קמפינג משפחתי – חלק חמישי

כל קשר בין הסיפור למציאות מקרי בהחלט

לחלק הראשון
לחלק השני
לחלק השלישי
לחלק הרביעי

תמר נשענה שוב לאחור. שי לא האמין כמה קרובה היא לחשוף את כל הציצי שלה, המחשוף שלה הגיע עכשיו ממש צמוד לפטמות. תזוזה אחת לא במקום והבגד ים נופל ממנה.

"נהנתי מהפליק שנתת לי", היא התחילה לפרטט איתו.

"כן, זה היה נחמד, ומוזר.."

"אתה עוד תגלה שיש בי הרבה צדדים… מוזרים… יין?", היא הציעה.

"למה לא?", הוא השיב.

תמר התרוממה ונשענה קדימה כדי לקחת את השקית ממתחת למושב של הקיאק. היא השאירה אותה שם כדי שלא תתחמם מהשמש. זו בדיוק התנועה שהיה צריך בשביל שהבגד ים שלה ייפול למטה, והחזה שלה יוצג לראווה. שי בלע רוק. הפטמות שלה היו בצבע ורוד כהה, והחזה עצמו אומנם לא היה מוצק כמו של מעין, אבל גם ממש לא רך מידי או נפול, אלא אגסי ומתוק. היא בכל זאת היתה רק בת 35. אבל הכי חשוב, הוא שם לב שהציצי שלה היה אפילו יותר גדול משל מעין, וזה לא שלמעין היה חסר. תמר קלטה אותו בוהה, והוא הסמיק.

"מצטער, פשוט…"

"הכל בסדר, אתה לא צריך להתנצל", היא צחקה, "את הכוס שלי כבר ראית היום בבוקר, אז מה זה כבר ציצי בשבילך? ואני בטוחה שראית כבר הרבה ציצי בחיים שלך, רק אולי לא של נשים בגילי", היא לא עשתה שום מאמץ בשביל להסתיר אותם, אלא פשוט מזגה להם שתי כוסות יין. שי צפה בתנועה של החזה שלה כשהיא מזגה לו את היין והגישה לו את הכוס, ואז מזגה לעצמה.

"לחיים", היא הרימה את הכוס ונקשה אותה בשלו.

שי הניח את המשוטים ונשען לאחור, שותה מהכוס, "את יודעת שהציצי שלך מדהים", הוא אמר אחרי כמה דקות של שקט.

"בוא לא נגזים, הם נחמדים", אמרה בעודה מושיטה יד להחזיק לעצמה בשד השמאלי, מלטפת אותו, "איכשהו הם השתנו קצת אחרי שמעין נולדה, אפילו שהייתי רק נערה ושלא הנקתי"

"באמת?", לא היה לו מושג שלידה עשויה לשנות את הצורה של השדיים.

"כן, אבל למזלי הם עדיין נראים לא רע ואני ממש אוהבת את המגע שלהם, במיוחד בפטמות", היא צבטה לעצמה קלות את הפטמה.

שי סידר לעצמו את הזקפה במכנס. הוא היה מת לשפשף בהתחשב בכמה חרמן נהיה עכשיו אחרי שמרח את מעין, אבל חשב שזה ממש לא מתאים לעשות את זה מול גיסתו, אפילו שהיא היתה עם הציצי בחוץ וצבטה לעצמה את הפטמה.

"אני תמיד בהלם איך הן מזדקפות כשהן מתרגשות", תמר הוסיפה ומשכה לעצמה גם את הפטמה השניה.

"טוב, אף פעם לא ראיתי אותם עד עכשיו, ואין לי מושג איך הם היו לפני ההריון, אבל הם נראים מדהים גם עכשיו"

"אפרופו מדהים, גם אתה נראית לא רע היום בבוקר בשיחים"

שי כמעט שפך את היין מפה, "מה? כשהשתנתי?"

"כן, סורי, אני יודעת שלא הייתי צריכה להסתכל, אבל לא יכלתי להתאפק. אתה יודע, אני עם קובי כבר הרבה זמן ונחמד מידי פעם להסתכל על זין של מישהו אחר. חבל אבל שלא היית עם זקפה"

"אה, אוקיי", שי איבד את היכולת להגיב, ולא הבין איך היא מדברת איתו בצורה כל כך בוטה וישירה.

"למרות שבטח עכשיו אתה דיי קרוב לזקפה… אני חושבת שהבת הפלרטטנית שלי בטח העמידה לך אותו קצת לפני שיצאנו. תן לי לנחש… היא פרמה קצת את הביקיני שלה כדי שתוכל לראות קצת את הצד של הציצי שלה?"

"תמר, מצטער, כלומר, כאילו… אממ.."

"אוי נו בחייך, שי, אני יודעת בדיוק איך היא. היא בדיוק כמו שאני הייתי. בחורה לא נכנסת להריון בגיל כל כך מוקדם כמו שאני נכנסתי אם היא לא משתרללת, כמעט כל השכבה שלי עברה עליי לפני קובי, ואתה יודע, קצת ראיתי כשנכנסתי לקיאק… לא נראה שהיה לך הכי נוח…", כשהיא דיברה, היא תוך כדי שיחקה קצת עם הפטמות שלה, מסובבת ומושכת אותן. שי ידע שלא מתאים שיבהה בחזה שלה, אבל הוא לא הצליח להביט לשום מקום אחר, "אולי תתן לי הצצה עכשיו כשהוא נחמד וקשה, שי? אני ממש סקרנית"

"איכשהו נראה לי שקובי לא יאהב את הרעיון, תמר", שי ענה לה, דיי המום מההצעה.

"נו כבר… הוא הרשה לך להפליק לי, לא? ואני רק מבקשת להסתכל, מה כבר יכול לקרות? ואני הראיתי לך את שלי", היא הניחה יד על השד שלה ומעכה אותו.

"לא יודע, תמר, באמת, כאילו, באמת.. אם לא היית נשואה אז בשמחה… לעזאזל, אפילו אם היית נשואה אבל לא לאחי, אבל…"

"פליייייייז, שי, אני אעשה מה שאתה רוצה… רק תן לי לראות הזין שלך… באמת, אני רק אסתכל, מה שאתה רוצה… אני אנקה לך את הבית במשך חודש, אעשה לך את כל הכביסות, אני אתפשט לגמרי אם תרצה", לפני ששי הספיק להגיד לה שזה לא העניין היא כבר שלחה ידיים והורידה את בגד הים שלה מעבר לירכיים ולכפות הרגליים, ונשארה ערומה כביום היוולדה. הקיאק התטלטל קצת במים אבל זה לא הפריע לה. שי ניסה לייצב אותו, וכשהוא הצליח תמר כבר ישבה ערומה בקיאק, על הברכיים, רגליה קצת בפיסוק, וידיה תופסות בירכיה.

הוא בהה. תמר היתה אישה כל כך יפה. הוא תמיד ידע זאת, אבל אף פעם לא חשב שהוא יזכה לראות אותה ערומה. זה היה כאילו להסתכל על מעין עוד 15 שנה, בשלה יותר, נשית יותר, סקסית יותר, בוגרת יותר. זה היה כל כך מחרמן.

"אתה יודע מה נחמד, שי?"

"מה נחמד, תמר?"

"הרעב בעיניים שלך. הדרך שבה אתה מסתכל עליי. המבט שלך שרק רוצה להמשיך להביט עליי, שרואים שאתה נהנה מהנוף. זה מאוד מחמיא לאישה בגילי"

"טוב, תמר, את ממש לא איזו זקנה, כן? ואת יפהפיה, אז דיי קשה לא להסתכל", הוא השיב.

"אתה כל כך יודע איך לדבר עם אישה", החיוך שלה זרח, "ואפרופו קשה, תראה לי, שי. אל תדאג לגבי קובי, זה כבר העניין שלי. אני כבר הרבה זמן מסתכלת עלייך, והיום זה היום שבו אני זוכה לראות את הזין העומד שלך"

שי הביט בה ותהה. בדיוק כמו יום קודם לכן, הוא מצא את עצמו ברגע שבו הוא היה צריך להחליט אם פשוט לא לחשוב ולהתמסר לרגע ולהזדמנות, ואולי להצטער על זה אחר כך לנצח. הקשר עם אחיו עומד פה על הפרק, והוא קשור מאוד אל אחיו. תמר כבר ערומה ומתחננת בפניו שיחשוף את עצמו. הוא כבר זיין את אחיינית שלו. כמה נורא זה כבר יהיה אם רק יראה לה את הזין שלו? ההחלטה התקבלה, הוא החליק את מכנסיו לקרסוליו, וחשף את עצמו בפני גיסתו.

"אוקיי, זה מחזה בהחלט מרהיב", תמר פערה את פיה, "מה זה הגודל הזה?". שי שם לב שהיא בכלל לא העיפה מבט לפניו, אלא רק למפשעה שלו, והוא ראה אותה מלקקת את השפתיים, כשיד אחד שלה הלכה לעבר השד השמאלי שלה וחפנה אותו חזק.

"אתה גומר הרבה?"

"את מתכוונת בתדירות גבוהה, או אם יוצא לי הרבה שפיך?"

"גם וגם. דיי, אלוהים, אני רוצה לראות את זה קורה. אני רוצה לראות את השפיך שלך. תאונן איתי?", היד השניה שלה נשלחה אל בין רגליה והתחילה לשפשף את הכוס השעיר שלה. היא נשענה קצת אחורה ופיסקה רגליים כדי ששי יוכל לראות טוב, ואז צירפה את היד השניה שלה מהחזה גם אל הכוס שלה, שהלך ונהיה יותר רטוב. היא פיסקה את שפתי הכוס שלה עם יד אחת, והתחילה לענג את הדגדגן עם היד השניה. שי החליט שכבר אין דרך חזרה גם ככה, שלח יד לזין שלו והתחיל לשפשף גם הוא.

"זה משתנה", הוא אמר, "לפעמים אני מביא ביד מלא, ויש תקופות שפחות. אם זו תקופה כזו, ואני עושה סשן של כמה שעות אוננות בלי לגמור, אז בסוף אני משפריץ דלי של שפיך, ואם אני גומר מהר, אז פחות"

"שעות? אתה מאונן שעות?", היא היתה בשוק, והקול שלה הסגיר את זה.

"לא כל הזמן, אבל מידי פעם, כשאני עושה בינג' של פורנו"

"בינג' של פורנו… אהבתי… ועל איזה דברים אתה אוהב להסתכל בפורנו?", היא שאלה אותו והחדירה לעצמה אצבע לכוס, משחקת איתה בפנים.

"המממ… כל מיני. חובבנים, אנאלי, לסביות, גמירות על הפנים, בני משפחה, נשים מושפלות", הוא ענה בפתיחות תוך כדי שהוא משפשף לעצמו, למרות שלא אמר לה שלפעמים הוא גם אוהב לראות סרטים בהם מישהי כאילו נאנסת או מוטרדת מינית.

"איזה כיף", אמרה בזמן שהיא מפמפמת את עצמה, נזכרת שוב בליל האתמול עם קובי, "אני גם אוהבת לראות את כל מה שאמרת עכשיו", היא אמרה בכנות.

"באמת?", שי היה קצת מופתע, מגביר את הלחץ בשפשוף שלו.

"מאיזה מהם אתה הכי מופתע?"

"לסביות האמת", הוא ענה, "עשית את זה פעם עם בחורה או שזה בגדר פנטזיה?"

"תגמור בשבילי ואני אגלה לך סוד", תמר אמרה עם חיוך זדוני, מתנשפת עכשיו ממש בכבדות. היא הכניסה עכשיו שלוש אצבעות לכוס שלה וזיינה את עצמה. שי שפשף מהר, והרגיש שהוא קרוב לגמור מוקדם מהצפוי. הוא נשען קצת אחורה, ממשיך להביא ביד ודמיין איך זה יהיה לזיין את אשתו של אחיו אחרי שהוא זיין את הבת שלו. הוא נאנח בכבדות, והרגיש את הביצים שלו נמתחות. הוא הרגיש שהקיאק מתחיל לזוז יותר מידי כי תמר התרוממה. הוא תפס עם היד הפנויה שלו בצידי הקיאק וראה איך תמר יושבת על ברכיה מכופפת מעליו, מקרבת את פניה לזין שלו. באותו רגע שפריץ של שפיך התפרץ בעוצמה מהזין שלו, ופגע לתמר בשיער ובמצח, ואז עוד אחד שפגע לה בלחי, ועוד אחד שפגע לה בעין ונזל לאף, ומשם לפה הפתוח שלה. הפרצוף שלה היה מפוצץ בשפיך שלו עכשיו. הוא לא האמין, אבל הוא רק הספיק לראות אותה לשניה מנסה להעמד, מחייכת אליו, לפני שהקיאק פתאום התהפך. הוא לקח אוויר מהר לפני שהוא נפל למים. הרגליים שלו הסתבכו במכנסיים שלו, והוא נאלץ לשחרר אותם בבעיטה בעודו מנסה לעלות מעל פני המים כדי לקחת אוויר.

הוא לקח אוויר מהר, ותפס בקיאק ההפוך. מייד הוא חיפש את תמר כדי לוודא שהיא בסדר. היא הופיעה בצד השני של הקיאק וצחקה, מים נוזלים מפניה ושיערה, ללא זכר לשפיך שלפני רגע היה שם, לצערו.

"טוב, לא לסיום הזה ציפיתי", תמר אמרה.

"ממש", שי אמר, משפשף את פניו. בקצת מאמץ הוא הצליח להפוך חזרה את הקיאק ושחה בצלילה לצד שני כדי לעזור לה לעלות, לא מפספס את ההזדמנות להביט בגופה העירום בתוך המים, "אז… מה הסיכוי שהצלחת לתפוס את הבגד ים שלך?", שאל כשעלה מעל פני המים.

"אמממ… שום סיכוי. הוא היה על הרצפה של הקיאק כשהוא התהפך, אז אלא אם כן הוא הצליח לצוף איכשהו, הוא בטח שקע יחד עם היין, הכוסות והספר שלי"

"שיט", שי רק דמיין לעצמו אותם חוזרים עירומים למחנה ומייד סרק את המים כדי למצוא את הבגד ים, אבל ללא הצלחה, "טוב, כנראה שהולך להיות מעניין לחזור ככה למחנה… אבל קודם בואי נעלה אותך חזרה לקיאק"

"שים לב איפה אתה שם את הידיים שלך", תמר אמרה לו כשהוא התקרב אליה לעזור, "אל תפספס את ההזדמנות", היא צחקה ושי נאנח בייאוש, תוהה איך הוא הגיע למצב הזה איתה. בראש שלו הוא כבר דמיין איך הם חוזרים למחנה בעירום. הוא רק קיווה שמעין החליטה ללכת לישון באוהל ושקובי עדיין בטיול שלו. אבל זה לא הפריע לו לחפון לתמר את הטוסיק עם שתי ידיו בזמן שהוא העלה אותה לקיאק, שלא לדבר על המבט שהוא תקע מקרוב בשפתי הכוס שלה שבצבצו מבין רגליה. הוא שחה ותפס את המשוטים שצפו על המים, ועלה בעצמו לקיאק.

"אוקיי, לפחות מישהו היה חכם מספיק ועיצב את המשוטים האלה כדי שיצופו", שי אמר, "חבל רק שהבגדים שלנו לא שרדו. מה לעזאזל נגיד לקובי ומעין?", הוא היה מוטרד.

"תרגע שי, זה לא כזה גרוע כמו שזה נראה"

"להרגע?! לא כזה גרוע?! אני ערום בקיאק עם גיסתי הערומה וצפוי לפגוש עכשיו ככה את אחיינית שלי וכנראה גם את אחי, לא נראה לי שהמצב יכול להיות יותר גרוע!", הוא היה לחוץ, ותמר רק צחקה.

"שי, די, תהיה בשקט רגע ותקשיב לי. זוכר שאמרתי לך שאני אגלה לך סוד אם תגמור בשבילי? אז לא בטוחה כמה באמת הייתי מספרת לך, אבל התכוונתי להתחיל בלשתף אותך שהיו ויש לי חיי מין הרבה יותר מעניינים ממה שכנראה אי פעם דמיינת, וקובי תמיד היה חלק מזה. הוא ממש לא יופתע לגלות שהייתי ערומה איתך בקיאק. למעשה הוא בטח ציפה לזה שאני אנסה להפשיט אותך בהתחשב בכל הפעמים ששיתפתי אותו בכמה הייתי רוצה לעשות את זה"

"מה? מה? מה? מה?!"

"תרגע, שי", תמר אמרה בחיוך, "לקובי ולי יש חיי מין מאוד מגוונים ו… מסעירים בוא נקרא לזה ככה. אומנם אף פעם לא צירפנו אלינו אף אחד, אבל דיברנו על זה הרבה, והוא כן אוהב לצפות בי מזדיינת עם אחרים. הוא כבר שיתף אותי עם הרבה גברים, ונשים. הרבה פעמים הוא מצלם אותי נטחנת עם מישהו אחר, ואחר כך אנחנו צופים בזה ביחד ומביאים ביד. אנחנו מדברים ממש בפתיחות על מה אנחנו אוהבים, מי מחרמן אותנו, איזה סוג אישיות, גוף, גודל חזה, גודל זין, וקובי יודע כמה אני אוהבת להסתכל עלייך, ובמיוחד על התחת שלך. לא פעם גם אוננתי מולו כשאני מספרת לו מה הייתי רוצה שאתה תעשה לי. זה מחרמן אותו לגמרי".

"אוקיי, קצת קשה לי להבין את זה"

"זרמת איתי, לא? ראית אותי מאוננת, אוננת בעצמך, אפילו גמרת לי על הפנים בשבילי"

"היי, החלק האחרון היה יוזמה שלך, אני התכוונתי להשפיך על הרצפה של הקיאק"

"כן, אבל זה היה כל כך הרבה יותר מחרמן כשזה פגע לי בפרצוף, לא? חבל שזה נשטף כל כך מהר רק. פעם אוננתי מול קובי וסיפרתי לו איך אני מפנטזת ששתי אחים תאומים יזיינו אותי בו זמנית. הוא אמר לי שאם היה לו אח תאום, הוא היה מגשים לי את הפנטזיה. אמרתי לו שאולי אין לו אח תאום, אבל יש לו אח. צעיר יותר, חתיך יותר, גרסא משודרגת שלו. הוא תמיד אמר שאתה הרבה יותר צעיר מאיתנו ואין סיכוי שאתה תרצה. אני לקחתי את זה כאתגר והתערבתי איתו שאני יכולה לגרום לך לזיין אותי"

"את רצינית? מתי זה היה?"

"לפני שבוע", תמר צחקה, "לא נראה לי שהוא חשב שאני אנסה ברצינות, אבל לי היה ברור שכן, והיציאה איתך בקיאק היתה הזדמנות מצויינת בשבילי. לא נראה לי שאתה מודע לכמה אתה נראה טוב, במיוחד כשאתה חותר עם המשוטים. הייתי רטובה הרבה לפני שהורדתי את הבגד ים".

"אני לא יודע מה להגיד, תמר", שי היה מבולבל.

"זה קל. זה אומר שכשנגיע למחנה, אנחנו נגיד לקובי ומעין שהקנטתי אותך ואמרתי לך שאין לך אומץ להשתזף איתי בקיאק בעירום, ואתה לקחת את האתגר והתפשטת, וגם אני התפשטתי, ומרוב התלהבות קמתי והקיאק התהפך. זה לא כזה רחוק מהאמת"

"ומה עם מעין? היא בטח תתחרפן!" שי אמר, למרות שהוא חשב שהיא לא תתחרפן מהסיפור אלא מזה שיום אחרי שהוא זיין אותה, הוא הלך והתפשט בפני אמא שלה.

"היא תהיה בסדר. ראיתי אותה מסתכלת עלייך. פלא שהיא לא התפשטה בפניך לגמרי בהתחשב באיך שהיא מסתובבת לידך. כאילו, הביקיני הזה כמעט צועק "זיין אותי!", לא?"

שי חיפש את המילים לתגובה ראויה, וזה הצחיק את תמר.

"מה הפכת לי לביישן פתאום?", היא שאלה, "ראיתי אותך מסתכל עליה. ראיתי איך עמד לך במזח, זוכר? ת'אמת? אם הייתי הולכת לזיין בחורה, הייתי רוצה שהיא תהיה כוסית כמו מעיין".

"אלוהים, תמר! אין לך בושה?"

"האמת שלא", תמר צחקה, "יאללה, תחזיר אותנו למחנה ואולי נגלה", היא הציעה.

שי לקח את המשוטים והם עשו את דרכם חזרה. כל הדרך תמר לקחה על עצמה אתגר לגרום לזין שלו לעמוד כל הדרך. היא לא נגעה בו פעם אחת, אבל דאגה לספר לו מה היתה רוצה לעשות לו. היא אמרה לו כמה מחרמן זה יהיה כשהזין שלו יהיה קבור בתחת שלה, בזמן שהזין של קובי, אחיו, יחפור לה בכוס. מיותר לציין שהיא עמדה באתגר שהציבה לעצמה.

הם כבר היו דיי קרובים למחנה, והזין של שי עמד בדום מתוח כשתמר אמרה לו "אתה יודע, האמת שאני כל הזמן חושבת כמה מחרמן זה יהיה לראות את הזין שלך טובע בכוס הצר של מעיין". שי השתנק וכמעט הפיל את המשוטים ותמר התפקעה מצחוק.

"זה הזיז אצלך משהו", היא אמרה, שמה לב למתיחה של הזין שלו, "זה מחרמן אותך, שי? מחרמן אותך לדמיין אותי מסתכלת איך אתה תוקע את אחיינית שלך? כי אותי זה ממש מרטיב. אתה תופתע מחלק מהפנטזיות שלי". היא הכניסה שתי אצבעות לכוס, הכניסה אותן עמוק ואז הוציאה ומצצה אותן בפניו.

לשי נעתקו המילים, אבל הוא לא היה צריך לדבר, הזקפה שלו דיברה בעד עצמה.

מעיין בטח שמעה את אימה צוחקת, כי כשהם התקרבו למזח היא עמדה שם עם הביקיני האדום שלה. כשהם היו ממש קרובים כבר היה ברור להם שהיא שמה לב ששניהם ערומים, וברגע שהם היו בטווח שמיעה היא צעקה להם "למה לעזאזל שניכם ערומים?"

"זה סיפור ארוך ומצחיק, ממוש, רק תני לנו לצאת מהסירה ונספר לך הכל"

"קיאק!", שי מיהר לתקן אותה. הוא גם שם לב איך מבטה של מעיין מכוון לזין שלו כשהוא עלה למזח, "אבא שלך חזר כבר?", הוא שאל.

"לא, תודה לאל", מעיין אמרה, "אני לא יכולה לדמיין איך הוא היה מגיב לזה"

"לא, את באמת לא יכולה", תמר צחקה.

"מה נסגר איתך, אמא?", מעיין אמרה בתסכול, "לא מבינה אותך לפעמים. מה את כל כך מבסוטה? את נשואה, להזכיר לך?"

"אוי, תנוחי, מעיין, אני יודעת שזה לא הזין הראשון שאת רואה, ובטח גם לא הציצי הראשון"

"כן, אבל את אמא שלי והוא דוד שלי!", מעיין שיחקה אותה תמימה, "ואת גם כזאת צבועה, רק היום בבוקר דאגת שהוא יראה אותי בתחתונים, ואת פאקינג ערומה!"

שי נתן לתמר יד, והיא עלתה למזח מהקיאק, מנסה להסיט את מבטו מגופה העירום. הוא לא רצה לתדלק את הכעס של מעיין. הזין שלו כבר השתחרר קצת ולא היה בזקפה מלאה עכשיו.

"ולמה לעזאזל היתה לך זקפה?", מעיין שאלה אותו.

"כנראה בגלל שאמרתי לו כמה מחרמן זה יהיה אם תתנו לי לראות אותו מזיין אותך", תמר לא שלטה בעצמה וענתה במקומו, ושי לא ידע איפה לקבור את עצמו. הוא לא ציפה לתשובה הזו מתמר. היא הרי אמרה שתמציא סיפור אחר.

"מה?!", מעיין לא היתה בטוחה ששמעה נכון.

"בואי תתני לנו להתלבש ונספר לך את כל הסיפור", תמר פתאום קלטה מה היא אמרה וניסתה קצת לסגת, פונה ללכת לכיוון האוהלים, אבל מעיין נעמדה מולה וחסמה לה את הדרך.

"לא, אני רוצה שתגידי את זה שוב. אני רוצה לשמוע אותך אומרת שזה יחרמן אותך לראות אותו מזיין אותי, את אחיינית שלו, הבת שלך", מעיין פתחה עיניים על אימה, ושי עמד שם והרגיש את הלב שלו דפוק ב-200 קמ"ש. הזין שלו נעמד שוב. הוא הביט בשתי הנשים מתעמתות, אחת מול השניה, אחת ערומה לגמרי והשניה עם ביקיני אדום וצנום. הוא פתאום שם לב שהפטמות של שתיהן זקורות.

"נו, באמת, מעיין, זה היה בצחוק, רק רציתי לראות את התגובה שלך".

"לא נראה לי שאמרת את זה בצחוק. נראה לי שבאמת התכוונת לזה. היא באמת אמרה לך את זה, דוד שי? אמא שלי באמת אמרה לך שהיא חושבת שזה יהיה מחרמן לראות אותך מזיין אותי?"

שי הסתכל על שתיהן, מנסה לקרוא אותן ולחשב מה תהיה התשובה הנכונה בסיטואציה ההזויה הזו. תמר הנהנה בראשה לחיוב, מסמנת לו שזה בסדר. רצו לו תמונות בראש של כל מה שקרה בקמפינג הזה, הזין שלו בתוך הכוס של מעיין, אמא שלה מאוננת מולו, מעיין מוצצת לו, אמא שלה מוצצת את המיץ כוס שלה מהאצבעות של עצמה.

"כן, היא אמרה את זה", הוא ענה.

"או. מיי. גאד!", מעין אמרה. היא לא באמת ציפתה לאישור משי. היא התרחקה מאימה והתקרבה לשי, נעמדה מולו, "היא באמת אמרה את זה?", היא הביטה באימה ששוב הנהנה, "אז… אם נגיד… כאילו… אני אעשה את זה", היא אמרה בעודה מושיטה את ידה ותופסת לשי את הזין, "ואז את זה", היא התיישבה בכריעה באופן כזה שהיא יכולה גם לראות את אימה, "ואז אני אמצוץ לו", היא הכניסה את הזין שלו לפה שלה והוציאה, "לא יהיה איכפת לך בכלל? אפילו שהוא דוד שלי?"

"אם זה עושה לך את זה, אז לכי על זה", תמר אמרה. מעיין החזירה את הזין שלו לפה שלה, ושי ראה את שפתיה עוברות את הקסדה של הזין שלו, ואז הסתכל על תמר שחייכה אליו. היא התקרבה למעיין שמצצה לדוד שלה, התכופפה מאחוריה, ושלחה את ידיה לציצי שלה, הניחה יד אחת על כל שד מעל החזיה, מעכה אותם, ואז שיחקה לה עם הפטמות וליקקה את השפתיים בעודה נועצת מבט בשי.

"הוא קשה וטוב, מעייני? אני מתערבת איתך שהוא קשה כמו עמוד פלדה בפה המלוכלך שלך", תמר אמרה, "ואני מתערבת שהכוס שלך נוטפת עכשיו, רוצה את הזין של דוד שלך בתוכה". שי הסתכל על גיסתו ואחיינתו והניע את אגנו קדימה ואחורה בזמן שמעיין מצצה לו. הוא ראה איך תמר תופסת למעין את שיערה הארוך, אוספת אותו בידיה ומעבירה את כולו לצד שמאל, מלטפת את גבה באופן אמהי. מייד אחר כך היא תפסה את קשר הביקיני שלה ופרמה אותו, והחזיה של מעיין נפלה למזח. שי מייד הסתכל למטה על השדיים של מעיין, ורצה לשחק איתם.

"פאק, את הרגע הורדת לי את החזיה?", היא הוציאה את הזין מהפה ושאלה אותה בהלם.

"כן, את לא חושבת שלדוד שלך מגיע לראות לך את הציצי כשאת נותנת לו שירות?"

"כן, רק לא ציפיתי מאמא שלי להפשיט אותי!"

"תראי לי איך את מוצצת לו", תמר אמרה ברוגע ובחיוך, תופסת עכשיו בשני השדיים שלה, ללא הביקיני הפעם.

שי חשב לעצמו איך הוא יצליח להחזיק מעמד בלי לגמור כשהוא מסתכל על אם וביתה, שתיהן על הברכיים מתחתיו, והאמא משחקת לבת שלה בציצי. מעיין עבדה במרץ על הזין שלו, מנסה להכניס את כולו לפה שלה, מלקקת אותו לאורכו, ומידי פעם מוצצת את הביצים. היא ליקקה את הקסדה בסיבובים, סביב החור, ואז שוב בלעה את הזין עד לאיפה שיכלה.

"אם אבא היה רואה אותך עכשיו, הוא היה בטוח שלמדת הכל ממני", תמר אמרה, "והזין הזה נראה כל כך טעים", היא כל כך רצתה לטעום אותו גם.

שי היה היחיד עם הפנים למחנה האוהלים, אז הוא היה היחיד שראה את קובי מגיע, מתקרב למחנה. הוא חזר מהטיול. שניות לפני שהוא נכנס לפניקה, הוא ראה שקובי מרים אליו אגודל, ועושה לו פרצוף של "סחטיין", ואז מקרב את אצבעו לפיו, ומסמן לו להיות בשקט. שי היה בשוק. לקובי לא איכפת ממה שהוא רואה?! הוא בקושי הצליח לחשוב ולהתרכז בגלל המציצה האלוהית שהוא קיבל באותם רגעים, אבל הוא חשב לעצמו שתמר לא עבדה עליו כשסיפרה לו קודם על חיי המין שלה עם קובי. הוא לא האמין מה הוא גילה על המשפחה שלו. הוא בקושי האמין שעכשיו הוא חלק מכל זה.

קובי הגיע לקצה המזח, ולהפתעתו של שי, התפשט והלך את שאר הדרך עד אליהם בעירום.

"בא לי שגם תתני לי למצוץ לו", תמר אמרה למעיין כשידה מלטפת לעצמה את הכוס.

"אולי תמצצי את זה קודם, חתיכת שרמוטה", קובי אמר, מתקרב ומציג לאשתו את הזין הזקור שלו.

"אבא!", מעין קפצה ומייד הוציאה את הזין של שי מהפה.


המשך יבוא

אהבתם? תנו ציון וספרו לחברים
לא אהבתם? תנו ציון וספרו לי למה

Loading

8 מחשבות על “קמפינג משפחתי – חלק חמישי”

  1. לא יודעת מי אתה אבל אתה כותב מושלם.
    אולי הסיפור ברמת הכתיבה והעלילה הכי גבוהה שהיה באתר הזה.
    אלוף, תמשיך! ושלא יגמר!

    הגב
  2. וואוו!
    גמרתי פעמיים והפרק עוד לא הסתיים!
    כתוב נפלא!
    תודה

    הגב
  3. וואו
    איזה סיפור ןנוד יש לזה המשך אורגיה משותף

    איזה כייף

    רק חסר תמונות

    תמשיכו לכתוב זה נהדר

    הגב
    • תודה!

      כל הרעיון בספרות ארוטית זה שאין לך תמונות ויש לדמיון שלך חופש לדמיין את הדמויות באופן שהכי עושה לך את זה

      הגב
  4. וואו… קורא בשקיקה.. הזין מתוח ..
    חסר מילים פשוט.
    שאפו ענק !!!!

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן