להיות אחת מהחבר'ה

 למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, מהקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

אם יש משהו שחננה מוחרמת רוצה יותר מכל זה להיות אחת מהחבר'ה, את זה הבנתי לצערי רק לקראת סוף התיכון.

שלום, קוראים לי קרן ואני חננה, חננה מוחרמת. כבר בתחילת כתה י' מלכת השכבה (בזמן ההוא, כיום היא כבר לא) הטילה עלי חרם, לדעתי מקנאה על הציונים שלי אבל התרוץ הרשמי היה שאני לא נתתי לה להעתיק במבחן (שזה כשלעצמו נכון) וגם אחרי שהיא הפסיקה להיות המלכה החרם עלי המשיך, אולי מכוח האינרציה ואולי כי הייתי קצת שמנמנה, לבושה ברישול (יחסית לתצוגות האופנה של שאר הבנות), צעירה מהם בשנה כי הייתי גאונה, בכתה א' למדתי בדיוק שבועיים לפני שקפצתי לכתה ב' והיו דיבורים גם על קפיצה נוספת ל-ג' אבל אמא לא הסכימה, טענה שזה יפגע בהתפתחות החברתית שלי, אבל בעצם החרם הזה רק עזר לי, את הזמן הפנוי העברתי באוניברסיטה, לומדת במקביל וצוברת נקודות לתואר הראשון במתמטיקה שימושית.

החבר היחיד שהיה לי היה איתמר, חנון, ילד כפות ומוחרם כמוני, ה"פשע" שלו היה שלא הסכים לתת להעתיק שעורים כך שאת ההפסקות היינו מבלים ביחד בפינת החצר, באותם מקרים שהייתי יוצאת לחצר ולא נשארת בכתה להכין עבודות לאוניברסיטה. איתמר הוא גם זה שפתח אותי ואת החוויה הזאת אני לא בדיוק אזכור לטובה, שנינו היינו בתולים, לשנינו זאת הייתה הפעם הראשונה, בתאוריה ידענו בדיוק מה עושים אבל במבחן המעשי נכשלנו בגדול.

מי שאומר שלחנונים יש זין קטן לא מכיר את איתמר, לאיתמר יש זין ענק, חדק של פיל אני קוראת לו, על משחק מקדים לא חשבנו בכלל כך שכשהוא עלה עלי ודחף את חדק הפיל שלו לוגינה היבשה והמכווצת שלי זה כאב, ירד גם דם, דם הבתולים שלי, והכי גרוע איתמר גמר עוד לפני שממש התחממתי.

הכשלון לא אמר שלא המשכנו, לפעם השניה, אחרי מחקר בגוגל, איתמר קנה בסופר-פארם ג'ל סיכה ארומטי ומרח לעצמו כמות נדיבה כך שהרבה פחות כאב לי כשהוא דחף לי את חדק הפיל שלו רק שלגמור הוא המשיך לגמור במהירות ובהתחלה חשבתי שמה שאני מרגישה זו אורגזמה אבל מהר מאד, בעזרת וילי, הויברטור הכסוף והרוטט שקניתי ב'סיסטרס', הבנתי שלא, הרגשתי מה זאת אורגזמה נשית אמיתית, או לפחות נהניתי לגמור.

הימים חלפו, מלכות השכבה התחלפו, ורק החרם עלי נמשך עד שבתחילת הסמסטר האחרון נועה, מלכת השכבה הנוכחית, פנתה אלי והציעה תוכנית בת שני שלבים, השלב הראשון: אני אֲלַמֵּד אותה לקראת מבחן הבגרות במתמטיקה (3 יחידות ????) והיא בתמורה תעבוד איתי על תזונה נכונה וכושר כדי לחטב אותי, ובשלב השני: אם היא תצליח במבחן החרם יוסר ואם היא תקבל יותר מ-75 היא תדאג שאורי יזמין אותי לאחת ממסיבות הבריכה שלו!

וואו, מסיבות הבריכה אצל אורי היו השיא של השיא, הוזמנו אליהם רק מעטים, ה-אח"מ-ים, האלפיון העליון של השווים או אם תרצו הטופ של הטופ במי-ומי של השכבה. הרבה אגדות נרקמו סביב מסיבות הבריכה האלה, כולן כוללות תאורי אורגיות של סקס וזימה, אבל אף אחד מהמשתתפים לא ממש סיפר מה היה שם וגם התמונות המועטות שעלו באינסטגרם ובפייסבוק כללו תמונות מהוגנות עם בגדי ים בבריכה (שהלא מוזמנים טענו שזה לפני שהאורגיה מתחילה) ואני חושבת שזה היה הרגע שהבנתי ששיקרתי לעצמי עד עכשיו, שאני לא באמת רוצה להיות חננה מוחרמת, אני לא רוצה להיות החברה גאונה, אני רוצה להיות אחת מהחבר'ה אז הסכמתי, מה יש לי להפסיד, מקסימום אני אצא קצת יותר חטובה וזה בכלל לא רע.

במבחן תרגול הראשון (מבחן משנים קודמות) שעשיתי לנועה היא הוציאה 36 אבל מה שחשוב הבנתי איפה היא מתקשה והתחלתי לעבוד איתה על זה, במקביל היא הכינה לי תפריט חדש, הרבה בלי!  בלי נישנושים זה ברור, בלי פחמימות, בלי סוכרים והרבה ירקות ירוקים ותוכנית אימונים שהיא הייתה מתרגלת אותי, קורעת לי את הצורה עד שבקושי הצלחתי לנשום.

חודש אחרי עשינו שוב מבחן תרגול, אחר, והפעם היא כבר הוציאה 66 שמבחינתה, שעד אז נכשלה סידרתית, זה היה השג לא יאומן, ואני נשקלתי וירדתי 3 קילו וגם הכרס הקטנה שהייתה לי נעלמה והתחילו לראות שרירים ברגליים.

במבחן תרגול הראשון שהמורה שלה עשתה לכיתה המורה לא האמינה למראה ה-84 שנועה קיבלה ובמבחן הבא היא ישבה לידה כל המבחן כדי להיות בטוחה שהיא לא מעתיקה או נעזרת והפעם הציון צמח ל-92. גם אני הִתְחַטַּבְתִּי, עדיין לא דוגמנית צמרת אבל כבר לא העגלגלה ההיא, ורק השדיים שלי, שקיבלתי מאמא בגנים, נשארו גדולים כמו שהיו ונועה אמרה שזה לא נורא  אם אני חייבת ללבוש חזייה כי בנים דווקא אוהבים שדיים גדולים.

תקופת מבחני הבגרות הגיעה ונועה יצאה עם חיוך מהמבחן במתמטיקה אבל לא רצתה להשוות, טענה שזה עושה עין הרע. המבחנים הסתיימו ותקופת הגיוסים הגיע, אחד אחר השני הבנים והבנות התחיילו, חלקם בודדים, חלקם בקבוצות, ורק לי נשארה עוד שנה עד הגיוס אז השקעתי מאמץ לסיים את התואר הראשון עד הגיוס, כולל לימודים בסמסטר קיץ, והמשכתי להקפיד על תזונה נכונה ואימוני כושר, לפעמים לבד ולפעמים עם נועה שהוצבה לשרת בקריה.

כשהציונים סוף סוף הגיעו ציפיתי לטלפון מנועה וכשזה בושש התחלתי לחשוב מחשבות שליליות אבל אז זה הגיע, "קרן! אני לא מאמינה! אני לא מאמינה! את לא תאמיני! אני לא מאמינה" היא צרחה באקסטזה ואם לא הצליל השמח בקולה הייתי נבהלת, "את לא מאמינה, 90! כן, 90! אני לא מאמינה, לי? 90? זה רק בזכותךְ! ורק שתדעי, דיברתי עם אורי והוא יעמוד בהבטחה שלו, עוד שבועיים הוא יגיע לחופשת סוף שבוע, הוריו יהיו בחו"ל, סקי בשוויץ, ואנחנו מוזמנות למסיבת הבריכה שהוא עושה, כן, שתינו, גם את," היא המשיכה באותו דיבור מהיר ומתלהב, "אבל," ופתאום ההתלהבות קצת שככה, "אנחנו חייבות לדבר".

"אוקיי, אנחנו מדברות".

"לא, לא בפלאפון, פנים אל פנים, מה דעתך להפגש הערב ב-8 ב'קפה נמרוד'?".

הייתי בשוק, עד היום כל הפגישות שלי עם נועה היו רק אצלי או אצלה, כאילו היא חששה שיראו אותנו יחד, ופתאום בבית קפה ולא סתם, בבית הקפה המועדף של החבר'ה, ונכון שרובם הגדול כבר התגייס ונמצא בצבא אבל מספיק שרותי ורותי יראו אותנו, שתי בנות השכבה הרכלניות שבדרך כלל ממלצרות שם, כדי שהדבר יפורסם בכל קבוצות הוואטסאפ של השכבה, אולי אפילו עם תמונה, אבל בעצם זה מה שנועה הבטיחה לי, לא? אם היא עוברת החרם עלי מבוטל אז אולי זאת הדרך שלה.

רק רותי אחת מילצרה אבל זה הספיק שהתמונה שלי יושבת עם נועה תופץ בתפוצה רחבה ולא שאני בתפוצה אבל נועה הראתה לי ואפילו יותר מזה, שלחה לי קישור להצטרף לקבוצה.

"קרן," היא הביטה בי בעיניים אחרי שהגישו לנו את הקפה על בסיס סויה וקרמבל התפוחים שהחלטנו לחלוק, נכון לא דיאטטי אבל מגיע לנו על הציון, "יש משהו שלא סיפרתי לך קודם, כל מי שמוזמן בפעם הראשונה למסיבת הבריכה צריך לעבור טקס חניכה".

"מה?" לרגע לא הבנתי, "טקס חניכה?" וכל הסרטים האמריקאים על טקסי חניכה רצו מול עיניי, "איזה טקס?"

"ראית את 'הצגת הקולנוע האחרונה'?"

לקח לי רגע להזכר, סרט ישן בשחור-לבן, מדי פעם משדרים אותו בערוצי הסרטים כקלסיקה, "כן, ראיתי".

"אז כמו שעשו לסיביל שפרד הצעירה והמהממת, זוכרת? על המקפצה"

"זוכרת" בלעתי רוק.

"רק שאצלנו יש לזה גם תוספות" היא חייכה אלי והתחילה לפרט לי, קודם מה אורי יעשה לי לפני המקפצה, אחר כך מה יקרה על המקפצה ובסוף מה יקרה אחריה, ולדעתי הסמקתי, "אבל רק שתדעי, כולם עוברים את זה, בנים ובנות, זה תנאי הכרחי כדי להתקבל למסיבות האלה, גם אני עברתי את זה," היא חייכה, "ואפילו לרעות, אחותו של אורי, לא ויתרו על הטקס המלא כשהיא הגיעה לגיל ההסכמה!"

רגע ארוך שתקתי, התלבטתי, ונועה לא דחקה בי. מצד אחד כל האגדות על מה עושים באותם מסיבות החווירו לעומת המציאות שנועה תיארה וחששתי, ומצד שני נטיתי להסכים, אולי כי נועה אמרה שגם היא עברה את זה ואם היא עברה למה שאני לא אוכל? אולי כי גם רעות, אחותו של אורי שהיא מהשנתון שלי, עברה את זה ונשארה בחיים ואולי בכלל כי הרצון הזה להיות אחת מהחבר'ה היה חזק מכל הסבר הגיוני ו…"אני מסכימה," הודעתי לה ושוב הסמקתי, "אם זה מה שכולם עושים גם אני אעשה".

"ועוד משהו," היא חייכה אלי אחרי ששתיתי כוס מים בלגימה ארוכה אחת, "עם אשה עשית פעם את זה?"

"אהה," ושוב הסמקתי כסלק, "לא".

"פאק, כמו שהבנת את תצטרכי לעשות ויותר מזה תצטרכי להשאיר רושם כדי שירצו להזמין אותך שוב אז בואי נסע אלי ואני אלמד אותך, בזה אני אלופה" היא צחקה.

אותו לילה עברתי שיעור ראשון באיך לפנק אשה. בזמן שהתפשטנו בחדר שלה היא הסבירה לי את כל התאוריה על רגל אחת, "שלושה כללים שתזכרי תמיד! הראשון: תשכחי מבושה, בסקס בין נשים הכל מותר! השני: תעשי לה מה שהיא מבקשת ממךְ שתעשי לה, וְהשלישי: אם היא לא מבקשת, תעשי לה את מה שאת היית הכי רוצה שיעשו לךְ!" וכדי שאני אדע מה אני הכי אוהבת היא הדגימה לי, עלי! נועה שכבה בין רגליי ופינקה אותי, קודם מסבירה מה היא עושה ואז מדגימה, יורדת לי!

אחרי כמה הדגמות הגיע תורי ואני נשכבתי בין רגליה וניסיתי ליישם את התורה כשהיא מדריכה אותי, מכוונת ומתקנת ואני מקשיבה להסברים שלה ומשתפרת מרגע לרגע.

"רגע, אני מקווה שאכלת כבר זין, שאת לא חלילה בתולה?" היא פתאום שאלה כששכבנו על הגב לנוח לפני התרגול הבא.

"אהה, לא, פתחו אותי כבר" הודעתי בגאווה.

"ולמצוץ? מצצת לגבר?" היא הוסיפה עוד שאלה מביכה.

"אהה, זה לא" בלעתי רוק והסמקתי.

"שאני אמות," היא ציחקקה והסתובבה לעברי, מביטה בי כאילו נפלתי מהירח, "למה, זה שפתח אותך לא נתן לך למצוץ לו קודם?".

"לא, הוא אמר שלהכניס את הפין לפה זה לא אסטטי"

"אסטטי בתחת שלי" היא צחקה, "ותכף תגידי לי שהוא גם לא ירד לךְ"

"לא" עניתי בקול קצת מבוייש, "הוא אמר שללקק פּוֹת זה מגעיל אותו".

"מניאק! מגעיל אותו, אבל לדחוף פין לפּוֹת זה בסדר? לא מאמינה שיש עוד כאלה" היא קמה והוציא מהארון שלה תותב מפלסטיק גמיש בצורת זין עם ביצים, "בואי תלמדי, בלי לדעת למצוץ אין לך סיכוי בכלל".

אותו לילה למדתי גם למצוץ, התאמנתי על אותו זין מפלסטיק שלה שדמה מאד לדבר האמיתי פרט לזה שכמה שמצצנו לו, כן, גם היא מצצה כדי להדגים לי, הוא אף פעם לא גמר.

לדבריה פעם אחת לא מספיק, אני צריכה להיות מעולה כדי שיזמינו אותי שוב כי פעם שניה תלויה רק בי, היא כבר לא תוכל לעזור, ולכן עד שהגיע מועד המסיבה נועה תרגלה איתי עוד כמה פעמים בפינוק אישה מעשי, כולל הדגמות שלה עלי, וגם מציצה עם אותו תותב שלה ולקינוח, יומיים לפני המסיבה, היא לקחה אותי לספר שלה שעשה לי תסרוקת חדשה, קארה עם פוני, שונה כל כך מהקוקו שהסתובבתי איתו תמיד.

"דיר באלאק!" נועה הזהירה אותי כשבאה לאסוף אותי למסיבה באוטו של אמא שלה, "אני הממליצה שלךְ ואם תפשלי או תברחי באמצע אני אצטרך לעשות את הטקס במקומך ולא בא לי".

"אני לא אפשל, אני גם לא אברח באמצע" הרגעתי אותה.

מעבר לשער חיכו לנו מאבטח ומאבטחת. הוא, הר של שרירים, נועל נעלים גבוהות, מכנסי דגמ"ח שחורים וצמודים, מכשיר קשר קטן ואקדח גדול תקועים בחגורה הרחבה וחולצת טריקו שחורה וצמודה שמבליטה עוד יותר את השרירים המפותחים שלו ושעל גבה מודפס בגדול "בטחון" והיא לבושה באופן זהה רק שחולצת הטריקו הצמודה שלה מבליטה זוג שדי אגס זקופות עם פטמות נוקשות ובולטות ואת זה שהיא בלי חזייה.

קודם הפקדנו את הפלאפונים שלנו, אחר כך היא עשתה עלינו חיפוש קצר ויעיל בזמן שהוא הבהיר לנו שאסור לעשן, אסור סמים ואסור אלכוהול פרט לבירה והשמפניה שיחולקו, ולסיכום היא הדגישה שאם מי מאתנו תרגיש שאונסים אותה לעשות משהו בניגוד לרצונה נצעק והם יגיעו לטפל בעניין, "תזכרי, כשאת אומרת לא זה לא!!" היא הדגישה במיוחד לי, החדשה, ובזמן הזה המאבטח, אחרי שבדק בנירות אם אנחנו מוזמנים, ביקש במכשיר הקשר שלו שיודיעו לאורי שהאורחת המיוחדת שלו הגיעה ואורי ביקש שנחכה לו בסלון.

עד שאורי הגיע נועה חילקה לי הוראות אחרונות, מזכירה לי שוב שהיא זאת שהמליצה עלי ומה היא תעשה לי אם אני אפשל. אורי לא נתן לנו הרבה לחכות, הוא הגיע, לבוש בגד ים ספידו מינימלי שחור שהבליט את החבילה המסתתרת מתחתיו, מלווה ברעות, אחותו, הלבושה רק בחלק תחתון זעיר ואדום של בגד הים כששדי האגס הזקופים שלה חשופים לעין כול, מחייך לעברנו וראיתי את המבט שהוא שלח בי, מבט מופתע ויחד עם זה מעריך, "קרן? נכון?" הוא חייך לעברי, חיוך מרגיע כזה, "פשש, השתנת, לא הכרתי אותך" ו…"הסברת לה?" הוא פנה מייד לנועה וידעתי שזהו, האקשן מתחיל.

"בטח, הכל" נועה ענתה בקול מתחנחן.

"ואת עָרְבָה עבורה?"

" עָרְבָה" נועה ענתה וזיהיתי קצת חשש בקולה.

"אז נתחיל" אורי חייך לעברי, שלח ידיים והתחיל לפתוח את כפתורי החולצה שלי.

אם נועה לא הייתה מזהירה אותי מראש כנראה שהייתי צועקת לבטחון או מפעילה את מעט הידע שיש לי בקרב מגע ובועטת לו בביצים, אבל נועה הזהירה אותי, זהו החלק הראשון של הטקס שבו אורי בוחן אם אני בכלל מתאימה לעלות על המקפצה או אם תרצו עד כמה אני מתמסרת ואני התמסרתי, נתתי לו לפתוח לי את החולצה, לא עצרתי בעדו כשהוא דחף אצבע מתחת לאותו סרט בד המחבר בין שני גביעי החזיה שלי ומשך אותו למעלה, מרים לי את החזייה וחושף את השדיים הגדולים שלי, "אני אוהב שדיים גדולים" הוא הקפיץ לי אותם מספר פעמים, קודם דוחף מלמטה ונותן להם ליפול ואחר כך תופס בפטמות כדי להרים ועוזב, נותן להם לחבוט בגופי בקול מחיאה, "מה את אומרת על הציצים שלה, סיס (sister)" הוא שאל את אחותו בשעה שעבר לעמוד מאחורי והיא ניגשה והקפיצה לי אותם שוב ו…גחנה לעברי ונשכי לי אותם בפטמות, נשיכה עדינה, מגרה, נשכה, ליקקה ונישקה, "אח שלי, אהבתי, מתאים לנו ציצים גדולים" היא ציחקקה והרגשתי את זקפתו של אורי על ישבני, נלחצת בין פלחי ישבני כאילו מנסה לחדור דרך הבגדים שלנו.

אורי נצמד עוד יותר וחיבק אותי בידיו, יד אחת הוא שלח אל הציצי והתחיל למזמז לי אותו, ללוש ולשחק בפטמות האבן הרגישות, ואת היד השניה הוא החליק מתחת לחצאית המיני שלבשתי, הישר אל תוך התחתונים, חפן את הכוס שלי, דחף לי אצבע והתחיל לפמפם, לעשות אותי עם האצבע.

האינסטינקט הראשון שלי היה לא לשתף פעולה, משהו באגו שאמר לי לא לתת לו להגמיר אותי, אבל אז נזכרתי בשביל מה אני פה ושיניתי גישה, התמסרתי וגניחת ההנאה הראשונה שלי נפלטה מפי, בהתחלה חרישית אבל לאט לאט יותר ויותר קולניות. עצמתי עיניים, כאילו אם אני לא רואה אותם הם לא רואים אותי, והתמכרתי לתענוג, לאצבע המפמפמת בתוכי, הרגשתי את הטִיקִים בוגינה שלי וידעתי שאני גומרת, פעם ועוד פעם, הכוס שלי היה רטוב והרגשתי טיפה מחליקה לאורך הירך שלי ואחרי עוד גמירה אחת אורי שלף את האצבע שלו מהכוס שלי, "תראי" הוא חייך לאחותו והציג לה את האצבע המצופה באותו נקטר כוס נשי שלי המצפה בנדיבות את האצבע לו ולהפתעתי היא ניגשה ומצצה לו את האצבע, "יאמי" היא חייכה וליקקה את שפתיה. "תתלבשי ותתכונני, את עולה למקפצה" אורי הודיע, "ואת," הוא פנה לנועה, "תעברי לבגד-ים ובואי שבי לידי" והוא ואחותו הלכו חזרה לבריכה.

נועה הורידה במהירות את החולצה והחצאית מיני שלה ונשארה בביקיני אדום ונועז, חלק תחתון מינימלי, פחות מזה רואים לה הכול, וחלק עליון שבקושי מסתיר ותומך בשָׁדֶיהָ.

נועה עזרה לי להוריד את נעלי העקב ולעלות על המקפצה ולרגע קפאתי במקומים, לא זזה, רק מביטה סביב. את רוב המשתתפים הכרתי, אולי אפילו את כולם, הבנים כולם מהשכבה שלנו ובין הבנות זיהיתי גם כמה מהשכבה של רעות, יושבים על שפת הבריכה עם הרגליים במים, רוב הבנות כבר הסירו את החלק העליון של בגדי-הים שצפו עכשיו במֵימֵי הבריכה, חלקן גם את החלק התחתון שהצטרף לעליון וגם בין הבנים רבים ישבו עירומים רק שאצלם רוב בגדי הים היו זרוקים על שפת הבריכה מאחוריהם ומיעוטם במים, יושבים בדרך כלל בזוגות, חבוקים ומתמזמזים וכל העיניים מופנות אלי.

נועה רצה אל אורי שישב על מול המקפצה והתישבה לצידו, נצמדת או אולי יותר נכון לוֹמָר נמרחת עליו, אורי לחש לה משהו באוזן והיא, עם חיוך גדול על שפתיה, הורידה במהירות את החלק העליון של בגד הים שלה, חושפת את שָׁדֶי התפוז המדליקים שלה, מנופפת בו מעל ראשה וזורקת אותו למים וידעתי מה זה אומר, אחרי שהטקס שלי יסתיים והאקשן שלשמו כולם התכנסו כאן יתחיל, יקפצו למים וימשו, או איך שהם קוראים לזה ידוגו, את פריט הלבוש שזרקה והיא, כמו שאר בעלי הפריטים שבמים, תדרש לקנות אותו מהם חזרה תמורת מציצה או זיון או אפילו אנלי, תלוי בדרישת הדייג, והכל בפרהסיה, כאן אין חדרי התיחדות!

נועה לא עצרה בחלק העליון והורידה גם את השני וצרפה אותו לאלה שכבר צפים בבריכה, ראיתי את היד של אורי נדחקת אל בין רגליה של נועה, כמו עוד ידים של בנים שישבו צמודים לבנות ואפילו בנות שישבו צמודות זו לזו והתמזמזו, ונועה פישקה אותם כדי להקל עליו לדחוף לה אצבע ולהתחיל לפמפם והיא "בתמורה" דחפה יד לבגד הים הזעיר שלו, שלפה את הזין שלו, גדול, כמו שהיא תארה לי, אבל לא חדק פיל כמו של איתמר, והתחילה לשפשף לו. "בשר טרי," אורי התחיל ושמעתי ציחקוקים בקהל, "את מוזמנת להתחיל, תראי לנו מה את שווה" ומישהו הפעיל מוזיקה במערכת ההגברה, ז'ה טֶאם (Je T'aime) של סרג' גינזבורג וז'ן בירקין, מוזיקה יצרית לוחשת, ארוטית, לא פופ עצבני, ואני, הולכת בזהירות, התקדמתי לקדמת המקפצה והתחלתי לפתוח את כפתורי החולצה שלי ולהתנועע לצלילי המוזיקה.

עמדתי בקצה המקפצה, הורדתי את החולצה וזרקתי אותה למים שמתחתי. כן, גם אני נדרשתי לזרוק את הבגדים שלי לבריכה וכן, גם אני אדרש לקנות אותם חזרה, בלי הנחות, ו…לי יהיו ארבעה פריטים במים ולא שנים כמו לכל הבנות, למרות שעל פי הנוהג שלהם מותר לזרוק חזרה פריט שנקנה לדייג חוזר, על כל המשתמע מכך כמובן????.

אחרי החולצה גם החצאית ירדה והושלכה למים והגיע תור החזיה, לדעתי האור סביב הבריכה עומם או אולי הפנס התלוי מעלי האיר חזק יותר ועדיין יכולתי לראות אותם. לרגע רק התנועעתי לקצב המוזיקה, מסביבי התמזמזו במרץ אבל המבטים שלהם היו נעוצים בי, ביד אחת לחצתי את החזיה לגופי ואת השניה שלחתי לאחור, פותחת את הקרס ואחר כך החלקתי את הכתפיות לצדדים, משחררת כתפיה אחר כתפיה ורק אז משכתי אותה ושחררתי את שדיי הגדולים, חושפת אותם לעיניהם הבוחנות, סובבתי אותה מעל ראשי, כמו שראיתי את נועה עושה רק דקות קודם, והשלכתי אותה למֵימֵי הבריכה ושמעתי את לחישות ה-"וואו" המתלהבות, אין ספק שנועה צדקה, בנים אוהבים שדיים גדולים.

סובבתי לעברם את אחורי, התכופפתי קדימה, כמו שראיתי פעם באיזה סרט, והורדתי בזהירות את התחתונים, מנענעת בישבני אבל לא חזק מדי, חוששת ליפול למים שמתחתיי, מורידה ומפילה אותם על כפות רגליי, מחלצת רגל אחת ובועטת אותם באוויר למרכז הבריכה והם מתנופפים לאיטם ומצטרפים אל כל פריטי הלבוש הצפים במים.

לרגע עמדתי ככה עירומה ואז, במין אינסטינקט כזה כיסי את שדיי וערוותי בידיי. "את מתביישת מאיתנו?" שמעתי את אורי שואל.

"לא" מהרתי לענות ולהוריד את ידי, לחשוף את הפרטיים שלי ועוד הוספתי והסתובבתי בזהירות סביבי, מראה לכולם כל צד שבי.

"יפה, מוכנה לעבור לשלב הבא?" אורי שאל.

ידעתי מה השלב הבא, קודם הוכחתי שאני לא מתביישת להתפשט בפומבי ועכשיו אני אצטרף להוכיח שאני גם מוכנה לקיים יחסי מין בפומבי! אבל ידעתי גם שאני מוכנה לשלם את המחיר הנדרש כדי להיות אחת מהחבר'ה, "מוכנה" עניתי.

אורי קם והוריד לגמרי את הבגד ים שלו והניח אותו על כסא שעמד על שפת הבריכה, לא למים, אחר כך הוא הלך ועלה על המקפצה מולי ואני הסתובבתי לעברו, "בשר טרי," הוא חייך לעברי, "תמצצי לי!" הוא הצביע על הזקפה שהתרוממה בין רגליו.

בלעתי רוק, ידעתי שזה יבוא אבל ברגע שזה הגיע קפאתי, "מה קרה בשר טרי?" הוא חייך לעברי, "מתביישת? לא מצצת כזה גדול בחייך?" הוא שאל בקול מתרברב והפעם חייך אל הבנות שישבו מסביב.

"לא, לא מתביישת, וכן, לא מצצתי כזה גדול בחיי", הוספתי עוד דבר חנופה שאף פעם לא יזיק ולא שיקרתי, ראיתי גדולים יותר משלו, אכלתי זין גדול יותר משלו (ואכלתי זין הוא ביטוי שלמדתי מנועה ועכשיו אני יודעת שככה הם כולם מדברים) אבל לא מצצתי, "הנה" ירדתי על ברכיי לפניו ובלי לחכות לו התחלתי למצוץ לו, התחלתי לממש את כל מה שנועה לימדה אותי ותרגלנו על אותו תותב מפלסטיק שלה.

הדבר האמיתי עדיף, את זה הבנתי מייד, לא קר ומנוקר כמו ההוא מפלסטיק, חם ונושם, נמתח וקופץ. מצצתי לו, ידעתי שהוא לא יגמור לי בפה, זה רק המתאבן לצעד היותר חשוב שהוא צריך לבצע עלי, ואכן, אחרי עוד כמה מציצות קולניות מצידי שמתחו עוד יותר את מה שממילא עמד זקור ומתוח, הוא אמר "בשר טרי, עכשיו תעברי לדוגי!".

בחיים לא חשבתי שההשפלה הזאת תגרה אותי אבל הייתי חרמנית בטרוף, הרגשתי עד כמה אני רטובה שם בין הרגלים, עד כמה אני מוכנה לרגע הזה. הסתובבתי בזהירות שלא ליפול למים ונעמדתי על ארבע, מפנה אליו את אחורי ומפשקת רגליים הכי רחב שהמקפצה מאפשרת לי, אורי ירד על ברכיו מאחורי ונצמד, הרגשתי אותו מכוון את הזין שלו אל החריץ הרטוב, משפשף את ראש הזין המתוח בין שפתי הכּוּס המגורות שלי, "בשר טרי," הוא אחז בחוזקה במותניי, "אני רוצה שכולם ישמעו עד כמה את נהנית" הוא ציחקק והתחיל לדחוף לי, לאט, סנטימטר אחר סנטימטר ו…"תכניס לי!" צרחתי כמו חתולת רחב מיוחמת ודחפתי את עצמי לאחור, מבינה פתאום עד כמה אני מגורה, "כן, תכניס לי את כל הזין שלךָ" צווחתי בכל והוא תקע, במכת אגן חזקה הוא נעץ את כל מה שעדיין נשאר בחוץ עמוק בתוכי, נעץ, אחז חזק במותני והתחיל לפמפם, לזיין.

אף פעם לפני לא גמרתי כל כך מהר כמו בפעם הזאת, בטח ובטח שלא עם איתמר שאיתו לא גמרתי, אבל גם לא עם וילי הויברטור ואפילו לא בכל התרגולים עם נועה, "כן, הנה גומרת" צרחתי במין אקסטזה כזאת ושומעת את הציחקוקים מלמטה אבל לא אכפת לי, "כן, תמשיך, עוד" גנחתי בקול ואורי המשיך, מזיין אותי חזק ומהר, נותן לי עוד אורגזמה עוצמתית אחת לפני ש…"כן, אני מזיין אותךְ" הוא התנשף, "כן, תאכלי ת'זין שלי" הוא המשיך כשהוא דופק במהירות, "כן, הנה, עכשיו, עכשיו!" והרגשתי את הלבה הרותחת שלו ממלאת את תוכי.

אורי גמר ויצא ואני נעמדתי חזרה על המקפצה, מרגישה את טיפות קוקטייל השפיך שלו ומיץ הכוס שלי מטפטפות ומחליקות על ירכי ומשם למקפצה או אפילו למים. "בשר טרי, את רוצה להוכיח לנו עוד משהו?".

ידעתי למה הוא מתכוון, האם אני מוכנה לעשות את זה גם עם אשה? "רוצה" עניתי מייד והוא הזמין את אחותו ועזר לי לרדת. רעות הורידה במהירות את החלק התחתון של בגד הים האדום שלה שעדיין היה עליה, זרקה אותו לבריכה ועלתה על המקפצה ונשכבה על הגב בקצה הרחוק, מפשקת רגליים ונותנת להם להשמט משני צידי המקפצה, חושפת בפני את שפתי הכוס הכהות והנפוחות וחריץ תענוגותיה הרטוב והנוצץ שביניהם. אורי עזר לי שוב לעלות למקפצה, "את יודעת מה את צריכה לעשות?"

"יודעת" עניתי בבטחון, חיכיתי עד שהוא יחזור למקום, וכאילו אין טריוויאלי מזה אורי דחף חזרה את האצבע לנועה בין הרגליים והתחיל לפמפם והיא בתגובה התחילה לשפשף לו את הזין הרטוב והמדולדל שרק הרגע גמר, נשכבתי על המקפצה בין רגליה של רעות, אחותו, הצמדתי את שפתי לשפתי הכוס שלה, נישקתי וליקקתי, טועמת את טעמה הנשי המיוחד, שונה מזה של נועה, דחפתי עמוק את הלשון והתחלתי לפנק אותה, לבצע בה את כל מה שנועה לימדה אותי, לעשות לה את מה שהייתי רוצה שיעשו לי! וזה עבד, גניחות ההנאה שלה לא אחרו להגיע, גניחות של אשה שמקבלת את עונתה מהלשון שלי, מדי פעם מדריכה אותי, מספרת לי איפה זה הכי נעים לה ושוב גומרת, בקול, מחלקת לי סופרלטיבים שכולם ישמעו ואני המשכתי עד שהיא עצרה אותי, "די, מספיק" היא התנשפה בכבדות, "אח שלי, אני מסופקת" היא הודיע אם זה עדיין לא היה ברור למישהו, "את טובה, בהזדמנות ראשונה אני אוכל לך ת'פוסי" היא לחשה לעברי ובלי לחכות לתשובה היא התגלגלה והפילה את עצמה למים, שוחה חזרה אל המקום שהיא ישבה ובדרך דגה לה זוג תחתונים.

אורי חזר ועזר לי לרדת. "חברים, תכירו, זאת קרן, עוד דג ראוי למאכל" ותנועת היד הגסה שעשה לא השאירה ספק לאיזה מאכל הוא מתכוון, "ואני מכריז שעונת הדיג נפתחת רשמית!" הוא הודיעה לקול מצהלות הקהל וכמה גברברים קפצו מייד לבריכה, קפצו לדוג.

"בואי" הוא הוביל אותי אחריו, לקחנו בירה משולחן שעמד בצד ומרחוק ראיתי גברבר ניגש לנועה, מגיש לה את החלק העליון של בגד הים שלה ולוקח אותה אל אחד המזרונים ומוריד אותה למצוץ לו.

אורי ואני התישבנו על שפת הבריכה, "יתנו לך קצת זמן להתאושש לפני שיתחילו לדוג אותךְ" הוא ציחקק, "וגם אני צריך קצת עזרה" הוא הוביל את היד הפנויה שלי אל הזין המדולדל שלו וברגע שהתחלתי לשפשף לו הוא דחף לי אצבע והתחיל לפמפם, "אם עוד לא הבנת את זיון מעולה" הוא חייך לעברי ולקח לגימה מהבירה שלו, "אני לא יודע אם אלה שעשו אותך קודם אמרו לך את זה".

לא עניתי, מה אני אגיד לו? שרק אחד עשה אותי והוא לא מדד לכלום? "אני יכולה לשאול אותךָ משהו?" שיניתי נושא.

"ברור, בשביל זה אני פה?" הוא ציחקק ולקח לגימה מהבקבוק שבידו.

"הבגד ים של הבנים, חלק זרקו למימי הבריכה וחלק לא, למה?".

"תראי, אין לנו כלום נגד להט"בים אבל במסיבות האלה אין לנו פה להט"בים אבל כן יש בי-ים (Bi), דו-מיניים, כאלה שאוהבים לעשות את זה עם שני המינים, ובנים שזורקים את הבגד ים שלהם למים הם בנים שמודיעים שהם מחפשים מישהו שיאכיל אותם, את יודעת, בתחת, כמו שם" והוא הצביע על שפת הבריכה המרוחקת ולרגע נשארתי המומה, מיקי, הכוכב הגדול של נבחרת הכדורסל, בחור גדול ושרירי, עמד במים הרדודים, התכופף על שפת הבריכה כשידיו משוכות לאחור ומפשקות את פלחי ישבנו ומישהו עמד צמוד לו לתחת ופמפם אותו בלהט, "רק אליה וקוץ בה," אורי ציחקק והמשיך, "על פי הכללים יש כאן שיוויון הזדמנויות וגם בנות יכולות לדוג אותם ולדרוש שהבן ירד להן או לעשות את זה בתנוחה שהן אוהבות, לרוב לרכב עליו, רכבת כבר על מישהו?"

"אהה, לא" הסמקתי.

"הפסדת, הייתי מראה לך אבל עוד חוק, אסור לעשות עם אותו בן אדם פעמיים! אז אולי אם תסכימי להשאר לאפטר פארטי (After party) אני אדגים לךְ".

"ובנות?" המשכתי לשאול, "גם כאלה יש, אתה יודע, שעושות עם בנות?"

"ברור" אורי ענה כאילו איך חשבתי אחרת.

"ואיך יודעים מי כזאת?"

"אהה, זה קל, לפי צבע בגד הים שלהם, אדום!" ופתאום בגד הים של נועה ורעות קיבלו משמעות נוספת, "אבל גם כאן, זה לא מונע מבנים לדוג אותן!".

גמרתי את הבירה שלי, אולי זה היה הסימן, ואולי העובדה שלאורי עמד תותח והוא הודיע לי שהגיע הזמן שלו לקפוץ למים לדוג לו זיון, כי שניה לפני שהוא קפץ למים שני גברברים מוכרים ניגשו אלי, אחד מחזיק בחצאית הרטובה שלי והשני בחולצה והזמינו אותי להצטרף אליהם ואורי חייך לעברי, "וואלה זכית, חדירה כפולה" הוא ציחקק וקפץ למים ואני הצטרפתי לשנים שהובילו אותי אל אחד המזרונים המפוזרים סביב הבריכה.

נראה לי ששני אלה ידעו בדיוק מה הם רוצים, נראה גם שזאת לא הפעם הראשונה שהם עושים את זה למישהי (ואחר כך נועה אִישְּׁשָׁה לי את זה), הראשון נשכב על הגב וזקפתו מתנוססת בגאון בין רגליו, לא חדק הפיל של איתמר, גם לא זאת של אורי אבל עדיין זקפה גדולה ומכובדת, "תִּשְׁתַּפְּדִי" הוא הזמין אותי, מצביע על הזין העומד שלו, אז נעמדתי מעליו כשגופו בין רגליי, ירדתי על ברכיי, כיוונתי בידי את האיבר הנוקשה אל בין שפתי הכוס שלי ולאט התחלתי לרדת, להשתפד כמו שהוא קרא לזה, הרגשתי איך הוא חודר לתוכי, הייתי משומנת היטב שם בפנים והוא החליק בקלות עד שישבתי עליו בכל כובד משקלי כשהזין שלו תקוע עמוק בתוכי. "עכשיו תשכבי, בלי לצאת!" הוא הזמין אותי לשכב עליו. נשכבתי, מועכת את שדיי הגדולים אל חזהו והוא חיבק אותי, מצמיד וחופן את פלחי ישבני בכפות ידיו הגדולות ומפשק אותם.

"אימא'לה" מלמלתי ורעד עבר בגופי כשהרגשתי נוזל קר מציף את פי הטבעת שלי. "אל תפחדי, זה רק ג'ל סיכה" הוא לחש, מפשק חזק יותר את ישבני והרגשתי אצבע מורחת ומעסה חודרת לרקטום שלי, "זה לטובתךְ" הוא הוסיף ורגע אחרי הבחור השני נעמד מעליי והתחיל לכופף את ברכיו עד שראש הזין שלו נשק לפי הטבעת שלי, הרגשתי אותו מכוון בדיוק למקום הנכון ולוחץ, נשכתי שפתיים, ידעתי שיכאב לי, נועה הזהירה אותי, הכינה אותי אבל תאורטית בלבד, אמרה שברגע הראשון זה כואב אבל אחר כך אני ארצה עוד, ידעתי גם שאני צריכה להרפות אבל לפי הטבעת שלי היו רצונות משלו והוא התנגד, התכווץ וחסם, אבל עוד נעיצה חזקה וזרם של כאב חד חלף בגופי כשהחומה נפרצה ובבת אחת כל הזין שלו ננעץ עמוק בישבני, "אני בתחת שלה" הוא הודיע לי בגאווה, כאילו אני לא יודעת, "הנה, היא אוכלת בתחת" הוא ציחקק לעבר חברו השוכב ונשכב עלי בכל כובד משקלו, מוחץ אותי בין שניהם ומתחיל לפמפם ומשום מה לא נעלבתי ממה שאמר.

הבחור מתחתיי לא זז, רק זה שמעליי פמפם אותי, לאט וחזק. הכאב החזק הלך והתפוגג והרגשתי איך הזקפות של שניהם מכות זו בזו כשרק הקרום הדק שבי מפריד ביניהם, עוד כמה פמפומים כאלה והתחלתי להנות, משניהם, אפילו שהבחור מתחתיי לא זז עדיין הזין שלו עשה פלאים בתוכי וגם מהחום הנעים של שפשוף הזין הכותש בתחת שלי.

שמעתי את זה שעליי מתנשף והרגשתי איך הקצב שלו הולך וגובר, "כן, כן, הנה" הוא מילמל במהירות, חוזר על עצמו כמה פעמים, "כן, הנה, קחי!" הוא נעץ את עצמי הכי עמוק שיכול לתוך ישבני והרגשתי את זירמתו החמימה ממלאת את התחת שלי, "וואו, טעים הדג הזה" הוא ציחקק (ואחר כך למדתי שבסלנג שלהם זאת מחמאה, האישור שאני זיון טוב) והוא ירד מעלי ו…זה שמתחתי חיבק אותי חזק, ובלי לצאת מתוכי התגלגל ואני איתו ועכשיו הוא שכב מעליי ואני, למרות שאף אחד לא לימד אותי את זה, הרמתי רגליים משני צידי גופו ופישקתי אותם חזק ונתתי לו לזיין אותי, מה לזיין? לכתוש לי את הכּוּס הכל כך מיוחם שלי, "כן, תן לי, חזק" עודדתי אותו וחיבקתי אותו ברגליי, נצמדת חזק, "כן, הנה, עכשיו!" גמרתי בפעם הראשונה, "כן, עוד, עוד" התנשפתי והוא המשיך, דופק אותי חזק ומהר ומדהיר אותי אל עבר אורגזמה שניה ו…שלישית שאליה גם הוא הצטרף! נועץ את עצמו הכי עמוק שיכול, קופא במקומו וה-"תן לי!" שלי וה-"קחי!" שלו התלכדו לכדי צרחה שטופת זימה ויצרים והרגשתי מטח ראשון של זירמה גברית רעננה המציפה את הכוס שלי, "כן, קחי!" הוא שוב נעץ ועוד מטח נורה בתוכי ואחריו עוד אחד ועוד אחד לפני שגם הוא התגלגל מעליי ויצא, נשכב לצידי, מתנשף ומחייך, "וואלה צודק, טעים הדג הזה," הוא חייך לעבר החבר שלו שישב והביט, "דג טעים בן-זונה" (שגם זה אחר כך הבנתי שבסלנג שלהם זאת מחמאה חזקה עוד יותר).

שכבתי על הגב מתנשפת, מסביבי סדום ועמורה, כולם עם כולם, לא רחוק ממני עוד שלישיה, מישהי סנובית, אחת ממלכות השכבה לשעבר שירדה מגדולתה, עומדת על ארבע במרכז המקפצה, אוכלת אותה מאחור מאותו כוכב נבחרת שרק לפני זמן קצר ראיתי אותו חוטף בישבן ומוצצת למישהו שיושב על קצה המקפצה. מישהי, שרק הרגע גמרה לחטוף, משליכה חזרה את החוטיני שלה לבריכה כי לא הספיק לה והיא רוצה עוד. במזרון מימיני אורי שוכב על מישהי מהשכבה וחוגג לה בתחת, רוקד לה את הטנגו האחרון בפריז, ובמזרון משמאלי שתי בנות שלא הייתי מאמינה אליהן חוגגות ב-69 לוהט.

הפעם לא נתנו לי לנוח, עוד לא קמתי מהמזרון ומישהו ניגש אלי, הגיש לי את החזייה שלי, התיישב לי על הבטן, הניח את הזין שלו בין שדיי הגדולים, "תחזיקי!" הוא אחז בכפות ידי והצמיד אותם משני צידי השדיים שלי, לוחץ ועוטף בהם את הזין שלו, והתחיל לזיין לי את הציצים!

"אני מת על שדיים גדולים" הוא צווח בהנאה כשהוא משפשף את הזין בין השדיים הרכים, "אני מת על הבְּזָ'זִ'ים שלךְ" הוא המשיך ופמפם, "כן, ציצים גדולים עושים לי את זה" והיה ברור עד כמה הוא נהנה, "כן, ועכשיו תמצצי לי" הוא שלף את הזין מבין שדיי והגיש לי אותו לפה.

פתחתי את הפה, נתתי לו לדחוף לי אותו והתחלתי למצוץ, "כן תמצצי לי" הוא לא הסתפק בסתם מציצה והתחיל לזיין לי את הפה והיה ברור לי שעוד משהו שלא עשיתי עד הערב אני הולכת לעשות, קודם, בפעם הראשונה בחיי, אכלתי בתחת ועכשיו אני הולכת לבלוע ו…כן, אני כבר מדברת כמוהם, עוד הוכחה שאני בדרך להיות אחת מהחבר'ה.

מצצתי לו והוא התלהב, היה ברור לי שהוא בדרך לגמור. "כן, כל הזין" הוא התנשף, "כל הזין ועכשיו תבלעי!" הוא דחף את כל הזין עמוק לגרוני, "כן, תבלעי, תבלעי!" ומטח ראשון נורה עמוק בגרוני, מטח מלוח וחם של שפיך טרי ו…בלעתי, חשבתי שאני אחנק, חשבתי שאני אקיא, אבל לא, כמו גדולה בלעתי, בלעתי וחטפתי מטח שני ושלישי שגם עליהם התגברתי.

כשסימנו הלכתי לבר, רציתי לשתות משהו להעביר את הטעם. לשמחתי היו שם בקבוקי מי פה, כנראה בדיוק בשביל זה, אז גירגרתי ואחר כך שתיתי קוקה-קולה קרה עם קרח ופרוסת לימון והבטתי מסביב.

סדום ועמורה המשיכו אבל מסתבר שלעמוד לשתות בבר זה סימן שאתה רוצה קצת לנוח אז אף אחד לא הפריע לי אבל ברגע שעזבתי ניגש אלי אחד הגברברים עם חיוך זימתי על השפתיים, "אני דג אותךְ" הוא הושיט לי את התחתונים שלי והחיוך שלו התרחב, "בואי" הוא אחז בידי והוביל אותי אל אחד המזרונים הפנויים, "בא לי עליךְ בדוגי" הוא נהם לעברי כשהוא משפשף את הזקפה שהתרוממה בין רגליו, זקפה בינונית, יחסית למה שכבר חטפתי, אבל נראה שהוא היה גאה בה מאד, "כן, ככה" הוא המשיך ונהם כשנעמדתי על ארבע במרכז המזרון ופישקתי רגליים, פותחת בפניו את הדרך אל מגרש המשחקים שלי, "כן, אני הולך לזיין אותך דג זהב שלי" הוא ירד מאחורי על ברכיו ושפשף את ראש הזין שלו בין שפתי הכּוּס המגורות שלי, "כן, את הולכת לחטוף בגדול" והוא תקע את עצמו באבחת אגן אחת חזקה, מחליק ונכנס בקלות למעמקי הוגינה שלי, נכנס ומתחיל לזיין, לדפוק מהר וחזק!

אולי אין לו זין גדול אבל הוא פיצה על זה בזמן שהוא אחז מעמד, פתאום הבנתי את הביטוי (הגס) טחן אותה, הוא טחן אותי דק דק, הזין שלו משתפשף בין שפתי הכוס שלי ובתוך הנרתיק המחבק, האגן שלו מכה חזק בישבני בכל נעיצה שלו ומרקיד את שדיי התלויים, שדיים גדולים שהשתוללו לכל עבר. גמרתי פעם, גמרתי פעמיים, גמרתי שלוש והוא עוד ממשיך לעשות אותי באותו קצב, "אני מזיין אותךְ" הוא לחש באוזני, גוחן מעלי ומתחיל לשחק לי בציצים, "אני דופק אותךְ" הוא המשיך, מתלהב מעצמו, "אני טוחן לך ת'צורה" הוא התנשף והמשיך, "אני מנענע אותךְ!" הוא צעק בקול רווי יצרים ואני גמרתי שוב, האורגזמה הרביעית שלי באותו זיון ו…"אני מכבה לךְ ת'שרפה" הוא צווח וגמר, ממלא לי מחדש את הכוס בזרמה גברית רעננה.

כל הבגדים שלי היו מחוץ למים, עקרונית אני מוגנת, אי אפשר לדוג אותי, אבל רציתי עוד, לא הספיק לי, אז זרקתי את החזייה שלי חזרה לבריכה ומהר מאד היא חזרה אלי, בידים של מיקי, אותו כדורסלן גבוה ושרירי. "אני חושב שזה שלךְ" הוא הגיש לי את החזייה הרטובה, "בואי," הוא הוביל אותי, "קודם תשטפי את עצמך, את מזיעה" הוא עצר ליד המקלחת ושטפנו את עצמנו, "עכשיו בואי" הוא הוביל אותי אל המים הרטובים ובמקום שראיתי אותו מתכופף בתחילת הערב וחוטף שם הוא כופף אותי אל שפת הבריכה, נצמד מאחורי, אחז חזק במותניי והזין שלו כאילו מצא את דרכו בעצמו כשהוא השחיל אותי בכּוּס, נעץ בי את "חרבו" השלופה, זרג מכובד לכל הדעות, והתחיל לזיין.

מיקי זיין אותי בתנועות ארוכות וחזקות, זיון גברי קלסי, הזין שלו החליק בקלות בתוכי, נע כבוכנה משומנת, מתנשף ומפמפם, ממלמל מילות הנאה וגונח גניחות התענגות חסרות פשר ואני מצטרפת אליו. נהניתי אבל לא גמרתי, חשבתי שסיימתי את מכסת האורגזמות שלי אבל אז גיליתי שטעיתי, שאין דבר כזה מכסת אורגזמות, "בואי, בואי" הוא לחש במהירות, שולח ידים ומשחק לי בציצים, בפטמות האבן הכל כך רגישות שלי, שולח את אותם זרמים סוחפים היישר לווגינה שלי, "הנה, בואי, בואי" הוא המשיך, מגביר את הקצב ואז זה בא, אורגזמה אחת אבל שווה במיוחד, גמירה משותפת, עוצמתית, כזאת שמכווצת חזק את הכוס ושולחת זרמי הנאה בכל הגוף, גמירה מפנקת שמציפה את הכּוּס לא רק בשפיך החמים שלו אלא גם בשפע עסיס התאווה הנשי שלי.

זהו, יותר לא הזדיינתי עד סוף המסיבה, אף בגד שלי לא היה במים אז הייתי מוגנת וכך גם של מיקי, הכדורסלן שהרגע גמר לזיין אותי, אז ישבנו עם כוס שמפניה קרה ביד ודיברנו, כל הזמן שלי בתיכון לא דיברתי איתו ועכשיו הכל נפתח, ובסוף הוא הציע שנפגש שוב, "קפה ומאפה ואחר כך מי יודע לאן זה יוביל" הוא צחק וקרץ לי ולא הייתי צריכה הסברים, רציתי אותו שוב בתוכי והסכמתי.

לא רק אני פרשתי לנוח לאט לאט כולם הצטרפו ובעצם המסיבה דעכה והתחילו להתפזר אבל אז אורי ניגש והזמין אותי להשאר לאפטר-פארטי(After Party), "גם נועה נשארת" הוא הוסיף כאילו זה מה שישכנע אותי או אולי הוא ידע שנועה היא ההסעה שלי.

מהר מאד גיליתי שהאפטר-פארטי זה רק הוא, אחותו, נועה ואני. ישבנו על שני מזרונים שהצמדנו ושתינו קפה, כשרעות ונועה התחילו להתנשק ולהתמזמז בלי בושה לידנו אורי נצמד אלי, הפתיע אותי עם נשיקה ארוכה ולחש לי בקול מפתה, "הבטחתי לך משהו, ואני תמיד עומד בהבטחות שלי אז בואי" הוא נשכב על הגב כשהתורן שלו מתרומם בגאון בין רגליו, "בואי תרכבי" הוא המשיך והזמין אז השתפדתי לו והתחלתי לדהור אל עבר האורגזמות שלי, אורגזמות, ברבים, רק חבל שלא גמרנו ביחד.

אחר כך גם רעות קיימה את ההבטחה שלה ואכלה לי את הפוסי, השכיבה אותי על הגב נכנסה בין רגליי ולא עזרו הטענות שלי שאחיה גמר שם רק לפני רגע היא המשיכה, מתעלמת, מצמידה את שפתיה אל שפתי הכוס הנפוחות שלי, קודם נישקה ואפילו יניקה ורק אז התחילה לפנק אותי עם הלשון ו…שתי תובנות קיבלתי ממנה באותו לילה, הראשונה: שיש לי הרבה מה ללמוד כדי להגיע לרמה שלה, והשניה: שאני אוהבת את זה, אוהבת שאשה מפנקת אותי ואני ארצה עוד בעתיד.

*** אפילוג ***

לפני שעזבנו אורי הזמין אותנו גם למסיבה הבאה שתהיה, "אם לא הבנת את דג בן זונה" הוא אמר (זוכרים? זה בסלנג שלהם מחמאה) "ומהיום את לא סתם אחת מהחבר'ה, את אצלי ברשימת האח"מ-ים! בדיוק כמו נועה", "אופס, סליחה, נועה יש רק אחת אבל את מייד אחריה" הוא תיקן וחייך לעברה.

כבר למחרת מיקי, הכדורסלן, צלצל ויצאנו לדייט. הישיבה איתו בבית הקפה של החבר'ה פלוס השמועות, שלדעתי אורי או נועה הפיצו, שהוזמנתי למסיבת הבריכה קבעו סופית את מעמדי כאחת מהחבר'ה.

את הקפה ומאפה עם מיקי סיימנו כמובן במיטה שלו, לילה שלם של סקס משגע. מצצתי לו והוא מצץ לי, עשינו את זה במיסיונרית וגמרתי בסערה, עשינו את זה בדוגי והאורגזמות עפו חופשי, רכבתי עליו וגמרתי אפילו יותר פעמים.

כמה ימים אחרי נועה הלכה איתי לקנות בגד ים כי זה שיש לי, בגד ים שלם ומגושם, לא מתאים למסיבות האלה. נועה ידעה בדיוק לאן ללכת והמוכרת הציגה לנו כמה אופציות והתלבטנו, אומנם כולן מספיק זנותיות בשביל המסיבות האלה אבל לכל אחת יתרונות וחסרונות משלה וכשסוף סוף בחרתי והמוכרת שאלה באיזה צבע אני רוצה? הבטתי בה במבט מזלזל וחייכתי, "אדום"!

כשחזרנו אליי נועה עזרה לי לרקום את השם על החלק העליון והתחתון, מסתבר שככה יודעים למי לגשת כשדגים אותם. "אדום, אהה" היא חייכה אלי כשסיימנו לרקום, "אהבתי, תגידי, במקרה את רעבה?" היא ציחקקה ורגע אחרי כבר היינו ב-69 לוהט על המיטה שלי, אוכלות את הפוסי האחת לשניה.

*** The END ***

Loading

7 מחשבות על “להיות אחת מהחבר'ה”

  1. אתה כנראה לא יודע מה הב׳ בלהטב אומרת אז שווה לברר לפני שכותבים שאצלינו אין להטבים אבל יש בי 😉 זה כמו לרצות לשחק באירופה או בספרד

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן