עם אמא של רן

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין אירועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

פרולוג

נטע, אמא של רן, ואמא שלי חברות ילדות עוד מבית הספר היסודי בחיפה, אחר כך שתיהם למדו יחד ב'ריאלי' באותה כתה מתחילת התיכון עד סופו, גרו קרוב, נסעו באותו אוטובוס וירדו באותה תחנה, יחד הלכו גם לצופים, לאותו שבט כמובן.

בצבא הם נפרדו, את אמא הציבו בחיל-האוויר ואת אמא של רן בחיל-הים, אבל הן ניצלו חופשות משותפות כדי להמשיך להפגש. יחד הם הלכו לטכניון, רק שאמא למדה ארכיטקטורה ואמא של רן כימיה, ועדיין המשיכו לצאת לבלות יחד.

את אבא של רן אמא שלי הכירה לה ואת אבא שלי אמא של רן הכירה לאמא שלי אבל לאט לאט הקשר בינן התרופף, אולי בגלל שלא היה להם נעים כי אבא של רן שכב עם אמא שלי לפני שהיא הכירה לו את נטע ואבא שלי זיין את אמא של רן לפני שהוא יצא עם אמא שלי ואתם יודעים, מיתוס האקס המיתולוגי, קצת מביך כשנפגשים, לא נעים.

לא תאמינו אבל רן ואני נולדנו באותו יום, 28 ליוני, אותי אמא ילדה ברמב"ם ואותו בבני ציון אבל בכך הגורל המשותף שלהם לא הסתפק וההורים של רן התגרשו אחרי שאבא שלו יצא מהארון והפך ל"בת זוג" של איזה שחקן תאטרון לא מוכר ו…כן, ניחשתם נכון, שלושה חודשים אחרי גם ההורים שלי התגרשו, אבא עזב את הבית, לא! אבא שלי לא הפך לפיגל'ה, אבא שלי "התחזק"! חזר בתשובה ועבר לישיבה חרדית קיצונית במאה שערים, מתפרנס מאמירת תהילים על קברי נפטרים (ולדעתי גם מתרומות שאמא מעבירה לו בסתר).

הקשר ביניהן התחדש אחרי ששתיהן עברו לגור בתל-אביב ובמקרה שכרו דירות שני בתים זו מזו. אמא עברה כי קיבלה תפקיד בכיר באחד ממשרדי האדריכלים הידועים בארץ ואמא של רן כי הסטארט-אפ שהיא שותפה בו הפך לחברה גדולה ומצליחה שהמשרדים שלה נקבעו בתל-אביב, וככה יצא שרן ואני הלכנו לאותו תיכון, למדנו באותה מגמה ובקרוב מאד נתגייס ביחד לתוכנית תלפיות.

כן, כמו שבטח הבנתם רן ואני תלמידים מצטיינים, מחוננים כמו שהמורה תמיד אומרת לאמא, מחוננים אבל חנונים, עוד יומיים, ביום חמישי, בני 18 ועדיין בתולים, שנינו!

עם אמא של רן.

לא חשדתי בכלום כשאמא הודיעה לי שביום חמישי היא הזמינה לנו מקום במסעדת שף ידועה לכבוד יום ההולדת שלי, גם לא התפלאתי כשהיא עידכנה אותי שגם רן ואמא שלו מצטרפים, בכל אופן גם לו יש יום הולדת ואמא שלי ואמא שלו יוצאות הרבה לבלות ביחד וגם לצאת אתם לאכול יחד בשבת הפך מקובל.

גם כשהיא בחרה במסעדה שקרובה לבית, זאת שאין בעיה ללכת אליה ברגל כי אחרי ששותים, וברור שנשתה יין, אמא לא אוהבת לנהוג בלילה, נראה לי נורמלי, זאת לא הפעם הראשונה שאמא עושה את זה.

קצת התאכזבתי שאחרי המנה העיקרית, סטייק סינטה מדיום משובח, אמא של רן הודיעה שהיא קנתה עוגת טירמיסו והציעה שאת הקינוח נאכל אצלם, התאכזבתי כי אני מת על הכנאפה של המסעדה אבל שתקתי כי חשדתי שאמא והיא קנו לנו מתנות ליום ההולדת שיעניקו לנו ביחד והם שומרות את זה אצלם.

בדרך הקצרה אליהם הביתה אמא אמרה שקר לה וחיבקה אותי, קצת מביך, הרי עכשיו קיץ, סוף יוני, 28 מעלות צלסיוס, מה קר לה? אבל שתקתי, מה אני אגיד לאמא  שלי ביחוד כשגם אמא של רן חיבקה אותו והוא לא התנגד.

ישבנו מסביב לארבעת צדדיו של השולחן הנמוך בסלון, אמא של רן ואמא שלי קמו והכינו לנו קפה והגישו לנו אתו עם פרוסת עוגת טירמיסו כמו שאמא של רן הבטיחה, אבל מתנה הם לא הביאו. אחרי הקפה אמא הציעה שנרים עוד כוסית לכבוד היום הולדת שלנו ואמא של רן מזגה לנו קוניאק, חידוש, בדרך כלל אמא לא מרשה לי לשתות משקאות חריפים כאלה.

אני, ומסתבר שגם רן, לא שתינים גדולים. המשקה הענברי החליק לי בגרון, צורב את דרכו אל הבטן ושלח חום נעים בכל גופי ו…העמיד לי! אבל רן ואני, למרות ששתינו בלגימות קטנות לא יכולנו שלא להשתעל, קצת מביך או אולי רק מחזק את זה שאנחנו חנונים.

הייתה מין שתיקה כזאת, המתנה. ראיתי את אמא שלי ואמא של רן מחליפות מבטים וציפיתי שעכשיו יגיעו המתנות אבל הן המשיכו לשבת, עוד רגע של שקט ולדעתי ראיתי את אמא אומרת לה משהו בלי קול, רק בתנועות שפתיים, ואז "בנים," אמא של רן שברה ת'שתיקה והיה מין רעד קל בקולה, "היום זה היום הולדת שלכם והחלטנו לתת לכם מתנה מיוחדת" והיא עצרה לשניה, לקחה אוויר ואולי גם בחנה את התגובה שלנו לפני שהמשיכה, "אנחנו יודעות שאתם עדיין בתולים" היא הפתיעה, בכלל לא הכיוון שחשבתי עליו כי אני רמזתי לאמא, רמז עבה כחדק של פיל, שאני מצפה למחשב-נייד חדש ואפילו אמרתי לה איזה דגם, "אז החלטנו שאין מתאים מהיום כדי "לפתוח" אתכם" והיא חייכה וסימנה את תנועת המרכאות הכפולות כשאמרה לפתוח ולא יכולתי שלא לראות את הבעת ההפתעה על פניו של רן ואין לי ספק שגם ההבעה על פני לא הייתה שונה בהרבה, "כל אחד מכם יזיין עוד מעט" והפעם זאת הייתה אמא שלי שהתערבה בשיחה והמשיכה אותה, "לא את אמא שלו כמובן" היא הוסיפה במהירות והדגישה במיוחד את ה-לא, "רן יזיין אותי ובן את נטע!" והייתי המום, או כמו שהאמריקאים אומרים נפלה לי הלסת, לא רק מההצעה אלא מהשלווה שבה אמא אמרה את זה.

רגע ארוך הייתה שתיקה, האמהות בחנו אותנו ואנחנו היינו המומים ושתקנו, מצד אחד הרגשתי איך נעמד לי, איך הזין שלי מתקשה ונלחץ למכנסיים ומאיים לקרוע אותם וגם אצל רן ראיתי איך האוהל צומח, ומצד שני זה סופר-מביך, לא ציפיתי מאמא שלי הצעה כזאת למרות שידעתי שהיא לא נזירה, אמא מעולם לא הסתירה ממני את הגברים שהיא יצאה איתם אחרי שאבא עזב אותה וגם לא את אלה שהביאה הביתה לחדר השינה שלה והיה לי ברור שהם לא מחליפים שם בולים או מנתחים מסות של ניטשה. "אני מבינה שאתם מסכימים" אמא של רן ציחקקה, "שתיקה כהודיה" היא המשיכה אחרי ששנינו, עדיין המומים מההצעה, לא ענינו, "אבל תדעו לכם שיש לנו תנאים" ושוב היא עצרה לשניה, הביטה בנו וכשהמשכנו לבהות בה המשיכה, "הראשון: זה ישאר רק ביננו, חוץ מארבעתנו אסור לאף אחד לדעת על זה!" ובפעם הראשונה, כאילו מישהו תאם ביננו, רן ואני מלמלנו שאנחנו מבטיחים.

"התנאי השני: משחק מקדים" אמא חזרה ולקחה את הפיקוד, "המטרה שלו לחרמן אתכם ואותנו, משחק פשוט, 'מלחמה', אני בטוחה שאתם מכירים" היא חייכה לעברנו, "כל אחד יפתח קלף" ואמא של רן שלפה חבילת קלפים שהייתה מוחבאת מתחת לכרית בכורסה שעליה ישבה והתחילה לערבב אותה, "מי שיציג את הקלף הגבוה מנצח והמנצח יוריד פריט לבוש אחד לאמא של המפסיד", "ומותר לו גם למזמז אותה" אמא של רן ציחקקה והוסיפה, "הראשון שיפשיט את אחת מאתנו" אמא חזרה להסביר, "יהיה גם הראשון לדפוק אותה" היא סיכמה.

לשניה לא היה ברור לי, למה חשוב מי יהיה הראשון? אבל אז אמא של רן כאילו קראה את מחשבותיי והסבירה, "התנאי השלישי: אנחנו יושבות ורואות איך בפעם הראשונה בחייו הבן שלנו מזיין, הזיון יתרחש כאן, על השטיח" והיא הצביעה על השטיח הפרוס במרכז החדר, "לעיני כולם!" והרגשתי שהידיעה שאמא שלי תראה אותי מזיין גירתה אותי עוד יותר.

שוב הייתה מִן דממה בחדר ושוב זאת הייתה אמא של רן, אולי בגלל שהיא המארחת, ששברה את השתיקה והסבירה עוד כמה כללים לגבי תהליך ההפשטה תוך שהיא ממשיכה לערבב ת'קלפים ופתאום שמתי לב שהם תאמו ביניהן מה ללבוש, שתיהן עם חצאית וחולצה ולא אחת עם שמלה, לא אותה צורה או צבע כמובן אבל אותו מספר פריטים. "קחו" אמא של רן חצתה את חבילת הקלפים והניחה חלק אחד לפניי וחלק שני לפני הבן שלה, "מוכנה?" היא פנתה לאמא שלי שחייכה וענתה "כן" החלטי, "מוכנים?" היא פנתה אלינו ושנינו הנהנו "כן" נבוך וקצת הססני, "אוקיי, גם אני מוכנה" היא ציחקקה, "אז בואו נתחיל, תפתחו קלף ראשון".

לרגע לא קרה כלום, אני חיכיתי שרן יתחיל והוא שאני, "בנים!" אמא של רן נזפה בנו, "אל תגידו לי שאתם לא רוצים לזיין" אמא תרמה משלה והדהימה אותי בנימה החושנית שבקולה, אף פעם לא שמעתי אותה ככה, ויותר מזה בתנועת היד הגסה שהוסיפה כשאמרה לזיין.

פתחתי קלף ראשון, 6-לב-אדום, מצד אחד אני לא אוהב להפסיד, מצד שני הפעם לא הייתי רוצה להיות המנצח, הייתי מעדיף לראות קודם איך רן מתנהג, ומצד שלישי רציתי לנצח כדי לדחות את הרגע שבו אמא שלי תהיה עירומה למרות שאני מוכרח להודות שהמחשבה לראות אותה עירומה, לראות את אברי נשיותה שהיו מוצפנים ממני, חירמנה אותי ותרמה לאותו תותח שאיים לקרוע את מכנסיי.

אלילת המזל פתרה לי את הדילמה כשרן הציג בגאווה נסיך-תלתן. הפסדתי ואני הולך לראות איך רן מוריד לאמא שלי פריט לבוש ראשון.

פריט הלבוש הראשון היה קל יחסית, נעלי העקב, אמא המשיכה לשבת בכורסה והושיטה קדימה את רגליה  וחשבתי מה כבר יכול להיות? אבל אז ראיתי איך רן מלטף לה ת'רגל, הרגל של אמא שלי! והרגשתי איך הזין שלי נמתח עוד קצת.

אלילת המזל לא עזרה לי גם בתור הבא והמלכה-פיק שלו ניצחה את ה-10 תלתן שלי. הפעם אמא כבר נעמדה ופנתה לעבר רן שהתקרב אליה וראיתי שהיא מחייכת, להפתעתי הפעם רן היה יותר מסוייג, כפתור אחר כפתור הוא פתח לה בחולצה אבל חשש לגעת בה, גם כשהוא הוריד לה ת'חולצה עדיין הוא עשה את זה בזהירות והסמיק כשהחזיה שלה נחשפה, הסמיק אבל הציץ מקרוב אל העמק הקסום שבין שדיה הנתמכים, אין ספק שלאמא שלי יש חזה מפואר, אבל את זה אפשר לראות גם כשהיא הולכת עם הביקיני שלה בבריכה, ועדיין, לראות אותה ככה עומדת בסלון בלי חולצה, היה הרבה יותר מחרמן ביחוד כשהיא סידרה את השד בחזיה שלא יברח ולשניה הפיטמה הציצה לה.

בתור הבא כבר אלילת המזל חייכה אלי, התחילה בחיוך קטן, המלך שלי ניצח את ה-4-תלתן של רן ואני זה שהורדתי את הנעלים של אמא שלו, הורדי וליטפתי, ניצלתי ת'רגע ו…נכון, הרגשתי עוד קפיצה בגבר-גבר שלי.

אלילת המזל האיר לי פנים גם בתור הבא ואמא של רן נעמדה ופנתה לעברי כשהתקרבתי אליה, מחייכת וקורצת לי. כפתור אחר כפתור פתחתי לה בחולצה אבל אני "לא נזהרתי" ונגעתי בעור שנחשף בבטן ובגב, אפילו קצת ליטפתי, אבל למזמז ממש לא מזמזתי, כמו הבן שלה גם אני הצצתי לעמק הקסום שהתגלה בין שדיה הענקיים, אומנם ראיתי אותה כבר בבריכה עם בגד ים אבל אף פעם לא מכל כך קרוב ומעולם לא שִׁעַרְתִּי שהם כל כך גדולים.

בתור הבא היה קרב צמוד אבל ה-9 שלי ניצח את ה-8 של רן ושוב אמא שלו קמה מהכורסה כדי שאוריד לה עוד בגד. הפעם זאת הייתה החצאית ולרגע הובכתי כשלא מצאתי את הרוכסן שלה, מי שם רוכסן מאחור? אבל היא עזרה לי והפעם כבר תפסתי יותר אומץ וכשהורדתי לה את החצאית ליטפתי לה ת'ישבן, לא ליטוף שאפשר לתייג כמִקרי, אגבי, אלא ליטוף חרמני על שני פלחי ישבנה, כזה שלא השאיר ספק שהוא מכוון, ליטפתי והורדתי, חשפתי את תחתוני הביקיני הצחורים שלה שפס רטיבות בלט עליהם, מסמן את מיקום חריץ הכּוּס שלה.

בסיבוב הבא "זכיתי" לראות את התחתונים של אמא שלי, המלך-לב-אדום שלו לא השאיר לי הרבה סיכוי. אמא עשתה לו חיים קלים עם חצאית המעטפת שלה שכל מה שנדרש זה לפתוח את הקשר בחגורה והיא צנחה לרצפה ועדיין רן ניצל את הרגע להחזיר לי כגמולי ויותר כשמזמז ת'תחת של אמא ואפילו הוסיף וצבט לה אותו, צביטה קלה שחילצה מאמא "אופס" מתחנחן אבל העיניים שלי היו מרותקות לתחתונים שנחשפו, חוטיני זעיר שמשולש הבד מקדימה בקושי הסתיר את הכוס שלה, לא משאיר ספק שאמא מגלחת את שיער הערווה שלה, והחוט מאחורה מתחבא בחריץ התחת ומשאיר את כל ישבנה חשוף וגלוי.

כשפתחתי 6-תלתן חששתי אבל אז רן פתח 6-פיק, תיקו, כבר רצינו לעשות מה שעשינו במקרה כזה כששיחקנו 'מלחמה' כילדים, מניחים 3 קלפים סגורים ואז פותחים מעליהם קלף, כשה-"סטופּ (STOP) כדור הארץ!" של אמא שלי עצר אותנו, "אצלנו כשמשחקים בזה שניכם מנצחים" אמא ציחקקה והשאלות 'האם הן שיחקו בזה כבר קודם?' ו'אם כן, אם מי?' חלפו כברק במוחי אבל שתקתי, "או אם תרצו שניכם מפסידים" אמא של רן התערבה, מחייכת, "מה שאומר ששניכם עכשיו תורידו לנו את החזיה" אמא המשיכה אותה, "אבל לא ביחד, אנחנו רוצות גם לראות, אז רן, אתה המארח ולכן אתה תתחיל" אמא של רן השלימה.

ישבתי על הכורסה והבטתי מהופנט ברן שמוריד לאמא שלי את החזיה, מוריד וממזמז. ההיסוס והמבוכה שליוו אותנו כשהתחלנו נעלמו ורן, בלי בושה, שיחק לאמא בשדיים, לא ממש הוריד ת'חזיה, רק ערטל את הציצים והתחיל להשתעשע בהם, ללוש, למולל את הפטמות הכל כך כהות ונוקשות ואמא? אמא במקום שתעצור אותו רק חייכה אלי, חיוך מעודד להמשיך ו…"על פי חוקי המשחק שלנו זה מותר" אמא של רון גחנה לעברי ולחשה, כאילו קראה את מחשבותיי, "עד שהחזיה על הרצפה או חמש דקות, מה שבא קודם" היא ציחקקה, "ו…" היא ליטפה את ראשי, "אני מצפה שגם לי תעשה את זה, שתמזמז אותי, לא רק בציצים, גם אם תזכה להוריד לי ת'תחתונים" היא חייכה לעברי ושוב השאלות 'האם הן שיחקו בזה כבר קודם?' ו'אם כן, אם מי?' חזרו וחלפו במוחי.

רן לא ניצל את כל ה-5 דקות לפני שהוריד לגמרי את החזיה של אמא שלי והפיל אותה לרצפה ליד החולצה והחצאית שלה וסוף סוף זכיתי לראות אותם במלוא תפארתם, שדיים גדולים, אשכוליות, כבר לא מוצקים וזקופים כמו של אותן כוכבניות שהייתי רואה בסתר באתרי הפורנו אבל עדיין מגרים בטרוף, בטח כשאתה יודע ששלה הם טבעיים, לא מנותחים כמו של אותן כוכבניות פורנו.

הגיע תורי. בסרט 'אנני אוקלי אשת לפידות' אנני שרה "כל מה שאתה יכול לעשות אני יכולה לעשות טוב יותר (Anything you can do I can do better)" וזה בדיוק מה שהחלטתי לעשות כשקמתי להוריד לאמא של רן את החזיה, הבן שלה מזמז את אמא שלי אז אני אמזמז את אמא שלו עוד יותר וזה בדיוק מה שעשיתי, עמדתי מולה, חייכתי אליה שלחתי יד וקודם הורדתי את הכתפיות לצדדים ושדיה הענקיים כמעט גלשו מעצמם ובלי לפתוח לה ת'חזיה חילצתי את השד הימני ומייד אחריו השמאלי, וככה, כשהחזיה עליה אבל שני שדיה הענקיים חשופים לעין-כל התחלתי לשחק בהם.

נהניתי ללוש את השדיים הרכים שלה, למעוך ולראות את הבעת ההנאה על פניה, כן, אמא של רן נהנתה ממה שעשיתי לה, ביחוד כשמוללתי את פטמות האבן הכל כך רגישות שלה כמו שלמדתי מאיזה סיפור ארוטי של אריה שקראתי, הצצתי אל רן וכמוני גם הוא ישב וצפה מוקסם איך אני ממזמז את אמא שלו, מביט בנו מרותק ובלי להסיט את עיניו מסדר את הבליטה הלוחצת במכנסיו.

גם אני לא ניצלתי את חמש הדקות, לא כי לא רציתי, להפך, רציתי מאד, אבל פחדתי, חששתי שאם אני אמשיך למזמז לה ת'ציצים אני עוד אגמור לפני שאפילו זיינתי אותה אז הפסקתי, פתחתי לה את קרסי החזיה, הורדתי אותה וצרפתי אותה לערימת הבגדים שהורדנו מהאמהות, צמודה לחזיה של אמא שלי ומה אני אגיד? ככה, בלי התמיכה של החזיה שלה השדיים שלה נראו גדולים עוד יותר ואם של אמא שלי הם אשכוליות שלה הם פומלות!

זהו, הסיבוב הגורלי, שתי האמהות עם חזה חשוף ישבו לבושות רק בתחתונים ואחד מאיתנו יוריד בקרוב מאד לאמא של האחר את התחתונים ויזיין אותה, אחד מאתנו יזכה לאבד ראשון את בתוליו.

המתח עמד באוויר, לא רק אצל רן ואצלי אלא גם אצל האמהות שלנו. "בנים, רק שתדעו," אמא של רן הכריזה, "מותר לכם לזיין עד שאתם גומרים", "וגומרים בפנים, לא בורחים" אמא שלי התערבה והוסיפה, "מתחילים בתנוחה המיסיונרית"

"למה? כי זה החוקים?" שאלתי בציניות.

"חכמולוג הבן שלך" אמא של רן צחקה. "לא! כי ככה הכי טוב לאבד ת'בתולים," אמא השיבה לי, צוחקת גם היא, "אבל אחר כך, אחרי דקה של זיון", "ואם לא גמרתם קודם" אמא של רן קטעה אותה והוסיפה בציניות משלה, "אפשר לבקש לעבור לתנוחה אחרת".

הפעם רן פתח ראשון, 7-מעויין. הלב שלי דפק במהירות, רציתי לנצח, שוב הפחד הזה שלראות את רן דופק את אמא שלי יִיגָּמֵר אותי עוד לפני שאבדתי את בתוליי. שבע הוא הקלף האמצעי בסדרה, הראלי שבי ניתח את מצבי, שישה קלפים נמוכים יותר ושישה גבוהים יותר והסיכויים להפסיד או לנצח שווים. כל העיניים היו נעוצות ביד שלי שהפכה את הקלף העליון בחפיסה שלפניי ו…יש! כמעט קפצתי ממקומי משמחה, 8-לב-אדום! נצחון דחוק אבל נצחון, אני הראשון!

שפשפתי ידים וקמתי, מחייך, ואמא של רן קמה ונעמדה מולי, "אל תשכח" היא לחשה, מחייכת.

"לא שוכח" חייכתי ולחשתי חזרה.

"בוא, שב לידי" שמעתי את אמא שלי מזמינה את רן לשבת על הספה לידה, "בוא, מכאן רואים יותר טוב מה הולכים לעשות לאמא שלךָ" היא ציחקקה והוסיפה בציניות וראיתי את רן מסמיק אבל קם ומתיישב לידה.

לפני שאני נגאל מבתוליי בין רגליה של אמא של רן יש לי עוד משימה אחת, להוריד לה את התחתונים, ואותה החלטתי לעשות בסטייל, כמו באותו סיפור ארוטי שקראתי או אולי זה היה בכלל בסיפור אחר באתר כי הרבה סיפורים טובים יש שם באתר הזה ואולי אני מתבלבל, אז נצמדתי אליה מאחור חיבקתי אותה, הפנתי אותה עם הפנים לספה עליה ישבו והביטו בנו רן, הבן שלה, ואמא שלי, ביד אחת שיחקתי לה בציצי ואת כף ידי השניה דחפתי אל מתחת לתחתונים שלה וחפנתי את הכּוּס שלה, נוגע עם האצבע בחריץ שבין השפתיים הבשרניות, "5 דקות או תחתונים על הרצפה?" לחשתי לה באוזן וברגע של אומץ.

"כן," היא ענתה בקול מגורֶה וחושק, "5 דקות או תחתונים על הרצפה, מה שבא קודם" המשיכה, "כן, הבן שלך בודק לי שמן" היא ציחקקה לעבר אמא כשהאצבע שלי החליקה לאורך החריץ ואפילו חדרה קצת, "כן, אתה מרגיש עד כמה אני רטובה שם?" היא שוב לחשה לי באותו קול חושני מפתה.

ראיתי את רן מזדקף, כאילו רוצה לבוא לעזרת אמא שלו, ואת אמא שלי שעוצרת אותו ומסבירה גם לו את חוק 5 הדקות. רן מלמל משהו לעצמו אבל לא שמעתי מה ואני לא מאשים אותו, אני לא יודע איך אני הייתי מתנהג אם הייתי רואה שככה עושים לאמא שלי.

עם היד שבתוך התחתונים התחלתי לדחוף אותם למטה, מוריד אותם סנטימטר אחר סנטימטר, חושף לאט ומלטף, ממזמז, נוגע וחודר עם האצבע ושמעתי את נשימתה של אמא של רן הולכת והופכת כבדה יותר, מתנשפת, והפטמות הופכות נוקשות עוד יותר.

הורדתי אותם עד שהתחתונים שלה היו מתוחים בין הירכיים וכל מפשעתה הוצגה לראווה  ואז עברתי ועמדתי לפניה, מחייך אליה ושוב שלחתי יד חוקרת אל בין רגליה והתחלתי לשפשף בעדינות את שפתי הכוס המגורות שלה. רגע עוד המשכתי למזמז אותה ככה, מחייך למראה המבט החרמני שנמרח על פניה ככל שהאצבע שלי חדרה לתוכה יותר ויותר, אבל גם הפעם לא ניצלתי את מלוא 5 הדקות שלי כי חששתי לגמור עוד לפני שהאקשן האמיתי התחיל, לפני שאני מאבד את בתוליי, ולכן הורדתי מעליה את התחתונים וזרקתי אותם אל ערימת הבגדים שרן ואני הורדתי להן.

"תתפשט!" אמא של רן אמרה לי בלהיטות ובזמן שאני התחלתי להוריד את החולצה היא נשכבה על הגב על השטיח כשרגליה מופנות אל אמא ורן הצופים בה, סידרה כרית קטנה מתחת לראשה, ופישקה רגלים, חושפת בפני אמא ורן את הכוס שלה. "נו!" היא זרזה אותי, "אל תתן למנוע שלי להתקרר" היא ציחקקה והביטה בי כשהורדתי את המכנסיים והתחתונים ביחד, "וואו! דליה," היא פנתה לאמא שלי ושמעתי התרגשות בקולה, "לא סיפרת לי, זה לא בולבול מה שיש שם לבן שלך בין הרגליים, זה נשר!" היא הוסיפה בטון מלא הערכה ושמעתי את אמא שלי מצחקקת, "אני רק מקווה שהוא יחזיק מעמד כי אם כן נראה לי שמישהי פה הולכת לחגוג".

קודם עמדתי בין רגליה והבטתי בה, בעיקר בכוס שלה, "בוא!" היא הושיטה אלי את ידיה בתנועה מזמינה ואני באתי, נשכבתי עליה בין רגליה, "תן לי" היא דחפה יד אל עבר הזין שלי ואני הרמתי את ישבני ונתתי לה להגיע אליו ולכוון אותו למקום הנכון. קודם הרגשתי את שפתי הכוס שלה נושקות את עטרת הזין שלי, אחר כך את הרטיבות בקצה שנלחץ מעט בינם, "עכשיו, תכניס לי!" היא משכה את ידה ואני, בתנועת אגן חזקה במיוחד, אולי כי פחדתי לפשל ושלא אצליח לחדור לתוכה, נעצתי את כל הזין עמוק עמוק לכוס החמים והכל כך משומן שלה והתחלתי לפמפם במהירות.

"תרגע" היא חיבקה אותי והצמידה אותי חזק לגופה, "לאט, אין מה למהר, אני לא בורחת לך" היא המשיכה ועצמה עינים ואני האטתי את הקצב, מניח לה לכוון אותי בדיוק למהירות המתאימה לה ולי.

ברגע הראשון הייתי לחוץ, אחר כך ההבנה שעשיתי את זה, שאני כבר לא בתול, שאני שוכב על אשה ומזיין אותה, חילחלה למוחי והרגשתי את האדרנלין מתפשט בגופי, "כן, ככה, ככה בדיוק" היא עודדה והרגיעה אותי כשנכנסתי לקצב המתאים לה והרימה רגליים, מפשקת חזק ונותנת לי לחדור עוד קצת לתוכה.

שכבתי עליה וחגגתי, נהניתי, ההרגשה הזאת לשכב על אשה, למחוץ את שדיה הענקיים והרכים בגופי, ולזיין, להרגיש את השפשוף הכל כך נעים של עור הזין המתוח המתחכך בשפתי הכוס ושולח זרמי הנאה בגופי, לחוש את קירות נרתיקה המשומנים נמתחים ומכווצים סביבו כשהוא מחליק בתוכם כבוכנה משומנת, זהו, אני גבר! תחושה של גאווה עטפה אותי ויחד איתה גם חשש חדש, החשש שאני לא אצליח לספק אותה, לא אצליח לתת לה את עונתה, לפחות אחת ורצוי גם יותר, רק שאז היא התחילה לגנוח את אותן הגניחות המוכרות לי מהסרטים הכחולים שאני רואה בהחבא באינטרנט אבל לא תאטרליות כמו שם, קודם חלשות וככל שפמפמתי בה הן הלכו והתגברו, הפכו חושניות ותאוותניות יותר ויותר.

אני חושב שהיא בכלל שכחה שהבן שלה רואה אותה, או אולי זה בכלל חירמן אותה עוד יותר, כי "אימא'לה!!" היא צווחה פתאום והרגשתי כיווצים חזקים בנרתיק שלה, "דליה, הבן שלך עושה לי את זה!" היא המשיכה בקול מלא תאווה, "דליה, את לא יודעת מה את מפסידה!" היא התנשפה בכבדות, "דליה, הנה! הנה!! דליה, הבן שלך עושה לי את זה! הנה! זה בא! זה בא לי!! הנה, אני גומרת! אימא'לה!!" הרגשתי אותה נמתחת ולרגע קפאתי בתוכה, לא זזתי, "כן" היא נרגעה קצת, כבר לא מתוחה, "כן, תמשיך, עוד! פעם אחת לא מספיקה לי" היא ציחקקה וחייכה אלי, "תמשיך גבר, תעשה אותי עוד, נטע אוהבת את מה שאתה עושה לה"

והיא חיבקה אותי ברגליה ונצמדה אלי חזק עוד יותר.

המשכתי, פמפמתי אותה, אבל רציתי עוד משהו. "עברה דקה, אפשר לעבור לדוגי?" לחשתי לה בשקט באוזן.

"חרמן הבן שלךְ" היא צחקה בקול, "רוצֶה בדוגי" הודיעה בקול את מה שאני לחשתי ושחררה את רגליה העוטפות אותי, "בוא גבר" היא גלגלה אותי מעליה ועברה לעמוד על ארבע כשישבנה מופנה לעברי ולא יכולתי שלא להתרשם מזוג שדיה הענקיים התלויים תחתיה, "בוא גבר, בוא" היא נשענה על יד אחת והושיטה את השניה בין רגליה כדי לכוון אותי ואני ירדתי על ברכי מאחוריה, נצמדתי ונתתי לה להוביל את הזין שלי למקום הנכון בין רגליה ותקעתי אותו חזרה, תקעתי חזק, שוב הפחד הזה שהוא לא יכנס, תקעתי אותו עד הסוף, אחזתי חזק במותניה, כמו שראיתי שעושים בסרטים, והתחלתי לזיין במרץ, מזיין ומצטרף למקהלת גניחות ההנאה שמילאו את החדר.

זיינתי אותה חזק ומהר, 'אני חושב שלזה מתכוונים כשאומרים טחנתי אותה' חלפה המחשבה בראשי כשעוד הגברתי ת'קצב. לא הייתי צריך הרבה לפני שאותן גניחות תשוקה חרמניות שלה התגברו, "כן!" נהנתני ושטוף זימה ועוד הברות קולניות חסרות פשר, סידרת "הנה"-ים מהירה רמזה לי שהיא בדרך לעוד גמירה רק שגם אני הרגשתי שזה בא לי ורציתי כל כך לתת לה את האורגזמה השניה אז חשבתי על המורָה לדקדוק שכל כך שנאתי, עוד טריק שלמדתי באחד מאותם סיפורים, וזה עבד לי, עיכב בעירה כמו שכתוב שם, רק שהגניחות שלה התגברו, ו…"הנה זה בא, כן, תן לי, תגמור לי בפנים!" היא עודדה אותי ו…"הנה! עכשיו! זה בא לי!" שלה התלכד עם ה"קקחחחיייי!!" הארוך והחזק שלי כשנצמדתי חזק לאחוריה, קפאתי ולא זזתי, הרגשתי את הכיווץ החזק של קירות נרתיקה, לחצתי עוד לחיצה ויריתי את כל ארגז הפעולה המלא שלי עמוק בכּוס של האמא של רן ו…וואו! ההרגשה הזאת שכל כך הרבה חלמתי עליה הייתה אפילו יותר טובה ממה שחשבתי.

רגע שכבנו זה לצד זה על הגב, מתנשפים, אני עם חיוך מלא גאווה והיא עם חיוך ענק של סיפוק, וכנראה שהיינו ממשיכים לשכב ככה עוד קצת אלמלא אמא שלי קטעה אותנו, "חברה'לך" היא ציחקקה, "יש פה עוד מישהו שכבר מת לאבד את בתוליו" וראיתי איך רן מסמיק.

החלפנו מקומות, עכשיו אמא של רן ואני ישבנו על הספה. בזמן שאמא שלי הסבירה לרן שעל פי חוקי המשחק 'מפסיד לא מוריד' והורידה בעצמה את החוטיני שלה, אמא של רן הסבירה לי שאסור לי ללבוש חזרה את התחתונים כי על פי חוקי המשחק שלהם 'מה שיורד נשאר ברצפה עד סוף המשחק'.

בזמן שרן התפשט הוא מלמל לעצמו משהו, כנראה שהוא תכנן להחזיר לי כגמולי על המזמוז שהענקתי לאמא שלו כשהורדתי לה ת'תחתונים. אמא לא חיכתה שהוא יגמור להתפשט ונשכבה על השטיח במקום שאמא של רן שכבה רק לפני רגע, בדומה לה רגליה מופנות לעברנו וכָּמוֹהָ גם רגליה מפושקות רחב והסמקתי, לרגע רציתי לעצום עיניים מהמבוכה אבל לא יכולתי, בפעם הראשונה בחיי ראיתי את הכוס-של-האמא-שלי במלוא תפארתו, הפתח ממנו יצאתי לחיים, נעצתי מבט מהופנט בשפתי הכוס הבשרניות והכהות הפרושות ככנפי פרפר כשפס וורוד רטוב ונוצץ מפריד ביניהם.

אמא של רן נצמדה אלי והניחה יד על ירכי אבל אני לא הגבתי, הייתי שקוע בלבחון את הכוס של האמא שלי, גם כשהיד שלה עלתה והתחילה לשפשף לי באיטיות מענגת ת'זין לא ממש הרגשתי עד שרן נשכב על אמא שלי וקטע את המבט המהופנט שלי ו…"מה את עושה?" פניתי לאמא של רן בבהלה.

"למה? לא טוב? להפסיק?" היא ציחקקה.

"לא, זאת אומרת זה טוב, התכוונתי לא להפסיק" מלמלתי במבוכה והבטתי מרותק בישבנו המתרומם של רן ובידה של אמא שלי שנכנסה תחתיו כדי לכוון אותו.

"הבן שלי הולך לזיין את אמא שלךָ" אמא של רן לחשה לי והייתה מין שמחה לאיד בקולה.

"אני יודע" מלמלתי מבלי להרפות במבט מישבנו של רן.

"ואני מרגישה שזה מחרמן אותךָ" ופתאום שמתי לב שמה שרק לפני רגע שכב רפוס ומדולדל בין רגליי התחיל להמתח מחדש ולא רק בגלל שהיא שפשפה לי, אבל לא עניתי, המבט שלי עקב בדריכות אחרי ישבנו של רן שהתחיל לרדת, קודם קצת ואז ראיתי את היד של אמא נשלפת, לא ראיתי ממש מה קורה ב"זירת הפשע", הישבן שלו הסתיר לי,  אבל עוד שניה והישבן ירד בחוזקה ו…"וואו" אמא-שלי גנחה ולא היה כל ספק שכל הזין שלו נעוץ בתוכה, תקוע עמוק בכוס-של-האמא-שלי!

רן לא שונה ממני, רק שהזין שלו יותר קטן משלי, בוא נגיד ש'בולבול' אכן מתאים לזה שלו, גם הוא התחיל במהירות ואמא האטה אותו, מכוונת אותו למהירות הנכונה ואחרי רגע התחילה גם לגנוח.

"אל תספר לרן אבל אמא שלךָ מזייפת" אמא של רן גחנה לעברי ולחשה לי באוזן, "אשה מרגישה כשאשה מזייפת" היא הוסיפה, "כל הכבוד לה".

"את לא כועסת?" התפלאתי.

"בכלל לא, היום יום הולדת שלו ותחשוב מה אתה הייתה מרגיש אם הייתה יודע שלא עשית לי את זה?"

הבנתי אותה, הרי מה שהיה לי חשוב, אחרי שהצלחתי לחדור, זה שהיא תגמור ממני, "ואת? את לא זייפת?" בדקתי.

"לא" היא צחקה, "אתה תותח, לא הייתי צריכה, תשאל את אמא שלך, אשה יודעת כשאשה מזייפת"

רן פישק חזק את רגליה של אמא ברגליו, ואני יודע מאיזה סיפור הוא למד את זה :), הוא זה ששלח לי את הלינק לאתר, ופתאום יכולתי לראות ממש, לא רק לדמיין, מה הזין שלו עושה לאמא שלי שם בין הרגליים, לקלוט איך הזין שלו נכנס ויוצא בכוס-של-האמא-שלי! אבל אז הגניחות של רן התגברו ואיתם גם אלה של אמא שלי, אמא זייפה אורגזמה ועכשיו, כשידעתי, אפילו אני הרגשתי בזה, ורן הצטרף אליה, צועק וגומר בהנאה כאילו היה רב-שגל שהצליח עכשיו לספק את כל ההרמון של המלך שלמה.

"המשחק נגמר, תתלבשו" אמא של רן הודיעה אחרי רגע ארוך שרן ואמא שלי שכבו והחזירו לעצמם את הנשימה. התלבשנו בשקט וניצלתי את האפשרות לשלוח מבט אחרון בשדיים וכוס-של-האמא-שלי, לא כל יום יוצא לי לראות אותם.

אמא שלי ואמא של רן הלכו למטבח להכין עוד קפה, אני ורן נשארנו ושתקנו, כל אחד שקוע במחשבותיו והיה לנו על הרבה מה לחשוב, מצד אחד נהניתי, ויותר מזה הייתי גאה כי סוף סוף זייני ולא רק במיסיונרית כמו רן, גם בדוגי-סטייל! הייתי שמח שהצלחתי לתת לאמא של רן שתי גמירות אמיתיות, ומצד שני זה היה מביך לראות איך ממזמזים ומפשיטים את אמא ועוד יותר איך מזיינים אותה וקצת גם הצטערתי בשבילה שהיא לא קיבלה את עונתה.

התחלנו את הדרך הביתה בשתיקה, זה קרוב והלכנו ברגל. "כן, זייפתי" אמא שברה את הדממה בערך באמצע הדרך, "ולא, אמא של רן לא זייפה".

"תודה" עניתי בקצרה.

"נהניתָ?" אמא שאלה אחרי עוד שתיקה קצרה.

"כן, מתנת יום הולדת נהדרת" עניתי אוטומטית.

"ולא הביך אותךָ?"

"מה?"

"לראות אותי עירומה? לראות איך רן עושה אותי?"

"אהה, קצת" הסמקתי, מה אני אגיד לה? שמאד?? "אבל היה שווה, תודה, מה את חושבת?"

"שהיה שווה, הייתי עושה את זה שוב אם היה לי עוד בן" היא ציחקקה, "ולדעת שלבן שלי יש כזה נשר עשה אותי אמא גאה עוד יותר" היא צחקה.

רציתי לשאול אותה משהו שהציק לי כל הערב אבל התביישתי, לא רציתי להביך אותה, אבל כמה צעדים לפני הבית לא התאפקתי, "אני יכול לשאול אותך משהו?" שאלתי בדחילו ורחימו.

"ברור".

"המשחק הזה, שיחקתם אותו כבר פעם קודם?"

אמא הביטה בי במבט ארוך, "אתה בטוח שאתה רוצה לדעת?"

"אהה," היססתי לרגע, "כן!" תפסתי אומץ.

"כן, אפילו יותר מפעם" היא ענתה וחייכה, "לפעמים מלחמה ולפעמים סטריפ-פוקר, לפעמים ראש בראש ולפעמים ברביעיה או יותר, גם כשהייתי עם אבא שלך היינו משחקים בזה, ורק שתדע, כל החוקים שאמרנו לכם זה משם"

גם במעלית שתקנו, אולי כי אחרי כמה חבלות שהיו התקינו שם מצלמה, אמא חיכתה שאפתח את הדלת, נכנסה לפני וברגע שסגרתי והסתובבתי היא עמדה מולי וחסמה לי את הדרך, "בן," היא הביטה בי ישר בעיניים והסמיקה, "אני רוצה גם!"

"גם מה?" התבלבלתי.

"שתעשה לי מה שעשית לאמא של רן"

הייתי בשׁוֹק, בהלם, "אי-אמא!" צווחתי, "זה…זה…זה…"

"גילוי עריות" היא קטעה את הגמגום שלי, "מעניין לי ת'תחת. אני רוצה גם! הכל! מגיע לי" ולרגע זה נשמע כאילו היא ילדה קטנה שמונעים ממנה סוכריה.

"אבל אמא" ניסיתי לפנות להגיון שלה.

"בן!!" ראיתי את הנחישות בעיניה ואני מכיר את ה'בן' הזה, ה'בן' שאומר בקיצור חסל סדר ויכוחים.

ההגיון לחש לי שאני צריך לסרב, זאת אמא שלי וזה גילוי עריות, אבל הזין שלי צעק לי להסכים, כשאמא של רן שפשפה לי נעמד לי וכשרן ואמא גמרו היא הפסיקה ונשארתי ותאוותי בידי אז עכשיו הוא התעורר מחדש ואיך תמיד אומרים? 'כשהזין עומד השכל בתחת' אז נשברתי, "אימא'לה, את בטוחה?" עוד ניסיתי.

"כן!"

"אוקיי" לחשתי בקול מובס, משלים עם "רוע הגזרה", "איך?" והפעם זה כבר היה בקול מתלהב.

"תתפשט ובוא!" והיא התחילה להתפשט בעצמה תוך שהיא הולכת לעבר חדר השינה שלה ואני אחריה.

עמדנו זה מול זה עירומים, מביטים אחד לשני בעיניים, רציניים. "אני חייבת לראות את הנשר שלך מקרוב" אמא הכריזה וירדה במהירות על ברכיה לפניי, עצמי עיניים, מִן תגובה ילדותית כזאת, כאילו אם אני לא רואה זה לא קורה :), והרגשתי את כפות ידיה של אמא חופנות את  פלחי ישבני, "אל תתנגד!" ועוד לפני שהספקתי לעכל הרגשתי איך היא מכניסה את הזין לפה שלה, "אי-מא!" צרחתי וניסיתי לברוח אבל היא תפסה אותו בין שיניה ואחזה, "אמרתי אל תתנגד!" היא סיננה בשינים סגורות והתחילה למצוץ לי ולא התאפקתי, פתחתי עינים והצצתי, הבטתי באמא שלי שמוצצת לי, היא לא הראשונה שמוצצת לי, זה שהייתי בתול לא אומר שלא מצצו לי ושאני לא ירדתי לבנות, עשינו את זה רק שעד הסוף לא העזנו ללכת, אז פישקתי מעט רגליים, התמכרתי לתענוג והרגשתי איך הזין בפה שלה, זה שחשבתי שהוא כבר נוקשה ומתוח, מתקשה ונמתח עוד יותר מהטיפול שהיא מעניקה לו.

אמא לא מצצה לי הרבה, המציצה הייתה רק המשחק המקדים מבחינתה, "בוא" היא נשכבה על המיטה שלה, מיטה עם מזרון זוגי גדול ונוח, "בוא" היא פתחה רגליים וסימנה לי לבוא ולשכב עליה, "כן" היא גנחה כשעליתי ונשכבתי עליה, שוכב ומועך אותה בגופי אל המזרון, מוחץ בעיקר את שדיה ומרגיש את הפטמות הנוקשות שלה דוקרות אותי בחזה, "אני רוצה אותךָ בתוכי" היא לחשה בתשוקה, "תרים קצת" היא חיכתה שאני ארים מעט את אגני, שלחה יד והובילה את זקפתי המתוחה אל המקום הנכון בין רגליה, "עכשיו" היא לחשה כשעטרת הזין המתוחה שלי נלחצה אל בין השפתיים הרכות וחילצה את ידה, "כן!" היא גנחה בתאווה עילאית כשכל הזין שלי ננעץ עמוק בתוכה, "כן, גדול הנשר שלך, נטע צדקה, לא ידעתי מה אני מפסידה".

זיינתי את אמא שלי, כמו שאמא של רן הסבירה לי לא פמפמתי ישר במהירות, התחלתי לאט, בתנועות ארוכות, יוצא כמעט עד הסוף ונועץ, מרגיש את השפשוף הנעים של שפתי הכוס שלה סביב הזין שלי וסוחט ממנה גניחות הנאה אחת אחר השניה, לאט לאט הגברתי את הקצב, מחליק בהנאה בין קירות נרתיקה הצמודים והמשומנים, "כן, אני אוהבת ת'נשר שלךָ" היא חיבקה אותי בידיה ורגליה, מצמידה חזק את גופה החם אל גופי, "כן, הנה" התנשפה בכבדות, "בן, זה בא לי" היא נאנקה בתשוקה, "כן, הנה, עכשיו!" הרגשתי איך כל גופה נמתח והכּוּס שלה מתכווץ בחוזקה סביב הזין שלי ואז… "פו, וואו, גמרתי" ולא יכולתי להתעלם מהחיוך שנמתח על פניה, "עכשיו אני רוצה גם בדוגי?"

נצמדתי אליה חזק מאחור וזיינתי אותה בדוגי, טחנתי ת'כוס-של-האמא-שלי, או אם להיות קְלִישָׁאָתִי המקום ממנו יצאתי, והצלחתי להעניק לה אורגזמה שניה, גמירה אמיתית מטלטלת ועדיין המשכתי, אני עדיין לא גמרתי, עליתי עוד שלב, גחנתי מעליה וחפנתי את שדיה הגדולים, שיחקתי בפטמות שלה ולרגע לא הפסקתי לפמפם, "אימא'לה" גנחתי בקול כשהרגשתי שזה בא לי, "אימא'לה זה בא לי!" הודעתי בקול כשאני חופן בחוזקה בכפות ידיי את שדיה, "אימא'לה בואי! בואי! עכשיו!".

"כן, תן לי" אמא עודדה אותי, "בפנים! בן, אני רוצה להרגיש אותך בתוכי!" אמא צווחה באקסטזה, "בן, תגמור לי בפנים!" והיא לא הייתה צריכה לבקש יותר, גמרתי, השפרצתי, רוקנתי את הבקבוקים המלאים שלי והשקתי את הכוס-של-האמא-שלי!

אותו לילה ישנתי במיטה של האמא שלי, ישנו כפיות, היא נצמדה אלי וחיבקה אותי, מוחצת שוב את שדיה הגדולים אל גבי ואת ערוותה החמה אל ישבני וככה נרדמתי.

הרבה זמן לא ישנתי כל כך טוב כמו באותו לילה אבל כשהתעוררתי היא לא הייתה כבר.

מצאתי אותה במטבח, יושבת ושותה קפה ומייד קמה להכין גם לי.

"יום הולדת שמח" היא חייכה אלי אחרי שהתחלתי לשתות והניחה לפני חבילה גדולה עטופה בנייר צבעוני, "אבל בן," היא קטעה את דברי התודה שלי אחרי שפתחתי ומצאתי בדיוק את המחשב הנייד שרציתי, "מה שקרה אתמול ביננו לאף אחד אסור לדעת עליו ויותר חשוב זה לא יקרה יותר ביננו!"

"אבל למה? לא הייתי מספיק טוב?"

"הייתה מעולה, זאת לא הבעיה, מה שקרה אסור היה לו לקרות!"

האמת שהבנתי אותה, גם אני לא רוצה שזה יתפרסם ברבים שעשינו גילוי עריות כי טוב לא ייצא מזה, אבל לֵמה שעשיתי איתה במיטה היה טעם של עוד ו…"אימא'לה, ממני אף אחד לא יידע, אני בונקר, מבטיח" הרגעתי אותה, "אבל, אימא'לה, זאת הייתה מתנת היום הולדת הכי טובה שהייתי יכול לחלום עליה ואני חייב לךָ"

"אתה לא חייב לי כלום, תמחוק את זה מהזכרון, פשוט תעשה דליט (Delete)!" היא חייכה.

"אימא'לה, רק עוד פעם אחת, ביום הולדת שלךְ, גם אני רוצה לתת לך כזאת מתנה"

"תשכח מזה, וחוץ מזה היום הולדת שלי היה לפני חודש" אמא ענתה בכעס.

"כן" חייכתי אליה את אותו החיוך שממיס אותה כל פעם, "ויהיה עוד אחד, עוד 11 חודשים" הוספתי במהירות.

אמא שתקה ולא ענתה, אולי היא חשבה שעד אז אני אשכח אבל מי שוכח דברים כאלה? את מה שעשינו אתמול אני אזכור עד סוף חיי, אז איך היא אומרת לי תמיד? שתיקה כהודיה? לא לחצתי, אני בטוח שעד אז היא תתרכך ותסכים כי בתוך תוכי ידעתי שגם היא רוצה את זה בדיוק כמוני.

אפילוג

כבר ביום שני קבעתי דייט עם רותה-תותה, זאת שכמעט כל השכבה כבר ביקרה בין רגליה ואני אומר כמעט כי לדעתי רק רן, פיני ואני, הבתולים, ואביתר, דני, רונן וצחי, ההומואים, לא זיינו אותה וכל השאר כן.

למה אני רציתי להפגש איתה? מה שבטוח לא מתוך אהבה אלא רציתי לזיין ואין לי ספק שהיא ידעה את זה, למה היא הסכימה? כי היא ומזל-הנותנת התערבו מי משתיהן תשכיב יותר בנים מהשכבה עד שהם יתגייסו ובהתערבות הזאת כל קול חשוב, או במקרה שלהן כל זוג תחתונים.

שכבתי איתה בחדר שלי. אני חושב שהיא הייתה ספקנית עד שראתה את הנשר שלי, "וואו" היא הביטה בו בעיניים פעורות לרווחה כשהתפשטנו והורדתי את התחתונים שלי, "איפה שמרת את האוצר הזה? בכספת?" היא ציחקקה וירדה להציץ בו מקרוב, מה שכמובן הסתיים במציצה טובה, "וואו, גדול הקטן שלך" היא נאנחה בתשוקה כששכבתי עליה, תקעתי לה אותו (הפעם בלי שתעזור לי) והתחלתי לזיין אותה.

רותה-תותה גנחה בקול כשטחנתי אותה וכל מאמציי להשתיק אותה עלו בתוהו, ידעתי שאמא שומעת את זה, מזל שהיה לי שכל לנעול את הדלת, אבל אמא אפילו לא ניסתה להתערב, להפך, כשפגשתי אותה אחרי שרותה-תותה הלכה היא זרקה לעברי "מישהו חגג פה הערב ומישהי נהנתה מזה" וחייכה אלי חיוך אמהי אבל גם קצת זימתי.

מהמפגש הזה, חוץ מהזיון הטוב שהיה לנו ושבו היא גמרה שלוש פעמים לפני שגם אני הצטרפתי, שנינו יצאנו נשכרים. אני קבלתי יחסי ציבור כשרותה-תותה דאגה לספר לכולם איזה תותח-על אני ואיזה אוצר אני מחביא במכנסיי, והיא את התחתונים שלי, חתומים כמובן, ההוכחה שהיא צריכה כדי שיספרו אותי לזכותה בתחרות, רק שיומיים אחרי מזל-הנותנת ביקשה דייט איתי ו…גם הפעם הגענו מהר מאד למיטה בחדר שלי, אפילו יותר מהר מהדייט עם רותה-תותה כי על מזל אפילו לא השקעתי פיצה, גם הפעם הרווחתי זיון מהסרטים, מזל לימדה אותי לרכב עליה ו…בתמורה לטיפ שלי, שכדאי לה להזמין גם את רן כי הוא כבר לא בתול, היא נתנה לי לתקוע אותה בתחת! כן, מזל לימדה אותי לאהוב סקס אנלי, גם אצלה המחיר של תחתונים חתומים היה שווה וגם היא הוסיפה למוניטין שלי והפכה אותי לגברבר מבוקש מה שפתח בפניי את הדרך לבין הרגלים של בנות נוספות (ואם לדייק גם למספר ישבנים, של בנות כמובן, בנים לא עושים לי את זה).

גם אחרי שהתחלתי ללמוד בתוכנית תלפיות המשכתי לחגוג, קצת פחות, אפילו יותר מקצת, למדתי בירושלים, הלימודים תובעניים וחוץ מזה היו לנו עוד מטלות שאין לסטודנטים רגילים, ועדיין מצאתי את הזמן גם לחגוג, בעיקר בסופי השבוע כשחזרתי הביתה.

ואז פגשתי את נעמי וגיליתי סקס חדש… אבל זה כבר סיפור בפני עצמו. 

Loading

8 מחשבות על “עם אמא של רן”

  1. סיפור נפלא אתה כותב מדהים אריה אני מעריץ גדול מבחינתי זה אומנות לכל דבר ועניין

    הגב
  2. אריה היקר
    קראתי את הסיפור לא פעם ולא פעמיים, כי אני אוהב לקרוא את הסיפור הזה
    הוא מאוד מחרמן ואני קורא אותו שוב ושוב

    תמשיך לכתוב וגילויי עריות עושה לי נעים וטוב

    הגב
  3. מר אריה,
    אכן כך.
    ואולם, העדר תגובות סוחפות לסיפור זה, כפי שעינייך רואות, אומר דרשני ומחייב את הסופר ו/או את קברניטי האתר לעשות עם עצמם בדק בית.

    בברכה.

    הגב
  4. יש תחושה של מחזור בסיפור הזה. כאילו כבר קראנו משהו כזה בעבר רק בצורה שונה. בנוסף, האתרים השונים מלאים בסיפור בסגנון זה.
    מצטערת אבל… ציון: נמוך !

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן