קמפינג משפחתי – חלק שביעי ואפילוג

כל קשר בין הסיפור למציאות מקרי בהחלט. גילוי עריות אסור על פי חוק.

לחלק הראשון
לחלק השני
לחלק השלישי
לחלק הרביעי
לחלק החמישי
החלק השישי

שי רץ קודם וקפץ לאגם, וקובי מייד אחריו. תמר השתמשה בסולם, ומעיין השתהתה לרגע על קצה המזח.

"עדיף לך לקפוץ", אבא שלה אמר לה.

"את יכולה גם להמשיך לעמוד שם ואנחנו רק נבהה בגוף המושלם שלך", שי הציע.

"כן, רק שהציצים האלה עושים לי לקנא", תמר התלוננה.

"אתם חבורה של מטורפים", מעיין עדיין עיכלה את המצב החדש של המשפחה שלה, נאנחה וקפצה ראש למים, "איזה קור!", היא צעקה כשעלתה מעל פני המים. שי שחה אליה כדי לחמם אותה, חיבק אותה, והם התנשקו בלהט, כשמעיין כורכת את רגליה סביבו, וכמעט שקעו.

"היי! אל תטביע אותה, בן אדם! יש לנו עוד הרבה תכניות בשבילה", תמר צחקה. היא התקרבה אליהם בשחייה, התייצבה מאחורי מעיין, כך שמעיין היתה עכשיו בין שי לתמר, והתחילה שוב לשחק לה בציצי, "בא לי להרגיש אותם שוב".

שי סובב את מעיין ככה שתהיה מול אימה במים, ותמר ניצלה את ההזדמנות כדי לנשק את מעיין, ומעיין התמסרה. היא פתחה את הפה ושלחה את הלשון שלה ללשונה של אמא, והם התנשקו כך במשך שתי דקות בעיניים עצומות, בזמן שהציצי שלהן נמעך אחד על השני.

כשהשפתיים שלהן התנתקו, תמר שאלה "זו נשיקה ראשונה שלך עם אישה?"

"האמת שלא", מעיין ענתה.

"אני לא אשאל אותך עם מי אבל אני כן אשאל כמה רחוק הגעת עם אישה?"

"אין לי בעיה לספר לך עם מי. לא הגעתי רחוק האמת, סתם אני וסופיה רצינו לשגע את הבנים במסיבה אז הורדנו חולצה וחזייה ושיחקנו אחת לשני בציצי לפני כולם. אה, וגם פעם אחת אוננתי איתה ביחד, אבל זה היה בחדר שלי, בלי קהל.". סופיה היתה החברה הכי טובה של מעיין בגרמניה.

"פששש… יפה לך! וטוב לי, כי זה אומר שיש לך עוד לאן להתקדם", תמר חייכה אליה, "רוצה אולי לשחק לי בציצים? זה ישגע את הבנים", היא חייכה אליה.

"כן, לכו על זה, זה ישגע אותנו!", קובי היה שם בצד, שותה בשקיקה כל מילה בשיחה של אשתו וביתו. שתיהן צחקו.

"לכי תרגישי איך עומד לו עכשיו", תמר אמרה לה.

מעיין שחתה אל אביה ועטפה את הזין שלו בידה, "צודקת, אין מה להגיד", היא אמרה, וקובי כמעט גמר רק מהמגע שלה בזין.

מעיין שחתה חזרה אל תמר, שבינתיים נשכבה על גבה וצפה על המים. הפטמות שלה היו זקורות והצביעו לכיוון השמים. מעיין שלחה את ידיה אל שדיה של אימה ומעכה אותם קלות. שי וקובי שחו אליהן כדי שיוכלו לראות מקרוב. הם התמקדו במגע של מעיין, ובאופן שבו הציצי של תמר נמעך וזז בזמן שמעיין התעסקה איתו.

"לא מוצק כמו שלך, הא?", תמר אמרה לה.

"אמא, את חיה בסרט, יש לך ציצי גדול ומדהים"

"תלקקי, אני ממש אוהבת כשמלקקים אותם", תמר הציעה לביתה, ומעיין נענתה והחלה ללקק לאימה את הפיטמה השמאלית, ואז למצוץ, ותמר גנחה מעונג.

"אני תכף גומר פה", שי אמר לאחיו.

"תרגיש איזה נפלא הציצי שלה מרגיש, קובי", תמר אמרה, וקובי התקרב אליה בשחיה מאחורי וחפן לה את השדיים. שי צפה בקובי מועך את השדיים של מעיין, שבתורה מלקקת את השדיים של אימה.

"וואו, הם באמת מושלמים", קובי אמר.

"נראה לי שיהיה לנו יותר קל להמשיך מחוץ למים", תמר אמרה עכשיו כשהיא ראתה שמעיין נהנת מהנגיעות של אביה, ומוכנה גם למצוץ לה את הציצי.

"רעיון טוב", קובי אמר, וארבעתם יצאו מהאגם והלכו יחד למחנה האוהלים.

"תשכבי, מעייני, אמא ואבא רוצים לעשות קצת כיף איתך", אבא שלה אמר לה.

"ומה עם דוד שי?" מעיין שאלה.

"אל תדאגי, יהיו לו הרבה הזדמנויות להצטרף לחגיגה", תמר אמרה.

מעיין הסתכלה על שלושת המבוגרים שהיו איתה, והרגישה בידיים טובות. שי עמד להגיד לה שאם לא נוח לה, אז היא יכולה לסרב, אבל היא דווקא הרגישה מאוד בטוחה עכשיו, ונשכבה על המזרון עם רגליים פתוחות לפני שהוא הספיק להגיד את זה.

"מי קודם?", מעיין שאלה.

"ליידיז פירסט", קובי ענה, והראה לאשתו את הדרך אל בין רגליה של ביתו. תמר נישקה אותו לפני שהתיישבה בין רגליה. היא התקרבה אליה ונישקה אותה בפיה, ומשם ירדה ונישקה אותה בעדינות בצוואר, ואז ליקקה לה אותו, ואחר כך ליקקה אותה בתנוך האוזן, ומעיין התענגה ממגע הלשון שלה. אחר כך תמר לקחה כל שד שלה ביד אחרת ומעכה אותם ביחד ואחד לכיוון השני, ומצצה לה קודם את הפיטמה השמאלית, ומייד אחר כך את הימנית, ומשם ירדה והעבירה לשון לאורך הבטן השטוחה שלה, משתהה בפופיק. שי וקובי עמדו כל אחד מצד אחד של הבנות, צפו בהצגה, והתחילו להביא ביד.

"נראה לי כדאי שתמצצי להם, מעייני, תכיני אותם לאחר כך", תמר אמרה וקמה.

שי ראה את מעיין מסתכלת על הזין שלו, ואז על הזין של אביה. היא התרוממה והתיישבה על הטוסיק, והושיטה יד לזין של שי, משכה אותו אליה. היא התחילה למצוץ לשי במשך כדקה.

בינתיים תמר התמקמה בין רגליה של מעיין, פתחה את שפתי הכוס שלה עם ידיה, והתחילה ללקק לה את המנוש, מלמטה למעלה, שוב ושוב. מעיין התחילה לגנוח, ואז תמר עלתה, לקחה את ידה הפנויה של מעיין, והניחה אותה על הזין של קובי, "תטפלי עכשיו גם באבא", היא הנחתה אותה. מעיין עברה עכשיו למצוץ לאביה, ותמר חזרה לרדת לה.

"תמיד ידעתי שאת זונה מושתנת כמו אמא שלך, רק זין בראש שלך כל היום", קובי ניסה לדבר מלוכלך גם לביתו, והיא הרימה אליו את מבטה וחייכה. הוא הבין שהיא אוהבת את זה והשתגע מהמבט שלה בזמן שהזין שלו בפה שלה. מעיין חזרה עכשיו למצוץ לשי, בזמן שהיא מביאה ביד לאביה, ושי הושיט אצבע לכיוון הטוסיק המורם של תמר והכניס לה אצבע לכוס, מה שיצר סימפוניה של גניחות מצד ארבעתם. מעיין חזרה למצוץ לאביה בזמן שהיא מביאה ביד לשי, ושי הוציא את האצבע מהכוס של תמר, העביר אותה לתחת שלה לטבילה קצרה ואז הוציא וצבט למעיין בפטמה, משך אותה, ואחר כך חפן לה את כל השד.

"אלוהים, את כל כך טעימה, מעיין", תמר אמרה כשהפסיקה לרגע לרדת למעיין, ואז חזרה מייד לעבודה, והפעם היא התמקדה בדגדגן בשילוב עבודת אצבעות, והביאה את הבת שלה לגמור בגניחות קולניות בזמן שהפה שלה עוטף את הזין של אביה.

"אתה חייב לטעום אותה, קובי", תמר נעמדה ואמרה לבעלה, ואז נישקה אותו עם הלשון, מעבירה אליו את מיצי הכוס של ביתו, נותנת לו לטעום אותה בפעם הראשונה.

"צודקת, אני חייב", הוא הוציא את הזין שלו מהפה של מעיין ונשכב בין רגליה, מניח את ידיו על ירכיה הפנימיים ומפסק לה את הרגליים עוד יותר. שי צפה בו. הוא בהתחלה העביר אצבע בין שפתי הכוס שלה, ולאחר מכן החל לינוק לה את הדגדגן.

"אוי, זה טוב, אבא, אני רוצה שתגמיר אותי", היא אמרה תוך כדי גניחה.

"תמצצי", שי כיוון את הזין שלו לפה שלה והכניס, והיא מצצה לשי בזמן שקובי ירד לה.

תמר התכופפה לידה ואמרה לה שזה לא יפה לא לחלוק. מעיין הכניסה והוציאה את הזין של שי עוד שלוש פעמים ואז העבירה אותו והכניסה את הזין שלו לפה של אימה. הן העבירו אותו ביניהן הלוך ושוב, ושי, שצפה בפינג פונג הזה, מאמא לבת, מבת לאמא, כבר לא יכל לעמוד בזה.

הוא תפס לשתיהן בשיער, משך את ראשן לאחור, ושחרר גלונים של שפיך מכוון את הזין לפנים של שתיהן.

"דיי, אבא, זה יותר מידי, אני לא יכולה, סורי אני פשוט הרגע גמרתי", מעיין הרגישה שהאזור רגיש מידי.

"את פשוט צריכה זין בתוכך", תמר אמרה לה, "תזיין אותה, קובי, הגיע הזמן. תזיין אותה כמו שאתה חולם לעשות כבר שנתיים".

"מעיין, את מוכנה?", הוא הרים את ראשו כדי לקבל אישור סופי מביתו.

מעיין כבר הרגישה לגמרי מוכנה, והיא גם היתה על גלולות אז לא היה איכפת לה איפה הוא יגמור. בשלב הזה כבר השתחררו אצלה כל העכבות. היא הבינה שמה שקורה עכשיו ישנה את חייה לנצח, אבל היא רצתה את החיים האלה עם הוריה. היא רצתה לחיות ככה מעכשיו ולשארית חייה.

"מעולם לא הייתי מוכנה למשהו כמו שאני מוכנה לזין שלך עכשיו, אבא", היא אמרה.

קובי לא חיכה יותר. מעיין נשכבה על גבה וקובי התרומם מעליה וכיוון את הזין שלו לפתח הכוס הרטוב שלה. הוא החליק אותו לתוכה בקלות, ותמר הרגישה שזה הדבר הכי נכון בעולם. הוא התחיל לעשות אותה, נכנס ויוצא, ושי ותמר עומדים מעליהם ומסתכלים, כשתמר עם היד בכוס הרטוב שלה, משפשפת.

"עוד, אבא, תזיין אותי, כן, ככה, אבא", קובי פמפם את ביתו, והיא כרכה את רגליה סביבו. הוא הביט בעיניה היפות, ובפניה שהיו עדיין מכוסות בשפיך של אחיו. הוא מעולם לא הרגיש אהבה כזו גדולה לביתו עד אותו רגע. הוא הרגיש שהרגע הזה נועד להיות, שהאהבה הזו נועדה להיות.

תמר ראתה שהזין של שי מתחיל שוב לצמוח, ושלחה אליו את ידה כדי לעזור לו.

"בוא נתהפך, אבא, אני רוצה להיות למעלה", מעיין אמרה.

הם שינו תנוחה ומעיין החלה לדהור על אביה, מגישה אליו את שדיה למציצה.

"תזיין אותי, שי", תמר הרגישה שהיא חייבת גם זין בתוכה, ושי נשכב על גבו לצד אחיו, כשתמר מתיישבת על הזין שלו.

עכשיו תמר רכבה על גיסה, ומעיין רכבה על אביה.

שי תפס את שדיה של תמר ולש אותם. קובי בהה בשדיים של מעיין קופצים עם כל דהירה שלה.

תמר ומעיין הגבירו את קצב הרכיבה, שולטות במהירות ובעוצמה.

"תני לי נשיקה, מעיינוש", תמר אמרה, והן התנשקו קלות תוך כדי הזיון.

"אני גומר!", שי גמר וזה מייד הגמיר גם את קובי, והם שחררו את הזרע שלהם בתוכן.

"גם אני!", מעיין אמרה וגמרה פעמיים, בעוד תמר גמרה פעם אחת.

ארבעתם התנשפו בכבדות, ולמעיין היתה קצת סחרחורת משתי האורגזמות הרצופות.

"לזה אני קורא קמפינג משפחתי!", קובי אמר, וכולם צחקו בקול גדול.

כולם הזיעו בטירוף, ומעיין הציעה שיכנסו שוב לאגם. לאחר טבילה קצרה הם חזרו למחנה האוהלים ותמר הציעה שישארו ערומים לפחות עד שילכו לישון. כולם הסכימו כמובן. בערב שי וקובי הדליקו את המדורה, והבנות הכינו ארוחת ערב. בלילה, כולם ישנו באוהל של קובי ותמר. זוגות זוגות בתנוחת כפיות, רק בהרכבים חדשים. אב וביתו, גיס וגיסתו. קובי התלבט אם לנסות לזיין שוב את מעיין לפני שהוא הולך לישון, הוא רצה לזיין אותה בתחת, אבל הוא היה מותש מידי ונרדם לפני שהספיק להוציא לפועל את הרעיון.



אפילוג

בבוקר קובי חיבק את מעיין בתנוחת כפיות, ממשש את כולה, ומעיין ניצלה את זיקפת הבוקר שלו וכיוונה מיוזמתה את הזין שלו לתחת אחרי שהיא מרחה לו ולעצמה קרם הגנה לסיכוך. גם תמר ושי הספיקו להזדיין לפני שהם התחילו בקיפול המחנה, וחזרו הביתה.

באותו ערב תמר וקובי דיברו עם ביתם, ושלושתם החליטו להמשיך בקשר המיני בינהם. מעיין עברה לישון איתם במיטה. לפעמים הם עשו סקס מלא אהבה, רוך ותשוקה, ולפעמים סקס קשוח ואגרסיבי, כשקובי מתייחס לשתיהן כשפחות המין שלו. הכל בהסכמה מראש וכבוד. היו ימים שהוא הורה להן פשוט לשרת אותו בעירום, או לשכב אחת עם השניה אל מול עיניו הצופות. הוא הכי אהב לראות אותן מזיינות אחת את השניה עם סטרפ-און. היו לילות שהוא זיין את שתיהן במקביל, ולפעמים זיין רק אחת מהן, כשהשניה נוכחת ועסוקה בשלה. הם הצליחו לבנות מערכת יחסים נטולת קנאה.

מידי פעם שי גם היה מגיע ומצטרף לחגיגות, ואחרי שלושה חודשים הוא עבר לגור איתם, והארבעה מנהלים יחד מערכת יחסים מינית ורומנטית, עד עצם היום הזה.


תודה רבה לכל הקוראים הנאמנים של הסיפור, ועל כל התגובות המדהימות שלכם. מוזמנים/ות להמשיך לפנטז על הרביעייה ולהמציא המשך לסיפור כשאתם/ן מענגים/ות את עצמכם/ן.

אהבתם? תנו ציון ותגיבו.
לא אהבתם? תנו ציון ותגידו למה.

לתגובות ושאלות פרטיות, מוזמנים/ות לכתוב לי למייל: [email protected]

מוזמנים/ות לקרוא גם סיפורים יותר ישנים שלי

Loading

16 מחשבות על “קמפינג משפחתי – חלק שביעי ואפילוג”

  1. סיפור מעולה! ממש כיף לקרוא אותו

    רק הערה קטנה בקשר לגילוי עריות.. כתוב למעלה ש״גילוי עריות אסור לפי החוק״ אז רק תיקון קטן אצלנו בארץ אם גילוי עריות זה בהסכמת שני הצדדים ושני הצדדים הם מעל גיל 21 זה מותר לפי החוק אצלנו בארץ

    הגב
  2. סיפור מאוד יפה ומחרמן קראתי את כל הסיפור מזמן לא קראתי סיפור יפה כזה תמשיך לכתוב

    הגב
  3. אחד הטובים ביותר. תודה מכל הלב לכותב הכשרוני והמשקיען.
    "אם ככה יוצא לך" נשמח לעוד כאילו (אני בטוח שאני מדבר בשמם של לא מעט).

    הגב
  4. יופי של סיפור אחד הסיפורים הטובים שקראתי באתר עושה חשק להמשיך לקרוא

    הגב
  5. מדהים. והסיום כמו באגדות, עד עצם היום הזה… 🙂
    מחכה להמשך!

    הגב
  6. וואוו. וואוו

    נהדר נהדר

    חזק מאוד חזק מאוד

    אולי מישהו יעשה מכל פרק סרטון……..

    הגב
    • אתה מוזמן להפיק סרטונים. לא אקח על זה כסף 🙂

      אבל יש גם משהו יפה בזה שהכל בראש, ואפשר לדמיין את הדמויות איך שרוצים, ולדמיין מה עוד יקרה איתם.

      הגב
  7. סיפור נהדר ומיוחד ביותר
    סמן רב כבר לא קראתי כזה סיפור
    נהדר ומחרמן

    המון קטעים חזקים
    אני קורא ושוב קורא

    חייב לשמור כזה סיפור במחשב

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן