פרויקט 4 העונות – סיפור של חורף – חלק ב

פרולוג:
מומלץ לקרוא את חלק א' של הסיפור לפני קריאת חלק זה

 

הסיפור פורסם בעבר באתר "סליזי" שנכנס לתרדמת, בפרויקט ארוך אעלה לאתר זה את כל החומר שלי, סיפורים ישנים וחדשים.

כל הדמויות בסיפורי הם פרי דמיוני אלא אם כן ציינתי אחרת.

ממתין לתגובותיכם- ביינישבלאד

#######

שתקתי, מביט בתנועות ידיה מתחת לשמיכה, כיצד מרימה את מכנסיה מעלה ומכסה את הישבן אשר קצת חשפתי. הייתי נסער מבפנים, מלא תשוקה להמשיך באקט המיני איתה…בער בי הרצון להרגיש את גופה, להמשיך להתעלס עם הבריאה היפה הזאת ולבסוף לחוש כיצד איברי מפלח דרכו לתוכה….אך הבנתי שזה נגמר ולא קרוב למה שיתרחש.

"שרה" קראתי בלחש, אך שרה המשיכה לשכב עם גבה אלי, עוצמת עיניה, אולי מנסה להתעלם ממני, אולי נמצאת בשלבים של נסיונות להתמודד עם המצפון שלה…

הסטתי את שערה שהסתיר את פניה, מלטף את לחיה ומרגיש כיצד היא רועדת כמפרכסת…

חמודה, חשבתי לעצמי, היא מתרגשת מהליטוף שלי. זה מאוד החמיא לי מצד אחד, אך בפועל שילהב אותי להמשיך וללטף, להרטיט אותה…

 

והיא המשיכה לרעוד…להתפתל…

"שרה? הכל בסדר??" שאלתי כשלפתע הבנתי שבעצם הפירפורים הללו קצת חריגים…

שרה רק המשיכה לרעוד בעיניים עצומות….ואני כבר הבנתי שכנראה הקור גורם לה להתקף….

מיד טיפסתי עליה, מחבק אותה כמו יונה הדוגרת על ביציה. מנסה להעביר לה קצת מחום גופי….נע על גופה, ידי עוברות הלוך ושוב על ידיה, גבה…הלחץ שלי עליה השכיב אותה על גבה ואני מעליה, נע…

 

הנעתי את עצמי כמו נחש, מנסה ליצור חיכוך, מנסה לייצר חום…

הרגשתי אותו…את האיבר שלי שעדיין עומד, מתחכך לו על הירך האחורית שלה… אך לא הייתי מרוכז בזה אלא בנסיון איכשהו להחזיר אותה להכרה לאחר שכבר ראיתי אותה בתחילת היום מאבדת הכרה וחוזרת לעצמה.

"שרה!" קראתי, מניח את שפתי על לחיה,  מגיב בלחץ, מרגיש את הקור שבה מוריד את חום גופי…

נעתי והרגשתי את החולצה שלי עולה…והבטן שלי חשה בבשר גבה, גם החולצה שלה עלתה…כן, כמו בספר של מד"א אמרתי לעצמי, שכתבו כי התנור הכי טוב במקרה זה הוא גוף האדם…ללא בגדים…

הנחתי את הבטן שלי על הגב שלה, מרגיש את העור שלה צמוד לשלי…ומתחכך, גם רגלינו התחככו, גם אגני…ואת מפשעתי ניסיתי להרים מעלה ככל הניתן בכדי שלא ללחוץ את איברי על גופה של שרה מחוסרת ההכרה.

הכנסתי את ידי מטה, נלחץ מהמצב…אוחז בבטן שלה ולש עם ידי את כל גופה….מהר מאוד אחרי שנעתי על המותן, הבטן, תחילתן של הצלעות…גם הרגשתי גם את החזה בין אצבעותי, אך זה לא היה משהו מיני…ניסיתי לחמם כל חלק מגופה….

הרגשתי את הפיטמות שלה בין האצבעות שלי, מעכתי וסובבתי ידי, רגע על המותן, רגע על הבטן, רגע שני לוחץ ואוחז בשד הימני שלה.

"אאאההההה" שמעתי אנקה מתחתי ברגע שידי לשו את השד…."אהההההה" שוב אותה נאקה והפעם הרגשתי את גבה של שרה מוקשת אחורנית והחזה שלה מובלט קדימה מעניק לי לחץ על ידי….

שרה שהקשיתה את גבה אחורנית, הניעה ראשה לאחור וסובבה אותו אל מול פני, הבטתי בה מתפלא על הבריאה היפה הזאת הנרגשת ממגע ידי….

לחצתי שוב את ידי סביב שדה ומהר מאוד מצאתי עם ידי השמאלית את שדה השמאלי וגם אותו התחלתי ללוש….

הפעם שמעתי את נאקתה אלתוך אוזני "אאאאאההההאאאה…" לשתי בחוזקה, ממולל את פטמותיה….

שרה המשיכה להקשית גבה לאחור ושפתותינו חברו, נשקתי לשפתיה, שואב אותן לשלי, נע על גופה ומרגיש כיצד מפשעתי לוחצת על הרווח שבין כריות ישבנה…המשכתי ללוש את שדיה בייחום, צובט את פטומתיה….החולצה שלה כבר הייתה למעלה עד לקו הידיים, אחזתי בחולצה ושלפתי אותה ממנה, מותיר את שרה ללא חלק עליון…יד אחת חזרה ללוש שד והיד השניה עברה ללטף את בטנה…

"מה זההה?" שאלה אותי שרה בחושניות.

"מה זה מה??" שאלתי את שרה בחוסר הבנה.

 

"התחושה הזאת??" היא שאלה תוך כדי שאחזה עם ידיה את אצבעותי שסביב שדה ולחצה אותם.

הרגשתי כמו מדריך שמלמד את תלמידתו דבר חדש על המציאות, כאילו מגלה לה עולם.

 

"זה נעים לך?" שאלתי אותה בקול חרמני…..תוך כדי שלחצתי בחוזקה את שדה, מוחץ אותו ומרגיש את הפטמה מתפוצצת ומקשיחה. שרה לא ענתה לי, רק הניעה את ראשה בתנועת הסכמה כשהיא נושכת את שפתיה.

ביחד עם הייחום הרב שנוצר שלחתי את ידי אל תוך המכנס שלה, מחדיר יד וגולש מטה, מרגיש שערות ערווה קלות הפוגשות באצבעותי…שרה הניפה ישבנה מעלה באינסטינקט מהמגע של ידי במפשעתה, והזין שלי שהיה צמוד לאגנה לחץ בתגובה , נמחץ אל העמק המגרה.

שרה החלה להתנשם נשימות קצרות וחנוקות, כשהן נשמעות דומות לאנחות "אוי" מודממות…המשכתי לאחוז בשד שלה כקונטרה ומנגד זיינתי לה את הישבן, משפד אותה על הבזנט שלי, היד שלי מצאה דרכה בין רגליה והחליקה על רטיבות מסוככת, שגרמה לאצבעותי להחליק מטה על שפתיה התחתונות ובדרך לגרד את כל נרתיקה.

"אאאהההה אלקים"…זעקה שרה כשהרגישה שוב את אצבעי מתמקמת על שפתיה ומתחילה לנוע בסיבובים, כאילו מנסה להבריק כלי כסף…

הרגשתי את כל מבנה הנרתיק שלה, מוצא את הפתח בין השפתיים, מחדיר קצת אצבעות ומרגיש חום פנימי ורטיבות אדירה, ממשיך לעלות מעלה ומרגיש אותה מתפחלצת מהפינגור הזה של אצבעי.

הגעתי למעלה נרתיקה, שפתיה היו פסוקות ואצבעותי מצאו את הבליטה הזאת שגורמת לנשים לאבד את הדעת. סובבתי אצבעי, רוטט על הדגדגן, לוחץ….דוחף רגע אצבע למעלה, רגע הצידה, מרטיט את כל האיזור הרגיש…

שרה המשיכה להקשית ישבנה מעלה והפעם ראשה שקע בכרית המיטה שלי, הכרתי את הפוזה הזאת, כאמור גם הכרית הכירה, כנראה ששרה לא.

…המשכתי למזמז את השד שלה, יודע שאני מצליח להכין אותה לעוצמת רגשות ותחושות שיתאימו לרצונות הכי כמוסים שלה…

הרגשתי שהזין שלי קודח בה ודוחף לתוכה את הבדים המכסים את איברנו. הפטמה שלה נלחצה בין שתי האצבעות שלי, לחצתי את הפטמה חזק חופן אותה כשלי. אצבעות ידי השניה המשיכו לנוע במהירות על הדגדגן שלה, רוטטות, חוכחות. לא הנחתי לה לנוח, לא לנשום, היא כאילו איבדה שליטה. חייכתי לעצמי שבטח כעת יצרתי חיכוך אמיתי שיוצר חום…באמת נהיה קצת חם, נשפתי.

"אה אה אה אאהה אאאההה" גנחה שרה אל תוך הכרית תוך כדי שפרטתי על הדגדגן שלה כאילו מדובר במנדולינה….וברגע אחד האנחה הפכה לחזקה והרגשתי את שרה מתכווצת, רוטטת בכל גופה…

אך אני לא הנחתי לה לגמור בשקט, אלא המשכתי לגרות אותה ולרטוט עליה, יודע שכך הגמירה שלה תהיה עוצמתית יותר, ארוכה יותר.

ושרה? שרה המשיכה לצווח אל תוך הכרית, חווה אורגזמה ארוכה וחזקה. הרגשתי רטיבות אדירה עוטפת את ידי, כל איזור ידי ומכנסה היה רווי בנוזלים.

"אני לא יכולה יותר…" שרה הסיטה ראשה הצידה מהכרית וניסתה להתחנן שאתן לה קצת לנוח, אך לי היו מחשבות אחרות…

רק הגברתי את הקצב, היד שלי בטשה בה, אצבעות נדחפו, הנוזלים גרמו לי לנוע מהר יותר ומנגד דחפתי את איברי חזק מתאווה לחדור לתוכה…..

עברו אולי עוד חמש שניות כאלו ושוב שרה צווחה, הפעם כשראשה לא טמון בתוך הכרית וניתן היה לשמוע את הגניחות האדירות שלה בכל חלל החדר.

עם אף אישה לא הצלחתי להגיע לתוצאות שהגעתי עם שרה, היא התפתלה, השתוללה, רטטה, צווחה….

הרגשתי שאני מקיים את הסקס הטוב בחיי, והפער בניסיון שלי לעומת שרה, נתן לי ביטחון רב לעשות את הדברים בשלמות.

לראשונה דחפתי אצבע והרגשתי אותה נבלעת בכבשן של החרדיה. שרה הייתה בהלם…מניעה את עצמה על האצבע שלי כאילו מדובר בדבר הטבעי ביותר, מניעה את מפשעתה למעלה ולמטה ולוחצת עם גופה את אצבעי עד שליד שלי לא היה לאן לזוז מתחת למזרון.

גב כף היד שכבה על המזרון והאצבע האמצעית שלי עמדה, תחובה בתוך איברה של שרה…ושרה הניעה עצמה תחתי על האצבע כאילו רוכבת על איבר זיכרי…מזיינת עצמה ומענגת מהתחושה של האצבע בתוכה, נעה בתנועות מגרות ומלאות, מרטיבה את כף ידי ואת כל הבדים שמסביב.

 

אחד הדברים שהכי מגרים אותי בסקס זאת התחושה המשולבת של ריח האנונה מלא ההורמונים של נוזל התאווה, של חום המפשעה סביב פני עת שאני לוגם מנרתיק לח ורוטט…והידיעה שליקוק האיבר מצליח להסעיר את את בת זוגי…

וכך עשיתי.

אחזתי בשולי המכנס שלה והורדתי אותם באחת, חושף מולי ישבן צעיר ועירום שכף ידי תחובה בתחתיתו לתוך הגוף המטריף הזה…

שרה הרגישה שישבנה נחשף והסיטה את ראשה לאחור, הספקתי להצליב מבט עם עיניה לשניה אחת תוך כדי שהרכנתי ראשי וצללתי אל הריח המענג הזה של ההפרשות מהאקט המיני שהפריש איבר מינה של שרה.

שלחתי את לשוני וגרפתי נוזל שטעמו גרם לי לצמרמורת עונג, מגע לשוני לאורך המפשעה של שרה, גרמה לשרה לזעוק בעונג "אאאהההההה כככןןןןןןןן", הזעקה הלהיטה אותי ומיד הרמתי את לשוני מחלק התחתון של מפשעתה לחקו העליון כשבדרך לשוני עברה בין השפתיים התפוחות של שרה…..את הזעקה הבאה של שרה שמעתי כששוב פניה צללו אל הכרית, כמו משתיק קול שמעתי את אנחותיה, הגברתי קצב, מלקק את הנוזל ודואג להעביר את לשוני המחוספסת לאורך השביל הרגיש, מחזקת את שריר הלשון בדיוק באיזור הדגדגן והבולען שתחתיו.

המשכתי לרדת לשרה, דחפתי את פני בין אחוריה, מצמיד את אפי אל הרווח של ישבנה, ופי לוגם ומלקק, נושק ויונק את דבש מקדשה.

שרה הניעה את רגליה בתנועת פתיחה סגירה, מדי פעם חשתי את ירכיה לוחצות על לחיי. כאילו מנסה לסגור את רגליה. אך אני הייתי ממוקם שם ולשוני כבר דאגה לחדור מספר סנטימטרים למקום בו מחדירים את איבר המין הזכרי….

 

"ווואאווו, ווואווווו" זעקה שרה ולפתע שפריץ של נוזל הותז ופגע בפני, כשכל פני נרטבו מהנוזל ששרה השפריצה.

הרגשתי את איבר המין של שרה נפתח ונסגר , נלחץ ונפתח, רועד ורוטט…הגוף שלה נכנס להתקף גירוי ואיבר המין שלה פירכס מתענוג רב ביחד עם גמירה נוספת….

הזדקפתי, מביט בגוף העירום השוכב תחתי על המזרון, כשהרגליים שלה פתוחות ומגלות בפני את איבר המין….ראשה טחוב בתוך הכרית וידיה אחזו מלפנים בעץ של המיטה, אצבעות ידיה אחזו בחוזקה את קורת המיטה, כאילו נאחזת בחוזקה שלא ליפול מטה.

הבטתי במכנסי וראיתי את האוהל האדיר שיצר איברי, הפשלתי את מכנסי מטה, האיבר מין שלי קפץ והתנדנד מעלה מטה שכעבר את גומי המכנס…

אחזתי בירכיה ומשכתי אותן אלי, מגביה אותן ומביט כיצד גופה המפוסק מתרומם ומתקרב אל חלצי .

הזין שלי עמד בשיאו, מודע לתפקיד שאני מייעד לו בדקות הקרובות…בדיוק כשכרבולתו פגשה לראשונה את הבשר החם והרטוב של איבר המין של שרה,

שרה הסיטה ראשה לאחור, היה נראה כי הצמרמורות עונג טילטלו אותה לגמרי, הבטתי בעיניה היפות שנפתחו לפתע להיקפן הרחב ביותר בדיוק ברגע בו חשתי כיצד הזין שלי מחליק אל תוך התעלה הרותחת הזאת.

"אאאאאאההההה" גנחה שרה כשהנעתי אותו עד לסופו בתוכה…

נעתי קצת לאחור ושוב קדימה "אאאאאאאהההה" אותו ניגון חזר, וכך גם התנועות, קדימה ואחורה, קדימה ואחורה ובתגובה שרה גנחה את אותן קולות…בשלב מסויים הגברתי את החדירה שלי לתוכה, הקצב עלה וכך גם קול האנחות שלה.

"אאאאה אאאה אאאה אאאאאאה" שרה גנחה בקצב הפימפום, הזין שלי חדר למעמקיה, פוגש ברחמה, ושוב יוצא ומגרה את כל התעלה בכל עת שנכנס ויצא…

החזרתי את ידי אל שדה השמאלי ואחזתי בו, מרגיש את הפטמה שלה זקופה וניצבת, יודע עד כמה שרה מגורה, לשתי ומעכסתי אותו, פוכס אותו בכוח בין אצבעות ידי החזקות. יד ימין שלי השתחלה מסביב לגופה ואצבעי מצאה מהר מאוד את הדגדגן שנמצא לא רחוק מהמוט שלי הנכנס ויוצא מתוכה…

הנעתי את אצבעי על נקודת הג'י, מרטיט את אצבעי ומגרה את גופה, מנגד התחלתי לדחוף את איברי בחוזקה חזק ועמוק…עמוק עד שאשכי הפליקו על הבשר הרך שלה…הרגשתי שאני קודח עמוק מאוד, מגיע לאיזורים שלא חלמה שתרגיש בהם צד ג'. נעתי בייחום, משפד אותה בחוזק, מרטיט את דגדגנה ומועך את שדה, שרה צווחה צווחות לא ברורות שהיו נשמעות כאדם שאיבד את שפיותו.

Loading

24 מחשבות על “פרויקט 4 העונות – סיפור של חורף – חלק ב”

  1. איזה כיף שחזרת ברוך שובך רק בקשה קטנה אני צריך דחוף את הסיפורי הקודמים שלך ואין לי אפשרות גישה אליהם איך אפשר לקבל אותם

    הגב
  2. ברוך שובך בייניששבלאד, את כותב נהדר וכיף לקרוא את הסיפורים שלך שוב, מחכה לעוד סיפורים…

    הגב
  3. מעולה שחזרת! מה קרה לאתר סליזי? ממש חבל. מקווה שתהיו הבית החדש של הארוטיקה העברית

    הגב
    • אתר סליזי כבר שנה ורבע לא פעיל. לא יודע מה קרה למפעיל שלו…אבל אני בהחלט חושש לסיפורים שלי שמפורסמים רק שם, חושש שכשהאתר יירד, אז אאבד את כל הסיפורים- חושב להעלות אותם לכאן

      הגב
      • אכן כדאי לעשות זאת. ודע לך שאתה אחד מכותבי הארוטיקה הטובים ביותר, מתקרב לרמה של דור נוב האגדי. שנה טובה!

        הגב
  4. אתה הכי טוב שיש!!!! ממש שמח שחזרת – בערך כל יום הייתי פותח את סליזי לראות אם הוא התעורר, ויש סיפור חדש של בייניש… עכשיו מצאת מקום חדש – תהנה, ומחכים לך!!!

    הגב
  5. כיף לחזור. בקרוב ייצא סיפור חדש. בהמשך גם ייצא פרק ג ואחרון של סיפור של חורף

    הגב
  6. ביינישבלאד, פשוט התגעגענו, סיפורים מאלפים ומענגים, תקופה ארוכה שהיית חסר .

    הגב
  7. ברוך הבא ביינישבלאד! התגעגעתי לסיפורים שלך ???? ממש המון זמן
    אחלה סיפור! קראתי את כולו מחכה להמשך!!

    הגב
    • תודה רבה. ההמשך ייכתב מתישהו לאחר שאשלים את הסיפור שאני מפרסם כעת

      הגב
  8. קראתי בתחילה שוב את הפרק הראשון
    למרות שזכרתי אותו היטב היטב

    הוא נקלט אז בזכרוני חזק מאוד

    קראתי בשביל להמשיך את הזיקפה שנעמדה חזרה מרוב התרגשות גדולה

    וממש גם צעקתי אההההההה תוך כדי קריאה

    נהדר תמשיך אבל בקצב יותר מהר

    אתה חזק משהו

    הגב
    • חחח, תודה על התיאורים המפורטים….אולי אקח את זה לסצינות הסקס בסיפורים שלי… 🙂

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן