שירת צופיה – דיבור מלוכלך – חלק א

"לארגון גדול דרוש צעיר ונמרץ לעבודה בחדר הדואר רצוי דתי"

לא שידעתי מה זה חדר דואר שמתי כיפה הלכתי לראיון את פני קיבלה מנהלת משאבי אנוש דתיה אולי בשנות הארבעים לחייה עם פאה עם פנים חיפות העיניים שלה כחולות יפיפיות קרות "קרח" . לאחר ראיון קצר נתקבלתי .

אילו ידעתי לאיזה עבודה אני נכנס לא הייתי מגיע לבקש. ארגון דתי "חרדי" ענק עם כמויות דואר אין סופיות .ודואר שיוצא עוד יותר ענק. עבדתי כמו חמור לבד . "צופי" (צופיה) מנהלת משאבי אנוש ירדה לעיתים קרובות לגעור על ההספק .טעויות בדאר .מוכיחה לי כמה אני דפוק בעבודה .מאכזב ממש .וכמה היא טעתה כשקיבלה אותי . כישלון כמוני לא היה לה בחיים.

חודשיים אחרי עליתי אליה היה כבר מוגזם . תקופת החגים ואני טובע בשקים . אדם אחד לא יכול להספיק את העבודה אני צועק .את לא מאפשרת שעות נוספות . ועוד עובד . חארה עליך ועל האירגון שלך כולכם כאן שרמוטות . רק טענות מישהוא ירד לבדוק איך אני עובד ? אני צועק. אני רואה את העיניים הכחולות הקרות נדלקות . לפני שהיא אומרת מילה אני עף מהמשרד.

הלכתי הביתה שילכו להזדיין כל הדתיים האלה בשביל משכורת מינימום הוציאו לי את הנשמה הבני זונות חצי שנה חיפשתי עבודה אין לי מקצוע .ברחתי בכיתה ט' מביה"ס . משתדל להיות ישר כמה שאפשר. מצאתי פא ושם עבודות זמניות . חשבתי כבר להתחבר לחבר'ה בשכונה . בסוף נתתי עוד צ'אנס לעולם.

ראיתי את המודעה בדרושים עוד כמה פעמים במשך הזמן "לארגון גדול דרוש צעיר ונמרץ לעבודה בחדר הדואר רצוי דתי" ידעתי שמתקבלים ונעלמים שמה עובדים כמוני . יום אחד אני מקבל מכתב לבית "צופי" מבקשת לדבר איתי בכל זמן שמתאים ומס' טלפון . התקשרתי

הלו "צופי" זה מנשה מה רצית ? ..יש לך זמן לקפוץ למשרד שלי נדבר

מה קרה לא מצאתם עובד לחדר המחורבן שלכם "צופי" ? בבקשה מנשה נדבר כמו בני תרבות יש לי הצעה אחרת בשבילך שתעזור לנו ..לך ולי בנושא .

תגידי אני שומע בטלפון לפני שאני מגיע למשרד המזורגג שלך ..אני שומע נשימות חזקות בצד השני .בטח מחזיקה את עצמה לא להתפרץ עלי .

"צופי" מציעה הצעה מעניינת יהיו כמה שצריך שעות נוספות . אולי סטודנט שיעזור בזמני לחץ .ותנאים סוציאליים . רק שאני אחזור …מסתבר שהייתי עובד הכי טוב בחדר הדפוק שלהם.

חזרתי לעבודה "צופי" מקבלת אותי בחום של "ארטיק קרח" . מסכמים שכל יום בסיום יום עבודה אני עולה אליה למשרד .מספר איך היה ואיך האירגון יכול לעזור . "צופי" היא מסוג המנהלים שנשארים עד מאוחר מאד בעבודה "קוקוהורליק" קוראים לזה.

בשבועות האלה אני עולה למשרד מדברים עם הזמן הדיבורים גם על דברים אחרים ניפתחים. היא נשואה לרב שלומד כל היום .כל הילדים שלה נשואים .היא מוצאת שהעבודה נותנת לה כוחות וטעם לחיים כמו שחשבתי "קוקוהורליקית" .

ערב אחד שנינו הרוסים מהעבודה עשתה לי קפה. נחים מדברים שטויות .אתה לא באמת דתי זה בטוח נכון מנשה ? אני מסורתי אני אומר . איך ידעת ? ..היא צוחקת "יש לך פה מלוכלך" לא חשוב מה תגיד יוצא מלוכלך .

זה הדיבור בדפוק בשכונה אני אומר אף אחד מהחארות אצלינו בשכונה לא חושב שזה מלוכלך .זה רגיל . "צופי" מתפקעת מצחוק .

תגיד משהוא עלי מלוכלך אומרת "צופי" אני לא מאמין מה שהיא רוצה . "צופי" לקח לנו בוחטה של זמן להיות חברים בואי לא נקלקל לנו את החברות . ולמה את רוצה שאני אלכלך עליך ?

ככה אל תשאל נווווו דבר עלי מלוכלך . (מה קרה לה אני חושב ירדה מהפסים הקוקוהורליקית ).

כמה מלוכלך ? אני שואל …..מקסימום אתה הרי לא מפחד מכלום .

מה את רוצה שאני אגיד עליך ? …מה שתרצה תדבר עלי .. מה שעולה לך בראש . "צופי" סוגרת את העיניים יושבת נשענת על הכיסא הראש נשען לאחור . נשארים חברים אחר כך ? …חברים אומרת "צופי"

אך ככה אני אומר – את אחלה שרמוטה העיניים שלך מדהימות אבל קרות כמו ארטיק . את לא שומרת על הגזרה ככה שאת שמנמנה אבל שווה אחלה זיון אין מה להגיד. אני אוהב את השדיים שלך. גדולות ובולטות כמו שאני אוהב . אני מת להכניס את הזיין שלי בניהם . רואה אותך מוצצת אותו עם השפתיים המשגעות שלך. ומבקשת עוד .פותח לך את הרגליים מכניס לך את הזיין שלי מזיין אותך מוציא ונותן לך למצוץ ולהרטיב אותו לפני שאני תוקע אותו סופית מזריע אותך….מספיק מלוכלך אני אומר ?

"צופי" פוקחת את העיניים שלה מסתכלת בי . היית עושה לי את כל הדברים האלה מנשה ?

ביקשת שאני אדבר עליך מלוכלך .סיפרתי לך את כל החלומות שלי . נשארנו חברים "צופי" או שאני הולך הביתה ?

אתה לא הולך לשום הביתה מנשה . מהמקום שאני יושבת ,ואני באה ,לא שומעים דברים כאלה מלוכלכים . אף פעם לא דיברו אלי כך . זה כל כך שונה ..לפעמים אני רוצה לדבר ככה .העבודה כאן והחיים שלי קשים ומלחיצים שאני רוצה להתפוצץ .לדבר פרוע מלוכלך . אנחנו חברים מנשה שזה ישאר ביננו .

את יודעת מה "צופי" כל ערב אני עולה את עושה קפה ולא מתקמצנת גם על עוגיות .

אני יושב ואת פותחת פה מלוכלך על מה שבא לך יהיה כאן שומע אחלה נלהב ,שבכיף יעזור לך . אנחנו צוחקים "זה רעיון מנשה " אני חושבת שזה יעזור ווואוו . תודה על הרעיון .

בשבועות הבאים אני יושב שומע אך "צופי" מלכלכת את הפה שלה על כולם ואני עוזר לה מלמד אותה עוד פנינים . האירגון .המנהלים ,הבעל ,החיים המזויינים שלה . על הילדים הנצלנים הנשואים שלה . על עצמה איזה סודות יוצאים ממנה . הפכנו לחברים קרובים שאני כבר לא מתלונן על העבודה המחורבנת שלי .משתדל להיות הכי טוב בשבילה.

ערב אחד אנחנו יושבים כרגיל קפה מדברים . מה נשמע "צופי" ? הכל טוב ?

שום דבר מזדיין לא טוב אומרת "צופי" אתמול הייתי במקווה המחורבן עשיתי הכל להיות מושכת . והבעל הדפוק הפרימיטיבי אפילו לא בא למיטה לשכב איתי . אתה מבין מנשה אני כבר לא מושכת את ההומו הצבוע. תגיד אני נראית זקנה מקומטת ?

"צופי" אני אומר תגידי כן עכשיו ואני משכיב אותך על השולחן פותח לך את הרגליים ומזיין אותך כמו שלא זיינו אותך בחיים. אמרתי לך כבר פעם .

אי אפשר אומרת "צופי" אני אשת איש . פה מלוכלך אני עוד יכולה לפתוח….לפתוח רגליים לא לבעלי קשה לי זה מאד "אסור" . שתדע ששם עדיין רותח יותר מהעבר. היום אני אכריח את הדפוק לזיין אותי .

אתה לא נשוי עם מי אתה שוכב מנשה ? ..לא משהוא קבוע אני אומר יש איזה גרושה בשכונה שטוב לי איתה לפעמים אני עולה עושה לה טובה . מתפרק מלחצים

בשבועות האחרונים אין זמן אפילו לא עולה בערב לדבר מלוכלך עם "צופי" גם לה אין זמן עוד מעט סוף שנה .הדואר מפוצץ המוח שלי כבר מטומטם מעבודה . יום אחד יורדת "צופי" אלי לחדר הדואר . מנשה יהיה לך זמן היום לשבת איתי ? תעשה מאמץ אני יודעת שקשה …אחלה אני אומר אבל לא לפני שמונה

אני עולה הקפה מוכן יושב מול "צופי" הפנים שלה שונים מאד עצובים . מה קורה כפרה ? אני שואל "צופי" מתפוצצת מבכי חיכתה שאני אגיע החזיקה כל היום ועכשיו כבר מייללת בבכי מחזיקה טישו ביד .

שכחה את עצמה מול בעלה פתחה עליו פה מלוכלך שהאוזניים העדינות שלו הזדעזעו . עזב את הבית לתקופה לא האמין שאשתו השתגעה וירדה מהפסים. חזר רק לעבור לחדר אחר הוא לא יתגרש בגלל הבושה, הילדים והנכדים אבל ניתק מגע איתה לחלוטין . והיא מפחדת אף פעם לא הגיעו למצב כזה בחיים .רבו לפעמים אבל תמיד נגמר בצורה תרבותית.

מה אגיד לך "צופי" נראה לי שמהיום לא תקבלי זין יותר .אני עדיין פתוח להצעות אם בא לך . ואת צריכה שיזיינו אותך הרבה. ראבאק מזה שלא זיינו אותך מספיק קיבלת אומץ לדבר מלוכלך .תחשבי על זה …

מנשה בבקשה זה ממש אסור אני לא יכולה . כמה שאתה צודק תמיד ידעתי שאני מתוסכלת הוא בא לשכב איתי אולי פעם בשבוע .אם הוא בא בכלל .נגמר הזמן שעושים ילדים אז לא צריך .הקדושה שלו מונעת ממנו להתחבר אלי . גועל על הפרצוף שלו חשבתי שמילים מלוכלכות יעזרו לי להתפרק .

איך הוא מזיין "צופי" ?

מאיפה אני יודעת שכבתי רק איתו מאז שאני צעירה ובתולה עד היום 23 שנה .

היית גומרת איתו ? ……שמעתי על אורגזמות אומרת "צופי" לא יודעת . אולי .

איך היית מרגישה עד שהוא היה גומר ? …..מאד נעים הרגשתי נעים מאד אהבתי את התנועה בתוכי.

ראית כוכבים ? התפוצצת ? התכווץ לך הכוס על הזין שלו ?

היה נעים בדרך כלל …..לא שכבנו עם פטיש במיטה אז לא ראיתי כוכבים ..חחח אנחנו צוחקים.

אני כל כך שמחה שיש לי עם מי לדבר מנשה באמת ."צופי" מקנחת את העיניים המדהימות שלה מי היה מתאר לעצמו שנהיה חברים קרובים . ..אנחנו כל כך הפוכים זה מזו.

אמרת את המילה "צופי" אם לא מזדיינים אולי מותר הפוכים זה לזה ..מה את אומרת ?

לא מבינה מה זה אומר ? ….אני מסביר לה 69 ..העיניים שלה נפתחות עושים ככה ? ..בטח אני אומר יש אלף שיטות ליהנות בלי חדירה אם זה מה שמפריע לך .

ספר לי על עוד מבקשת "צופי" …"צופי" כל כך רותחת שהיא רוצה לשמוע הרבה מלוכלך כמו שהיא אומרת. אני יושב מספר לה כל מה שאני יודע מסרטים כחולים .יודע שזה משגע מרתיח אותה …אם הייתי מכניס את היד לתחתון שלה בטח רטובים מנוזלים כמו בכביסה ידנית.

תשמעי "צופי" אני נותן לך את הכתובת שלי איזה יום שישי תחליטי תבואי אלי ..לא רוצה חדירה אז לא תהיה .אני ארגיע את החריץ החם שלך באלף שיטות אחרות מותרות. פעם אחת תרגישי מה זה לגמור . אל תתני תשובה עכשיו רק תודיעי לי מראש שאני אתכונן . "צופי" לא עונה.

עוברים הרבה ימים הרבה עבודה בחדר הדואר. כשאני גומר את היום אני סחוט .ביום חמישי אחה"צ "צופי" יורדת אלי לדאר יש אנשים היא מחכה .נשארים לבד היא לוחשת מנשה יום שישי הבא מתאים ? בשמונה בבוקר ? אחלה אני אומר באדישות בתוכי אני רוקד . תפסתי אותה בסוף אני אומר לעצמי חרדית או לא בתוכה היא זונה כמו כל הנשים .

רצתי לחנות סקס קניתי ויברטור עם הכי שכלולים . עלה הרבה אחלה שווה . לא ישנתי כל הלילה מתוח חושב מתכנן איך אני משגע ל"צופי" את הצורה . מוכרח להטריף אותה שתבא עוד ועוד .רק לא לפשל. בשמונה ועשרה אני רואה סוף סוף מהחלון את הרכב של האירגון עושה סיבובים בשכונה .מחפש חניה חונה הכי קרוב לבית בסוף. "צופי" עולה נשמעת דפיקה בדלת מחכה יעני אדיש .פותח היי "צופי" אני אומר חשבתי שתתחרטי בסוף .הקול של "צופי" רועד בדיוק באוטו שאלתי את עצמי מה אני עושה כאן? זה ממש לא קל לי מנשה. עזבי אותך תרגעי כלום לא יקרה בלי רצון שלך זה לא שווה .זה מנשה כאן החבר הכי שלך

העיניים שלה מתוחות העמידה שלה מבוהלת . "צופי" אני מראה לה את החדר תתפשטי תכנסי מתחת לסדין .החדר חשוך סגרתי את החלונות .אני רחוץ מגולח מריח מיליון דולר .מדבר כמו אחד עם הרבה נסיון אין לי לא הייתה ואין שכנה גרושה .כל החיים עשיתי ביד מול סרטים . מקסימום שילמתי לזונות עם קנדום

עם תחתון אני נכנס למיטה נשכב לידה תסגרי את העיניים את נמצאת רחוק הכל חלום אני לוחש לה מרגיע אותה . מפסיקים ברגע שלא מתאים לך לא קרה כלום שנינו שוכחים מזה נשארים חברים טובים . אני מלטף את גופה בעדינות מרפרף עם האצבעות להרגיל אותה בסופו של דבר רק בעלה נגע בה כל השנים . אני שומע את נשימותיה קצת מהירות "צופי" עירומה לגמרי אני עם האצבע לוחץ לה על השפתיים של הכוס היא נעה בחוסר נוחות . מתרגלת לאט לאצבע שלי נכנסת מזיינת אותה . מוציא את האצבע מורח את הרטיבות שלה על הדגדגן .משפשף משחק מעורר אותו. הרגליים שלה מתקפלות נפתחות מעצמן . שומע אנחות שטוחות מהירות נמוכות "צופי" מתחממת . סיפרתי לה מכין אותה לויברטור .

כשאני מרגיש שהחריץ רטוב אני מקרב את הויברטור דוחף לה אותו בעדינות לכוס .היא מפשקת את הרגליים עוזרת לויברטור להיכנס .אני מדליק אותו הוא רוטט לה בתוך הכוס . "צופי" מתכווצת על הויברטור האנחות מתגברות הגוף שלה נע .הרגליים שלה נסגרות נפתחות הויברטור מטריף אותה. העיניים שלה מתגלגלות למעלה האגן שלה עולה ויורד מזיינת את הויברטור .הידיים שלה יורדות דוחפות את הויברטור לתוכה.

הלוך ושוב .משתגעת ממה שנעשה בתוכה.היא מתחילה ליילל להתאנח אני יושב מולה בין רגליה הפתוחות . הכוס שלה יפיפה שעיר כמו שאני אוהב. שפתיים שמנמנות תפוחות פס כוס מדהים . השדיים שלה גדולות פטמות כהות .בסוף אני שולף את הויברטור מתוך הכוס שלה ודוחף את הזיין שלי נשכב עליה ומזיין אותה. מוצץ את הפטמות שלה בחוזקה מועך את השדיים .אנחנו מזדיינים בטירוף היא איבדה את כל החושים שיכורה מהויברטור .לא יודעת מה קורה איתה .אני בפעם הראשונה בתוך כוס רטוב חם חלקלק בלי קנדום .מזיין ומזיין עד שאני מתכווץ שולח לתוכה את כל הזרע במתחים שהצטברו אצלי שנים.

בסוף נופל נשכב עליה … מצטער שזיינתי אותך שיגעת אותי לא יכולתי יותר .

איזה מטומטמת אני לוחשת "צופי" .בפעם הראשונה אני חשה מה זה אורגזמה נשית . בחיים לא הבנתי. לא הרגשתי את זה .אוי מנשה אני צריכה להודות לך .תודה על ההדרכה מנשה אני כל כך שמחה .בסוף הייתי מתה בלי לדעת מה אישה מרגישה או צריכה להרגיש באמת . כל החיים של הייתי מיוחמת בלי להבין שיש לזה פתרון.. מדהים ..מספק. מנשה… אנחנו יכולים שוב ?

אין בעיה רק אני צריך לנוח קצת ..ווללא הצלחתי אני צועק בתוכי מהיום יש לי אחלה אישה לזיין.

אם תצליח להשחיל לאישה בפעם הראשונה את הזיין שלך ותגמור בתוכה . היא שלך לתמיד .כל העקבות והדאווין שלה נגמר .הכוס שלה חותם על הזיין שלך מקבל אותו לתמיד . מתגעגע אליו. ישמח לקבל אותו שוב. ושוב …תהיה מי שתהיה נשואה רווקה דתיה חילונית . הפעם הראשונה היא החשובה שם צריך להשקיע את כל המאמצים. אחר כך זה בא ממנה מהכוס הרותח בקלות.

היה נפלא מה שהכנסת לי מנשה? …הויברטור אני אומר היית צריכה לקנות כזה מזמן "צופי"

השתגעת אם בעלי היה מוצא את זה .זה היה סוף הנישואין שלנו עם שערורייה כזו שהייתי צריכה לקבור את עצמי באדמה….

האמת קניתי לך אותו במתנה רציתי שתפנקי את עצמך מידי פעם …תשמור עליו כאן אצלך בשבילי מנשה להביא אותו מידי פעם למשרד ?…"צופי" מצחקקת אולי.. זה יהיה מלהיב ומסוכן אם יתפסו אותנו . אבל ממלא אנחנו נשארים בדרך כלל לבד חוץ מהמנקות אתה יודע מה "תביא אותו" העיניים המדהימות שלה זורחות.

מאוחר יותר סיבבתי אותה זיינתי אותה על ארבע .היה חדש לה פעם ראשונה ..מנשה אתה משגע אותיייי צועקת . תזיין אותי חזק "פר הרבעה" שכמותך הפה שלה פולט דיבורים מלוכלכים בכיף. "צופי" השתוללה באותו יום שישי מנסה לסגור פער של 23 שנים. בשבילה הייתי "מלך הזיינים" מה אתם יודעים.

ערב אחד הבאתי את הויברטור למשרד מאוחר בערב "צופי" ישבה בכיסא הגבוה שלי מפסקת את הרגליים בלי תחתונים. על הברכיים מולה .כיוונתי את הויברטור לחריץ שלה . מאמי את קצת יבשה אני אעזור לך . דחפתי את הפה שלי לחור שלה .רציתי לטעום כוס .פעם ראשונה שאני עם הפה בתוך כוס. לא התלהבתי מזה אפילו קצת נרתעתי . אבל הבטחתי והמשכתי מלקק ומוצץ את הדגדגן מפעיל אותו . "צופי" נשענה עם הראש לאחור נותנת לי לעשות מה שאני רוצה .דחפתי את הויברטור מפעיל אותו מחזיק אותו בשבילה. רואה מה זה עושה לכוס היפה שלה. מייללת מתאנחת עד שהורידה את הראש גמרה כמה פעמים. השענתי אותה לשולחן באתי מאחור הכנסתי את הזיין שלי לתוכה אמרתי לכם אחרי פעם ראשונה הכוס שלך חתם עליו לתמיד .. מקבלת אותי בלי פקפוק ובלי יסורי מצפון . החזקתי במותניה משגר לתוכה את כל הדואר שלי .

"צופי" אני מתגרה בה ..עכשיו אני דוחף לך אותו אין לך בעיה מה ?

מנשה בלי נוזל חם שמוזרם לתוכי והחום המתפשט בבטן זה חצי זיון אומרת "צופי" ואני רוצה זיון מלא עם כל התוספות . "צופי" מצחקקת. הפה שלה מקולקל מלוכלך סופית…

לחלק מספר 2, לחלק מספר 3

Loading

3 מחשבות על “שירת צופיה – דיבור מלוכלך – חלק א”

  1. מעולה!!
    לא פחות מזה..

    מגרה בטירוף, והמילים המלוכלכות? סוף!
    מחכה כבר לחלק ב של הסיפור..

    הגב
  2. הפעם זה משהו משהו
    המילים המלוכלכות עושות הרבה

    והנה האשה הדתיה הנשואה שנים רבות ואולי גם סבתא

    התגרתה והבחורה התחילה לחיות

    איזה כייף

    בתקווה שהיא לא תיכנס להריון……..

    הגב
  3. אחלה סיפור אבל מאוד קשה לקריאה בגלל סימני הפיסוק החסרים לא ברור מי אומר מה ומתי מתחיל משפט תודה אבל זה טוב

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן