קרקס של שוטים

בשוטטות ברשת בשנים האחרונות נתקלתי בהרבה גברים ולאחר היכרות שטחית בצ’ט או התכתבות שלחנו אחד לשנייה תמונות. תמיד השתעשעתי מהעובדה שאנשים מגזימים בתיאור המראה החיצוני שלהם או פשוט מנותקים מהמציאות.

תמיד נדהמתי מעודף הביטחון העצמי שיש אצל אנשים ותהיתי האם אני צנועה מדי ולא מעריכה את עצמי? תמונות שקיבלתי גרמו לי לשעשוע לעיתים לשעשוע רק אך לעיתים יותר מידי קרובות גם לזעזוע עמוק. אחרי כל מיני התנסויות וחוויות גיליתי שקוביות בבטן לא מרשימות אותי כמו שחשבתי. החוויות הן מה שהשאירו לי טעם טוב ודוגמנים מסוקסים לא בהכרח סיפקו את הסחורה שחיפשתי . לעיתים תהיתי אם הנתונים הטבעיים שלהם ועודף הטיפוח העצמי גורם לאנשים הללו לאגוצנטריות  במיוחד כשמדובר בסקס ועינוג הפרטנרית.

 היום, כשאני יודעת מה אני רוצה זה לא אתגר גדול למצוא לעצמי צעצוע אחד או שנים שישעשעו אותי. האינטרנט מלא בכאלו, שולטים ונשלטים כאחד שיכולים לשעשע אותי.

 זה היה די פשוט, אפילו יותר מדי קל. הכרתי את שני הגורים באתר לחילופי זוגות. בחרתי אותם לאחר היכרות שטחית והחלפת מספר הודעות

קבעתי עם כל אחד מהם לחוד לקפה במקום ציבורי. אני חייבת להודות שנדהמתי מההבדל המאוד משמעותי בין התמונות והתיאורים שהם מסרו על עצמם, בין התמונות ששלחו לבין הדמות שישבה מולי ושתתה איתי קפה. גברים ממוצעים ביותר.

מבחינתי לא הייתה דחיפות אך גברים כגברים רצו הכל מהר. כמו כל גבר ממוצע הם נראו מיוחמים ולהוטים להכניס אותי למיטה דבר שהגעיל אותי אך כמובן לא הפתיע אותי. רציתי לשחק איתם בדרך שלי ודאגתי שידעו זאת למרות שפלירטטי איתם כמו זנזונת ממוצעת. שלחתי להם תמונות קינקיות ודיברתי איתם בווטס אפ באופן תמידי. מצאתי בזה משהו משעשע ומגרה.

אהבתי לפתוח את הבוקר עם תמונה של שפתי הכוס שלי. הייתי שולחת אותה ״למאהב״ המיוחם ומחרמנת אותו לאורך כל היום במהלך העבודה. כך נהניתי מחיזורים  בלתי פוסקים במהלך היום וכמובן גם מלחלוחית נעימה ותמידית שנמרחה על התחתונים שלי .

אני חושבת שאין תחושה יותר נעימה מלהרגיש מחוזרת אפילו אם זה זנותי ורדוד. לאט לאט חשפתי בפניהם את הפנטזיות שלי, פנטזיות  של שליטה בגבר, פנטזיות בהם אני הנסיכה והם הצעצועים שלי. סיפרתי בפני כל אחד מהם על השאיפה שלי לעשות מפגש משולש עם עוד זכר ובדקתי כמה רחוק הם ילכו אחרי המשחקים שלי. הם כמובן נקטו עמדה מאצ'ואיסטית והססנית. ידעתי שעלי לרכך אותם, הרי כשרק התחלנו הם טענו שיזרמו עם הכל. הקפדתי להישאר בדמות של נסיכה מפונקת ותינוקית שצריכה המון צומי ויחס.

במפגש קפה השני שהיה לי עם כל אחד ישבנו באוטו והתנשקנו. עשינו אחד לשנייה ביד והתחבקנו באוטו כשהגשם הכה על השמשה. זה היה שגרתי ודוחה כל כך. כל כך ונילי דבילי שכזה אבל רציתי להתקרב אליהם קצת יוצר וזאת היתה הדרך. הרגשתי כזאת זנותית שאני מדברת עם שני גברים בו זמנית ואפילו נפגשת איתם. המפגשים הרגישו כל כך בנאליים. אני מניחה שאם לא הייתי חדורת מוטיבציה בתוכנית שלי אז הייתי זונחת את שני הקופיפים המיוחמים האלו ברגע. אבל הייתה לי מטרה רציתי לשחק וכמו ילדה מפונקת ועקשנית הובלתי אותם ליעדם. המשכתי להלהיט אותם עלי וחשפתי בפני כל אחד את הרצון שלי להיפגש עם ״ידיד״. כששאלו לקצת יותר פרטים התוודיתי וסיפרתי עד כמה אני מופקרת ונפגשת עם גברים מהרשת. חשפתי בפניהם את הרצון שלי לעשות קרקס לוהט בצימר. גוללתי בפניהם סיפור שלם, פנטזיה כזאת שבה אני נסיכה מפונקת והם הצעצועים שלי. צעצועים שעושים כל מה שאני רוצה ומפנקים אותי ללא הרף. הם כנראה שמעו את מה שרצו וזרמו על ההזדמנות הנהדרת ״לזיין אותי״.

 קבענו מפגש משולש במהירות.

 בימים שנותרו עד למפגש המיוחל פתחתי קבוצת ווטס אפ משותפת לשלושתנו בכדי שנוכל לחלוק סודות ופנטזיות. לשני הניאנדרטליים כמובן היה להיפתח אחד מול השני אז דאגתי למשוך את השיחות ולתבל אותם. שלחתי להם תמונות ותיאורים שלא משאירים מקום לדמיון. זה די עשה את העבודה והם התקדמו בשיתוף הפעולה המשולש אבל עדיין היו עצורים מעט.

מתי שהוא זרקתי את הרעיון לקשור אותם כמו כלבלבים ולנצל אותם. חששתי מההססנות שלהם במילוי התפקיד המיוחל אז קבעתי לקפה משותף בחוף הים. חוף הים בחורף זה דבר נהדר. המקום שומם לגמרי. ארגנתי פיקניק קטן כדי לשבור את הקרח. ביקשתי מהזכרים שיביאו לנסיכה שלהם פינוקים ובירה. הגעתי לחניון קצת לפני השעה היעודה לבשתי שמלה קטנה וזנותית, מעליה מעיל חמים וסגרתי עם נעלי עקב עם גובה בלתי אפשרי למרות שידעתי שאין לי סיכוי להתמודד עם חול הים .התחתונים שלי היו רטובים מהמחשבות שרצו לי בראש והרוח הקרירה ליטפה את ירכי החשופות.

עמדתי והבטתי על הים כשהראשון הגיע. בני החנה את האוטו שלו ליד שלי ויצא מהאוטו. בדיוק כמו שתכננתי הוא נותר המום מהמראה שלי וכדי לחסל אותו סופית הגשתי לו את גב כף ידי לנישוק ואז מיד נצמדנו לנשיקה לוהטת. תוך כדי החלפת הנוזלים שמעתי מכונית נוספת עוצרת לידיינו. שמעתי את הנהג יוצא, ספרתי בראש עד חמש ובתנועה אחת התנתקתי מבני ותפסתי את גיל לנשיקה עמוקה ארוכה. ראיתי את הפנטזיה שלי מתחילה להתממש כשקפצתי מאחד לשני דואגת להחדיר את לשוני עמוק ולתת להם לטעום אחד את השני.

 כשסיימנו להתלקק ערכתי היכרות רשמית בין הגברים. נעמדתי לי באמצע מחבקת אחד בכל יד ושאלתי אם מתאים להם לרדת לחוף הים. הם כמובן הנהנו בהסכמה והודעתי להם שאו שאני מורידה את העקבים הסקסיים או שהם נושאים אותי על כפיים. היה לי ברור שזה יהיה מראה מגוחך ואין סיכוי שזה יקרה אך רציתי לראות את תגובתם. אבל בעצם למה לא? . שניהם כמובן קפצו ואמרו שישמחו לשאת אותי לאן שרק אבחר. חייכתי אליהם והרבה יותר אל עצמי. בני נשא אותי בזרועותיו וגיל לקח את סל הפיקניק ומגפי העקב שלי. אחרי שגיל פרש את המחצלת בני הוריד אותי בעדינות לידו ושניהם הוזמנו להתחיל לעבוד. האחד התנפל על פני וליקק את שפתי ברכות בעוד השני מלטף אותי לכל אורך גופי. הרגשתי כאילו אני באורגיה זנותית ורדודה, ידעתי שזה הזמן לקחת את המושכות לידי ולהתחיל להשתמש בהגברים. שהרי כשהם הכי מחורמנים הם  מוכנים לעשות כל דבר.

הרחקתי אותם מעט ממני ושאלתי אותם מה הם חושבים על צבע של הלק בציפורניי רגלי? סיפרתי להם שיום לפני זה הייתי אצל פדיקוריסטית ושהתלבטתי המון איזה צבע לעשות ושבסוף בחרתי למרוח צבע ורוד סוכריה עם נצנצים.הם הביטו עלי המומים והנהנו כמובן שזה יפה. הסברתי להם שזה גם טעים ושאני אוהבת שעושים לי נעים ברגליים. שאלתי את בני אם הוא רוצה לטעום והוא כמובן ירד בנשיקות רכות מהשפתיים שלי עד לכפות רגלי. כשלבסוף הגיע החל למצוץ את האצבעות המטופחות. עצמתי את עיני וגרגרתי בהנאה בזמן שגיל ממשיך ללטף אותי. בני העביר את לשונו שלו בין האצבעות , חייך ושאל אותי אם אני זוכרת שאנחנו על חוף הים וזה מקום ציבורי? הסכמתי וצחקקתי בטיפשות . ביקשתי מגיל שיפתח לנו בירות ונשנושים.

שתינו בירות והגברים עישנו. שאלתי אותם מה הם הביאו לנשנש וגיל הוציא צנצנת עם קרם. הוא הסביר שזו עוגת טירמיסו  והפנטזיה שלו זה לטבול את הזין ושאני אלקק עד שאחנק מהזין בגרון. נתתי בו מבט כועס ואמרתי לו בטון ילדותי וזועף שהוא יכול להמשיך לפנטז ושעכשיו אני רוצה שיאכיל אותי ואת בני. גיל שלף כפית חד פעמית ונתן לי לטעום. העוגה הייתה באמת איכותית ונתתי לראשי ליפול אחורה בזמן שאני מתענגת על הטעמים. בני כנראה ראה את זה כהזמנה והחל ללקק לי את הצוואר. חייכת אליו ואמרתי לו שהוא מלקק מעולה ואני רוצה לראות עוד.אמרתי לגיל שיעמיס על האצבעות שלו מהטירמיסו האלוהי ויגיש לבני ללקק. הם צחקו ואמרו לי שאני מגזימה. בטון ילדותי התעקשתי שאני רוצה לראות אותם עושים את זה.

גיל דחף שלוש אצבעות לצנצנת והעמיס כמות קרם על קצות האצבעות, לחשתי לבני באוזן בטון מגורה ומפתה שאני משתוקקת שיעשה זאת בשבילי ושזה מחרמן אותי רצח. הוספתי שאם ישחק במשחקים שלי אתן לו אולי להרגיש כמה אני רטובה. בני התחיל ללקק את האצבעות של גיל עם עיניים עצומות. אולי מעונג או שאולי לא רצה לראות את יד הגבר האחר שהוא מלקק. ליטפתי לו את המפשעה והזין הזדקר ואיים לפרוץ. ליקקתי לו באוזן ולחשתי לו שיעצום את עיניים ויתמסר לעונג שבליקוק. המשכתי ללטף את הזין מעבר למכנס והבטתי עליו מתמסר ויונק את הקרם העשיר מאצבעותיו של גיל.

גיל נותר המום כששאלתי אותו אם הוא רוצה לראות מה זה עשה לבני? פתחתי את הכפתור במכנסיו של בני והוא קיטר שאנחנו בחוף הים וזה מקום ציבורי. אחזתי בראשו ודחפתי אותו על האצבעות בעודי מסננת בקול ארסי וילדותי שאין אף אחד בחוף הים כי זה דצמבר וקר כאן למות.

שלפתי את איברו הזקור של בני החוצה וליטפתי אותו. אמרתי לגיל שעכשיו תורו לטעום מהעוגה. גיל הביט בי באימה כשמרחתי עוגה על הזין של בני. נישקתי את גיל ואמרתי לו שעכשיו שנינו נאכל עוגה ביחד. התנשקנו וליקקנו קרם מהזין הענק של בני. הקשבתי לאנחות הגרוניות של בני שנהנה והשארתי את גיל לבד עם הזין. גיל המשיך למצוץ את הזין וללטף את האשכים בעדינות.

פתחתי את הרוכסן המכנס של גיל וזין מזדקר נוסף פרץ מולי. צחקקתי ואמרתי להם שאני שמחה שהם מתרגשים כל כך מהסיטואציה ושזה משמח אותי שהם מתגרים אחד מהשני. הם עמדו נבוכים ומבולבלים והתחילו לקטר שהם מתים לזיין אותי. אמרתי להם שאם יהיו כלבים צייתניים וטובים אולי אתן להם לשחק לי בפושפוש עם הבולבול שלהם אבל בינתיים הם צריכים לשעשע אותי ולעשות מה שאני רוצה.

הם הביטו עלי כעוסים וממורמרים עד ששאלתי אותם מי רוצה להכניס לי אצבע לכוס כדי לראות כמה שימח אותי מה שהם עשו? שניהם התחילו להתחנן ולהגיד אני אני אני…. נשכבתי ביניהם, גיל הוריד לי את תחתוני התחרה והחל לרחרח את ריח הייחום שלי. לקחתי מגיל את התחתונים והצמדתי אותם לפניו של בני.  צחקקתי ואמרתי לו שכדאי שיריח טוב טוב ויזכור את הריח וכי עוד מעט הוא יצטרך למצוא אותי כלב גישוש. שלושתינו צחקנו ובני ירד אל בין ירכי וליקק ברכות את שפתי החיצוניות. הוא דחף אצבע עדינות לכוס הנוטף שלי ונשאב לתוך החמימות הרטובה. אצבע נוספת נדחקה פנימה ושתיהן ריקדו להן, מלהיטות אותי מבפנים.

התנשקתי עם גיל שהתחיל לקטר שעכשיו תורו גם להרגיש מה קורה לי בין הרגליים. ביקשתי מבני שיגיש לגיל לטעום את האצבע.  גיל נתן בי מבט כעוס אך ליקק את הנוזלים מאצבעותיו של בני. כמובן שדאגתי לשפשף לו את הזין ולומר לו שהוא כלבלב נאמן. בני ירד חזרה אל הכוס,  מלקק את הדגדגן בזמן ששלוש אצבעות חפרו לי בכוס. כך עם זין ביד וטיפול מלכותי לכוס התפוצצתי ביללות חנוקות לשרשרת אורגזמות.

פנים הירכיים שלי היה רטוב מכל הנוזלים שנטפו ממני וקראתי לגיל שיבוא לנקות. משכתי את בני אלי וליקקתי את פניו. הוא היה רטוב ממיציי התאווה שלי ושפתיו היו נפוחות מעט. אהבתי את הטעם שלי עליו. נשאבנו לנשיקות לוהטות בזמן שהלשון של גיל חקרה את קפלי הכוס שלי והביאה עוד ועוד גלי עונג נוספים. משכתי את גיל אלי והתנשקנו שלושתנו. בני ליקק יחד איתי את המיצים שנטפו מפניו של גיל. הצמדתי את הגברים לנשיקה לוהטת וליטפתי את זרגיהם תוך כדי. אמרתי להם שזה נורא יפה ושהם לומדים איך לרצות את המלכה שמאוד מרוצה ומגורה. הוספתי שאני חושבת שאפילו אתן להם לגמור. ביקשתי מהזוג המיוחם לשפשף את הזין על הירכיים שלי כדי שישפריצו יחדיו על שפתי הכוס החיצוניות, הוספתי שאני דורשת לראות כמה זרע הם פולטים. לא עברה יותר מדקה וכל אחד מהם שחרר מטח זרע ריחני וחמים על הכוס שלי.

הבטתי בפליאה על הכמות ושאלתי אותם כמה זמן הם לא גמרו? שניהם סיפרו שגמרו רק אתמול בערב בגלל ההתרגשות מהמפגש. הסברתי להם שאם הם רוצים לרצות את המלכה שלהם אסור להם לגמור שלושה ימים לפני מפגש. הוספתי ואמרתי שאני חובבת זרע ושאני אבדוק אותם. טבלתי את אצבעות בתוך בלילת הזרע שנמרחה על הכוס שלי וערבבתי אותה עם שני אצבעות. הגשתי לכלבלבים  שינקו ויטעמו אחד את השני. לבסוף נצמדו השניים לנשיקה לוהטת והפעם ללא התערבות מצידי.

התחבקנו שלשתינו על המחצלת בבריזה הקרירה מתחת לשק שינה פתוח שפרשנו על עצמנו. בני פתח לנו עוד בירה ונשארנו עד שכמעט החשיך. התגפפנו בלהט והגברים נגעו אחד בשני, הסברתי להם את הציפיות שלי מכלבלבים שמשרתים גבירה. ידעתי שיש לי עוד עבודה רבה איתם… גורים מטופשים ולא מחונכים

סיפור מאת סינגל שייקר

Loading

מחשבה 1 על “קרקס של שוטים”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן