פנטזיה + פגישה ספונטאנית

מאת ההר הירוק

הרבה זמן הייתי צופה קבוע ונלהב באחד מאתרי הסקס, נהנה להסתכל, מפנטז עליכן (קצת עליכם) ובכלל, נמצא בצד השקט, צורך את התמונות והסיפורים בשקט.
ואז הגיעו תמונות של חודש מאי.

בתמונות של חודש מאי, פורסמו 3 תמונות של זוג (של הצד הנשי בזוג) והם מחפשים גבר שיצטרף אליהם.
קצת על עצמי, אני נשוי מאזור המרכז בן כמעט 40 אסתטי, אקדמאי, עצמאי ומסודר. אני אוהב סקס. כל מיני עם כל מיני. אני אוהב אתכן בשלות ולא צעירות, אני אוהב אתכן חלקות ובכלל, פשוט אוהב אתכן. בזמן האחרון, ובעקבות כל מיני אתרים התפתחה אצלי סקרנות לזוגות ואולי אפילו לגברים. לא גבר לבד אבל סוג של נגיעות תוך כדי שלישייה או יותר.
בכל אופן, התמונות היו נהדרות. היא לא הייתה וולגרית, אלא קצת יותר מיסתורית. גילתה טפח והסתירה טפחיים. העניין היה שהיא הטריפה לי את הראש (התמונה) וזה שבעלה בעניין היה פשוט מושלם.
צפיתי בתמונות ופנטזתי על מפגש איתם. איך ניצור את הקשר, מה ללבוש לפגישה הראשונה (אני אהיה זה עם הכובע הכתום, הם יגיעו עם חולצות תואמות, אולי) איך היא תתקדם , אותה פגישה. ניפגש באיזה פאב או לובי של מלון בתל אביב, הייתי משוכנע שיהיה קליק. שאני אמצע חן בעינהם בדיוק כפי שהיא והוא ימצאו חן בעיני. פינטזתי שהשיחה איתם תעבור מהר מאוד מגישושים ראשוניים לשיחה מפלרטטת וסקסית, שמהר מאוד נגיע לדבר האמיתי. מה היא אוהבת, מה הוא אוהב, מה הם אוהבים ביחד, מה אני אוהב והכי חשוב, איך נשלב את כל התענוגות האלה ביחד.
ואחר כך לעלות איתם לאיזה חדר במלון, היא תעמוד במרכז החדר, הוא אולי יישב על הכורסא ליד המיטה, ישים מוסיקה בחדר, היא תתפשט, תעלה על המיטה, תסתכל עלי ועליו. אנחנו נתפשט, נעלה על המיטה, אני אתחיל לגעת בה, להריח אותה, ללקק לה את הכוס תוך כדי שבעלה מזיין אותה, לגלוש קצת אליו, להחליק את הלשון לאורך הזין שלו שנכנס ויוצא, לגלוש קצת לביצים בפעם הראשונה. להתחלף איתו, לדחוף את הזין לתוכה, להרגיש אותו מפשק את הישבנים שלי מאחור, להרגיש את הנשימות שלו, החמות, על הביצים שלי, על החור שמאחור. לתת לה למצוץ את שנינו, לחכות כשהיא מוצצת אותו ולתת לו לחכות כשאני אצלה בפה. ואז לגמור לה בטירוף על הפנים.
אחר כך הינו עוברים אולי למרפסת, ככה מתחילים במציצה ארוכה על המרפסת, מול הים, ואז כשמוכנים, חשבתי שנסתדר לנו בטור, היא מחזיקה במעקה, אני מזיין אותה, הוא מזיין אותי – חגיגה. בכניסה אליה אני מרגיש את הביצים שלי מכות לה על הכוס, ביציאה אני מרגיש את הזין שלו נכנס ואת הביצים שלו נוגעות בשלי. ככה בקצב, בלי למהר, לבנות את השיא בפעם השניה. ברור שהייתי כל כך מוצלח שהיא גמרה לפני, אולי אפילו יותר מפעם אחת. ואז היא קיבלה את הגמירה של שנינו על הפנים (ולא בגלל שזה טוב לעור).
אז פניתי אליהם.
והיא טרקה אותי. היא אפילו אמרה שאני מניפולטור עלוב.
וזהו, ככה זה נגמר לי.
היא הפסידה? הוא הפסיד? הם הפסידו? לא יודע. אני, בטוח הפסדתי 
באסה…..

פגישה ספונטנית

נפגשנו, איך לא, ברשת. הם פרסמו תמונות. כאלה עדינות, מרמזות ולא בוטות. הם חיפשו ספונטנית, מישהו או מישהם לבילוי סוף שבוע של מסאז', נגיעות ואולי קצת יותר.
משהו בער בי, ומצופה שקט ומאחורי הקלעים, החלטתי שאפילו שאני לא עומד בקריטריונים אני חייב להחמיא להם, להגיד להם כמה התמונות והגישה וההתנסחות שלהם מהממת בעיני.
אז פניתי, ובמקום התעלמות מוחלטת מישהו כתב חזרה.
זה הוא, זו היא, לא היה לי מושג.
אבל זה זרם. מישהו ענה, אני השבתי, הוא ענה פעם נוספת וככה המשכנו. עברנו מהמחמאה שלי עליהם, קצת לשאלות ותהיות בנושא זוגיות מבוגרת, מה זה אומר, איך כל אחד מבני הזוג מצליח לבטא את עצמו ולשמור על המקום של השני בחייו ועוד ועוד ועוד.

מפתיע, בדרך כלל אני סגור, פרטי, פחות משתף ופה, מאחורי המקלדת, פתאום תפסתי קצת אומץ. מספר, משתף, מפנטז.
חשבתי, מה כבר יכול לקרות, זרקתי פצצה, יאללה, בספונטניות, "נפגש לבירה?, חייב לראות מי בצד השני"
והם, בהפתעה "יאללה, בכיף, עוד שעה?"
פרפרים כאלה כבר לא היו לי הרבה שנים. אני כבר נשוי המון המון שנים, ילדים, עבודה, ריצות ובלאגנים. המרדף אחרי החיים קצת "דופק" את סדרי העדיפויות כנראה. ממש חזרתי לתיכון.
שואל את עצמי מה הם מצפים לפגוש? יופתעו? לרעה? לטובה?
מתארגן בזריזות ויוצא, בדרך כמעט מתחרט אולי אלפיים פעמים, אבל מגיע, חונה, נכנס לבר. הקדמתי קצת, אבל אולי לטובה, יושב עם כוס בירה, נרגע קצת, מתאפס.
ורבע שעה עברה, פתאום נכנס זוג. היא קודם ואז הוא, רגילים , בלי קרניים, בלי זנב. משהו בנגיעה שלו על הגב שלה, כדי שתיכנס לפניו, היה בשיא העדינות, בשיא החושניות – מיד ידעתי שזה הם.
נעמדתי, ניגשתי אליהם, הצגתי את עצמי. טיפה הייתי נבוך, זה לא משהו שאני בדרך כלל עושה. אבל, התגברתי, הם היו מהממים ונינוחים. הוא הזמין בירה, היא איזה קוקטייל קייצי, עברנו לשבת בחוץ. הם היו כיפיים, התחברו לכל מה שחשבתי ודמיינתי. תענוג לשוחח, כיף לשתף, נגיעות קטנות של חיבה בינהם לאורך כל הערב. רק לקנא.
סיפרו איך הם הבינו שכדי לטפח את הארוטיקה בינהם הם חלקו פנטזיות ואחר סיפורים ואחר כך החליטו, שאחת לכמה זמן, ינסו להגשים האחד לשניה חלק מהפנטזיות. וככה זה התחיל, לפני לא הרבה זמן, בזמנים בהם זה מתאפשר להם, הם משקיעים האחת בשני ומפתיעים האחד את השניה.
הם סיפרו שהם לנים במלון לא רחוק, קרוב לים. לא משהו מיוחד, רק כדי להוציא את הפנטזיה מחוץ לקירות הבית המוכרים.
אחרי כמעט 3 שעות, ועוד איזה שתיים או שלוש כוסות בירה, אמרנו לילה טוב, חיבוק, לחיצת יד וזהו, הביתה.
היה לי כיף כמו שהרבה מאוד זמן כבר לא היה. מצאתי חברים, ידידי נפש.
רק טוב שיהיה לכם לעולם

Loading

2 מחשבות על “פנטזיה + פגישה ספונטאנית”

  1. חבל שהסתיים מפנטזת על שלישיה עם בעלי וגבר דו מיני..ארוטי וחושני..

    הגב
  2. נו באמת..
    בזבזת לי 3 דקות מהחיים..
    לא ממשיך לשום מקום, ולא מתחיל לחרמן בשום צורה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן