אני לא מוכנה למות בתולה – חלק שני

את בסדר?"
"כן"
ידו שעדיין הייתה באותו מקום, ליטפה את לחיי, הוא הושיט את ידו ושיחרר את הגומיה שקשרה את שיערי. שיערי התפזר על כתפי והוא העביר בו את אצבעותיו.
"יפה.." הוא מילמל לעצמו.
הוא החזיר את ידיו לראשי ומשך אותי לנשיקה נוספת, הפעם באתי מוכנה יותר, ונשענתי לעברו, ככה שהוא הטה את ראשו לאחור ואני נשענתי עם משקלי עליו כשהעברתי את המשקל לברך שלי. הוא החליק את ידיו על גבי עד שהגיע לשולי חולצתי, הוא הרים את החולצה מעט כך שידיו העבירו צמרמורות בגבי החשוף.
התרוממתי על רגליי ומשכתי אותו לעמידה, כשאני תופסת את קצה חולצתו ומחליקה את ידי על בטנו החלקה כלפי מעלה. הוא העלה גם את ידיו על גבי כך שהחולצה הצנועה שלבשתי היתה מורמת גבוה. הוא התרחק מעט ותפס את החלק האחורי של צווארון החולצה שלו ומשך בתנועה אחת את החולצה שלו מעל ראשו כך שהוא נשאר במכנסיו בלבד. הוא הסתכל עלי לבקש אישור למה שבא לעשות, הנהנתי אליו בחשש.
הוא אחז בידי והוביל אותי לחדרו, מוריד ממני את החולצה ואז לקח נשימה חדה ושרק בהתפעלות, "מורי!" ידעתי שהחולצות שאני לובשת בד"כ לא עושות חסד עם החזה שלי והוא הרבה יותר שווה ממה שהוא נראה. חוץ מזה שעל אף שאני דוסה רצח, יש לי סט של תחתונים וחזיה מתחרה שחורה שלא מביישות אף אחת. ידעתי שהוא לא יצפה לזה וזה גרם לי לאושר רגעי. מעין ניצחון קטן שלי על המנוסה.
הוא חזר לנשיקה שהפסיק ואני סייעתי לו לפתוח את הרוכסן של המכנסיים שלבש מזרזת אותו להיחלץ מהם, בזמן שאני מורידה ממני את החצאית שלי.
אוהד השכיב אותי על המיטה כשהוא מעליי מנשק את פי, עיניי לחיי, צווארי, יורד לחזי ונעצר על החזיה שלבשתי, מנשק תחילה ואז עובר לנגיסות קטנות של הפטמה דרך הבד של החזיה קישתתי את גבי כך שהוא יכל להשחיל את ידיו מתחת לגבי בכדי לפתוח את הסוגר של החזייה, הוא הצליח בניסיון הראשון [מעניין כמה חזיות הוא פתח ככה חשבתי באותו רגע]. בעוד נשאר על חזי באותה תנוחה מנשק נוגס ומוצץ את הפטמה עד שהרגשתי שאני לא יכולה יותר להיות בשקט ונאנחתי.
כל כך רציתי כבר יותר, משכתי את פניו אלי לנשיקה ארוכה והוא החל לזוז מעליי מחכך את האיברים שלנו דרך התחתונים אלו באלו. החלקתי את ידיי על גבו ואל מתחת לגומי של הבוקסר שלבש. הוא נעצר, בקול חנוק הוא אמר לי  "מוריה, את בטוחה? זה אל חזור"
במקום לענות לו הרמתי אותו ממני הוא חשב שאני מסמנת לו לעצור אז הוא התרומם מיד לעמוד על ברכיו כשהירכיים שלי בניהן.
הערכתי את התגובה שלו אבל הוא לא ממש הבין אותי, הרמתי אותו כדי שאוכל להרים את התחת שלי מהמזרן כדי להוריד את התחתונים שלבשתי עדיין. כנראה הרמז היה מספיק ברור, הוא העביר את ידיו בחזרה אליי והשעין את משקלו על היד שלו שהיתה בגובה הכתף שלי על המזרן ועל הברך שנשארה באותו מקום. הרגל השניה שלו היתה בין רגליי מסייעת לי לפשק אותן בעוד ידו החופשית מלטפת את הכוס שלי שהוסרו ממנו השיערות בפעם הראשונה לרגל המאורע. הוא החל ללטף את הדגדגן שלי בעזרת שתי אצבעות שלו, בהתחלה מלמעלה למטה ואחר כמה שניות הוא החל לעבוד בתנועות מעגליות. אני, שהייתי רטובה עוד כשעליתי במדרגות, הרגשתי שאני מגירה נוזלים בכמויות, כל כמה סיבובים הוא העביר את אצבעותיו על פתח הנרתיק אוסף משם נוזלים להרטיב את הדגדגן שלי הוא המשיך ככה כמה דקות עד שהרגשתי אורגזמה מתפרצת.
"אוהד!! אוי מיי גאד!"
"מה עם לא תישא..?" הוא חייך שוב אליי.
עצרתי אותו ומשכתי אותו שוב אליי, במטרה שהוא כבר יכנס לתוכי. תפסתי את הזין שלו דרך הבוקסר שהוא לבש, שמעתי את אוהד נאנח. משכתי את החלק הקדמי של הגומי של הבוקסר הצמוד שלבש, מחלצת את הזין שלו מתוך הכלוב שהיה שרוי בו, אין לי למה להשוות אבל קצת הלחיץ אותי שהדבר הזה אמור להיכנס לתוכי, לא חשבתי שיהיה מקום בתוכי לכולו.
אוהד כנראה שם לב לחשש שלי, הוא חייך אלי "אל תדאגי אני אהיה זהיר" סמכתי עליו.
הוא הוריד את הבוקסר שלו שלף קונדום מהמגירה ליד המיטה, גלגל אותו עליו והתמקם בין רגליי הפשוקות, בעודו מחכך את קצה הזין שלו לאורך החריץ הרטוב שלי. לאחר כמה מעברים הוא החל להפעיל מעט יותר לחץ, מודע לכך שאני בתולה. הוא המשיך לחכך את הזין בדגדגן ובפתח שלי, הוא החל להחדיר את האיבר שלו לתוכי באיטיות, "מורי מאמי, תנשמי" עד שלא שמעתי את המשפט הזה לא קלטתי שעצרתי את הנשימה שלי הוא המשיך לדחוף בעדינות לתוכי. אחזתי בזרועותיו החזקות עד שהרגשתי את עצמי נקרעת מבפנים הידקתי את האחיזה שלי בזרועותיו בעוד הוא נעצר מעלי, ממתין עד שהכאב יחלוף.
הרגשתי לאט לאט איך הכאב הפך לפעימות וזזתי מתחתיו כדי לתת אור ירוק להמשך, הוא הבין והמשיך להחדיר לי בעדינות את כל האיבר שלו, הרגשתי אותו ממלא את כולי, וואלה לא האמנתי שיכנס. פתחתי את רגליי כמה שיכלתי וחיבקתי אותו לא מאפשרת לו לצאת.הוא בתגובה, הרים את האגן שלו מוציא את עצמו מתוכי כמה סנטימטרים ומכניס חזרה, עדיין בעדינות, בוחן את פניי לוודא שאני מוכנה לזה, מוכנה בטח מוכנה.
שחררתי אותו והוא החל מוציא את הזין מהכוס שלי כמעט עד הסוף ודוחף חזרה. נאנחתי שוב, לא מצליחה להבין איך אני בת 25 וזו פעם ראשונה שאני חווה דבר כזה. הוא הרים את עצמו ודחף שוב בעוצמות כאלה, גנחתי כשהרגשתי את השיא שלי מתקרב שוב, הוא שם לב, עצר את הזיון וסתם את פי בנשיקה ארוכה ורטובה, ומיד המשיך להוציא ולהכניס את האיבר שלו ממני, מרגישה איך הוא מתחכך בקירות הנרתיק שלי בקצב עולה מעמיק בכל פעם את עומק החדירה, הפעם, הוא נתן לי לגמור וגמר יחד איתי, חוויתי אורגזמה מטורפת, סגרתי עליו את הרגליים בלפיתה שלא יוכל לצאת מתוכי. ראיתי את הפנים שלו משתנות ואת גופו נמתח עד שנרגע נשארנו ככה עד שהסדרנו נשימה.
אוהד יצא מתוכי, ניגב אותי ואותו במגבת והעיף אותה לצד, נשכב לידי ואוסף אותי אליו כך שהכתף הימנית שלי תחת זרועו, ראשי מונח על הכתף שלו וכף ידי השמאלית מונחת על החזה שלו.
נחתי ככה, מרימה את מבטי לעברו, והוא שחש בתנועה של ראשי הרים עוד את סנטרי אליו לנשיקה. הוא כיסה את שנינו בשמיכה מחבק אותי בעדינות. הרגשתי כל כך בטוחה בזרועותיו, נרדמנו שנינו.
המשך בקרוב..

Loading

7 מחשבות על “אני לא מוכנה למות בתולה – חלק שני”

  1. מקווה שעברת את התהליך בשלום..
    כל כך הרבה דתיים מגיעים למצב הזה…
    אבל-מוכרח לציין שהתיאור שלך היה מושלם..העביר את ההרגשה ..כאלו זה קורה עכשיו במציאות

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן