צוק איתן

למי ממשרתי המילואים הקרביים לא יצא לעשות תעסוקה בהתנחלות? אם תשאלו כל לוחם הוא יספר לכם שאחת הפנטזיות הגדולות היא לזיין מתנחלת יפה וצעירה.

הסיפור מבוסס על מקרה שקרה. רומן סקסי בין מילואמניק למתנחלת.

 

— עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.
— הסיפור כבר פורסם בעבר באתר סליזי

###########

 

בעת הלחימה במבצע צוק איתן יצא לי לבלות חודש נופש על חשבון מדינת ישראל.
כן…מילואים.
גדוד המילואים שלי היה מאוד פעיל בשנים האחרונות, והיה די ברור שבצו 8 יגייסו גם אותנו.

לא גוייסנו לעזה, אלא רק להחליף את כוחות הסדיר שהוזעקו לעזה.
הגענו לחטמ"ר שומרון והפלוגות מהגדוד חולקו בין היישובים שבשטח המשימות של החטיבה.
הפלוגה שלי קיבלה משימה להגן על מספר ישובים קטנים ברכס הרים יפייפה, הנוף היה מדהים אך כמובן שהיה כבר מוכר לי מתקופות קודמות.

שמי מיכה וגדלתי בפתח תקווה, מעוז הציונות הדתית, הדרכתי בבני עקיבא ולמדתי בישיבה תיכונית מוכרת וטובה, לאחר מכן הלכתי ללמוד במכינה קדם צבאית, מה שנקרא מכיניסט, אחר כך התגייסתי לסיירת מובחרת.

גם בציבור הדתי לאומי מתחתנים מוקדם, מיד לאחר השחרור מהצבא התחתנתי עם חברתי אשר הכרתי במהלך מסע של בני עקיבא כאשר עוד הייתי בישיבה התיכונית.
השתחררתי והחלטתי שצריך להתקדם, לרכוש מקצוע ולהתחיל לפרנס כיאה לגבר צעיר שמהר מאוד גם הפך לאב לילד ראשון ושני.

כמו כל הדוסים בציבור שלי זרמתי לבר אילן, היה לא קל ללמוד שם כגבר נשוי, כשכל הרווקות החמודות מסתובבות ומקרקרות סביבך אבל ברוך ה' עמדתי בכל הפיתויים.

בחזרה למילואים.

המחלקה שלי קיבלה משימה להגן על אחת הגבעות של התנחלות די מוכרת, בגבעות הללו גרו כמה עשרות זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים קטנים. אחת העמדות שבהן שמרנו על "הגבעה" הייתה על מגדל שמירה, ממרומו יכולתי לצפות על קו רכס ההרים ועל מישור החוף אך בנוסף היה נוף נוסף על בתי היישוב ועל גינת המשחקים, לשם היו מגיעות נשות ההתנחלות עם ילדיהן.

למי שלא עשה מילואים אסביר במהירות את הסיטואציה.
בעת מילואים, רחוק מהאישה ומהצביליזציה, אתה הופך לפקעת הורמונים אדירה, החרמנות שוצפת והופכת כל דבר לאסוציאציה מינית. זה יכול לנבוע מהמרחק הרב והארוך מנשים ואולי בגלל הורמונים המופרשים לגבר בעת שקיבל משימה גברית לשמור, אולי זה בכלל המדים?
לא יודע. מה שאני כן יודע, שתמיד בעת שירות מילואים, החיל הופך להר געש של יצרים.

כמעט כל גברי היישוב גוייסו גם הם בצו 8 והיה נדמה כי הגברים היחידים שמסתובבים באיזור אלו דווקא חיילי המחלקה שלי.

כיאה לחיילים שמגיעים להגן עלייך, נהוג שתושבי ההתנחלות מגיעים לומר שלום ותודה, להביא אוכל, להזמין לארוחות ולהציע עזרה בכל דבר נדרש. כבר בסוף היום הראשון של הקו הכרנו מספר נשים שהביאו לנו ארוחות ערב והגיעו לשוחח איתנו ולהעביר את הזמן. ראיתי כיצד החברה החילונים לוטשים עיניים בנשים הנשואות הללו, מזהים את איכותן, נשים מאוד אנטלגנטיות, חברותיות ונראות טוב.

הדס הייתה חביבת המילואמניקים, בת 25 שכבר חתומה על שני ילדים קטנים, לראשה חבשה כיסוי ראש חלקי שממנו ניתן לראות חלק מהשיער, בבקרים כאשר יצאה מביתה היא התלבשה בחצאיות ובחולצות צמודות המגלות את עצם הבריח ובית החזה העליון וכן רגליים יפות ומחוטבות, מותירה לך לדמיין את הנסתר מתחת לבגד הצמוד. אחר הצהרים כששבה ליישוב הייתה מחליפה לבגדים קלים, חצאיות רחבות ודקות וחולצות אווריריות שמהן היה ניתן לראות בצורה ברורה את צורת ישבנה המגרה ואת תווי שדיה ולעיתים כשהחולצה החליקה על כתפיה היה ניתן לראות את כתפיית החזיה שעל בשרה הרך והענוג.
פניה היו יפות ונעימות והיא נראתה בכושר, אך יותר מכל הבחנתי שיש באישה הזאת משהו סקסי, מעצם המבטים, מעצם הליכתה המאוד סקסית ומעצם שימת הדגש שלה על הביגוד הצמוד ועל האיפור העדין.
הדס הייתה סטודנטית באוניברסיטת אריאל, בחורה חברותית ונעימה וכבר כל המילואמניקים הכירו אותה בשמה והעבירו איתה שיחות.
היא סיפרה שבעלה נמצא בשטחי הכינוס בעזה, כמובן שדאגה ללא הרף וכנראה התנחמה בשיחה עם החבר׳ה המילואימנקים שהעניקו לה תחושת בטחון.

זה היה יום רביעי בלילה, בעת משמרת שלי על מגדל השמירה, הבטתי לעבר רכס ההר המטפס אל הגבעה בכדי לשמור שלא מגיע מפגע בנסיון לחדור אל ההתנחלות. לעיתים גם הצצתי אל הקרוואן של הדס, רואה את האור שבחלונה ומרגיש צורך מסויים, דחף לפגוש בה שוב, לראות אותה.

כן, היא הצליחה לסחרר אותי והסבה טוב טוב את תשומת ליבי.

לכל חייל בעמדות השמירה יש אמצעי צפייה בכדי שיוכל לראות למרחק ולזהות איומים אך באותו ערב השקפתי עם המשקפת האיכותית גם על בתי היישוב. כאשר ראיתי דמות זזה בחלון ביתה של הדס מיד לקחתי את המשקפת וכיוונתי אל החלון.
אוףףף…ראיתי בבירור רב את הארון ואת השידה עם מראה אך הדמות כבר לא הייתה שם. המשכתי לצפות עוד מספר שניות ואז לפתע ראיתי את הדס. פי נשמט, אמנם לבשה חצאית אך על פלג גופה העליון לבשה רק חזייה. הבטתי בשקיקה רבה על גופה הענוג שנגלה לעיני, מביט בשדיה הנתונים בתוך החזיה, בבשר האלוקי הזה. היא פתחה את הארון והוציאה משם חולצה שחורה ולאכזבתי הרבה היא מיד לבשה אותה. לאחר מכן כיבתה את האור.

מה שראיתי במשקפת הצליח לגרות אותי כל כך שכבר לא יכולתי להמשיך במלאכת השמירה מבלי לפרוק את תאוותי. כבר כמה ימים שלא עשיתי סקס והמתח ההורמונאלי שהייתי בו דרך לי את הנשק שמהר מאוד נשלף מבין כפתורי מכנס המדים, עומד בתפארתו, הבטתי אל קו הרקיע ושיפשפתי את זייני בתאווה, מרגיש את הדם מציף את מוחי בייחום, מדמיין את הדס, מפנטז על הנשואה המתוקה הזאת.

באמצע המלאכה בה הייתי לפתע שמעתי רעש של צעדים המטפסים על מדרגות הברזל של המגדל.
מהר מאוד הכנסתי את זייני העומד אל תוך מכנסי, מצליח לעשות זאת בקושי רב בדיוק כשקולה הענוג של הדס בירך אותי בברכת לילה טוב. הבטתי אליה במבט חצי מפודח וחצי עדיין מגורה ממלאכת האוננות עליה עבדתי אולי ארבע או חמש שניות קודם לכן.
"זה אתה פה, מיכה? הבהלתי אותך? חחח" הדס צחקה, מגלה את שיניה הצחורות והיפות התחומות בין שפתיים בשרניות ומגרות.
מהר מאוד הצלחתי להתעשת ולהגיב בברכת שלום בחזרה, מצליח להסתיר את מה שעשיתי קודם לכן כשדמיינתי פנטזיות כמוסות עליה, על האישה הזאת הנצבת למולי ברגע זה עם מגש עוגיות.

לשימחתי הכפולה, היא הביאה לי מגש עוגיות טרי מהתנור ומנגד גם נשארה לשוחח, כאילו אינה ממהרת לשום מקום.
"אביעד שלח לי מסרון משטח הכינוס, אמר שהוא בסדר ושאינו אמור להיכנס לרצועה, אלא רק להגן על הקיבוצים" הדס שיתפה אותי במצב.
המשכנו לשוחח ולמדתי עליה המון, על הלימודים, משפחה וגם אני שיתפתי אותה, מספר על עצמי וטובע בעיניים הגדולות שלה המקשיבות למוצא פי עם ברק וחיוך מתוק נלווה.
"בטח לאישתך קשה שאתה לא בבית? זאת ממש הרגשת בדידות" שאלה/אמרה לי הדס כשדיברתי וסיפרתי לה על משפחתי.
"כן, זאת תקופה קשה, אני מניח שגם עלייך עוברת תקופה כזאת" עניתי ומיד קיבלתי את תגובותיה וסיפוריה של הדס על החששות, הדאגה, הבדידות.

"לפחות אתם פה, אתה מעביר לי את הערב בצורה נעימה" אמרה לי הדס בחיוך מבוייש.
"אני זה שצריך לומר לך תודה, העברת לי עכשיו שעה של משמרת ארוכה, היה כאן שיעמום טוטאלי לפני שבאת". עניתי לה.

"אם באמת נחמד לך שאני פה, אני יכולה להשתדל להמשיך לבוא ולהעביר לך את הזמן, זאת עסקת win-win ואני ממש משועממת לבד בבית" אמרה והושיטה את ידה לקחת עוגיה בדיוק ברגע שאני הושטתי את ידי גם כן אל המגש. ידינו נפגשו באפלת המגדל, מיד משכתי את ידי ושנינו שקענו בחיוך מבוייש ובשתיקה הן בשל הנגיעה והן בשל הצהרת הכוונות על המשך שיחותינו במשמרות הבאות.
המשכנו לשוחח שיחה ערה ונעימה, השיחה זרמה ונהניתי מכל רגע במחיצתה, אומנם היו לי קצת רגשות אשם בגין כך שאני מפתח קשרים חברותיים עם אישה אחרת אשר אליה אני גם מאוד נמשך אך ברגע זה בו אני נמצא הרחק מהבית, הדס הייתה הנחמה היחידה שלי.

המשמרת שלי כמעט הגיעה לסיומה והשעה הייתה כבר רבע לשתיים אחר חצות. הדס פיהקה והתמתחה, מותחת את ידיה למעלה. הבטתי בחזה שלה שנמתח מול עיני אשר את מראהו החשוף ראיתי דרך חלונה ובחולצה השחורה שלבשה אל מול עיני המשתאות.
כאשר הבטתי בה מתמתחת, היא הביטה בי בוחן אותה וחיוך מבוייש על על שפתיה.

"נראה לי שאלך לישון, אני כבר גמורה" אמרה הדס.
"האמת שאני עדיין לא יודע מתי המשמרת הבאה שלי" אמרתי כמנסה להזכיר את הסיכום שלנו.

"אין בעיה, קח את המספר שלי, תסמס לי כשתדע" ענתה.
הקשתי על המקשים לשמע קולה הנעים של הדס האומרת לי את מספר הנייד שלה.
"אל תשכח" אמרה לי הדס בקריצה בדיוק כשהסתובבה לרדת מהמגדל.

נפרדנו, הרגשתי סיפוק רב על המשמרת האיכותית שהעברתי במחיצתה.
מיד הקלדתי בווטוסאפ הודעה "הדס, היה לי העונג לשהות במחיצתך, מיכה".
שלחתי לה את ההודעה כשמבטי מלווה את צעידתה אל הקרוואן שלה שמעתי יחד איתה את צליל הודעת השריקה שהנייד שלה בישר לה על הודעה נכנסת. היא המשיכה לצעוד לעבר ביתה הפעם בקצב איטי יותר, מקלידה. בדיוק כשהנייד שלי השמיע את רעש כניסת ההודעה היא סובבה את ראשה והביטה אל עבר המגדל בו אני ניצב. הבטתי בה, מחייך לעצמי בסיפוק, מרגיש את העיקצוצים בבטן מהקשר החדש שהתפתח לו.

כאשר סיימתי לקרוא את הודעתה היא כבר לא הייתה שם וראיתי את אור החלון נדלק מחדש.
הבטתי שוב אל הנייד, קורא שוב את ההודעה שכתבה לי.

"גם לי! אני ממש מחכה לפעם הבאה, לילה טוב חמוד".
ביום שלמחרת שלחתי לה מיד הודעה כשוידאתי מתי המשמרת שלי "היי הדס, אותו מקום ואותה השעה"

דאגתי לשנות את שיבוץ המשמרות, כך שאקבל תמיד את שעות הלילה ולא שעות מוקדמות יותר בהן מסתובבים עוד אנשים ביישוב וכמובן שלא בשעות שהדס משכיבה ומטפלת בילדיה.

"אתה רוצה לשמור במשמרת של 22:00-2:00 , שוב?" שאל אותי יוסי.
"סבבה, דווקא המשמרת הקודמת היא הכי טובה אתה בטוח? ואתה לא רוצה בכלל לצאת בג'יפ? זה לא בודד לך שם?" הוא המשיך לשאול.
"זאת משמרת שאני אוהב, לא בודד לי, תודה" עניתי בקצרה, מביט כיצד אני מצליח לשבץ כמעט בקביעות את מגדל השמירה בשעות שרציתי ובחלק מהלילות בין 2:00 ל 6:00.

בשעה עשר בערב כבר המתנתי בצפייה להדס, כל דקה הייתה ארוכה, השתוקקתי להעביר את הזמן במחיצתה.
בשעה עשר וחצי ראיתי את דלת ביתה נפתחת וממנה יצאה הדס, מעכסת את ישבנה כשמגש בידיה, צועדת לכיוון המגדל.
ברגע ששמעתי צעדיה ואת הרעש החזק של הברזלים של מדרגות המגדל הוצאתי את ראשי "מופתע" ושמח להיווכח שהיא הגיעה.
ברכנו האחד את השני ללילה טוב ושמחתי מאוד כשהגישה לי מגש עם בלינצ'סים חמים וטעימים.
"אני חייב להודות, שחיכיתי לרגע הזה כל היום, במילואים המשעממים הללו" אמרתי, מצליח להעלות סומק על פניה היפות של הדס. את החלק השני של המשפט הוספתי בכדי לעדן אך אני מאמין שלשנינו הוא היה מיותר.

הייתה משמרת מדהימה, את שלוש השעות הבאות העברנו בצחוק, בשיחה ערה, מרגיש בחזרה את הנעורים, את ההתרגשות שהייתה לי בתחילת הקשר עם אשתי. היו רגעים רבים שרציתי לשלוח את ידי אליה, ללטף, לחבק, אך רצונות לחוד ומציאות לחוד.

נפרדנו באחת וחצי בלב חמוץ וכבד. שלחתי לה שוב מיסרון והיא שלחה בחזרה. המשכנו לשלוח הודעות גם לאחר שצביקה הגיע להחליף אותי. צעדתי אל המגורים למילואימניקים ממשיך להקליד ולקרוא, כששכבתי כבר במיטת הקפיצים הצבאית כתבתי לה "אני נכנס לישון, קצת בודד כאן".
מהר מאוד הרטט העיר את תשומת ליבי לתגובתה של הדס "כמוך כמוני, המיטה גדולה וריקה, לא רגילה לישון בדד".
"אני נשאר כאן שבת ובמוצ"ש אני יוצא הביתה לכמה ימים, חוזר רק לקראת סוף שבוע הבא, אתגעגע אלייך" כתבתי לה, מרוגש מההתכתבות שלנו.
"אוי לא, מה אעשה פה לבד כל כך הרבה זמן?! אוףףףףףף… טוב, לפחות יש לנו את ערב שבת להיות ביחד, הפעם אכין לך מטעמים" כתבה לי.

"תודה מתוקה" הרשתי לעצמי לכתוב לה מילת חיבה.

במהלך כל יום שישי התכתבנו רבות, שלחנו הודעות מתוקות והרגשתי שנבנה בינינו מתח, משהו היה באוויר.
כל תפילת ערבית וקבלת שבת הרהרתי בהדס, חיפשתי אותה בעזרת הנשים אך היא לא הייתה שם, כנראה שלא הגיעה.
כשיצאתי מהתפילה וכל המתפללים נשארו בחוץ לפטפט ראיתיה. היא לבשה חצאית רחבה ודקה וחולצה חגיגית ויפה המבליטה את שדיה ואת בטנה השטוחה. על ראשה חבשה כיסוי ראש אופנתי שהחמיא לה מאוד, שפתיה הבשרניות נצצו ממריחת ליפגלוס, לחייה הבולטות הודגשו בסומק ועיניה ליוו את מבטי. חיוכה בירך אותי בברכת שלום ממרחק והמשיך ללוות כל העת כשצעדנו האחד לעבר השני.

"שבת שלום"
"שבת שלום גם לך" חייכנו שמחים לפגוש האחד את השני.

"הכנתי לך דגים ברוטב ומוסקה, תשאיר מקום" אמרה בקול מתוק.
"אשת חיל מי ימצא" עניתי וקרצתי לה.
נשארנו עומדים, שותקים ומביטים האחד בשני במבטים מחוייכים ומבויישים, רציתי לטרוף אותה, היא הייתה כל כך סקסית. הבטתי בה, משתוקק לחוש את שפתיה, לחבק אותה.
שוב בלב כבד נפרדנו וחיכיתי שתיגמר ארוחת השבת ותתחיל המשמרת שלי.

בשעה רבע לעשר התארגנתי התארגנות אחרונה למשמרת, כמובן שלפני שבת התגלחתי והתקלחתי וכן לבשתי מדים נקיים, הייתי מגולח למשעי ועל עצמי התזתי בושם, כמעט שכחתי את הרובה, כל מחשבותי עסקו רק בה, בהדס.
הפעם היא הקדימה וכבר בעשר ועשרה היא צעדה לכיווני עם סיר ושקית. כשנכנסה אל דלת המגדל רציתי לחבקה לשלום אך כמובן שבכל זאת לא עשיתי כך ודחקתי את יצרי אל הצד. הרי מדובר באשת איש, נשואה ודתיה, שעמדה תחת החופה עם גבר אחר, אשר ענד על אצבעה טבעת נישואין, שקידש אותה ונדרו את נדריהם האחד לשני, אישה צנועה וחסודה ששומרת נגיעה ומקפידה על ההלכה.
עם כל הרצון הרב למגעה שנבנה במתח שנוצר שלב אחר שלב, בלב כבד שוב דיכאתי את יצרי ורצונותי ודחיתי את סיפוקי.

האוכל היה טעים והשיחה שוב גלשה. ישבנו האחד מול השניה במרחק של כמטר, בדיוק כמו שישבנו בשני הערבים הקודמים.

"מה זה הבושם הזה?" שאלה הדס. "ממממ יש לו ריח טוב, אפשר להריח?"
"בטח" עניתי והדס קמה ממקומה והתיישבה לידי, מרחרחת את צווארי ממרחק עשרים סנטימטר, הבטתי על ראשה הקרוב אלי ועל גופה הרוכן לכיווני והרגשתי רצון עז לאחוז בה ולאמץ אותה לחיקי.

"וואו נעים, אני חייבת לקנות כזה לבעלי" אמרה כשהביטה בי בעינייה הבורקות והיפות.
הפעם היא נשארה לשבת קרוב וצמוד אלי. ישבנו על רצפתו של מגדל השמירה, נשענים על אחת מפאותיו וממשיכים להביט ולבחון האחד את השני מקרוב.
קיפלתי את ברכי וירכי נגעה בירכה, הרגשתי צמרמורות עונג. הדס לא הזיזה את רגלה וכך המשכנו לשוחח כשירכינו צמודות, לרגעים קלים גם כתפה נגעה בזרועי, המתח היה רב.
בשלב מסויים אמרה "בשבוע הקרוב אני אהיה כאן ואתה לא ובשבוע אחר כך אני נוסעת להורים שלי, אני אהיה שם עם הילדים, בדיוק כשאתה חוזר אחרי החופשה שלך".
"אוי, איזו באסה, לפחות יהיה לנו שבוע אחר כך ביחד" עניתי.

"אבל זה עוד הרבה זמן" אמרה הדס בפנים עצובות ומבויישות, "אני ממש אתגעגע אלייך" היא המשיכה.
הבטתי אל תוך עיניה הגדולות, מביט בשפתיה ומתאווה לחוש אותן, חום גופה עבר אלי מהמגע התמים של ישיבתנו הצמודה ואז הרגשתי דחף אדיר. מבלי יכולת לשלוט בעצמי ידי נשלחה אל ראשה ליטפתי את צד ראשה מלמעלה אל כיוון לחיה, היא עצמה את עיניה והתנשמה בכבדות, כאילו צמרמורת מכה בה.
היא פתחה את עיניה והביטה בי במבט רציני, נחיריה מורחבים ונשימתה מסורבלת, ראיתי כיצד היא מביטה בשפתיי ואת הרגע שלאחר מכן כאילו פיספסתי, כיצד היא שלחה את שפתיה לכיווני, מצמידה את שפתיה אל שלי לנשיקה אסורה. ידה אחזה בעורפי והיטיבה את תחושת ההתרגשות האדירה והמתח שהתפרץ לו אל תוך הנשיקה.
הייתי בעולם שכולו עונג, כאילו ישבתי בגן עדן עם עטרתי על ראשי ונהנה מזיו השכינה. המגע של שפתיה היה כה נעים ומתוק, גן עדן.
לאחר כשתי שניות ניתקה את שפתיה אך נשארה קרובה, שלחתי את ידי אל עורפה, אוחז בחלק מכיסוי ראשה ובחלק משערה, מצחנו צמודים ואפינו מתחככים האחד בשני, שנינו התנשמנו בכבדות, מנסים להסדיר את נשימתנו מהדחף הזה והמתח המיני שהתפוצץ פה.
שלחתי את לחיי וחיככתי בלחייה, שפתיה נצמדו ללחי שלי, שפתה התחתונה התקפלה מטה והרגשתי קצת מהרוק שלה נמרח לי על לחיי.

עצמתי את עיני וקירבתי את שפתיי אל פיה, מרגיש את שפתיי אוחזות בבשר שפתה התחתונה הנפוחה, מרגיש את שפתה העליונה מרטיבה את שפתי העליונה ואת החיבור בין האף אל השפה ואז זה התפרץ.
בשלב ראשון הזזנו את שפתינו בנשיקה עמוקה, מרגישים את הנשימות, חשים תחושות יצרים אסורים המערפלים את הדעת ומהר מאוד הנשיקה עברה להתלהטות.
גמעתי את שפתיה, עובר מנשיקה מלווה ברגשות, להתעלסות מלאה ביצרים. רכנתי אליה וחיבקתי אותה, מצמיד אותה אלי, מרגיש את ברכיה המכופפות והצמודות מעצם הישיבה על הרצפה על חזי, ממשיך להצמיד עצמי אליה ומרגיש את ברכיה נפתחות ומעניקות לפלג גופי העליון לעבור ביניהן ולהצמיד את חזי אל חזה, הרגשתי את ירכיה סביב מותני.
המשכתי לגחון אליה ומשקל גופי הטה את גופה לאחור עד שכבר גלשה למצב של כמעט שכיבה. פיה היה פעור לרווחה כאשר הרגישה את גופי מתמקם במרכז רגליה, נשען עליו ואני מיד החדרתי את לשוני אל פיה, מחפש וחוקר אחר לשונה, מרגיש את נשימותיה החזקות מהתרגשות האקט בו אנו נמצאים. זאת הייתה נשיקה יצרית וענוגה, נשיקה אסורה עם אישה נשואה, אך מתיקותה וחומה הצלו על כל תחושה של מצפון, הייחום בו היינו היה טוטאלי וחסר מעצורים.
היא אחזה בשכמותי השריריות, לרגע מתעלסת איתי, לרגע פוערת את פיה בגחמה כאשר חשה את גופי מתחכך בשלה, בחזי מועך את שדיה ובאגני הלוחץ על מפשעתה. הזין שלי מתח את בד המכנס הצבאי ואיים להתפקע, ידי לרגע ליטפו את ראשה, לרגע ליטפו את צד בטנה ומותניה וברגע אחר גלשו מטה, נוגעות לראשונה בבשר ירכה שנחשף ממתיחת החצאית כשרכנתי מעליה.
התגופפנו במערבולת יצרים, מלטפים, נצמדים, מועכים, לא הפסקנו בנשיקות, מתמכרים לתחושה האדירה של סקס אסור עם בן זוג זר.
הדס החלה לפתוח את כפתורי חולצתי וכאשר פתחה שלושה כפתורים החדירה את שתי ידיה אל בשרי החשוף, אוחזת בגבי, סיימתי להוריד את החולצה, נשארתי עם ציצית רשת דקה שמהר מאוד גם נמשכה ממני. אני בתגובה הרמתי את חולצתה, מביט בשדיה הנתונים בחזיה שחורה הנחשפים ונגלים לעיני, כאשר משכתי את חולצתה מעל ראשה גם כיסוי הראש נפל ושערה הנפוח והגלי התפזר ושיווה לה מראה כל כך סקסי שהשתלב למראה אירוטי ביחד עם פלג גופה העליון החשוף ורגליה המקופלות והחשופות מהחצאית שעלתה מעלה.

המשכתי ללטף את ירכה, עולה מעלה, מתענג על כל סנטימטר מהבשר החם שאצבעותי נוגעות בו.
הדס התפתלה מהמגע של ידי, מרוגשת מכך שיד של גבר אחר נוגעת בה וממשיכה לטפס אל איבר מינה.
ממש שניה לפני שידי נגעה בבד התחתון המכסה את נרתיקה היא לפתע קפצה וביקשה לעצור.
"די…אני מצטערת מיכה, אני לא יכולה לעשות את זה" אמרה במבט רציני כשלבשה את חולצתה במהירות ומיד לאחר מכן כיסתה את רגליה עם החצאית.

"אני חייבת ללכת", אמרה ויצאה מהמגדל ברגליים רועדות ובמבט מבולבל.
כמובן שהתאכזבתי אך גם איכזבתי את עצמי כי פשוט שתקתי, לא מגיב על כך שהתנתקה ממני, לא מכך שהלכה, כלום.
רק הבטתי בה צועדת במהירות לכיוון ביתה כשיד אחת על מצחה ויד שניה מטלטלת קדימה ואחורה בקצב הליכתה המהיר.

שעה ארוכה לאחר מכן עוד התעסקתי בתחושות הרבות שהציפו אותי, בושה, משיכה, בלבול, חרטה, הכל התנקז לתחושה אחת נוראית.

המשמרת נגמרה וכך גם השבת, במוצאי שבת צעדתי לעבר הרכב שלי בדרכי הביתה, עברתי עם הרכב ליד ביתה של הדס, נאנח עמוקות כשהבטתי לעבר דלת ביתה, מריץ ומעבד את כל מה שעברתי איתה ולוחץ על דוושת הגז בדרך הביתה לפתח תקווה.

שבוע החופש עבר מהר, ניסיתי לשלב בין עבודה למשפחה, הדס ליוותה אותי במהלך השבוע הזה אך לא באותה המסה של ימי המילואים בגבעה.

אומנם הייתה לי חוויה לא פשוטה להיכנס הביתה בשמחה ולחבק את אשתי והילדים כשסיפור הבגידה ריחף מלמעלה אך הופתעתי שלאחר כמה דקות התרגלתי לזה ולא חשתי רע כפי שחששתי שאחוש, להיפך, אף הרגשתי שלמרות הקשר שנוצר עם הדס הזוגיות שלי עם אשתי קיבלה חיזוק. בימים הבאים בבית בכלל לא חשתי תחושה רעה על שארע, הרגשתי שאני משלים עם עצמי ועם מעשי בשבוע הקודם, חשתי כאילו ניתן לשלב את המציאות עם המשפחה ועם קשר מאחורי הגב.
לא ידעתי אם ההרגשה הזאת תחזיק מעמד או שתתפוגג והכי חשוב, הדס בכלל לא בעניין, הרי עברו מספר ימים מבלי אות וזכר ממנה.
בכל מקרה ידעתי כי ניסיון שלי להשיב את הדס אבצע לכשתחזור מהוריה.

חזרתי למילואים והשהייה בגבעה ללא הדס הייתה משעממת. זה היה שבוע ארוך בו לא היה זכר לסקסית היפה שאת טעם פיה השתוקקתי שוב לטעום, ביתה היה חשוך.
גם שאר המילואמניקים הרגישו בחסרונה.
הגדיל לבטא זאת אבי שאמר כי הדס הזאת שהוא לא מפסיק לפנטז עליה, שלו רק היה יכול, היה מת לזיין אותה. כשכל שאר המילואמניקים חייכו לשמע דבריו היו שניים שהסכימו איתו גם בקול רם. עברה לי המחשבה בראש, מעניין לו היו יודעים שאני, הדוס, כמעט באמת עשיתי זאת.

הימים עברו בעצלתיים והצפייה לשובה של הדס ליישוב הייתה מורטת עצבים אך לבסוף הסתיימה.
ראיתי את רכבה נכנס ליישוב, מתקדם לעבר ביתה, דפיקות הלב שלי הואצו.
ניסיתי לתכנן מהלך, כיצד אשיב אותה אלי.

המשמרת שלי הסתיימה ב-22:00, רצתי להתקלח, להתגלח, שמתי בושם ויצאתי אל ביתה.
כשהגעתי אל ביתה, דפקתי בדלת אך אף אחד לא ענה. התאכזבתי, האם היא הלכה? בדקתי ורכבה היה בחנייה, אולי נרדמה? ואולי פשוט היא לא פותחת את הדלת כי משערת שזה אני??

הוצאתי את הפון ושלחתי לה הודעה. "היי הדס, מה שלומך? ראיתי את הרכב שלך בחניה ובאתי לבקר".

בדיוק כששלחתי את ההודעה כאשר ראשי עדיין מביט מטה אל צג המכשיר, ראיתי בזווית העין זוג סנדלים נעמדים לידי.
לא הספקתי להרים את הראש וכבר שמעתי מכשיר פלאפון משמיע את צלצול קבלת ההודעה.
הרמתי את ראשי והופנטתי על ידי שתי עיניה הגדולות והיפות. היא הביטה בי בחיוך ורק אמרה "בוא".
מיד פתחה את דלת ביתה ונכנסה, מביטה בי במבט שמח ושאלה " אתה נכנס או מה? "

קפצתי פנימה, נכנס בתנועה חתולית.
לא חיכיתי לרגע ואיך שסגרה את דלת ביתה מיד נצמדתי אליה, מועך אותה עם גופי ומצמיד אותה לדלת.
עמדנו צמודים, ידיה בצידי גופה וידי האחת נשענת על הדלת בצמוד לראשה.
הבטנו אחד לשני בעיניים ובדיוק כשהתחילה לומר לי משהו בסגנון של "לא לזה התכוונתי" שאבתי את שפתיה בנשיקה עמוקה, מעביר את שפתיי בתענוג רב על בשר הרך והנעים של שפתיה, מרגיש כיצד היא מפשירה אט אט בכל רגע שעובר, מתחילה לשתף פעולה ולהיענות לנשיקתי.
המשכנו להתנשק ולהתגופף, מתנשמים, מלטפים, מועכים וחוקרים זה את זה. התמונה למביט בנו הייתה כזאת, חייל דתי שבא לשמור ביישוב, מדביק בנשיקה תאוותנית את המתנחלת היפה שבעלה נעדר מהיישוב, מצמיד את גופו לשלה וממשש את כל גופה ומגרעותיה בייחום.

העברתי את אצבעותיי על עורפה, עולה מעלה וחש את שערה אשר היה לח משום מה אך תאוותי בין רגלי, המשכתי במלאכת המחשבת של עינוג הגוף הנתון בין ידי ואשר גופי לוחץ אותו. הדס שעמדה צמודה אלי, כאילו איבדה את תחושת רגליה ולא עמדה בעומס הגוף החלה גולשת מטה, מנסה לתפוס את עורפי ולשלב את ידיה סביב ראשי וגבי.
אחזתי בישבנה משני צדדיו והרמתי אותה בהנפה מעלה, מרגיש את רגליה מתקפלות ומתלפפות סביב מותני, ממשיך לנעוץ אותה על הדלת, לוחץ את אגני על הבשר הרך שנפתח בפני מפיסוק רגליה.

הדס גנחה בקול תשוקתי ומיד אחר כך לחשה בקול צרוד "מה אנחנו עושים? " בקול שחציו נמשך וחציו השני כאילו מנסה לחזור לשליטה, שלחתי את ידי אל החזה שלה ומיששתי אותו בתאווה, מרגיש את קשיותו ונפיחותו העומדת.

רציתי יותר והכנסתי את היד אל תוך החולצה, מגשש על בשר הבטן לכיוון מעלה, גורם לה להוציא קולות של עונג תוך כדי שקימרה את גבה, הרגשתי את בד החזייה אך לא הייתה לי כל כוונה להתעכב עליו, מיד החדרתי את ידי מתחת לבד החזיה. הדס שילבה את הנסיון שלה לשלוט בסיטואציה לבין המשיכה הגדולה שהיינו בעיצומה, היא גנחה "לללאאאאא…אאאאההה.." הרגשתי אותה רועדת אך זה כבר נעשה, ידי הקיפה את בשר החזה שלה, בליטתו בין אצבעותי. לאחר מישוש אחד כבר לא היה זכר להתנגדות. ידי אחזה את הבשר התפוח שבמרכזו ניצבה פטמה מגורה ועומדת, הדס דחפה את לשונה אל פי והזיזה את ראשה בחוסר שליטה, כאילו מנסה להוציא מתוך פי דבר מה, הרגשתי על לשוני את שריר לשונה המכווץ, המזיז את שלי מעלה מטה, לצדדים, החלפנו נוזלים בתאווה חייתית.

איבדנו שליטה לחלוטין והתחלתי להפשיט אותה, כל העת הרגשתי שהיא נמצאת בקונפליקט מטורף בין הרצון שלה לא לבגוד לבין המשיכה העצומה שהשתלטה עלינו. שלפתי ממנה את החולצה ומיד לאחר מכן צעדתי לכיוון הספה, כשרגליה סביבי וידיה סביב ראשי. הגעתי לספה ותוך כדי שאני משעין את הדס עליה מיד אני מצטרף ומועך אותה, חוזר לנשק אותה ומריח ריח סבון נעים העולה מגופה הענוג.
שלחתי את ידי אל מתחת לחצאית, מגיע ישר לאיזור האסטרטגי, מושך את התחתון מטה.
הדס שהרגישה את תחתוניה יורדים מטה זעקה לי בקול מתייסר "לא בבקשה, אני לא יכולה….לאאאאא" התייפחה כשתחתוניה כבר החליקו מטה מתחת לברכיה. התרוממתי, מביט ביפייפיה הזאת המוטלת מתחתי שאוחזת בתחתוניה ומתשתהה לרגע, מתלבטת ולבסוף מורידה תחתון צחור מברכיה החוצה, מניחה את התחתונים על הרצפה. אחזתי בחגורת המדים ופתחתי את האבזם הייחודי הקיים רק במדי צבא, מיד לאחר מכן פתחתי את שלושת כפתורי המכנס ומיד עברתי לפתוח את כפתורי חולצת המדים. הדס הביטה בי במבט מסוקרן וסקסי, כאילו היא הולכת להיבעל בפעם הראשונה, כאילו שהיא עודנה בתולה.

היא הביטה בי מוריד פריט אחר פריט, נשאר בבוקסר יוקרתי וסקסי, כל העת הביטה מהופנטת כשציפורן הזרת שלה נכססת בין שיניה.
נשכבתי עליה כשרגליה פתוחות בפני, מזמינות, הרגשתי את זיקפתי הכלואה בתוך הבוקסר מנסה להתפרץ, לממש את ייעודה בטבע.
התגופפנו חצי עירומים, מתנשפים ומתנשמים, טובעים אחד בפיו של השני, מפשעתי לוחצת על הכוס שלה, כל פעם שנלחצת קדימה, גורמת לה להיאנח בעונג.
שלחתי יד מטה וליטפתי את ירכה, מתקדם לעבר גבעת מקורה ומרגיש שכל איזור המפשעה רטוב ומזמין. החלקתי את ידי על העור הרטוב, משתגע מהמחשבה שהרטיבות הזאת נובעת מאקט מיני אסור עם הדס היפה, עוד כמה מילמטרים ואני כבר מרגיש בשר תפוח היוצא ממישור רגליה. טיפסתי מעלה והדס רעדה מתחושת ידי הנוגעות בנרתיקה, נגעתי במרכז השפתיים התחתונות והיא קפצה בחוזקה, בפעם השניה כבר דחפתי את אצבעי, מרגיש אותה מחליקה וחודרת אל תוך בשרה, אל תוך בולען חם ורותח, הר געש שעומד להתפרץ.
הכנסתי את האצבע עד הסוף והדס גנחה בקול "אאאהההה" היא כיווצה את רגליה וידיה סביבי. הוצאתי את אצבעי ושוב הכנסתי, הדס שוב גנחה, הפעם פותחת פה, ממלמלת "אני לא מאמינה…אאה" ועוד פעם החדרתי את אצבעי, הפעם לעומק והיא בתגובה גילגלה את עיניה מעלה, נתלית עלי עם זרועותיה שסביב לעורפי ואני מוציא ומכניס את אצבעי, מזיין את האישה הנשואה והיפה הזאת עם אצבעי, מביט בה ומתענג לראות כיצד הבעות פניה משקפות את האקט המיני עליו אני שוקד, מתרגש לחשוב ששנינו מתחברים בגוף ובנפש, נשיפותיה ננשמות על ידי נשימותי ונוזלי גופה נספגים בגופי. אקט מיני אסור, נשימות אסורות ונוזלים אסורים, כולם מתבוללים לתחושה עוצמתית בלתי מוכרת שאין שני לה, מתיקות סקס אסור.

ידי השניה נשלחה לפתוח את אבזם החזייה ומהר מאוד הצלחתי למשוך את בד החזיה ולשחרר לחופשי שני שדיים מלאים וזקופים המתנדנדים לקצב אצבעי הדופקת באיבר מינה. תפסתי שד והתחלתי ללוש אותו בייחום, משפשף את הפטמה, מרגיש את התאווה הדו צדדית שבה שנינו נמצאים, היא ניסתה לקמר את גבה ולהתפתל כמו נחש במקומה, משתוללת מהזרמים שנגיעות ידי מכות בה.

העברתי את אצבעותי, תר אחר הנקודה, מקור תענוגותיה של אשת האיש המרהיבה הזאת המוטלת עירומה מתחתי כשאצבעותי פורטות על איבריה המוצנעים. הדס שלחה את ידיה ומתחה את גומי הבוקסר, מכניסה את שתי ידיה פנימה ואוחזת בבשר הישבן שלי, מושכת אותי אליה ומתגרה מכל תנועה המקרבת את גופי לשלה. הייתי מרוגש, המחשבה כי גברת זרה נמצאת איתי באקט מיני, כי היא מושכת אותי אליה ומתענגת מאצבעי התחובה לה בנרתיק ומכף ידי הקשיחה המועכת וממוללת את עופריה, הרגשתי רצון אדיר לחדור לתוכה.
הבוקסר שלי היה מתוח ואני דחפתי את אגני קדימה, מציץ ורואה כיצד שפתיה התחתונות פתוחות והאוהל שבמרכז תחתוני נלחץ ונדחף בניהן, זקפתי נכנסה לה, נדחפת אל מקורה בכוח, סופגת את מיצי התאווה המופרשים על ידה. הדבר שברגע זה הכי רציתי בעולם היה לשחרר את איברי מהבוקסר ולהכניס אותו לתוכה כבדרך הטבע. המשכתי ללחוץ פנימה, מרגיש גם עם הבוקסר שמקיף את זכרותי את ההרגשה של תחילת החדירה אל מעמקה.
הדס גנחה והשתוללה מתחתיי, ידיה שאחזו בישבניי משכו אותי אליה, מנסה לעזור לתנועת מפשעתי הקודחת בנרתיקה.
המשכתי ללחוץ בקצב, מניע את גופי כבתנועת זיון, מביט בה מתפתלת מהמגע, כל כך רציתי אותה, כל כך רציתי לשגול אותה, אך לא העזתי להסיר את הבוקסר. התחלתי ללחוש לה מילים חמות באוזן ומנגד הרגשתי את המחסום של בד הבוקסר המונע מכל זכרותי לפלוש אל קירבה.
אמרתי לה כי אני רוצה אותה, שהיא סקסית כל כך, בשיאו של כל משפט דחפתי את האיבר שלי קדימה בלחץ רב על הרווח של שפתי הנרתיק שלה, בכל רגע כזה הבטתי על פניה המביעות ייחום, מתכווצת בטירוף רגעי, נאנחת בקול, מתנשמת בכבדות, מוציאה לשון להרטיב את שפתיה.
ואז, לאחר הרבה חיזורים ולאחר שזכרותי השתפשפה וגירתה את שפתיה התחתונות, הדס ענתה לי בלחישה סקסית של אישה בעת משיכה "קח אותי".
מיד אמרתי "הדס אנחנו הולכים להזדיין, את בטוחה? "
היא המשיכה לנשוך שפתיים ולהרחיב נחיריים כשעיניה עצומות ולא הגיבה.
"את רוצה שאני אזיין אותך? " שאלתי שנית ובמילה "אזיין" דחפתי את זקפתי חזק ביותר, מרגיש את בשרה הרך נמתח מעצם הדחיפה.
שניה עברה ואז שמעתי אותה נאנחת "כככןןןן".
לא חיכיתי רגע נוסף, הפשלתי את הבוקסר שלי מטה, משחרר את המפלצת מכלובה, הזין שלי המתוח לרווחה היה מכוון וחדור מטרה, לא עברה שנייה אחת וכבר הרגשתי את כיפת איברי מרחיבה ולוחצת על נרתיקה, הדס הייתה חמה ורטובה והזין שלי גלש במהירות לתוכה, הוא נעצר כשהיא הכילה את כולי. הדס הביטה בי במבט מבוהל, נוכחת לדעת שחדרתי אליה, לחצתי קדימה, לרגע עצמה עיניה ומיד פתחה אותן ממשיכה להביט בגבר המשגל אותה משגל אסור וייצרי.
הנעתי את אגני קדימה ואחורה, הדס הקיפה את גבי עם רגליה הכרוכות סביבי, נעתי בתוכה בעדינות, זיון אוהבים, מרגיש את בשר מחילתה המקיף את איברי, היא גנחה בקול רם בכל פעם שחדרתי עד לסופה "אאאהההה אאווווייי" היא המשיכה לגנוח באוזני, מחבקת את גבי ומצמידה את חזי אל השדיים היפים שלה.

"תגמור בחוץ…טוב? אני מבייצת " הטילה עלי הדס פצצה.

"מהה? " שאלתי תוך כדי שאני מנענע אותה, מתפלא מתוכן דבריה.
"זה ערב המקווה שלי" ענתה לי.
שתקתי למספר רגעים והמשכתי לנוע בתוכה, זה מאוד גירה אותי להבין פתאום שרטיבות השיער והתחתון הצחור, זה לא סתם ובכלל הבנתי שהדס פשוט חזרה מהמקווה! הבטתי בעיניה והיא בעיני ונשקתי לשפתיה, מתחיל בנשיקה מתוקה ועדינה שבמקביל לחדירה הנעימה קיבלה ביטוי הולך וגובר, שהתפתחה להתעלסות מהירה של שפתיים לשונות ונשימות קצביות. את הזין שלי התחלתי להניע בקצב מהיר, מפמפם את הדס.

התגפפנו, משנים צורות, פוזות, לרגעים פישׁקתי את רגליה והרמתי אותן גבוה ובמקביל הנעתי את שרביטי בקצב גובר בתוכה, קודח בערגה, מרגיש כמסמר המחורר פנימה והחוצה, רטיבות וחיכוך, להט וחום והרבה יצר אסור.

זה היה זיון מדהים בעל עוצמות לא מוכרות. הגוף שלה היה נעים למגע, נהניתי מכל רגע ורגע, מכל חדירה וחדירה, מכל נשיקה וחיבוק.
לפתע הדס התכווצה והתפתלה בעוצמה, היא גנחה בצעקה רמה, מבטאת בקול את האורגזמה שהציפה את גופה. לא יכולתי יותר ורגע קט לפני שהשפרצתי את כל זרעי בתוכה, שלפתי את איברי החוצה, מתפוצץ ומשפריץ את זרעי במטחים, מרטיב את בטנה ושדיה בנוזל סמיך וחם.

Loading

6 מחשבות על “צוק איתן”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן