על הגבעה עם אבא

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

פרולוג

בערב ההוא, כשעליתי עם פול רובינסון לגבעת המזמוזים לא ידעתי עד כמה הערב הזה ישנה את חיי.

פול הוא הקוורטרבק ((Quarterback של נבחרת הפוטבול של התיכון שלי וגם השכן שלי, כמוני הוא בן 18 וקצת ואנחנו צועדים יחד מהגן דרך בית הספר ועד עכשיו, השכבה העליונה בתיכון. החלון של החדר שלו משקיף לחדר שלי והוא מציץ לי, הוא לא יודע שאני יודעת ואפילו פעם כשהייתי אצלו בחדר ראיתי את הטלסקופ שלו מכוון לחלון שלי, ומאז, כשנחה עלי הרוח, אני מתגרה בו, עומדת עירומה עם ווילון שכאילו במקרה קצת פתוח ונותנת לו לשטוף ת'עיניים ולדעתי הוא גם מאונן כשהוא מציץ לי כי זה לא סוד שפול מאוהב בי.

לא! אני לא החברה של פול, ליתר דיוק אני לא החברה של אף אחד, אני שרלילה, עושה את זה עם כולם, טוב לא עם כולם, אני שרלילה דרומית-גזענית, שלא כמו בטי הנותנת אני לא עושה את זה עם כושים.

את השרליליות שלי ירשתי בגנים מאמא שלי, גם היא השתרללה בתיכון וגם קצת אחר כך אבל רק עד שאמרה "כן" לאבא ואז הפסיקה, וגם אני מתכננת כמוה, להשתרלל עד שאמצע את האחד שארצה לבלות איתו עד סוף חיי ובינתים האחד הזה הוא לא פול. את הגזענות ירשתי בגנים מאבא שלי, טקססני גזעי, דור חמישי או שישי לחברי הקו-קלוס-קלן, נכדה לסבא-רבא שהיה תולה כושונים על עצים רק כי העזו להביט במבט חושקני באשה לבנה אז אני לא תולה כושונים אבל גם לא נותנת להם להכניס את הנקניק השחור שלהם לפּות הלבן שלי למרות שבטי הנותנת, זאת שכן פותחת ת'רגליים לכושים, אמרה לי לא פעם שאני מפסידה.

עליתי עם פול לגבעת המזמוזים כי זה חלק מחובותיי כמעודדת, לא רק להמריץ את הקהל לעודד ת'נבחרת אלא גם לעודד את שחקני הנבחרת ואני בחרתי לעודד את פול, הקוורטרבק שלנו, אחרי ההפסד הצורב לתיכון של העיירה הסמוכה ומה יכול להיות יותר מעודד מלעלות איתו לגבעת המזמוזים ולתת לו?

על הגבעה

הסיפור הזה מתחיל בעצם כשישבתי עם פול במושב האחורי של הטויוטה-קאמרי שלו והתמזמזנו, משחק מקדים לקראת החדירה הגדולה שתגיע בקרוב כי בשביל מה עולים לגבעת המזמוזים אם לא לתפוס איזה זיון טוב? המכנסיים שלו היו מופשלים ומשולשלים עד ברכיו ואיתם גם תחתוני הסופר-מן שלו ויד ימין שלי שפשפה לו ת'קטן שכבר מזמן לא קטן אבל עדיין לא מספיק כדי שאני אשתפד לו, חולצת הבטן שלי הורמה ושדיי נחשפו, חזיה לא לבשתי כי אין מה שמדליק את הצופים יותר מציצים רוקדים של מעודדת נלהבת שמקפצת, והתחתונים שלי שהורדתי כשעברתי למושב האחורי מגולגלים סביב פרק כף ידי, מנהג מוכר וידוע במחוזותינו.

עם יד אחת פול חיבק אותי, אולי בעצם דואג שלא אברח לו באמצע, היד השניה הייתה עמוק בין רגליי, מלטף בעדינות את שפתי הכוס הבשרניות שלי עם האצבע, מחליק בחריץ שבינם ולפעמים גם חודר ומפמפם, בודק לי שמן, מוודא שאני מתכוננת לקראת החדירה שלו שתבוא.

הנדנודים של הרֶכֶב שלידינו התגברו והלכו, מבעד לדלת הפתוחה מאחור בצבצו שתי זוגות רגליים משולבות, זוג רגליים שחורות שריריות בין שתי רגליים לבנות מפושקות וידעתי גם של מי הם, של בטי הנותנת, זאת שלא בוחלת בכושים ומעודדת עכשיו את התופס (Wide receiver) השחור שטוחן אותה בהתלהבות.

פול גחן מעליי ומצץ לי ת'ציצי, יונק ומשחק בפטמה שבפיו עם לשונו ושיניו, מתופף על הפטמה הנוקשה והופך אותי עוד יותר רטובה בין הרגליים וידעתי שהוא מרגיש בזה עם האצבע החוקרת שלו המפמפמת בתוכי, זהו, אני והוא מוכנים וחשבתי שהגיע הרגע להשתפד לו, אבל לפני שהספקתי לזוז הבחנתי באימפלה הכסופה, כמו זאת של אבא שלי, המגיחה בראש השביל ונוסעת לתפוס מקום להחנות.

ברגע הראשון התעלמתי, זאת בטח אימפלה של מישהו אחר, אבל אז ראיתי את לוחית הרישוי, BB0001, לוחית הרישוי של אבא שלי, ולרגע קפאתי, נכון שאני יודעת שאמא ואבא עולים לכאן מדי פעם כדי להעיר את חיי המין שלהם, אמא היא המנטורית שלי לסקס, וזה לא שחלילה עשיתי איתה פעם סקס של נשים, היא זאת שמעודדת אותי להשתרלל כמו שהיא השתרללה בתיכון לפני שאני מתמסרת לגבר אחד והיא גם מספרת לי בפרטי פרטים אינטימיים על חיי המין שלה ושל אבא שלפעמים מביכים אותי לשמוע, רק  שאמא שלי היא עכשיו בסיאטל הרחוקה, רק לפני שעתיים היא שלחה לי סלפי שלה מראש מגדל-מחט-החלל, ואח שלי נמצא בקיימברידג' הסמוכה לבוסטון, לומד הנדסה ב-MIT, אז למי לכל הרוחות אבא נתן את האוטו? ואולי בכלל גנבו לו אותו?

ברגע הראשון רציתי להמשיך עם פול, לו הזין עמד, אני הייתי רטובה שם בפות ושנינו כבר היינו מיוחמים ומוכנים לזיון, אבל הסקרנות לא נתנה לי ו…"סליחה, צריכה פיפי, דחוף" לקחתי את כף ידו מבין רגליי והעברי אותה אל הזין שלו, "תשפשף, תשמור לי אותו ככה" ציחקקתי וסידרתי במהירות את חולצת הבטן שלי, מסתירה את שדיי, "חכה, כבר חוזרת" יצאתי במהירות מהמכונית אל עבר השיחים.

עמדתי קצת ממרחק והבטתי אל עבר הרכב של אבא. ההפתעה הראשונה שחיכתה לי הייתה כשאבא יצא מהרכב, פתח את מכנסיו, שלשל אותם ונכנס והתיישב במושב האחורי, מהצד הרחוק של הרכב יצאה אשה, לא הצלחתי לראות מי היא אבל היא הורידה את התחתונים שלה וכרכה על היד כמו שעושות כל הבנות שעוברות למושב האחורי ונכנסה גם היא רק שהם לא חיכו למשחק מקדים והיא ישר התיישבה עליו והשתפדה לו, לאבא שלי, ו…הרגשתי שאני חייבת לראות מי זאת אז התקדמתי עוד קצת, מנצלת את כל מה שלמדתי בצופים כששיחקנו 'שני דגלים' והתגנבנו לגנוב את הדגל כדי לא להתגלות, עכשיו כבר ראיתי יותר בבירור, היא ישבה משופדת, הפנים שלה מופנות אל אבא שלי, החולצה שלה פתוחה והוא בדיוק פותח את החזיה שלה שנפתחת מקדימה, חושף זוג שדיים ענקיים ומתחיל לשחק בהם ו…אימא'לה! חשדתי שאני יודעת מי זאת, אז התקרבתי עוד קצת והתכופפתי לראות את הפנים שלה כדי להיות בטוחה והפתעה שניה, גדולה עוד יותר, זאת היא, גברת רובינסון, לא זאת מהסרט "הבוגר" והשיר של סימון וגרפונקל אלא אמא של פול!

פאק! אבא שלי בוגד באמא שלי עם השכנה שהיא במקרה גם חברה טובה שלה, לקח לי רגע להתאושש ו… אני חייבת לצלם כי הוא חייב לשלם על זה! החלטתי בין רגע אבל האייפון שלי נשאר בתיק הגב הקטן בטויוטה אז החלטתי לחזור ולקח אותו, מקווה שהם לא יגמרו לפני שאספיק לחזור, ו…"בוא! אתה חייב לראות משהו" פניתי לפול כשפתחתי ת'דלת ושלפתי את האיפון מהתיק, "בוא, אני אפצה אותך," הוספתי למראה המבט האומלל על פניו, "אם הוא ינבול אני אמצוץ לך עד שהוא שוב יעמוד" הבטחתי ותראו לי בחור שיגיד לא למציצה ואם זה לא מספיק משכנע גם משכתי אותו ביד, אז פול יצא, סידר את מכנסיו ובא אחרי, "ששש…" השתקתי אותו כשהוא ניסה לשאול אותי לאן אני לוקחת אותו, "זה האוטו של אבא שלי" לחשתי כשהתקרבנו, בודקת שהפלאש לא מופעל ומצלמת תמונה ראשונה, "ותראה מי זאת שמשופדת על הזין שלו ודוהרת עליו", ו…"אימא'לה" נפלט לו, למזלי לחישה חרישית, "זאת אמא שלי" הוא המשיך ומלמל, מביט בה בעיניים קרועות מתדהמה, "זאת האמא המזדיינת שלי".

כל הזמן הזה המשכתי לצלם אותם, תמונות ואפילו סרטון קצר. נכון, התאורה לא הייתה משהו אבל בגלל הדלת שהשאירו פתוחה האור הפנימי דלק ואפשר היה להבחין בקלות בתמונות שצלמתי, ובמיוחד בסרטון, מה הם עושים ובמי בדיוק מדובר ואפילו לשמוע ברקע את גניחות ההנאה הקולניות של אמא שלו ואת הסופרלטיבים שהיא מעניקה לאבא שלי בכלל ולזין שלו שנעוץ לה עמוק בין הרגליים בפרט.

"בוא!" לחשתי לפול כשראיתי שהם מתקרבים אל השיא, "בוא, אני מיוחמת, בא לי גם" עודדתי אותו כשהוא המשיך לבהות בהם ומשכתי אותו ביד אחרי אל עבר האוטו שלו.

בזמן שהוא שלשל את מכנסיו לקרסוליים והתיישב חזרה מאחור אני הרמתי את החולצה וחשפתי בפניו את שדיי, קודם עמדתי על ארבע על המושב האחורי, גחנתי מעליו ומצצתי לו קצת, בעיקר כי הבטחתי לו ולא כי הוא היה רפוי, להפך, כמוני גם הוא, לראות את אמא שלו מזדיינת, חירמנו אותו בטרוף.

"בואי" הוא לחש לי בקול מגורה ואני באתי, נעמדתי מעליו על ברכיי כשגבי מופנה אליו, כיוונתי את הזקפה המתוחה אל בין שפתיי המגורות, חיכיתי שהוא יחבק אותי ויתחיל לשחק בציצים ורק אז התיישבתי, השתפדתי על הזין שלו שכולו ננעץ בתוכי והתחלתי לדהור אל עבר האורגזמה הראשונה שלי.

אני מתה על ההרגשה הזאת של זין גברי ונוקשה שנכנס ויוצא בין רגליי, משתפשף בין שפתי הכוס ומחליק בין קירות הנרתיק המתהדקות סביבו, שולח את אותם זרמים נעימים המשתוללים בגופי ומתמזגים לאלה שיוצאים מפטמות האבן הנוקשות שאצבעותיו של פול ממוללות ולוחצות בדיוק במידה הנכונה. בכל זמן אחר כבר מזמן הייתי גומרת לפחות פעם אחת אם לא יותר אבל עכשיו המחשבות על אבא שלי הפריעו לי להשיג את האורגזמה הנכספת, 'אבא חייב לשלם על זה' התרוצצו המחשבות בראשי רק שאז פול לחץ בחוזקה על שדיי ומחץ אותי לגופו, מקרב את פיו לאוזני, "משחק סכום אפס," הוא לחש לי בקול חרמני וציחקק, "אבא שלך דופק את אמא שלי ואני דופק אותך" ואותי זה דווקא לא הצחיק, להפך, זה הוסיף עוד נדבך בתוכנית, לא רק אבא שלי צריך לשלם אלא גם אמא של פול! ו…פתאום גם היה ברור לי איך אני רוצה שהם ישלמו על זה, קצת קינקי, אולי אפילו יותר מקצת:) ו…"אימא'לה" גנחתי בקול מְגוֹרֶה כשהרגשתי איך הפיצוץ בתוכי מתקרב בריצה, "כן, הנה, עכשיו!" ישבתי עליו, נלחצת ולא זזה, "כן, ככה, תמשיך!" לחשתי בקול מפתה כשהוא הרים את אגנו ואותי איתו, חודר יותר עמוק לתוכי ונוגע בדיוק בנקודה הנכונה, "כן!" גם פול הצטרף והרגשתי את הזין שלו נמתח בתוכי, "כן, בואי!" הרגשתי את המטח הראשון נורה בתוכי ו…זהו, גמרתי, גמירה עוצמתית, מטלטלת ומפנקת, אומנם גמירה אחת אבל מה זה שווה!

"אבא שלי חייב לשלם על זה" הודעתי לפול אחרי שירדתי ממנו והתיישבתי לצידו כששנינו מתנשפים ומחייכים, מסדרת חזרה את השדיים שלי בחולצת הבטן והוא מעלה ורוכס את מכנסיו, "וגם אמא שלך תצטרך לשלם!" הוספתי בקול הכי רגוע שיכולתי אך יחד עם זה החלטי.

"על מה?" הוא ציחקק, "אז הם תפסו סטוץ' קטן, מה הביג-דיל?" הוא המשיך, מנסה להמעיט מחומרת המעשה, "אבא שלי בנסיעת עסקים," גילה לי פרט שלא ידעתי, "אמא שלך גם, אז הם השתובבו קצת, גם אנחנו השתובבנו ולא נצטרך לשלם על זה, עִיזְבִי" והוא התניע את האוטו והתחיל לנסוע.

"ההבדל הוא שאנחנו לא נשואים!" הסתובבתי אליו, מביטה בו, והמשכתי באותו קו תקיף שלי, "הם כן, שניהם טעו ועל טעויות משלמים!"

"אוקיי, טעו, לטעות זה אנושי, כולם טועים מדי פעם" פול ניסה להרגיע אותי, "חבל שתנסי, אני בטוח שהם כבר ינפנפו אותך וביננו, מה כבר את יכולה לעשות?".

"לספר לאמא".

רגע ארוך הייתה מִן שתיקה, אחר כך פול עצר וחנה בשולי השביל, הסתובב גם הוא לעברי והביט בי, מחייך בזלזול, "את לא תעזי".

"תנסה אותי" אילצתי חיוך למרות שהלב שלי דפק במהירות והבטן כרכרה לי, "זה שאבא יעשה כל מה שאני אדרוש אני יודעת אבל גם אמא שלך ואתה תעשו!" המשכתי והייתה מִן נימת רשעות בקולי, במיוחד כשהדגשתי את ה-אתה, "אל תשכח מי זאת שמשלמת לכם את המשכורת" וברור שהוא הבין את האיום כי ראיתי אותו מחוויר, אבא שלו מועסק על ידי אמא שלי ואם היא תדע אין ספק שהיא תפטר אותו ואני יודעת שהם בנו על המשכורת כשלקחו את המשכנתא ויותר מזה, אני יודעת שבלי המשכורת גם הסיכוי של פול ללכת לאותו קולג' יוקרתי שהוא כל כך רוצה לא יקרה כי עם מה שמספיק להיות קוורטרבק פה בתיכון למלגה בקולג' זה לא מספיק.

"את לא תעשי לנו את זה," והפעם שמעתי את החשש בקולו, "את לא תספרי לאמא שלך, נכון?".

"זה תלוי," חייכתי אליו, "אמא שלך חייבת לשלם, בדיוק כמו אבא שלי, אז זה תלוי רק בכם אם אני אספר לה או לא!"

את שארית הדרך הביתה עברנו בשתיקה כשאפשר לחתוך את המתח שבאוויר עם סכין, סוף סוף הבנתי למה מתכוונים כשאומרים שתיקה רועמת. "אבל מה את רוצה ממני?" פול עוד ניסה לפני שנפרדנו  אבל מייד עצרתי אותו, "פוקד עוון אימהות על בנים" שיבשתי את המשפט מהברית-הישנה שהכומר משתמש בו תמיד בדרשות יום ראשון שלו, "וכדאי מאד שאמא שלך ואתה תשתפו איתי פעולה כי" הוספתי בטון הכי מאיים שהצלחתי ולא השלמתי.

אותו לילה לקח לי הרבה זמן עד שנרדמתי, חשבתי על מה שראיתי, חשבתי על מה אני רוצה לעשות להם ובעיקר תכננתי תכניות איך זה יקרה וקודם כל איך אני עושה את מה שאני רוצה עם אבא.

כבר בבוקר הודעתי לאבא שהערב אני רוצה שנצא לאכול סטייק טוב ואחר כך שיראה איך אני נוהגת כי כבר הרבה זמן הוא מבטיח לי שאם אני נוהגת טוב הוא יעזור לי לשכנע את אמא לקנות לי את הפורד מוסטנג האדומה שאני כל כך רוצה.

בהפסקת הצהרים פול ניגש אלי ושוב ניסה את מזלו אבל הייתי קשוחה, "תשכח מזה" עניתי להצעה לוותר לאמא שלו, "וכדאי מאד שתתחיל להסביר לה במה היא הסתבכה" הוספתי, "ואם אתה צריך אני אשלח לך גם תמונות לעזור בשכנוע" הוספתי כשאני בוחרת שתי תמונות וסרטון קצרצר שבהם רואים את אמא שלו משופדת ודוהרת כששדיי הענק שלה חשופים וזוג ידיים גבריות משתעשע בהם אבל כאלה שלא רואים בבירור של מי הידיים, "אתה יודע?" חייכתי אליו, "מעניין מה אבא שלך יגיד שיראה את אשתו משתרללת?" הוספתי עוד איום.

אין כמו סטייק משובח כדי לעשות מצב רוח טוב לאבא שלי וכשזה בא עם בירה טובה עם אחוז אלכוהול גבוה זאת בכלל חגיגה מבחינתו וניצלתי את החולשה הזאת שלו, אומנם אמא שלי לא צמחונית אבל גם לא מחובבות הבשר ולכן הוא שמח שבחרתי במסעדה הזאת.

הזמנו פורטרהאוס, נתח המורכב מפילה וסינטה, העדפנו אותו על הטי-בון כי חלק הפילה שבו הוא רחב יותר.  דילגנו על מנה ראשונה והעדפנו להגדיל את כמות הבשר בפורטרהאוס שהזמנו, אבא הזמין קילו וחצי, שזה כולל את העצם, אני הסתפקתי בקילו. דאגתי שאבא ישתה הרבה בירה ושזאת תהיה הבירה המקומית עם 10 אחוזי אלכוהול, ידעתי שזה לא יפגע בתפקוד שלו אבל היה חשוב לי להמשך התוכנית.

כשאבא במצב רוח טוב, וכשהזכרתי לו את כמות האלכוהול ששתה ומה יקרה עם השריף יתפוס אותו, לא היה לי קשה לשכנע אותו לתת לי לנהוג ו…גם בתוכנית טובה צריך קצת מזל כדי שתצליח ואיך שהתחלתי לנהוג, ואחרי שהוא נרגע קצת כשראה שאני נוהגת טוב, הוא התחיל לסָמֶסְ עם מישהו, או אולי מישהי אבל מה אכפת לי? העיקר שהוא שקע באיפון שלו ולא הייתה לי בעיה לסטות מהכביש ולטפס במעלה גבעת המזמוזים עד שעצרתי בדיוק במקום שהוא חנה רק אתמול ורק שם הוא הרים את הראש ו…"מה זה?" הוא הביט בי מופתע.

"חשבתי שאתה אוהב את הנוף הזה" עניתי בקול מִתַּמֵּם.

"אהבתי" הוא ציחקק במבוכה, "כשהיינו בתיכון והייתי בא לפה עם אמא שלך" הוא המשיך, "אבל מאז לא באתי לפה"

"אבא'לה" חייכתי אליו, "אתה יודע שאמא מספרת לי שאתם עדיין עולים לפה וחוץ מזה רק אתמול היית פה" וראיתי אותו מחוויר, "עם גברת רובינסון, ראיתי אותךָ, תראה" שלפתי את הפלאפון שלי והצגתי לו את אחד הסרטונים שבו רואים אותו ואת גברת רובינסון בשעת מעשה.

אבא לא טיפש, הוא גם לא ניסה להכחיש או לתרץ, "את הולכת לספר לאמא?" הוא שאל ושמעתי את הרעד בקולו.

"תלוי" עניתי ושוב חייכתי.

"אני אשכנע את אמא לקנות לך ת'מוסטנג" אבא הפך ענייני.

"בסדר אבל זה לא מספיק" עצרתי לרגע, "אני רוצָה יותר!"

"מה?"

""אתה וגברת רובינסון טעיתם וכמו שלימדתָ אותי על טעויות משלמים".

"כמה?"

"לא כמה, איך?" תיקנתי אותו.

"איך?"

"עד שאמא חוזרת אתה תעשה כל מה שאני ארצה"

"ומה את רוצה?"

ידעתי שכל הקלפים הטובים בידים שלי ואני יכולה לבקש כל מה שארצה, אנחנו עשירים ואבא התרגל לטוב אבל בעצם כל הכסף הוא של אמא ואם היא תדע שהוא בגד בה ותחליט לעזוב אותו הוא ישאר בלי סנט שחוק אחד לרפואה!

את הכסף הגדול של המשפחה התחיל הסבא-רבא-רבא של אמא, אם ככה קוראים לאבא של סבא-רבא, שמצא זהב וקנה את החווה הגדולה לגידול בקר, חווה שהצליחה מאד עד שסבא-רבא שלה שהוא סבא-רבא-רבא שלי, ירש את החווה ומצא בה נפט ובעצם העיירה שאנחנו גרים בה צמחה מהפועלים שבאו לעבוד בחווה, בבקר ובנפט, כך שחלק גדול מהעיירה בעצם שייך לנו.

כשסבא שלה ירש את העסק הוא הגדיל עוד יותר את הרכוש שבבעלותנו, הכולבו הגדול היחיד בעיירה הוא שלנו, שתי תחנות הדלק, שלוש המסעדות, כולל זאת שאבא ואני אכלנו בה עכשיו, המוטל והבר, בתים רבים שמושכרים, כולל זה של פול, כולם שלנו כך שבעצם מה שהעובדים מרוויחים אצלנו הם גם מבזבזים אצלנו רק שסבא שלי, אבא של אמא, היה טייס קרב ומטוס הפנטום שלו הופל בווייטנאם והוא נרצח באכזריות על ידי הוייטקונג ששידרו את תמונות הזוועה לכל העולם ואמא שלה, מהצער, שמה קץ לחייה כך שאמא גדלה אצל סבא וסבתא שלה, יורשת יחידה שלמרות שלא למדה באוניברסיטה הפכה עם הזמן למנהלת האימפריה ואפילו המשיכה להגדיל אותה לתחומים חדשים רק שאבא שלי, שלא כמוה, הוא לא יוצלח גמור שגמר את התיכון רק בזכות היותו כוכב נבחרת הכדורסל או איך שסבא שלה אהב תמיד להקניט אותו שהוא סיים את התיכון עם שתי עשיריות, עשר בהתעמלות ועשר שליליים, אבל אמא אהבה אותו, בעיקר בגלל ביצועי המיטה שלו, וסבא הסכים שהם יתחתנו רק אחרי שאבא חתם על הסכם ממון דרקוני, כזה שלא משאיר לו כלום אם הם מתגרשים וזאת הסיבה שהרגשתי את עצמי מספיק בטוחה ו… "בתור התחלה," ולמרות כל ההכנות שעשיתי לשניה היססתי אבל מייד התגברתי, "אני רוצה שנעבור למושב האחורי ותעשה אותי כמו שעשית את גברת רובינסון".

לשניה השתררה דממה, פעם ראשונה שראיתי את אבא מסמיק, ואז "את לא נורמלית" הוא הביט בי במבט לא מאמין, "זה, זה," הוא גימגם, "את הבת שלי ו…" הוא המשיך, מגמגם בהתרגשות, אבל אני קטעתי אותו, "אבא'לה, אני יודעת, זה גילוי עריות, גילוי עריות בתחת שלי," התגססתי, אולי כדי לשבור את המתח שבי, "זה מה שאני רוצה!" והפעם ניסיתי להשמע רצינית ותקיפה, "תחליט! כן או אני מספרת לאמא?!?".

שוב הייתה שתיקה, אבא חשב ואני לא האצתי בו, חשבתי שהוא ימשיך לנסות אבל לא, "ואם אני אסכים לא תספרי לאמא?" הוא שאל לבסוף.

"רק אם גם תעזור לי לנקום בגברת רובינסון ותשכנע את אמא לקנות לי ת'מוסטנג!"

"מבטיחה?"

"מבטיחה"

"אז בואי נעבור" הוא פתח את הדלת.

למה אני רציתי לעבור למושב האחורי אני יודעת, לדעתי למרבית הבנות יש פנטזיה כזאת להזדיין עם אבא שלהן, ככה לפחות זה מצטייר לי מכל שיחות הנפש שאנחנו עורכות ויותר מזה, דונה ונעמי סיפרו שהן כבר עשו את זה וזאת חוויה שהן לא ישכחו לטובה לעולם, ואחריי כל הספורים של אמא שלי על ביצועי המיטה המופלאים של אבא לא פלא שרציתי לנסות.

למה אבא הסכים? אתם בטח נוטים לחשוב שזה רק בגלל שסחטתי אותו אבל לדעתי גם לאבות יש פנטזיה דומה, לעשות את זה עם הבת שלהם, בטח כשהיא כוסית כמוני, ועכשיו, כשנתתי לו את התרוץ, הוא שמח לקפוץ על העגלה ולהגשים לעצמו את הפנטזיה ו…פתאום הרגשתי איך הלב דופק אצלי במהירות ואיך בבת-אחת אני הופכת רטובה שם בין הרגליים, לקחתי נשימה עמוקה וגם אני פתחתי ת'דלת, ובזמן שאבא התארגן במושב האחורי אני הורדתי את התחתונים וכרכתי אותם על פרק כף היד ו…בפעם הראשונה ראיתי מה באמת מחכה לי, ראיתי את האובליסק של אבא.

זה שאמא מספרת לי פרטים אינטימיים על חיי הסקס שלה עם אבא כבר סיפרתי לכם ואובליסק זה השם שאמא משתמשת כדי לתאר את הזין של אבא בכל אותם התאורים שהיא תארה לי ואכן כזה הוא, גדול ושמן, זקור ונוקשה, גדול מכל אלה שפגשתי עד עכשיו, בֶּטַח וּבֶטַח מזה של פול, מתרומם בגאון בין רגליו כטיל-לשיגור-חלליות המוכן לשילוח, ערוך ומוכן למשימה המחכה לו, וכשאבא התמקם במושב האחורי וקרא לי "בואי" אותו שמן-סיכה-נשי וטבעי שלי הציף את הפות שלי עוד יותר, הייתי מוכנה לקבל אותו, לא צריכה שום משחק מקדים או אולי בכלל הידיעה שאני הולכת לשבור את הטאבו ולעשות את זה עם אבא היא המשחק המקדים הטוב ביותר כי איך אומרים? מים גנובים ימתקו.

נכנסתי ועליתי על אבא, נשענת עם ברכיי על מושב העור כשאגנו של אבא בין רגליי וראשי מופנה אליו, ביד קצת רועדת אחזתי בזין שלו וכיוונתי אותו אל החריץ הכל כך רטוב שחיכה לו בין רגליי. "את בטוחה?" הוא שאל.

"כן, רוצה" עניתי והחרמנות נשפכה מקולי.

"כמו גברת רובינסון?" הוא חייך לעברי והייתי צריכה לנחש שהוא זומם משהו.

"בדיוק כמוה" נפלתי בפח והתחלתי לרדת, מרגישה את הלחץ של עטרת הזין הנוקשה הנלחצת ומפשקת את שפתי הפות שלי, יורדת לאט, אולי קצת חוששת, בצדק, כזה זין גדול עוד לא תקעו לי, עוד מעט והרגשתי שהראש כבר בפנים ולרגע עצרתי אבל אבא הניח את כפות ידיו הגדולות על כתפי ולחץ בחוזקה, מושיב אותי עליו עד שישבני נלחץ לערוותו ובבת אחת כל הזין העצום שלו נתקע עמוק בתוכי.

"כמו גברת רובינסון רצית," הוא חייך למראה עיניי שנפערו לרווחה וגניחת ההפתעה שנפלטה מפי, "כמו גברת רובינסון קיבלת ועכשיו, כמו גברת רובינסון, תפתחי ת'חולצה!" הוא נשען לאחור וחייך אלי ואני, כמו מהופנטת, שלחתי ידים והתחלתי לפתוח את החולצה שלי, "ועכשיו החזיה!" הוא המשיך כשהחולצה נפתחה, "כן, ככה" הוא חפן את שדיי שנחשפו במלוא הדרם והתחיל לטפל בהם, "כן גברתי הצעירה, הגיע הזמן" ואני, כמו אוטומט, התחלתי לרכב עליו, עולה ויורדת על הזין הנעוץ בתוכי כמו אותם סוסי-עץ בקרוסלה שבלונה-פארק הנודד, מרגישה את השפשוף הנעים של השפתים הכל כך מגורות בזין הגדול והנוקשה שנכנס ויוצא ביניהם, את הזרמים הנעימים שמתחילים להשתולל בתוכי, את הכיווצים בקירות נרתיקי בכל פעם שהוא כולו בתוכי, מתהדק סביבו וכאילו מפחד שחלילה יברח, והגברתי את הקצב, דוהרת בהנאה אל עבר האורגזמה הראשונה שלי, האורגזמה הראשונה שאבא שלי הולך להעניק לי!

אמא צדקה. באמת היה משהו מיוחד בזין של אבא שלי שהפך את הזיון מעוד סתם זיון להנאה צרופה. נכון, גם הידיעה שאני עושה משהו אסור גירתה אותי ברמות אבל היה גם משהו בזווית ההתקפה, ככה אמא הסבירה לי, הזווית שהזין משתפשף ונוגע בדיוק באותה נקודת קסם שעושה את כל ההבדל, שהריץ אותי בטרוף אל היעד הנכסף, אל האורגזמה שהכתה בי בעוצמה מטלטלת, מריצה את אותם זרמים  בגופי ומדליקה זיקוקים בשלל צבעים מול העיניים.

"אימא'לה" התנשפתי בכבדות, מאיטה לרגע את הקצב, כמעט עוצרת, "וואו, פיצוץ, אבא'לה, אתה תותח! עוד!" חזרתי לדהור אחרי שסידרתי מעט את הנשימה, "אבא'לה, שווה, אימא'לה סיפרה לי ש…" התנשפתי ולרגע עצרתי מהססת.

"שמה?" הוא צחק, אבא יודע שאמא מספרת לי הכל, לפעמים היא עושה את זה אפילו לידו, "את רוצה בדוגי?" הוא חייך.

"כן" התנשפתי וזה היה כן שטוף זימה.

"אז תקומי" הוא עזר לי לשלוף את עצמי מאותו אובליסק שהייתי משופדת עליו, "תתכונני" הוא יצא החוצה ואני נעמדתי על ארבע על המושב האחורי כשאחורי מופנים אל הדלת הפתוחה ורגלי מפושקות מעט, ככל שהמושב איפשר לי.

אבא נצמד אלי מאחור, כיוון בידו את האובליסק המצופה באותה שכבת צוף נשי שמנונית שלי אל הפתח המחכה לו בין שפתי הכּוס הנפוחות מתאווה, אחז בשתי כפות ידיו הגדולות במותני ובתנועת אגן חזקה השחיל אותי, אין מילה יותר מתאימה לאותה חדירה חלקה, תקע אותי עד העצם והתחיל לפמפם, נע בתוכי כבוכנה משומנת היטב, יוצא ונכנס, חזק ומהר,  מרעיד את גופי ומרקיד את שדיי, מטיס אותי לעוד גמירה מהממת, לעוד אורגזמה חייתית, עוצמתית עוד יותר מזאת הקודמת.

גמרתי ולא הסתפקתי, גם אבא לא הסתפק, טוב הוא עוד לא גמר. הכוס שלי הפך כבר מזמן לאגם מבעבע והפטמות נוקשות כאבן צור, הידים של אבא עברו לשחק לי בציצים, לשים ומועכים, ממוללים וצובטים ת'פיטמות הכל כך רגישות, מכאיבים לי אבל בטעם, כאב עדין שרק מלבה את הייחום שלי, מגביר את אותם זרמים מענגים שיוצאים מהכוס והפטמות ומשתוללים לי בכל הגוף, הרגשי ששוב זה בא לי רק עכשיו גם אבא אותת שהוא מגיע לשיא ו…"אבא'לה, בפנים! אבא'לה, אני רוצה שתגמור לי בפנים!" גנחתי כחתולת רחוב מיוחמת, "אבא'לה, תן לי! תן לי בפנים! כן!!" וזה היה כן של תשוקה והנאה מזוקקת כשהרגשתי את המטח הראשון שנורה בתוכי, "כן, עוד, הנה" המשכתי באותו קול תאוותני כשעוד מטח מילא את תוכי, "כן אבא'לה, כן!".

בדרך הביתה שתקנו, כל אחד שקוע במחשבותיו. חשבתי שמה שאבא נתן לי יסַפֶּק אותי לשבוע, מה שבוע? שנה! אבל ככל שהתקרבנו לבית הרגשתי שאני שוב מתיחמת, שפעם אחת לא הספיקה לי ואני חייבת עוד ועכשיו!

"אבא'לה," פניתי אליו בקול מתפנק כשנכנסנו הביתה, "אני, אהה, אתה יודע, אפשר עוד סיבוב" והסמקתי כעגבניה בשלה.

אבא פרץ בצחוק ואני הסמקתי עוד יותר, "התפוח לא נופל רחוק מהעץ" הוא מלמל תוך שהוא צוחק, "בדיוק כמו האמא שלה" והפעם הוא רק חייך, "גם את זה אמא סיפרה לך?"

"אהה, לא, נשבעת" וסימנתי את שבועת הצופים שאני לא משקרת.

"בואי" הוא חייך ואחז בידי, "אני אראה לך עוד משהו שאמא כנראה לא סיפרה לך" הוא הוביל אותי אחריו והופתעתי כשהלכנו לכיוון חדר הכביסה, "תתפשטי!" וגם הוא התחיל להתפשט במהירות, "את יודעת מה אני מתכנן?"

"אהה, לא"

"אז בואי," הוא אחז במותני והושיב אותי על מייבש הכביסה, "התנוחה הסודית של אמא שלךְ," ולרגע הוא התעסק עם הכפתורים במכונה, "זאת שהיא שומרת רק לעצמה" הוא פישק את רגליי בידיו ונכנס ביניהם, "תתכונני" ובתנועת אגן מהירה הוא חדר לתוכי וכנראה שלא רק לי בא עוד סיבוב אלא גם לו כי שוב עמד לו האובליסק, "עוד שניה" הוא קפא כך בתוכי ולא זז ואז המייבש התחיל לעבוד, התוף הסתובב במהירות והמכונה רעדה ואיתה גם אני ו…"אימא'לה" ראשון צרחתי מההפתעה כשהרגשתי את השפשוף הנעים של האובליסק הרוטט בין רגליי, ואחריו "אימא'לה" שני כשהזרמים התחילו להשתולל בתוכי ומייד אחריו הגיע ה-"אימא'לה" השלישי, חזק מכולם, כשהפיצוץ הגדול התפוצץ בתוכי, גמירה עוצמתית וכל כך מהירה לא חוויתי בחיי אבל אבא רק חייך ולא זז, המיבש המשיך לרעוד מרטיט את האובליסק הנעוץ בין רגליי ואורגזמה נוספת הלכה ונבנתה במהירות מפתיעה.

"גם אמא שלך מבקשת עוד סיבוב כשאנחנו חוזרים מהגבעה" אבא חייך אלי כשישבנו עם בקבוק בירה ביד מול הטלוויזיה וראינו את 'דאלאס קאובויס' עושים עוד טאצ'דאון מול 'סן-פרנסיסקו-49', "גם לה פעם אחת לא מספיקה".

"מחר נטפל בגברת רובינסון והבן שלה" הודעתי לו, "הוא יודע וישתף פעולה, המשימה שלך לשכנע אותה לשתף פעולה אם היא לא רוצה שאמא תדע ותפטר את הבעל שלה"

"ומה את מתכננת לה?"

סיפרתי לו וראיתי חיוך מתפשט על פניו, "ראש כחול" הוא צחק כשסיימתי, "גם את זה ירשתְ מהאמא שלךְ" הוא המשיך, "אני אשתדל".

"אבא'לה!" הבטתי בו במבט רציני, "כדאי שתצליח, אל תשכח שזאת עיסקת חבילה, אם היא לא תסכים אמא תדע!".

"ואיך הבן שלה בעסק?" אבא פתאום התעניין.

"פוקד עוון אימהות על בנים"  חזרתי על המשפט המשובש, התרוץ שתרצתי לפול, "וחוץ מזה כשאתה זיינת אותה הוא זיין אותי אז…" ולא השלמתי, לא הייתי צריכה, החיוך על פני אבא הבהיר לי שהוא הבין.

למחרת בצהריים אבא שלח לי מסרון שגברת רובינסון, תחת מחאה כמובן, מקבלת את התנאים שלי ושבערב הם יגיעו אלינו לצפות יחד במשחק של 'דאלאס-מבריק', שאבא ואני אוהדים שרופים שלהם, מול ה'ניו-יורק-ניקס' ואחריו היא תעשה כל מה שאני דורשת.

לרכב על גברת רובינסון

התקווה שנטעתי באמא של פול ובפול כשבמחצית, אחרי שדאלאס צמצמו את ההפרש ואפילו הובילו ב-3 הפרש, הודעתי שאם 'דאלאס-מבריק' מנצחת ביותר מ-10 הפרש אני אסתפק "רק" בחלק הראשון של העונש שקבעתי להם, "רק" במופע הסטריפטיז שלהם, ולא אדרוש שילכו עד הסוף, נגוזה כשניו-יורק, ברבע שלישי מצויין, ניצחו 118:106.

"אולי תותרי…" אבא עוד ניסה להגן על גברת רובינסון אבל המבט המאיים ששלחתי בו השתיק אותו לפני שאפילו סיים את המשפט.

"אוקיי," התרווחתי בכורסת הטלוויזיה המפנקת וחייכתי לעברם, "מי רוצה להיות הראשון?".

שניהם הביטו אחד בשני ושתקו, מסמיקים. אני לא יודעת מה אני הייתי עושה אם הייתי במקומם, כנראה גם שותקת או לפחות מתאמת את זה מראש עם אבא, הרי הם ידעו שהם הולכים לעשות לנו מופע סטריפטיז.

"פול" החלטתי בשבילם כשהשתיק המשיכה, "מאחר ואתה מנוסה כבר" עקצתי אותו, באחד ממשחקי ה-'אמת-או-חובה' ששיחקנו הוא קיבל משימה כזאת ועמד בה בכבוד רק שאז עוד היינו צעירים ותמימים והוא נשאר לבוש בתחתונים שלו, מה שבזמנו נחשב לנועז ביותר, והערב הוא יוריד גם אותם, "אז בוא תהיה ילד טוב ותתחיל" והסרקזם נשמע בקולי.

פול הסמיק, אני לא יודעת אם אמא שלו ידעה על המשימה שקיבל בעבר אבל מה אכפת לי? הוא נעמד מולנו ואני, עם השלט-רחוק שהיה מונח לידי, הפעלתי את מערכת השמע בשיר שהכנתי מראש, 'אני אוהב אותך' (Je t'aime) של סרג' גינסבורג, שיר סופר-ארוטי לכל הדעות ואם המבט שפול שלח בי היה יכול להרוג הייתי מתה בו במקום.

פול התחיל להתנועע ולהתפשט, יאמר לזכותו שמרגע שהוא התחיל הוא שיחק אותה, לרקוד הוא יודע והוא הניע את גופו בהתאם לקצב השיר האיטי, הבטן השרירית החלקה נחשפה כשהוריד את חולצת הטריקו שלבש, בטן של ספורטאי המשקיע הרבה בחדר כושר ובאימונים, לרגע הוא הפסיק כדי לחלוץ את נעליו ושוב המשיך לרקוד כשהוא פותח באיטיות את כפתור הג'ינס שלבש ואחריו הרוכסן והתחיל למשוך אותם כלפי מטה, מגלה את תחתוני הסופר-מן שלו, תחתוני בוקסר כחולים צמודים עם S גדול באדום שמובלט על ידי הזקפה שמתחתיו, כן, אין ספק שפול היה מחורמן, עוד כמה צעדים וגם הג'ינס ירדו והוא התחיל למשוך באיטיות מגרה את התחתונים, כמה תנועות מתגרות וגם הם ירדו ופול נשאר לפנינו עירום ו…ראיתי את המבט המהופנט שאמא של פול שלחה בזקפה שהתרוממה בגאון בין רגליי הבן שלה, אין ספק שהיא הייתה מופתעת, אין גם ספק שהרבה זמן עבר מאז שבפעם האחרונה היא ראתה את הזין שלו וּבטוח שהוא צמח וטפח מאז.

"תשמור עליו זקור ומתוח" ציחקקתי והצבעתי על הזקפה שהתרוממה בין רגליו של פול, "בקרוב מאד תצטרך להשתמש בו" הוספתי עוד עקיצה כשהוא התיישב חזרה ופניתי לעבר אמא שלו, "גברת רובינסון, הגיע תורךְ!".

לגברת רובינסון בחרתי שיר אחר, 'כל אחד יודע' (Everybody knows) של לאונרד כהן. היא קמה ממקומה כמי שכפאו שד, נעמדה מולנו, לא זזה ושלחה ידים אחורה אל רוכסן השמלה שלבשה. "סטופ! (Stop!)", עצרתי אותה, "לרקוד! גברת רובינסון" גערתי בה, "ביקשתי סטריפטיז וסטריפטיז אני רוצה לראות" המשכתי באותו קול נוזף, "וכדאי שזה יגרה אותנו אחרת" לא סיימתי, לא הייתי צריכה, גברת רובינסון הבינה ת'מסר והתחילה לנוע על פי הקצב והוכיחה שהיא גם יודעת איך, אין ספק שגברת רובינסון נתנה לנו הצגה ראויה ויעידו על כך המבטים שאבא ופול נעצו בה כשלאט לאט היא חשפה את עצמה.

אם את השמלה היא החליקה מעליה כשהיא מנענעת את גופה בצורה סולידית כשהיא הורידה מעליה את החזיה וחשפה את שדיה הענקיים היא התחממה, החליקה את החזיה בין רגליה, אוחזת בה עם יד אחת מקדימה ויד שניה מאחור והתחילה להשתפשף בה, להניע אותה קדימה ואחורה בין רגליה כשהיא מחליקה על הכּוס שעדיין מוסתר על ידי אותם תחתוני ביקיני שחורים שלה כאילו הופיע עכשיו באחד מאותם ברים אפלים בלאס-ווגאס וראיתי איך האוהל במכנסיו של אבא, כמו גם הזין החשוף של הבן שלה, מתרוממים עוד יותר ואז הגיע תור תחתוני הביקיני לרדת וגברת רובינסון, כמו בסרטים, סובבה לעברנו ת'גב ועם רגליים ישרות התכופפה קדימה ובנענועיי ישבן מחרמנים, אינץ' אחר אינץ', הורידה אותם עד שגם הם נזרקו אל הרצפה ליד שאר בגדיה ומשולש שיער ערוותה המטופח נגלה לעין כל ואיתו גם נצנוץ הפס הוורוד הבוהק שחצה בין שפתי הכוס שלה, מגלה את סודה, גברת רובינסון הייתה מגורה.

כל זה היה ההקדמה ועכשיו הגיע רגע האמת, רגע גילוי העריות שתכננתי להם, הרגע שפול יזיין את אמא שלו! ולא סתם יזיין, ירכב עליה!

"גברת רובינסון, הגיע הרגע" פניתי אליה, מחייכת חיוך של שִׂמְחָה לְאֵיד, "בואי" קמתי ולקחתי את הכרית הגדולה שהכנתי מראש, "תשכבי!" הנחתי את הכרית במרכז השטיח והצבעתי עליה, "לא ככה, על הבטן כשהכרית מתחת למברשת הפות המעוצבת שלך" המשכתי וראיתי אותה מסמיקה, שולח לעברי מבט מתחנן אבל אני לבשתי פני פוקר ולא השארתי לה ברירה אלא למלמל "פאק" חרישי ולרדת ולשכב כמו שדרשתי.

"עכשיו אתה, בוא!" פניתי אל פול שישב והביט מהופנט באימו השוכבת עירומה והובלתי אותו עד שעמד לידה, "אני חושב שאתה יודע מה אני רוצה שתעשה לה" ציחקקתי, " אני רוצה שתרכב על אמא שלךָ! אני רוצה שהיא תהיה הסוסה שלךָ! ויותר מזה אני רוצה שתגיד לה את זה בקול ואתה יודע מה עוד כי אחרת!" ולא השלמתי, לא הייתי צריכה, מבט הרצח בעיניו של פול אמרו לי שהוא הבין בדיוק למה אני מצפה ממנו.

חייכתי למראה התנועה הכועסת שפּול עשה לעברי בידו, תנועת ה'חכי חכי! זה עוד יעלה לך', כי לא סתם בחרתי בתנוחה הזאת ולֹא בִּכְדִי אמרתי את מה שאמרתי, את התנוחה הזאת פול הוא זה שלימד אותי ואני מתה עליה! אבל פּול לא מוכן לקרוא לזה לרכב ויותר מזה הוא לא מסכים להגיד לי שאני הסוסה שלו ולהפליק לי על לחיי-ישבני כדי לדרבן אותי למרות שאמרתי לו שזה מחרמן אותי בטרוף כי לדעתו זה בוטה ומעליב, מחפצן אותי כאשה והוא לא מוכן לתת לזה יד, ואולי מעכשיו, אחרי שהוא יעשה את זה לאמא שלו, הוא יסכים לעשות את זה גם לי למרות שאני לא בטוחה שהוא בכלל ירצה לשכב איתי שוב אחרי הזובור שאני עושה לאמא שלו ולו.

פול הסמיק, שוב שלח בי את המבט המצמית שלו והתיישב על ירכיה של גברת רובינסון, אמא שלו, נצמד למורדות פלחי ישבנה, "אמא, תפתחי" הוא ביקש בקול רועד ונגע בפלח ישבנה עם אצבעו והיא, ציתנית ומשלימה עם גורלה, שלחה את שתי ידיה לאחור, פישקה את פלחי ישבנה, פותחת בפניו את הדרך אל היעד שלו, חושפת את פי הטבעת המכווץ ואת החריץ

שבין שפתי הפות הכהות והבשרניות שלה.

"רגע" עצרי את פּול שקרב באיטיות את עטרת הזין המתוחה שלו אל אותו חריץ מזמין של אמא שלו ובטון קצת סרקסטי שאלתי "אמא של פּול," ובפעם הראשונה פניתי אליה כאמא של פּול ולא גברת רובינסון כדי להדגיש את גילוי העריות שבמעשה שהם הולכים לעשות, "את צריכה ג'ל סיכה?".

"לא" ולהפתעתי זה היה 'לא' מחורמן של מי שמחכה כבר שיתקעו לה ו…אני לא יודעת מה גרם לפּול לעשות את זה אבל הוא העביר אצבע ובדק לה שמן! "כן, היא מוכנה" הוא ציחקק במבוכה, אולי על מה שעשה לאמא שלו.

"מי זאת היא? זאת אמא שלךָ" נזפתי משועשעת בפּול, "אז למה אתה נותן לאימא'לה לחכות?" ציחקקתי, "יאללה, קדימה, תקע לאימא'לה ותתחיל לרכוב עליה וכדאי שאני אשמע שהיא נהנית!".

פול הפתיע אותי שוב, חשבתי שהוא יחדור אליה באיטיות, בזהירות, בכל זאת היא אמא שלו, אבל במקום הוא השחיל אותה בתנועת אגן אחת חזקה, תוקע לה את כל הזין בכּוס ו…"וואו" גברת רובינסון גנחה בקול, וואו נהנתני ומלא תשוקה, "כן, אני הסוסה שלךָ" היא המשיכה והפעם היה זה תורה להפתיע אותי כשהיא עזבה את פלחי ישבנה והגישה את ידיה לאחור, "כן, תמשוךְ" היא עודדה אותו כשהוא אחז בפרקי ידיה ומשך את ידיה, מרים את פלג גופה העליון באוויר כששדיה הענקיים תלויים תחתיה ומתנדנדים, "כן, תדהר עלי" היא המשיכה באותו קול מחורמן, "כן, אימא'לה, הנה, זה בא לי, כן, תחזיק עם יד אחת ותעשה לי דיו!" היא התנשפה בקול, מדריכה אותו והיה ברור שהיא טסה במהירות אל האורגזמה הראשונה ששלה, "כן, תעשה לי דיו!" היא צרחה באקסטזה כשהוא אחז עם יד אחת את שתי ידיה ומשך חזק לאחור, מקמר עוד יותר את גבה, "כן, ככה, דיו! עכשיו!! חזק!!!" ו…"דיו!" פול הפליק לה על ישבנה בידו הפנויה, עושה לה את מה שלא הסכים לעשות לי, טוב, ככה זה, לאמא לא אומרים לא 🙂 .

לא התאפקתי, היד שלי נשלחה אל תוך התחתונים שלי והתחלתי לפנק את עצמי, לאונן, ולא רק אני, גם היד של אבא נעלמה בתוך מכנסיו. אין ספק שגילוי עריות מחרמן בטרוף, הידיעה הזאת שהזוג המזדיין מול עיניך הם אמא ובן נותנת את הערך המוסף הנוסף שהופכת את הזיון מ"סתם" עוד זיון ל-זיון-על מחרמן, פול דהר עליה, טחן אותה דק-דק כמו שהחברה אוהבים לקרוא לזה, כל ההיסוסים והבושה נעלמו כלא היו והוא היה שקוע כולו בלהריץ אותה לעבר אורגזמה נוספת, משתולל בתוכה, מניף את ידו באוויר, צועק "דיו!" ו-"איי-אהה" כמו קאובוי מדופלם ומפליק לה, פעם על פלח ימין ופעם על שמאל, והיא מיללת מאושר, מודיעה ששוב היא גומרת ומבקשת עוד רק שלכל דבר טוב יש סוף "אל תברח!" הודעתי לפּול כשהרגשתי בשפת הגוף שלו שהוא הולך לגמור, "תגמור לה בפנים! כמו שאבא גמר לה!" הוספתי ניחוש שאף אחד לא תיקן לי וזה בדיוק מה שקרה, "הנה" פּול נמתח בתוכה וקפא, "קחי!" הוא צרח באקסטזה, "כן, עכשיו, קחי!" הוא תקע את עצמו הכי עמוק לתוכה וראיתי את חיוך ההקלה הנמרח על פניו כשהוא רוקן את בקבוקיו הכל כך מלאים בכּוס-של-האמא-שלו.

"זהו? שילמנו את חובנו?" גברת רובינסון התישבה על השטיח אחרי שפּול קם מעליה והתחילה לנקות עם המגבונים מהחבילה שאבא זרק לעברה את טיפות השפִיךְ שטיפטפו מהפּות המוצף באותו נוזל זרע גברי סָמִיךְ וריחני של הבן שלה.

"שילמתם" חייכתי אליה, "ונראה לי שאהבתם מאד לשלם את חובכם".

פּול הסמיק, אמא שלו חייכה חיוך זימתי ולא ענתה, "תתלבש" היא פנתה לפּול, "הולכים" המשיכה כשהיא לובשת  את תחתוניי הביקיני שלה חזרה ואחריהם החזיה וסידרה בה את שדיה הענקיים.

אבא ניסה להציע להם קפה אבל גברת רובינסון סרבה והסבירה שכל מה שהיא צריכה עכשיו זאת אמבטיה טובה ולישון. הבטתי באבא והוא בי. "תעשי קפה, אני רק מלווה אותם" והוא עזר לגברת רובינסון לסגור את רוכסן השמלה ולא יכולתי שלא לראות איך הוא צבט לה בתחת.

בזמן שאבא ליווה אותם לדלת אני הכנתי לנו את הקפה. ישבתי על הדלפק במטבח כשאבא חזר והתישב מולי, מחייך. ״מחרמן מה שעשית להם, ראש כחול, זה מה שיש לך״ אבא ציחקק, ״בדיוק כמו לאמא שלךְ״.

״תודה״ חייכתי אליו חזרה ולא היה לי ספק שהוא מתכוון להחמיא לי.

״גם אתְ התחרמנת, לא התאפקת, אוננתְ, ראיתי אותךְ״ הוא המשיך.

״כאילו שאתה לא,״ חייכתי אליו, ״גם אני ראיתי איפה היד שלך הייתה ומה היא עשתה שם״ הוספתי והרגשתי את העיקצוצים המוכרים בין הרגליים שהתחילו עוד כשפול רכב על אמא שלו, התחזקו ככל שההתלהבות שלהם התגברה ועכשיו התגברו עוד יותר, עקצוצים שהאצבע שלי לא יכלה להם וכאילו דורשים זין טוב שיבוא ויטפל בהם ונכון שיכולתי להתקשר לכל גברבר והוא היה בה בריצה לעזור לי אבל תגידו אתם, בשביל מה? הרי אבא שלי יושב פה מולי ואמא עוד לא חזרה ו…״אבא׳לה,״ פניתי אליו בקול מתפנק ולשניה עצרתי, מהססת, ״אבא׳לה, אפשר עוד פעם אחת על מייבש הכביסה״ וההיסוס שהיה בי נעלם.

חשבתי שהוא יתנגד. נכון שעל פי ההסכם הוא צריך לעשות כל מה שאני רוצה עד שאמא חוזרת, אבל היה ברור לי (ואני חושבת שגם לו) שאחרי שגברת רובינסון שילמה את חובה אני כבר לא אוכל לספר לאמא, רק שאבא הפתיע אותי ״דווקא חשבתי שתרצי שאני ארכב עליךְ״ הוא חייך לעברי.

״אהה…״ הסמקתי ונתקעתי, לתגובה כזאת לא ציפיתי.

״או אם את רוצה אפשר גם וגם״ הוא הביט בי וחייך, ״כמובן שבין לבין תצטרכי קצת לעזור לי״ והחיוך שלו התרחב, ״אני בטוח שאמא סיפרה לך איך היא עוזרת לי כשבא לה עוד סיבוב״.

ידעתי, בין כל הפרטים האינטימיים להחריד (והקצת מביכים מבחינתי למרות שזה מגרה אותי ואני לא מפסיקה אותה) שאמא מספרת לי היא סיפרה לי גם את זה, ופתאום הרגשתי שבנוסף לכל אותם עיקצוצים אני גם הופכת רטובה שם בין הרגליים והפטמות שלי מתקשות, ״אתה מתכוון לרכב כמו על אמא?״ ולדעתי שאלתי את זה רק כדי למשוך עוד רגע למחשבה כי בתוך תוכי כבר החלטתי.

״ברור״ הוא צחק, ״עם כל הטרראם, נתחיל בטוטה ומשם נראה לאן זה יוביל״.

נשמע לכם כמו חידה? לי לא, מהסיפורים ההם של אמא ידעתי בדיוק למה הוא מתכוון, ״גם וגם״ הודעתי לו, ״אבל נתחיל עם המייבש״.

״אז למה את מחכה? תתפשטי!״ ובעצמו הוא התחיל להתפשט במהירות.

אבא פרס מגבת על מייבש הכביסה, אחז במותניי, הרים והושיב אותי עליה, לרגע הוא התעסק עם בורר התוכניות ואז, במהירות, אחז בברכי, פישק חזק את רגליי, נכנס ביניהם וחדר לתוכי, תוקע את עצמו הכי עמוק שיכול ו…לרגע קפא אבל אז התוף במייבש התחיל להסתובב במהירות, המכונה רעדה, הזין הגדול והנוקשה שלו רטט בתוכי ו… ״אימא׳לה״ צווחתי בקול, כנראה שהייתי כל כך מגורה שעוד לפני שהספקתי להכין את עצמי אורגזמה חזקה התפוצצה בתוכי, גמירה מטלטלת שהשאירה אותי חסרת נשימה אבל עם טעם של עוד ועוד זה מה שאבא והמייבש נתנו לי, גמירה שניה, ואחריה שלישית, כזאת שהרבה זמן את מרגישה על הקצה אבל הפיצוץ הסופי לא מגיע עד שאבא שיחק לי בציצים, מולל את הפטמות הנוקשות כפלדה ורק אז זה הגיע, ועוד איך הגיע, ביחד, אני ואבא שלי בגמירה מאוחדת.

רגע ארוך אבא נשאר לעמוד ככה צמוד בין רגליי כשאנחנו מביטים זה בזה, שותקים ומתנשפים, ורק כשהזין שלו החליק מתוכי הוא עזר לי לרדת.

הבטתי קצת מאוכזבת בגבריותו המדולדלת שלו, זאת שצריכה להעניק לי עוד חווית רכיבה, וכנראה שהוא הבחין בזה כי ״אל תדאגי,״ הוא חייך לעברי, ״הטריק של אמא תמיד עובד, לי תביאי בירה, לך תה, אני מחכה בחדר שלך״.

ידעתי בדיוק מה אני אמורה לעשות, התאורים של אמא לא השאירו מקום לשאלות נוספות. כשהגעתי לחדר עם המגש אבא ישב עירום על שפת המיטה שלי ברגלים מפושקות, נתתי לו את בקבוק הבירה שלו לקחתי את כוס התה שלי ו…הסמקתי כשירדתי על ברכי בין רגליו, לקחתי לגימה מהתה, לשניה השהיתי אותה לפני שבלעתי ואז התחלתי למצוץ לו, למצוץ לאבא שלי! למצוץ ולטעום את טעם תאוותנו המשותפת המצפה את הזין שלו, קוקטייל של צוף תאוותי המתקתק המעורב בנוזל גבריותו המלוח.

כן, זה הטריק של אמא שלדבריהם תמיד עובד. אמא קוראת לו ״מציצת הפה החם״, אבא קורא לזה ״עשתָה לִי פה חם״ וזה בדיוק מה שעשיתי לאבא, עשיתי לו פה חם, מצצתי עד שהרגשתי שהפה התקרר קצת, לקחתי לגימה מהתה ושוב מצצתי וזה אכן עבד, אפילו מהר יחסית לזין שרק לפני רגע גמר, הזין של אבא התעורר ונמתח לי בפה, מזדקר ומתעבה, מתארך ומתקשה, עוד כמה לגימות מהתה ואבא היה ערוך ומוכן לסיבוב השני, ערוך ומוכן לדהור עלי!

רגע אחרי כבר שכבתי על הבטן במרכז המיטה שלי, הכרית הגדולה מונחת מתחת לערוותי ומרימה את ישבני והכרית הקטנה תחת ראשי, אבא נשען על ברכיו ויושב על ירכיי, צמוד לשולי ישבני, והרגשתי איך הוא מפשק בידיו את פלחי ישבני ומניח את ראש הזין הנוקשה בין שפתי הפות שלי, משפשף מעט, מגרה אותי כדי שאהיה מוכנה לכבודו, "מוכנה?" הוא שאל ושמעתי את התאווה בקולו.

"מוכנה" עניתי ו…"וואו" גנחתי בקול כשכל האובליסק שלו ננעץ באחת אל מעמקי הפות שלי, "כן, אבא'לה, זה טוב" המשכתי באותו להט והושטתי את ידי לאחור, "כן, אבא'לה, תרכב עלי" והוא אחז בידו הגדולה בשתי ידיי, משך אותם לאחור, הרים את פלג גופי העליון באוויר ו…"אי- אהה" הוא צווח והפליק בידו החופשית על פלח ישבני הימני, "דיו סייחה שלי, דיו" הוסיף עוד פליק לפלח השמאלי שלא ירגיש מקופח.

אבא דהר עלי ואני הייתי בשמיים, הרגשתי איך אני טסה אל עבר האורגזמה שלי, אני לא יודע מה גירה והלהיב אותי יותר, השפשוף המפנק של הזין הגדול והנוקשה של אבא שהשתפשף בין שפתי הכוס שלי ומתח את קירות נרתיקי, העובדה שאני שוברת ת'טאבו, עושה עם אבא את האסור ונהנית מזה בבחינת מים גנובים ימתקו, או אותם זרמי כאב מענגים שהתרוצצו בגופי בכל פעם שאבא האיץ בי עם פליק קטן בישבן שמלווה בקריאת "אי-אהה" או "דיו!" נהנתנית כיאה למי שרוכב בכיף על סוסתו, או כמו שהוא קרא לי, הסייחה שלו.

האורגזמה הגיעה, עוצמתית ומטלטלת, שובר את שיא גינס האישי שלי באורגזמות פראיות, "אבא, הנה!!" צווחתי כשהרעם התגלגל מהפות והרעיד את גופי, הברק התפוצץ מול עיניי והפך לזיקוקי אור צבעוניים, הנרתיק התמלא באותו צוף-נשי של תשוקה והפטמות הפכו באחת לקשות מאבן-צור, "אבא, גמרתי!" המשכתי באותו קול יצרי, מתנשפת, "אבא'לה, עכשיו אני רוצה כמו אמא" המשכתי והחרמנות נשפכה מקולי, "אבא'לה, תעשה לי כמו אמא! אבא'לה, פליז (please)".

"את בטוחה?" אבא שאל בקול שלו ורגוע והתחיל לשחרר את המשיכה בידיי עד שפלג גופי העליון נשק למזרון ורק אז עזב מאחיזתו.

"כן, בטוחה" התנשפתי בלהט.

"זה יכאב לךְ" הוא הזהיר.

"אני יודעת," והרעד נשמע בקולי, "אמא סיפרה לי ועדיין רוצה, רוצה כמו אמא, אבא'לה, פליז, תעשי לי כמו אמא"

"ואמא סיפרה לך מה היא עושה?"

"כן!" ושלחתי את ידי לאחור ופישקתי חזק את פלחי ישבני.

זכרתי מה אמא סיפרה לי וכשאבא שלף את עצמו מתוכי ואני התכוננתי, הרגשתי את ראש הזין שלו נושק לפי הטבעת שלי ונשכתי חזק את הכרית שתחת ראשי, "עכשיו!" הוא לחץ בחוזקה וראש הזין הבקיע את הפתח הצר, מותח ו…"פאק" מלמלתי כשאני נושכת חזק את הכרית כשזרם ראשון של כאב חלף בגופי.

"להפסיק?"

"לא! תמשיך! עוד!" צווחתי, משחררת עוד זרם כאב שפרץ מפי הטבעת והתרוצץ בגופי כשעוד אינץ' מהאובליסק המפואר של אבא חדר לישבני, "פוו" התנשפתי ככלב כשאבא המשיך ודחף, חודר לתוכי לאיטו, תוקע אינץ' אחר אינץ' של זקפתו הגדולה והנוקשה.

זה לא שהייתי בתולה שם בתחת, ביקרו כבר לפני אבא בכניסת המשרתים שלי, אבל כזה גדול אף פעם לא חטפתי שם והרגשתי איך הרקטום שלי נמתח ועוד רגע נקרע. "להמשיך?" אבא חקר כשכל הזין היה קבור בתוכי.

"כן" ושוב נשכתי את הכרית, אם אמא עושה את זה גם את יכולה, עודדתי את עצמי והתכוננתי לרגע שאבא יתחיל לפמפם לי בתחת והרגע הזה בא!

למרות שמן הסיכה הטבעי שלי שהיה מרוח על הזין של אבא הרגשתי את השפשוף בפי הטבעת הכל כך מתוח ובעיקר את החום שנוצר, ידעתי שישרוף לי, מניסיון, וחוץ מזה אמא הזהירה אותי כשספרתי לה לפני הפעם הראשונה (וגם אחריה) ו…כן, גם אני מזן המספרות, לא רק אמא, אבל שלא כמוה אני לא מספרת הכל ובטח ובטח שאני לא הולכת לספר לה מה עשיתי עם אבא.

אבא טחן אותי, פמפם בי במרץ, משפשף את הזין שלי בפי הטבעת המתוח ו…כמו שאמא סיפרה לי, וכמו שידעתי, הכאב לא נעלם אבל ההנאה התגברה והשתיקה אותו וגניחות ההנאה של שנינו מילאו את החדר.

אתם בטח תחשבו שאני נימפומנית אבל שוב גמרתי, לא חזקה כמו הגמירה הקודמת אבל מספיק חזקה כדי שאצרח באקסטזה ואספר לאבא כמה זה טוב לי, גמרתי ואבא איתי, מצטרף וממלא את אחורי באותו שפיך גברי לבנבן וחמים, שוכב עלי, מתנשף בכבדות, מוחץ אותי למזרון ולא זז עד שהזין שלו החליק ונשמט.

אפילוג

למחרת לא הלכתי לבית ספר, שרף לי בתחת, הלכתי כמו ברווזה באותה הליכה של מי שתקעו לה בתחת והדבר האחרון שהייתי צריכה זה שכל התיכון יצחק עלי אז נשארתי בבית ועשיתי אמבטיות עם השמנים הארומטיים שיש תמיד לאמא בדיוק למקרים כאלה.

עם אבא לא עשיתי את זה יותר למרות שאמא חזרה רק אחרי יומיים. לרגע נבהלתי כשבסוף ארוחת הערב אמא שאלה אם אני הולכת ללמוד קצת עם פול וביקשה שאני אכניס למדיח כי היא התגעגעה לאבא, שזה הקוד שהם הולכים לעשות את זה, והובילה אותו אחריה לחדר השינה שלהם.

לא התאפקתי, להציץ לא יכולתי אבל הצמדתי את אוזני לדלת ושמעתי אותם ומכל הקולות והמילים שנזרקו שם היה לי ברור שאבא רוכב עליה, דוהר איתה לאורגזמה אחר אורגזמה, שמעתי ודמיינתי ואחרי הגמירה השלישית של אמא, גמירה קולנית במיוחד, לא התאפקתי, רצתי לחדר שלי, שלפתי את הויברטור המוסתר במגירת התחתונים שלי, עליתי על המיטה ואפילו בלי להתפשט, רק הזזתי הצידה את התחתונים, תקעי לי אותו, הפעלתי ת'רטט ואוננתי.

שבועיים פול התעלם ממני, ברח ממני כאילו הייתי חלילה וחס מצורעת או חס ושלום חולה במגפה, עד שהגיע המבחן במתמטיקה.

במתמטיקה אני מצויינת, פול הרבה פחות, ואם הוא רוצה שיהיה לו איזה סיכוי להתקבל על מלגת ספורטאי באחת מהמכללות הקטנות הוא חייב להשיג ציון עובר לפחות גם במקצוע הזה אז לא הייתה לו ברירה והוא מחל על כבודו ובהפסקת האוכל ניגש וישב לידי. "את כועסת עלי?" הוא שאל והסמיק אחרי שתיקה ארוכה.

"לא למה?" התממתי וחייכתי.

"את יודעת, אֶהה," הוא הסמיק עוד יותר, "בגלל מה שאמא שלי עשתה עם אבא שלךְ".

"אָהה, הם שילמו על זה" ציחקקתי, "מבחינתי זה פתור".

ראיתי הקלה על פניו, שוב הוא שתק לרגע, אוזר אומץ, ורק אז שאל "תהיי מוכנה לבוא אלי ללמוד יחד למבחן במתמטיקה?"

הסכמתי, ככה חינכו אותי, מעודדת טובה תמיד תעזור לחבר בנבחרת, בטח ובטח אם הוא הקוורטרבק 🙂 .

רק כשהגעתי אליו גיליתי שההורים שלו בניו-יורק, אבא שלו נסיעת עסקים ואמא שלו הצטרפה, בטח מגהצת את כרטיס האשראי במייסיס(Macy's) כדי לפצות את עצמה על מה שעשיתי לה, ולמרות זאת ישבנו ולמדנו ברצינות, בלי התחכמויות.

אחרי שעה עשינו הפסקה ושתינו קולה ושוב המשכנו, חורשים, אומרים שאם רוצים ללמוד צריך ללמד ואכן גם לי זה עזר ועשה לי עוד קצת סדר בחומר.

עמד לפול, בזוית העין ראיתי את זה למרות שהוא ניסה להסתיר את זה מתחת לשולחן, אבל לא אמרתי כלום, היה לי ברור שהוא ירצה גם סקס, וזה התאים לי, אבל רציתי שזה יבוא ממנו וכשגמרנו ללמוד וכבר קמנו ועדיין כלום לא קרה חשבתי שזה גם לא יקרה רק שאז הוא נעמד מולי, הסמיק, ובדחילו ורחימו אמר, מה שלא הסכים להגיד בעבר, "אני רוצה לרכב עליךְ" והסמיק עוד יותר, "אני רוצה שתהיי הסוסה שלי"

פחות משתי דקות אחרי כבר שכבתי עירומה על המיטה שלו, הכרית שלו מונחת תחתיי ומרימה את ישבני, ופול רכב עלי בהתלהבות, הזין שלו תקוע עמוק בכּוס שלי, ידיי משוכות לאחור ופלג גופי העליון מונף באוויר, השדיים שלי רוקדות מצד לצד בקצב הנעיצות שלו והוא מדרבן אותי לדהור אל האורגזמה שלי, קורא בקול "דיו" ו-"אי-אהה" ומפליק לי על ישבני, בדיוק כמו שעשה אז לאמא שלו ואני? אני דהרתי בכיף לעבר האורגזמה שלי למרות שלפול יש עוד הרבה מה ללמוד עד שיגיע לרמה של אבא.

*** סוף ***

:

Loading

4 מחשבות על “על הגבעה עם אבא”

  1. הפעם זה סיפור חזק חזק
    כבר קראתי חמש פעמים ולא נרגעתי
    השפרצתי שוב ושוב
    וחוזר וקורא וחוזר קורא

    הגב
  2. סיפור טוב.
    חשבתי שהעלילה תתפתח לכיוונים קצת אחרים אבל אין ספק שאבא ובת זה מחרמן ביותר
    🙂

    הגב
  3. סיפור מחרמן. משהו חזק

    אבא ובת אמא ובת עםמכל הנלווה

    חשבתי שבסוף גם יהיה אורגיה

    אבל זה היה סיפור

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן