זריחה אל מול הרי מואב – חלק שני

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

<<< לחלק הראשון

טליה צלצלה ביום שני בערב "אתה לבד?"/..

"כן".

"תזמין פיצה, אני באה!" וסגרה, כאילו זה ברור שאני רוצה שהיא תבוא, שלא תכננתי משהו אחר, אפילו לא הספקתי לשאול אם היא רוצה משהו מיוחד בפיצה.

טליה הגיעה שתי דקות אחרי הפיצה, אולי אפילו נתקלה בשליח כשירד במדרגות, שלפה בקבוק יין מתיק הגב הקטן שלה, "שדה בוקר קברנה סובניון 2004 של יקב שדה בוקר" הציגה אותו בגאווה "מהמרתף של אבא שלי והוא מבין ביין" הסבירה לי, לבושתי לא היו לי כוסות יין מתאימות אז שתינו בכוסות פועלים שקניתי בשוק, כאלה של 12 ב-10 שקל.

אכלנו ודיברנו, התחיל כשיחה חולין רגילה אבל מהר מאד היא משכה אותנו לנושאים האהובים, "שמת לב לצבע הדובדבן העמוק של היין" הרימה את הכוס שבידה מול האור ובלי לאותת המשיכה "תגיד, חזרת שוב לרומניה ההיא שלך?"

"כן" עניתי וגמרתי בלגימה את היין בכוס שלי.

"ספר!"

"אחר כך, חבל לבזבז" צחקתי "וחוץ מזה לא יוצא לי סיפור כשהתקע לא בשקע!"

"מניאק!" ולתואר הזה כבר התרגלתי, "התרגלת טוב, או-קיי אבל הפעם עושים מה שאני אומרת" קבעה וגמרה גם היא את שארית היין מהכוס, "איך שאני רוצה" מזגה שוב לשנינו והרימה את הכוס מולי "לחיים ולמיטה" השיקה את הכוס שלה בשלי.

"לחיים"

לקח זמן עד שנכנסנו למיטה, קודם היא רצתה להפשיט אותי בעצמה, עמדתי ונתתי לה, מורידה ממני בגד אחרי בגד, מנצלת כל הזדמנות כדי לנגוע ולמזמז, עמדתי עירום והיא נצמדה מאחורי, ידיה מלטפות את בטני, משחקות בפטמות הקטנות שלי, יורדת ומלטפת את חלציי, נוגעת בזין, רק כדי להקפיץ אותו, משפשפת בעדינות, רק כדי להיות בטוחה שהוא נוקשה מספיק, "עכשיו תשכב על הגב ותסתכל עליי".

שכבתי, בדיוק כמו שהיא רצתה, הזיין שלי עמד זקוף כתורן במגרש המסדרים, טליה עמדה מולי והתחילה להתפשט, מורידה לעצמה את החולצה ואחריה את החצאית, עומדת מולי בחזיה סטאן לבנה ותחתוני טנגה תואמים "שפשף אותו" הצביעה על הזין שלי "לאט, שלא יתרכך, שלא יבול וייפול" ציוותה עלי ואני עשיתי, משפשף בעדינות, לא שהייתי צריך, רק מלראות אותה ככה נעמד לי עוד יותר, אחר כך היא הורידה את החזיה ובנס לא גמרתי, לחזה כמו שלה צריך להשתחוות, לצעוק הללויה, וכשהיא הורידה את התחתונים הזיין שלי רטט בתשוקה.

טליה עלתה על המיטה, עמדה מעליי, נותנת לי לשטוף את העיניים בחלקת אלוהים הקטנה שלה "שים ידים מאחורי הראש" ציוותה ואני כמו ילד קטן מהרתי לעשות "ושלא תוציא אותם משם, אל תגע בי, רק לי מותר לגעת בך!" התחילה לרדת לעברי, יורדת על ברכיה ומכוונת בידה את הזין המתוח אל שער גן העדן שבין רגליה, משפשפת את העטרה בין שפתי הכוס, נותנת לי להרגיש שהיא רטובה, מכוונת לנקודה הנכונה והתיישבה, מחדירה לעצמה את השרביט הנוקשה שלי למעמקי הכוס הרטוב שלה, מתיישבת עלי בכל כובד משקלה ומחדירה אותו עוד קצת, מזיזה את ישבנה בתנועות קטנות, ימינה ושמאלה, קדימה ואחורה, עולה קצת ויורדת עד שהתאים לה.

רציתי לחפון את שדיה אבל היא עצרה אותי "לא! אמרתי לך שאסור! ידים מאחורי הראש!" ואני מהרתי להחזיר אותם, רק שלא תצא, מסתכל בה, יפה כל כך, ילדה יפה בת 24 עם השדיים שבאותו הרגע נראו בעיניי הכי מדליקות בעולם.

טליה רכבה עלי קצת, רק כדי לשמן את הזרג שתקוע בתוכה, שדיה קופצים ומדליקים אותי עוד יותר "זהו, נגמרו לך התרוצים, עכשיו כשהתקע בשקע תתחיל לספר".

התחלתי לספר בלחישה.

"אני לא שומעת".

"אז תגבירי את הווליום".

"מה?"

"תגבירי ת'ווליום, את לא מרשה לי אז תסובבי לך בעצמך בכפתורים, אהה… בפטמות" הסברתי.

"מניאק, סוטה מין" צחקה בקול והתחילה לשחק לעצמה בפטמות.

"עוד, עד שיהיו ממש קשות"

"מ-ניאק, בסדר, הנה אני מסובבת, תתחיל לספר".

"הפעם השניה הייתה ברגילה של סוף מסלול, עד אז, כשהייתי בא הביתה, הייתי צונח וישן עד יום ראשון בבוקר, מתעורר רק לארוחות. אמרתי לאמא שלי שאני הולך לחבר ועליתי בשקט אליה".

"מספיק לך?" הפסיקה אותי טליה מצביעה על הפטמות הזקורות שלה.

"עוד קצת" עניתי והמשכתי לספר, "דפקתי בדלת אבל לא באמת ידעתי מה להגיד, הייתה לי הרגשה שבוחנים אותי מבעד לחור ההצצה שבדלת, היא פתחה לי בחלוק פתוח כשהיא לא לובשת כלום מתחתיו וצחקה 'חייל מותק אמא לא בבית?' וצחקה עוד יותר, 'חייל שלי צמא? רוצה שפריץ?' שאלה במבטא הרומני שלה 'בוא תכנס חייל, למה עומד בדלת?'. נכנסתי והיא גררה אותי ישר לחדר השינה, זורקת את החלוק מעליה ונשכבת על המיטה, מסתכלת עלי 'תתפשט מותק, אין זמן עוד מעט חברות באות לשחק ראמי'.

התפשטתי במהירות ורציתי לקפוץ עליה אבל היא עצרה אותי 'רגע מותק, בוא אליי' והיא שלפה קונדום מהמגירה שבשידה, קרעה את העטיפה הכסופה והלבישה לי, 'עכשיו בוא מותק, היום לא צריך לברוח'".

טליה הפסיקה לשחק לעצמה בפטמות, אומנם הם היו נוקשות וזקופות אבל אני התחלתי שוב ללחוש "מניאק" סיננה לעברי "אתה עוד תשלם על זה" ושוב שיחקה לעצמה בפטמות ואני המשכתי.

"נשכבתי בין רגליה המפושקות וכיוונתי את הזין העומד שלי, עטוף בקונדום המחוספס, אל בין שפתי הכוס שלה, הפעם צלפתי, לא הייתי צריך את העזרה שלה, הרגשתי שאני נכנס ודחפתי יותר חזק, חדרתי לעומקה והיא גנחה 'כן מותק חייל, תזיין אותי, תזיין אותי' גונחת בקול, ואני טוחן במהירות, ישבני עולה ויורד והזיין שלי חוגג בתוכה, עם קונדום זה פחות נעים, אבל לי לא היה אכפת, העיקר שזיינתי, העיקר שיהיה לי מה לספר לחבר'ה 'כן מותק חייל, תמשיך' אבל אני כבר גמרתי, יורה את שפעת זרמתי הרותחת וממלא את הקונדום"

הרגשתי את שרירי הנרתיק של טליה מתכווצים חזק סביב הזרג המתוח שלי התקוע בתוכם "וואו גם אני גמרתי" קיבלתי את האישור ממנה "אתה יודע לספר סיפור" המשיכה "והרומניה שלך גמרה?"

"לא" עניתי והמשכתי בסיפור "והיא לא ויתרה, הורידה לי את הקונדום וירדה לי, לא אכפת לה שהזיין שלי מכוסה באותו שפיך לבן וריחני, מוצצת ומעמידה אותו מחדש, היו לה שפתים של מוצצת, לרומניה, ולא סתם, היא ידעה למצוץ, כמה דקות והייתה לי שוב זקפה אדירה, הפעם היא נעמדה על ארבע, ישבניה הגדולים מופנים אליי והזמינה אותי להכנס".

"מניאק, זיינת אותה בתחת?" לא התאפקה טליה והפסיקה אותי.

"לא, זה קרה רק בפעם השלישית" צחקתי, "זיינתי אותה בכוס, חזק ומהר, הפעם טחנתי אותה על באמת, 'כן, חייל שלי טוחן לי דק דק ת'טוטה' היא צווחה וצעקות ההנאה שלה הגיעו עד בוקרשט, היא גמרה בסערה, גמרה אבל אני לא, המשכתי, כושר היה לי, את יודעת סוף מסלול ביחידה מובחרת, והמשכתי לטחון, שלוש פעמים היא גמרה עד שלא יכולתי יותר וברחתי, גמרתי לי בכיף, השפרצתי עליה וכיסיתי לה את הגב באותו נוזל גברי לבן, סמיך וריחני"

"עכשיו שתוק" פקדה טליה והתחילה לדהור עליי, עולה ויורדת על השרביט שבתוכה, נשענת בידיה על ירכיי, הגב קצת לאחור, הראש עוד יותר והשדיים בולטים וקופצים בקצב הדהירה שלה, הרגשתי את הזין שלי נמתח בתוכה ואחרי רגע היא גנחה בחוזקה, גניחות של הנאה, של מי שמקבלת את סיפוקה ו-ב-ג-ד-ו-ל.

טליה רכבה עליי וגמרה יותר מפעם, לדעתי אפילו יותר מפעמיים, "עכשיו אני רוצה כמו הרומניה, בדוגי" אמרה בקול מתחנף ונעמדה על ארבע, על המיטה.

נעמדתי על הרצפה, בפישוק קל, מושך אותה אליי והחזרתי את הזין המתוח לכוס שלה, עומד ומזיין אותה, הישבן המוצק שלי נע קדימה ואחורה, אגני מכה חזק בישבנה והזין מפמפם בתוכה, חוגג במעמקיה, נוגע לה בנקודות שגורמות לה לצעוק מאושר, לה ולי, לצעוק ולגמור.

שכבנו כפיות, הגב שלה צמוד לגוף שלי, חבקתי אותה, חופן את שדה. טליה נרדמה ראשונה, אני אחריה.

בבוקר היא העירה אותי בנשיקה, שש וחצי בבוקר והיא כבר הספיקה להתרחץ ולהתלבש "יש לי פגישה חשובה" הסבירה, "אתה חייב מכונת אספרסו" שינתה נושא במהירות אבל לזה כבר התרגלתי, "לא מבינה איך אתה מתחיל את הבוקר בלי אספרסו קצר ומר?" המשיכה, "אני אצלצל יותר מאוחר, אל תצלצל אלי! אבל אני צריכה ממך משהו" ועוד לפני שהתאוששתי, יצאה ונעלמה.

טליה צלצלה בצהרים "אני צריכה מלווה לאיזו פתיחה חגיגית של תערוכה שאני חייבת ללכת, אני אבוא לקחת אותך בשבע, תהייה מוכן, ג'ינס וחולצה לבנה מספיק, לא צריך טוקסידו" צחקה מהבדיחה של עצמה וסגרה.

הסתבר שזה חלק מהעבודה שלה, טיפול ביחסי ציבור במטה החברה של אבא שלה, ג'וב עם הרבה יתרונות אבל לפעמים גם חובות, "אל תדאג, לא נשאר עד הסוף, נפגין נוכחות, קצת מינגלינג ונלך" הבטיחה "כדאי לך".

השמלה שלבשה התאימה לה, צמודה ומדגישה את הגזרה המהממת שלה, "אני רואה שאתה שמח לקראתי" נעצה עיניים בזין שהזדקר, ברור גם למה, וצחקה "תתאפק מותק" עברה למבטא רומני "עכשיו זה עבודה".

ההפתעה הראשונה שהיא הכינה לי זה שגם אבא שלה ואמא שלה יהיו שם, "הם אורחי הכבוד, הספונסרים של תערוכת הביכורים לאומן שאומנם לא כל כך צעיר אבל בתחילת הדרך" סיפרה לי בדרך, "יגיעו קצת באיחור וכולם יחכו" הסבירה לי את החוקים הלא כתובים, "ואל תפחד, לא יאכלו אותך, אני אשמור עליך".

הציורים דווקא מצאו חן בעיניי, לא מהקשקושים האלה שאתה לא מבין מה זה, שילוב של צילום וציור שיוצרים תמונות נוף יפיפיות, מציאות ודמיון משולבים בצורה חכמה, התמקדתי בתמונה אחת, דמויות שחורות מצוירות, או אולי סתם צבועות, יוצאות מהים, קו החוף היה מוכר לי אבל לא זכרתי מאיפה.

"את זה הייתי קונה, אם היה לי כסף" אמרתי בקול לטליה.

"קמצן היית וקמצן נשארת!" שמעתי קול עמוק ומוכר מאחורי.

ההפתעה השנייה הייתה האומן, הצייר, בעצם ההפתעה הייתה של שנינו, יותר נכון שלושתנו, טליה לא הבינה למה אנחנו מתחבקים, טופחים אחד לשני על הכתף, אני והאומן שבכלל לא היה צעיר, המפקד שלי מהצבא, סגן אלוף, אומנם מהצבא יוצאים לפנסיה צעירים אבל.

"דיר באלק אם תספר לה משהו" לחשתי לו באוזן "חוץ מזה שהייתי ביחידה מובחרת היא לא יודעת כלום".

"אני מבינה שאתם מכירים אז…" שמעתי את טליה מהצד.

"תכיר, טליה" הצגתי את טליה בפניו.

"שלום דן" הושיטה לו יד לפני שהספקתי להציג אותו והציגה את עצמה "אני הבת של יעקב וחוה".

"הוא היה המפקד שלי בצבא" קטעתי אותה בהתלהבות.

טליה התכופפה אליו ולחשה לו באוזן, מספיק חזק שאני אשמע, "וכשיהיה לחייל שלך אומץ לבקש אולי אני אסכים להיות החברה שלו" התרוממה והפסיקה ללחוש, "ועכשיו, בטח יש לכם הרבה מה לספר, אני אלך בינתיים לראות שהקיטרינג לא פישל" הלכה והשאירה אותנו לבד.

היה לנו הרבה מה לספר אבל בקושי הספקנו, האורחים התחילו להגיע וטליה חזרה ומשכה אותו להסתובב אז קבענו לאכול צהרים ביחד.

הפגישה עם ההורים שלה עברה יותר קל ממה שחשבתי, קודם פגשתי את אבא שלה, טליה הציגה אותי, "שלום", "שלום", דיבורים של נימוס, לחיצת ידים חזקה, בוחן אותי במבט ארוך, חשבתי שהוא ידבר על התאונה אבל לא, רק הסתכל עמוק לעיניים שלי כאילו אומר "אז אתה זה שמנענע את הבת שלי".

אחר כך פגשתי את אמא שלה, בוחנים זה את זה מלמעלה למטה, היא אותי ואני אותה, מה אני אגיד לכם, כוסית שווה, נכון, לא יפה לדבר ככה על האמא של מי שרק לפני רגע רמזה רמז עבה כפיל שהיא הולכת להיות החברה שלך, אפילו אם היא האמא החורגת שלה, אבל זה בדיוק מה שהיא הייתה, בטח כבר בת 45 אולי קצת יותר ועדין יפיפיה, שמלה צמודה שהבליטה גזרה מושלמת, פנים חלקות, שדים זקופים ולא בגלל החזיה, כמו שאמרתי, כוסית שווה.

לפני שהלכנו ניגשתי עם טליה שוב לתמונה "מה זה?" הצבעתי על נקודה אדומה גדולה שהודבקה על המחיר.

"נמכר!" הסבירה לי "ככה מסמנים תמונה שכבר נמכרה אבל נוכל לקחת אותה רק בסוף התערוכה"

"5000 שקל לתמונה?" קראתי את המספר שהיה רשום בקטן לא שם לב לסימן.

"דולר" תיקנה אותי במין שלווה כזאת "5000 דולר, תאמין לי, מחיר מציאה, השקעה בטוחה, אני מבינה בזה קצת".

לקח לי רגע לקלוט את כל המשפט שהיא אמרה.

"מה? מי? מה ניקח אותה?" גמגמתי.

"תרגע, קניתי אותה, נתלה אצלך בסלון, אל תספר לדן אבל אני מבינה קצת באומנות, סמוך עליי, במחיר שהוא ביקש עשינו השקעה מעולה".

הדרך לדירה שלי עברה בדממה, עדיין הייתי תחת השפעת הקניה, 5000 דולר לתמונה וטליה עוד אומרת שעשינו עסק טוב, כנראה שאני בכלל לא מבין בזה או שאולי דן צודק ושבאמת אני קמצן.

"רמי מותק, תפתח לי את הריץ רץ" סובבה את גבה לעברי שנכנסנו לדירה שלי "אני חייבת להתרחץ" הודיעה.

פתחתי והיא נתנה לשמלה לצנוח לרצפה, נשארת בחוטיני וחזיה אדומים, "אמבטיה חמה, זה מה שאני צריכה, לא לבד, יחד איתך!" משכה אותי אחריה.

ישבנו באמבטיה החמה שהיא הכינה לנו ושתינו, גומרים את היין שהביאה אתמול, הפעם אני נשענתי עליה, בהתחלה פחדתי אבל היא משכה אותי, שדיה נמחצות לגבי, מחבקת אותי ביד הפנויה.

"סיפור סיפור יש לך, לא סתם, כל היום פנטזתי ממנו, אני כבר מתה לשמוע מה היה הלאה, בפעם השלישית" אמרה וגמרה את היין מהכוס שבידה, "אני צריכה להציע לאבא שלי, היין יותר טעים בכוסות שלך" צחקה וחיבקה אותי, מצמידה אותי חזק יותר לגופה, הכניסה יד למים והתחילה לשפשף לי את הזיין שהזדקר בין רגליי, "יללה  נו,  תתחיל"  משכה לי אותו.

"מה את עושה?"

"מרימה את האנטנה" צחקה "לשפר את הקליטה, אולי זה יעזור לך לספר"

"קודם תסבירי לי מה זה היה שם עם דן, מה שלחשת לו".

"קודם תספר!" קבעה בנחרצות, מושכת יותר את הזיין שלי, "מה קרה האנטנה לא מספיק גבוהה".

"אבל את מבטיחה, אני מספר ואחר כך את לא מתחמקת יותר" הכרתי אותה כבר מספיק בשביל לדעת שכשהיא מחליטה חבל על הוויכוח.

"מבטיחה!".

"הפעם השלישית הייתה בערך חודש אחרי, כשיצאתי שבת, פגשתי אותה במדרגות, במקרה אני עליתי והיא ירדה, 'הו מותק חייל אתה בחופשה?' שאלה ולא חיכתה לתשובה 'תבוא אלי בשמונה' המשיכה במבטא הרומני הכבד, 'נשתה שפריץ' קרצה לי בעין  והמשיכה לעלות"

עצרתי לרגע, רק כדי להוסיף עוד קצת מים חמים לאמבטיה והמשכתי לספר, "עליתי אליה בשמונה, דפקתי בדלת, כשפתחה לי ראיתי חברה שלה יושבת בסלון, עוד רומניה, שכפול שלה, רציתי ללכת, אמרתי שאני אבוא פעם אחרת, אבל היא עצרה אותי, 'למה חייל מותק, לא צמא?' היא צחקה"

"מניאק" משכה לי טליה בזין "רומניה אחת כבר לא מספיק לך, אתה צריך שתים".

"נשבע לך" התנצלתי, "לא ידעתי" המשכתי והפסקתי, מה בכלל אני מתנצל, "נכנסתי, הרגשתי שהחברה שלה מפשיטה אותי בעיניים, השכנה מזגה לי שפריץ קר 'נו חייל גבור, אתה חושב יכול לעשות עם שתים' שלחה יד וליטפה לי את הזיין, 'אני מרגישה אתה הרבה רוצה' חפנה ביד אחת את מבושיי ובשניה פתחה את החגורה של החלוק שלה, נותנת לשדיה הגדולים להציץ בפתח שנוצר 'מה אתה אומר על ז'ניה? יפה? רוצה לראות כמה יפה?' סימנה לה והחברה קמה והתחילה להתפשט".

"איי" עצרתי כשהיא משכה לי שוב בזין, "מה את עושה? האנטנה כבר מספיק בחוץ, אני מספר, בעדינות".

"סליחה" התנצלה ועברה ללטף את שק האשכים שלי, "תמשיך, זה פשוט מחרמן אותי".

"עוד לפני שז'ניה, החברה, גמרה להתפשט השכנה ביקשה שגם אני אתפשט, 'תראה לה חייל מותק מה יש לך שם' אמרה והורידה את החלוק מעליה, נשארת עירומה 'בוא תעמוד פה' העמידה אותי בינה לבין החברה 'נו ז'ניה מותק, מה את אומרת? צדקתי? יותר גדול מהחייל שלך?'. נשארתי המום, החברה ירדה על הברכים והסתכלה על הזין שלי מקרוב, השכנה הצטרפה אליה והתחילה למצוץ לי, מעמידה לי עוד יותר, שולחות ידים וממשמשות את ישבני הנוקשה, 'רוצה גם?' הציעה לחברה ושתיהן מצצו לי, אני עומד, הזיין שלי זקור ושתיהן מתחלקות בו, פעם זאת מוצצת ופעם זאת, הרגשתי אצבע מטיילת בחריץ התחת שלי וכיווצתי אותו, 'חייל מותק ז'ניה אמרה שזין של חייל שלה יותר גדול מזיין של חייל שלי, ואני אמרתי לא נכון, אז התערבנו, וז'ניה הפסידה' חייכה חיוך גדול של אושר 'אז עכשיו חייל מותק ז'ניה תפתח את התחת שלה ותיתן לך לבקר" צחקה בקול "נכון ז'ניה?'".

"מניאק" לא התאפקה טליה, נפלט לה והיא מהר תיקנה את עצמה, "סליחה, התחרמנתי, סליחה, תמשיך"

"'נכון' ראיתי את ז'ניה מסמיקה 'עכשיו?' הסתכלה על השכנה, 'עכשיו' אישרה השכנה וז'ניה הלכה על ארבע ונשענה עם בטנה ושדיה על הכורסה הגדולה, מפשקת בידיה את פלחי ישבנה הלבנים והגדולים 'בוא חייל מותק' הובילה אותי השכנה הרומניה לעבר ז'ניה 'בוא תראה לי איך אתה דופק תחת של חברה שלי שאמרה שזיין של חייל שלה יותר גדול מזין של חייל שלי והפסידה'"

הפעם אני הפסקתי, היה משהו מוזר בנשימה של טליה "את באמת רוצה לשמוע?" שאלתי.

"תמשיך!" הצעקה שלה כמעט החרישה לי את האוזן "אני אהרוג אותך, כמעט גמרתי כשהפסקת, תמשיך!".

לא התווכחתי "נעמדתי מאחוריה" המשכתי לספר "השכנה בודקת שאני נכנס למקום הנכון, לפתח המכווץ של התחת הגדול של ז'ניה החברה שלה 'עכשיו חזק' הניחה את ידה על ישבני ואני לא חיכיתי לעזרה, אחזתי במותניה ותקעתי הכי חזק שיכולתי, חודר למעמקי ישבנה, מרגיש איך היא נמתחת, פולטת אנחה קטנה, ונרגעת שוב 'גדול חייל שלך' אמרה ז'ניה לשכנה שלי, מוסיפה עוד הערה ברומנית שהצחיקה את שתיהן והרגיזה אותי, התחלתי לזיין אותה, יוצא ונכנס, תוקע הכי חזק שיכולתי, אגני מכה חזק בישבנה, מנדנד אותו, זיינתי מהר, חזק ומהר, החברה גנחה ברומנית אבל לא הייתי צריך תרגום כדי לדעת שהיא נהנית, השכנה שלי נעמדה על ארבע לידה, דחפה לה את השד וז'ניה התחילה למצוץ לה, לינוק בתאווה, התחרמנתי עוד יותר, עמדתי על רגליי, ברכיי מכופפות וטחנתי הכי מהר שיכולתי, ממש מזיע, לא הייתי צריך הרבה, השפרצתי לה בתחת, מרוקן את בקבוקיי במעמקי ישבנה הגדול, גמרתי ולא היה אכפת לי אם היא לא גמרה".

"ממני אכפת לך?" לחשה לי בקול סקסי באוזן, נושכת את התנוך.

"כן, בטח, תמיד, למה?"

"כי גמרתי" לחשה ונישקה אותי בעורף "וזהו, את השכנה לא זיינת?"

"מניאקית" עניתי לה בשפה שלה "הכל את צריכה לדעת?"

"הכל!" אמרה ושוב נישקה אותי בעורף "נתונים חיוניים להחלטה"

"איזה החלטה?"

"אם להיות חברה שלך, כשתציע לי"

"באמת רציתי לדבר איתך על זה"

"קודם תגמור לספר, אחר כך נעשה את זה ורק אז, אולי, אני אסכים שתציע לי" צחקה ושוב נישקה אותי.

"מניאקית, סחטנית שפלה, יש לך מזל ש…"

"שאתה אוהב אותי?" צחקה "תגיד את זה, אל תתבייש, תגיד שאתה אוהב אותי, נו"

"קודם הסיפור" אמרתי, משתמש בנשק שלה, והמשכתי לספר "השכנה הייתה חרמנית אש, לז'ניה זה לא הספיק, שתיהן התנפלו עלי וירדו לי, מוצצות ומנסות להעמיד אותו מחדש, ועם טיפול כמו שלהן זה לא לקח הרבה זמן, רק נעמד והשכנה נעמדה על ארבע, נשענת כמו ז'ניה על הכורסה, לא שאלתי אותה איפה היא רוצה, נכנסתי לה בכוס והיא לא התנגדה, תוקע אותה במהירות מאחור, מזיין בתנועות חזקות, עומד על הרגליים, ברכיים מכופפות וטוחן אותה בהנאה, מרגיש שזה תכף בא ויוצא, מתעלם מצעקת המחאה שלה ונכנס לה בתחת, כמו לחברה, ושוב מזיין במהירות, צעקות ההנאה שלה הגיעו בזמן, היא גמרה ואני אחריה, ממלא גם את ישבנה באותה זירמה לוהטת שלי, גומר ונשכב מתנשף על השטיח" הפסקתי לספר.

"וזהו?"

"לא, אחר כך הן העמידו לי שוב, הפעם לקח להן הרבה יותר זמן אבל בסוף הן הצליחו, זיינתי את שתיהן, שוכבות זו ליד זו ואני מדלג ביניהן, השכנה שלי גמרה, החברה אחריה ואני עדיין בשיא כוחי, שוכב עליהן מזיין אותן, מוציא מהן עוד גמירה לפני שנעמדתי והשפרצתי, מתיז על שתיהן את הנוזל החם והריחני, מרוקן את הבקבוקים עד הסוף, וזהו, אחר כך הכרתי מישהי, יצאנו אולי שנתיים בסוף היא העדיפה טייס, את יודעת, בגלל היהלום בקצה, אחריה היו לי עוד כמה אהבות מזדמנות, לא משהו קבוע אבל יותר לא חזרתי לשכנה הרומניה שלי!".

"וואו, מחרמן, אפשר לעשות מזה סרט, בוא" דחפה אותי וקמה, יוצאת מהאמבטיה ומושכת אותי אחריה לסלון, רטובים, בלי להתנגב, משאירים שביל מים אחרינו "אני רוצה גם, לא בתחת! אבל ככה" נעמדה על ארבע על יד הכורסה מפשקת את הרגלים ופותחת את השער לגן העדן שלה, "בוא תזיין אותי מותק" עברה לחיקוי של מבטא רומני כבד, "תכנס לביקור בווגינה הלוהטת שלי"

זיינתי אותה, נעמד מאחוריה, מכופף ברכיים עד שהזיין שלי נגע בדיוק בין שפתי הכוס שלה ודחפתי, תוקע את שרביטי למעמקיה, טליה צדקה, היא היתה מוכנה, רטובה ולוהטת, שרירי נרתיקה עוטפים את הזיין שחדר, מתכווצים סביבו "כן, ככה, חיכיתי לך, כן…" גנחה גניחת הנאה חזקה וגמרה.

שכבנו על השטיח, מתנשמים בכבדות, פעמיים נוספות היא הצליחה לגמור לפני שגם אני גמרתי, לא מבין איך החזקתי מעמד, בפעם הראשונה שהיא גמרה הייתי בטוח שעוד רגע גם אני משפריץ אבל אחר כך זה לא נגמר, זיינתי יותר מהר, היא על ארבע ואני מאחוריה, הזיין המתוח שלי משתפשף בין שפתי הכוס המגורות שלה, והיא גמרה שוב, צורחת מהנאה, השכבתי אותה על הגב, על השטיח, שוכב עליה וטוחן אותה, מזיע, ואז בא הפיצוץ הגדול, שנינו ביחד, התחיל כשצעקתי "אני אוהב אותך" והדבקתי את שפתיי לשפתיה בנשיקה צרפתית לוהטת ואז היא עטפה אותי בידיה ורגליה ונצמדה עוד יותר חזק, דוקרת אותי בפטמותיה הנוקשות, "גם אני" היא צעקה "רמי אני אוהבת אותך, אני מתה עליך, אני גומרת, בוא… ב-ו-א-א-א" ובאתי, גומר בתוכה בשאגה, מרוקן את כל מה שנשאר לי במחסנית.

בבוקר טליה התנהגה כאילו אתמול בלילה לא היה "אל תצלצל אליי, אני אצלצל אליך", אמרה לי לפני שהלכה  "אתה יודע, אני צריכה את הקצב שלי!".

"לא אני לא יודע" התמרדתי "אתמול בלילה".

"רמי" קטעה אותי, "אם אתה אוהב אותי תן לי להתקדם בקצב שלי,  בבקשה" והיה משהו באיך שהיא ביקשה שלא יכולתי לעמוד בו אז נישקתי אותה, "רק בגלל שאני אוהב אותך".

התאפקתי בגבורה ולא צלצלתי, בלילה שכבתי על המיטה שפתאום נראתה לי כל כך ריקה, חושב עליה, מתגעגע, מקבל זקפה נוראית,  ועושה ביד.

טליה צלצלה ביום שישי בצהריים, בסך הכל עברו פחות מ-3 ימים אבל לי זה נראה כמו נצח, ככה זה כשאתה מאוהב, "בא לך לבוא אליי?"

"למה ההורים שלך רוצים להכיר אותי?" לא יכולתי שלא לעקוץ.

"לא, אני לבד, הם בשוויץ" צחקה, "בוא, אני מזמינה סיני ואל תשכח להביא בגד ים"

רק בדרך הבנתי שבכלל לא הייתי אצלה עד היום, זאת אומרת הגעתי עד השער לחצר אבל לא יותר מזה, טליה חיכתה לי, פותחת לי את השער מרחוק ונכנסתי עם האוטו פנימה.

מה שנראה לי מבחוץ גדול נראה מבפנים עוד יותר גדול, טליה קפצה עליי בדלת, לבושה בבגד ים, ביקיני שלא הסתיר הרבה,  ונישקה אותי "ברוך הבא".

אחר כך היא עשתה לי סיור מהיר בבית שהזכיר לי את הבתים שראיתי בערוץ החיים הטובים בטלוויזיה ולא האמנתי שהם אמיתיים, החדר שלה היה בעצם דירה קטנה, חדר שינה גדול, "מה זה?" שאלתי והצבעתי על דלת ורודה נעולה.

"זה להרחבה עתידית, כרגע זה לא בשימוש" ענתה, מתחמקת, ומשכה אותי במהירות לחדר העבודה המדוגם שלה ומשם למקלחת מאובזרת היטב.

"עדיין משחקת בצעצועים באמבטיה?" צחקתי והרמתי ברווזון גומי צהוב, לוחץ והוא מצפצף.

"כן, אתה לא?"

רציתי לגעת בה, לחבק אותה, אבל היא התחמקה "הבאת בגד ים?" שאלה "תלבש ונצא לבריכה, מהר, האוכל מתקרר".

טליה הסתכלה עליי כשלבשתי את הספידו שלי, שחור וצמוד, מבליט את הזקפה שכבר הייתה שם, חשבתי שכשתראה את הזין עומד ככה תרצה אבל היא רק הסתכלה, ליקקה את השפתים ולא עשתה כלום.

אמרה בריכה וחשבתי על איזה אמבטיה גדולה, אף אחד לא הכין אותי למה שחיכה בחצר האחורית, בריכה אמיתית, גדולה, עם מקפצה וארבעה עמדת הזנקה "וואו" אמרתי מסתכל על המים הכחולים ירקרקים, נקיים כל כך, מזמינים להכנס, אז הורדתי חולצה וקפצתי לתוכם.

"בוא לאכול, שיהיה לך כח" קראה לי אחרי כמה דקות ולקחה אותי לשולחן עמוס קופסאות אוכל סיני, פותחת קופסה אחרי קופסה ומסבירה לי.

אכלנו, מפטפטים על דא ועל הא, טליה לימדה אותי לאכול במקלות, הרבה זמן רציתי ללמוד ולא הצלחתי והיא לימדה אותי בשניה, אוכלים ושותים יין טוב, מהמרתף של אבא שלה כמובן.

"עכשיו בוא, נחזור למים" הורידה באופן טבעי כל כך את החזיה שלה וקפצה למים, קפצה ואני אחריה, משפריצים אחד על השני כמו שני ילדים קטנים.

"כל בוקר אני שוחה לפחות 5 בריכות" התגאתה "שחיה מהירה, רוצה תחרות? אני בטוחה שאני משיגה אותך".

"לא כדאי לך" הזהרתי אותה בפנים רציניות אבל היא רק צחקה ממני

"למה? מפחד?" חייכה לעברי חיוך מתגרה.

"לא, אבל עדיין לא כדאי לך"

"מה אכפת לך? אני מבטיחה לא לספר לאף אחד".

"אני לא מפחד".

"אז בוא נתערב, כמו עם הרומניות שלך, אם אתה מנצח אתה תוקע אותי בתחת, פה ועכשיו, כאן בבריכה!".

"אבל אל תגידי שלא הזהרתי אותך".

"אז אתה מסכים? בוא".

עמדנו על עמדות הזינוק "חמש בריכות! מוכן?… שלוש, שתים, אחת, קפוץ!" הזניקה אותנו, קפצתי והתחלתי לשחות, הכי מהר שיכולתי.

טליה ידעה לשחות, לא חשבתי שהיא תתן לי כזה פייט, אבל ראבק, מה שלא סיפרתי לה זה שהיחידה המיוחדת שלי הייתה השייטת ושחיה מהירה הייתה לחם חוקי, סיימתי חצי בריכה לפניה, עומד עם חיוך גדול על השפתיים ומחכה לה.

"מניאק, לא אמרת לי שבגלגול הקודם היית דג" היא התנשפה במהירות כשהגיעה ונשענה על שפת הבריכה "רגע, אוויר"

"לא סיפרתי לך אבל הייתי בשייטת" גיליתי לה את סודי.

"מניאק" הורידה את החלק התחתון וזרקה אותו לעברי.

"בואי נגיד שלא היה גילוי נאות אז אם את לא רוצה את לא מוכרחה" אמרתי וזרקתי אותו חזרה לעברה.

"בוא מניאק, ניצחת אז בוא תקטוף את הפרס שלך" פישקה רגליים והתכופפה, מניחה את המרפקים על שפת הבריכה "הייתי שחצנית וזה מגיע לי, צריכה ללמוד לקח אז יאללה בוא, אני לא אחכה לך הרבה".

הורדתי את הספידו ונעמדתי מאחוריה מכוון את הזיין הזקור אל פי הטבעת המכווץ שלה, לוחץ קצת, שתרגיש אותו "את לא מתחרטת?"

"לא, ועכשיו תפסיק לדבר" נשענה עם החזה על שפת הבריכה, "הרגילו אותך טוב הרומניות שלך" אמרה ופישקה בידיה את פלחי ישבנה, "לזה אתה מחכה?".

לחצתי עוד קצת, אוחז במותניה ומותח את פי הטבעת, הרגשתי אותה נדרכת "צ'אנס אחרון" הודעתי.

"פחדן" התגרתה בי אז תקעתי לה, חודר לפי הטבעת וממשיך, קורע דרכי למעמקי ישבנה החמוד, מרגיש שהיא עצרה את נשימתה ולא מפסיק, דוחף ונכנס, עוד קצת ועוד קצת עד שכל הזין היה בפנים ורק אז עצרתי, מחכה, לא זז.

"מגיע לך מזל טוב" אמרה אחרי רגע, כשנרגע, נושמת נשימה חזקה, "כבשת את היעד השני, את התחת, עכשיו נשאר לך לכבוש רק עוד יעד אחד… בפה".

ליטפתי את שערה, אחר כך חיבקתי אותה, מאחור, חופן את שדיה ונצמד אליה חזק "כאב?"

"קצת, בהתחלה, עכשיו כבר לא, תגיד מה אתה מדבר, תעבוד" נשענה שוב על ידיה ואני התחלתי לזיין, קודם לאט ואחר כך יותר מהר, יוצא ונכנס, הזיין שלי משתפשף בפי הטבעת המתוח שלה וזה חירמן אותי, וואו איך זה חירמן אותי, נישקתי אותה בעורף וגנחתי מתענוג, ידיי עדיין חופנות את שדיה, סוחטות בתאווה,  ואני מפמפם אותה מאחור "זה בא" הכרזתי "הנה, הנה,  הנה" והשפרצתי, גומר, שופך את זרעי במעמקי ישבנה.

שכבנו על ספות השיזוף, עירומים, מתחרדנים בשמש הנעימה, מתיישבים רגע, רק בשביל לשתות מכוס הקוקה-קולה הקרה, כוס גדולה עם הרבה קרח, כמו שצריך לשתות קולה, ושוכבים שוב.

הרגשתי איך הגבר גבר שלי מתעורר מחדש, אולי בגלל האנרגיה שקלט מהשמש או אולי בגלל שראיתי אותה שוכבת ככה עירומה ומאושרת, העיניים עצומות, חיוך רחב של סיפוק מרוח על פניה והפטמות שלה עומדות זקופות ומגרות.

התיישבתי לידה, לקחתי קובית קרח וליטפתי איתה את הפטמות. לרגע טליה נבהלה, פתחה עיניים, מסתכלת בי, ועצמה שוב "כמו בסרטים, אהה" צחקה "תמשיך זה נעים".

המשכתי, מלטף את הפטמות בקוביית הקרח הנמסה לאיטה, יורד ומצייר שביל על בטנה, מתקרב לערוותה ועולה חזרה, אל בין שדיה, בלי לפתוח עיניים הושיטה יד ואחזה בזין שלי, משפשפת בעדינות את הזרג המתוח.

לקחתי קובית קרח חדשה ונשכבתי על הצד לצידה, ביד אחת תומך בראשי, לא מפסיק להסתכל עליה, וביד השניה מצייר על גופה פסי מים בקובייה והיא, היא שוכבת ומתפנקת, מתפנקת ומפנקת, משפשפת בידה את הזין המפואר המזקר בין רגליי.

"עשית ביד פעם?" שאלה כאילו בדרך אגב.

הסמקתי "אין גבר שלא עשה ביד" ניסיתי תשובה מתחמקת.

"כן או לא?!"

"כן"

"גם אחרי שפגשת אותי?" המשיכה לשאול במין הבעה שלווה כזאת על פניה.

"אהה" היססתי "כן" עניתי בסוף.

"מתי?"

לרגע היססתי, לא נעים, לא כל כך מבין לאן היא חותרת, בסוף החלטתי לענות, יהיה מה שיהיה "אתמול בלילה, התגעגעתי"

"מניאק, זה מה שבנים עושים כשהם מתגעגעים?"

"כן, למה? בנות לא עושות את זה?"

"עושות" הודתה "למי התגעגעת? תגיד לי, למי?"

"לך!"

"אז אתה אוהב אותי?!"

"מת עליך" נישקתי אותה, נשכב בין רגליה ונכנס בלי לבקש רשות, חודר לתוכה ומרגיש כמה היא רטובה "רצית אותי? אהה?".

"רציתי" נישקה אותי חזרה "ועכשיו תעשה לי טוב".

רגע אחרי היא כבר שרה מהנאה, גונחת בתאווה בגניחות חזקות, הברות לא ברורות, לא ממש מילים, אבל לא היה ספק שטוב לה.

הגמירה הראשונה שלה לא אחרה לבוא, בקול תרועה, מודיעה לי "כן, זה בא, הנה, תמשיך, הנה, גמרתי, ג-מ-ר-ת-י, לא!" כנראה חשבה שאני מפסיק "תמשיך, עוד" ואני המשכתי, רגליי בין רגליה, נשען על ידי שלא להכביד עליה, ומזיין, ישבני עולה ויורד במהירות והזין הנוקשה מפמפם בתוכה, מחליק במעמקי נרתיקה המשומן היטב, בפעם השניה כבר גמרנו ביחד, ברגע שהיא הודיע שזה בא זה בא גם לי, שוכב עליה בכל כובד משקלי, הזיין תקוע הכי עמוק שאפשר וגמרתי, גומר ומרגיש גם אותה גומרת, רגליה חיבקו אותי חזק והצמידו את אגננו, שרירי נרתיקה התכווצו סביב הזין שלי שגמר בתוכם והיא לחשה לי "אל תזוז, אל תצא, עוד קצת, תשאר, אני אוהבת שאתה שוכב עלי ככה"

אותו סוף שבוע היה סוף שבוע של שכרון חושים, לא התלבשנו, בשביל מה? במילא עוד רגע נתפשט ונעשה את זה. תפסתי את הפוזה שהיא הכי אוהבת, אני שוכב על הגב והיא דוהרת עליי, משתפדת על התורן שלי ודוהרת לעבר האורגזמה, גומרת פעם אחר פעם, לדעתי טליה קבעה שיא גינס לגמירות שלא במסגרת תחרות.

בעצם הייתה עוד פוזה אחת שטליה לימדה אותי, חדשה שלא הכרתי, "בוא" משכה אותי אחריה לחדר הכביסה ורק מגבת קשורה לנו סביב המותניים, כיוונה מה שכיוונה במכונת הכביסה, התישבה עליה ופתחה את המגבת שקשורה למותניה, מפשקת את רגליה וחושפת בפני את הגן עדן שלה.

"בוא אלי!" פתחה גם את המגבת שלי ונתנה לה לצנוח לרצפה "תכניס לי אותו" אחזה בזיין שעמד זקוף כאילו מוכן עבורה והובילה אותו אל החריץ המפתה שבין רגליה.

הכנסתי, עמדתי בין רגליה ודחפתי את הגבר גבר שלי עמוק לקן שלה, טליה עטפה אותי ברגליה והצמידה אותי חזק יותר, נשענת עם ידיה לאחור, שדיה מוצגים לפניי "זהו, אל תעשה כלום, עוד רגע זה יתחיל" הודיעה.

לקח יותר מרגע אבל היה שווה לחכות, כל המים נכנסו למכונת הכביסה והיא התחילה לעבוד, מרעידה את טליה שיושבת עליה ומרעידה עוד יותר את הזיין שתקוע בתוכה.

התכופפתי ומצצתי לטליה שד, הזין שלי חגג בתוכה, לא צריך לעבוד, המכונת כביסה עושה את העבודה.

טליה גמרה פעמיים אני רק כשהתחילה הסחיטה, המהירות הזאת שבה התוף מסתובב אי אפשר עליה, הזיין שלי היה מתוח כמו שאני לא זוכר אותו מתוח מעולם, פחדתי שיגיע לה לגרון, גמרתי בשאגה שהרעידה את כל הבית, גמרתי וטליה איתי.

"וואו, מאיפה למדת?" חקרתי אותה אחרי שנרגענו, טליה אני ומכונת הכביסה.

"לא תאמין, מאמא שלי! פעם חזרתי מוקדם מהתיכון, לקראת סוף השמינית, ותפסתי אותה על חם, לא, לא מה שאתה חושב, עם אבא שלי, עדיין היה לו אז כושר, לזקן שלי, היום אני חושבת שהם כבר לא עושים את זה, הצצתי והם לא הרגישו, אחר כך דיברתי איתה, אנחנו מדברות על הכל אין ביננו סודות, והיא לימדה אותי, זה לא פשוט" אמרה בפנים רציניות "צריך לדעת איזה תוכנית לשים אחרת אתה יכול לשבת ולהתייבש שעה וכלום לא יקרה" צחקה "ואל תגלה לאף אחד! זאת הפעם הראשונה שאני עושה את זה על באמת!" לחשה לי באוזן, חוץ מהפעם ההיא כשאמא שלי לימדה אותי, הדגימה לי מה זה עושה עם הנחש האישי שלה"

"נחש"

"כן, את יודע, זיין כזה מפלסטיק שחור וגמיש"

"שרלילה" לחשתי לה חזרה "אוננת עם זיין מפלסטיק?"

"יותר טוב מלעשות ביד" צחקה "רוצה לראות את מגירת הצעצועים שלי?"

במוצאי שבת בלילה כבר היינו מותשים, שכבנו צמודים, כפיות, גופי צמוד לגב שלה, הזיין שלי, מדולדל מרוב פעמים שגמר, שוכב לו ומתפנק בחריץ שבין פלחי ישבנה החמודים ואני חופן שד ולש אותו בעדינות.

"תגידי" נישקתי אותה בעורפה "את לא חושבת שהגיע הזמן שנעבור משלב היזיזים לחברים?"

"מה?" עשתה עצמה מופתעת "אתה מציע לי חברות?"

נישקתי אותה שוב בעורף "כן, אפשר להיות החבר שלך? להזמין אותך לגור איתי?"

"או" הסתובבה אליי "על זה בדיוק רציתי לדבר איתך" המשיכה "ביום שני אני נוסעת לעשות ויפסאנה, בחצבה, לחשוב על כל העניין ברצינות, 10 ימים ואני חוזרת עם תשובה" נישקה אותי קלות על השפתיים "מבטיחה!"

"מניאקית" עניתי, הדביקה אותי עם המילה הזאת, "כמה זמן את כבר מתכננת את זה? וחוץ מזה 10 ימים את צריכה לחשוב על זה? מה את לא בטוחה?"

"רמי" נישקה אותי שוב בעדינות על השפתיים "עוד לא הבנת שאני שונה, קצת אחרת, תאמין בי" ושוב נישקה "כדאי לך, הקורס הוא 10 ימים, נרשמתי עוד לפני שנפגשנו וחוץ מזה ממילא אני צריכה לקבל וכשאני מקבלת אני לא בדיוק ידידותית לסביבה"

הדבר היחיד שהצלחתי לשכנע אותה זה שאני אקח אותה לשם, נעשה טיול, מסתבר שהיא אף פעם לא הייתה במצפה המכתש.

להמשך >>>>

Loading

2 מחשבות על “זריחה אל מול הרי מואב – חלק שני”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן