ונסה (תמיד חרמנית) – בקולג'

שלום, אתם מכירים אותי כבר, לא? אם לא אז אני ונסה , אני בת תשע עשרה ואני לוהטת. ההורים שלי שלחו אותי לקולג' הזה כאן, במינסוטה, קולג' קתולי לבנות , כי זיינתי במשרד של אבא איזה לקוח שלו, וככה הם חשבו להרחיק אותי מבנים. אבל זה לא עזר. אתם מבינים, אני גם ביסקסואלית אז כשאני חרמנית אנ מזיינת כל דבר שזז, בלי הבדל דת גזע או מין. ובנות היו כאן בשפע… וגם בנים הצלחתי למצוא.

כאן בקולג' המשמעת היא נורא חמורה- כיבוי אורות בעשר בערב, העיירה מחוץ לתחום וברים או מועדוני לילה הס מהזכיר באיום של הדחה וגירוש להורים. אני, בשבילי משמעת כזו זה ממש בד אדום! אני שונאת תקנות ועוצר לילה! אז ישר בערב הראשון התחמקתי לעיירה לפאב, וכך כמעט כל ערב.

אז בפאב הזה היו באופן קבוע אורחים מהבית-ספר הקדם צבאי . לא שהיה להם מה לחפש שם, הרי בעליל הם מתחת לגיל המותר! אז בערב ההוא היו שם הנבחרת כדור-סל שלהם. אלה בכלל לא היו אמורים להיות שם, משטר ספורט וכאלה, אבל הם ניצחו באיזה משחק חשוב ויצאו לחגוג ואפילו המאמן שלהם היה איתם, להשגיח עליהם, יענו. אז קשקשתי עם כמה , די נחמדים, בייחוד וושינגטון החמוד, והחבר שלו דיויד. הצטרף גם רוב , שהיה נראה יותר כמו שחקן פוטבול מאשר כדור-סל, רחב כמעט כמו הגובה שלו ! אז אני כבר הייתי חמה אש ואמרתי לווש שאני הולכת להתרענן ואם יש מצב שהוא מצטרף, ודיויד עקץ ואמר שכאילו , יש מצב שכולם יצטרפו, אבל אולי אני לא יכולה על כולם. עניתי , במין התגרות ילדותית טיפשית, שכאילו קטן עליי, שיביאו את כל הקבוצה. כן, אני יודעת ,ממש מטומטם. אני לא יודעת אם היה לי משהו בראש , אבל בטח שלא התכוונתי גם לספסל, לכל היותר לחמשה שעל המגרש-אבל כבר אמרתי אז היה מאוחר לסגת. בסוף באו רק עשרה ,כולל המאמן, ויצאנו למועדון האימונים שלהם שהיה קרוב, שזה " יותר נוח" .

אני לא גאה בלילה ההוא. הם זיינו אותי מכל הכוונים-מלפנים ומאחור , מצד ימין ומצד שמאל. כשאני על הגב או כשאני למעלה, על ארבע או על שתיים, ואפילו תלויה עליהם באוויר. בשניים ,בשלושה ואפילו בהרבה יותר ,אם להתחשב בכל הזיונים שהלכו שם מסביב. מסתבר שאני לא הייתי הביסקסואלית היחידה…. אבל מה , עמדתי על זה שיזיינו אותי רק עם קונדום. אני לא צריכה מחלות מין! טוב, חוץ מנייתן, שהיה בתול, אז לא היתה סכנה. ווש, לא היו לו קונדומים, אבל הוא היה חמוד, ובסוף גם רוב זיין אותי בלי גומי ,אבל זה היה אחרי שלוש פעמים עם קונדום, אז זה לא נחשב, נכון?

כשהחזירו אותי לפנות בוקר לקולג', בקושי הזדחלתי למיטה. הכוס כאבה לי, ותחת בער-כן, גם בתחת הזדיינתי- לא יכולתי לשבת יומיים! אז ללכת לשיעורים לא בא בחשבון בכלל. כמו שאמרתי, אני לא גאה להיזכר בלילה ההוא. מצד שני… יצא לי שם של מה-זה כוסית על!

להרפתקת המין שלי היו בכל זאת גם השלכות שליליות. לא, לא נכנסתי להריון ולא נדבקתי במחלת מין . תשמעו:

אמרתי לכם שיומיים לא יכולתי לשבת? אז ניצלתי את זה לבילוי במיטה , אבל ביום השני בצהריים התפרצה לחדר אם הבית. אנחנו כולנו קראנו לה המכשפה, למרות שהיא בכלל לא נראתה כזו- גבוהה, יפה , עם גוף פצצה . כן ושחורה, כמוני. לא היינו הרבה שחורות בקולג' והיא היתה אחת מאתנו. אבל היא היתה מה-זה טרוריסטית! היא השליטה משטר בלי רחמנות, אוי למי שהיא תפשה סוטה מאיזה כלל טיפשי! אז היא התפרצה לחדר שלי, צורחת עליי : "קומי מיד , טינופת, ולכי לשיעור שלך! בכלל, זה יהיה היום האחרון שלך כאן , זונה אחת!"  והיא תפשה אותי בשערות ומשכה אותי מהמיטה. אני בדרך כלל לא כזו חלושה, ולא הייתי נותנת למישהי ככה לרכוב עליי, אבל היא היתה באיזה עשרה סנטימטר גבוהה ממני ובאיזה עשרים קילו יותר כבדה ומה-זה חסונה! אתם מבינים, המאמן של החבורה בכדור-סל היה האח שלה , והוא סיפר לה הכל. "אני כבר אדאג שיעיפו אותך, זונה!" היא צרחה עליי "להזדיין עם ילדים?! את בושה לקולג' ,בושה לגזע שלנו ובושה לנשים בכלל! אני כבר אדאג שההורים שלך ישמעו איך התנהגת!"

זה ממש הבהיל אותי. כאילו , יש מצב שאם אבא שלי ישמע על עלילות המין שלי הוא ישלח אותי למנזר באלסקה או בסהרה-להרחיק אותי מגברים ! אבל מיהרתי להפעיל את הראש. גם לסנדרה, כך קראו לה, יצא שם משלה. סיפרו עליה שהיא מזדיינת עם הדקנית וגם עם האחות מגדלנה הזקנה, אחראית הרווחה לסטודנטים והבוסית הישירה שלה. אז חשבתי לי  "אני בטח לא פחות סקסית מהיבשושיות הזקנות האלה!" ונפלתי לפניה על הברכיים, חיבקתי את הרגליים שלה והתחננתי :"לא! אל תספרי להורים שלי! בבקשה!! אני יעשה הכל בשבילך רק אל תספרי להם!"

"הכל, זונה?!"

"כן , הכל! אני אהיה המשרתת שלך, השפחה שלך ,הכלבה שלך, מה שתרצי אעשה!" בכיתי, ממש בדמעות-אני יודעת לשחק אותה כשאני רוצה.

"טוב כלבה! צ'ק (זה אחיה ,המאמן) אמר שאת מוצצת טובה. נראה אם את יודעת גם לאכול כוס! על הברכיים כלבה!" היא אמרה ומשכה אותי בשיער לכוס שלה.

אני התגאיתי שאני אוכלת הכוס הכי טובה בניו ג'רזי ,אז זה היה לחם בשבילי . התנפלתי על הכוס שלה, ומה אגיד לכם –היה שווה! איזו כוס ריחנית וחלקה! היא טיפלה בה יפה, בכוס, בישמה, גילחה, עקרה שערות ומה הכל. איזה כיף היה לי לאכול, ולמצוץ וללקק! הכנסתי לה את הלשון לכל המקומות בכוס, לכל עומקו, ועד מהרה היא התחילה להגיב בתנועות אגן נמרצות.

"כן, צ'ק צדק, את יודעת לאכול כוס!  קחי תאכלי!!" היא צווחה נפלה בגבה על המיטה ופתחה את הרגליים. אני צללתי לתוכה ,פניי מלאים בכוס ושותה את מיצי הכוס שלה לרוויה , מלקקת ונוגסת בכפתור שלה-כפתור!? הוא היה נפוח ובגודל של זין קטן!- והיא מסובבת את התחת מולי ,הודפת וקופצת , מושכת אותי פנימה בשערות וכמעט שוברת לי את המפרקת. כשהוספתי את האצבעות שלי וניסרתי לה בכוס ובנרתיק היא התחילה ממש לקפץ ,לצווח ולצרוח ,להדוף מולי כמו משוגעת, מציפה אותי במיצים ללא סוף, כמעט נחנקתי ! "קחי , תשתי את המיצים שלי! תאכלי כוס, יה זונה מסריחה, כלבה עלובה שכמוך, קחי!!" בלעתי הכל! איזה טעם חריף ונפלא! איך אני אוהבת לאכול כוס של מזדיינת טובה, והיא היתה מה-זה טובה! אולי הזיון הכי טוב שהיה לי!  אז אחרי שהיא נרגעה מהאורגזמה שלה, היא אמרה לי : "את באמת אוכלת טוב ! נסלח לך הפעם. אבל תתייצבי בחדר שלי בחמש על הדקה! ועל הברכיים שלך, כלבה!" והלכה .

 יוו, אני רעדתי כולי מרוב התרגשות ותקעתי את הויברטור –חמש פעמים גמרתי על הסיפור הזה!

חיכיתי לה בחמש, בטח שחיכיתי! בחמשה לחמש התייצבתי ליד הדלת שלה בלב פועם כל-כך שחשבתי שיצא לי מהפה, ודרכתי בעצבנות רגל אחרי רגל, כאילו אני צריכה להשתין, בעוד שבעצם מה שניסיתי זה להרגיע קצת את הצלצולים בכוס שלי… בחמש בול צנחתי על ארבע לפני הדלת  בנשימה קצרה, לב קופץ וכוס מרטט.

סנדרה פתחה את הדלת, ומה שראיתי היה זוג רגליים הכי יפות, הכי סקסיות בעולם. הצצתי למעלה ,והרגליים הסקסיות נמשכו לתוך חצאית קצרצרה , שבקושי כיסתה את המקומות הקדושים, ועוד יותר למעלה חולצה עוד יותר קצרה . מתחת לשניהם –כלום!, כלומר הכל! חשוף ומפתה!  על המקום נרטבתי ,כמו סמרטוט רצפה…

סנדרה רמזה לי ביד להיכנס, אבל איך שהתחלתי לקום סטירה       א-די-רה  העיפה אותי חזרה על הברכיים.

"לא הרשיתי לך לקום, כלבה! מעכשיו את לא עושה כלום בלי לקבל קודם רשות!"  הראש הסתחרר לי מהסטירה ,אבל זחלתי על ארבע אחריה אל תוך החדר. שם היא ניצבה לפניי, עם הרגליים הסקסיות שלה מפוסקות ואני מה-זה התחרמנתי! ישר התחלתי לנשק לה את הרגליים המדהימות שלה.

סטירה עוד יותר חזקה העיפה אותי ארצה: " את לא מבינה אנגלית?! את לא עושה כלום בלי רשות, זונה מסריחה! הבנת?! כלום!!!"

שכבתי פרקדן על הארץ, האף שלי תקוע ברצפה, והיא דורכת לי על הראש עם הרגל ודוחפת אותו לרצפה פעם, ועוד, ועוד , עד שממש הסתחררתי, ועלו לי דמעות מרוב המכות באף ומרוב תסכול. בסוף היא הפסיקה לדרוך עליי, נעמדה ואמרה: "טוב את יכולה ללקק לי את הרגליים, כלבה!"  ליקקתי אותן, את הרגליים המדהימות האלה, בתאווה רבה. לא להאמין ,אבל למרות הגסות, למרות ההשפלה , הייתי חמה עליה-אש! נישקתי וליקקתי את האצבעות עם הציפורניים הצבועות בלק אדום, את גב הרגל האחת והשנייה גם-כן ועליתי לקרסול, מתה כבר לעלות למעלה, לכוס הנכספת שלפניי, אבל אז היא שוב דרכה עליי, תוקעת לי את הראש ברצפה. " די, הגעת גבוה מדי ,עוד לא זכית בזכות הזו!"

"כן גברת, אל תכעסי עליי,  אני רק מנסה לעשות לך טוב!"

"תמשיכי ללקק!" ציותה עליי סנדרה והפילה עליי את החצאית שלה שכיסתה את ראשי .

חזרתי ללקק ולמצוץ את אצבעות הרגליים , הכוס ממש מטפטפת לי מרוב תאווה, מצצתי לה אותן אחת אחת עד שהיא הואילה להתיר לי לעלות יותר למעלה , במעלה הרגל, אוווו איך הייתי רטובה! מלקקת את השוקיים השריריות ,שחורות ומבריקות מהריר שריירתי עליהן! ויותר גבוה ויותר גבוה וסנדרה מפסקת אותן בשבילי –פותחת את הדרך למקדש! ממש טפטפתי על הרצפה מרוב חירמון! איזה כוס ריחנית ,שחורה ומבושמת! אילו שפתיים נפוחות ומה-זה כפתור אהבה-נפוח ואדום, כמו איזה זין קטן! כמה נפלא היה למצוץ וללקק אותו! סנדרה הניעה עכשיו את האגן מולי בתנועות נמרצות מזיינת לי את הפרצוף כאילו, הודפת ונאנקת אנקות של תאווה-אוי, כמה שזה חירמן אותי! כמעט גמרתי בעצמי , יחד אתה , כשהיא גמרה .

היא צנחה על המיטה ואני בעקבותיה, יונקת את הכוס הלוהטת- בווום !!!! בעיטה עזה לפנים העיפה אותי על הרצפה . "את לא תלמדי אף-פעם?!! אל תעשי כלום בלי שארשה לך !!!!"

"כן ,גבירתי" לחשתי בקול רועד.

תתפשטי!

התחלתי להוריד את החולצה והתרוממתי, וישר חטפתי כזו סטירה שעפתי חזרה לארץ.

"לא הרשיתי לך לקום, כלבה מטומטמת!!" התפשטתי בידיים רועדות כשאני שוכבת על הארץ.

"הכל-גם התחתונים!"

הורדתי אותם ברעדה והכוס שלי נוטפת, מצפה ,אוי כמה שמצפה לזיון!

"תשכבי שם ,על הכיסא  על הבטן עם התחת למעלה!"

זחלתי אל הכיסא על הרצפה ,רק מציצה בזווית העין, ואני רואה את סנדרה לובשת זין פלסטי . כולי מצפה, מייחלת ורוטטת, נשכבתי על הכיסא, מרימה את התחת כמה שאני יכולה למעלה ואני רואה איך היא הולכת לתקוע אותי בתחת-טראך! היא תקעה במכה אדירה לכוס המורעבת שלי! אוי, היא חדרה לי במכה אחת עד לרחם! איך צרחתי, איך הנעתי את התחת והדפתי מול הנעיצות הפראיות שלה! ואיך הכוס שלי נתקע בכל הדיפה שלה בכיסא, שולח גלים של חום ושל רעד במעלה הגב שלי , צובט לי את הבטן, מכווץ לי את הלב. והיא מגבירה את הקצב ולא יאומן גם את העוצמה ! אוי, איך גמרתי בצרחות שהשתלבו עם השאגות של הגמירה שלה והיא תוקעת ותוקעת ותוקעת….

בסוף נרגענו שתינו . "היית בסדר, כלבה טובה" , אמרה סנדרה. "אחי צדק-את זיון טוב.את יכולה לחכות לי מחר בשעה חמש בדיוק. על ארבע, כלבה! ועכשיו תנקי את הזין שלי!"  ודחפה לי את הזין הפלסטי הקשה לתוך הפה ,עמוק ,לתוך הגרון, לוחצת אותי פנימה על העורף ועוד, פעם תוקעת ועוד פעם נועצת-עד שגמרה שוב. לא תאמינו ,גם אני גמרתי יחד איתה…

למחרת ,בחמשה לחמש כבר חיכיתי על ארבע, בכוס נוטפת, לפני הדלת שלה.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן