הזוג מהאינסטגרם – סיפור קוקהולד אמיתי! – חלק שני

מאת ניר כהן – שמות שונו אולם העלילה מבוססת על מקרה אמיתי וישראלי בהחלט!

השמות שונו אולם העלילה מבוססת על מקרה אמיתי וישראלי בהחלט!

לחלק הראשון של הסיפור

<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>

חגית ועופר נרדמו מותשים אחרי ערב ולילה מלא דרמה ולחץ אבל שניהם לא ישנו טוב. חגית התעוררה ראשונה לארגן את הילדים לגן ועופר התעורר אחריה ונכנס ללא מילים להתקלח ולהתארגן ליום עבודה.

.

עד הערב היתה ביניהם אינטראקציה מינימלית. כל אחד התכנס בעצמו והתרכז בענייניו ולא דיברו על מה שהיה אתמול. הם כמובן לא הפסיקו לחשוב על זה , אבל לא החליפו ביניהם מילה בנושא.

דווקא עופר היה זה ששבר את השתיקה המעיקה בערב כשישבו על הספה ובהו בטלוויזיה.

"בהמשך למה שהיה אתמול, אני מנסה להבין , את באמת רוצה לשכב עם גבר אחר?" שאל אותה בצורה רכה ולא תוקפנית.

חגית הביטה בו במבט עמוק ושקלה את מילותיה "אני חושבת שאנחנו צריכים ללכת לייעוץ. כל היום התלבטתי אם להעלות את זה אבל נראה לי שאנחנו חייבים עזרה כי מפה זה יוביל רק לפרידה. אני ממש לא רוצה אף אחד אחר וכרגע, אם להגיד את האמת, גם לא אותך. אני רוצה להיות לבד"

עופר עקץ אותה "את גם לא רוצה להיות עם המעריצים שלך באינסטגרם ולדגמן להם את התחת שלך?!" חגית התעלמה מהעקיצה וענתה "אני לא רוצה להמשיך ככה. משהו חייב להשתנות ואם זה לא יהיה ביחד אני לגמרי מתכוונת לעשות שינוי חד צדדי. אם אתה מתכוון לבוא איתי ולקחת חלק בתהליך אז קדימה. אם לא, אני אסיק את המסקנות שלי".

"ולאיזה תוצאה את מצפה להגיע בדיוק? את חושבת שאנחנו צריכים איזה יועץ שיגיד לנו אחרי 8 שנים ביחד מה אנחנו צריכים לעשות כדי להסתדר?"

"אני חושבת שיש לנו בעיה קשה של תקשורת. אני חושבת שלא לי ולא לך יש את הכלים להתמודד ולפתור את המצב. אם אתה חושב שהכל סבבה בזה שאתה מסתגר לך כל לילה בחדר עם המחשב ואני הולכת לישון עם הטלוויזיה אז כן, יש לנו בעיה רצינית מאד בזוגיות." היא היתה מאד רצינית וממוקדת במסר שלה.

"אני לא הולך לשום יועץ ולשום פסיכולוג. אם את רוצה , תלכי לבד. הבעיה היא כנראה אצלך" הוא היה נחרץ ופגוע וקם ויצא מהחדר ונסגר שוב בחדר העבודה.

.

בעבר היא שמעה מחברה טובה על יועץ שעזר מאד לה ולבעלה, היא חיפשה בטלפון שלה בהיסטוריה של הווטסאפ את השם שלו. "רענן פתחי" קראו לו. היא חיפשה באינטרנט ומצאה את הטלפון שלו. הוא היה יועץ זוגי עם תעודות הסמכה וממליצים לפי מה שראתה בפייסבוק.

למחרת התקשרה אליו לנייד והציגה את עצמה וביקשה לתאם פגישה. הוא שאל אותה לקצת רקע והבין את שורש הבעיה. לא צריך להיות מומחה להבין שבעידן הרשתות החברתיות והפורנו, זוגות רבים זקוקים לגישור בגלל התמכרויות לריגושים שיוצרים ניכור וריחוק.

כל השבוע היה מאד "קריר" בין חגית לעופר. משפטים קצרים. עניינים מאד ושום דבר על העניין ההוא או נושאים אישיים.

יום לפני הפגישה עדכנה אותו ושאלה אם הוא רוצה להצטרף. עופר דחה את הבקשה ואמר שכבר קבע שיחה לאותה שעה.

חגית נכנסה לפגישה עם רענן עם לא מעט חששות ולרגע כמעט התחרטה והסתובבה אבל כשראתה אותו בעיניה, משהו מייד השתנה. הוא היה בערך בן גילה, עם עיניים כחולות ושיער שטני מסודר בקצת ג'ל. הוא היה גבר נאה אם כי קצת מלא אבל הוא שידר ביטחון ונועם והיא צעדה לתוך החדר בתחושה שיהיה טוב.

אחרי פתיחה של היכרות וכמה שאלות כלליות, חגית חיכתה לרגע שבו היא תוכל לשפוך את הלב ולשתף כמה לא טוב לה אלא שרענן בחר לתקוף דווקא את עניין תשומת הלב שלה. הוא התעלם לחלוטין מטענותיה כלפי עופר וניסה להוביל אותה במסלול שמנתח את הצד שלה ורק שלה.

חגית הופתעה אבל שיתפה פעולה. בשלב מסוים זה היה מביך ודרש ממנה שיתוף של תחושות מאד אינטימיות ולא נוחות שמעולם לא העלתה מול אף אדם, גם לא עופר אבל רענן היה איש מקצוע וידע את העבודה.

.

היא בכתה הרבה לקראת אמצע וסוף הפגישה וזה עשה לה טוב. היא שיחררה הרבה מנעולים שהיו סגורים עד לאותה פגישה. רענן היה פרטנר מושלם שהוציא ממנה סודות ורגשות שאפילו היא לא ידעה שהיא החביאה.

הוא הקדיש את כל הפגישה אך ורק לה וכמה שזו היתה פגישה קשה, היא עשתה לה טוב והיא יצאה משם מותשת נפשית אבל עם הרבה הקלה. הם דיברו על השלבים שהובילו אותה מאז שהיא ברשות עצמה ועד לחתונה. הזכירה ימים אחרים שבהם היתה נערת זוהר וחיית מסיבות, אקסים נחשקים ונשכחים שמזמן כבר שכחה, התשוקה להיות נאהבת ונערצת ולקבל מחמאות, הזוהר שהתעמעם ועוד. הם קבעו פגישה נוספת לשבוע הבא והוא ביקש שתנסה להביא את עופר.

כשחזרה הביתה וסיימה את מטלות הערב, נכנסה לחדר של עופר וביקשה ממנו להתפנות ולהקשיב. היא שיתפה אותו בפרטי הפגישה ושאלה אם הוא מוכן להצטרף בשבוע הבא.

הוא ראה בעיניה ושמע בקולה שזה חשוב לה ואחרי הכל , הוא אהב אותה ורצה לצאת מהמקום התקוע שבו היו והסכים. זה עשה אותה מאד שמחה. כבר למחרת היחסים ביניהם היו חיותר חמים כשהיא נשקה לו לבוקר טוב ואיחלה לו בחמימות יום טוב לפני שיצא לסידורים.

היא קיוותה לפריצת דרך במפגש המשותף עם רענן.

.

"מה נשמע עופר?" שאל אותו רענן

"הרוב טוב" ענה לו עופר בביטחון

"למה אתה פה בעצם?"

"כי היא ביקשה וזה היה רעיון שלה ואני זורם איתה" ענה עופר

"ומה דעתך באופן אישי על התהליך ועל הקטע של היעוץ?" הקשה רענן

"לא מדבר אלי. לא מאמין בפסיכולוגים ויועצים. מבחינתי האישית – בזבוז של זמן וכסף"

"אני בהחלט מבין ומקבל. אפשר לשאול אותך בכל זאת משהו קצת אישי?"

"תנסה"

"מה דעתך על הצורך של חגית לקבל חשיפה ותגובות דרך האינסטגרם?"

"לא מת על זה. חושב שזה לא מתאים. היא כבר לא ילדה"

"אולי היא עושה את זה כי היא לא מקבלת מספיק תשומת לב וחום ממך?" שאל רענן בזהירות

"יכול להיות. אני לא אומר שאני בסדר או מושלם אבל מצד שני אני לא משתף אנשים אחרים בבעיות שלי אלא מתמודד איתם בבית" ענה עופר

"רצית לשאול אותו משהו?" רענן ראה שלחגית משהו מפריע

"כן" ענתה חגית ופנתה לעופר "איך בדיוק אתה מתמודד? אתה לא מדבר איתי על כלום אישי אז מה נחשב מבחינתך להתמודדות?" הקשתה עליו

"יש לי את הדרכים שלי. הרי מעולם לא לא ממש היה חסר לך משהו , כל מה שרצית – קיבלת. זה לא שאת באת אלי ושיתפת אותי בעניינים שמציקים לך אלא הלכת ושיתפת את העולם מאחורי הגב שלי" תקף אותה עופר

.

"בואו ניקח צעד אחורה" ביקש רענן לעצור את הסחף לכיוון השלילי "עופר, מה אתה מרגיש שחסר לך בקשר עם חגית? יש משהו שהיית רוצה לבקש ממנה או לשתף אותה שתהיה יותר מודעת?"

לא. הכל בסדר, ענה עופר בקצרה, רגלו התנדנדה במתח וחוסר סבלנות

"אוקי" ענה רענן "חגית מה לך יש לבקש או לשתף את עופר?"

"אני רוצה לבקש ממך משהו מאד … חריג" אמרה חגית ומדדה את תגובתו של עופר "אני רוצה , לערב אחד, להיות איתך בחדר. סוג של זבוב על הקיר. לצפות ולהבין מה אתה עושה. מה בעצם הסוד הגדול או מה יש שם שאני לא יכולה להעניק לך"

עיניו התרוצצו ומוחו סער עליו. הוא משך את תשובתו ובסוף החליט לענות "אין בעיה. אני לא מסתיר כלום. את מוזמנת חופשי"

"מצוין. אז הנה השיעורי בית שלכם לשבוע הזה. נסו להזמין אחד את השני לעולמות הפרטיים שלכם. עופר, תראה לחגית בצורה הכי פתוחה ואמיתית את מה שאתה עושה בחדר שהיא תכיר יותר טוב וחגית, גם את, תשתפי את עופר בחוויית האינסטגרם שלך ונסי לגרום לו להבין מה מושך אותך לשם"

.

הם יצאו מהמפגש והחליטו לנצל את הזמן שהיה להם לאכול ביחד ארוחת ערב בבית קפה סמוך. הם ניהלו שיחה קלילה מבלי להיכנס לפרטי המפגש עם היועץ. שניהם הרגישו צורך להקליל קצת את האווירה. הם נהנו אחרי הרבה זמן שלא נהנו יחד מיציאה.

בערב חגית יצאה מהמקלחת וראתה שעופר שוב בחדרו. היא דפקה על הדלת , פתחה חרך ושאלה "אפשר?"

"כן, בטח. בואי כנסי" עופר ישב מול המחשב ונראה בסה"כ נינוח. הוא היה על תוכנת המיילים ובמסך השני היה אתר כלשהוא של עבודה. היה ברור שהוא "התכונן" לביקור שלה והכין הצגה.

היא התיישבה על הכסא מולו ושאלה "על מה אתה עובד עכשיו?" שאלה אותו , "סתם עובר על מיילים לראות שלא פספסתי משהו" ענה.

היא שלפה את הטלפון הנייד שלה והראתה לו תמונה שעשתה כמה דקות לפני כן באמבטיה. תמונה שלה בסיטואציה מאד אינטימית. "מה אתה חושב על התמונה? יכולה להתמודד עם הבחורות מהסרטים במחשב שלך?" שאלה בהתגרות

עופר הביט בתמונה וחש צמרמורת בעמוד השדרה. התמונה היתה בהחלט סקסית בלי שום מקום לדמיון אבל השאלה קצת בלבלה אותו. הוא ניסה להכחיש. מה פתאום? איזה סרטים בראש שלך?

חגית החליטה לקחת שליטה, קמה מכסאה וניגשה אליו והתיישבה על ברכיו. "אתה יודע שאתה לא ממש טורח להסתיר את ההיסטוריה של החיפושים שלך" והיא לחצה על CTRL+H שמייד הציג את היסטוריית החיפושים בדפדפן.

היא גלגלה עם העכבר ליום-יומיים אחורה ושם הופיעו קישורים לאתרי הפורנו בהם צפה. היא בחרה אחד ולחצה עליו.

עופר צפה בה בדממה, הבין שנחשף וחיכה לראות לאן דברים יתפתחו.

הסרטון שהיא בחרה הציג בחורה צעירה עירומה עושה טיפול אוראלי לבחור שחום עם זין די גדול מהממוצע. היה שם בחור נוסף, מעין טיפוס מעונב שישב בצד וצפה.

היא שאלה אותו – "מה התפקיד של הבחור הזה? הוא הבמאי?" זה היה מוזר כאילו שאלה על פרק של סברי מרנן ולא על סרט פורנו. מי שואל על דמויות בסרט פורנו , חשב לעצמו.

"הוא בעצם בעלה והוא בקטע של לצפות בה עם גברים אחרים". אוקי.

חגית חזרה אחורה להיסטוריה ובחרה בלינק אחר. נראה היה ששניהם תחת אותה קטגוריה בשם Cuckold וגם שם היתה בחורה צעירה ושופעת עם גבר גבוה, לבן, שרירי ועם איבר בגודל שנראה כואב לכל אישה.

לא היה שם גבר נוסף אבל כן שמעו מישהו מאחורי המצלמה מדבר איתם ומחלק הוראות ושואל שאלות.

"מה זה Cuckold?" שאלה אותו

"זה קטע כזה של גברים שאוהבים לצפות בנשים שלהם שוכבות עם גברים אחרים" ענה ובלע את הרוק שהצטבר לו בגרון.

חגית שתקה לעצמה. היה לה רעיון והיא גלגלה אותו עם עצמה.

בוא איתי רגע, אחזה בידו והובילה אותו לחדר הרחצה שהיה צמוד לחדר השינה שלהם. משום מה היא לא הדליקה את האור אלא לקחה אותו לחלון הקטן שם ואמרה לו לחכות שם.

היא יצאה לחדר השינה, פתחה לרווחה את החלון עמדה שם לכמה רגעים בדממה ואז נסוגה, אמרה לו, תסתכל בשקט בבניין ממול בקונה ה-5 ותראה משהו. היא חזרה לחדר השינה, הדליקה את האור , נעמדה מול החלון והורידה את החולצה, ניצבת עם חזה חשוף מול החלון הפתוח.

הוא הביט לאן שאמרה ולפתע קלט בחור צעיר עומד בחלון צדדי ומשקיף על חגית החשופה והיא עושה לו שם הצגה שלמה, משחקת עם הציצים, מורחת קרם לחות, לוקחת את הזמן.

אחרי 5 דק' היא סגרה את האור בחדר וניגשה אליו עדיין עירומה. היא הביטה בו ולא התעלמה מהבליטה במכנסיו.

"איך היה? קלטת את המופע?" שאלה קצת בהתנשפות

"היה … היה…" הוא חיפש את המילה המתאימה "היה די מחרמן" ענה

"כן אני רואה" היא אחזה באיברו עם ידה. התקרבה אליו והחלה לנשק אותו ותוך כדי הפשילה את מכנסיו. הם המשיכו למיטה וזה היה אחד הזיונים היותר לוהטים שלהם בשנים האחרונות. תוך כדי עופר לחש לה "את אוהבת שגבר אחר מתחרמן ממך?" , "כן" ענתה לו "אני רוצה הרבה זמן גבר אחר שישים עלי את הידיים"

עופר הגביר את הקצב מתשובתה "את רוצה שגבר אחר יזיין אותך?" – כן, כן, ענתה תוך כדי שהיא גומרת מעצם הפעולה והשיחה. הסיטואציה חירמנה אותה מאד והיא היתה מוכנה להמשיך. עופר עדיין התקשה לגמור אבל הזין שלו עמד כמו טיל.

"אתה רוצה להיות בצד ולצפות כמו הבחור בסרט? כמו שעשית מקודם באמבטיה? ואולי לא ארשה לך לצפות? רק לשמוע אותנו" היא התגרתה בוא והוא לא היה צריך יותר מזה וגמר בעוצמה על בטנה.

.

זה היה לילה לוהט ושניהם התרסקו בסיומו על המיטה וישנו שינה מתוקה וארוכה.

בימים שלאחר מכן הורידו קצת הילוך וניסו לחזור לשגרה אבל הרגישו שמשהו השתנה. משהו חדש צמח בשניהם. תחושה חדשה של תשוקה וקרבה. סוד גדול שהוא רק של שניהם. בדיוק מה שהיו צריכים כדי למצוא מחדש את האהבה.

אחרי עוד יומיים, הגיע יום המפגש עם רענן.

הם התיישבו מחוייכים ורענן הבחין מייד בשינוי הדינמיקה בשניהם.

"אני רואה שיש כאן משהו חדש , אולי יותר נכון לומר – חדש וטוב?" שאל

"בהחלט" ענו שניהם

"עשינו שיעורי בית ונראה שדי בהצלחה" אמרה חגית

"ספרו לי מה היה" ביקש רענן. עופר היסס עד כמה כדאי לחשוף ולשתף

"עשינו מה שביקשת וגילינו שיש לנו תחביב או יותר נכון תחום עניין משותף" ניסה לתת תשובה כללית.

רענן החל כמובן לחקור כדי להבין על מה מדובר ושאל כמה שאלות.

חגית החליטה לקחת את ההובלה "בילינו ערב בחדר שלו וגילינו בעצם שלשנינו יש חיבה משותפת לתופעה שבה אני מתחרמנת מכך שאנשים זרים צופים בי עירומה וגם עופר אוהב לראות אותי מול גבר אחר בקטע מיני" היא לא התביישה.

רענן התיישר בכורסא "אוהו, יפה. קפצתם בבת אחת שלוש שלבים קדימה. שאפו. עופר, מסכים עם מה שחגית תיארה?" עופר הינהן באישור וחיוך ביישני עלה על שפתיו.

"מעולה. אז כבר יש לנו התקדמות משמעותית. גם התגברתם על מחסום התקשורת וגם מצאתם משהו חדש שמעניין ומרגש את שניכם. זה נהדר"

שניהם חייכו אליו בהסכמה עם דבריו

"איך בדיוק הגעתם לזה אם מותר לשאול?" הוא חקר וחגית סיפרה לו את השתלשלות הערב ושיבשה לחלוטין כשניסתה להגיד קוקהולד. יצא קוקילידה…

עופר תיקן אותה בבישנות. רענן לא היה זר לקונספט. אחרי הכל גם יועצים זוגיים ממין זכר צורכים פורנו והוא גם קרא על התופעה באיזה מגזין וגם אותו היא סקרנה אם כי לא ראה עצמו אי פעם מאתגר את עצמו ואת בת זוגו לנסוות דבר שכזה.

.

"אתם יודעים שזה גם יכול להיות קצת מסוכן. לפנטזיות יש תכונה קצת בעייתית שכשמגשימים אותן, הציפייה הופכת אותן לחוויות פחות מוצלחות. אתם חושבים שזה משהו שהייתם רוצים לנסות לממש במציאות?" שאל אותם

הם הביטו אחד בשנייה. חגית ענתה ראשונה "למה לא?! אם זה ביחד ובהסכמה וזה משהו ששנינו רוצים, לי אין בעיה". עופר היה פחות נחרץ "כמו שאמרת, יש פנטזיות שמוטב שישארו כאלה. אני לא יודע אם זה מה שאני רוצה"

רענן הביט בשניהם בשתיקה ואז אמר – "אם בכל זאת תחליטו לנסות להגשים את זה, אני ממליץ בחום שתעשו את זה בצורה מבוקרת. מה פירוש? בעזרת איש מקצוע מוסמך. יש בתרפיה המינית מונח שנקרא סרוגייט שזה מטפל מיני פרקטי שתפקידו לעזור למטופלים עם בעיות מיניות בצורה פרקטית ולא רק תיאורטית אבל זה משהו מאד כירורגי. זה לא כמו גבר שפוגשים בבר ומריצים איתו כוסית. זה כמו סוג של פיזיותרפיה. הוא בא, מטפל נקודתית בלי לערב שום רגש והולך. זה די קר אבל אולי זה יכול לתת לכם קצת חיזוק לסקרנות שלכם לעניין."

הם שתקו וניסו לעכל את הדברים. "תן לנו לחשוב על זה ונעדכן אותך" ענה עופר.

Loading

6 מחשבות על “הזוג מהאינסטגרם – סיפור קוקהולד אמיתי! – חלק שני”

  1. מדליק,גם אני אוהב לפנטז על אשתי הסקסית

    אוהב לפנטז על זה גם?
    שלח הודעה

    הגב
  2. וואו מחרמן בטירוף!!! זה שהסיפור אמיתי נותן לו נופח מחרמן עוד יותר מתה לדעת כבר מה ההמשך…. אל תשאיר אותנו יותר מדי זמן במתח….????

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן