הפכתי לקוקולד (ועוד כמה דברים)

הסתכלתי על אשתי בסערת התשוקה שלה עם גבר אחר בעוד אני עומד עירום ליד מיטת המלון, משפשף את הזין הקשה שלי.

לא היינו סווינגרים. אף פעם לא דיברנו על זה אפילו, מלבד בדיחה מדי פעם על כך שאני רוצה לראות אותה עם אישה אחרת. אפילו זה תמיד התקבל במבט לא מרוצה ובמילים "לא יקרה".

בגיל 42, קארין עדיין הייתה יפה. היו לה פנים יפות ועגולות עם עיניים חומות רכות וחיוך מדהים וחם. היא סידרה את שיערה החום הבהיר עד הכתפיים עם גוונים בלונדיניים, מה שגרם לה להיראות צעירה בהרבה מהגיל האמיתי שלה. המשקל שלה השתנה במהלך השנים והיא הייתה כבדה יותר ממה שהייתה רוצה, אבל אני הערצתי את הקימורים הנוספים שלה. היו לה ירכיים רחבות, מותניים, בטן קטנה בלבד ושדיים מלאים, 36C.

קארין נשכבה על גבה כשחברה החדש עגב מעליה ודחף את איברו הקשה לתוכה כמו פטיש אויר. דניאל נראה טוב, בן 25 עם שיער קצר וחום כהה ומבנה גוף חזק ואתלטי. הזין שלו היה קצת יותר ארוך מהזין שלי, 15 סנטימטר, אבל דק יותר משלי והוא לא היה נימול.

פגשנו את דניאל בבר המלון של הילטון על חוף הים. קארין ואני היינו בעיר הגדולה לשבוע שלם. הגענו בשבת כדי לנצל ליל סוף שבוע נדיר הרחק מהבנים המתבגרים שלנו.

דניאל התיישב ליד אשתי הסקסית בערך 20 דקות אחרי שהגענו. הוא היה ידידותי בהתחלה אבל פלרטטן. הוא קנה לקארין וגם לי משקאות ואחרי הסיבוב השלישי, אשתי היפה הפסיקה להתעלם והתחילה לפלרטט בגלוי בחזרה.

הרגשתי כמו גלגל שלישי, הייתי כעוס אך גם מסוקרן. כשראיתי את היד שלו נחה על הברך החשופה של אשתי רציתי להגיד משהו אבל לא יכולתי לדבר. המציצן שבתוכי נהנה לצפות בפיתוי של אשתי בידי ידידנו החדש. בנוסף, היה לי רצון מוזר לראות כמה רחוק תלך אשתי עם העניין.

לא הייתי צריך לחכות הרבה כדי לגלות. כשהם ישבו לידי בבר, ידו של דניאל החליקה על ירכה של קארין ורגליה נפרדו מעט כדי להעניק לו גישה לאוצר שביניהם. חיוך התפשט על פניה היפות של קארין כשדניאל שירטט עיגולים קטנים על ירכה הפנימית. נשימתה התגברה ופניה היו סמוקות מהתרגשות. אצבעותיו הגיעו עד שפתי הפות המכוסות בבד והיא נרעדה קלות.

"בואו ניקח את המסיבה הזאת למעלה לחדר שלכם," אמר דניאל בביטחון. הטון שלו היה חזק אך מרגיע, ואשתי הנהנה במהירות.

"כן," אמרה קארין בשקט, כמעט בכניעה. קולה היה נמוך ועבה מתאווה. מעולם לא ראיתי את הצד הזה של אשתי וזה ריגש אותי ברמות שלא ידעתי שיש בי. היינו נשואים 17 שנים, ביחד כמעט 25 ולמיטב ידיעתי, קארין מעולם לא הייתה עם גבר אחר.

הלכנו בזריזות למעלית. השיחה האקראית שלנו הסתירה את הארוטיות העזה של הסיטואציה. כל המפגש הזה היה יוצא מן הכלל עבור אשתי וגם עבורי. בדרך כלל היינו אנשים שמרנים, גם בחדר השינה וגם מחוצה לו… מלבד משחקי תפקידים ועוד כמה סטיות קטנות מדי פעם.

דניאל משך את קארין אליו כשדלת המעלית נסגרה מאחורינו. השפתיים שלהם נפגשו ואשתי הצמידה את גופה כנגד שלו כשהם התנשקו. "אני חרמנית" היא גנחה בקול תוך שהיא מתנפלת ברצון על פיו של דניאל.

הזין שלי היה במצב חצי זקוף מאז שראיתי לראשונה את דניאל נוגע ברגלה של אשתי. עכשיו, הוא נעשה נוקשה עד כאב בתוך המכנסיים הקצרים שלי כשצפיתי בהם מתנשקים בדרך לחדר שלנו בקומה השישית.

הנסיעה במעלית הייתה קצרה וההליכה לחדר שלנו התבצעה במהירות, בטירוף מלא תאווה. קארין קרעה את בגדיו של דניאל מעליו עוד לפני שסגרתי את דלת החדר וחשפה את גופו השזוף והאתלטי. הוא היה חזק ושרירי אבל עם מבנה גוף של שחיין, ולא של מרים משקל.

עמדתי המום כשאשתי מזה 17 שנים ירדה על ברכיה ומשכה את המכנסיים והתחתונים של דניאל לרצפה. היא תפסה את הזין שלו בשתי ידיה וליקקה אותו לאט כשעיניה מורמות אל פניו בתאווה גולמית. היא עדיין הייתה לבושה לגמרי כאשר כרכה את שפתיה סביב עורלתו וליטפה את מוט שלו בשתי ידיה. היא תקפה את הזין שלו בהתלהבות שמעולם לא ראיתי, והחדר התמלא קולות רוק וגניחות של מציצה מושקעת ורטובה.

"זיין אותי!" קארין נאנקה בקול, משחררת את הזין הקשה של דניאל מפיה הפעור. "אני צריכה אותך בתוכי." אמרה ותלשה את בגדיה והשליכה אותם הצידה. לאחר מכן היא משכה אותו למיטה בזמן שהסתכלתי. הם התנשקו עמוקות וידיהם שוטטו על בשר חשוף ועירום בתשוקה מטורפת.

הייתי זבוב על הקיר, אחד שנשכח והושלך כלא רצוי…וזה ריגש אותי מאוד. פשטתי את הבגדים שלי וכרכתי אגרוף סביב הכלי הפועם שלי כשהתבוננתי בשקט באשתי ובגבר אחר במיטה.

דניאל שכב לצד כלתי ונישק אותה עמוקות כשאצבעותיו מחליקות על פני הקפלים החלקלקים והרטובים של הכוס הנרגש שלה.

"כן," סיננה כשהוא טבל שתי אצבעות בתוך הלבה הנוזלית שלה. ירכיה התכופפו כדי לפגוש את אצבעותיו וגופה רעד כשגל עונג קטן שטף אותה.

היא מעכה את פיה בחוזקה נגד שלו וגנחה לתוכו. "לעזאזל, תגרום לי לגמור!" היא צעקה. בדרך כלל היא לא הייתה קולנית במיטה, אך נראה שהיא כבר הסירה את כל העכבות.

דניאל היה התוקפן בהתחלה. הוא פיתה את אשתי בבר בזמן שישבתי חסר אונים. הוא הוביל אותה לחדר המלון שלנו ושכב לידה עם אצבעותיו בתוכה, מתגרה בכוס הנזקק שלה במגע חושני.

התנהגותה של קארין השתנתה בפתאומיות. ברור שהיא לא הסתפקה בלהיות מאהבת פסיבי. היא תפסה את דניאל וגלגלה אותו על גופה הרועד.

"אני צריכה אותך בתוכי," דרשה קארין כשהיא מובילה את איברו הקשה לתוך הכוס הנוטף שלה.

"אוי אלוהים, בדיוק ככה!" היא צעקה. היא מעולם לא הייתה רועשת במיטה לפני כן, אבל החבר החדש שלה לחץ על כל הכפתורים הנכונים, נאנק וצעק יותר ממה שראיתי אי פעם במהלך כל שנותינו כבעל ואישה.

הוא חייך והצמיד את שפתיו לשלה בנשיקה עמוקה ונלהבת כשידיו מלטפות את גופה הרועד. למרות ההתרגשות שלי, הרגשתי קנאה עזה כשהתבוננתי בהם. חיי המין שלנו הפכו מיושנים בשנים האחרונות, וההתלהבות שלה כשעשינו אהבה החווירה בהשוואה להתרגשות שהיא הפגינה עם דניאל.

"אוי אלוהים, אוי פאק," נאנקה קארין בקול, "אני עומדת עומדת לגמור." גופה החל לרעוד, נשימתה הפכה ללא סדירה ומאומצת. אצבעותיה חפרו בגבו והיא משכה אותו עמוק בחוזקה.

הוא המשיך לזיין אותה בזמן שרכבה על גלי השיא שלה. גופה התפתל והיא דחפה את ירכיה בתזמון עם הזין של אהובה החדש. "כן," היא מלמלה כשעיניה מתגלגלות לאחור בראשה וגבה מתקמר גבוה מהמיטה.

גופה של קארין נרפה והיא הביטה בי בפעם הראשונה מזה שעות. חיוך חלף על פניה כשדחפה את אהובה החדש מגופה ספוג הזיעה. "עכשיו דוגי" היא התנשפה בשקט. החזה שלה התרומם כשנאבקה להסדיר את נשימתה.

דניאל עבר אל מאחורי ישבנה העגול והגדול, והחדיר את הזין לתוך הכוס של אשתי. הוא הטביע אותו עמוק, תפס את ירכיה של קארין לתמיכה, ואז דחף לתוכה בחוזקה ובמהירות. קול סטירות הבשר בבשר מילאו את החדר, וריח הסקס היה כבד באוויר.

קארין סימנה לי וכרכה את שפתיה סביב הזין שלי. היא מצצה לי כשדניאל דופק אותה באגרסיביות מאחור. לאחר זמן מה, נשימתה הפכה שוב לכבדה והיא הפסיקה למצוץ את הזין שלי כשגמרה שוב על הזין המוכשר שלו.

"אני קרוב", הזהיר דניאל כשעבר את נקודת האל חזור.

"גמור בתוכי," נאנקה אשתי בהתעלמות מופקרת מההשלכות.

"אוי אלוהים," הוא צעק בזמן שפרק את זרעו לתוך רחמה של אשתי. הוא המשיך לפמפם את הזין לתוך הכוס שלה, דוחף את הזרע שלו עמוק בתוכה עד שהוא נרפה.

מרוקן לרגע, הוא משך את הזין הנוטף מהכוס הפעור של קארין וירד מהמיטה.

קארין התגלגלה על גבה על המיטה, רגליה פשוקות לרווחה, חושפת את הכוס המזויין שלה לעיניי הרעבות. זיעה כיסתה את גופה היפה וטיפות של זרע לבן סמיך ניתזו בשיער הערווה המלא שלה. החזה והלחיים שלה היו סמוקים וחזה התרומם כשהיא התאוששה משיא עוצמתי. חיוך אדיר של סיפוק על פניה היפות כשהיא הושיטה אצבע לעברי בתנועה לכאן.

עיני נדדו על גופה ושתו את יופיה. זחלתי על המיטה אל בין ירכיה העבות והשריריות של אשתי היפה והבטתי מטה אל השפתיים הנפוחות שלה. זרימה של זרע זלגה מהכוס שלה והחליקה מטה לכיוון ישבנה ההדוק והמקומט. ידעתי מה היא רוצה והורדתי את עצמי למיטה. נגעתי בלשוני בכוס הרטוב שלה..

ניקיתי את הזרע שלי מהכוס שלה בעבר ואהבתי את הלכלוך שבו. זה היה אחד הדברים הקינקיים שעשינו. הטאבו של ללקק את הכוס המלוכלך שלה הפך את הכל לשונה. אילו היו מיצים של גבר אחר שנזלו מהחור המזויין שלה. זה הפך את זה למלוכלך ואפילו ליותר אסור.

אספתי את הזרע שלו ומשכתי אותו אל פי. הטעם היה מוכר אך שונה משלי, אהבתי אותו. בלעתי בזמן שאשתי חייכה אליי בעודה מעבירה את אצבעותיה בשערי.

"אוי אלוהים, מותק," קארין צרחה כשאני מלקק את הזרע של גבר אחר ממעמקי הכוס המזויין שלה. "שם, מותק, מהר יותר… כן, תמצוץ אותי." גופה של אשתי רעד. רגליה רעדו. ידיה החזיקו את פניי בחוזקה אל הכוס הריחני שלה כשהיא גמרה בחוזקה.

הרמתי את מבטי אליה וחייכתי. היא נראתה זוהרת ויפה.

"בוא לכאן ונשק אותי, מותק," קארין נאנחה. "שתף אותי קצת מזה." היא משכה אותי למעלה והצמידה את שפתיה לשפתי. הפה שלנו נפער והלשונות נשזרו בנשיקה עמוקה ונלהבת.

לאחר מכן, קארין דחפה אותי על גבי וכרכה את הכוס הנוטף שלה  על פניי עם. היא הורידה את החור המטפטף שלה אל הפה הרעב שלי וצללתי עם לשוני בתוכה, טועם את המיצים המשולבים שלה ושל דניאל. הירכיים שלה נכרכו באיטיות על פניי, מצפות אותי בקרם טעים כשהלשון שלי ממשיכה לחפש טיפות של גמירה.

גנחתי לתוך הכוס של קארין כשפה חם ורטוב בלע את הזין הקשה והפועם שלי.

"אוי אלוהים, זה מטורף !" קראה אשתי כשהיא ממשיכה לרכוב על פניי.

הבנתי שהפה החם והרטוב על הזין שלי לא היה של קארי, והיה רק ​​אדם אחד נוסף בחדר. נאבקתי לזמן קצר להשתחרר מתחת לאשתי, אבל זה הרגיש כל כך טוב, עד מהרה נכנעתי לדחפים הראשוניים שלי.

הלשון שלי חלפה על הדגדגן של אשתי בזמן שדניאל מצץ ברעש את הזין שלי. הפה שלו היה מדהים והוא נתן לי את המציצה הטובה ביותר בחיי. נאנחתי כשהוא הוריד את כל הזין שלי במורד הגרון והחזיק אותו שם כשהאצבעות שלו משחקות עם הביצים והתחת שלי. התחושה הייתה מדהימה וגיליתי שלא אכפת לי שזה גבר שיורד לי מדהים כל כך.

קארין עלתה בחוזקה על הפנים שלי והתגלגלה ממני. היא נשכבה לידי ונישקה את פניי המזוגגות בזמן שדניאל ממשיך למצוץ לי את הזין. "זה מטורף,, נכון, מותק?" היא השתוללה כשצפתה בראשו של דניאל נעלם על הזין שלי.

"כן," גנחתי, "הוא טוב." יכולתי להרגיש את השיא שלי נבנה וידעתי שלא יעבור זמן רב עד שאתפוצץ מהפה המאוד מוכשר שלו.

"תגרום לו לגמור, דניאל," נאנחה קארין. אצבעותיה היו קבורות בכוס שלה, עיניה מקובעות באיחוד הזין שלי ופיו של דניאל.

דניאל החדיר אצבע לתוך ישבני והתחיל לשפשף את הערמונית שלי תוך כדי שהוא ממשיך במומחיות למצוץ את הזין שלי.

השיא שלי הגיע כמו רכבת משא וגנחתי בקול כשהתפרצתי בפיו הלוהט. הזין שלי ירק זרמים של זרע והוא בלע את הכל לפני שהחליק לצד קארין ונישק אותה עמוקות.

הם חלקו את הטעם שלי כשהתנשקו ואני התאוששתי מעוצמת השיא שלי. קארין הושיטה יד וצרחה כשגילתה שהזין הצעיר של דניאל כבר התאושש מהאורגזמה האחרונה שלו.

"תסתובב, מותק," הנחתה קארין. היא הניחה אותי על הגב כשראשי למרגלות המיטה ואז זחלה עליי בתנוחת 69. דניאל כרע ברך מאחורי ישבנה העגול והסקסי של אשתי ושפשף את הזין על שפתיה הכוס האדומות והנפוחות שלה כשהיא נאנקה ברצון.

צפיתי איך הזין שלו מפצל באיטיות את הכוס של אשתי ונדחף עמוק לתוכה כשהיא נאנקת בשקט. המראה היה מהפנט. מעולם לא ראיתי זין של גבר אחר מקרוב וזה נראה מושך בצורה מוזרה. הרכסים והוורידים התנפחו ופעמו כשהוא דחף אותו בהתמדה לתוך הכוס המבקש של קארין. הרמתי את ראשי ורפרפתי עם לשוני על הדגדגן המלא של אשתי, גורם לה לגנוח בקול.

"כן," סיננה קארי, "תעשה את זה שוב. הו אלוהים, כן!"

ליקקתי את הדגדגן שלה ומצצתי אותו לתוך פי כשהזין הקשה של דניאל נגע בשפתיי. זה היה חושני ואירוטי ואהבתי את זה. ליקקתי את המוט שלו ואת שפתיה, התענגתי על הטעם של הכוס שלה על שפתי והזין שלו.

דניאל קבר את הזין שלו עמוק בתוך אשתי. הביצים הגדולות והרכות שלו היו תלויות בפיתוי על פי ואני בהיסוס לקחתי אחת בין שפתיי ומצצתי ברכות, גורם לו לגנוח בהנאה. לאחר מכן הוא נסוג לאחור וזיין את קארי עם דקירות קצרות ומהירות בעודי אני חוזר ללקק את הכוס הרטוב שלה במהירות.

"אל תפסיק!" קארין צעקה כשגופה רועד ללא שליטה. זרע לוהט וסמיך ציפה את הזין הארוך של דניאל ואני ליקקתי אותו כמו חתלתול ששותה חלב.

קארין התמוטטה לידי בבלגן מיוזע ומותש כשהזין של דניאל השתחרר מהכוס הרטוב שלה ועמד נוצץ מעלי. רציתי את זה. מעולם לא חלמתי שאי פעם אמצוץ איבר מין של גבר, אבל ליקקתי אותו בזמן שהוא דפק את אשתי והוא מצץ אותי לשיא פנטסטי, אז הייתי חייב לנסות.

התגלגלתי על ברכי וכרכתי את ידי סביב האיבר החלקלק שלו כשפי התקרב לזין הלא נימול שלו. הלשון שלי התנפלה והחליקה סביב עורלתו, טועם את הכוס של אשתי על בשרו הלוהט. פתחתי את פי לרווחה והתפלאתי כמה רך וחלק העור על הזין שלו. זה לא היה דומה לשום דבר שאי פעם הרגשתי והעור הרך היה אירוטי להפליא.

"תעשה את זה, מותק," קארין נאנקה בשקט כשראשי מתנדנד מעל הזין הפועם שלו.

מצצתי וליטפתי את הזין שלו עד שנשימתו נעשתה כבדה וגופו רעד. היד הפנויה שלי ליטפה את גופו ואת הביצים שלו בזמן שעבדתי בהתלהבות על האיבר שלו.

"אני גומר," דניאל נאנק כשהזין שלו התחיל לירוק בפי. בלעתי מהר אבל הוא הגיע מהר מדי. שפיך נשפך מזוויות הפה שלי וזרם במורד הסנטר.

המשכתי למצוץ את הזין של דניאל כשהפך רפוי בפה שלי. זה היה טעים וידעתי שאעשה את זה שוב.

נרדמנו יחד במיטה. קארין כרוכה בין דניאל לביני, ואני בטוח שהיא אהבה שיש איתה שני גברים חזקים במיטה.

התעוררתי עומד. עדיין היה חשוך בחוץ , היד שלי החליקה על גופה הסקסי של אשתי, וגילתה שהזין של דניאל נוקשה כמו שלי. הוא גנח בשקט והושיט את ידו אל הזין שלי. רכנו קרוב ונישקנו את קארין כשליטפנו זה את זה בחדר המלון החשוך.

דניאל קם מהמיטה והלך לאט סביבה. צפיתי בצללית שלו כשטיפס עלי בעמדה 69 והאכיל אותי בזין הקשה שלו. הפה שלו בלע אותי ומצצנו זה את זה כשאשתי התבוננה.

קארין הדליקה את הטלוויזיה לאור, והחדירה את אצבעותיה לתוך הכוס שלה.

"זה כל כך חם," היא נאנחה, "אבל גם אני צריכה זין." היא ציחקקה והפרידה אותנו.

עליתי על קארין בסגנון מיסיונרי כשדניאל כרע לידנו בראש המיטה. הוא הפנה את הזין שלו אל פי ואני בלעתי אותו ברעב. יכולתי לטעום את שאריות הכוס המיובש בשילוב זיעה וזה היה מהמם.

דניאל דפק את הפה שלי כשדחפתי את הזין לתוך אשתי חזק ומהר. דחפתי את הזין לתוך הליבה הלוהטת של קארין כשדמעות זולגות על פניי מהזין של דניאל שחבט בחלק האחורי של גרוני.

זיעה כיסתה את גופי. הגב התחתון והלסת כאבו. החום החלקלק של הכוס של קארין הרגיש נפלא והתגובה שלה לזין שלי הייתה שווה מהתגובה שלה לדניאל בלילה הקודם. היא הייתה רועשת וקולנית. גופה רעד כשהיא גמרה בחוזקה על הזין הדוחף שלי.

דניאל משך בחוזקה מהפה שלי וזז אל מאחורי. הרגשתי נוזל קריר וחלקלק נשפך במורד התחת שלי וידעתי מיד מה הוא רוצה. פחדתי. מעולם לא הייתה לי יותר מאצבע אחת וידעתי שהתחת הבתולי שלי לא מוכן לזין הגדול שלו. הוא חש בחשש שלי והחליק שתי אצבעות לתוכי כשהמשכתי לזיין את אשתי. אחרי דקה בערך, הוא הוסיף אצבע שלישית וזה הרגיש טוב בצורה מפתיעה.

"האם אתה מוכן?" הוא שאל בעודו משפשף את ראש הזין המשומן שלו על פני התחת הפעור שלי.

"כן," סיננתי. רציתי אותו בתוכי. מעולם לא חלמתי להזדיין עם גבר אבל האצבעות שלו הרגישו כל כך טוב, שרציתי עוד. "תזיין אותי, דניאל," נאנחתי.

"מותק, זה הדבר הכי לוהט ששמעתי בחיים שלי," נאנקה קארין כשדניאל חדר אליי. הוא דחף לי לתחת ובהמשך לאשתי. דניאל קבע את הקצב. הוא דפק אותי חזק והרגשתי את השיא שלי נבנה הרבה יותר מהר ממה שדמיינתי שאפשרי.

השיא שלי הרעיד את גופי ופלטתי מהזין כל כך חזק, שהרגיש כאילו הראש ירד איתו. קארין גמרה איתי והתמוטטנו בערימה על המיטה.

דניאל המשיך להלום את התחת שלי בחוזקה עד שהזין שלו התנפח והזרים לי זרע חם לתוך המעיים. יכולתי להרגיש אותו מתפוצץ בתוכי והרגשתי כמו כלי שימושי. הוא שלף את הזין הנוטף שלו מהתחת שלי והלך לכיוון השירותים.

"אני צריך להתקלח," הוא אמר כשפתח את הדלת. "קארין, למה לא תצטרפי אליי?"

אשתי השאירה אותי שוכב במיטה עם זרע מטפטף מהתחת. והצטרפה לאהובה החדש במקלחת. שמעתי אותה מגיבה לכישרונותיו.

 

קארין נישקה את דניאל בדלת לאחר שהחליפו מספרים. שניהם אמרו שידברו בקרוב וידעתי שגם אם לא, דניאל שינה את חיינו לנצח.

Loading

10 מחשבות על “הפכתי לקוקולד (ועוד כמה דברים)”

  1. וואוו מדהים חלום שאפשר רק לחלום עליו זקוק לאישה כזו והייתי שמח לשלישיה

    הגב
  2. סיפור יפה. נדרשת הגהה הדוקה יותר לצורך האוטנטיות. כשהזוג רוצה… אפשר להגשים כל חלום נסתר

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן