רעיה – המשפילה! – חלק שלישי

סיפור מאת אשמאי זקן – עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

אחרי סיום התיכון נפרדנו. רעיה לא התגייסה-צבא זה לא היה משהו בשבילה. היא הלכה לעיר הגדולה וכולנו ציפינו לראות אותה על שערי המגזינים, מה שלא קרה. הנחתי שהיא תפשה איזה מיליונר ,קרוב לוודאי מחו"ל , והיא נהנית עכשיו  מהחיים הטובים. אני, אני התגייסתי ,לא תאמינו, לצנחנים, לסיירת . הכי קרבי שיש. היו ימים קשים ויפים, אבל לא על זה אנחנו מדברים, נכון? אז היו בגדוד וגם בחטיבה בנות, הרבה מהן ממש שוות, ולא מעט מהן עברו דרך המיטה שלי.  פק"ציות, סמצב"ציות  , מד"סית ואפילו הקשל"שית.  ואף אחת מהן לא היה לה היכולת לשלוט. כולן רצו זין. כל-כך רצו, שזה היה ממש מגעיל, . חלקן אפילו נתנו לי לזיין להן את התחת ,רק שלא אמנע מהן את הזין. אפילו הקצינה, לא היא לא הזדיינה בתחת ,  אבל היא רדפה לשירותים על ארבע בשביל לרדת לי על הזין. זה היה בדירה שלה בתל-אביב, אחרי לילה של זיונים שהתעוררתי בבוקר כמובן עם זקפה. מה, כל גבר ככה, לא? והיא רק רצתה לרדת לי וגם התחילה למצוץ, אלא שהייתי צריך לשירותים. ואז היא רדפה אחריי ,על ארבע! רק למצוץ לי. מגעיל! כאילו, קצינה שלי, ראבק!

אחרי הצבא זרמתי , כמו כולם לתל אביב. קצת עבודה ,בקטנה כאילו, ולימודים-משפטים וניהול עסקים. מחזרות וזיונים היו גם היו, וגם כאן כולן רק חיפשו זין והיו מוכנות להשפיל את עמן לקבל אותו: מה לא? ללכת על ארבע, להזדיין בתחת , להזדיין בפומבי-רק תגידו. אפילו סטודנטיות ומרצות!  עד שפגשתי את  א' (לא אקרא בשמה –כי אפילו כך גיליתי עליה כבר יותר מדי) א' היתה פרופסורית (היא הקפידה על סיומת נשיית) ונפגשתי אתה בעניין עבודה/תרגיל שנתנה לנו. דיברנו קצת וכנראה התרשמה, כי קבענו בעניין פגישה נוספת בקפטריה ושם היא אמרה לי בצורה ישירה ובוטה: " תראה, קבעתי כבר את הציון שלך-טוב- בלי קשר תשובה שלך כן או לא. בא לי להזדיין אתך, כן או לא?" תראו, היא היתה מבוגרת בשבילי , מעל ארבעים קרובה יותר לחמישים, אבל שמורה היטב. אף פעם לא זיינתי כזו זקנה ,אבל מצאה חן בעיניי הגישה העניינית שלה ,אז אמרתי "כן". אף פעם לא התחרטתי.

סוף סוף מצאתי אישה שאיננה חוששת לשלוט במין! כאילו, אל תטעו, א' לא התעללה בי, לא רמסה אותי ולא השפילה אותי.  היא רק נתנה לי להבין בצורה ברורה שהיא הקובעת ביחסי המין: האם יהיו, כמה יהיו ואיך יהיו. כי היו תנוחות שהיא מאוד אהבה . כך למשל היא מאוד אהבה לרכוב עליי. למען האמת , גם אני נהניתי מזה לא מעט והתנוחה שנהייתה האהובה על שנינו היתה ה"מריצה הפוכה" אסביר: אתם מכירים את תנוחת "המריצה"? אתה אוחז בבחורה בירכיים , כשהיא נשענת בידיים ובזרועות על הרצפה ,וכך מזיין אותה. ניסיתי את התנוחה כמה פעמים, היא מעייפת ולמען האמת תמיד נגמרה כשאני נתקע בתוכה מאחור על הארץ.  טוב, אז ה"מריצה ההפוכה" זה שהיא על הארץ עם העורף והכתפיים ואתה אוחז בתחת שלה וכך מזיין אותה. גם את התנוחה הזו ניסיתי בעבר ,  והיא עוד יותר מעייפת. אז התנוחה שא' ואני אימצנו היתה שאני עם הראש והכתפיים על הארץ , הרגליים והתחת שלי מונחים על המיטה כשהזיין שלי זקור לתקרה וא' רוכבת עליו להנאתה ולסיפוקה. גם אני אוהב את התנוחה הזו שמאפשרת לי לראות את הכוס האדום והלוהט- אופס, סליחה, א' מאוד מקפידה שאדבר על הכוס שלה בלשון נקבה. למען האמת היא צודקת, זה הכי נקבה שיש!- הכוס האדומה ולוהטת שלה נפתחת ובולעת וחולבת את הזין שלי, מטיפה עליו מיצים, והשדיים המלאים שלה קופצים ומתנפנפים והפה נפתח ומגיר ריר בשאגות התאווה שלה-אוי , המראה המחרמן ביותר שאני מכיר. תמיד אני גומר כמו תותח בתנוחה הזו!  לעומת זאת, א' לא אוהבת זיון מאחור, ומתנגדת מאוד לרדת לי . היא אמרה שב זיון מאחור היא מרגישה כבהמה ,ושכל מהותו של הקשר הוא אינטראקציה בין-אישית ,כלומר פנים אל פנים. פתרתי את זה כשקניתי מראה גדולה והצבתי לפני המיטה, וכך היא יכולה לראות אותי מזיין אותה מאחור. לא! לא בתחת! לא הייתי אפילו מעז להעלות אפשרות כזו על דל מחשבתי!  לעומת זה היא אף פעם לא הסכימה למצוץ לי, למרות שהיא מאוד אהבה לרכוב על הפנים שלי. פעם היא גמרה על הפנים שלי שלוש פעמים רצוף! אבל לרדת לי-זה לא. היא אומרת שזו תנוחה משפילה ,מצב שמעמיד את אותי, כאילו, לשליט עליה.

היא גם הראתה לי בברור שזיון איתי זה טוב ונעים-אבל לא הכי חשוב. מה שחשוב זו העבודה שלה . לפעמים אפילו באמצע זיון ,כשמגיע טלפון מקולגה בענייני המחקר שלה, היא מפסיקה באמצע הזיון ופונה למחקר, כאילו כלום. כשהיא עסוקה במחקר, ונורא בא לי, אני יכול לזחול ערום, עם הזין עומד בחוץ ולנשק לה את הרגליים שעות-זה לא מזיז לה. היא תמיד קודם-כל גומרת את המאמר ,או מה שהיא עושה . פעם ממש התרפסתי ככה חצי שעה על השעון  בלי שהיא תתייחס בכלל!

טוב, היחסים בינינו נמשכים כבר חודשים. כאילו, היא לא מרשה לי לקחת יותר קורסים שלה באוניברסיטה, וניתקה אתי כל קשר אקדמי, אבל כולם התפלאו שאני מחזיק איתה כל-כך הרבה זמן. הם אמרו שבדרך כלל היא משתמשת וזורקת את הצעירים שהיא מזיינת תוך שלושה ימים או שלושה שבועות לכל יותר. אני איתה כבר שישה חודשים, וככל שתלוי בי , שיימשך לתמיד.  אז טוב , למרות שאני שפוט של א' ומת עליה, זה לא אומר שאני לא מחפש ,וגם מוצא, סטוצים אחרים בעיר.

אז יום אחד אני יושב לי בבית קפה בנמל, נהנה מהסביבה ואורב לכוסיות, ואז נכנסת לקפה כוסית על. כאילו , היא היתה עם גזרה פשוט מדהימה ,סקסית בטירוף וזה הכל עטוף בחליפה מחויטת , לא טייטס "דפוק אותי" , כמו רוב הבחורות הצעירות , אפילו לא בג'ינס-כמו אלו שמחשיבות את עצמן יותר מתוחכמות. ממש יוקרתית. הסתכלתי על הפרצוף-אם יש מצב וכזה, וזיהיתי! רעיה!! צעקתי , יחד אתה,  כשהיא זיהתה אותי. קמנו והתחבקנו והתנשקנו-כמו אחים אבודים. בהמשך , כשישבנו על משקה , שאלתי אותה לאן היא לעלמה, כי חיכינו, כל העיירה, שהיא תהיה דוגמנית על. אז היא אמרה לי בלחש : " לך אספר ,אבל תשמור את זה בסוד".  מסתבר שהיא נהיתה למדאם, כלומר גבירה בסאדו מאזו. כאילו, את השם שלה היא שינתה ל "רגינה" כי ,כך היא אמרה, רגינה זה מלכה , והיא עושה סשנים של סקס עם שליטה ,יענו מלכה  של הגברים הסוטים שבאים אליה. היא אמרה שיש בזה כסף טוב, ו"הרי אתה יודע שאני שליטה מטבעי"  טוב, אז יצא מפה לשם שהיא מוכנה לעשות לי טובה ולקבל אותי חינם : " לזכר הימים הטובים שלנו" אבל שחלילה לא אפיץ את זה , כי זה " יפגע לה במוניטין!"

בשעה היעודה התייצבתי במרתף בדרום העיר. פתחו לי את הדלת שתי נערות, לבושות ,ואולי נכון יותר לומר חשופות, בבגדי גוף לטקס שחורים  עם כוס חשופה , ואחרי שווידאו שאני מוזמן הורו לי להתפשט. הן הסבירו לי שמרגע זה ואילך אני פונה אל כל נקבה במכון בתור "גברתי" , ולמלכה רגינה עצמה רק בתור "הוד מעלתך". כל ז=מן השהות שלי במכון אלך רק על ארבע ,עירום ושלא אעיז לעשות כל מעשה ללא רשות. אחר כך הצליפו לי חזק על התחת בשוטים מבד ,רתמו קולר לצווארי והוליכו אותי ככלב לחדרה של המלכה-"לפי דרישתתה המפורשת, ושאדע לי שזו זכות גדןלה!"  כן, ושאם הככאבים יחרגו ממה שהיצור הבזוי כמוני יכול לסבול,שאצעק "יחזקאל "-זה השם שלי, למרות שכולם קוראים לי חזי- ואז יפסיקו את ההכאבה.

רעיה/רגינה ישר סטרה לי על פניי וציוותה עליי לא להסתכל לה בעיניים. אחר כך היא ועוזרתה קשרו לי את הזין והביצים במין מלחציים כאלה ,והתחילו להצליף בי בשוטים ,מבד לא העור, אז זה לא כאב כל-כך. גם על הזין והביצים הן הצליפו- זה היה יותר מחרמן מכואב, אז הזין שלי כל הזמן נעמד. בכל פעם שהוא נעמד,  רגינה הצליפה עליו במקל ,שולחת גל כאב לביצים ומורידה אותו-עד שבסוף, כעבור דקות ארוכות של הצלפות שאיכשהו בכל זאת הצטבר לפסי כאב על הגב, לא יכולתי עוד להתאפק והתזתי וגמרתי שם, על הרצפה . רגינה /רעיה צרחה עליי , שמה אני חושב לי, מי הרשה לי לגמור ושאלקק מיד! את כל הלכלוך שהשארתי . ליקקתי בשקידה וכשגמרתי , היא הכניסה לי בעיטה ישר בביצים שקיפלה אותי על הארץ. כשהייתי מקופל על הארץ, היא הורידה לי את המלחציים , השכיבה אותי על הגב ואזקה אותי בידיים וברגליים. כשהתחלתי לחזור לעצמי , רגינה פנתה אליי ואמרה: "כלב, שלא תחשוב שזה מספיק שניקית את הזוהמה שלך. עכשיו אתה צריך לקבל עונש שגמרת בלי רשות ממני" והתחילה להצליף לי על הזין והביצים. זה מה-זה העמיד לי את הזין! גנחתי מרוב תאווה אבל כל פעם שנראה לה שאני נהנה יותר מדי , היא בעטה לי בביצים ,וקיפלה את הזין. ככה נמשך איזה זמן ואז היא אמרה " אני רואה שאתה מתקשה להתאפק . צריך למנוע ממך לגמור! ולקחה נר גדול ,תפסה את הין שלי ביד וטפטפה עליו שעווה מהנר , עד שכיסתה את כולו ,כולל בתוך החריץ , סותם את החור. כן, זה בהחלט כאב והפחיד, למען האמת. אבל היא לא הסתפקה בזה . היא הפקידה אותי בידי העוזרות שלה ,וצוותה עליהן להצליף בי ברצועות ,מעין חגורות עור. זה כבר ממש כאב.  מדי פעם, כשהזין שלי נמתח עד להתפוצץ,  הן הצליפו לי גם על הביצים ,וברק הכאב משם הוריד אותו לכמה דקות.  מה אני יכול לומר? המראה של העוזרות/בנות /שטנות האלה ,עם הכוסים החשופות שלהן מתחת לבגדי הלטקס המבריקים , ממש לא יכולתי להתאפק. אחרי שהן התעללו בי מספיק לטעמן- הגב והתחת שלי , כמו שראיתי בראי, היו אדומים לוהטים- הן רכבו עליי , יחד שתיהן,  לחדר של המלכה רגינה, תוך שהן תוקעות את עקבי הסטילטו שלהן בצלעותיי ובביצים שלי.

רגינה/רעיה הסתכלה עליי במבט מלא בוז, ואמרה: " אני רואה שאתה נהנה מהצלפות. נראה איך אתה נהנה מזין בתחת!"  … ועוד לפני שהספקתי לחשוב ולהתכונן, היא הכניסה לי בעיטה בביצים שגרמה לי להתקפל וחשוב רק עליהן . עד שהתאוששתי, היא היתה חגורה בסטרפאון ענק ושחור (טוב לא ממש ענק, לא יותר גדול מהזין שלי, אבל באותו מצב הוא נראה לי ענק) וצרחה עליי "תעמוד על ארבע, כלב!" כשנעמדתי על ארבע הרגשתי גל כאב , כמו ברק, כשהיא תקעה את הזין פלסטיק הזה בתוכי , בטראך , עד העומק! ועוד ,ועוד. צרחתי מכאבים  ובכיתי מהשפלה אבל היא המשיכה לזיין אותי בקצב הולך ומתגבר כשההתנשמויות שלה הולכות וגוברות, הולכות ונהיות קולניות . אוי , כמה שזה חירמן אותי! והלחץ על הפרוסטטה שלי! הלחץ בביצים שלי גבר ונהייה מעיק וביקשתי רשות מהגבירה רגינה לגמור  ,אבל היא רק צרחה :" תתאפק, כלב מסריח!"  ברוסית,  מה שמראה שהיא כבר היתה ממש חמה ולא כל-כך שלטה על הלשון שלה, וקצב הזיון שלה גבר עוד ועוד ונהייה ממש מטורף , והנשימות הפכו לגניחות. צרחתי , ממש התחננתי : "המלכה רגינה, אני לא יכול יותר,  תני לי לגמור !! אוי!" שנינו התפוצצנו ביחד . אצלי, מרוב לחץ, הפקק של השעווה עף מהזין שלי כמו טיל,  והתזתי כזה מטח ,שלא ראיתי אף פעם1 את כל החדר הכתמתי , ארבעה מטרים! וגם את הפרצוף שלי ואת הבטן והכל! גם רגינה כגמרה, שלא תגיד שלא שמעתי היטב את הצווחות שלה!

אחריי שנרגעתי ,וליקקתי היטב את כל החדר- כי כמו שאמרתי ,לכלכתי את כולו- רגינה אמרה :" טוב , ראינו שאתה אוהב לאכול בתחת. אתה בטח גם אוהב לאכול זין בפה , קח!"  היא קילפה מעל הזין את הקונדום שהיא שמה קודם , שהיה כולו מכוסה בחארה , והצמידה לי את זין הפלסטיק לפה. אוף! כמה שהוא הסריח! ניסיתי להתנגד, אבל היא פשוט הרימה לי את הראש למעלה וסתמה לי את האף עד שלא היתה לי ברירה ופתחתי את הפה ואז תקעה את הזין המסריח שלה לתוכו . דמעות ממש זלגו מעיניי כשכמעט נחנקתי כשהוא כולו נתקע לי בגרון! אבל היא המשיכה לזיין אותי בגרון, עמוק בתוכו , בלי להתחשב בכלל . לקח לי כמה דקות של כמעט  להיחנק עד שלמדתי את הטריק לבלוע את הזין… והקצב של הזיון שלה שוב גבר ונראה לי שהיא הולכת לגמור עוד פעם. אני, לא תאמינו, גם כן!  לא היה לי מספיק חומר בביצים ,אבל מה-זה עמד לי , כמו תותח עמד לי , כמעט נקרע לי העור על הזין . כשהיא גמרה לי בגרון. ממש התפוצצתי ,אפילו שלא היה לי עם מה… מה אגיד לכם ,זה היה הדבר הכי משפיל שעברתי בחיים שלי…..

אחריי הזיון רגינה/רעיה נחה , נרגעה , נתנה לי מפתח ביד וכתובת –,סירקין 13, קומה שלישית" – ושילחה אותי.  הגעתי לבית שלה מטושטש לגמרי. ישר התקלחתי ונפלתי למיטה.

 

באמצע הלילה ,או, נכון יותר, בשעות לפנות בוקר, רעיה העירה אותי . אני אומר לכם, היא ממש מכונת מין ,האישה הזאת! אחרי כל הלילה של המכון שלה היא היתה עוד מה-זה חמה ולוהטת ו"לזכר הימים הטובים שלנו" היא זיינה אותי, וואו! אני חששתי קצת שהיא תביא את הזין שלה מהפלסטיק, אבל לא, היא רכבה עליי א נטורל , כמו שאומרים, אבל  מה-זה רכבה! על הפרצוף ועל הזין ,קדימה ואחורה ,באיזה מרץ ואיזו התלהבות! היא גמרה לפחות שלוש פעמים ואפילו אותי היא הביאה לגמור פעמיים! אתם חושבים שזה הספיק לה?! אז לא! אחרי שאני צנחתי ,הרוג ומסופק עד קצה היכולת, היא תפשה את הזין המדולדל שלי, ואמרה "נדמה לי שלא מצצתי לך אף פעם. לפחות אני לא זוכרת את הטעם שלך. אווו! אתה דווקא טעים מאוד!" זה כשהיא ליקקה וירדה ומצה לי את הזין. אני אומר לכם, מציצה כזו לא קיבלתי מימיי!  היא ליקקה בבת אחת את כל הזין ,מסביב לכיפה ואפילו את הביצים-אני ממש לא יודע איך היא עשתה את זה, אבל תוך שניית עמד לי שוב כמו תורן. אז תקעתי אותה, כמו שהיא ביקשה ,מלמעלה, מלמטה , מהצדדים ובסוף גם מאחור. גמרתי כמו משוגע ,וגם היא. אני אומר לכם ,זיון כזה , זה פעם בחיים! אבל מה, קצת יצאתי מאוכזב מרעיה. נכון שהיא זיון לא נורמלי ,אבל איפה השליטה החלומית שלי? מסתבר שהיא שליטה רק כשממש מבקשים ממנה, אפילו משלמים לה הרבה כסף בשביל זה. ככה, בחיים, היא בחורה שמחפשת זין, כמו כולן..

התעוררתי רק בצהריים. הפסדתי כבר את הלימודים של אותו יום, אבל לא נורא, אפשר תמיד להשלים, יש תמיד בנות שישמחו לתת לי את הרשימות שלהן. מה שכן, כמעט איחרתי למפגש עם א' ,ואת זה לא רציתי להפסיד. בדרך אליה הרהרתי ביום שעבר עליי: זה היה יום ממש מטורף. לא היה לי יום זיונים כזה. גמרתי כל-כך הרבה פעמים –יותר ממה שאי-פעם. אפילו לא חשבת שאפשר  לגמור כל-כך הרבה פעמים… מצד שני, יצאת י מה-זה פרוורט! כאילו, שאני מתגרה מזה שמענים אותי ושמשפילים אותי, שאני אוהב שמזיינים אותי בתחת והכי גרוע שאני ממש גומר מלמצוץ זין!  למרות שזו היתה החוויה הכי משפילה בחיי! ! אני ממש מגעיל את עצמי…..

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן