כשאחים מאבדים שליטה – חלק 3

לחלק הראשון של הסיפור, חלק שני

 

"או, כן תומר!" דנה יבבה למגע קצה זקפתו של אחיה בשפתי הפות שלה. הוא החליק את הכיפה לאורך ערוותה, גופם בוער, וללא יכולת לעצור את עצמו דחף את הזין שלו לתוך הכוס של אחותו.

"פאק דנה!" תומר גנח למראה איברו חודר לאחותו, שפתיה נפשקות ובולעות את הכיפה בשצף של עונג. "אין מצב!" הוא קרא בקול בעודו מחליק את ידיו לירכיה, תופס אותם, וחודר עמוק יותר לתוך אחותו. הוא בהה בכוס הוורדרד שלה מהופנט, ובקול גניחה אדיר החדיר את כל אורכו אליה, נרתיקה הרטוב מחבק את הזין שלו בנעימות.

תומר ודנה התנשמו בכבדות, ליבם הולך, לא מאמינים למעשיהם. גופם העירום התמלאה בעונג לאור איחודם האסור, ולאחר מספר שניות של שוק, הם לבסוף איכלו זאת. תומר הרים עיניו לעיניה, גופה העירום תחתיו, עד שמבטם נפגש, ודנה הנהנה קלות לאחיה. היא נתנה לו רשות אינטימית לגופה, רשות שאף אח לא אמור לקבל על גוף אחותו, אבל באותו רגע לשניהם לא היה איכפת, ותומר החל להזיז את מותניו.

ליאור עמד בצד, אוחז את איברו הזקוף בידו, וצפה באיחוד האסור של אחיו הגדולים. הוא לא האמין שהוא עשה סקס עם אחותו הגדולה, וצפה בתדהמה באחיו הגדול טועם מפריה האסור גם הוא, מחדיר את הזין שלו בין שפתי הכוס שלה.

תומר גנח בעוד הזין שלו מחליק לתוך הכוס החם של אחותו הקטנה. הוא ידע שזה לא בסדר, הרגיש את זה עמוק בתוכו בכל חדירה, אבל הכוס הצעיר שלה היה כל כך רטוב ומחבק שהוא לא הצליח להפסיק, מתענג על התחושה של לדפוק את אחותו הפצצה.

"כן תומר כן!" דנה גנחה בעוד אחיה מאיץ את תנועותיו, מפמפם לה את הכוס עם הזין העבה שלו, מותח אותו בצורה מדהימה בכל פעם שהוא מחליק לתוכה. "נכון…נכון שאלתי אותי קודם אם עשיתי פעם אנאלי?" דנה שאלה.

"כן?" תומר ענה, לא באמת מקשיב, עסוק בלחדור לפות החם של אחותו.

"או פאק, אז שתדע שכן. אני עושה מלא אנאלי. אני חולה על זה!" היא אמרה ונתנה לו חיוך סוטה בעודה גונחת. "אתה רוצה אחרי לנסות? לזיין את אחותך הקטנה בתחת?" היא שאלה ותומר הסתכל עליה ללא מילים, לא מאמין למה שהוא שומע. הוא המשיך לפמפם לאחותו את הכוס, ואחרי שניה הגיע לפורקן.

"אהה כן דנה!" תומר גנח בפראות בעודו מזיין לה את הכוס החם. גופו החל בפעור בעונג מרעיד, והוא מיד החל לגמור.

"אתה גומר?" דנה שאלה, גונחת בעונג והנאה. אחיה הגדול הנהן בקושי, גופו רועד, והוא גנח בקול בעודו שופך את זרעו בכוס המדהים שלה. 

עונג עילאי אפף את תומר, גופו רועד תוך כדי שהוא גומר בתוך אחותו הקטנה. הכוס החלקלק שלה החליק לאורך הזין שלו, ותומר גנח בפראות תוך כדי שהוא מתחיל להשפריץ בתוכה. הוא לא האמין למה שקורה, למראה אחותו העירומה תחתיו, למראה אחיו הקטן בוהה בהם, למראה הזין שלו מחליק בין שפתי הכוס שלה, והמשיך לגנוח, משגר שפריץ אחרי שפריץ של שפיך עמוק לתוך הכוס המדהים של אחותו הקטנה. הוא האט את תנועות האגן שלו, עדיין משפריץ בתוכה, ואז דחף את עצמו הכי עמוק לתוכה והחזיק את עצמו שם, רוכב את האורגזמה עד תום. הוא הסתכל לתוך עיניה של אחותו, שפריץ אחרון ממלא אותה, ואז הוציא את הזין שלו ממנה ופשוט עמד שם מתנשם בכבודות.

"אתה…אתה גמרת בתוכה?" ליאור שאל בתדהמה, מעביר מבט בין אחיו לאחותו, ואחיו הנהן, עדיין מתנשם בכבדות. "פאק, אני יכול…להמשיך?" ליאור שאל נבוך, הזין שלו עומד בזקפה אדירה.

דנה התנשמה בכבדות, מסתכלת על הזין המתרכך של אחיה הגדול, ואז על הזין העומד של אחיה הקטן, חרמנותה עדיין בשיא. היא הסתובבה כלפי אחיה הקטן, עדיין נשארת שוכבת על הגב, והרגישה את הזרע החם של תומר מטפטף החוצה. "כן ליאורי, תזיין אותי." היא אמרה בקול זנותי ופשקה את רגליה.

ליאור בהה בגופה העירום של אחותו הגדולה וקפץ עליה ללא היסוס. הוא עלה על הספה, ממקם את עצמו בין רגליה, וקרב את הזין שלו לכוס שלה. הוא הביט מהופנט בציצים הגדולים שלה, ואז הרים את המבט לעיניים שלה והתענג על הגניחה בזמן שהוא מכניס את הזין שלו לתוך הכוס שלה. הוא היה חלקלק מהשפיך של תומר אבל ליאור היה כל כך חרמן שלא היה לו איכפת, ולאחר חדירה או שתיים איטיות החל לפמפם לה את הכוס, שניהם גונחים בהנאה דוחה.

תומר התיישב על שולחן הקפה וצפה באחיו מזדיינים שוב. הם נאנחו וגנחו, גופו השרירי של ליאור מעל דנה, ידיו על מותניה בעוד הוא מזיין אותו במרץ, דוחף את הזין שלו הלוך ושוב בתוך הכוס שלה. דנה קראה בהנאה, גניחותיה קטנות ומחרמנות, וליאור גנח בקול נמוך ועמוק. קול הזדווגותם הדהד בסלון, גופם העירום מתחבר, ושדיה של דנה קיפצו בצורה מגרה. לא עברו שתי דקות ולתומר כבר עמד שוב.

"כן ליאורי כן! תזיין אותי חזק!" דנה גנחה בהנאה לתחושת אחיה דופק אותה. "פאק, זה כל כך טוב. כן! תמשיך לזיין את אחותך הגדולה!" היא קראה והעיפה מבט לצד, לעבר אחיה הגדול, קולטת את זקפתו המרשימה. "תומר, אתה יכול להביא קרם גוף או משהו אחר חלק?" היא אמרה בין גניחות ותומר הסתכל אליה קפוא.

"אהה, כן." תומר ענה לאחר מספר שניות, עסוק מידי במראה של אחותו ואחיו מזדיינים מכדי להבין מה היא אמרה. הוא קם על רגליו, הסתכל עליהם, ואז רץ למקלחת, הזין העומד שלו מקפץ. הוא החל לפתוח מגרות וארונות, מחפש, עד שלבסוף מצא קופסת וזלין ישנה. הוא הניח שזה יספיק ומיד רץ חזרה לסלון, קולות הגניחות של אחיו מהדהדים בדירה.

ליאור עדיין זיין את דנה בלהט, דופק את הכוס הוורוד שלה במרץ ללא סימנים של האטה. תומר הראה לדנה את הקופסה והיא הנהנה בסיפוק. ליאור קלט את המבט שלה וסובב את הראש שלו, מאט את תנועותיו לתוך אחותו.

"מה זה?" ליאור שאל, לא מבין.

"וזלין." תומר ענה, מסתיר את ההתרגשות המגעילה בקולו.

"למה וזל?…אין מצב…" ליאור אמר, תוך כדי שהוא מבין ודנה הנהנה במבוכה.

דנה התרוממה על הספה, הזין של ליאור עדיין בתוך הכוס שלה, והוא הבין את הרמז ויצא ממנה בלית ברירה. דנה הסתכלה על שני אחיה החתיכים, ונשכה את שפתה התחתונה בצורה מפתה. "אתם רוצים…לזיין אותי בתחת?" דנה שאלה במבוכה.

"את רצינית?" ליאור שאל ודנה הנהנה בביישנות. "פאק, ברור!" ליאור קרא בהתלהבות ודנה חייכה. היא נתנה בשני אחיה עוד מבט, ואז לאט הסתובבה. היא זזה על הספה עד שנעמדה על ארבע עם הפנים לקיר, הטוסיק העסיסי שלה כלפי אחיה.

"נראה לי כזה תעשו תורות. תומר, תתחיל ואז תחליפו." היא אמרה, פתאום קולטת כמה הזוי זה נשמע. "אהה, רק תדאגו לשים הרבה וזלין." היא הוסיפו והשתתקה, ליבה הולם בפראות.

תומר בהה בתחת המדהים של אחותו הקטנה, פלחיה העגולים מפתים כל כך. שפתי הכוס הוורודות שלה הציצו מתחת בשובבות והזין של תומר עמד כמו טיל. הוא הניח את הוזלין על השולחן ותפס את עכוזה של אחותו, מעסה אותו בחושניות. דנה גנחה חרישית, מחרמנת את תומר אפילו יותר, ותומר פיסק את פלחי הטוסיק המושלמים שלה. הוא בהה בחור התחת הקטן שלה, לא מאכל את מה שהוא עומד לעשות, ואז הושיט את ידו לוזלין. הוא אסף מחומר הסיכה, והחל למרוח אותו על הזין שלו. הגוף שלו בער מחרמנות והוא גנח תוך כדי שהוא מחליק את אצבעותיו לאורך איברו החלקלק. הוא גרף עוד וזלין והושיט לאחיו הקטן את הקופסא.

ליאור לקח מאחיו הגדול את חומר הסיכה והחל למרוח אותו על הזין העומד שלו תוך כדי שהוא צופה בתומר ודנה. הוא השתיק גניחה, מאונן באטיות את הזין שלו, מכסה אותו בחומר החלקלק תוך כדי שאחיו הגדול מקרב אצבע מלאת וזלין לתחת של אחותו.

דנה הסתובבה אחורה, מרגישה את ידו של אחיה הגדול על הטוסיק שלה, מפשקת אותו. שפתי הכוס של רעדו מרוב חרמנות והיא גנחה כאשר אחיה הגדול החליק את האצבע שלו מסביב לחור האחורי שלה. היא נשכה את שפתה התחתונה, וגנחה בשנית לתחושת האצבע החלקלקה שלו חודרת לתוכה באטיות. הוא מרח כמות יפה של חומר סיכה על פי הטבעת שלה, מבחוץ ומבפנים, ולאט שלף את האצבע שלו ממנה.

תומר לקח צעד לכיוון אחותו, לא מאמין למה שהוא הולך לעשות, אבל חרמנותו לא אפשרה לו להרפות. הוא חפן את התחת שלה, מקרב את עצמו עוד, עד שהזין שלו נח על החריץ שלה. הלב שלו דפק בחוזקה, הזין שלו מקפץ עם כל הלימה, והוא פישק את לחייה, חושף את חור הטוסיק הקטן שלה. הוא העביר יד אחת לזין שלו, אוחז אותו, והוליך אותו ליעד. הוא הרגיש את גופה של אחותו רועד תחתיו, קצה הזין שלו צמוד לפי הטבעת שלה, ולאחר נשימה עמוקה, החל לדחוף בזהירות.

"אהה, תומר, לאט!" דנה גנחה לאחר שאחיה הגדול החל לדחוף את עצמו לתוכה. היא הרפתה את גופה, יודעת בדיוק למה לצפות וגנחה שנית בעוד הזין של אחיה הגדול חודר לתחת שלה. היא הרגישה את החור שלה מתרחב, מקבל את אחיה הגדול לתוכה, ולאחר רגע הכיפה שלו החליקה פנימה, ממלאת אותה. תומר שחרר אנחה עמוקה, עוצר לרגע, ואז המשיך לדחוף את הזין שלו לתוך התחת של אחותו.

עונג מסחרר התפשט לאורך גופו של תומר לתחושת הזין שלו מחליק בתוך הטוסיק של אחותו. זה היה כל כך צר, עכוזה מחבק את איברו בחוזקו, אבל חומר הסיכה עשה את שלו והזין שלו החליק בקלות עמוק יותר ויותר לתוך אחותו. הוא המשיך לדחוף לאט, גניחות עולות משניהם עד שכמאט כל הזין שלו היה בתחת של אחותו הקטנה. "פאק דנה, זה מדהים!" תומר קרא בקול, איברו טמון עמוק בתוכה. "זה טוב גם לך?" הוא שאל.

"כן." דנה אמרה בקול צרוד. "זה עדיין קצת כואב אבל מרגיש טוב, תתחיל לזוז אבל לאט." היא אמרה ואחיה הגדול מיד נענה. תומר שלף בזהירות את הזין שלו מהתחת של אחותו הקטנה ודנה יבבה בעונג מעורבב עם כאב. הוא דחף את עצמו לתוכה שוב, לאט, בזהירות, ודנה גנחה. היא הרגישה איך עם כל חדירה התחת שלה מתרחב והכאב נעלם, ואחרי הפעם השלישית נשאר רק עונג צרוף.

"או כן, זה כל כך טוב!" תומר קרא בקול תוך כדי שהוא מתחיל לזיין את אחותו בתחת. זו הייתה הרגשה מדהימה והוא פשוט התמסר לזה.

"מה איתי?" ליאור שאל החרמנות, צופה באחיו מזיין את אחותו בתחת. הוא אונן לעצמו, הזין שלו עומד בזקפה אדירה, ומת כבר להחדיר אותו לטוסיק של אחותו.

"אני אתן לך גם, אני חייב להמשיך עוד קצת." תומר אמר לאחיו והחל להאיץ את תנועותיו, חודר מהר יותר לתוך התחת של אחותו הגונחת.

"אהה, תומר, תן לו גם. אני רוצה לראות איך הזין שלו מרגיש." דנה אמרה בין גניחות. תומר חדר אליה עוד פעמיים ואז יצא.

"בסדר, יאללה, לך על זה." תומר אמר ולקח צעד הצידה, משחק באיברו החלקלק.

"פאק, זה כל כך מחרמן." ליאור אמר תוך כדי שהוא תופס מקום מאוחרי אחותו הגדולה. "תמר בחיים לא הייתה זורמת לעשות אנאלי." הוא אמר וחפן את התחת של דנה.

"מרחתי וזלין על הזין?" דנה שאלה בדאגה, מרגישה אותו מוביל את קצה הזין שלו אל החור הפתוח שלה.

"כן, ברור." ליאור אמר והחל בעדינות לחדור לפי הטבעת של אחותו. הוא דחף קדימה עם האגן שלו, בולע גניחה תוך כדי שהכיפה נבלעת בתחת של אחותו, ואז המשיך לדחוף פנימה. דנה גנחה גם היא, מתמסרת לתחושה, ועצמה את עניה בהנאה. הזין העבה יותר של אחיה הגדול פתח אותה כבר טוב, ולא היה טיפת כאב, רק עונג מבחיל מאחיה הקטן חודר עמוק לתוכה.

"או כן ליאורי!" דנה קראה בהנאה לתחושת אחיה הקטן ממלא את הטוסיק שלה באיברו הארוך. הוא שלף אותו בחוסר עדינות והשחיל את עצמו לתוכה שוב, מתענג על התעלה הצרה שלה.

"דנה, אני לא מאמין שאני עושה איתך אנאלי. לא מאמין שאני מזיין את אחותי הגדולה בתחת!" ליאור קרא בקול בעוד הוא מתחיל לחדור אליה בקצב חושני, מחליק את הזין שלו הלוך ושוב בתוך פי הטבעת הלוחץ שלה.

"או כן, זה כל כך טוב. לעולם לא דמיינתי ששני האחים שלי ידפקו אותו בתחת. פאק זה כל כך מחרמן." היא אמרה וגנחה.

"טוב ליאור, יאללה, תן לי שוב." תומר אמר. גופו כמהה לחזור שוב לתוך התחת המדהים של אחותו. היא נראתה כל כך טוב עירומה על ארבע, הציצים הגדולים של מתנדנדים למצד לצד, ואחיה הקטן מזיין אותה בתחת.

"מה, בקושי הייתי. אתה זיינת אותה יותר זמן." ליאור ילל, ממשיך לדפוק את אחותו במרץ, לא יכול להפסיק.

"ליאור, תפסיק רגע." דנה אמרה ואחיה הקטן הוציא את הזין שלו ממנה מאוכזב. דנה הסתובבה על הספה, פונה לשני אחיה, גופה עדיין צמא למגע המיני האסור. היא בחנה את שני האיברים הזקופים שלהם והרגישה את מיצי הכוס של עוד רגע נוטפים ממנה מרוב מחרמנות. "אולי…אולי תזיינו אותי ביחד?" דנה הציעה בביישנות. 

"מה?" תומר אמר בתדהמה, עיניו נפערות. "על מה את מדברת?" הוא שאל.

"נו, במקום שתיקחו תורות אולי…אולי תעשו אותי באותו זמן. אתם יודעים…אחד בתחת ואחד בכוס." היא אמרה והאדימה במבוכה.

"את…את עשית את זה פעם?" ליאור שאל את אחותו, בשוק ממה שהיא הציעה, אבל דנה הנידה את ראשה בשלילה. "חשבתי שזה משהו שעושים רק בסרטי פורנו." ליאור הוסיף ודנה הסמיקה.

"לא יודעת, זה נראה לי יכול להרגיש ממש טוב. תמיד רציתי לנסות." היא הודתה במבוכה. "אתם רוצים?" היא שאלה ובהתה באחיה שהסתכלו עליה בתדהמה ואז בהו אחד בשני.

"אממ…וואו, כן נראה לי סבבה." ליאור מלמל במבוכה.

"כן, אני גם…אה…בסדר." תומר הסכים גם הוא, קצת בשוק מאחותו. "איך את…איך רוצה…לעשות את זה?" הוא שאל.

"אממ, נראה לי כזה אתה תשב ואני אעלה עליך ואז ליאור יהיה מאוחרי." דנה אמרה ותומר וליאור פשוט הנהנו. היא קמה מהספה, פטמותיה זקורות במרכז הציצים הכבדים שלה, וסימנה לתומר להתיישב. הוא בהה רגע, מהופנט מגופה העירום, ואז התיישב על הספה. דנה התקרבה אליו, מתחרמנת מהמראה של הזין העומד שלו והביטה לאחיה הגדול בעיניים בזמן שהיא מטפסת עליו. היא תפסה לו את הכתפיים, הניפה רגל מעליו, ועלתה עליו. היא קרבה את גופה העירום אל גופו, שניהם בוערים מתשוקה ועצרה את הנשימה לתחושת הזין שלו מחליק לאורך שפתיה. היא תפסה את איברו הזקוף, הכוס הנוטף שלה מרחף מעליו, ובאטיות שיפדה את עצמה עליו, גונחת בעוד היא מחליקה את הכוס שלה לאורך הזין.

"או וואו!" תומר גנח לתחושת הכוס החם והרטוב של אחותו עוטף את הזין שלו. הוא הרגיש את שפתיה מחליקות לאורכו, בולעות אותו בתאווה, ובהה בשדיה המהפנטים שהיו ישר מולו. דנה דחפה אותו אחורה, משעינה אותו על הספה, ותומר לא הצליח להתאפק ותפס לה בשד, מוביל פטמה זקורה לפיו ומוצץ אותה כמו תינוק רעב לגניחותיה של אחותו הקטנה.

ליאור צפה באחותו מחליקה את הכוס שלה על הזין של אחיו הגדול וזז בלי שהיא אמרה מילה. גופה העירום היה רכון על תומר שבדיוק החל למצוץ לה את הפטמה וליאור מיד תפס את מיקומו מאחוריה. הוא תפס את התחת החטוב שלה, חופן אותו בהנאה ולקח צעד קדימה, בין רגליו של תומר. הוא ליטף את גבה החלק של אחותו, ואז תפס את הזין שלו ביד אחת ובידו השנייה פישק לה את הטוסיק. הוא חשף את החור האסור שלה פעם נוספת, לא יכול להתעלם מהמראה המחרמן של הזין של אחיו הגדול עמוק בתוך הטוטא שלה, ולחץ את קצה הזין לפי הטבעת. הוא לקח נשימה עמוקה וחדר לתוכה שוב, גונח מהתחושה המדהימה.

"פאק, אני לא מאמינה שאנחנו עושים את זה!" דנה גנחה, אחיה הקטן ממלא לה את התחת עם הזין שלו בעוד אחיה בגדול עמוק בתוך הכוס שלה. "וואו זה מדהים, אני מרגישה כל כך…מלאה!" היא אמרה בקול נוטף חרמנות וניסתה להתרגל לתחושה של זין בכל חור. היא לקחה עוד רגע להתרגל, קולטת שאחיה הגדול מסתכל ישר לתוך עיניה, והחלה להתחכך עליהם. "אתם…אתם יכולים להתחיל…לזוז…" היא אמרה, ומיד הרגישה אותם מתחילים.

מתח מיני מחשמל אפף את שלושת האחים בתנוחת הסקס החדשה. זה היה מגעיל, בלתי נתפס, שלושתם עירומים, ומקיימים יחסי מין אסורים, אבל זה רק הפך את זה ליותר עוצמתי. האחות האמצעית הייתה באמצע, גופם החסון של אחיה העירומים צמוד לגופה, הזין העבה של אחיה הגדול קבור בכוס הרטוב שלה, השדיים הגדולות שלה על גופו, ואחיה הקטן מאחוריה, הזין שלו בתוך הטוסיק החטוב שלה, שניהם מחללים אותה. שלושתם המסרו לאקט שלהם, יודעים כמה אסור מה שהם עושים, אבל מסרבים להרפות. האחים החלו לזוז ביחד, לזיין את אחותם כמו זונה, ושלושתם החלו לגנוח בעונג.

"כן! כן!" דנה גנחה לתחושת הזין של אחיה הגדול מותח את הכוס שלה והזין של אחיה הקטן עמוק בתוך הטוסיק שלה. הם החלו לזוז והיא עצמה את עיניה, גונחת בהנאה, אחיה הגדול מחליק את איברו הזקור בתוכה, מחלל את הכוס הרטוב שלה, ואחיה הקטן מפלח את עכוזה הקטן.

תומר וליאור החלו גם הם לגנוח בשני צדיה של אחותם, גופם העירום צמוד לגופה, הזין שלהם בתוך שני החורים שלה. כל אחד מהם הרגיש כל תנועה של השני בפנים, כל חדירה של ליאור לתוך התחת של דנה גרם לכוס הרטוב של להיות יותר צר, וכל תנועה של תומר בתוך הכוס הורגשה בתוך עכוזה. הם חדרו לתוכה בשיכרון חושים, שילוב של אלכוהול, חרמנות ועונג גופני מאיץ אותם, גופם העירום נוטף הזיעה וכמהה לתחושה על אף המעשה האסור.

"פאק, או מיי גוד!" דנה גנחה, פיה נשאר פעור בעוד היא מרגישה כל תזוזה של אחיה בחוריה, חודרים אליה, מחללים אותה תוך הסבת עונג מסחרר. "כן!" היא קראה בקול, מביטה הישר אל תוך עיניו של אחיה הגדול תוך כדי שהזין שלו מחליק שוב לתוך הנרתיק שלה, ידיו החזקות על מותניה ושדיה הגדולים ביניהם. אחיה הקטן דחף את עצמו לעכוזה, ורטט מיני אדיר היכה בה. "פאק אני גומרת! או מיי גוד אני גומרת!" דנה צווחה תוך כדי שהאורגזמה משתלטת על גופה. עיניה נעצמו וכל גופה החל לרעוד, אחיה החודרים אליה רק מעצמים את התחושה.

"פאק דנה!" תומר גנח גם הוא, בוהה בגופו של אחותו הקטן רוטט באופוריה מינית על הזין שלו, עיניו נעצמות בהנאה לתחושת הכוס של אחותו מתעוות מסביב לזין שלו. הוא המשיך לחדור אליה, חושק את שיניו, והרגיש את אחיו ממשיך גם הוא בצידה השני, שני האחים מזיינים את אחותם בעוד היא גומרת.

גופה של דנה רעד ורטט על שניה אחיה, עונג אופף אותה בעוד הם חודרים לחוריה. היא פרפרה עליהם, גופה בוער בהנאה מינית עד שפורקנה הגיעה לסיומו. לבה המשיך להלום בפראות לאור האקט המופרע, היא התנשמה בכבדות בעוד אחיה ממשיכים לזיין אותה בקצב.

ליאור אחז את מותניה של אחותו והוא גנח בין שיניים חשוקות בעוד הוא דופק אותה בתחת. זו הייתה תחושה מדהימה אך הזויה, כל הלילה הזה היה הזוי, והוא בהה בתחת המדהים שלה מקפץ בזמן שהוא ממשיך לחדור אליו. דנה הפסיקה לרעוד והחלה לנשום עמוק, גופה העירום אדום. ליאור התענג על האורגזמה של אחותו, המראה שלה גומרת תוך כדי ששניהם מזיינים אותה מחרמנת אותו כל כך שליאור הרגיש שגם פורקנו קרב ובא.

"או כן דנה!" ליאור קרא בקול, מזרז את תנועת מותניו, חודר לתוך הטוסיק שלה בחייתיות מינית. דנה גנחה גם היא, כאב קל מזדחל לקולה וליאור לא הצליח להחזיק מעמד עוד רגע נוסף. "דנה…כן! אני עומד לגמור!" הוא אמר תוך כדי אנחות של הנאה. "כן! כן! פאק…אני גומר!" הוא קרא בקול והפוצץ.

ליאור גנח בפראות לתחושת האקסטזה שהשתלטה על גופו. הוא החל לשפוך את זרעו בתוך הטוסיק הסקסי של אחותו הגדולה, והמשיך לגנוח בעודו הוא משגר זרם אחרי זרם של שפיך בתוך התחת החטוב שלה. הוא האט את הקצב, מחליש את תנועותיו בעודו גומר, ואז החדיר את עצמו עמוק לתוכה והחזיק את הזין שלו בפנים בזמן שהוא מרוקן את זרעו בתוכה, כמה שפריצים אחרונים וזהו. הוא החזיק את עצמו בפנים מספר שניות, מתנשף בכבדות, לא מאמין שהוא גמר לאחותו הגדולה בתחת, ואז משך את הזין שלו החוצה. הוא התיישב על הספה ליד אחיו ואחותו, תשוש, והביט בהם ממשיכים להזדיין.

"הוא…הוא גמר לך בתחת?" תומר שאל את אחותו, מביט אל תוך עיניה. דנה הנהנה, מקפצת על הזין הגדול של אחיה ועיניו נפערו. זה חרמן אותו כל כך שהוא פשוט תפס אותה והחל לדפוק אותה על איברו הזקור בעוצמה, גורם לה לגנוח תוך כדי שהוא מזיין אותה חזק.

"כן תומר! או מיי גוד אני גומרת שוב!" דנה יבבה בעוד גופו שוב החל לבעור. היא הוציאה גניחה רועדת ועצמה את עיניה לנוכח האורגזמה החולפת בגופה. גופה התעוות על גופו של אחיה, העונג המיני מסחרר, ולאחר מספר שניות של הנאה עילאית, האורגזמה חלפה.

תומר המשיך לזיין את אחותו הקטנה בפראות, דוחף את מותניו כלפי מעלה בעוד הוא מושך אותו למטה, דופק את הכוס הרטוב של אחותו. הציצים הגדולים והיפים של קיפצו בצורה מגרה ותומר המשיך לחדור אליה בעוצמה. הכוס שלה החליק שוב ושוב לאורך איברו הזקור, עוטף אותו בחום ועונג מדהימים. הוא גנח יותר ויותר חזק, עוצמת החוויה מתעצמת עד שגם הוא הרגיש שהגיע לקיצו.

"דנה אני גומר!" תומר קרא בקול נמוך, ההנאה מרוחה על פניו תוך כדי שהוא מתפוצץ, מתחיל להשפריץ את זרעו בשנית לתוך הכוס של אחותו בעוד אורגזמה עוצמתית עוטפת את גופו.

"מה לעזאזל קורה כאן?" צרחה אדירה פילחה את האוויר ושלושת האחים קפצו, מפנים את מבטם.

"מה זה? מה קרה?" קול נוסף, גברי, נשמע ודלת הכניסה נסגרה. אבא מיהר והצטרף לצידה של אמא, שניהם מביטים בשוק במראה המזוויע שנגלה לעיניהם.

תומר לא הצליח להישאר שקט והוא גנח חרישית, מבט מבועת על פניו. הוא המשיך לגמור בתוך אחותו הקטנה, משפריץ שוב בעוד הוריו בוהים בהם. דנה קמה במהירות מהזין של תומר, מבט מבויש על פניה והיא נעמדה, מנסה לכסות את גופה העירום בידיה. ליאור הושיט יד למטה, מאדים במבוכה למראה הוריו ותומר הושיט יד גם הוא בניסיון לכסות את הזין שלו, אך האורגזמה שלו תרם הסתיימה. גופו עדיין רעד מעונג, ולמבוכתו הרבה הוא המשיך לגמור, הזין שלו יורה שפריץ אחרון של שפיך לאוויר בעוד הוריו מביטים בתדהמה, מזועזעים עד עמקי נשמתם. הם פשוט עמדו שם ובהו, לא יודעים מה להגיד, מה לעשות, ולא מצליחים לעכל. הם תפסו את שלושת ילדיהם מזדיינים ,בנם הבכור גומר בתוך אחותו הקטנה, והיה להם ברור שממה שילדיהם עשו כאן הלילה, אין דרך חזרה.

Loading

17 מחשבות על “כשאחים מאבדים שליטה – חלק 3”

  1. בבקשהה תמשיך אותוו עבר מלא זמן ואתה הכותב הכי טוב

    הגב
  2. וואו ,ממש ממש מחרמן! איך ששלושתם הזדיינו ביחד! חבל רק שאמא ואבא תפסו אותם….

    הגב
  3. פרק שלישי מהמם. כשרון סיפורי גדול. תיאור מפורט וסקסי מאוד.
    ממתין להמשך ולהצטרפות ההורים. כמה שיותר פרקים.

    הגב
    • סיפור מעולה ומחרמן.
      יש בעית כתיב שמפריעה לסיפור במילים הבאות:
      "בפרעות" , אני מניח שצ"ל "בפראות".
      "לאכל" זה להשמיד, לדעתי התכוונת למילה "לעכל".
      וכן במילה ל"חסות" זה לתת חסות, התכוונת ל"לכסות".
      בהצלחה, מחכה להמשך

      הגב
  4. שגיאות הכתיב מורידות מההנאה מהסיפור המוצלח למדי.
    פראות ולא פרעות, שדיים גדולים ולא גדולות וכו'

    הגב
    • כמה שאתה מפגר
      תקרא ותסתום, בטח מיהר לכתוב וככה יצא

      הגב
        • כולכם מפגרים. יש כאן אחלה סיפור מחרמן ומדליק. למה להרוס אותו עם שגיאות כתיב?? זה מוריד.. זה מעיד על רדידות של הכותבים … אז נכון-אפשר להבין מה הכותבים רוצים להגיד אבל כשאתה כותב בשגיאות אתה מזלזל בקורא ואומר בעצם שהשפה שלך היא לא חלק מהיצירה. אז יש לי חדשות בשבילכם: כתיב נכון זה חלק מהאומנות. אתה יכול להיות עם סיפור מדליק אבל בלי כישורי מילים אתה רק נשאר ברמה של ילד בתיכון שמספר לחבר'ה שלו על הרפתקאות דמיוניות.

          הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן