אני השכנה מהסיפורים חלק שישי

 מאת חוליו אגלסיאס

כל חלקי הסיפור : 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7

יערה הייתה בתם החמישית של משה ושולה רבינוביץ'. משפחה דתיה על גבול החרדלי"ת, גומלי חסדים מקפידים על קלה כבחמורה. לפניה היו שלושה בנים ובת ואחריה שתי בנות ובן. בכיתה ט' היא יצאה ללמוד באולפנה שמרנית לשמחת הוריה. האווירה השמרנית והמוקפדת באולפנה דחתה אותה, ודחפה אותה בסוף כיתה יא' להבנה שכל העניין עם הדת זה לא בשבילה. היא עזבה את האולפנה ועברה ללמוד ליד הבית בתיכון האזורי.
שיער ג'ינג'י ארוך ומתולתל עיטר את ראשה, תחתיו הסתתרו פנים צעירות ובהירות. גובהה היה כ1.65 רזה אך נשית. את שדיה הצעירים הבליטה בגאווה מושכת אחריה את מבטים. יערה לבשה בד"כ שמלות קצרות חושפת את יתרונות גופה ומשאירה מעט מקום לדמיון.
יערה סיימה את כיתה יב' כמעט בת 18, ועד לשרות הלאומי (בלחץ הוריה) השלימה הכנסה בעבודות בייביסיטר אצל משפחות הישוב. גם אצל משפחת גור היא נהגה לשמרטף מידי פעם.
לקראת סוף החופש פגשתי אותה עם ילדי משפחת גור בגן השעשועים. קובי היה בעבודה וניצה יצאה לקנות ציוד לבית הספר. ישבתי על הספסל בפינה וצפיתי בילדיי משחקים יחד עם ילדי משפחת גור. יערה שיחקה יחד איתם, זוחלת וקופצת רודפת ותופשת, שמלתה הקצרה והקלילה התנפנפה לקצב תנועותיה, לרגע חושפת ומיד מסתירה. גופה הצעיר ואופייה האנרגטי עוררו את קינאתי, ועוררו בי זיכרונות ישנים.
הילדים מיצו את המשחק בגן השעשועים, ושבנו לעת ערב בהליכה איטית לכיוון הבית. גם ילדי משפחת גור סיימו את משחקם ויצאו מעט אחרינו לביתם. בעומדי ע"י חלון המטבח (מכינה את ארוחת הערב) ראיתי את יערה והילדים נכנסים לבית במרדף תופסת מהיר, רגליה הצעירות רצו במהירות ושמלתה חשפה מאחוריה את מבואות ישבנה המוצק ונעלמות בפתח הבית.
כשעה קלה לאחר מכן (בזמן שטיפת הכלים), ראיתי את קובי מחנה את רכבו ונכנס בצעד קל לבית. המתנתי בחלון כמספר דקות לראות את יערה יוצאת כדי לקנא עוד קצת, אך נראה שהיא התמהמה.
חזרתי לשגרת הערב, ניקיון המטבח, מקלחות, סידור הבית, סיפורים לפני השינה, השכבות וכוס קפה של אחרי. צליל הודעה נשמע והצצתי לראות במה מדובר, הודעה חדשה מניצה הראה הכתוב על המסך. פתחתי את ההודעה "בואי אלינו מהר כנסי לבית בשקט! אני רוצה להראות לך משהו" נכתב. קצת נלחצתי אז יצאתי בזריזות אל עבר ביתם, וניצה חיכתה לי בדלת זוהרת מהתרגשות. "את חייבת לראות את זה" אמרה ברעד, ומשכה אותי לעבר חדר השינה. "תציצי בזהירות" לחשה, הבטתי דרך הסדק שהשאירה הדלת ועיניי נפערו. בתוך החדר ישב קובי על הכורסה, נשען בנוחות רגליו החזקות פשוקות לרווחה, וידיו מונחות על שיער ג'ינג'י מתולתל ומוכר. הפנתי את ראשי לעבר ניצה ושאלתי בלחישה "זה מה שאני חושבת שזה"? ניצה הנהנה לחיוב וחיוך מגורה עלה על פניה.
יערה רבינוביץ' בתם התמימה של משה ושולה, מצצה בתאווה את איברו למוד הזיונים של קובי. מכנסיו של קובי מופשלות תלויות על קצות רגליו, יערה עוד לבושה בשמלתה הקצרה ובידיה הקטנות איברו הגדול של קובי ובין אצבעותיה העדינות הוא נראה עוד יותר גדול ומאיים. קולות מציצה מגרים נשמעו בחלל החדר, ידיו של קובי חפנו את שערה הכתום של יערה, מסמנות לה במגע שהוא על סף גמירה. ראשה המשיך בעבודת הקודש כאילו לא מבינה את הסימנים. "אני עומד לגמור מתוקה" זרק לעברה קובי, את זה יערה עם מעט הניסיון שהיה לה כבר הבינה. היא הוציאה מפיה את איברו שפשפה מעט, וזרע לבן וסמיך נורה לעברה, הרטיבו את ידיה וטיפות קטנות פגעו בפניה. היא ישבה תחתיו על ברכיה וניגבה באצבעותיה את טיפות החשק מעל פניה, מניחה אותן על לשונה לטעימה.
סימנתי לניצה בנגיעה לבוא יחד איתי אל המסדרון. "מה עושים עכשיו"? שאלתי, "מה בא לך"? החזירה לי ניצה בשאלה. ניצה ראתה שאני קצת חוששת לענות ושאלה אם אני רוצה גם? הנהנתי לחיוב בביישנות. "בואי נעשה להם תרגיל" הציעה ניצה, והגתה תוכנית מפותלת.
וכך היה.
יצאנו החוצה בשקט, ניצה התרחקה מעט והשאירה אותי לבדי על יד הדלת. דפקתי בעדינות על הדלת וחיכיתי מעט לשמוע תשובה. מאחר ולא נשמעה התשובה פתחתי לאיטי את הדלת והתחלתי פוסעת בבית שלהם קוראת לניצה. לשמע קריאותיי יצא קובי מהחדר (לבדו). "מה נשמע ענת" קרא לעברי קובי, "בסדר. ניצה בבית"? שאלתי. קובי ענה שהיא עוד לא חזרה מהקניות ושאל אם אני צריכה משהו. המצאתי תירוץ, שהשאלתי לה מטפחת לפני מספר ימים ואני צריכה אותה בחזרה, והתחלתי פוסעת לכיוון החדר, אשר בו באותו זמן נמצאת יערה. קובי שאל בתמימות אם הוא יכול לעזור, אז שאלתי אותו אם הוא יודע איפה ניצה מסדרת את המטפחות. "חכי פה רגע אני אבדוק" ענה וחזר לחדר, אך אני לא חיכיתי וצעדתי בעקבותיו. כאשר הוא שם לב שאני אחריו כבר היה מאוחר מידי, הסתכלתי בהלם מדומה בדמותה הצעירה של יערה, ויערה הביטה בי בהלם אמיתי רועדת ומפוחדת כמי שנתפסה בקלקלת. עמדנו שם שלושתנו מספר שניות, אני במשחק יערה אמיתית עד כאב, וקובי אדיש וגברי. "אתן בטח מכירות" שבר קובי את הקרח, "אני חייבת ללכת" גמגמה יערה במבוכה, והחלה לפסוע החוצה. קובי מיהר לתפוס בזרועה ועצר אותה מלברוח. " יערה אל תדאגי גם לי ולענת יש סודות דומים" הרגיע אותה קובי. ההתרגשות החלה לאחוז בי וחזי עלה וירד לנוכח הסיטואציה. יערה הביטה בי במבט שואל ואני החזרתי לה חיוך של הסכמה. קובי קירב את יערה אליו ועטף אותה בחיבוק חם ומרגיע, ראשה מונח על כתפו בחשש וידיו מלטפות את גבה העדין, מרגיעות בחום את גופה הצעיר. התחלתי קרבה אליהם, מניחה יד נוספת על גבה של יערה ומוסיפה גם ליטוף משלי.
קובי סובב את יערה לכיוון הכורסה והושיב אותה בעדינות, ליטף את ראשה ברכות "שבי פה תירגעי מעט ואח"כ תחליטי מה את רוצה לעשות" אמר ספק יעץ לה. קובי עדיין עירום בפלג גופו התחתון, איברו תלוי ברפיון מעל אשכיו הגדולים, גם ברפיונו איברו עודנו גדול מהממוצע, הפנה את גופו אליי בחן את דמותי המרוגשת ואמר "עכשיו בואי נראה מה נעשה איתך". שדיי הגדולים עלו וירדו בהתרגשות, פטמותיי התקשו ודחפו בכח את הבדים אשר כיסו אותן. הוא קרב אליי ונעמד במרחק נגיעת לשון, איברו הרגוע כמעט ונגע בבד החצאית הפשוטה, המכסה בצניעותה את המתחולל בין רגליי. שטף נוזלי התשוקה מילא את תחתוניי והחל זולג לאורך רגליי. ידיי נשלחו כאחוזות דיבוק אל עבר איבר הפלאים, מרימה אותו מעט ומלטפת בגעגועים. יערה יושבת על הכורסה עדיין נרגעת מהמצב, ומסתכלת בעניין על המתרחש לנגד עיניה.
בזווית עיני אני רואה את דמותה של ניצה מציצה מעבר למשקוף הדלת, מתבוננת במתרחש ומוסיפה עניין לחרמנותי הגואה.
קובי הרים את החצאית שלי ביד אחת ובידו השנייה לחץ בחוזקה את איברי הרטוב, סוחט את התחתונים שלי ומוציא מפי אנחות עונג. פיו נצמד לפי ולשון ליטפה לשון, מציצות שפתיים מגרות נשמעו בחלל החדר. ידיי אחזו את ישבנו השרירי, מצמידות אותו אל גופי בכדי להרגיש את איברו הגדול בין רגליי. קובי עצר אותי בהחלטיות הרחיק אותי מעט, תלש את תחתוניי הרטובים, הורה לי לעמוד בתנוחת כלב על המיטה, הרים את החצאית באחת, ודחף את איברו לתוך הכוס שלי בנגיחה עצומה, תוקע את הזין המדהים שלו במכות חזקות, דופק על ישבני הרך.
יערה נדהמת מן המראות נעמדה במקומה ופשטה את שמלתה הקצרה, השילה מעליה את החזייה והתקרבה אלינו בכדי לשפר את נקודת מבטה. שדיה הקטנים הדהימו ביופיים, פטמותיה הזקורות זהרו, וגופה הקטן והמדויק נצץ מטיפות קטנות של זיעת התרגשות. בידה האחת חפרה אל תוך מעמקי איברה ובידה השנייה ליטפה את שדיה הקטנים. בעוד קובי דופק אותי בחוזקה, הוא אחז את חולצתי מאחור בשתי ידיו וקרע אותה מעליי כאילו הייתה נייר דק, לחזייה שלי הוא התייחס באותו אופן, ושיחרר את שדיי להתנדנד תחתיי.
בינתיים ניצה החלה מתקרבת אל תוך החדר, ובשקט בשקט התיישבה על הכורסה מאחורי יערה, שמצידה עדיין לא שמה לב למתרחש מאחורי גבה.
קובי חפן את שדיי בין כפות ידיו והמשיך בדפיקותיו המהירות, מביא אותי אל האורגזמה המיוחלת. גמרתי בגניחה חזקה, וקובי גמר מיד אחריי שופך את זרעו לתוכי, יוצא ממני ונשכב על גבו. לפי כמות הנוזלים שנשפכו מאיברי הרגיש לי כאילו זו גמירתו הראשונה הערב. נשכבתי על גבי לצידו, מסדירה את נשימתי. יערה שעדיין עמדה על יד המיטה נעצה בי מבט חושק ושאלה "אפשר לגעת בך"?
מעולם לא התנסיתי במגע אישה, ומעולם לא הרגשתי משיכה לבנות מיני. אך הנערה החושנית הזו בתמימותה גרמה לי לרצות אותה, ולחוש את מגעה.
"אני כולי שלך" עניתי לה, מחכה לחוש את ידיה. יערה קירבה את ידה בהססנות והחלה נוגעת בבטני, מניחה כף יד באיטיות, ומטפסת אל עבר שדיי מגלה עולם חדש בשביל שתינו. ידה השנייה הונחה במורד ביטני יורדת אל איברי הרטוב, חשה את פלומת שיער ערוותי וסובבת סביב חור התענוגות השבע שלי. ידה המלטפת את שדיי מיששה ברכות את קצות פטמותיי, בקצות אצבעותיה היא גירדה את הכפתורים העומדים, ובקצה השני מעירה את דגדגני השבע.
ניצה היושבת מאחור התרוממה מהכורסה נעמדה מאחורי יערה, ושלחה את ידיה אל עבר שדיה הצעירים. ברגע אחד חפנה את שדיה והצמידה את גב הצעירה אל גופה. יערה המופתעת הפנתה את ראשה ועזבה את גופי המשתוקק. "תזרמי הכל טוב" לחשה ניצה לאוזנה, וירדה בנשיקות אל צווארה הלבן. הושטתי את ידי לאיברה של יערה, שיער כתום עיטר את הכוס הצעיר שלה. הכנסתי אצבע מגששת לתוכו מרגישה את הרטיבות בעומקה, ואגודלי החל משפשף את הדגדגן שלה. קובי צפה בסרט המתחולל לנגד עיניו, מלטף את איברו הגודל באיטיות, בידו הפנויה לקח את ידי והניח אותה תחת ידו על בסיס הזין, מראה לי בתנועה מעל ידי את רצונו. יערה נאנחה בקול והשעינה את ראשה לאחור נשענת על כתפה של ניצה. "את בתולה"? שאלה אותה ניצה, "לא" ענתה יערה בעודה גונחת מעונג. "כבר נחדרת"? המשיכה ניצה לשאול, "אם את חושבת שאני לא ראיתי זין או לא יודעת מה זה להזדיין אז את טועה! למרות שזין יפה כמו של קובי עדיין לא נכנס אליי", ענתה לה יערה בהחלטיות מגרה. ניצה סובבה את יערה לנשיקה סוערת מושכת אותה אליה כשידיה מונחות על ישבנה של יערה, יערה חופרת בתוך חולצתה של ניצה ממששת את שדיה היפים דרך בד החזייה. ידי שהיתה מונחת על הכוס הכתום של יערה, עברה ללטף את ישבנה במקום שהשאירו לי ידיה של ניצה. יערה הפשיטה את ניצה בזהירות, מורידה את חולצתה ומיד אחריה את החזייה הדקה מגלה את גופה היפה והענוג, נושקת בחושניות לשדיה וממשיכה לפשוט את החצאית מורידה אותם יחד עם התחתונים שרטיבות הגירוי כמו הדביקו אותם לגופה. הרטבתי אצבע בפי ופילסתי את דרכי לעבר פי הטבעת שלה. קובי התקרב אליי ובעוד ידי על איברו, החל מוצץ את פטמותיי ולש את שדיי בגסות מחרמנת. ניצה ליטפה בעדינות את גב כף ידי המושחלת בחריץ ישבנה של יערה, מעבירה בי צמרמורות. בעוד יערה מתנשקת עם ניצה קם קובי לעבר ניצה ויערה, עזב את שדיי השאיר את ידי עירומה, דחף את ניצה לכורסה, השעין את יערה מעליה. ידיי יערה על משענות הכורסה רגליה בין רגלי ניצה שדיה פונים אל פיה, אחז את איברו ביד אחת וביד השנייה חש את רטיבותה, התכופף מעט והכניס באיטיות את איברו לתוך הכוס של יערה. גניחות עמוקות וקולניות מילאו את החדר, הפה של ניצה נצמד לפטמתה בשעה שבעלה האהוב מגביר את קצב הזיון בתוך יערה.
נעמדתי מאחורי גבו של קובי, ידיי על חזהו השעיר צובטות את פטמותיו המתקשות, איברי התחכך בישבנו עם כל דחיפה ודחיפה לתוך יערה. ירדתי לאט לאט למטה וידיי בעקבותיי, מלטפות את ביטנו וממשיכות אל בסיס איברו העסוק, וחופנות את אשכיו הגדולים. במקביל ליוו נשיקות קטנות על גבו של קובי עד למבואות ישבנו. ידיי עזבו את איברו ואשכיו ועברו לפסק את ישבנו היציב, מאפשרות לי להכניס את לשוני לחור התחת שלו, מלקקת סביב ובמרכז. קובי מכופף מעט מעל יערה עמידתו משפרת את יכולת החדירה של לשוני ומפנה את ידיי, אחת לחזור אל אשכיו ואחת ללטף את איברי השוקק. ניצה מאוננת לעצמה במהירות ולשה את הדגדגן של יערה מקרבת אותה לגמירה.
זעקה ענוגה נזרקה לחלל החדר מפיה של יערה, גמירה אדירה שטפה את גופה, רעידות חזקות גרמו לה להישכב על ניצה היושבת תחתיה, מחבקת אותה חיבוק חושק, מצמידה את שדיהן יחדיו, חשה את פטמותיה הצעירות דוקרות את שדיה למודי הניסיון. איברו של קובי נשלף מיערה בעקבות האורגזמה המטלטלת, נותר זקוף ונוצץ ממיציה. ידיי עברו לאחוז במוט המפואר שלו, מסובבות אותו אל עבר פי, עוטפת אותו בשפתיי, ומלקקת אותו בלשוני, טועמת את טעם המיצים שהשאירה עליו יערה. קובי דחף את איברו אל פי בחוזקה, מזיין את גרוני מכה את סנטרי עם אשכיו.
ניצה הותירה את יערה לנוח על הכורסה ועברה לשכב על המיטה, "בוא אהובי, בוא תזיין אותי" קראה ניצה אל עבר קובי. קובי נטש את פי ונעמד מול ניצה המתפתלת בחושניות, מוחצת את שדיה למולו ופותחת את רגליה בפישוק רחב. קובי נשכב מעליה והחדיר את איברו לתוכה, לקול גניחותיה הקולניות. אני ויערה הבטנו מהצד בזוג המזדיין לצדינו ואוננו במרץ. קובי זיין את ניצה במהירות מביא אותה לגמירות חזקות אחת אחרי השנייה, ובעצמו התקרב לסיום. "תגמור בתוכי" צרחה ניצה "תמלא אותי" הוסיפה.
עברתי לעמוד מאחורי קובי חופנת בידי הפנויה את אשכיו הגדולים מסייעת לאורגזמה העולה להתפרץ החוצה. "כן אהוב שלי" קראה אליו ניצה "תמלא אותי" המשיכה, וקובי שפך את זרעו לתוכה ברעידות חושניות שגרמו לי וליערה לגמור בעקבותיו. קובי נשכב באפיסת כוחות על גופה של ניצה מניח את ראשו המתנשף בשקע צווארה הלח. ניצה נישקה ללחיו ולחשה מילות אהבים מרגיעות ומעוררות קינאה.
נשכבנו שלושתנו על המיטה כשקובי במרכז ואני וניצה משני צדדיו, יערה נשארה לשבת על הכורסה המומה מהחוויה שעברה עליה. ליטפנו האחד את השנייה בעוד יערה ממשיכה להתבונן, "זאת פעם ראשונה שלי בכזאת חוויה" אמרה יערה "היה מדהים" המשיכה, "זאת גם הפעם הראשונה שלי" עניתי לה "וזה באמת מדהים". לקח לנו זמן לשכנע אותה שהיא זאת שפתחה את ברז האורגיה שגלש על גדותיו. ניצה סיפרה לה בקצרה את סיפור חייהם והסבירה לה על הפתיחות בחיי המין שלהם.
קובי הודיע שהוא הולך להתקלח וקם מהמיטה, בהולכו לעבר חדר המקלחת הוא משך את יערה איתו כמו הייתה בובה, והיא בחיוך חרמני ובצעדי ריקוד הצטרפה בשמחה. נשארתי עם ניצה לבד על מיטתם, ליטפתי אותה בעדינות לכל אורכה, עוצרת לרגע על שדיה וממשיכה. "תודה ניצה" אני לוחשת אל אוזנה, "תודה לך ענת" ענתה לי ניצה "היית מדהימה" המשיכה לעברי, וקרבה את שפתיי לשפתיה ומדביקה לי נשיקה חושנית ומתוקה, ואני לא טמנתי ידי בצלחת והחסרתי לה בנשיקה סוערת, נשיקה של רצון לחוות עוד חוויות כאלו יחד גם בעתיד.
בינתיים שמענו את קולה של יערה מחדר המקלחת, גניחות ואנחות מגרות. "היא עוד צעירה היא יכולה ככה כל הלילה" אמרה לי ניצה. קמתי להציץ להם למקלחת וראיתי את קובי נכנס ליערה בעמידה מאחור כשפניה לעבר הקיר נשענת על ידיה, גונחת אל הקרמיקה המודבקת על הקיר. בעוד אני צופה ניצה נעמדה מאחוריי והחלה משפשפת את איברי בידה ומחככת את איברה בישבני, לשה את שדיי הגדולים צובטת את פטמותיי. שלחתי יד לאחור מכניסה אצבעות לכוס שטוף הנוזלים של ניצה ומחזירה לה שפשוף בעד שפשוף. במקלחת, קובי למרות שתי הגמירות שעברו עליו כבר לא נראה שזה הקשה עליו לגמור בפעם השלישית והוא שלף את איברו והשפריץ את זירמתו על ישבנה של יערה, שגם היא כבר רעדה מגמירה שמשכה אותה אל ריצפת המקלחת. התיישבה על ברכיה תחת זרם המים אוחזת באיברו של קובי ומנקה אותו בלשונה, גורמת לקובי לרעידות משנה עקב ליקוקיה על כיפת איברו המגורה. ניצה ואני גמרנו יחד למראה המחזה בחדר המקלחת וחזרנו לשכב על המיטה.
בסופו של דבר הייתי כבר חייבת לחזור לביתי, התלבשתי ניצה השאילה לי חולצה מתאימה, חזייה במידתי לא הייתה לה, אז פשוט קיוויתי שאף אחד לא יראה אותי עד שאכנס לחדר השינה שלי.
נישקתי את שלושתם לשלום ולתודה והלכתי לדרכי. יערה נשארה לשכב ביניהם נהנית מליטופיהם, ומחכה לבאות. "נדבר מחר" שלחה לי ניצה קריצה, נפרדתי מהם מקווה שחן עוד לא הגיע ואוכל להתארגן בזריזות לבואו כאילו לא הלכתי.

המשך יבוא….

Loading

4 מחשבות על “אני השכנה מהסיפורים חלק שישי”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן