אני השכנה מהסיפורים חלק שביעי

מאת: חוליו אגלסיאס

כל חלקי הסיפור : 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7

ערב אחד, מעט אחרי תחילת שנת הלימודים כשהשגרה חזרה לביתנו (לא כולל החלק בחופש למבוגרים בלבד), חזר חן הביתה ונראה מיוסר מעט, "אנחנו צריכים לדבר" פנה אליי. חשש גדול מילא את ראשי וליבי החסיר פעימה, פחדתי שהוא גילה את הסוד, את מעשיי מאחורי גבו וללא ידיעתו, ובגדתי בכתובה לה נשבענו, הוא לכלכל אותי לדאוג לכל מחסורי, ואני להיות לו לאישה נאמנה או במילים אחרות להיות לבעל ואישה עפ"י דת משה וישראל.
אך להפתעתי זאת לא הייתה כוונתו של חן, משהו אחר הסעיר את רוחו, ואז הוא החל לספר לי את שקרה. (אספר לכם את הסיפור מהצד של חן, לכן אכתוב מנקודת מבטו).

ביציאה מהישוב ישנה תחנת אוטובוס ובה מתקבצים כל מי שרוצה לנסוע החוצה. במקום גם נאספים טרמפיסטים שמעדיפים לשלוח אצבע ולא לחקות לאוטובוס, שנכנס לעיתים רחוקות ושעות האיסוף שלו רחוקות מאוד אחת מהשנייה.

הסיפור, חן:

ביום ראשון יצאתי מהבית בערך ב7:30 עליתי על האוטו והחלתי נוסע אל העבודה בעיר הקרובה (מרחק נסיעה של כ45 דקות). בטרמפיאדה ביציאה עמדו שתי בנות מהישוב, שירה אסיף ויערה רבינוביץ'. אני מכיר את הוריהן היטב, לכן עצרתי להן בשמחה, נתתי להן את יעד הנסיעה והן שמחו מאוד שזה גם היעד אליו הן צריכות, בקפיצה מהירה נכנסו לאוטו שירה מלפנים ויערה מאחור ויצאנו לדרך. חברות טובות חשבתי נוסעות לשירות הלאומי יחד ילדות נחמדות. הפעלתי רדיו קצת שירים קצת דיבורים, דינה ויערה הביטו במסכי הטלפונים שלהן וזמזמו לעצמן את השירים המתנגנים.
"סליחה שאני מציקה חן" פנתה אליי יערה "אבל אני חייבת להתפנות, יש מצב לעצור"? אמרתי שאין בעיה בכלל, ועצרתי מיד באחת מתחנות הדלק שבדרך. יערה לקחה את התיק שלה וירדה אל חנות הנוחות ושירה מיהרה אחריה. הבטתי בהן בשעה שצעדו לעבר החנות, שירה בלבושה הצנוע (חצאית וחולצה מעט רחבה) ויערה בלבושה המקניט (שמלה דקיקה קצרת שרוולים וקצרת ירך).
עד שהן יחזרו עברתי על הודעות בטלפון וחזרתי אל המבקשים, בזווית עיני ראיתי את דמויותיהן קרבות הרמתי את מבטי מהמכשיר ולא האמנתי למראה עיניי. יערה מכסה את גופה בלבוש החושפני הרגיל שלה והיא לא ממש הפתיעה אותי, אך שירה גרמה לי להסמיק. את חולצתה הצנועה החליפה חולצה אדומה והדוקה אשר החמיאה מאוד לשדיה הגדולים והדגישה את בטנה השטוחה והשרירית ( הודות לאימונים בחדר הכושר הנפרד בישוב). את ישבנה כיסו מכנסי ג'ינס קצרים ודהויים ומתוכם דילגו רגליים שזופות וחלקות שנגמרו בכפכפים אופנתיים. שיערה השחור פזור על כתפיה וזולג בעדינות מעט אל תוך מחשופה העדין, נוגע בחריץ הצעיר בין שדיה. הן נכנסו בחזרה אל האוטו ממלאות את החלל בריח משקר של בשמים ונעורים מעוררי קנאה ותאווה. חזרנו אל הכביש בדרך ליעדנו, עיניי טיילו בין הדרך לבין רגליה של שירה, ובמראה האחורית יערה יושבת במרכז הספסל. פותחת בחוסר תשומת לב את רגליה מעניקה לי נקודת מבט קלה אל עבר פנים ירכיה הענוגות והצעירות.

הגענו ליעדנו, לאחר שחניתי את הרכב ירדנו שלושתנו, "חן אפשר גם לחזור אתך?" שאלה שירה, "בוודאי, אני יוצא ב16:30 מפה" עניתי בהתרגשות. "חן אפשר לשאול שאלה חצופה?" שאלה יערה, "תנסי" עניתי, "יש מצב שאתה אוסף אותנו מהים, זה בדרך, פליז" היא ביקשה בתחנון ילדותי, "אין בעיה בכלל, אבל תהיו מוכנות" החזרתי מיד, וקבענו בחוף ב16:45. הן יצאו לדרכם ואני יצאתי למלא את חובתי לביתי.

בערך בשעה 15:00 סיימתי את כל התוכניות לאותו יום וראיתי שיש לי עוד זמן עד לשעת היציאה. נזכרתי בשיחתי מהבוקר עם הבנות, ועלה בי החשק לקפוץ לים לשחייה מרגיעה בין הגלים, ואולי להספיק לנוח על החוף מעט. קפצתי לחנות הבגדים מתחת למשרד רכשתי לי בגד ים ומגבת ויצאתי לעבר הים, מתחיל להרגיש כבר את טיפות הגלים בתוך ראשי. הגעתי לחוף ויצאתי לחפש לי פינה שקטה לפרוס מגבת. מצאתי בצד החוף רחוק מהמון המתרחצים פינה דיי שקטה, פרסתי מגבת וצעדתי בזריזות אל עבר המים, חולף בדרך על פני מגבת פרוסה המחכה לבעליה שיחזור מן המים. בקפיצה קלה נכנסתי לים שוחה להנאתי וצף למנוחה על הגלים השקטים. בעודי עוצם עיניים תוך כדי ציפה אני שומע מהצד רחשי שיחה וצחוק, נעמדתי ופקחתי את עיניי, כמה עשרות מטרים ממני ראיתי זוג משתכשך להנאתו במים הרדודים, מתגלגל על החול באזור קו החוף. התחלתי לצאת לכיוון המגבת והזוג מרחוק החל צועד לפניי, הם לכיוון המגבת שעל פניה חלפתי ואני לכיוון המגבת שלי. בזמן הצעידה לכיוון המגבת החלו להתבהר הדמויות בהם צפיתי. שתי נערות בלבוש בקיני צעדו לפניי והתיישבו על המגבת. חשבתי להתעלם מהן ולהמשיך למקומי, אך בהתקרבי גיליתי כי אלו יערה ושירה, ונשמתי נעתקה. הן בדיוק התיישבו על המגבת עם פניהן אליי, עינינו נפגשו וחיוכים ידידותיים עלו על פניהן, "עשינו לך חשק" קראה אליי יערה וחיוך גדול על שפתיה.
הן היו יפיפיות, יערה בביקיני צבעוני אשר חלקו העליון מכסה בעדינות את שדיה הצעירים ותחתונים קטנטנים ומדויקים מדגשים את גופה הדקיק ואת החריץ בתחתיתו. ולשירה ביקיני נראה קצת קטן למידותיה אך מחמיא מאוד, חזייה שחורה לוחצת על שדיה הגדולים ומכריחה אותם לבלוט הצידה, ולא מצליחה ללחוץ פנימה את פטמותיה העומדות מהקרירות שמחוץ למים, תחתון שחור ספק חוטיני מכסה את ערוותה ומדגיש את קו החיים במרכזו.
"האמת עשיתן לי חשק וסיימתי מוקדם אז קפצתי לטבול מעט עד שנצא חזרה" עניתי לה, "נתראה בחנייה" זרקתי לעברן והמשכתי ללכת למקומי. נשכבתי על המגבת למנוחה ושיזוף קל, ועצמתי עיניים מהרהר למראה השתיים. איני יודע כמה זמן עבר, אך לפתע צל הסתיר ממני את קרני השמש, פקחתי עיניים ומעליי עמדו שתי הבנות, "אפשר לשבת לידך? רק שאם נרדם שלא נפסיד את הטרמפ" שאלו, האמת זה היה לי קצת משונה בסוף אני גבר דתי נשוי באושר לא מחפש הרפתקאות, ושתי אלה הן בנותיהן של מכריי מהישוב. "נראה לי קצת לא מתאים, דתיים צניעות אתן יודעות" עניתי בעודי מתחמק מלבהות בגופן הענוג. "עזוב שטויות לנו לא אכפת ואתה יכול לחזור לישון אתה לא תראה אותנו" ענתה שירה בהחלטיות. לזה כבר לא יכולתי לסרב, והן נשכבו סנטימטרים ספורים ממני. ניסיתי לחזור לחלומי אך צחוקן המתגלגל הבריח אותו בחזרה לארץ החלומות, פקחתי עיניים והבטתי בחשש לעברן. הן שיחקו בדגדוגים קלים אחת על ידיי השנייה ("קיצי") ונהנו מאוד משהייתן יחד. עקב מחשבותיי על הנעשה, איברי כבר עבר את שלב המחשבה והחל מזדקף לאיטו. פניתי מהן לשכב על צידי ולהסתיר את זקפתי, וצללתי לתוך חלום חושני ואסור.
"חן כבר רבע לחמש" ניערה אותי שירה משנתי, הסתובבתי אליה בחוסר חשק על שהפסיקה אותי מחלומי, היא עמדה על ברכיה מעליי ושדיה כמעט ונשפכו, פטמותיה עמדו בעז כאילו בגד הים רק מפריע להן. ניסיתי לא לבהות בשדיים המפוארים האלה, אז הורדתי את עיניי למטה ופה חיכתה לי הפתעה, איברי מרוגש עוד מהחלום עמד במלא תפארתו יוצר אוהל שלא משאיר מקום לפרשנות. היה נראה ששירה גם שמה לב לזקפה שמתחה את מכנסיי אך התעלמה באלגנטיות. התיישבתי בזריזות מסתיר בכך את הבושה, והבטתי בבנות המתארגנות על ידי, אוספות בזריזות את כל הדברים לתיקיהן. בינתיים בשיפולי ביטני השקט חזר לשרור וקמתי גם אני לקפל את המגבת ולעלות לאוטו. הבנות לבשו מן חלוק ים לבן כמו חולצת כפתורים שקופה ארוכה ורחבה, הן צעדו בעקבותיי אל האוטו ואני מתאפק שלא להביט לאחור.
נכנסתי לרכב והן נכנסו מיד אחריי, שירה מאחור ויערה על ידי. "חן אתה יכול להוריד אותי ביציאה מהעיר?" שאלה אותי שירה ומיד הסבירה כי חברה אוספת אותה משם. הסתכלתי לעברה דרך המראה מנסה לתפוס עוד קצת מהשדיים היפים שלה, עניתי לה "בכיף", ויצאנו לדרך. לאחר מספר דקות הגענו ליציאה מהעיר, בנס הגענו ללא תאונה מאחר ושירה החליפה את כותונת הים בחולצה פשוטה ומכנסיי ג'ינס קצרים, וגרמה לי להתרכז יותר במראה פחות בכביש. עצרתי לשירה בתחנה היא קפצה בזריזות החוצה משוויצה עם גופה הצעיר ורגליה השזופות המציצות ממכנסי בג'ינס הקצרים, נפרדנו לשלום ויצאנו אני ויערה בחזרה הביתה.
"איזו יפה היא" פנתה אליי יערה ועוד לפני שהבנתי היא הוסיפה "ראיתי שלא הצלחת להוריד ממנה את העיניים, יש לה גוף משגע". ברגע אחד פניי הלבינו ובין אצבעות ידיי החלו להיווצר שלוליות זיעה. יערה הבחינה במתחולל ושלחה יד מלטפת ומרגיעה אל כתפי, "גם לך לא חסר" אמרה והחלה יורדת בידה אל עבר חזי. הזזתי את ידה בעדינות ואמרתי "יערה את באמת ילדה יפה ויכול להיות שבמקום אחר בזמן אחר היה יכול לקרות משהו אבל אני יכול להיות…." עוד לא הספקתי לסיים את המשפט והרגשתי יד החלטית מונחת באחת על איברי הרדום והמקובץ עקב המבוכה. התחלתי משפט בוגר חדש אך היד ההחלטית על איברי גרמה לי להשתתק, איברי החל להרגיש את חום היד של יערה ואת מגעה ההחלטי והשתחרר מהלחץ והזדקף כלפי מעלה. יערה הרגישה אותו מגיב אליה והמשיכה את תנועת ידה מעליו, "נראה לי שיש פה בסביבה איזו חורשה עם חניון פיקניק, אולי נעצור רגע?" פנתה אליי כאילו לא אמרתי כלום לפני רגע. וכמו לא שלטתי בידיי מיד פניתי אל החניון בחורשה, למרות שהחניון היה ריק וגם בתוך החורשה לא ראיתי איש עצרתי בקצה ניסתר שלו. פניתי אל יערה ואמרתי לה שכדאי שנחשוב על זה שוב בכל זאת אני אדם נשוי באושר לא מחפש לרעות בשדות זרים, אני יכול להיות אבא שלה ודתיים וכל הצניעות שמסביב, לנערים בגילה יש הרבה מה להציע היא לא צריכה אותי. וכאילו לא דיברתי בתנועה חתולית מהירה היא התיישבה עליי ביני לבין ההגה והצמידה את שפתיה לשפתי, התחלנו מחול לשונות ומציצות שפתיים מגרות, ידיי עטפו את גבה העדין והצמידו את הנערה החושנית הזאת אל גופי. נקיפות המצפון לא עזבו אותי, הזזתי אותה מעט ויצאתי מהאוטו מתיישב על ספסל של אחד משולחנות הפיקניק, יערה יצאה אחריי והתיישבה לידי מעט מעליי כשרגליה על הספסל וישבנה על השולחן. "חן תפסיק לאכול את עצמך, אני מספיק בוגרת כדי להחליט בעצמי מתי איך ועם מי, וחוץ מזה אם רק היית יודע מה קורה בישוב בחדרי חדרים לא היית חושב פעמיים". מיד כשסיימה את המשפט היא העבירה רגל מאחורי גבי והתיישבה מעליי כשרגליה משני צדדיי וראשי בין כתפיה. ידיה החלו ללטף את ראשי יורדות באיטיות לעבר צווארי ופולשות בזהירות דרך צווארון החולצה אל חזי ופטמותיי. ראשי נשמט לאחור תוך כדי ויתור על עקרונותיי ונשען על יערה, חש את שדיה באחורי ראשי, מתענג על מגעה הרך והבוסרי אך יחד עם זאת יציב והחלטי. היא הטתה את ראשי הצידה והורידה את ראשה בכדי לפגוש בשפתיי, התנשקנו נשיקה ראשונית ומגששת, נשיקה חושנית מלהיטת יצרים.

ההווה, ענת:
הבטתי על חן במבט מופתע ומרוגש, תמימותו ממש ריגשה אותי וחירמנה אותי בעת ובעונה אחת, נוזל התאווה שלי כבר גלש במורד הרגליים לאחר שהוא סיים להציף את תחתוניי.
עצרתי אותו משטף הדיבור ומשכתי אותו אחריי לחדר. נעמדתי מול פניו המופתעות ומשכתי אותו לנשיקה חושנית, בעודו המום מן הנשיקה דחפתי אותו אל המיטה, הפשלתי את שמלתי פשטתי את התחתונים התיישבתי על רגליו ובזריזות חתולית פתחתי את מכנסיו חושפת את איברו המתקשה. שפשפתי אותו במהירות עד שהתקשה מספיק בכדי שאוכל להכניס אותו לתוך איברי הזולג, זזתי מעל הזין הקשה והמתוח וירדתי עליו בלי עכבות. "עכשיו תמשיך את הסיפור, אהוב שלי" הוראתי לו. בעיניים בוחנות ומהוססות הוא הישיר אליי מבט וניסה להבין האם זה אמיתי. הבהרתי לו שהסיפור שלו מגרה אותי בטירוף ואני חייבת זין בתוכי בכדי להמשיך להאזין בריכוז.
הוא לא ציפה לכזאת תגובה אך כנראה שהמצב החדש גירה גם אותו, והוא חזר אל החורשה.

הסיפור, חן:

הנחתי את ידיי על ירכיה החשופות וחזרתי אל שפתיה, הפעם ביוזמתי לנשיקה נוספת. ידיה ליטפו בעז את פטמותיי ורגליה התהדקו סביבי, ירדתי בידיי אל כפות רגליה ומיששתי אותן בין האצבעות. ואז היא קמה מישיבתה על השולחן מאחורי ועברה לעמוד מולי, הורידה את חזיית הביקיני מתחת לחולצתה הרחבה והניחה אותה על השולחן לידי, שדיה נראו בבירור מתחת לחולצה, פטמות ורודות ורכות למראה מחוברות לשדיים זקופים וצעירים. פתחתי את מכנסיי ושלפתי את איברי העומד להתפוצץ, יערה הורידה באותו זמן את תחתוניה חושפת איבר מטופח ורטוב. היא קרבה אליי מניחה את ידיה על כתפיי מפשקת את רגליה ועולה מעל הזין הקשוח שלי, כיונתי את איברי אל פיתחה והורדתי אותה בעדינות עליו. אנחה נפלתה מפיה וגופה החל לעלות ולרדת, ידיי עברו לאחוז בשדיה ואצבעותיי למולל את פטמותיה, גניחות מגרות נפלטו מפיה מלוות בנשימות קצובות. עברתי לאחוז בישבנה לש בכוח את לחיה הרכים, ביד אחת היא עברה לגרות את דגדגן הפלאים שלה, ובידה השנייה משכה את ראשי אל שדיה מכוונת אותי אל הפטמה המגורה. מצצתי את הפטמה דרך החולצה הדקה ובאותו זמן הרגשתי בקצות אצבעותיי את חור ישבנה המכווץ. קמתי באחת מן הספסל כשהיא עדיין מחוברת אליי, הנחתי את גבה על השולחן והתחלתי מזיין בקצב, היא אחזה את השולחן בידיה נותנת קונטרה לדפיקות החזקות והמהירות שלי. ביד אחת מוללתי את דגדגנה הצעיר והמגורה וביד השנייה אחזתי שד רך ויציב, "את מוגנת"? שאלתי והיא ענתה לי שלא אעז לגמור בחוץ. נשימותיה הכריזו על בא האורגזמה בטנה עלתה וירדה וגניחותיה התעצמו, במעלה איברי הרגשתי גם את עליית הנוזל שעומד להתפרץ. צעקה עזה פילחה את אוויר הערב בחורשה ורעידות עוצמתיות מגופה של יערה ליוו אותה אל גמירה אדירה, ויחד אתה גם אני מילאתי את גופה בנוזל התאווה שלי.

ההווה, ענת:

"אני גומרת אני גומרת, תגמור גם איתי יפה שלי תזיין אותי חזק, דפוק אותי" צעקתי על חן באקסטזה מטורפת מהסיפור האירוטי שחוויתי בעודי יושבת על הזין שלא מזמן יצא מיערה. מספר שניות לאחר מכן שכבתי על חן מתאוששת מהגמירה האדירה ששטפה אותי, וחשה את הנוזלים שהוא ירה לתוכי זולגים באיטיות החוצה. "תסיים את הסיפור לפני שאני נרדמת, הרגת אותי" לחשתי לו, והוא חזר לסיפור.

הסיפור, חן:

נשכבתי עליה באפיסת כוחות וחשתי את נשימותיה חוזרות לקצב, נשקתי לשדיה וליטפתי את פניה, "את באמת יודעת להוציא מגבר את מה שאת צריכה" אמרתי ליערה, היא צחקקה חלושות וליטפה את גבי ואת מורדות ישבני. קמתי ממנה מניח לה להתארגן, הרמתי את מכנסיי והסתדרתי. היא הלכה אל האוטו והחליפה את בגדיה ללבוש אשר יותר הולם את המגזר שאליו פניה מועדות כעת. עלינו יחד על האוטו וחזרנו אל הכביש בדרכנו אל עבר הישוב בחזרה הביתה. "שירה לא תאמין" זרקה יערה לחלל האוטו, "מה לא תאמין את לא הולכת לספר לה, אני גבר נשוי אפילו באושר" החזרתי לה. " אל תדאג זה היה הרהור בקול אני לא אהרוס את חייך, סודך שמור אצלי יחד עם עוד סודות מהישוב" סיימה בקריצה. אמרתי לה שהיה לי באמת כיף אבל זה היה חד פעמי, "סבבה, נחיה ונראה" החזירה לי משפט מתחכם וככה נגמרה השיחה בכניסה לרחוב של בית הוריה.

ההווה, ענת:

קמתי מעליו מרגישה את איברו הרך יוצא מתוכי, ונשכבתי על גבי לידו. "את לא כועסת"? שאל אותי חן מופתע מתגובתי, "האמת שהפתעתי גם את עצמי אבל הסיפור שלך כ"כ ריגש וחירמן אותי שהכעס שלי נעלם ועורר אצלי פנטזיות רדומות ואסורות" שיקרתי לו. הוא נותר המום ומופתע, רציתי לספר לו על החוויות החדשות שצברתי יחד עם השכנים החדשים אך הרגשתי שהוא עדיין לא מוכן לזה. אז סיפרתי לו על אחד מזיכרונותיי מתקופת גיל הנעורים, חשבתי שזאת תהיה דרך טובה להכניס אותו לעובי הקורה.
התפשטתי אל מול עיניו הפעורות וביקשתי ממנו לעשות כמוני ולשכב על הגב, התיישבתי בין רגליו הפשוטות קדימה כשרגליי מעל רגליו וישבני על המיטה, איברו מוטל על צדו וידיו מתוחות לצדדים. ידיי החלו מלטפות את איברו הלח הרך, מרטיבה מעט בעזרת רוק וחופנת את אשכיו, מפיחה רוח חיים באיברו העייף אחרי היום שעבר עליו. הבטתי אל תוך עיניו והשמעתי לו את הסיפור.
כהקדמה אספר לכם הקוראים כי נולדתי למשפחה דתית בעלת חמישה ילדים, בן ראשון אחריו שלוש בנות ובן אחרון סוגר את הרשימה, אני ענת הבת הרביעית. גרנו באחת הערים במרכז הארץ שבה יש נוכחות גדולה לציבור הדתי. כבר בהיותי נערה גיליתי את ההתרגשות שבהצצה, לראות את הנסתר מעיני כל ולראות את שאסור.

אחי הבכור גדעון גדול ממני בכחמש שנים, ובגיל עשרים בהיותו בשנתו השנייה בישיבה הגבוהה הייתה לו כבר חברה העונה לשם יפעת (היום כבר אשתו) בקשר רציני. הדיבורים בבית על חתונה בקרוב כבר היו מעל השולחן, ובכל פעם שהוא חזר מהישיבה יפעת שהתה אצלנו כמו בת משפחה.
באחד הערבים נותרנו בבית רק גדעון אחי הגדול אחי הקטן ואני. אחי הקטן צעיר ממני בארבע שנים בערך, השעה הייתה מאוחרת ואחי הקטן כבר הלך לישון. אני קראתי בחדרי כששמעתי את יפעת חברתו של אחי נכנסת אלינו הביתה, שמעתי את אחי יוצא לקראתה ומזמין אותה לקפה במטבח. רצתי בשמחה למטבח בכדי להגיד שלום, אהבתי את יפעת והערצתי אותה כמו שבת חמש עשרה יכולה להעריץ אישה בוגרת. היא הייתה דקת גזרה שער שחור מתולתל וארוך, פנים מסותתות חזה קטן וחצוף בטן שטוחה אשר מכוסה דרך קבע בחולצה צמודה ואופנתית המתאימה למגזר, חצאית רחבה וקצרה יחסית שנגמרה קצת מתחת לברך, רגליים דקות חלקות ולבנות.
הם בדיוק עמדו במטבח והכינו קפה ידיהם נוגעות לא נוגעות אחד בשנייה כאילו בטעות, אז עוד לא הבנתי את המשמעות. אמרתי להם שלום נשקתי בחיבה ללחיה של יפעת וחיבקתי אותה, גדעון בחן אותנו מהצד בחיוך מרוצה ולאחר הפגישה ביקש ממני להשאיר להם את המטבח, הבנתי את רצונם וחזרתי לחדרי ולעיסוקי. לאחר כחצי שעה שמעתי אותם קמים ממושבם במטבח ופונים לעבר החדר של גדעון, חולפים בהליכה מהירה על פני חדרי נכנסים לחדרו וסוגרים את הדלת. יצר החטטנות התעורר בי והלכתי אל עבר הדלת הסגורה לצותת לשיחתם, הצמדתי את אוזני לדלת אך השקט היה חזק מהקולות ולא שמעתי כלום. ירדתי לחור המנעול אולי אוכל לראות משהו, ברגע שעיני התרגלה לחור הקטן היא לא הצליחה להתנתק. על מיטת היחיד הצרה שמול הדלת ישבו גדעון ויפעת אחד צמוד לשנייה והיו עסוקים בנשיקה סוערת, ידיהם ליטפו אחת את השני מעל הבגדים ופיותיהם צמודים בתשוקה, סצנה שנשמרה לחדרי חדרים.

ידיי המענגות את איברו של חן המשיכו בתנועות רכות, ואיברו הקשה מאדים ומתענג על הסיפור, ידיו ליטפו את שוקיי ואנחות חרישיות נפלטו מפיו. המשכתי לעסות את הזין המוכר והאהוב שלו וחזרתי לספר את זיכרונותיי.

ידו של גדעון ליטפה את הגב של יפעת וידו השנייה מונחת על ירכה הדקה, ידיה של יפעת מונחות שתיהן על ירכיו השריריות של גדעון משעינה את עצמה עליהן. לאט לאט הם נשכבו על המיטה נשענים לאחור ומלטפים בבתוליות אחד את השנייה, מסתירים טפח וחושפים טפחיים. ידו של גדעון התקדמה אל עבר החזה הקטן של יפעת חשה את יציבותו, לשה מעל החולצה גורמת לאנחות נעימות. ידיה של יפעת ממששות את חזהו השרירי ואת בטנו הקשה, יורדות אל ירכיו במבואות איברו וחוזרות מעלה אל חזהו. המראה היה מפתה ומגרה כאחד, ממקומי אשר ע"י הדלת מנקודת מבטי דרך חור המנעול יכולתי לראות כמעט את כל המיטה, והרגשתי רטיבות לא מוכרת מאיברי הצעיר. המשכתי להציץ לזוג המאוהב שבחדר, ידיו של גדעון פלשו מתחת לחולצתה של יפעת וליטפו בחוזקה את שדיה, ידיה של יפעת היו מונחות על איברו של גדעון בוחנות בתחושה את קשיותו מעל המכנסיים. ידו של גדעון החלה מושכת את החצאית של יפעת כלפי מעלה מגלה תחתונים לבנות עם כתם של רטיבות במרכזם, וידה של יפעת משכה את רוכסן מכנסיו כלפי מטה מגלה את תחתוניו גם כן.

חן החל מתנשף נוכח תיאוריי ומגעי, שדיי הגדולים עלו וירדו עקב תנועותיי הקצובות, נשימותיו הפכו תכופות והרגשתי שסופו קרב. עצרתי את שפשוף איברו ועברתי לעסות את אשכיו, דוחה את גמירתו לסוף הסיפור.

ידו של גדעון כבר חפרה במעמקיה של יפעת, מעודדת אותה להגיע לשיא חדש. יפעת חשפה את איברו של גדעון ועיניי כמעט יצאו מחוריהן, היה לו זין יפה ומשורג בוורידים כיפה גדולה עיטרה את ראש איברו ונטייה קשתית קטנה הצידה הוסיפה לו חן. ידי פלשה אל איברי משפשפת בחוסר ניסיון את איברי הצעיר, לומדת בפעם הראשונה מה לעשות.
ידה של יפעת עינגה במרץ את הזין של גדעון, ידיהם עבדו בקצב מתואם ובעינוג הדדי. ראשונה גמרה יפעת בגניחה מאופקת בכדי שלא למשוך צומת לב מיותרת מבני הבית, אחריה כמעט מיד השפריץ גדעון את מטענו על ביטנו וידה גומר ברעידות, נשיקה חושנית ליוותה את גמירתם הכמעט משותפת. הם השעינו את ראשיהם לאחור ונרגעו מהחוויה, בעוד אני רצתי לחדרי סגרתי את הדלת נשכבתי על המיטה הסרתי את תחתוניי ושפשפתי במרץ את איברי, לא עברו מספר שניות וגמירה אדירה שטפה את גופי הצעיר, גמירה ראשונה בחיי שלא אשכח לעולם.

חזרתי לשפשף את הזין של חן שעמד זקוף ומוכן, מחכה לי בקוצר רוח שרק אתן לו את המגע לו הוא מייחל. בתנועת אוננות מהירה הבאתי אותו לגמירה שלישית היום חולבת ממנו את שאריות השפיך שנשארו באשכיו שניתז על ביטנו, גמירתו לוותה ברעידות חזקות ונשימות קצרות, ידיי לא עזבו את איברו גם אחרי שהשפריץ את מטענו, וביד אחת ליטפתי בעוז את כיפת איברו מגבירה את תחושת הגמירה שבה הוא היה נתון. הליטוף הגביר את רעידותיו והצלחתי להוציא ממנו עוד קצת נוזל תאווה, בידי השנייה המשכתי לזוז מעלה ומטה על המוט שלו עד שחן עצר אותי מתנועותיי לפני שיתעלף מעונג. הגשתי את פי לפיו לנשיקה של סיום דבר אחד ועוד נשיקת תקווה להתחלות חדשות.

המשך יבוא….

 

Loading

15 מחשבות על “אני השכנה מהסיפורים חלק שביעי”

  1. סיפור נהדר
    רק הופסק באמצע

    כולם מחכים שתמשיך לכתוב

    איך היה עם עינת ויערה וחן
    ומה קורה עם ניצן וקובי
    ואולי כולם ביחד

    הגב
  2. הפעם חלק הסיפור ארוך יותר
    אבל השארת אותנו באמצע סיפור מתח נורא

    מחכים להמשך מהיר ונחמד

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן