אוהבות אותם צעירים – חלק שני ואחרון

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

<<<<<<<<  לחלק ראשון

באותו יום שישי נסעתי הביתה, רן נשאר בתורנות וכמוהו, שבוע קודם כשאני נשארתי והוא לקח את הכביסה שלי, לקחתי אני את הכביסה שלו כדי שאמא שלו תכבס.

כשהודעתי לאמא שאני קופץ לתת לאמא של רן ת'כביסה היא עצרה אותי, "בן, רק רגע, התגעגעתי, בוא אני מכינה בדיוק קפה וקניתי לך טירמיסו שאתה כל כך אוהב".

קצת חשוד אבל ישבתי ושתינו, לטירמיסו ולאמא אני לא אומר לא. אמא התענינה איך היה השבוע, כאילו אנחנו לא מדברים כל יום בפלאפון, ורק לפני שסיימתי וכבר רציתי ללכת היא ליטפה את כף ידי שעל השולחן, פעולה שהיא עושה לא פעם כשהיא רוצה ממני משהו אז שאלתי "אמא, מה? קרה משהו?"

"לא, לא קרה כלום, בעצם קרה אבל" ולרגע היא נשמעה מבולבלת, "תראה בן," היא חזרה להיות האמא הבטוחה בעצמה, "כשרן הביא לי ת'כביסה המלוכלכת שלך בשבוע שעבר אני תיגמלתי אותו" והיא הסמיקה, "אתה יודע, נתתי לו לעשות אותי"

"אני לא מאמין" הבטתי בה במבט מופתע, "שוב נתת לו לזיין אותך?", "אופס, סליחה" התנצלתי כשהבנתי כמה בוטה הייתי, בכל זאת זוהי אמא שלי.

"כן, נתתי לו לזיין אותי" אמא השפילה עיניים, "תבין בן, נטע ואני אוהבות לעשות את זה עם צעירים ו…זאת הזדמנות בשבילנו, אז עכשיו אמא שלו רוצה לתגמל אותךָ ו…כמוני, גם היא תעשה כל מה שתרצה".

שתקתי, מה אני אגיד לאמא? גם אני אוהב אותן בשלות, ואמא של רן היא בשלה ועסיסית, ובמיוחד כשאצלי, כרגיל,  ההגיון לחש והזיין צעק, אבל אז אמא הוסיפה "תגיד בן, אתה השפלת את אמא שלו?"

"מה? היא סיפרה לך?"

"כן, אנחנו מספרות הכל אחת לשניה, גם את הפרטים הכי אינטימיים".

"כן, השפלתי אותה," הסמקתי, "היא בטח סיפרה לך גם איך, לא ידעתי שזה ישפיל אותה" התנצלתי.

"זה כן," היא חייכה אלי, "ורק שתדע שגם רן השפיל אותי" היא הביטה בי וסיפרה לי איך רן עשה לה ביד, בוחנת את התגובה שלי אבל הצלחתי לשמור על פני פוקר, "כל עניין התגמול היה רעיון של אמא שלו וגם אני הבטחתי לעשות כל מה שרן יבקש והוא ניצל את זה, לדעתי היא זאת שאמרה לו לעשות לי את זה, אתה יודע, עין תחת עין" היא עצרה לרגע, לקחה נשימה עמוקה ו"בן, תבטיח לי שלא תשבור לי ת'מילה, החברות הזאת איתה חשובה לי".

היה משהו באיך שהיא אמרה את זה שמשך את תשומת ליבי, "אמא," פניתי אליה, "אני לא אשבור לך ת'מילה, מבטיח," וסימנתי באצבעותיי את שבועת הצופים, "אבל אני רוצה שתעני לי בכנות על שאלה"

"מבטיחה" ראיתי הקלה על פניה וכמו בני-ישראל במעמד הר-סיני גם היא קודם הבטיחה ורק אחר כך שמעה במה מדובר, "את ואמא של רן," הרגשתי איך הלב שלי דופק במהירות מהתרגשות, "עושות את זה, את יודעת שוכבות?"

לרגע אמא קפאה, אני לא חושב שלשאלה כזאת היא ציפתה, "אהה," היא הסמיקה, "כן, אנחנו שוכבות, עושות ביחד סקס של נשים ו…" והיא הסמיקה עוד יותר, "אנחנו גם עושות את זה ביחד עם אחרים?" וראיתי כאילו יורד לה עול מהלב, "אתה יודע בן, גם לאמהות בגילנו יש צרכים".

"אמא" פניתי אליה כשהיא ליוותה אותי אל הדלת כשחבילת הכביסה בידי, "כשרן השפיל אותך זה גם חירמן?"

"וואו, ברמות" היא חייכה, "ושתדע לך שגם את נטע, אמא שלו, אתה יודע, מסתבר שזה הפוך עַל הפוך, ככל שזה משפיל יותר זה מחרמן יותר" היא צחקה.

"ותרצי שהוא יעשה לך את זה שוב?"

לרגע אמא שתקה אבל החיוך ענה במקומה. "אז אני אסדר לךְ" צחקתי ויצאתי.

אמא של רן קיבלה אותי עם חיוך גדול על פניה. במבט הכי אדיש שיכולתי נתתי לה את שקית הבד שבה הייתה הכביסה של רן,  "תודה" היא חייכה אלי, "אני מודה לךָ".

"מה תודה? תתפשטי!" עניתי בפרצוף רציני.

לרגע היא נשארה המומה, אחר כך חייכה. "אמא סיפרה לךָ?"

"סיפרה"

"מה היא סיפרה?"

"שהתחייבתן אחת לשניה לעשות מה שאנחנו רוצים ושהיא עמדה במילה שלה והיא מצפה שגם את תעמדי"

"אני אעמוד, אצלי מילה זו מילה, מה אתה רוצה שאני אעשה?"

"אמרתי לךְ," עניתי בקול קשוח, "תתפשטי!"

אמא של רן התחילה להתפשט, שוב התבוננתי מהופנט בשדיי הפומלות הענקיים שלה כשהיא פשטה את החזיה, שדיים ענקיים עם עטרות גדולות וכהות ופטמה זקורה במרכזן שבלטו במיוחד על רקע העור הלבן, הלא שזוף, שהשאיר בגד הים על שדיה.

"עצרי!" עצרתי אותה כשהיא שלח יד להוריד את התחתונים שלה, לא חוטיני זנותי שהיא לובשת למשחקים אלא תחתוני ביקיני שחורים יום יומיים שמכסים היטב את ערוותה, "אני רוצה להוריד לך אותם בעצמי" חייכתי אליה, "בואי" הובלתי אותה אל עבר הקיר ועצרתי קצת לפניו, "תפשקי!" טפחתי לה על רגליה, "עכשיו תשעני על הקיר עם הידים," המשכתי כשהיא פישקה רגלים, "את יודעת כמו בסרטים" ציחקקתי וליטפתי את ישבנה, "כן, יופי, ככה" החמאתי לה כשהיא עמדה כמו שרציתי, "עכשיו בואי נתחיל" משכתי את התחתונים שלה כלפי מטה עד הברכיים ושם עצרתי, "זוכרת?" נצמדתי אליה, "חמש דקות או שהתחתונים יורדים ברצפה" הזכרתי לה את החוק מהמשחק ששיחקנו ביחד, "אז עכשיו זה כמה שאני רוצה או עד שהתחתונים יורדים לרצפה" לחשתי לה באוזן, דחפתי לה אצבע לכוס והתחלתי לפמפם אותה.

"בן, אתה הולך להשפיל אותי?" היא שאלה בקול מתחנן.

"לא, חס וחלילה, לפנק" עניתי בקול עוקצני ומתחסד ופמפמתי לה ת'כוס.

"בן, למה?"

"למה רן עשה את זה לאמא שלי?"

"כי אתה עשית לי קודם" והיא התחילה להתנשף באותן נשיפות חרמניות של מי שמתקרבת לאורגזמה.

"כן, אבל הוא הגמיר אותה פעמיים"

"בן, בבקשה, זה משפיל, אני מבקשת" והיה ברור מקולה שהיא קרובה אל השיא.

"היית צריכה לחשוב על זה לפני שסיפרת לו"

"בן, בבקשה" והרגשתי את הכיווצים החזקים של קירות נרתיקה סביב האצבע שלי, "פאק" היא התנשפה, "פאק, הנה, פאק!" והפעם גם הרגשתי את הרטיבות הפושטת בה, "פאק, בן, למה? הנה, הנה! פאק!" היא גמרה אבל אני לא הפסקתי, האצבע שלי החליקה בתוכה בקלות והגניחות שלה, שלרגע נחלשו כשהיא גמרה הלכו ושוב התגברו, "בן, בבקשה, זה משפיל, בן, פליז (please), פליז" היא כמעט בכתה ואני המשכתי, "פעמיים הוא הגמיר את אמא שלי, השפלה כפולה אז לך תהיה השפלה משולשת!"

הבטחתי וקיימתי, שלוש פעמים אנסתי אותה לגמור על האצבע שלי ורק אז, כשהיא עדיין נשענת באותה תנוחה על הקיר נצמדתי אליה מאחור ותקעתי לה את הדבר האמיתי, דחפתי לה את כל הזיין וזיינתי אותה על באמת, זיינתי ושלחתי אותה לאורגזמה רביעית, חזקה מכולם! אבל לא רק אותה, גם אני גמרתי יחד איתה, רוקנתי את כל הארגז הפעולה המלא שלי בצרור אחד ארוך בכוס הגועש שלה.

***

עד סוף השנה המשכנו בריטואל הזה, בימי חמישי בערב הייתי נפגש עם נעמי, סקס לצורך התענוג ולענג היא ידעה, משלבים אוכל טוב עם משחק מקדים, פעם אני נעלב והיא נענשת ופעם היא מוצצת לי "לא מספיק טוב:)" וחוטפת הפלקה שהתגלתה כמשחק מקדים משובח לא פחות אבל תמיד, אחרי העונש, נתתי לה לבחור את התנוחה וכך עשיתי גם עם אמא של רן, המשכנו להביא את הכביסה כשמישהו מאתנו נשאר לתורנות, פעם הוא מביא לאמא שלי שמתגמלת אותו, לא לפני שהוא משפיל אותה במה שהפך למין משחק מקדים קבוע, ופעם אני מביא לאמא שלו, וכמובן לא מוותר ומשפיל אותה, אבל אמצתי את המנהג של נעמי ואחר כך נתתי לה לבחור את התנוחה ואני חייב להגיד שיש לה ראש כחול ולמדתי ממנה תנוחות מחרמנות שאותם הייתי מיישם גם על נעמי ו…לשמחתי גם רן, למרות שאף פעם לא דיברנו אפילו ברמז על מה שקורה עם האמהות שלנו, אימץ את המנהג והיה נותן לאמא שלי לבחור, אני יודע כי היא סיפרה לי.

היום של המבחן האחרון בשנה היה גם יום המפגש שלי עם נעמי. קודם קפצנו ללבנונית באבו-גוש לנגב חומוס, זה מה שבא לה, ומשם אליה הביתה. "בן" היא אמרה לי כשאני נוהג בשברולט-קאמרו-קבריולט דרך מנהרת מחלף הראל לכיוון בית-זית, "היום זאת הפגישה האחרונה שלנו, ביום ראשון אני טסה לחודשיים לבת שלי בארצות הברית, יש לה חופשת סמסטר והחלטנו לעשות טיול בנות, וכשאחזור אני אחפש לי גברבר צעיר מהמחזור החדש שיגיע לאוניברסיטה אז לכבוד זה הכנתי לך הפתעה קטנה" וְ-"זאת הפתעה, תזדיין בסבלנות" היא ציחקקה כשניסיתי לחלוב ממנה מה ההפתעה.

הדבר הראשון שעשיתי כשנכנסנו אליה הביתה היה להוריד אותה למצוץ לי, למצוץ ותוך כך להתפשט. הפעם גמרתי לה בפה, לא פעם ראשונה שאני עושה לה את זה.

נהניתי מהמציצה שלה, אין ספק שנעמי יודעת למצוץ, אבל זה לא הפריע לי להגיד לה שזה לא היה מספיק טוב רק כדי להשכיב אותה על הברכיים שלי ולהפליק לה על התחת העירום והמוצק שלה, טפיחות חזקות, מצלצלות, שהשאירו את טביעת כף ידי באדום על פלחי ישבנה הלבנים ובכל מכה כזאת הרגשתי איך נעמד לי מחדש ולא הייתי צריך הרבה כדי שאני אהיה מוכן למנה העיקרית.

"אוקיי, איך את רוצה?"

נעמי הסמיקה, "יש עוד חור אחד שלא נתתי לך לבקר שם והערב, כמתנת פרידה, אני מזמינה אותךָ לבקר בו" היא אמרה, "בוא" היא הובילה אותי לסלון וכנראה שהיא תכננה את זה מראש כי ברגע שהיא לחצה על העכבר של המחשב המחובר למסך הטלויזיה הענק שבסלון הוקרן הקטע שהיא רצתה, סצנת הסקס מ"הטנגו האחרון בפריז" שבו מרלון ברנדו דופק את מריה שניידר בתחת, "בן, ככה אני רוצה, תסתכל ואני אביא בינתיים חמאה".

עשינו את זה בדיוק כמו בסרט, טוב לא ממש בדיוק, בסרט הם לבושים ואנחנו היינו עירומים אבל מעבר לזה בדיוק, נעמי שכבה על הבטן, על פלחי ישבנה היו עדיין אותם סימנים אדומים, אני מרחתי לה כמות נדיבה של חמאה רכה ואפילו עיסיתי קצת ואז עליתי עליה, שכבתי עליה והצמדתי אותה לשטיח, כיוונתי בזהירות עד שהרגשתי שאני במקום הנכון ולחצתי.

ברגע הראשון לא הצלחתי, פי הטבעת התעקש ולא פתח בפני את הדרך, אבל עוד לחיצה חזקה והחומה נפרצה, הרגשתי איך נעמי נמתחת תחתיי כשהזין שלי חדר לתוכה, לתוך התחת שלה, עוד לחיצה חזקה, עוד התמתחות שלה והרגשתי איך גופה מתקשה, וכל הזין היה נעוץ עמוק בישבנה.

"פו, רגע" היא התנשפה ושמעו שכואב לה, "רגע, אל תזוז"

"לצאת?" שאלתי בדאגה.

"לא! אבל רגע" והרגשתי איך גופה הנוקשה הולך ומתרכך, "וואו, זהו, עכשיו, לאט, תזיין" היא ספק לחשה לי ספק התנשפה אחרי רגע ארוך ששכבתי עליה ככה ולא זזתי, "כן, וואו, ככה" היא התנשפה וחיוך עלה על פניה כשהתחלתי לפמפם באיטיות, מרגיש את השפשוף הנעים של פי הטבעת המתוח סביב הזיין שלי, "כן, לאט, ככה" והפעם שמעו בקולה שהיא נהנית, "כן, יותר חזק, יותר מהר" היא המריצה אותי, "כן, וואו, ככה".

זיינתי אותה בתחת והרגשתי שהיא נהנית, לא הרבה פעמים זיינתי מישהי בתחת אבל נעמי הייתה זיון התחת הכי טוב שהיה לי, לפחות עד עכשיו, הרגשתי את החום שנוצר בפי הטבעת שלה, לי זה נעים בטרוף אבל ידעתי שלה זה יצרוב, "אני דופק אותך בתחת" לחשתי לה בקול נהנתני ומלא תאווה.

"כן, תמשיך, עוד, עוד גסויות" היא התנשפה.

"את החרוז שלי" נזכרתי בעוד משפט שקראתי ולחשתי לה בתגובה "ואני משחיל אותך בתחת" פמפמתי אותה בחוזקה וידעתי שאני בדרך  לקתרזיס שלי, זיכוך רגשות כמו שפעם קראתי במילון שקוראים לזה, "כן, את המזרון עם החור שאני דופק בתחת" המשכתי, מתרגש ומטפס במעלה הגמירה המפוארת שלי, "כן, הנה! עכשיו!" הודעתי לה בקול צווחני, "הנה! עכשיו! קחי!" נעצתי את עצמי הכי עמוק שהצלחתי ויריתי מטח ראשון של זירמה גברית חמימה בתחת שלה, "כן, הנה, קחי!" התנשפתי בכבדות ושוב נעצתי את עצמי בחוזקה כדי לשלוח עוד מטען חמים לתוכה, "כן" התנשפתי והרגשתי את הלב שלי דופק כמו קטר מתאמץ ושחררתי את שארית המטען.

רגע ארוך שכבתי עליה ככה, מתנשף והלב דופק במהירות והיא מניחה לי לשכב ולא זזה, "וואו" התנשפתי בקול והתגלגלתי מעליה, שוכב לצידה על הגב ומחייך חיוך גאה מאוזן לאוזן, "מתנת פרידה יותר טובה מזאת לא יכולתי לאחל לעצמי".

"אהבת?" היא הסתובבה ונשכבה לצידי על הגב.

"מאד" וזה היה מאד מלא סיפוק והנאה.

"ומה איתי?"

"מה אתך?"

"אהה, אני לא גמרתי"

אז גם אני נתתי לה מתנת פרידה, ירדתי לה, שלוש גמירות מפנקות הענקתי לה עם הלשון שלי ואת הרביעית בתנוחה הכי בנלית, התנוחה המיסיונרית, שכבתי עליה, מחצתי אותה למזרון וזיינתי אותה.

***

יש דברים שעליהם רן ואני לא מדברים, על מה שקורה כשאנחנו מביאים כביסה למרות שלדעתי שנינו יודעים בפרוט דרך האמהות שלנו, ויש דברים שעליהם אנחנו כן מדברים, על אותה מסיבת יום הולדת משותפת שהאמהות עשו לנו וכשהן הודיעו לנו שביום שישי נפגש לארוחת ערב כדי לחגוג את סיום שנת הלימודים הראשונה שלנו ואת יום ההולדת המשותף שלנו שמתקרב ציפינו לעוד מסיבה כזאת, אפילו תכננו מה אנחנו רוצים לעשות, אבל כשאמא הודיעה לי שהן הזמינו מקום במסעדת 'יפו-תל-אביב' ולא אצל אחת מהן התאכזבתי, ראיתי איך החגיגה שציפינו לה הולכת ומתרחקת למרות שגם בפעם הראשונה זה התחיל במסעדה.

על מסעדת 'יפו-תל-אביב' יש לי רק דברים טובים להגיד, אין מה לדבר, נהניתי מכל ביס מהשישברק שהזמנתי למנה ראשונה והתענגתי על כל חתיכה מהאנטריקוט על העצם, קצת יקר בראיתי הסטודנטיאלית אבל אמא יכולה להרשות לעצמה, וכשזה התמזג עם היין שהמלצר המליץ לנו ועם הכנאפה שהזמנתי לקינוח קיבלתי חגיגה, אמנם לא החגיגה שציפיתי אבל לפחות חגיגת טעמים.

ראיתי את החגיגה המצופה נמוגה אל האופק כשהן הזמינו מוניות נפרדות "כדי לא להצטופף" וכל אחד נסע עם האמא שלו. מעבר לשאלה אם נהניתי מהארוחה אמא שתקה כל הדרך ואני איתה, מנסה לחשוב אל מי אני עוד אוכל להתקשר בשעה כזאת כדי לא לבזבז את הלילה.

ההפתעה הראשונה הייתה לי כשהגענו מול הדלת שלנו ורן ואמא שלו חיכו שם. "מה?" אמא חייכה לעברי חיוך מנצח, "חשבת שנגמור את הערב הזה בלי איזה אבטיח קר?" היא צחקה.

ההפתעה השניה חיכתה לנו בסלון כשאמא שלי ואמא של רן אכן חזרו מהמטבח עם צלחות וקערה גדולה של אבטיח קר, והתחילו לתחקר אותנו לגבי הפעילויות שהצבא תכנן לנו בחופש הגדול כחלק מתוכנית תלפיות.

ההפתעה השלישית הייתה כשהאבטיח נגמר בקערה ואמא הלכה להביא עוד, למרות שאמרנו לה שאנחנו מלאים, וחזרה עם חפיסת הקלפים, "מה?" והפעם זאת הייתה אמא של רן שקפצה, "חשבתם שמילפיות (M.I.L.F) כמונו יסיימו את הערב בלי איזה משחק קלפים קטן" אבל לרגע הזה רן ואני כבר התכוננו.

"אבל תדעו לכן שהפעם גם לנו יש תנאים" רן היה זה שקפץ, כמו שסיכמנו,  "זה שזה ישאר רק ביננו, חוץ מארבעתנו לאף אחד אסור לדעת על זה, זה ברור" הוא פתח כמו שהן התחילו בפעם הראשונה, "נשחק מלחמה, אני בטוח שאתן מכירות," הוא ציחקק ועקץ, "רק שהפעם אתן תשחקו, כל אחת מכן תפתח קלף" והוא הצביע על חפיסת הקלפים שאמא הביאה, "מי שתציג את הקלף הגבוה היא המנצחת והיא תוריד פריט לבוש אחד לבן של המפסידה," הוא המשיך וחזר על מה שהן אמרו אז והפתיע אותי שהן לא הפסיקו אותו, "ומותר לה גם למזמז אותו" הוא ציחקק, "הראשונה שתפשיט את אחד מאתנו" הוא הצביע עלי ועליו, "היא המנצחת".

"והמנצחת תשב פה" החלפתי אותו והצבעתי על הספה, מגיע לתכל'ס, "ותראה איך המפסידה מוצצת לבן שלה" הכנסתי את הטוויסט בעלילה שסיכמתי עם רן, "בזמן שהבן של המפסידה יורד לה" "ו…" רן התערב, "אחר כך המפסידה תִּשְׁתַּפֵּד על הזין של הבן של המנצחת בזמן שלאמא שלו, המנצחת, תנתן הזכות לבחור את התנוחה שבה היא רוצה שיזיינו אותה".

לרגע הייתה מִן דממה בחדר, אמא שלי ואמא של רן הביטו זו בזו בשתיקה,  "רגע, התיעצות!" אמא שלי שברה את השתיקה, "בואי" היא הצביעה על המטבח ואמא של רן קמה והלכה אחריה, הבטתי ברן והוא בי וחייכנו, זה שהן לא פסלו את התנאי שלנו על הסף עודד אותנו והשקנו כפות-ידיים בהיי-פייב מצלצל.

לא לקח להם הרבה זמן להחליט ולמראה החיוך שלהן נעמד לי וכמו שראיתי את רן מסדר בהחבא את החבילה שלו כנראה שגם לו. "בנים" אמא התחילה ועצרה, מנסה לבנות איזה מתח, "החלטנו להענות להצעה בחיוב אם תסכימו לשני שינוים קטנים" היא חייכה ונכנסתי למתח, אצל אמא שלי שינוי קטן יכול להפוך את כל ההצעה על פניה, "הראשון : בשלב הסופי, הזיון, החלטנו ששתינו בוחרות בתנוחת הכאו-גירל, או איך שרן הגדיר את זה תִּשְׁתַּפֵּד על הזין," היא ציחקקה, "ו…" אמא של רן קטעה אותה, "נעשה את זה ביחד כשעל כל אחת מאתנו רוכב הבן שלה!"

לרגע הייתה דממה, הייתי בהלם, "אי-מא! את" רן היה הראשון שקפץ אבל אמא שלו לא נתנה לו להמשיך "מה?!? אתה חושב שאמא של בן לא יודעת שבאותו לילה גם נתתי לך?" "ומה?!?" גם אמא שלי הצטרפה, "אתה חושב שבאותו הלילה אני לא שכבתי עם בן? למה מה? רק לךָ מגיע?" ושתיהן פרצו בצחוק, "מה חשבתם? באותו יום נולדתם, באותו יום איבדתם את הבתולים שלכם ובאותו היום גם שכבתם עם אמא שלכם ולא! לא יצאה אש מהשמים ואכלה אותנו בגלל איזה גילוי-עריות קטן" אמא שלי סיכמה את הנושא, "אז עכשיו תחליטו, מסכימים?"

הבטתי ברן והוא בי, כשהתכוננו חשבנו על כל מיני תרחישים ומה נענה להן, מה נגיד אם הן יגידו ככה ומה נענה אם הן תגדנה אחרת, אבל על תרחיש כזה לא חשבנו. אצלי כרגיל ההגיון לחש 'לא' והזיין צעק 'כן' חזק ונראה לי שגם אצל רן זה לא היה שונה כי אני אמרתי "מסכים" והוא במקביל ענה "מקובל".

"והשני:" אמא של רן הזכירה שיש שני שינויים, "המנצחת מורידה לבן של המפסידה בגד אבל גם הבן של המנצחת מוריד למפסידה ו…עם מזמוזים אבל בלי השפלות!"

אני לא מכיר גבר שפוי שהיה אומר לא לכזה שינוי ושנינו הסכמנו מייד, אפילו בלי להסתכל קודם אחד בשני, והתישבנו לשחק.

הפעם הורדנו נעליים מראש, אין הרבה כיף בלחלוץ נעליים למישהו למרות שאפשר למזמז את הרגל. רן ואני התכוננו מראש ומתחת לחולצה לבשנו גם גופיה, המקבילה לחזיה שלהן, כך שכבר בתור הראשון, כשהמלכה-לב-אדום של אמא של רן ניצחה את ה-10-מעויין של אמא שלי, עמדנו היא ואני ונתנו להם להוריד לנו את החולצה ולמזמז אותנו, ביחוד רן שכאילו במקרה, כשהוריד לה ת'חולצה, הבריח לה ציצי מהחזיה שבקושי החזיקה את החזה שלה והיא, מחייכת, אפילו לא ניסתה להכניס אותו חזרה.

גם בתור הבא הם ניצחו, 9-תלתן שלה מול 5-פיק של אמא, ושוב עמדנו ונתנו להם להוריד לנו את המכנסיים, זאת אומרת לי מכנסיים ולאמא את החצאית, ואמא של רן ניצלה את זה כדי למזמז את החבילה שבלטה מתחת לתחתוני הבוקסר הצמודים שלבשתי.

אלילת המזל החליפה צד ובשני המשחקונים הבאים אמא ניצחה ואנחנו הורדנו להם את החולצה והמכנסיים/חצאית וכן, גם אני "במקרה" שלפתי את ה"פומלה" של אמא של רן מהחזיה הזנותית שלה וגם היא, כמו אמא שלי, לא טרחה להחזיר.

אלילת המזל המשיכה לחייך לאמא שלי והמלך-פיק שלה גבר על הנסיך-לב-אדום של אמא של רן ובזמן שאמא שלי הורידה לרן את הגופיה שלו אני מזמזתי את אמא שלו, שולף גם את ה"פומלה" השניה, לש לה ת'ציצים ודואג שרן יראה, וראיתי איך הבליטה בתחתונים שלו עולה וטופחת, ורק אז הורדתי לה את החזיה.

ההסתברות לנצחון רביעי רצוף היא נמוכה מאד וכשראיתי את אמא פותחת 6-מעויין השלמתי עם ההפסד שיבוא אבל אז אמא של רן פתחה את הקלף שלה ובבת אחת חייכתי, 2-תלתן, עוד ניצחון וראיתי את אמא של רן עושה לו סימן של 'מה כבר יכולתי לעשות?' כששניהם נעמדו, מתכוננים שנפשיט אותם לגמרי.

אמא העמידה אותם אחד מול השני, היא נעמדה מאחורי רן ואותי היא שלחה לעמוד מאחורי אמא שלו. "תעשה כמוני" היא חייכה לעברי ומשכה את התחתונים של רן עד אמצע הירכים, חושפת מול עיניה של אמא שלו את זקפתו המתוחה של הבן שלה ועשיתי כמוה, משכתי את החוטיני של אמא של רן עד שנמתחו בין ירכיה וחשפתי מול רן את הכוס-של-האמא-שלו.

"עכשיו למזמז קצת, תזכור, בלי להשפיל" אמא התחילה לשחק לרן בזין, נצמדת אליו מאחור ומחבקת אותו, ביד אחד שפשפה לו ובשניה שיחקה בביצים ואני לא נשארתי חייב, נצמדתי לאמא שלו, עם יד אחת ליטפתי לה את שפתי הכוס הבשרניות והרכות ובשניה מיזמזתי לה את הציצים ו…לא התאפקתי, דחפתי לה אצבע, "לא משפיל," כאילו התנצלתי אבל לא באמת, "רק בודק שמן מנוע" דחפתי את האצבע עמוק יותר ועירבבתי.

רגע ארוך עמדנו כך ומיזמזנו אותם והרגשתי איך אמא של רן מתיחמת, הפטמות שלה התקשו, ה"מנוע" שלה הלך והתמלא ב"שמן" והיא שיפשפה בחוזקה את הישבן שלה במפשעתי הנלחצת אל אחוריה.

"אמרנו בלי להשפיל" אמא הזכירה, הורידה לרן את התחתונים עד הסוף ועזבה אותו, לדעתי היא פחדה שאם היא תמשיך הוא יגמור, אז גם אני הורדתי לאמא שלו את החוטיני והשארתי אותה עירומה.

"לפני המופע המרכזי אולי נשתה משהו?" אמא שלי הציעה ואמא של רן הצטרפה, לדעתי היא רצתה להתאושש קצת ממה שהאצבע שלי עשתה לה שם בין הרגלים, "נטע, מה נשתה? ויסקי או קוניאק?" אמא נתנה לאמא של רן לקבוע.

שתינו ויסקי והפעם כבר לא השתעלתי, אמא של רן ישבה מולי ופתחה רגליים, מתגרה, וראיתי שרן מבחין ומסמיק אבל לא מתערב. לרגע כבר חשבתי שהוא השלים עם העובדה שאמא שלו הפסידה והיא עירומה ואמא שלי, שישבה מולו, לא, עד שראיתי שגם היא הזיזה הצידה את תחתית החוטיני שלה ונתנה לו לצלם לה.

שתינו לאט, מתענגים על המשקה הענברי הצורב את דרכו אל בטננו. "אוקיי בן, תתפשט" אמא קמה כשאמא של רן סיימה את הויסקי שלה והתחילה להוריד לעצמה את החזיה, "הגיע הרגע לקטוף את הפרס" היא  הודיעה חגיגית, הוריד את החוטיני שלה והתישבה על הספה ברגליים מפושקות ולא יכולתי שלא לראות את שפתי הכוס הכהות שלה פרוסות ככנפי פרפר לצדדים כשפס ורוד ורטוב מנצנץ וחוצה ביניהם, לא משאירה ספק שעד כמה היא מיוחמת, "נו, תתפשט בן, מישהי כבר מתה למצוץ לך" היא ציחקקה, "ואתה!" היא הצביע על רן, "בוא מותק, בוא תשלם על ההפסד של אמא שלךָ" והצביעה על הרצפה בין רגליה.

אין ספק שלראות את רן כורע בין רגליה של אמא שלי ויורד לה ואותי נשען על הקיר כשאמא של רן עומדת על ברכיה לפני והזין שלי תקוע עמוק בפה שלה זה מחזה סוריאליסטי וזה בדיוק מה שקרה שם בסלון באותו ערב, אמא של רן מצצה לי ואין ספק שהיא יודעת למצוץ ועל פניה של אמא שלי ראו שגם רן עושה עבודה לא רעה. "זוכרת? סיכמנו במטבח שגומרים למפסידה בפה!" אמא הפתיעה אותי כשפתאום פנתה לאמא של רן.

"ברור, זוכרת, לא חשבתי אחרת" אמא של רן ענתה לה ובקול מגרגר בלי להוציא את הזין שלי מהפה.

"אבל איך אני, את יודעת, איך את, אהה" התבלבלתי או אולי התביישתי להגיד את זה.

"אל תדאג בן" אמא ציחקקה, "לנטע ולי יש תרגיל מיוחד להעמיד לך מחדש, נכון נטע?"

"נכון" היא שוב ענתה בפה מלא.

עצמתי עיניים והתמכרתי לתענוג של הפה החם של אמא של רן שהעניק לי מציצה מהסרטים. ברקע שמעתי את אמא גונחת בקול ומספרת לאמא של רן כמה טוב הבן שלה מפנק אותה ושהיא תכף גומרת ולדעתי זה חירמן את אמא של רן כי המציצות שלה רק הלכו והתגברו, מוצצת, ממש שואבת, מקישה עם השיניים על עור הזין המתוח שלי ומניעה את ראשה קדימה ואחורה, משפשפת אותו בין שפתיה.

"אתה יכול גם לאונן" שמעתי את אמא בקול אומרת לרן חושני ומפתה. פתחתי לרגע עיניים, רן הסתיר את מה שהוא עושה בגופו אבל ראיתי את תנועת מרפק ידו הימני ולא היה ספק שהוא משפשף לעצמו, "אל תדאג" אמא המשיכה והרגיעה אותו, התרגיל של אמא שלך ושלי יעמיד גם לך אם תגמור" היא צחקה ולדעתי גם אמא שלו הייתה צוחקת רק קשה לעשות את זה כשהזין שלי ממלא לה ת'פה.

שוב עצמתי עיניים, מתענג ממה שהפה של אמא של רן עושה לי, לא פתחתי אותם גם אחרי שאמא שלי צרחה "הנה, עכשיו, אני גומרת! לא! תמשיך!!" וכנראה שרן רצה להפסיק, "לא מפסיקים עד שאמא שלך בולעת" היא המשיכה באותו קול היסטרי ורן המשיך, מפנק ומשפשף לעצמו, מאונן.

"גם לך מותר לאונן" אמא ציחקקה ושוב פתחתי עיניים, מביט למטה, אל אמא של רן, ורואה שביד אחת היא משחקת בפטמה שלה והיד השניה תקועה בין רגליה והיא מאוננת, מפנקת אותי ומפנקת את עצמה.

רן היה עם הגב אלינו וראשו תפוס בין רגליה של אמא, לא רואה מה אמא שלו עושה לי אז החלטתי להתעלל בו קצת והתחלתי לספר לאמא שלי מה אמא של רן עושה לי, "אימא'לה, יש לה גרון עמוק, את כל הזין שלי היא הצליחה להכניס לפה" בישרתי בקול, "אימא'לה, את רואה שהיא מאוננת? את רואה מה היא עושה לעצמה שם בין הרגליים" המשכתי ואחר כך רן סיפר לי שלשמוע אותי ולדמיין מה שאמא שלו עושה חירמן אותו בטרוף כך שלא פלא שפתאום התפשט בחדר ריח חריף של שפיך גברי ריחני וטרי ו…"נטע, רק שתדעי שהבן שלך גמר" אמא הודיעה בקול עוקצני.

לכל דבר טוב יש סוף, לצערי הדברים הטובים גם נגמרים מהר והרעים נמשכים לנצח, "כן" מילמלתי ואחזתי בידי את הראש של אמא של רן שלא תברח לי, "כן, הנה!" הודעתי, "כן, אני בא, אני גומר, אימא'לה אני משפריץ" צרחתי בקול ותקעתי את עצמי הכי עמוק לפיה, "כן, קחי! קחי! קחי!!" יריתי מטח ראשון עמוק לגרונה ולא עזבתי, לרגע שחררתי מעט, לא מוציא רק נותן לה לנשום, ושוב דחפתי לה ת'זין לגרון, אחזתי חזק בראשה, הצמדתי אותו למפשעתי ויריתי מטח שני של אותו שפיך לבנבן-סמיך-וחמים.

כולנו היינו באקסטזה, מתנשפים בכבדות ועוד כוסית של ויסקי שאמא מזגה לנו עזרה להתאושש קצת ולאמא של רן גם להעביר את הטעם. ראיתי את אמא שלי ואמא של רן מחליפות מבטים, קורצות האחת לשניה ומדברות בעיניים.

אמא שלי קמה, יצאה לחדר השינה שלה וחזרה עם בקבוק ג'ל סיכה ועיסוי חושני בשילוב אלוורה. "בנים, לוק אנד ליסן (look & listen)" אמא של רן ציחקקה, קמה והצטרפה אליה על השטיח במרכז החדר ולהפתעתי שתיהן מרחו להן כמות נדיבה מהג'ל על השדיים ובמיוחד בעמק שביניהם ונשכבו על הגב על השטיח, "בנים," אמא הזמינה אותנו, "בואו לפה" ואנחנו קמנו ונעמדנו לידם.

"בן, בוא" אמא של רן סימנה לי עם האצבע להתקרב, "שב לי על הבטן"  הזמינה אותי ואני הפנתי מבט לעבר אמא שלי.

"זה בסדר בן" אמא חייכה, "כשיגיע הזמן אני אשתפד על התורן שלך" היא ציחקקה, "עכשיו לך, תעשה מה שנטע אומרת לךָ" היא הוסיפה, "ואתה" היא פנתה לעבר רן, "בוא תשב על הבטן שלי ותניח את התורן שלך פה" היא סימנה על העמק שבין שדיה.

"גם אתה" אמא של רן תמכה בשדיי הפומלה הענקיים שלה משני הצדדים והכינה עבורי את העמק שבינם וברגע שהתיישבתי על הבטן שלה והנחתי את הזיין שלי באותו עמק קסום היא המשיכה ולחצה סביבו את שדיה, עוטפת אותו, "ועכשיו תשתפשף" היא חייכה אלי.

האמהות שלנו צדקו, התרגיל שלהם הצליח הרבה יותר ממה ששִׁעַרְתִּי. ברגע שהנחתי את הזין שלי בקן החם, ורק מהמחשבה על מה שאני הולך לעשות, התחיל לעמוד לי, אפילו עוד לפני השפשוף הראשון, ובכל שפשוף בין שדיה הרכים הוא נמתח והתקשה יותר ויותר אבל מה שעזר לי עוד יותר היה כשהעפתי מבט לעבר רן וראיתי אותו משפשף בהנאה את הזיין שלו בין שדיה של אמא שלי ואתם יודעים מה? מצד אחד זה משפיל לראות איך מזיינים את הציצים של אמא שלךָ אבל אמא צדקה, זה הפוך על הפוך, ככל שזה משפיל זה מחרמן!

"נטע, התורן של הבן שלך מוכן לשִיפוד" אמא הודיע אחרי עוד כמה שפשופים בין השדיים.

"גם הטיל של הבן שלך מוכן לשיגור" אמא של רן ציחקקה, "וטיל טיל הוא מכין לך, יעיף אותך לחלל" הוסיפה גם מחמאה, "בנים," היא פנתה אלינו כשההיא משחררת את התמיכה בשדיה העוטפים את הזין המתוח שלי, "תנו לנו לקום ותשכבו במקומנו על הגב"

שכבנו על הגב זה לצד זה, לא צמוד מדי כדי לא להפריע להן, האמהות עמדו בפישוק מעלינו כשאנחנו שוכבים בין רגליהן, כל אחד בין רגלי האמא שלו והחור ממנו יצאנו ועוד רגע נהיה בתוכו חשוף בפנינו, "על הברכים?" אמא שאלה את אמא של רן ויחד הם ירדו על הברכיים, מכוונות בידן את הזקפה המתוחה שלנו אל בין שפתי הכוס הבשרניות, "יורדים? והפעם זאת הייתה אמא של רן ושתיהן, יחד, התחילו לרדת, להשתפד על הזין שלנו, על הזין של הבן שלהם.

קודם אמא ישבה עלי בכל משקלה והזין נתקע הכי עמוק בתוכה, אחר כך היא התחילה להשתפשף, קדימה, אחורה ולצדדים, מסדרת אותו עד שהרגישה שהוא מונח כראוי בתוכה ונוגע בדיוק בנקודות שרצתה, ורק אז התחילה לדהור אל עבר האורגזמה הראשונה שלה, עולה ויורדת על הזין שלי כמו אותם סוסי–עץ בקרוסלה שבפארק השעשועים, דוהרת עלי ושדיה קופצים, גונחת בקול, גניחות הנאה קולניות, מתחרה באמא של רן בסופרלטיבים שהן מעניקות למה שעושה להן הזין של הבן שלה.

אמא גמרה ראשונה, מספרת בגאווה לאמא של רן איזה אורגזמה חיתית הענקתי לה וממשיכה לדהור באותו קצב. אמא של רן לא איחרה הרבה אחריה וגם היא בישרה על האורגזמה שלה. ראיתי את רן שולח ידיים ומשחק בפומלות של אמא שלו, מעסה לה ת'ציצים הענקיים וממולל ת'פיטמות, שלה אז עשיתי כמוהו, שיחקתי אשכוליות העסיסיות שלה, סחטתי אותם, וראיתי את ההנאה המרוחה על פניה של אמא.

את הזיון הזה אני לא אשכח עד סוף חיי, אמא גמרה שם בלי סוף, בהתחלה הן ספרו, כאילו מתחרות בינן מי גומר יותר או אולי הבן של מי מעניק יותר, אבל בשלב מסויים הן פשוט התנשפו בכבדות והמשיכו עד שגם אנחנו הגענו לשיא, אני הראשון ורן מייד אחרי, הרמתי את האגן ואת אמא איתו והיא קפאה במקום, לא זזה ורק שרירי נרתיקה התכווצו בחוזקה סביב הזין שלי שחדר הכי עמוק שיכולתי, עוד שניה וגמרתי, השפרצתי, את כל ארגז הפעולה המלא שלי רוקנתי בכוס-של-האמא-שלי.

סוף דבר:

את חופשת הקיץ "ביליתי" בעיקר במשימות צבאיות, משלים עוד פרקים נדרשים בהכשרתי כלוחם. עם האמהות עשינו את זה עוד פעם אחת, בארוחה שהן ארגנו לכבוד פתיחת שנת הלימודים השניה.

שוב הלכנו למסעדה, הפעם ל"הדסון", רן ואני קרניבורים וגם אמא חובבת בשר טוב וב"הדסון" מקבלים כזה. משם נסענו לבית של רן לאכול גלידה וכשאמא של רן שלפה את חפיסת הקלפים זה נראה הכי טריוויאלי שנשחק.

שיחקנו את אותו המשחק, זה שהאמהות פותחות ת'קלפים, אבל עם שני שינויים, הראשון: כשמורידים ת'תחתונים מותר להשפיל! למה? עד היום אני לא מבין למה ביקשתי את זה אבל זה מה שעשיתי והאמהות לא התנגדו, והשני: כל אמא תרכב על הבן של השניה ולא על הבן שלה ולזה בהתחלה התנגדנו, רצינו את האמא שלנו, אבל הן התעקשו, שתיהן, העמידו את זה כתנאי, או זה או שאין משחק! אז ויתרנו, עדיף לזיין.

עד התור האחרון אלילת המזל חייכה אלינו באופן שווה, פעם אנחנו ופעם הם, אבל בתור האחרון, כשכולנו רק עם תחתונים, או חוטיני זנותי אצל האמהות, המלך-תלתן של אמא של רן ניצח את ה-9-פיק של אמא שלי ואמא שלי ואני נעמדנו לתת להם להוריד לנו ת'תחתונים.

אמא של רן העמידה אותנו אחד מול השני, היא נעמדה מאחוריי ורן נעמד מאחורי אמא שלי. בשעה שאמא של רן משכה את התחתונים שלי עד כמעט לברכיים, משחררת את זקפתי המתוחה מכלאה, ודרשה שאפשק את רגליי שהתחתונים לא יפלו רן משך והוריד את החוטיני של אמא שלי עד שנמתחו בין ירכיה המפושקות וחשף מול עיניי את הכוס-של-האמא-שלי במלוא תפארתו.

אמא של רן נצמדת אליי מאחור, מחככת את שדיה הענקיים בגב שלי ודוקרת אותי בפטמות הנוקשות, והתחילה לשפשף לי, "זוכר" היא לחשה לי באוזן, עוקצת אותי, "ביקשת עם השפלות".

מולי עמדה אמא שלי, עירומה, כשרן צמוד אליה מאחור, ביד אחת  מיזמז לה ת'ציצים ושיחק בפטמות הרגישות ובשניה ליטף לה את שפתי הכוס הבשרניות והרכות, מלטף וחודר, קודם בודק לה שמן ומתגרה בי, מציג לי את האצבע הרטובה מצוף תאוותה, ואז דחף לה אצבע והתחיל לפמפם, לעשות לה ביד בדיוק כמו שאמא שלו עשתה לי.

אמא גמרה ראשונה, מסמיקה ומספרת, לדעתי רן רצה לעזוב אותה אבל אמא שלו עצרה אותו, "תמשיך, אל תפסיק עד שגם הבן שלה ישפריץ" היא ציחקקה ושניהם המשיכו, היא מדי פעם שופכת ג'ל סיכה על היד וממשיכה לשפשף והוא מפמפם לאמא בכוס עם האצבע ומשחק לה בציצי.

אמא גמרה שוב, לא לפני שהיא התחננה בפניו שיפסיק כי זה משפיל אותה, מה שכמובן רן לא עשה, אבל בשבילי זה היה בדיוק הזרז שהטיס אותי לאורגזמה, גמרתי ולדעתי זה קרה כדי לעצור את ההשפלה של אמא שלי, השפרצתי על הרצפה ומילאתי את החדר באותו ריח חריף של זרמה גברית טרייה.

לא נתנו לנו הרבה זמן לנוח לפני שעברו לקטוף את הפרס, אמא של רן הורידה את התחתונים שלה, התיישבה על הספה, פישקה רגליים והורידה אותי על הברכיים לפניה, אחזה בראשי בשתי ידיה ו…"יאללה, פנק!" היא ציחקקה והצמידה את ראשי אל ערוותה.

מאחורי גם רן הוריד את התחתונים, נשען על הקיר ואמא ירדה על ברכיה ושמעתי שהיא מתחילה למצוץ לו. "תראה" אמא של רן עצרה אותי לרגע ודרשה שאביט איך אמא מוצצת לבן שלה והסמקתי! אמא מצצה במרץ אבל מה שמשך את תשומת ליבי היה שהיא שיחקה גם בעצמה, אוננה, "תראה איך האמא הלוזרית שלך מוצצת, מחרמן, אהה" היא ציחקקה, "רן, איך אמא של בן מוצצת?"

"כמו גדולה" רן חייך באושר.

"יאללה, פנק" אמא של רן החזירה אותי אל ערוותה, "ואני מרשה גם לך לאונן" ועשיתי כדבריה, מצצתי ושפשפתי, חשבתי על אמא שלי, פנטזתי שלה אני מוצץ ו…אוננתי.

גמרנו, כולנו, רן בפה של אמא שלי שבלעה ואני שוב על הרצפה. אחר כך האמהות העמידו לנו מחדש בשיטה שלהם ואז רכבו עלינו, אמא של רן עלי ואמא שלי על רן ו…אחר כך רן ואני הסכמנו שכל אחת מהאמהות היא זיון מעולה אבל עם האמא הביולוגית שלנו זה הרבה יותר מחרמן.

זהו, יותר לא עשינו את זה. שבוע אחרי אמא הכירה לי את בועז שבא לקחת אותה לדייט. "בן, אל תדאג אם אני לא אחזור בלילה" אמא הפתיעה אותי, אף פעם היא לא עשתה את זה קודם, ואכן היא חזרה רק בבוקר, מאוחר, ועל פי החיוך הזימתי על שפתיה היה לי ברור שהם עשו את זה, שבועז העניק לה את עונתה בגדול.

בשבוע שאחרי הוא שוב בא לאסוף אותה רק שהפעם הם חזרו מאוחר והסתגרו בחדר השניה שלה ואחרי כמה דקות שמעתי את המיטה חורקת ולא התאפקתי, הצמדתי ת'אוזן לדלת והקשבתי, שמעתי את אמא גונחת את אותן גניחות חושניות כשהיא גומרת.

בהמשך בועז עבר לגור איתה, הם לא התחתנו, רק הסכם ממון שסבא, עורך דין ידוע, הכין כדי להגן עליה ועלי ו…מסתבר שגם אמא של רן פגשה מישהו והיא בזוגיות איתו וזאת בעצם הסיבה שהמשחקים שלנו הסתיימו.

אתם בטח תוהים מה קרה עם נעמי? אז ככה, עם נעמי לא נפגשתי יותר, בהתחלה ניסיתי, ביום הקבוע שלנו באתי לקפטריה אבל ראיתי אותה יושבת שם עם כוס מיץ גזר כשלידה יושב סטודנט צעיר שמסדר לה ת'מחשב.

התחבאתי, לא רציתי שהיא תראה אותי אבל עקבתי אחריהם כשהיא הובילה אותו לשברולט-קאמרו-קבריולט שלה ונתנה לו לנהוג.

ואני? אני בסדר, אין מה לדאוג לי, חזרתי לריקודי העם, בתיכון הייתי רוקד בלהקה, ושם מצאתי כר נרחב של נשים בשלות, בדיוק כמו שאני אוהב, כאלה שרק מחפשות מישהו צעיר שינענע אותן, טוב, לא ישר, קודם צריך להשקיע, לרקוד אתן, ואז בא התגמול, לפעמים, בעיקר אצל הנשואות שביניהן, מציצה וקוויקי במושב האחורי במכונית שלהן או עם העשירות יותר בחדר במלון שהן לוקחות, לפעמים, בעיקר אצל הגרושות, במיטה שלהן ו…פעם אחת איזו קינקית ביקשה שאני אעשה אותה לעיניי בעלה ו…ההגיון לחש 'לא' אבל הזין צרח 'כן' ועשינו את זה, היא הושיבה את בעלה עירום על כסא, קשרה אותו שלא יפריע ורק השאירה לו יד אחת משוחררת שיוכל לאונן, וככה, מול עיניו העוקבות, זיינתי אותה ואפילו יותר מזה, רקדתי בה את הטנגו האחרון בפריז ותאמינו לי, לזיין כשהבעל רואה זה מחרמן ברמות!

*** סוף ***

Loading

6 מחשבות על “אוהבות אותם צעירים – חלק שני ואחרון”

  1. סיפור מעולה!!
    הקטע שהאמהות עם הבנים שלהם היה מצוין.
    היה חסר לי קצת מיניות בין האמהות אבל הסיפור מעולה ומחרמן.
    שמחה מאוד לסיים את היום ככה.
    מחכה לסיפורים הבאים!!

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן