בין רגליה אבל לעפרה כנראה שזה לא הספיק, להתעלל בו היא הבטיחה וזה מה שהיא עשתה. כנראה שהיא תכננה את הכל מראש, הבקשה שלה להציץ לא הייתה ספונטנית כמו שחשבתי בבר, בזווית העין ראיתי אותה נגשת לתיק הקטן שהביאה ושולפת ממנו משהו, "אתה רואה איך הוא משחיל את אשתך" היא ציחקקה לעבר הבעל כשחזרה והיה הרבה לעג באיך שעפרה אמרה משחיל, "אתה יודע איך קוראים למי שמצמיחים לו קרניים? קַרְנָן!" והיא הלבישה לו על הראש קשת לשיער ואליה מוצמדים שתי קרניים, "תלבש את זה, שלא תשכח!" היא צחקה ואין ספק שכשעפרה רוצה היא יכולה להיות מאד אכזרית גם בלי אלימות פיזית.

כשענת גמרה בפעם השניה, השלישית שלה הערב אם נספור גם את זאת כשהפלקתי לה בא לי לעלות מדרגה, "תתכונני!" לחשתי לה בקול קצת ארסי כשאני מפשק את פלחי ישבנה בידיי ובלי לחכות משכתי את עצמי מתוכה ודחפתי את זקפתי המתוחה העטופה במיצי הכוס שלה אל פי הטבעת שלה, דחקתי חזק, פרצתי את הפתח הצר והמכווץ ונעצתי את כל הזיין במעמקי ישבנה.

"פאק!!!" ענת צווחה, אין ספק שכאב לה, "פאק! כן! תודה, שם, שם רציתי!" היא הפתיעה אותי, "כן, תמשיך, עוד! חזק! תקרע לי ת'צורה! כן, אני מתה על זה!" ועוד אורגזמה חזקה הרעידה את גופה בגמירה מטלטלת, "כן, זה טוב, עוד, בבקשה, עוד" היא התחננה ואני המשכתי, כותש לה ת'תחת בנעיצות אגן חזקות.

לא שמתי לב כנראה למה שעפרה עושה עד שגניחות הנאה שלה משכו את תשומת ליבי וכשהפניתי מבט ראיתי איך הבעל יורד לה, מלקק לה ת'כוס בתנועות לשון ארוכות, לא חודר רק מלקק, מלטף עם הלשון את שפתי הכוס המגורות שלה, אוסף טיפת מיץ כוס שנזלה ובולע בתאווה והיא גונחת בהנאה ורואים על פניה שהיא בדרך לגמירה הראשונה שלה.

לרגע יצאתי ממנה, לא! לא הפסקתי, איך אומרים? טבלתי את המכחול שלי בשפופרת שלה? רק שאצלי זה לא היה מכחול, זאת הייתה מברשת גדולה ואצלה השפופרת הייתה מוצפת באותו עסיס שמנוני, ובלי הרבה לחכות חזרתי ונעצתי את עצמי שוב בישבנה, אוחז במותניה וטוחן אותה, טוחן לה ת'תחת!

ענת גמרה שוב, צורחת בהנאה, עפרה גמרה, מודיעה על כך לכולם וגם הבעל השפריץ, בשקט, לא שמעתי ובזווית שהוא עמד עכשיו וליקק לעפרה גם לא יכולתי לראות, אבל הריח הכבד של זרמה גברית רעננה מילא את החדר וגילה את סודו.

גחנתי מעליה, דחפתי את כפות ידי תחתיה וחפנתי את שדיה, שיחקתי לה בפטמות הנוקשות והרגישות וכל הזמן הזה לא הפסקתי לטחון אותה וגם אני גנחתי בהנאה, "כן!"-ים עמוסי תשוקה ו-"קחי!"-ים מלאי זימה אבל לכל דבר טוב יש סוף וכנראה שעפרה הרגישה שהוא בא כי שמעתי אותה אומרת לבעל, "תתכונן, תכף תורך מגיע!" ונאנחת בהנאה כשהלשון שלו שוב מלטפת את שפתי הכוס שלה, "ואל תפחד" היא צחקה, "תקבל בדיוק את אותו הטיפול שאשתך קיבלה" ופישקה עוד יותר את רגליה, נותנת לו ללקק את טיפות עסיס תענוגותיה שזלגו לאורך ירכיה.

זהו, זה בא! הרגשתי איך זה עולה ונעצתי את עצמי הכי עמוק שיכולתי, לחצתי עד שלא יכולתי יותר, עד ששערות ערוותי נמחצו אל ישבנה, "קחי!" דחפתי בכוח ויריתי מטח ראשון, "קחי!" דחפתי שוב ויריתי מטח שני, "קחי-י-י!!!" יריתי מטח אחרון ורוקנתי את כל מה שעוד נשאר לי במעמקי ישבנה.

רגע ארוך נשארתי ככה, הזיין שלי כבר מזמן התדלדל והחליק מישבנה ועדיין גחנתי מעליה, חפנתי את שדיה, התנשפתי בקול ולא זזתי. "בוא נתחלף" עפרה הפתיעה אותי, "הבטחתי לבעלה טיפול דומה" היא צחקה ופתאום ראיתי שהיא הלבישה לעצמה סטראפאון עם תותב מפואר שכנראה גם אותו הביאה באותו תיק שלה, "זה שהוא לא יכנס להריון" היא ציחקקה למראה המבט התמהה שלי כשראיתי שהוא מלביש לה קונדום על התותב השחור, "נכון ביץ'?" היא פנתה אליו ולפני שהספיק לענות חזרה אלי, "ואורי, תן לאשתו לראות, מגיע לה" היא המשיכה באותו טון מלגלג.

התחלפנו. אני העמדתי את ענת באותו מקום שבו עמד בעלה רק שאני לא הורדתי אותה על ברכיה, אני נצמדתי אליה מאחור, חיבקתי אותה בשתי ידי וחזרתי להשתעשע בשדיה המפוארים ולשחק בפטמות הרגישות, ועפרה? היא השעינה את הבעל על השולחן במקום שרק לפני רגע אשתו נשענה, פישקה רחב את רגליו ולהפתעתי ראיתי שנעמד לו מחדש, כנראה שלראות איך אני גומר באשתו עשה לו את זה ואולי המחשבה על מה שעפרה הולכת לעשות לו היא שגירתה אותו כל כך או אולי גם וגם? לא שאלתי כי ברגע שעפרה לקחה את החגורה שלי בידה הרגשתי שגם אצלי בין הרגליים, מה שרק לפני רגע גמר, מתחיל להתעורר מחדש.

כשעפרה רוצה להיות רעה היא יודעת לעשות את זה, מולה אני הרחמן הידוע. המכה הראשונה שלה הייתה חזקה במיוחד, היא לא התריעה מראש, לא נתנה לו זמן להתכונן, החגורה שבידה הונפה גבוה באוויר וירדה בקול שריקה על פלחי ישבנו, מצלצלת בקול וחורצת פס אדום בוהק על הישבן האומלל, סוחטת ממנו, למרות ששמעו איך הוא נושך שפתיים, צווחת כאב חזקה.

"כואב?" עפרה שאלה בלגלוג,

"תודה גבירתי" הבעל של ענת הפתיעה אותי, "מגיע לי עוד!",

"נכון" ענת ציחקקה, מפשקת ברגליה את רגליו, "אבל זאת לא השאלה ששאלתי, שאלתי אם כואב?!?" ושוב היא הניפה את היד אל הגובה והנחיתה מכה חזקה לא פחות רק שהפעם החגורה גם פגעה לו שם בין הרגליים, "איי-י-י!! כן, כואב!" הוא צרח, "פו, פאק, כואב," המשיך כשהוא מתנשף בכבדות, "סליחה גבירתי, כואב, אבל מגיע לי עוד!" הפתיע אותי מחדש מוכיח לי את מה שחשבתי כבר קודם, שהוא מזוכיסט.

הוא מזוכיסט אבל אין ספק שלראות את זה חירמן אותי והרגשתי איך הגבר-גבר שלי מרים ראש ולא רק אני, גם ענת שהתחילה להזיז את התחת שלה בתנועות קטנות, משפשפת את הזיין בישבנה, אוחזת בו בידיה הקשורות לאחור, הניחה אותו לאורך החריץ שבין פלחי ישבנה המוצקים, נלחצה לאחור ושוב נענעה את אחוריה.

עפרה הפליקה לו שוב, גם הפעם פוגעת וסוחטת ממנו צווחת כאב ואחריה סדרת גניחות הנאה מלוות בבקשה שתמשיך ואין ספק שהוא נהנה מזה, או אולי התחרמן זה יותר מדוייק כי ראיתי איך עומד לו טיל מכובד, זיין זקור ומתוח שנמתח עוד יותר בכל הצלפה שהיא המשיכה להצליף בו עד לרגע השיא, מכה חזקה, צווחת "כן-ן-ן!!" ארוכה והוא השפריץ! כן, גמר! גמר בסערה כשחיוך גדול על פניו ופתאום, כששמעתי גניחת כאב חנוקה מענת, הבנתי עד כמה התחרמנתי מזה ושבעצם, בלי להרגיש, אני צובט לה בפטמות הרגישות.

הגמירה שלו הייתה כנראה מה שעפרה חיכתה כדי להצמד אליו מאחור, לכוון את התותב השחור שהזדקר בין רגליה ולנעוץ אותו לישבנו האומלל של הבעל, קורעת את הפתח הצר ותוקעת את כל הזיין מפלסטיק לחור שנבקע.

הוא לא היה בתול שם, אין לי ספק שהוא אגזוזן מנוסה שחטף כבר כמה וכמה צינורות כאלה לתוך הישבן, ראיתי אותו נמתח ונושך שפתיים, מרחיב את הפישוק כדי לפתוח יותר דרך, נושם עמוק ועוצר את האוויר בראותיו, חורק שיניים, מסמיק ו…אז, ב-"פו-ו-ו-ו" חזק וארוך, הוציא את כל האוויר, "פאק!" הוא צווח ושמעו את הכאב בקולו, "פאק! כן! אני השרמוטה שלך!" ומסתבר שלא רק נשים חרמניות מדברות גסויות, גם גברים, והבעל היה מחורמן ברמות, "כן, תטחני אותי! בבקשה, תטחני לי ת'תחת!!" הוא המשיך וצרח בקול מתחנן.

 

אני כבר נעצתי זקפה בכמה ישבנים של נשים אבל לי בחיים לא תקעו בתחת, זה גם לא מסקרן ומושך אותי להרגיש את זה פעם, אבל אין לי ספק שזה כאב לו בטרוף, גם אם הקונדום שהלביש על התותב היה משומן ואני לא בטוח בזה, לפי גניחות הכאב שלו אני לא אתפלא אם הוא היה מחוספס!

עפרה זיינה אותו. ביד אחת היא אחזה בחזיה הקושרת את ידיו לאחור, בשניה היא ליטפה את ישבנו ובתנועות אגן מהירות טחנה לו ת'תחת, דופקת אותו מול עיניה של אשתו, משפילה אותו אבל זה לא הספיק לה, היא רצתה עוד, "תזכיר לי ביץ' מה אתה?" היא הפליקה בידה על ישבנו,

"אני השרמוטה שלך גבירתי" הוא צרח בתשובה,

"ותספר לאשתך מה אני עושה לך?" היא שוב הפליקה,

"היא דופקת אותי! היא טוחנת לי ת'תחת!",

"ואתה אוהב את זה?" ושוב היא הפליקה,

"כן גבירתי!" הוא התנשף, "מאד גבירתי",

"אז תתחנן!" היא משכה את התותב עד שכמעט ויצא מהתחת ושם עצרה,

"תדפקי אותי!" הוא הזדעק, "בבקשה גבירתי, תמשיכי, תדפקי לי ת'תחת!" הוסיף בקול מתחנן,

"יותר חזק, אשתך לא שומעת!" עפרה צחקה והמשיכה במסע ההתעללות שלה בו,

"בבקשה גבירתי" הוא צווח בקול, "בבקשה, תמשיכי, תדפקי אותי, תטחני לי ת'תחת!!".

עפרה חזרה ותקעה את עצמה בתנועה חזקה והמשיכה לדפוק. הייתי חרמן, כל ההצגה הזאת עשתה לי את זה ומה שרציתי עכשיו זה לתקוע לענת, ברגע הראשון חשבתי להוריד אותה שתמצוץ לי אבל אז, במין דחף כזה, דחפתי את ראשה והיא הבינה אותי ופישקה רחב את הרגליים, התכופפה קדימה ופתחה בפני את הדרך אל אוצרותיה הנשיים והזיין שלי, כאילו קיבל חיים משלו, תקע את עצמו אל תוך הכוס הרטוב והלוהט שלה ו…"כן!" היא גנחה בהנאה כשכל הזיין המתוח ננעץ בתוכה, "כן, תודה, כל כך רציתי ששוב תזיין אותי" היא צווחה, דואגת שבעלה ישמע אותה, "כן, תודה, כן, ככה" היא גנחה בתשוקה כשהגברתי את הקצב.

"בעלך לא רואה, ספרי לו מה אני עושה לך!" ציוויתי עליה והפלקתי חזק על ישבנה. כנראה שהושפעתי מעפרה, בדרך כלל אני לא עושה כאלה דברים, אבל הפעם זה יצא לי טבעי, מתבקש,

"דודי," ככה קוראים לבעלה, "הוא תוקע אותי!" ענת הכריזה בקול, "דודי, אתה שומע? הוא מזיין לי ת'צורה" המשיכה כאילו איזה סכר נפרץ, "דודי, הוא טוחן לי ת'טוטה, הוא דופק לי ת'מנוש" הוסיפה באותו פרץ של גסויות, "כן, הנה! הנה הוא מָגְמִיר אותי" ואני לא יודע אם מגמיר זה מלה תקנית בעברית אבל זה בדיוק מה שהיא צעקה והיא עובדת בטלוויזיה, "כן, אימא'לה, הנה, כן! כן-ן-ן!!" ולא היה לאף אחד בחדר ספק שהיא גמרה גם לא לבעלה שכאילו במטה קסם גמר שוב והפעם יחד איתה, השפריץ באוויר מטח אחר מטח של שפיך ריחני הישר אל הרצפה שתחתיו.

עפרה ואני המשכנו לזיין, "תרגע, כל זמן שטוחנים את אשתך אני אטחן גם אותך" עפרה ציחקקה והפליקה בחיבה על ישבנו של הבעל, "תזכיר לי שוב, מה אתה?"

"אני השרמוטה שלך" הוא צרח,

"כן ביץ', אתה השרמוטה שלי ואשתך שרמוטה שלו" היא גיחכה, "שתי שרמוטות נטחנות!" היא פמפמה בישבנו מהר וחזק, "כן! הנה! אני גומרת!" והפעם זאת הייתה היא שגמרה, "כן, אני מזיינת אותךָ, אני מזיינת אותךָ!" היא גנחה בקול וראיתי איך הפטמות שלה הופכות כהות ונוקשות עוד יותר, "כן, הנה! הנה!! קח!!" היא צרחה, דוחפת את עצמה הכי עמוק שאפשר וקופאת כך במקומה, "וואו" היא התנשפה בכבדות, "אני מתה על הגמירות האלה" ושוב התחילה לדפוק אותו כי סטראפאון זה לא זיין, בסטראפאון התותב לא מתרפה ומצטמק כשגומרים.

ענת גמרה עוד פעם לפני שגם אני גמרתי, לפני ששלחתי את מיליוני זירעוניי אל המסע חסר הטעם בנרתיק המוגן שלה. עפרה עוד המשיכה לדפוק אותו עד שגם היא שוב גמרה ורק אז הפסיקה, משאירה אותו ותאוותו בידו, אוסרת עליו לאונן גם אחרי ששחררה את ידיו הקשורות בחזיה של אשתו.

 

עד שהם יכינו לנו קפה עם עוגה שענת הבטיחה הלכתי להתרחץ. רק כשכבר כמעט גמרתי הבחנתי בעפרה שעומדת בחוץ ומתבוננת בי מבעד למקלחון המכוסה באדים. "מה?" היא התממה למראה המבט הנוזף ששלחתי בה, "אני לא מתערבת, אני רק מחכה שתגמור, גם אני רוצה" היא הושיטה לי מגבת גדולה.

"מחר משי חוזרת ואני הולך לאסוף אותה מהשדה" הודעתי לה כשאני מתנגב והיא מכוונת את המים לטמפרטורה המועדפת,

"נו?" ושמעתי בקולה סקרנות,

"אני הולך להציע לה!" הודעתי בקול חגיגי,

"מניאק" היא סגרה את המים ופתחה את דלת המקלחון, עומדת מולי עירומה ומביטה בי, "למה? לא בא לך יותר לרכב עלינו?" היא ציחקקה,

"אהה" גימגמתי, לא לתגובה הזאת התכוננתי,

"תרגע, בצחוק" היא לא נתנה לי להמשיך, "תדע לך שאין שמחה ממני!" הודיעה ושמעו בקולה שהיא מתרגשת, "אתה הדבר הכי טוב שקרה לה" המשיכה, "טוב, השני הכי טוב, הראשונה זאת אני" היא ציחקקה, "אני יכולה לבוא?",

"לא!" וזה היה לא פסקני, "אני רוצה להפתיע אותה אבל אחר כך נבוא לספר לך" המשכתי "ודיר-באלאק, את צריכה להיות מופתעת!",

"מבטיחה" והיא לא שלטה בעצמה וקפצה עלי, מנשקת אותי על השפתיים, "גם אם הייתי רוצה לא הייתי יכולה לבחור חתן יותר טוב למשי" הוסיפה בהתרגשות והרגשתי איך הלב שלה דופק במהירות, "my son in law (חתני)" היא עברה לשניה לאנגלית, "אני מרשה לך לקרוא לי אמא" היא ציחקקה,

"אחרי שמשי תגיד כן",

"היא תגיד כן! חסר לה שלא, אחרת אני מוחקת אותה מהירושה" היא ציחקקה, "וואו, אני כל כך מתרגשת" והיא נכנסה להתרחץ.

 

הופתעתי, חשבתי שאחרי ההודעה שלי עפרה תרצה שנסיים אבל זה לא קרה, ישבו בסלון, אני והיא כשמגבת קשורה סביב מותנינו וענת ובעלה עירומים, ושתינו את הקפה שהם הכינו לנו ואכלנו מעוגת הטרמיסו המשובחת.

"קפה טוב" עפרה ציחקקה פתאום, "ביץ'" היא פנתה אל הבעל, "אתה יודע איך אני אוהבת לשתות קפה טוב?",

"לא גבירתי" והיה ברור מקולו שהוא מבין שהיא זוממת משהו,

"כשמוצצים לי" היא פתחה את המגבת ופישקה רגליים, "בוא ביץ', בוא תפנק אותי קצת" היא הצביעה על המרווח שבין רגליה המפושקות.

הבעל לא התנגד, נראה שהוא אפילו שמח מההזמנה שקיבל, "כן גבירתי" הוא ירד על ברכיו ונעמד בין רגליה, "לכבוד הוא לי" הוסיף והתחיל ללקק.

הבטתי בענת, היא הביט ברצפה ושתקה, לא אמרה כלום, אבל היה לה מין מבט גור-כלב מתחנן בעיניים שהפציר בי לעשות גם לה את אותו הדבר ולא עמדתי בו, הרגשתי איך בבת אחת נעמד לי ו…"יש עוד חור אחד שלא ביקרתי בו היום" הודעתי לה וראיתי חיוך עולה על שפתיה, "בואי" פתחתי את המגבת הקשורה למותניי ופישקתי רגליים, "עם הקפה!" עצרתי אותה כשניסתה להניח אותו על השולחן "בואי תמצצי לי!" ולא הייתי צריך יותר, ענת ירדה על ברכיה בין רגליי והתחילה למצוץ.

ענת הבינה אותי בלי שאסביר לה, היא הייתה לוקחת לגימה קטנה מהקפה, מחממת את הפה ואז מוצצת, אין על מציצה של פה חם, ממליץ בחום ואם אתם לא מאמינים תנסו.

התרווחתי בכורסה לאחור ועצמתי עיניים, נהנה ממציצה איכותית, ומדי פעם פותח כדי ללגום מהקפה, מציץ בה ושוב סוגר. אין ספק שענת יודעת למצוץ, מצליחה להכניס את כל הזיין הגדול לפה ולגרון, להביט לי בעיניים, גם אם הם סגורות, ולשאוב חזק במצמוץ שפתיים קולני שמחרמן לא פחות.

הבעיה עם מציצה טובה, כזאת כמו שענת העניקה לי, היא שהיא נגמרת מהר, "הנה זה בא!" הודעתי כשהרגשתי שזה עולה לי, נותן לה את ההזדמנות לברוח למרות שמאד רציתי לגמור לה בפה, "הנה! זה בא! זה בא!!" צרחתי, מרים את הישבן ותוקע את עצמי עמוק לגרון שלה והיא המשיכה למצוץ, "קחי!" צרחתי, "קחי! קחי! קחי!" והשפרצתי, מילאתי לה את הפה בשפיך שלי.

 

אחר כך אני הלכתי ועפרה נשארה. "כי עדיין לא נירתקתי אותו" היא הסבירה לי. מאז שהסברתי לה שככה תמר קוראת לתנוחת הבוקרת (cow girl), זאת שהיא הרוכבת, גם היא קוראת לזה ככה.

הגעתי הביתה מותש אבל לא נרדמתי, פתאום קלטתי שזהו, יותר אני לא הולך לשלוט ולרכב על מילפיות חרמניות, שמעכשיו אני אהיה איש של אשה אחת, נכון, היא אוהבת סקס לא פחות ממני אבל עדיין איש של אשה אחת.

ככל שהשעה לאסוף את משי התקרבה כך התרגשתי יותר, הרגשתי איך הלב שלי דופק במהירות ואני חושב שאם הייתי בודק לחץ דם הייתי שובר את הסקאלה.

למרות הלחץ הצלחתי לעבוד, אפילו טוב, פתאום צץ במוחי רעיון איך לפתור בעיה שכבר הרבה זמן אני מחפש את הדרך ושקעתי בה, לא הרגשתי איך הזמן רץ, כולם כבר הלכו ואני עדיין נשארתי עד שהתזכורת לקחת את משי ששמתי בפלאפון שלי צלצלה והחזירה אותי למציאות.

כמו תמיד הגעתי מוקדם, קניתי בלון גדול ש"ברוכה הבאה" מוטבע עליו, קניתי קפה וישבתי לחכות לה, בוחן את היוצאים בדלת הגדולה מהמכס ומנסה לנחש מאיפה הם באו.

 

כשעל לוח הטיסות הנכנסות הופיע שהטיסה של משי נחתה נעמדתי ונשענתי על עמוד השיש הגדול, מחכה לה עם בלון ביד וטבעת בכיס. משי לא ידעה שאני מחכה לה, בפעמים שעברו היא חזרה במונית וגם הפעם, קצת לפני חצות, היא חשבה לחזור עם מונית ולכן כנראה לא הזדרזה ולקח לה קצת זמן עד שהיא הופיעה בדלת הגדולה, בהתחלה היא לא הבחינה בי, הולכת ליד עוד אשה, מדברת איתה וגוררת את המזוודה שלה ואז, כשהיא כמעט הגיעה לפס שלי אסור לעבור, נעמדתי מולה, לרגע היא הביטה בי, לא מבינה ואז קפצה עלי וכמעט הפילה אותי ונישקה אותי, נשיקה תאוותנית ולוהטת.

לרגע הפסקנו, משי הציגה לי את האשה שהייתה עסוקה בלסרוק אותי מלמעלה למטה במבט חוקרני ומסתבר שהיא למדה שנה מעליה בתיכון ובמקרה היא ישבה לידה בטיסה ואחרי שהן נפרדו קשרתי למשי את הבלון ליד שלא יברח לתיקרה כמו הרבה בלונים שהיו שם וזזנו הצידה.

הרגע הגדול הגיע ושלפתי את הקופסה הקטנה עם הטבעת מהכיס. אני לא מהרומנטיקנים האלה שכורעים ברך, "זה בשבילך" אמרתי, מסמיק, ומסרתי לה את הקופסה.

משי פתחה את הקופסה, לרגע היא הביטה בטבעת במבט לא מאמין, "זה מה שאני חושבת?" היא שאלה בקול רועד,

"כן," הסמקתי עוד יותר, "תסכימי להיות אישתי?",

לשניה היא שתקה, אולי מעכלת ואז היא קפצה עלי וצרחה "כן!!" היסטרי, חזק וארוך שכל הנמצאים באולם הסתובבו לראות מה קרה, "כן, אני מסכימה, אתה באמת רוצה אותי, כן, תגיד כן" היא המשיכה כשהיא תלויה עלי ומנשקת אותי,

"כן" אמרתי, מנסה שלא תרגיש עד כמה אני מתרגש,

"זה כן, אמרת כן, נכון? אתה בטוח, נכון? וואו, אני מצלצלת לספר לאמא" היא התנשפה במהירות,

"אל תצלצלי" עצרתי אותה, "כאלה דברים לא אומרים בטלפון, בואי נסע לספר לה".

 

עפרה, אמא של משי, הייתה צריכה לקבל אוסקר על ההצגה שלה. קודם היא עשתה את עצמה שהערנו אותה מהשינה למרות שהיה ברור לי שהיא חיכתה לנו. אחר כך היא עשתה את הצגת המופתעת כמו שרק שחקנית גדולה יכולה לשחק וגם פה, אם לא הייתי יודע, הייתי מאמין שהיא באמת מופתעת.

קודם היא חיבקה את משי, אחר כך היא חיבקה אותי, ואז הציעה שנרים כוסית ושלפה בקבוק שמפניה "דום פריניון" ש-"במקרה" הייתה במקרר והרמנו כוסית, ועוד אחת, ועוד אחת, וכשנגמר הרמנו עוד כוס וויסקי משובח, ועוד כוסית קוניאק ו…"אסור לך לנהוג ככה!" אמא של משי הודיעה לי, "הלילה תשנו פה! בחדר של משי".

הייתי עליז, אולי בגלל כמות האלכוהול ששתיתי, אבל ברגע שנשארתי לבד עם אמא של משי לחשתי לה, "אמא, אני אשאיר את הדלת פתוחה, אם יבוא לך להציץ לנו, לראות איך אני רוכב על הבת שלך" וככה עשיתי, לא סגרתי עד הסוף את הדלת, השארתי אותה מספיק פתוחה ואם האור שבחדר והחושך במסדרון לא תהיה לה שום בעיה להציץ לנו.

 

בחדר של משי כבר הייתי בעבר אבל זאת תהיה הפעם הראשונה שאני הולך לשכב איתה במיטה שלה. נכנסנו לחדר, חיבקתי אותה והתנשקנו נשיקה צרפתית רטובה וארוכה, לאט לאט הפשטתי אותה והיא התמסרה לי, נותנת להוריד ומעודדת אותי למזמז.

"את יפה" אמרתי לה כשהיא עמדה מולי עירומה, "כל כך התגעגעתי",

"אתה לא מעניש אותי?" היא הפתיעה אותי, שואלת באותו קול משתוקק,

"עכשיו? פה??",

"כן, מגיע לי שהשארתי אותך לבד",

"ואמא שלך? היא תשמע",

"היא יודעת," משי לחשה בקול מבוייש, "סיפרתי לה",

"ומה היא אמרה?" הסתקרנתי,

"ש… אהה… ש…" היא הסמיקה, "ש… שזה טוב ללִיבִּידוֹ ושאם זה עושה לי את זה אז זה מבורך ו… אהה שגם לה לפעמים מתחשק שאיזה גבר יעניש אותה קצת",

עמד לי כבר קודם והמחשבה להשכיב את משי על הברכיים שלי ולהפליק לה מתחה עוד קצת את הזיין שלי אבל אז שמעתי את הרישרוש החלש מכיוון הדלת ולמרות שלא ראיתי אותה ידעתי שאמא של משי לא התאפקה והיא מציצה לנו ו…זה חירמן אותי עוד יותר, כל כך חירמן שלא היססתי יותר, "בואי!" פקדתי על משי והתיישבתי על המיטה, מאותת לה לשכב על הברכיים שלי.

משי נשכבה עם חיוך גדול על השפתיים ופישקה רגליים, כאילו תומכת שלא ליפול אבל ידעתי בדיוק מה היא רוצה שאעשה לה. "זה," הפלקתי לה פליק ראשון על פלח ישבנה הימני, "בגלל," הפלקתי עוד מכה מצלצלת על פלח ישבנה השמאלי, "שהשארת," חזרתי לראשון והנחתתי עליו עוד מכה מצלצלת, "אותי," לא השארתי את השני מקופח, "לבד" והפעם היד נחתה היישר אל בין רגליה, על שפתי הכוס הכל כך נפוחות מגירוי והאצבע, כאילו אוטומטית, חדרה למעמקי הכוס הרטוב והחם שלה.

"כן!" משי גנחה במין הנאה עילאית כזאת ונדמה לי שם מהמסדרון שמעתי אנחה חנוקה, "מגיע לי" ולמרות שלא ראיתי את פניה ידעתי שהיא מחייכת, "כן, כל הדרך חיכיתי לרגע הזה".

הביצים המלאות כאבו לי, הייתי בטרוף, כל מה שרציתי באותו רגע זה לתקוע לה ולפרוק את החרמנות שלי בתוכה. הרמתי אותה וזרקתי אותה על המיטה, "תשכבי על הגב!" ביקשתי והתחלתי להתפשט במהירות, אפילו לא מתפשט לגמרי, רק הורדתי חולצה, שלשלתי את המכנסיים והתחתונים עד הקרסוליים ונשכבתי עליה, בין רגליה המפושקות לרווחה לכבודי, שכבתי, מחצתי אותה תחת גופי ובתנועת אגן מהירה תקעתי את עצמי לתוכה, נעצתי את איבר זכרותי הנוקשה עמוק אל תוך הפות החמים שכל כך חיכה לו.

זיינתי אותה, ידעתי שאמא של משי רואה מה אני עושה לבת שלה ולא רק שלא היה אכפת לי זה אפילו גירה אותי עוד יותר, פמפמתי אותה בתנועות ארוכות וחזקות, בדיוק כמו שהיא אוהבת, בדיוק כמו ששנינו אוהבים.

התנשקנו בלהט, נשיקה צרפתית רטובה, אף פעם לא ראיתי אותה זוהרת כל כך, קורנת מאושר, "אני אוהב אותך" לחשתי לה,

"אני אוהבת אותך יותר" היא לחשה חזרה ועטפה את ישבני ברגליה, לוחצת וכאילו מנסה שאכנס עוד יותר לתוכה, "אני כל כך אוהבת להיות המזרון שלךָ" היא הכריזה בקול וכמעט התפלצתי, אמא שלה שומעת, "תגיד לי, תגיד לי שאני המזרון שלך", "נו, תגיד לי!" היא שוב חזרה וביקשה כשהיססתי,

"את המזרון שלי" לחשתי לה באוזן,

"לא ככה, חזק!",

"את המזרון שלי" הסמקתי, יודע שאמא שלה שומעת כל מילה ומייד שיניתי נושא, "אחרי המחזור תפסיקי לקחת גלולות" אמרתי לה ולדעתי שמעתי מכיוון הדלת אנחת הפתעה, "אני רוצה שנעשה ילד",

"באמת?" והייתה נימת הפתעה בקולה,

"כן" והגברתי את הקצב, הרגשתי שאני מתקרב אל השיא, "כן, באמת" חזרתי שוב, "תתכונני! הנה! הנה!! כן!" פרקתי את הבקבוקים המלאים שלי בתוכה.

 

לפרק הסיום >>>>

********************************

למען הסר ספק :  עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

********************************

 

Loading

3 מחשבות על “בן של זונה – פרק שישה עשר”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן