10 טיפים לביקור בחנות להלבשה תחתונה

וולנטיין דיי, יום הולדת שלה, יום הולדת שלו, יום נישואין, חג האהבה ועוד כל מיני סיבות שונות ומשונות גורמות לנשים לעשות סיבוב קטן בחנות ההלבשה הסקסית החביבה עליה. אפרודיטה, אינטימה, ג'ק קובה או פשוט חנות סקס הם כולם היעדים הנכונים כדי לקנות משהו סקסי – רומנטי לערב מיוחד או פשוט להרגשה טובה.

חגורת ביריות וחזיה סלפי
picture from @angellucyliu on twitter

במקרה ואתם לא מבקרים בחנויות כאילו לעיתים קרובות זה עלול להיות טיפה מביך ואולי קצת לא נעים בפעם הראשונה. בין אם אתם בתולים העניין או שזה כבר הפך לתחביב הנה כמה טיפים אישיים ממני כדי לעשות את הביקור קל ומהנה יותר. גם אם נוח לכם לקנות אונליין, אני מבטיחה לכן שאין תחליף למישוש זריז של הבדים הרכים והנעימים להשלמת התמונה השלמה של מראה + הרגשה. 

יש לכם טיפ משלכם? אני אשמח לשמוע אותו בתגובה כאן למטה!

    • לא נוח לכן עם החנויות הגדולות והמוארות בקניונים? חפשו לכן חנות מקומית קטנה ואישית. הן הולכות ומתמעטות אבל עדיין יש כמה פה ושם. ברוב מוחלט של המקרים המוכרות הן מקצועניות אמיתיות והתוצאה המותאמת אישית אמנם פחות ממותגת אך יושבת הרבה יותר טוב על הגוף.
    • תשכחי את התחתונים שאת לובשת ביום יום. כשאת באה לקניית לבנים סקסיים עדיף אפילו להגיע ללא. חוטיני או תחתונים ללא תפר יעשו את העבודה גם כן. העיקר שאם את מנסה משהו מעל שאלה שהגעת איתם לא יפריעו
    • בואי בהלך רוח הנכון. כדי להעריך את הפריטים, קניית הלבשה תחתונה דורשת מצב רוח מתאים. אם זה אומר אולי קצת להתאפר לפני, להשקיע בעצמך או אולי אפילו איזו כוס יין. דמייני את עצמך באירוע עצמו ותכנני את התוצאה הרצויה.
    • אם הקניה היא לאירוע מיוחד (יום הולדת לדוגמא או וולנטיין דיי), זה בסדר גמור להתקשר לחנות ולהודיע להם שאתן מגיעות ולמה אתן מצפות. החנויות הטובות יפנו לכן קצת זמן ואולי אף יכינו מראש כמה פריטים מתאימים
    • תארגני לעצמך מדידה אמיתית של מידת החזיה, לפחות פעם ב 12 חודשים. אין פה שום דבר של ירידה או עליה במשקל, זה פשוט פרק זמן סביר בשביל הגוף להשתנות מעט. אם את רוצה חזיה מושלמת שיושב בדיוק אז לא לזלזל במדידה.
    • בזמן המדידה של החזיה אל תתביישי להתכופף. אם את מוצאת את עצמך מסדרת את החזיה ללא הרף את חייבת להשתמש בשיטה הזו. לבשי את החזיה והתכופפי קדימה ותתחילי לסדר את הכל במקום בתנוחה הזו. לאחר שסיימת למקם את הכל כמו שצריך, התרוממי חזרה ותתכונני להפתעה.
    סקסית מאחורב בבגדים תחתוניםpicture from @lustmoments on pinterest
    • צאי מאזור הנוחות שלך. חנויות בוטיק להלבשה תחתונה (לנג'רי) מציעות פריטים יחודיים רבים שלא תמצאי בכל חנות רגילה. אל תחששי לנסות בדים חדשים, צבעים חדשים וכו' לא שיש לי בעיות עם תחרה אדומה, סאטן שחור או משי סגול אבל למה לא לגוון קצת יותר? אולי גם דברים שלא ניסית לעולם כמו מחוך סקסי או חגורת ביריות?
    • תמיד תמיד לשאול על מדיניות ההחלפה לפני הרכישה. נראה שחלק מהחנויות מרשות לעצמן טיפה יותר מידי בתחום ההלבשה התחתונה. אין ספק שאף אחת לא מעוניינת בתחתונים שנלבשו על ידי אחרת ומי יודע מנ עשו איתן אך בכל זאת כדאי לדעת. בדרך כלל הרשתות הגדולות טיפה יותר נוחות העניין הזה (חוץ מהזמנים ש"הכל במבצע ואין החלפות"…)
    • זה בסדר גמור לומר "לא".  אף פעם אל תילחצי לקנות פריט כלשהו. מוכרות טובות ידעו להגיד לך עם משהו יושב לא טוב ולעזור לך בהחלטה. אך גם אם מפעילים אליך לחצים של סוחר מכוניות משומשות קחי לך את הזמן שלך ותחשבי שניה אם את אוהבת את המראה ומרוצה מהתוצאה או לאו.
    • תעשי חיים!  הלבשה סקסית זהו אחד הדברים היותר כיפיים שאפשר לעשות. אז קחי לך את הזמן, תתפנקי, תרגעי, תתלהבי ותהני :).

 

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן