במחסן מאחורי הבר – ערב ראשון

סיפור מאת ליכלוכית

הנה מתחילה עוד משמרת, אני מסדרת את הכוסות במקום עושה פולישים אחרונים. כמו תמיד אני לבושה באופן זנותי מאוד, אין מה לעשות ברמנית רב העבודה שלה זה מטיפים ובואו נגיד את האמת, קצת ציצים בחוץ עוזר לא מעט . לבושה בג'ינס צמוד עם המגבת תלויה בצד וגופייה שחורה עם חזייה שמוציאה את כל החזה הגדול שלי החוצה עם מחשוף מאוד נדיב .

הערב מתחיל באיטיות בשעה 9, אבל כמו תמיד המקום יהיה עמוס. זה אחד הדאנסברים היותר טובים בתל אביב ואני מגיעה פה לסביבות של 700 ש״ח ביום טיפים. כסף מצוין, הרבה בזכות המראה שלי שאני יודעת שמוציא להרבה גברים פה את העיניים. אני לא אשקר ואגיד שלא קרה לי אף פעם שמצצתי או הזדיינתי עם לקוחות. זה לא קורה הרבה אבל מידי פעם אני אפילו חרמנית ממש ולא יכולה לעצור את עצמי, אבל מה שקרה הערב לא קרה לי מעולם.

המשמרת החלה והבר התחיל להתמל. כרגיל האווירה החלה להיות מחשמלת, מידי פעם מתחיל איתי איזה גבר אחר אבל בצורה לא ממש משכנעת .

״ כמה את עולה״ שואל אותי אחד הלקוחות .

״ אני לא למכירה, מה תשתה?״ מוסיפה חיוך קטן.

״ לכל אחד יש מחיר" הוא אומר "תביאי כוס ויסקי״

אני מסתובבת להביא את הבקבוק ומוזגת לו כוס

״ 75״.

הוא מוציא סטפה של שטרות כולם אדומים ואני מעריכה שהיה שם לפחות 50 אלף ש״ח,

הוא נותן לי שטר של 200 ״ שמרי את העודף ״

אני קצת בשוק מערימת השטרות ונותרת בוהה בה קצת.

״ אמרתי לך שלכל אחד יש מחיר ״

״ חחחח אין סיכוי ״

״ תנסי אותי את לא תתאכזבי״

״ ביי יש לי עוד לקוחות״

זזתי ממנו והמשכתי הלאה בעבודה אבל בראש ישב לי כמה יהיה מוכן לשים, גם ככה כבר הייתי חרמנית והתאים לי זין טוב. הוא נראה היה כזיון לא רע .

החלטתי טיפה לפרלטט. הוצאתי קרח מהמכונה כך שכל המחשוף שלי יבלוט ונתתי לו מבט של חיוך, הכסף שלו חירמן אותי, אני מתה על גברים עם כח .

״ רוצה עוד משהו לשתות ״ שאלתי

״ אמרתי לך מה אני רוצה ״

החלטתי להתגרות בו טיפה יותר ,

״ לא ממש אמרת ״ מכניסה את הקש לפה שלי ולוקחת שלוק מהמים.

הוא מתקרב אלי ולוחש לי באוזן ״ בא לי להרגיש את השפתיים האלו על הזין שלי וגם להכניס אותו בתוך החזה המפואר שלך״ .

האמת הייתי קצת בשוק מהתשובה, אבל זה חירמן אותי ממש הכוחניות שלו ועוד לפני שהספקתי להוציא מילה מהפה שלי הוא נתן לי נשיקה מחרמנת. טובה ורטובה, בדיוק כמו שאני אוהבת

עכשיו כבר ממש הייתי חרמנית ורציתי את הזין שלו בתוכי,

לא ידעתי כל כך מה לעשות ולא רציתי להרתע מכיוון שהשומרים כבר היו בדרכם. צלצלתי בפעמון, עשיתי טיפה רעש והמשכתי בעבודה כרגיל  מרגיענ את כולם לחזור למקומות.

לא יכולתי להתרכז ויצאתי להפסקה לעשן סיגריה באזור המחסנים מאחורי הבר .

לא יכולתי להוציא מהראש את המשפט שלו ואת הנשיקה, הכוס שלי הרטיב במהירות החלטתי שאת הערב אני מסיימת איתו .

מיד אחר כך הרגשתי ידיים נוחתות על ירכיי וגוף גדול ושרירי נעמד מאחורי, שמתי את כפות ידיי על הידיים מתוך אינסטינקט להוריד אותם

״העמדת לי אותו כל כך״ שמעתי את הקול שלו ושמחתי. הורדתי את הידיים מהידיים שעטפו אותי ונתתי להם אישור ללטף את גופי .

״ גם אתה הרטבת אותי״

הרגשתי את השפתיים שלו יורדות לי לעורף מנשקות אותי ואת הידיים שלו מתחילות לטייל לי על הגוף נכנסות מתחת לגופייה מלטפות לי את הבטן ותופסות לי את החזה הגדול שלי, כמעט עוטפות את כולו .

אני מתחרמנת מהמגע החזק על הגוף שלי וגונחת מעט, הלשון שלו מטיילת לי על הצוואר והוא קורע לי בבת אחת את החזייה מתחת החולצה שלי ומעיף אותה הצידה. אני חייבת להרגיש את הזין שלו ומזיזה יד אחורה. מרגישה בליטה ענקית במכנס ושמה לב שהזין שלו כולו עומד. הוא סובב אותי אליו ונתן לי נשיקה מחרמנת ורטובה. אני הייתי כבר חרמנית בטירוף, הוא הרים אותי עליו והכניס אותי לאחד המחסנים תוך כדי נשיקה רטובה ומחרמנת.

הבחור הושיב אותי על השולחן, הוריד לי את הגופייה שלי ונישק לי את הפטמות.  אחר כך חפן לי את החזה בחוזק. לא יכולתי לחשוב על כלום מבד זה שרציתי את הזין שלו. הורדתי את החולצה ממנו והתגלה לי גוף סקסי גברי, שרירי ושעיר. הורדתי את הידיים במורד גופו ופתחתי את הרוכסן של מכנסיו ,נעמדתי על רגליי והוצאתי את הזין מהתחתונים החוצה עדיין לא ראיתי אותו אבל הרגשתי זין ענק ועבה מאוד.רציתי להרגיש אותו בפי ונתתי לו נשיקה מחרמנת.

״ נראה לי שלשפתיים שלך יש מקום אחר להיות בו״ אמר והוריד אותי לכיוון הזין שלו. הייתי על הברכיים שמולי זין ענק ושני ביצים מלאות וגדולות , תפסתי אותו בשני ידיי ועדיין לא הצלחתי להקיף את כולו. העברתי את הלשון לכל אורכו ושמעתי אותו נאנח מהנאה. הזין שלו חירמן אותי והתחלתי להכניס אותו לתוך פי לאט לאט, מכניסה עוד ועוד ותוך כדי מלטפת את הביצים הענקיות האלו שזה הדבר שהכי מחרמן אותי. המשכתי למצוץ את הזין מנסה להכניס את כולו אבל בקושי מגיע לחצי ממנו מצצתי בתאווה כמו שלא מצצתי הרבה זמן .

הוצאתי את הזין מהפה והחזקתי אותו ביד ״ הוא כל כך טעים אני מכורה ״

״ תמשיכי את עושה עבודה טובה״

העברתי שוב לשון על כל הזין שלו וירדתי לביצים. ליקקתי כל אחת בתורה וינקתי אותם לתוך פי, הוא תפס אותי הרים טיפה

״ אני חייב להתמקם בתוך החזה המפואר הזה״. הצמדתי את השדיים שלי אחד לשני נותנת לזין שלו מקום להתארח בהם, הוא התחיל לזיין אותם בהנאה ואני מנסה ללקק את הזין שלו כל פעם שהוא עולה למעלה בחיים לא התמכרתי כל כך מהר לזין

״ אני חייב לזיין אותך ״.

הוא הרים אותי בבת אחת וסובב אותי לכיוון שולחן ישן, כיפף אותי לכיוונו. הרגשתי את החזה שלי על השולחן הקר, הוא הסיר מעצמו בבת אחת את הגינס וליטף לי את הכוס. הרגשתי את הזין שלו מתמקם לפני הכוס ולאט לאט מוצא את דרכו פנימה. הזין מילא אותי וזו הייתה הרגשה מדהימה, הוא זיין אותי בהתחלה באיטיות ולאט לאט הגביר את הקצב. ידיו אחזו לי בישבן לא יכולתי להתאפק., התחלתי לצרוח ולצעוק מהנאה אחרי 2 דקות מרב חרמנות כבר מצאתי את עצמי גומרת כמו שלא גמרתי הרבה זמן .

״ עכשיו תורי״ אמר ויצא ממני. ירדתי על הברכיים והכנסתי את הזין שלו בשקיקה לתוך פי. מצצתי לו במהירות עד שהוא הודיע שהוא גומר. הוא הוציא את הזין מפי ושיגר על פניי מטח של זרע חם וטעים. הזרע כיסה את הפרצוף שלי וחלק ממנו גלש לחזה. הייתי חייבת לטעום וליקקתי אותו ממני זה היה מצוין .

״ עמדת בציפיות לא התאכזבתי ממך ״

״גם הזין שלך לא אכזב אותי״

ליטפתי אותו והבאתי לו נשיקה על הזין. הוא הוציא לי כרטיס ביקור שלו״ אם תרצי שאני אקפיץ אותך הביתה איזה יום את מוזמנת להתקשר "

הוא התלבש ויצא מהמחסן. אני נשארתי בפנים מכוסה בזרע שלו מנסה להתאפס על עצמי, שטפתי את פניי וניסיתי להסתיר כל בדל של זרע. התלבשתי, יצאתי החוצה וראיתי את החזייה שלי מוטלת בין הארגזים.  התכופפתי להביא אותה אך היא הייתה קרועה לגמרי וזרקתי אותה בפח ליד חזרתי לעבודה בלי חזייה ומקווה שלא נשאר עליי שום ראייה אבל האמת שלא ממש היה אכפת לי. זה היה אחד הזיונים היותר טובים שטעמתי ונכנסו בי ,הייתי פשוט מעורפלת חושים וכל שאר המשמרת לא יכולתי להוציא את הזין שלו מהראש שלי את הגבריות שלו, זה חירמן והותיר אותי רטובה לאורך כל המשמרת. הייתי חייבת להרגיש ולטעום שוב את הזין שלו התמכרתי .

החלטתי שאני שולחת לו הודעה .

״מסיימת את המשרת עוד חצי שעה אתה אוסף אותי?״

״ מחכה לך בחוץ ליד התחנה״

סיימתי את המשמרת וליד הלתחנה ראיתי רכב חונה, רכב שחור יוקרתי. ניחשתי שזה הוא, דפקתי על החלון החלון וכשזה נפתח ראיתי אותו וחיוך על פניו ״כנסי״

נכנסתי התיישבתי הרכב היה מפואר וגדול עד עכשיו לא ממש בחנתי אותו אבל ראיתי שהוא שרירי ונראה לא רע בכלל .

״ אז לאן את צריכה״ .

״ הביתה רחוב ביאליק 34 ״ .

ראיתי את הבליטה במכנסיו ורציתי להוציא את הזין החוצה. העברתי יד על חלציו

״ את לא צריכה אישור בשביל למצוץ לי ״

הוא פתח את הרוכסן ושחרר את הזין הענק שלו. ליטפתי אותו ולא יכולתי להתאפק לא לטעום אותו הוא התחיל בנסיעה ואני התחלתי למצוץ לו את הזין. ברמזור הוא הוריד כבר את המכנס והתחתונים ואני כבר ליקקתי את כולו עד הביצים בתאווה. מצצתי לו עמוק וחזק נהנית מכל רגע. הרגשתי את הזין שלו עמוק בתוך הגרון שלי והמשכתי למצוץ, העמדתי את עצמי על הברכיים כדי שיהיה לי יותר נוח ולא היה אכפת לי מהמכוניות שלידנו.הייתי כמו מכורה, הייתי מעורפלת. הוא ליטף לי את החזה וגירה את הפיטמה. אני המשכתי ומצצתי לו חזק תוך כדי שאני מלטפת לו את הביצים, הרגשתי את היד שלו מצמידה לי את הראש לתוך הזין שלו וידעתי שהוא קרוב. חיכיתי לבלוע בשקיקה את הזרע שלו וזה אכן לא אחר לבוא. הרגשתי את הזרע החם ניתז לי לתוך הגרון ובלעתי בשקיקה .

שמעתי אותו נאנח

״ הגענו״

״תודה על הטרמפ היה טעים״

״ נראה אותך מחר בבר״

״ אני אהיה שם״

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן